Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

24 maja 2022 r.
19:44

Lublin: Tu, gdzie rósł dąb, może wyrosnąć blok. Urzędnicy nie mówią "nie"

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
1 14 A A
Plan, który obowiązuje od 2002 r., przeznacza to miejsce pod zabudowę usługową.
Plan, który obowiązuje od 2002 r., przeznacza to miejsce pod zabudowę usługową. (fot. Maciej Kaczanowski)

Ratusz chce zmienić przeznaczenie nieruchomości przy ul. Bursztynowej, z której rok temu, mimo protestu okolicznych mieszkańców, wycięto okazały dąb. Prywatna spółka zamierza budować tutaj mieszkania, a miejscy urzędnicy postanowili jej to umożliwić.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Gdy drwale przyjechali, żeby wyciąć dąb, okoliczni mieszkańcy próbowali ocalić drzewo. Wtedy drwale zrezygnowali z akcji i odjechali. Następnego dnia teren został otoczony płotem, który zapewnił możliwość niezakłóconej wycinki.

Dąb pocięto na kawałki i wywieziono. Pozostał pusty plac między pieszym odcinkiem ul. Bursztynowej a ulicą Perłową. Przebiega tędy prowizoryczna jezdnia, mieszkańcy parkują tu również swoje samochody.

Właśnie tutaj może przyszłości stanąć budynek z mieszkaniami. Do takiej budowy dąży lubelska spółka Modern Service, która w lutym zeszłego roku złożyła do Urzędu Miasta wniosek o zmianę planu zagospodarowania terenu.

Plan, który obowiązuje od 2002 r., przeznacza to miejsce pod zabudowę usługową. Spółka zawnioskowała o zmianę przeznaczenia terenu na obszar zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami.

Miejscy planiści uznali, że ze względu na położenie terenu na obrzeżu osiedla i bliskość głównej ulicy „powinna zostać utrzymana” usługowa funkcja tego miejsca zapisana w planie. – Rozważyć natomiast można dopuszczenie funkcji mieszkaniowej wielorodzinnej jako uzupełnienia funkcji usługowej – czytamy w analizie sporządzonej przez Urząd Miasta.

Pojutrze Rada Miasta ma dać urbanistom zielone światło do rozpoczęcia prac nad zmianą planu zagospodarowania terenu. Jej „podstawowym zadaniem”, jak czytamy w uzasadnieniu prezydenckiego projektu uchwały, ma być „dopuszczenie funkcji mieszkaniowej wielorodzinnej jako uzupełnienia istniejącej funkcji usługowej”.

