

Sezon 2025/2026 w PKO BP Ekstraklasie tuż tuż. W poniedziałek wieczorem Motor Lublin zaprezentował nowe koszulki meczowe, które wyprodukowała firma Hummel. Nie zabrakło akcentów z okazji 75-lat istnienia klubu

W tym sezonie klub z Lublina postawił na klasykę z nutą stylu retro. – Koszulka domowa symbolizuje bogatą historię klubu. Zaprojektowana jest w klimacie nawiązującym do klasyki. Jej podstawowym kolorem jest żółty z dodatkowymi białymi elementami. Podstawą wzoru jest unikalny żakard zawierający pionowe napisy „Motor Lublin” mieniące się na złoto i błyszczące w świetle słońca i stadionowych jupiterów. Na koszulce znajduje się haftowany emblemat jubileuszowy, logotypy sponsorów w niebieskiej kolorystyce, a z tyłu pod kołnierzykiem umieszczony został napis „Motor Lublin. Rycerze Koziego Grodu”. Aby nadać koszulce klimat klasyczny, zrezygnowaliśmy z metody sublimacji, a wszystkie elementy są wyczuwalne w dotyku. W kompletach meczowych uzupełnią je białe spodenki i getry – czytamy w oficjalnym komunikacie.
Z kolei wyjazdowy trykot będzie mieć barwę ciemnoniebieską. – Koszulka wyjazdowa nawiązuje do nowej historii klubu, którą budujemy każdego dnia i o jakiej marzymy. Nowoczesność, pionierskość i odwaga to cechy charakteryzujące nasz Klub. Model wyjazdowy oparty jest na futurystycznym wzorze w ciemnoniebieskiej kolorystyce z jaśniejszymi niebieskimi elementami i monochromatycznymi, białymi logotypami sponsorów oraz herbem Klubu. Z tyłu koszulki widnieje hasło „Motor United” będący symbolem jedności drużyny i kibiców – czytamy w opisie.
Na nowych strojach nie mogło rzecz jasna zabraknąć informacji o sponsorach. Producentem, tak jak w poprzedniej kampanii pozostanie firma Hummel. Na froncie koszulek umieszczono logotyp miasta Lublin i maspo – nowego projektu marketingowego, w ramach którego lubelskie firmy Spiżarnia i Mastermedia będą wspierać nasz Motor. Z tyłu koszulek, ale wyłącznie w rozmiarach dla dorosłych, znajduje się logotyp Browaru Perła.
Działacze Motoru podali już cennik nowych koszulek. W rozmiarze dla dorosłych to koszt 339 złotych, a w rozmiarze dziecięcym 299 zł. Personalizacja czyli koszulka z numerem i nazwiskiem będzie droższa o 25 złotych. Tyle samo trzeba dopłacić, by otrzymać koszulkę ze sponsorami ekstraklasy czyli firm Lotto i PKO BP. Warto podkreślić, że ceny koszulek będą tańsze dla posiadaczy karnetów - dziecięca kosztuje wówczas 254,15 zł, a dla dorosłych 288,15 zł.
Koszulki są dostępne online, a także w stacjonarnej sprzedaży. – W ramach zakupu dołączamy także jubileuszową torbę stworzoną z zachowaniem wzornictwa domowej koszulki, a więc błyszczącego żakardu – informują działacze Motoru.

