Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Koszykówka

21 listopada 2011 r.
14:10
Edytuj ten wpis

Rozgrywki Pod Koszami Dziennika Wschodniego mogą zostać zawieszone

0 8 A A
Czy rozgrywki Pod Koszami Dziennika Wschodniego zostaną zawieszone? (Maciej Kaczanowski)
Czy rozgrywki Pod Koszami Dziennika Wschodniego zostaną zawieszone? (Maciej Kaczanowski)

Bracia Mrozik i Cukropol Pszczółka idą łeb w łeb. Oba zespoły zdecydowanie wygrały kolejne mecze i pewnie przewodzą pierwszoligowym rozgrywkom.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Na drugim froncie jedynym zespołem z kompletem punktów jest Mentor, który pokonał Szkoły ZDZ. Pierwszej porażki doznała Kouba Koubala. Dotychczasowy wicelider uległ KSC Rodmos i spadł na trzecie miejsce.

Możliwe, że niedługo lubelska liga koszykarzy amatorów zostanie zawieszona. Wszystko przez płatne licencje, o które zawodnicy kłócą się z organizatorami. W poprzedni czwartek poinformowaliśmy, że do 25 listopada należy składać wnioski licencyjne, płatne 8 zł od osoby. Wywołało to burzę na forum llk.

– Nie zamierzamy płacić. (...) Jest to konsekwencja zapewnień organizatorów o bezpłatnych licencjach na zebraniu organizacyjnym – napisał Hill. – Z tego co widzę, szykuje się lock-out. W końcu nie możemy być gorsi od NBA – dodaje Michal.

– Zawodnicy kłamią. Nie było mowy o darmowych licencjach. Tak było w poprzednim sezonie – mówi Krzysztof Kołoszewski, komisarz ligi.

– Mam nadzieję, że kluby mimo wszystko dostosują się do przepisów i wszyscy złożą wnioski. Licencje są potrzebne, żeby nie było takich sytuacji, jak w zeszłym roku, kiedy jeden zawodnik grał w dwóch klubach. Poza tym, gwarantują też dodatkowe bonusy, jak darmowy wstęp na mecze gwiazd czy reprezentacji kraju – dodaje Kołoszewski.

– Sytuacja nie jest łatwa, ale myślę, że lock-outu nie będzie. My tak naprawdę lubimy się z organizatorami, tylko mamy małe problemy z porozumieniem. Zależy nam, żeby grać, więc myślę, że jakoś się dogadamy. Muszę jednak przyznać, że nasze rozgrywki organizowane są po amatorsku.

W poprzednich latach dwa razy płaciłem za licencję i ani razu jej nie dostałem. To śmieszne. Potrzebne są zmiany – twierdzi Marcin Cimek z Kouba Koubala.

I LIGA

ZM Cioczek – Alco 42:44 * Zdrój MPWiK – Cukropol Pszczółka 34:56 * AUX Matematyka – Inwest Dźwig 65:62 * Jurand – Skarpa Nadar 52:54 * AT Vision – Kom.pl 52:47 * Bracia Mrozik – Groszek Team 72:43.

1. Bracia Mrozik 5 10 374:275
2. Cukropol Pszczółka 5 10 327:265
3. AUX Matematyka 5 8 329:321
4. Skarpa Nadar 5 7 258:272
5. Alco 3 6 189:165
6. Invest Dźwig 4 6 214:202
7. Kom.pl 5 6 279:312
8. Zdrój MPWiK 4 5 230:224
9. Groszek Team 3 5 161:178
10. AT Vision 4 5 210:239
11. ZM Cioczek 4 5 182:220
12. Jurand 5 5 270:350

II LIGA

Szkoły ZDZ – Mentor 66:78 * All in Team – Dbros Puławy 59:47 * Winiarnia u Dyszona – Bottari 45:42 * Combitgroup.pl – Betax Lubartów 66:56 * Kouba Koubala – KSC Rodmos 43:66 * Rembud Arkada – Morfus 41:46 * Białowąs Judo – Refsteam 54:82.