Prace nad nowym planem mogą potrwać przynajmniej rok. W tym czasie Urząd Miasta będzie musiał zebrać wnioski od wszystkich zainteresowanych przyszłością tego terenu, następnie sporządzić projekt nowego planu i uzgodnić go z wieloma instytucjami. Później projekt powinien zostać wyłożony do publicznego wglądu i wtedy wszyscy zainteresowani będą mogli zgłaszać swoje uwagi. Po uwzględnieniu lub odrzuceniu tych uwag ostateczny projekt planu trafi do zatwierdzenia przez Radę Miasta.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
anonymouss / 25 maja 2022 r. o 10:16
Nigdy nie pojmę toku myślenia ludzi, którzy mieszkając w mieście wojewódzkim, oczekują standardów rodem z małej, cichej i spokojnej wioski gdzie nie ma nic poza jednym sklepem i kilkoma domami.
 To zobacz sobie takie miasta jak np. Amsterdam, Kopenhaga, Szkokholm, Oslo, a nawet polski Wrocław czy Szczecin.
Avatar
anonymouss / 25 maja 2022 r. o 10:14
"będą musiały tam dojechać zapchaną do granic możliwości ul. JPII a potem tak samo zapchanymi rano i popołudniu uliczkami osiedlowymi." - no, bo tak wygląda rozwój miasta. Miasto staje się jednym dużym parkingiem, po którym nie ma jak się poruszać. I zaparkować też nie ma gdzie. I oczywiście nie za darmo. Potem ludzie odkrywają: metro, tramwaje, buspasy, rowery, skutery, hulajnogi, samochody na minuty i zauważają, że nie wszystko musi być podporządkowane ruchowi samochodowemu jaki teraz znamy. Bardziej rozwinięte miast przerabiały to 30 lat temu. I nas jeszcze musi minąć kilka-kilkanaście lat, żeby trend samochodowy się odwrócił.
Jaki prezydent takie miasto. Żuk pobudował sieć miejskich autostrad i jednocześnie ogranicza komunikację miejską (i podnosi ceny biletów), więc nie jest dziwne, że ludzie korzystają z najszybszego i najwygodniejszego środka transportu. Przede wszystkim trzeba zmienić prezydenta na takiego, który będzie dbał o mieszkańców, a nie o deweloperów.
Kolejne wcielenie trolla z pisowskiej farmy. Ile kont założyłeś i ile już zbanowała moderacja?
 A ty już wysłaleś do Żuka codzienny raport nowych kont i komentarzy na forum DW?
 A ty już wysłaleś do Żuka codzienny raport nowych kont i komentarzy na forum DW? rozwiń
Avatar
romkow / 25 maja 2022 r. o 10:04
"będą musiały tam dojechać zapchaną do granic możliwości ul. JPII a potem tak samo zapchanymi rano i popołudniu uliczkami osiedlowymi." - no, bo tak wygląda rozwój miasta. Miasto staje się jednym dużym parkingiem, po którym nie ma jak się poruszać. I zaparkować też nie ma gdzie. I oczywiście nie za darmo. Potem ludzie odkrywają: metro, tramwaje, buspasy, rowery, skutery, hulajnogi, samochody na minuty i zauważają, że nie wszystko musi być podporządkowane ruchowi samochodowemu jaki teraz znamy. Bardziej rozwinięte miast przerabiały to 30 lat temu. I nas jeszcze musi minąć kilka-kilkanaście lat, żeby trend samochodowy się odwrócił.
Jaki prezydent takie miasto. Żuk pobudował sieć miejskich autostrad i jednocześnie ogranicza komunikację miejską (i podnosi ceny biletów), więc nie jest dziwne, że ludzie korzystają z najszybszego i najwygodniejszego środka transportu. Przede wszystkim trzeba zmienić prezydenta na takiego, który będzie dbał o mieszkańców, a nie o deweloperów.
 Kolejne wcielenie trolla z pisowskiej farmy. Ile kont założyłeś i ile już zbanowała moderacja?
 Kolejne wcielenie trolla z pisowskiej farmy. Ile kont założyłeś i ile już zbanowała moderacja? rozwiń
Avatar
mefisto_lubelak / 25 maja 2022 r. o 09:28
Nigdy nie pojmę toku myślenia ludzi, którzy mieszkając w mieście wojewódzkim, oczekują standardów rodem z małej, cichej i spokojnej wioski gdzie nie ma nic poza jednym sklepem i kilkoma domami.
Avatar
anonymouss / 25 maja 2022 r. o 09:26
"I przybędzie kolejnych 40-50 samochodów, które gdzieś będą musiały parkować." - jesteś w błędzie. 50 to będzie mieszkań. Samochód będzie 150.
Tutaj można przeczytać ile przybyło samochodów:  jawnylublin.pl/znow-przybylo-samochodow-w-lublinie-gdzie-one-sie-mieszcza/
Avatar
mefisto_lubelak / 25 maja 2022 r. o 09:26
Lublin smutne miasto. Tutaj każdy teren zielony zostanie sprzedany deweloperowi i zabudowany. Żuk przejął Lublin zielony i przyjazny mieszkańcom, a zostawi betonowo-asfaltową pustynię, z której ucieknie kto może.
 Plan dotyczący tej konkretnej działki 20 lat temu pewnie też Żuk uchwalał dopuszczając w tym miejscu usługi? Nie pisz dyrdymałów, miasto to nie tylko zieleń i skwery, to też sklepy, mieszkania, szkoły czy boiska.
Avatar
anonymouss / 25 maja 2022 r. o 09:25
"będą musiały tam dojechać zapchaną do granic możliwości ul. JPII a potem tak samo zapchanymi rano i popołudniu uliczkami osiedlowymi." - no, bo tak wygląda rozwój miasta. Miasto staje się jednym dużym parkingiem, po którym nie ma jak się poruszać. I zaparkować też nie ma gdzie. I oczywiście nie za darmo. Potem ludzie odkrywają: metro, tramwaje, buspasy, rowery, skutery, hulajnogi, samochody na minuty i zauważają, że nie wszystko musi być podporządkowane ruchowi samochodowemu jaki teraz znamy. Bardziej rozwinięte miast przerabiały to 30 lat temu. I nas jeszcze musi minąć kilka-kilkanaście lat, żeby trend samochodowy się odwrócił.
 Jaki prezydent takie miasto. Żuk pobudował sieć miejskich autostrad i jednocześnie ogranicza komunikację miejską (i podnosi ceny biletów), więc nie jest dziwne, że ludzie korzystają z najszybszego i najwygodniejszego środka transportu. Przede wszystkim trzeba zmienić prezydenta na takiego, który będzie dbał o mieszkańców, a nie o deweloperów.
 Jaki prezydent takie miasto. Żuk pobudował sieć miejskich autostrad i jednocześnie ogranicza komunikację miejską (i podnosi ceny biletów), więc nie jest dziwne, że ludzie korzystają z najszybszego i najwygodniejszego środka transportu. Przede wszystkim trzeba zmienić prezydenta na takiego, który będzie dbał o mieszkańców, a nie o deweloperów. rozwiń
Avatar
Jas_Fasola / 25 maja 2022 r. o 09:17
"będą musiały tam dojechać zapchaną do granic możliwości ul. JPII a potem tak samo zapchanymi rano i popołudniu uliczkami osiedlowymi." - no, bo tak wygląda rozwój miasta. Miasto staje się jednym dużym parkingiem, po którym nie ma jak się poruszać. I zaparkować też nie ma gdzie. I oczywiście nie za darmo. Potem ludzie odkrywają: metro, tramwaje, buspasy, rowery, skutery, hulajnogi, samochody na minuty i zauważają, że nie wszystko musi być podporządkowane ruchowi samochodowemu jaki teraz znamy. Bardziej rozwinięte miast przerabiały to 30 lat temu. I nas jeszcze musi minąć kilka-kilkanaście lat, żeby trend samochodowy się odwrócił.
"będą musiały tam dojechać zapchaną do granic możliwości ul. JPII a potem tak samo zapchanymi rano i popołudniu uliczkami osiedlowymi." - no, bo tak wygląda rozwój miasta. Miasto staje się jednym dużym parkingiem, po którym nie ma jak się poruszać. I zaparkować też nie ma gdzie. I oczywiście nie za darmo. Potem ludzie odkrywają: metro, tramwaje, buspasy, rowery, skutery, hulajnogi, samochody na minuty i zauważają, że nie wszystko musi być podporządkowane ruchowi samochodowemu jaki teraz znamy. Bardziej rozwinięte miast przerabiały ... rozwiń
Avatar
Jas_Fasola / 25 maja 2022 r. o 09:10
"I przybędzie kolejnych 40-50 samochodów, które gdzieś będą musiały parkować." - jesteś w błędzie. 50 to będzie mieszkań. Samochód będzie 150.
Avatar