1. Mentor 5 10 322:250
2. KSC Rodmos 5 9 282:235
3. Kouba Koubala 5 9 280:253
4. Rembud Arkada 5 8 279:251
5. Morfus 5 8 242:227
6. Winiarnia u Dyszona 5 8 282:275
7. Refsteam 5 8 287:285
8. Combitgroup.pl 5 8 331:330
9. Szkoły ZDZ 5 7 344:330
10. Betax Lubartów 5 7 290:292
11. All in Team 4 6 218:215
12. Bottari 5 5 199:250
13. Dbros Puławy 5 5 220:299
14. Białowąs Judo 4 4 205:289

III LIGA

Grupa A: Alpaca Team – Lotos Lublin 50:55 * Elto Tom Widłak – Bachus 42:32 * Venta – Żagiel 39:51 * WSNS – Lek-am 49:41 * Mavericks – No To Co 64:26.

1. Lotos Lublin 4 8 234:166
2. WSNS 4 8 217:176
3. Mavericks 4 7 240:182
4. No To Co 4 6 190:187
5. Żagiel 4 6 160:181
6. Elto Tom Widłak 3 5 134:123
7. Alpaca Team 4 5 202:203
8. Venta 3 4 116:157
9. Lek-am 4 4 183:226
10. Bachus 4 4 157:212

Grupa B: Jammers – Spartan 65:36 * NPlay – Lipa Team 57:45 * Rocketmind – Fabel 65:39 * The Shooters – Korwex 54:52 * Pauzował: Galwanex Skarpa.
1. NPlay 4 8 259:153
2. Rocketmind 4 6 223:198
3. The Shooters 4 6 167:198
4. Jammers 3 5 192:160
5. Fabel 3 5 173:160
6. Korwex 3 4 174:164
7. Lipa Team 3 4 152:164
8. Spartan 3 4 119:173
9. Galwanex Skarpa 3 3 135:224


Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 8

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
ja / 23 listopada 2011 r. o 10:59
0
Cos ten pan kręci z tymi rzekomo darmowymi meczami dla posiadających licencje, mecze nigdy nie były darmowe, jesli juz to jedynie z jakąs tam zniżką, ktorej w rzeczywistosci nie bylo...I po co tak ściemniac o bonusach?!
Avatar
kaktus / 22 listopada 2011 r. o 21:53
0
,,Organizator'' główny czyli pan Grzegorz K. nie robi NIC( Poza trzymaniem kasy. Pracownikiem od czarnej roboty jest Jurek Ż., który w zasadzie robi prawie wszystko. Tylko dzięki niemu, to się jeszcze jakoś ( jakoś: czytaj słabo) kręci.
Avatar
Gość / 22 listopada 2011 r. o 21:15
0
Organizatorzy nas dymają. Trzeba zrobiz porzadek!
Avatar
Kris / 22 listopada 2011 r. o 15:30
0
My nie będziemy grali. Nie zamierzamy płacić dodatkowo za licencje, które są darmowe.
Avatar
ktoss / 22 listopada 2011 r. o 12:03
0
Przepraszam za bląd ortograficzny który sie wkradł.Winie siebie ale nie za błąd tylko nie uwazne i szybkie pisanie.Dziekuje i pozdrawiam ewentualnych szydercow.
Avatar
ktoss / 22 listopada 2011 r. o 12:00
0
Ojjj cos Ci organizatorzy kręcą.Moze nie do konca ale juz widze tutaj chec zrobienia komus wody z mózgu.Była mowa o licencjach darmowych.Pana Kołoszewskiego nie było na zebraniu a w durzej mierze nie było to zebranie organizacyjne tylko promocje jednego z posłów na sejm nasz przemiły.A wracajac do licencji to miało byc zrobione szkolenie zawodników LLk i ci ktorzy na nim mieli sie pojawic tzn. zawodnicy(kapitanowie druzyn)mieli je otrzymac w ramach szkolenia ZA DARMO !!!! Ot cała prawda.Ale to juz kolejna sprawa nie domówiona.Bodajrze dwa sezony temu miały byc zakupione piłki którymi mielismy rozgrywac swoje mecze.... Piłki sie pojawiły(nowe SPALDINGI) i były moze jeden dzien...Pytanko ...Gdzie sa te piłeczki? Ciekawe czy otrzymam wyczerpujaca odpowiedz.W koncu za gre w pierwszej lidze płacimy badz nie badz prawie 2000 zł.
Ojjj cos Ci organizatorzy kręcą.Moze nie do konca ale juz widze tutaj chec zrobienia komus wody z mózgu.Była mowa o licencjach darmowych.Pana Kołoszewskiego nie było na zebraniu a w durzej mierze nie było to zebranie organizacyjne tylko promocje jednego z posłów na sejm nasz przemiły.A wracajac do licencji to miało byc zrobione szkolenie zawodników LLk i ci ktorzy na nim mieli sie pojawic tzn. zawodnicy(kapitanowie druzyn)mieli je otrzymac w ramach szkolenia ZA DARMO !!!! Ot cała prawda.Ale to juz kolejna sprawa nie domówiona... rozwiń
Avatar
koszykasz amator / 22 listopada 2011 r. o 11:15
0
mecze reprezentacji????? w czym ?????
Zapomiał dodać, że posiadacze licencji mają darmowy wstęp na wszystkie mecze NBA w tym sezonie.
Avatar
frogazz / 21 listopada 2011 r. o 21:07
0
Sorry bardzo, ale jakie darmowe wejścia na mecze gwiazd itp. Chętnie tu przypomnę o meczu gwiazd, który odbył się w Lublinie. Organizotorzy powiedzieli nam, że dzięki licencjom będziemy mieli promocyjny wstęp za 10zł. Sęk w tym, że 10zł była to standardowa cena w najgorszych sektor i mógł te bilety nabyć każdy. Kiedy z dumą poszedłem do kasy po "swój superpromocyjny bilet za 10zł" pani popatrzyła dziwnie na moją licencję i zapytała: "A co to?!"
Powiedzcie mi proszę, gdzie tu logika....
Chociażby daliby zniżkę na mecze startu, a nie na gruponach akcje robią!
Sorry bardzo, ale jakie darmowe wejścia na mecze gwiazd itp. Chętnie tu przypomnę o meczu gwiazd, który odbył się w Lublinie. Organizotorzy powiedzieli nam, że dzięki licencjom będziemy mieli promocyjny wstęp za 10zł. Sęk w tym, że 10zł była to standardowa cena w najgorszych sektor i mógł te bilety nabyć każdy. Kiedy z dumą poszedłem do kasy po "swój superpromocyjny bilet za 10zł" pani popatrzyła dziwnie na moją licencję i zapytała: "A co to?!"
Powiedzcie mi proszę, gdzie tu logika....
Chociażby daliby zn... rozwiń
Avatar
ja / 23 listopada 2011 r. o 10:59
0
Cos ten pan kręci z tymi rzekomo darmowymi meczami dla posiadających licencje, mecze nigdy nie były darmowe, jesli juz to jedynie z jakąs tam zniżką, ktorej w rzeczywistosci nie bylo...I po co tak ściemniac o bonusach?!
Avatar
kaktus / 22 listopada 2011 r. o 21:53
0
,,Organizator'' główny czyli pan Grzegorz K. nie robi NIC( Poza trzymaniem kasy. Pracownikiem od czarnej roboty jest Jurek Ż., który w zasadzie robi prawie wszystko. Tylko dzięki niemu, to się jeszcze jakoś ( jakoś: czytaj słabo) kręci.
Avatar
Gość / 22 listopada 2011 r. o 21:15
0
Organizatorzy nas dymają. Trzeba zrobiz porzadek!
Avatar
Kris / 22 listopada 2011 r. o 15:30
0
My nie będziemy grali. Nie zamierzamy płacić dodatkowo za licencje, które są darmowe.
Avatar
ktoss / 22 listopada 2011 r. o 12:03
0
Przepraszam za bląd ortograficzny który sie wkradł.Winie siebie ale nie za błąd tylko nie uwazne i szybkie pisanie.Dziekuje i pozdrawiam ewentualnych szydercow.
Avatar
ktoss / 22 listopada 2011 r. o 12:00
0
Ojjj cos Ci organizatorzy kręcą.Moze nie do konca ale juz widze tutaj chec zrobienia komus wody z mózgu.Była mowa o licencjach darmowych.Pana Kołoszewskiego nie było na zebraniu a w durzej mierze nie było to zebranie organizacyjne tylko promocje jednego z posłów na sejm nasz przemiły.A wracajac do licencji to miało byc zrobione szkolenie zawodników LLk i ci ktorzy na nim mieli sie pojawic tzn. zawodnicy(kapitanowie druzyn)mieli je otrzymac w ramach szkolenia ZA DARMO !!!! Ot cała prawda.Ale to juz kolejna sprawa nie domówiona.Bodajrze dwa sezony temu miały byc zakupione piłki którymi mielismy rozgrywac swoje mecze.... Piłki sie pojawiły(nowe SPALDINGI) i były moze jeden dzien...Pytanko ...Gdzie sa te piłeczki? Ciekawe czy otrzymam wyczerpujaca odpowiedz.W koncu za gre w pierwszej lidze płacimy badz nie badz prawie 2000 zł.
Ojjj cos Ci organizatorzy kręcą.Moze nie do konca ale juz widze tutaj chec zrobienia komus wody z mózgu.Była mowa o licencjach darmowych.Pana Kołoszewskiego nie było na zebraniu a w durzej mierze nie było to zebranie organizacyjne tylko promocje jednego z posłów na sejm nasz przemiły.A wracajac do licencji to miało byc zrobione szkolenie zawodników LLk i ci ktorzy na nim mieli sie pojawic tzn. zawodnicy(kapitanowie druzyn)mieli je otrzymac w ramach szkolenia ZA DARMO !!!! Ot cała prawda.Ale to juz kolejna sprawa nie domówiona... rozwiń
Avatar
koszykasz amator / 22 listopada 2011 r. o 11:15
0
mecze reprezentacji????? w czym ?????
Zapomiał dodać, że posiadacze licencji mają darmowy wstęp na wszystkie mecze NBA w tym sezonie.
Avatar
frogazz / 21 listopada 2011 r. o 21:07
0
Sorry bardzo, ale jakie darmowe wejścia na mecze gwiazd itp. Chętnie tu przypomnę o meczu gwiazd, który odbył się w Lublinie. Organizotorzy powiedzieli nam, że dzięki licencjom będziemy mieli promocyjny wstęp za 10zł. Sęk w tym, że 10zł była to standardowa cena w najgorszych sektor i mógł te bilety nabyć każdy. Kiedy z dumą poszedłem do kasy po "swój superpromocyjny bilet za 10zł" pani popatrzyła dziwnie na moją licencję i zapytała: "A co to?!"
Powiedzcie mi proszę, gdzie tu logika....
Chociażby daliby zniżkę na mecze startu, a nie na gruponach akcje robią!
Sorry bardzo, ale jakie darmowe wejścia na mecze gwiazd itp. Chętnie tu przypomnę o meczu gwiazd, który odbył się w Lublinie. Organizotorzy powiedzieli nam, że dzięki licencjom będziemy mieli promocyjny wstęp za 10zł. Sęk w tym, że 10zł była to standardowa cena w najgorszych sektor i mógł te bilety nabyć każdy. Kiedy z dumą poszedłem do kasy po "swój superpromocyjny bilet za 10zł" pani popatrzyła dziwnie na moją licencję i zapytała: "A co to?!"
Powiedzcie mi proszę, gdzie tu logika....
Chociażby daliby zn... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 8