anonymouss / 25 maja 2022 r. o 08:31
Lublin smutne miasto. Tutaj każdy teren zielony zostanie sprzedany deweloperowi i zabudowany. Żuk przejął Lublin zielony i przyjazny mieszkańcom, a zostawi betonowo-asfaltową pustynię, z której ucieknie kto może.
Avatar
anonymouss / 25 maja 2022 r. o 10:16
Nigdy nie pojmę toku myślenia ludzi, którzy mieszkając w mieście wojewódzkim, oczekują standardów rodem z małej, cichej i spokojnej wioski gdzie nie ma nic poza jednym sklepem i kilkoma domami.
 To zobacz sobie takie miasta jak np. Amsterdam, Kopenhaga, Szkokholm, Oslo, a nawet polski Wrocław czy Szczecin.
Avatar
anonymouss / 25 maja 2022 r. o 10:14
"będą musiały tam dojechać zapchaną do granic możliwości ul. JPII a potem tak samo zapchanymi rano i popołudniu uliczkami osiedlowymi." - no, bo tak wygląda rozwój miasta. Miasto staje się jednym dużym parkingiem, po którym nie ma jak się poruszać. I zaparkować też nie ma gdzie. I oczywiście nie za darmo. Potem ludzie odkrywają: metro, tramwaje, buspasy, rowery, skutery, hulajnogi, samochody na minuty i zauważają, że nie wszystko musi być podporządkowane ruchowi samochodowemu jaki teraz znamy. Bardziej rozwinięte miast przerabiały to 30 lat temu. I nas jeszcze musi minąć kilka-kilkanaście lat, żeby trend samochodowy się odwrócił.
Jaki prezydent takie miasto. Żuk pobudował sieć miejskich autostrad i jednocześnie ogranicza komunikację miejską (i podnosi ceny biletów), więc nie jest dziwne, że ludzie korzystają z najszybszego i najwygodniejszego środka transportu. Przede wszystkim trzeba zmienić prezydenta na takiego, który będzie dbał o mieszkańców, a nie o deweloperów.
Kolejne wcielenie trolla z pisowskiej farmy. Ile kont założyłeś i ile już zbanowała moderacja?
 A ty już wysłaleś do Żuka codzienny raport nowych kont i komentarzy na forum DW?
 A ty już wysłaleś do Żuka codzienny raport nowych kont i komentarzy na forum DW? rozwiń
Avatar
romkow / 25 maja 2022 r. o 10:04
"będą musiały tam dojechać zapchaną do granic możliwości ul. JPII a potem tak samo zapchanymi rano i popołudniu uliczkami osiedlowymi." - no, bo tak wygląda rozwój miasta. Miasto staje się jednym dużym parkingiem, po którym nie ma jak się poruszać. I zaparkować też nie ma gdzie. I oczywiście nie za darmo. Potem ludzie odkrywają: metro, tramwaje, buspasy, rowery, skutery, hulajnogi, samochody na minuty i zauważają, że nie wszystko musi być podporządkowane ruchowi samochodowemu jaki teraz znamy. Bardziej rozwinięte miast przerabiały to 30 lat temu. I nas jeszcze musi minąć kilka-kilkanaście lat, żeby trend samochodowy się odwrócił.
Jaki prezydent takie miasto. Żuk pobudował sieć miejskich autostrad i jednocześnie ogranicza komunikację miejską (i podnosi ceny biletów), więc nie jest dziwne, że ludzie korzystają z najszybszego i najwygodniejszego środka transportu. Przede wszystkim trzeba zmienić prezydenta na takiego, który będzie dbał o mieszkańców, a nie o deweloperów.
 Kolejne wcielenie trolla z pisowskiej farmy. Ile kont założyłeś i ile już zbanowała moderacja?
 Kolejne wcielenie trolla z pisowskiej farmy. Ile kont założyłeś i ile już zbanowała moderacja? rozwiń
Avatar
mefisto_lubelak / 25 maja 2022 r. o 09:28
Nigdy nie pojmę toku myślenia ludzi, którzy mieszkając w mieście wojewódzkim, oczekują standardów rodem z małej, cichej i spokojnej wioski gdzie nie ma nic poza jednym sklepem i kilkoma domami.
Avatar
anonymouss / 25 maja 2022 r. o 09:26
"I przybędzie kolejnych 40-50 samochodów, które gdzieś będą musiały parkować." - jesteś w błędzie. 50 to będzie mieszkań. Samochód będzie 150.
Tutaj można przeczytać ile przybyło samochodów:  jawnylublin.pl/znow-przybylo-samochodow-w-lublinie-gdzie-one-sie-mieszcza/
Avatar
mefisto_lubelak / 25 maja 2022 r. o 09:26
Lublin smutne miasto. Tutaj każdy teren zielony zostanie sprzedany deweloperowi i zabudowany. Żuk przejął Lublin zielony i przyjazny mieszkańcom, a zostawi betonowo-asfaltową pustynię, z której ucieknie kto może.
 Plan dotyczący tej konkretnej działki 20 lat temu pewnie też Żuk uchwalał dopuszczając w tym miejscu usługi? Nie pisz dyrdymałów, miasto to nie tylko zieleń i skwery, to też sklepy, mieszkania, szkoły czy boiska.
Avatar
anonymouss / 25 maja 2022 r. o 09:25
"będą musiały tam dojechać zapchaną do granic możliwości ul. JPII a potem tak samo zapchanymi rano i popołudniu uliczkami osiedlowymi." - no, bo tak wygląda rozwój miasta. Miasto staje się jednym dużym parkingiem, po którym nie ma jak się poruszać. I zaparkować też nie ma gdzie. I oczywiście nie za darmo. Potem ludzie odkrywają: metro, tramwaje, buspasy, rowery, skutery, hulajnogi, samochody na minuty i zauważają, że nie wszystko musi być podporządkowane ruchowi samochodowemu jaki teraz znamy. Bardziej rozwinięte miast przerabiały to 30 lat temu. I nas jeszcze musi minąć kilka-kilkanaście lat, żeby trend samochodowy się odwrócił.
 Jaki prezydent takie miasto. Żuk pobudował sieć miejskich autostrad i jednocześnie ogranicza komunikację miejską (i podnosi ceny biletów), więc nie jest dziwne, że ludzie korzystają z najszybszego i najwygodniejszego środka transportu. Przede wszystkim trzeba zmienić prezydenta na takiego, który będzie dbał o mieszkańców, a nie o deweloperów.
 Jaki prezydent takie miasto. Żuk pobudował sieć miejskich autostrad i jednocześnie ogranicza komunikację miejską (i podnosi ceny biletów), więc nie jest dziwne, że ludzie korzystają z najszybszego i najwygodniejszego środka transportu. Przede wszystkim trzeba zmienić prezydenta na takiego, który będzie dbał o mieszkańców, a nie o deweloperów. rozwiń
Avatar
Jas_Fasola / 25 maja 2022 r. o 09:17
"będą musiały tam dojechać zapchaną do granic możliwości ul. JPII a potem tak samo zapchanymi rano i popołudniu uliczkami osiedlowymi." - no, bo tak wygląda rozwój miasta. Miasto staje się jednym dużym parkingiem, po którym nie ma jak się poruszać. I zaparkować też nie ma gdzie. I oczywiście nie za darmo. Potem ludzie odkrywają: metro, tramwaje, buspasy, rowery, skutery, hulajnogi, samochody na minuty i zauważają, że nie wszystko musi być podporządkowane ruchowi samochodowemu jaki teraz znamy. Bardziej rozwinięte miast przerabiały to 30 lat temu. I nas jeszcze musi minąć kilka-kilkanaście lat, żeby trend samochodowy się odwrócił.
"będą musiały tam dojechać zapchaną do granic możliwości ul. JPII a potem tak samo zapchanymi rano i popołudniu uliczkami osiedlowymi." - no, bo tak wygląda rozwój miasta. Miasto staje się jednym dużym parkingiem, po którym nie ma jak się poruszać. I zaparkować też nie ma gdzie. I oczywiście nie za darmo. Potem ludzie odkrywają: metro, tramwaje, buspasy, rowery, skutery, hulajnogi, samochody na minuty i zauważają, że nie wszystko musi być podporządkowane ruchowi samochodowemu jaki teraz znamy. Bardziej rozwinięte miast przerabiały ... rozwiń
Avatar
Jas_Fasola / 25 maja 2022 r. o 09:10
"I przybędzie kolejnych 40-50 samochodów, które gdzieś będą musiały parkować." - jesteś w błędzie. 50 to będzie mieszkań. Samochód będzie 150.
Avatar
anonymouss / 25 maja 2022 r. o 08:31
Lublin smutne miasto. Tutaj każdy teren zielony zostanie sprzedany deweloperowi i zabudowany. Żuk przejął Lublin zielony i przyjazny mieszkańcom, a zostawi betonowo-asfaltową pustynię, z której ucieknie kto może.
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