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Start Lublin w siódmym koszyku przed losowaniem Ligi Mistrzów

Start Lublin w siódmym koszyku przed losowaniem Ligi Mistrzów

Losowanie koszykarskiej Ligi Mistrzów zaplanowano na środę, 15 lipca. Wiemy już jednak, w którym koszyku znajdzie się na razie jedyny, polski przedstawiciel w tych rozgrywkach. Start Lublin będzie losowany z siódmego koszyka.

Wypadek rządowej limuzyny Beaty Szydło. Wyrok dla kierowcy seicento
film

Wypadek rządowej limuzyny Beaty Szydło. Wyrok dla kierowcy seicento

Zakończył się proces w sprawie wypadku Beaty Szydło w Oświęcimiu w lutym 2017 roku. Dziś o godz. 14 sąd ogłosi wyrok dla kierowcy fiata seicento.

Czterech mężczyzn zakażonych koronawirusem w woj. lubelskim. Są z dwóch powiatów

Czterech mężczyzn zakażonych koronawirusem w woj. lubelskim. Są z dwóch powiatów

Na terenie województwa lubelskiego mamy cztery nowe przypadki zakażenia koronawirusem – informuje Agnieszka Strzępka, rzecznik wojewody lubelskiego.

Zmarło 9 osób, nowe zakażenia koronawirusem w całej Polsce. Dane z dziś

Zmarło 9 osób, nowe zakażenia koronawirusem w całej Polsce. Dane z dziś

Mamy 262 nowe i potwierdzone przypadki zakażenia koronawirusem – informuje Ministerstwo Zdrowia w komunikacie z 9 lipca.

Świdnik: Stary ratusz znów szuka kupca. Nowy właściciel ma mieć więcej możliwości

Świdnik: Stary ratusz znów szuka kupca. Nowy właściciel ma mieć więcej możliwości

Będzie kolejne podejście do sprzedaży byłego świdnickiego ratusza. Jeśli radni zgodzą się dziś na zbycie nieruchomości u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Spółdzielczej, to w najbliższych dniach zostanie ogłoszony przetarg. Teren jest przeznaczony pod zabudowę usługową i mieszkaniową wielorodzinną.

Wysokie zwycięstwa Stali Kraśnik i Avii Świdnik w środowych sparingach

Wysokie zwycięstwa Stali Kraśnik i Avii Świdnik w środowych sparingach

Dobra postawa ekip z Kraśnika i Świdnika. Stal pokonała w środę czwartoligową Tomasovię 4:0. Z kolei podopieczni Łukasza Mierzejewskiego ograli Lewart Lubartów 5:2.

Mimo zakazu samochody parkują na chodniku w centrum Lublina. "Ile jeszcze tej bylejakości w naszym mieście"

Mimo zakazu samochody parkują na chodniku w centrum Lublina. "Ile jeszcze tej bylejakości w naszym mieście"

Do dziś nie powstały zapowiadane przez Ratusz żywopłoty mające uniemożliwić kierowcom wjazd na chodnik i wąski trawnik na skraju pl. Kaczyńskiego. Mimo zakazu samochody nagminnie zajmują tu miejsce pieszym, ale Straż Miejska tłumaczy, że w świetle prawa nie jest to chodnik.

Puławy: Potyczka z krawężnikami przy Placu Chopina. Radna apeluje o ich usunięcie

Puławy: Potyczka z krawężnikami przy Placu Chopina. Radna apeluje o ich usunięcie

Podczas wiecu poparcia dla Szymona Hołowni o krawężnik przy Placu Chopina w Puławach potknęła się starsza pani. Kobieta straciła równowagę i upadła. Świadkiem tego zdarzenia była radna miejska Anna Kędziora, która apeluje do władz o usunięcie zbędnych przeszkód w tym miejscu.

Madsen triumfuje w 2. rundzie Tauron SEC w Bydgoszczy. Michelsen i Łaguta tuż za nim

Madsen triumfuje w 2. rundzie Tauron SEC w Bydgoszczy. Michelsen i Łaguta tuż za nim

Leon Madsen po raz drugi w tym sezonie stanął na najwyższym stopniu podium zawodów z cyklu Tauron Speedway Euro Championship. Na torze w Bydgoszczy za plecami Duńczyka uplasowali się zawodnicy Motoru Lublin – Mikkel Michelsen i Grigorij Łaguta

Zero punktów w skali Apgar. Lekarz w Parczewie do rodzącej kobiety: Umiałaś zrobić dziecko? To teraz masz!
film

Zero punktów w skali Apgar. Lekarz w Parczewie do rodzącej kobiety: Umiałaś zrobić dziecko? To teraz masz!