W Lublinie niedźwiedź depcze kulę ziemską. Nowy mural nieco się opóźni [zdjęcia]
galeria

W Lublinie niedźwiedź depcze kulę ziemską. Nowy mural nieco się opóźni [zdjęcia]

Przedłużą się prace nad nowym, antywojennym muralem tworzonym przez ukraińskiego artystę na ścianie kamienicy przy Jasnej. Miał być gotowy do dzisiaj, na jego ukończenie potrzeba jeszcze kilka dni.

Lublin: Zamiast koncertu z muzyką Dire Straits był wielki zawód. Pusta hala, muzyków brak
Alarm24

Lublin: Zamiast koncertu z muzyką Dire Straits był wielki zawód. Pusta hala, muzyków brak

Bilety na to wydarzenie nie były tanie, bo kosztowały od 184 do 499 zł. Jednak ci melomani, którzy mieli ochotę posłuchać w piątek muzyki rockowej spod znaku Dire Straits, solidnie się rozczarowali. Koncert został odwołany kilka dni temu, ale niektórzy i tak pojawili się w hali Globus w Lublinie, bo nie dotarła do nich informacja o jego odwołaniu. Organizator komunikował się z posiadaczami biletów za pośrednictwem Facebooka

Rozpad w Górniku Łęczna trwa. Kolejni dwaj piłkarze żegnają się z klubem

Rozpad w Górniku Łęczna trwa. Kolejni dwaj piłkarze żegnają się z klubem

Trwa rozpad drużyny Górnika Łęczna. W piątek okazało się, że z zielono-czarnymi pożegnało się dwóch kolejnych zawodników z linii pomocy – Jason Lokilo i Janusz Gol

Regions Cup: Reprezentacja Lubelskiego Związku Piłki Nożnej lepsza od Podkarpacia
film

Regions Cup: Reprezentacja Lubelskiego Związku Piłki Nożnej lepsza od Podkarpacia

W piątek rozpoczął się Finałowy Turniej Makroregionu w ramach UEFA Regions Cup. W Stalowej Woli o awans do krajowego finału walczy także reprezentacja Lubelskiego Związku Piłki Nożnej. Piłkarze Sebastiana Luterka na dzień dobry pokonali rywali z Podkarpacia 2:0.

Ogród dla zmysłów przy zamojskiej podstawówce. Nacieszy oko, nos i ucho [zdjęcia]
galeria

Ogród dla zmysłów przy zamojskiej podstawówce. Nacieszy oko, nos i ucho [zdjęcia]

Już jest ponad 100 sadzonek najróżniejszych roślin i kwiatów. Za jakiś czas powstaną też alejki, domki dla owadów i ptaków, a także ławki i altanka. Przy Szkole Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi rozpoczęła się budowa ogrodu sensorycznego.

Młodzież Motoru Lublin druga podczas DMPJ w Bydgoszczy. Ale jest nad czym myśleć

Młodzież Motoru Lublin druga podczas DMPJ w Bydgoszczy. Ale jest nad czym myśleć

W Lublinie młodzież Motoru zajęła drugą lokatę i powtórzyła ten wyczyn dzień później w Bydgoszczy. W czwartek na torze miejscowej Abramczyk Polonii rozegrano drugi ćwierćfinał Drużynowych Mistrzostw Polski Juniorów w grupie B

Skazany za kradzież prądu. Teraz były radny nie chce oddać pieniędzy do urzędu

Skazany za kradzież prądu. Teraz były radny nie chce oddać pieniędzy do urzędu

Były radny powiatowy Zbigniew A., zgodnie z decyzją władz powiatu puławskiego, ma zwrócić diety, które zostały mu wypłacone po prawomocnym wyroku skazującym. Samorządowiec został o to poproszony już pod koniec lutego, ale pieniędzy do dzisiaj nie zwrócił.