Zamiast pierwszego krzyku dziecka, pani Natalia na sali porodowej słyszała krzyki personelu medycznego i śmiech lekarza. Dlaczego mimo bezproblemowej ciąży, po porodzie mała Eliza dostała ZERO punktów w skali Apgar?

Spacer historyczny w Puławach
12 lipca 2020, 17:30

Spacer historyczny w Puławach

W niedzielę, 12 lipca o godz. 17.30 w Puławach odbędzie się spacer wokół miejsc związanych z carskim garnizonem rosyjskim na terenie miasta.

Mirosław Hajdo (Motor): Chcemy pozyskać napastnika ogranego na wyższym poziomie

Mirosław Hajdo (Motor): Chcemy pozyskać napastnika ogranego na wyższym poziomie

Od środy Motor Lublin znowu trenuje. W najbliższych dniach piłkarze zostaną poddani najróżniejszym testom. Pierwszy sparing zagrają za to 15 lipca z Orlętami Spomlek Radzyń Podlaski.

Minister rolnictwa: Nieco ponad miliard złotych na pomoc dla rolników w związku z COVID-19

Minister rolnictwa: Nieco ponad miliard złotych na pomoc dla rolników w związku z COVID-19

Nieco ponad miliard złotych zostanie wypłaconych gospodarstwom z branż dotkniętych koronawirusem - zapowiedział szef MRiRW Jan Krzysztof Ardanowski podczas środowej konferencji. Poinformował, że na wypłatę tych środków uzyskano już zgodę Komisji Europejskiej.

Jacek Sasin wyrzuca z partii władze pow. hrubieszowskiego. "Ich działalność naruszyła linię polityczną PiS"

Jacek Sasin wyrzuca z partii władze pow. hrubieszowskiego. "Ich działalność naruszyła linię polityczną PiS"

W strukturach partii nie ma miejsca na działania, które mogą zachwiać wiarą wyborców w naszą determinację do realizowania zobowiązań wyborczych – napisał wicepremier Jacek Sasin, informując, że złożył wniosek o usunięcie z szeregów PiS trzech osób. To starosta hrubieszowski Aneta Karpiuk, wicestarosta Marek Kata i radny powiatowy Marcin Zając.

Jedni mają na kontach spore pieniądze, inni skromny 1 tys. złotych. Majątki posłów z okręgu numer 6
galeria

Jedni mają na kontach spore pieniądze, inni skromny 1 tys. złotych. Majątki posłów z okręgu numer 6

Kto ma największy dom, kto jeździ najdroższym samochodem, a kto ma najmniej na koncie? Znamy najnowsze oświadczenia posłów z okręgu numer 6.

ENERGA BASKET LIGA MĘŻCZYZN
22. KOLEJKA

Wyniki:

Hydro Truck Radom - Stelmet Zielona Góra 74:86
Polpharma Starogard Gd. - BM Slam Stal Ostrów 66:106
GTK Gliwice - Anwil Włocławek 82:88
Arka Gdynia - Polski Cukier Toruń 82:75
Trefl Sopot - Śląsk Wrocław 86:76
King Szczecin - Legia Warszawa 111:89
Spójnia Stargard - Start Lublin 71:83
MKS Dąbrowa Górnicza - Astoria Bydgoszcz 72:86

Tabela:

1. Stelmet 21 39 2000:1732
2. Anwil 22 39 2078:1837
3. Start 22 39 1867:1716
4. Arka 22 36 1765:1655
5. Polski Cukier 20 35 1755:1583
6. Trefl 22 34 1786:1792
7. Śląsk 22 33 1910:1861
8. King 22 33 1834:1848
9. Ostrów Wlkp. 22 32 1772:1746
10. Spójnia 22 32 1724:1772
11. Astoria 21 31 1839:1847
12. Hydro Truck 22 31 1711:1790
13. Gliwice 22 29 1857:1973
14. Legia 22 27 1773:1976
15. Polpharma 22 26 1776:2015
16. Dąbrowa G. 22 26 1734:2038

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!
 

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.