3, 2, 1, 0 start! Zaczyna się 47. Zamojskie Lato Teatralne
25 czerwca 2022, 13:00

3, 2, 1, 0 start! Zaczyna się 47. Zamojskie Lato Teatralne

Na początek przedstawienie dla dzieci, a na wieczorem plenerowy, widowiskowy spektakl na Rynku Wielkim. W sobotę zaczyna się 47. Zamojskie Lato Teatralne. Potrwa do 10 lipca.

Zderzenie na wyjeździe z Lublina. Dwoje dzieci w szpitalu, długi korek samochodów

Zderzenie na wyjeździe z Lublina. Dwoje dzieci w szpitalu, długi korek samochodów

Dwoje małych dzieci pojechało do szpitala na badania po tym, jak samochód, którym jechały, zderzył się z drugim autem. Kierowcy muszą uzbroić się w cierpliwość, bo ruch w miejscu zdarzenia jest utrudniony

Kontrowersyjny napis na pomniku. Sprawca nadal poszukiwany

Kontrowersyjny napis na pomniku. Sprawca nadal poszukiwany

Ktoś w maju na pomniku Latającej Fortecy w Worońcu pod Białą Podlaską zamieścił kontrowersyjny napis. Policji nie udało się namierzyć sprawcy.

"Klęczałam, a kocie łby wbijały mi się w czaszkę". Performance białoruskich artystów
Zdjęcia
galeria

"Klęczałam, a kocie łby wbijały mi się w czaszkę". Performance białoruskich artystów

Igor przez godzinę odtwarzał pozycję człowieka w sytuacji opresji, z głową przy ziemi. Elektroniczny zegar odmierzał głośne sekundy.

Kolejka przed granicą na 35 kilometrów! Zamkną przejście dla samochodów osobowych

Kolejka przed granicą na 35 kilometrów! Zamkną przejście dla samochodów osobowych

Kolejka samochodów do przejścia granicznego w Dorohusku liczy już ponad 35 kilometrów. Korek zaczyna się od miejscowości Stołpie. Wiele wskazuje też na to, że będzie tak aż do końca czerwca. Dzisiaj Straż Graniczna poinformowała, że w poniedziałek zamknie przejście graniczne Dorohusk-Jagodzin dla samochodów osobowych

Nad zalewem w Zamościu. Palmy, parasole, parawany i piach [zdjęcia]
galeria

Nad zalewem w Zamościu. Palmy, parasole, parawany i piach [zdjęcia]

Formalnie pierwszy dzień wakacji jest w sobotę, więc dopiero od tego dnia plażowiczów nad zalewem w Zamościu strzec będą ratownicy WOPR. Ale amatorów wodnych i słonecznych kąpieli nie brakowało tutaj już w piątkowe popołudnie.

Suczka nie jadła od kilku tygodni. Jej właściciel czekał, aż zdechnie

Suczka nie jadła od kilku tygodni. Jej właściciel czekał, aż zdechnie

Widok skrajnie wychudzonej suczki zaniepokoił sąsiadów, którzy zaalarmowali puławską fundację prozwierzęcą "Przyjazna Łapa". Wolontariuszki w czwartek udały się pod wskazany adres i odebrały czworonoga właścicielowi. Mela trafiła do puławskiej lecznicy weterynaryjnej.

Zagrodzono część najpopularniejszej drogi rowerowej w Lublinie

Zagrodzono część najpopularniejszej drogi rowerowej w Lublinie

Ponad miesiąc mogą potrwać utrudnienia w ruchu na najbardziej obleganej spośród lubelskich dróg rowerowych, czyli na bulwarze wzdłuż Bystrzycy

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty