Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Artykuły zewnętrzne

14 czerwca 2024 r.
9:45

Jak reklamować firmę na targach, konferencjach czy szkoleniach?

Wielu przedsiębiorców wybierając się na wszelkiego rodzaju targi, szkolenia biznesowe lub konferencje, zastanawia się, jak sprawić, by firma na długo została w pamięci uczestników wydarzeń. Na szczęście istnieje wiele sposobów na promocję firmy, które będą przypominać potencjalnym klientom o Twojej działalności. Jakie są najpopularniejsze sposoby reklamowania przedsiębiorstwa?

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Postaw na prostotę

Nie warto zasypywać potencjalnych klientów i przechodniów różnego rodzaju plakatami i ulotkami, których otrzymają pewnie sporo podczas wydarzenia i będą trzymać je w kieszeni lub wyrzucą je do najbliższego kosza. Zamiast tego warto wybrać proste materiały reklamowe, które będą zarówno przykuwać uwagę odbiorcy, jak i spełnią użyteczną funkcję. Co zatem warto wybrać, aby skutecznie reklamować firmę podczas eventów?

Torby

Papierowe torby reklamowe z nadrukowanym logo lub podstawowymi informacjami o firmie to jeden z najpopularniejszych sposobów dyskretnego promowania marki. Warto zaznaczyć, że wcale nie trzeba być nachalnym przedsiębiorcą, aby wręczyć przechodniom taką torbę. Wystarczy zaprosić ich do wzięcia udziału w prostym konkursie, a nagrody schować w torbie reklamowej, lub, po prostu, podarować im mały upominek za odwiedzenie stoiska lub wysłuchanie wykładu. 

Zaletami toreb papierowych są przede wszystkim mały rozmiar, lekkość i poręczność. Co więcej, na takich torbach wydrukować możesz każdy projekt — od prostego napisu po skomplikowaną grafikę w kolorach Twojej firmy. Warto wspomnieć, że jeśli torba będzie atrakcyjnie zaprojektowana, Twój potencjalny klient może wykorzystać ją np. jako torba na drobne codzienne przedmioty, a to pozwoli pokazać Twoją markę jeszcze większej ilości osób. 

Ekskluzywne torby papierowe mogą być wykonane z papieru o różnej strukturze. Wyróżniamy torby laminowane jednolite lub kolorowe, matowe lub błyszczące, zabezpieczone aksamitną, przyjemną w dotyku folią, lub zabezpieczone folią odporną na wszelkie zarysowania. Co więcej, do każdej torby można dodać uszlachetnienia, m.in.: zadrukowanie wnętrza torby, nadanie połysku wybranym elementom grafiki, tłoczenie, czy hot-stamping (wtłaczanie na gorąco złotej folii pokrywającej wybrane elementy). Wybór atrakcyjnych uszlachetnień sprawi, że torba będzie się świetnie prezentować, a klient chętnie z niej skorzysta na co dzień.

Kolejną zaletą papierowych toreb reklamowych jest możliwość wyboru dowolnego uchwytu zamykającego. Uchwyt może mieć zastosowanie nie tylko zakrywające zawartość torby, ale także spełniać walory estetyczne. Torba reklamująca Twoją firmę może być więc wykończona: 

  • Uchwytem sztancowanym z klapką zamykającą lub rzepem — Taśma dwustronna lub rzep, znajdujące się po wewnętrznej stronie klapki pozwolą w szybki i wygodny sposób otwierać i zamykać torbę. Uchwyt dodatkowo może zostać ozdobiony kokardą.
  • Tasiemką wklejana w górną zakładkę torby — Poza zwykłym uchwytem, torba otrzymuje zamknięcie w postaci tasiemki, która po związaniu w kokardę zakrywa zawartość torby. 
  • Zamknięciem szczelinowym z tasiemką do zawiązania kokardy — Po obu stronach torby znajdują się otwory, do których wkładana jest tasiemka. Po jej zawiązaniu torba zamyka się, a całość prezentuje się niezwykle elegancko.
torba papierowa

Drobne gadżety

Ciekawym sposobem na promocję firmy są gadżety w formie długopisów, ołówków, smyczy, kubków czy kalendarzy kieszonkowych. Na każdym z tych przedmiotów możesz nadrukować lub wygrawerować logo firmy i podstawowe informacje kontaktowe, tym samym przypominając potencjalnemu klientowi o swojej marce, podczas gdy ten będzie używał produktów.

Roll-upy reklamowe

Duże plakaty na specjalnych stojakach to świetna alternatywa dla wręczania przechodniom niewygodnych ulotek. Jeśli potencjalny klient zainteresuje się Twoją działalnością, na pewno zwróci uwagę na plakat. Na specjalnych płótnach możesz wydrukować cokolwiek chcesz — informacje o firmie, grafikę związaną z marką, przykładowe realizacje i wiele innych projektów.

Teczki i notesy

Do promocji swojej firmy możesz użyć prostego tricku. Przygotuj materiały reklamowe w postaci katalogów lub pigułek z informacjami, a podczas rozmowy z potencjalnym klientem i przedstawiania swojej oferty wręcz mu teczkę, w której schowa kartkę, na której notował niezbędne informacje, lub notes, w którym będzie mógł zapisywać to, czego się dowie. Na każdej kartce umieść nadrukowane logo firmy lub dane kontaktowe. Choć potencjalny klient z pewnością odwiedzi kilka innych stanowisk, przed oczami wciąż będzie miał Twoje logo, co być może skłoni go do podjęcia współpracy z firmą.

Zaprezentuj swoje realizacje

Jednym z błędów popełnianych przez wystawców jest brak przedstawienia swoich realizacji. Każdy może opowiadać potencjalnym klientom o swoich osiągnięciach, jednak nie przełoży się to na prawdziwe zainteresowanie produktem lub usługą, gdy ich po prostu nie zaprezentujesz! Jeśli jesteś fotografem — pokaż album z najlepszymi zdjęciami, które wykonałeś. Jeśli tworzysz filmy — zabierz ze sobą ekran lub laptopa, na którym wyświetlisz realizacje. Zajmujesz się robótkami ręcznymi? 

Przynieś kilka swoich prac. Prowadzisz szkołę nauki jazdy? Pokaż osiągnięcia kursantów. Wszystko, co chcesz sprzedać, musisz pokazać potencjalnemu klientowi jako prawdziwy, „namacalny” produkt.

Podsumowanie

Promocja firmy nie może być zbyt nachalnym przedsięwzięciem. Pamiętaj, że żaden potencjalny klient nie lubi być zasypywany nadmiarem informacji i materiałów reklamowych. Podstawą jest odpowiednio przygotowane, atrakcyjne stanowisko, proste komunikaty i pozwolenie klientowi samemu zdecydować, czy zechce on podjąć współpracę z Twoją marką.

e-Wydanie

Pozostałe informacje

Półfinałowa rywalizacja w Sopocie była bardzo ciekawa

PGE Start Lublin wyraźnie przegrał w Sopocie i po dwóch spotkaniach w tej parze jest remis

To był zupełnie inny mecz niż ten rozegrany w środę. Przede wszystkim widać, że Trefl Sopot odrobił pracę domową związaną z porażką w pierwszym spotkaniu. Tym razem to gospodarze byli górą - 95:79.

Avia znowu lepsza od Świdniczanki. O utrzymanie jeszcze będą musieli się postarać
ZDJĘCIA
galeria

Avia znowu lepsza od Świdniczanki. O utrzymanie jeszcze będą musieli się postarać

Świdniczanka prowadziła w derbach z Avią, ale drugi raz w tym sezonie musiała uznać wyższość sąsiada zza miedzy. Tym razem żółto-niebiescy wygrali 2:1. A to oznacza, że drużyna Łukasza Gieresza w ostatniej serii gier jeszcze będzie musiała powalczyć o utrzymanie

Myślał że chroni swoje oszczędności. Przekazał oszustom 180 tys. zł

Myślał że chroni swoje oszczędności. Przekazał oszustom 180 tys. zł

Policjanci z Lublina poszukują oszustów, którzy wyłudzili od jednego z mieszkańców ponad 180 tys. zł. Do mężczyzny zadzwonili oszuści z informacją, że jego oszczędności są zagrożone.

Panie aktywnie włączyły się w kampanię Rafała Trzaskowskiego
Wybory prezydenckie 2025

Lubelski sztab Trzaskowskiego podsumowuje kampanię: wybór między krawatem a bejsbolem

Wyraźne zmęczona europosłanka Marta Wcisło, jeszcze przed rozpoczęciem konferencji prasowej podsumowującej kampanię prezydencką Rafała Trzaskowskiego w naszym, regionie, po cichu powiedziała, że w końcu będzie miała czas posprzątać mieszkanie. A tak bardziej politycznie, to poseł Michał Krawczyk, szef lubelskiego komitetu, i jego ekipa przypomnieli, że 1 czerwca oddamy głos w niezwykle ważnych wyborach.

Ekran koło orlika zostaje. Skarga sąsiadów oddalona

Ekran koło orlika zostaje. Skarga sąsiadów oddalona

Zbudowany w marcu 2022 roku ekran akustyczny przy boisku szkolnym na os. Włostowice w Puławach decyzją Naczelnego Sądu Administracyjnego - nie zostanie rozebrany. O likwidację bariery starało się jedno z małżeństw. To samo, które doprowadziło do zamknięcia boiska.

Nawrocki mobilizuje "obóz patriotyczny" w Białej Podlaskiej. Niespodziewany gość na scenie
Zdjęcia
galeria

Nawrocki mobilizuje "obóz patriotyczny" w Białej Podlaskiej. Niespodziewany gość na scenie

Społecznego buntu przeciwko władzy Donalda Tuska już nie zatrzymamy, my wygramy- grzmiał w Białej Podlaskiej Karol Nawrocki. Kandydat na prezydenta zachęcał wyborców do pełnej mobilizacji w niedzielnych wyborach. Poparcia udzielił mu niedawny kontrkandydat, Marek Jakubiak.

Hanna Krall Honorową Obywatelką Lublina. „Może literatura ma jakiś sens”
ZDJĘCIA
galeria

Hanna Krall Honorową Obywatelką Lublina. „Może literatura ma jakiś sens”

- Franciszko Arnszteinowo... Rufciu Winograd... Pani Apolonio… Dzięki wam tutaj jestem. Bo pisałam. Ale i wy ze mną teraz jesteście, dzięki książce. Może literatura ma jakiś sens - mówiła Hanna Krall podczas uroczystości nadania Honorowego Obywatelstwa Lublina.

Bąkiewicz i awantura na sesji. Policja bada, czy złamano prawo

Bąkiewicz i awantura na sesji. Policja bada, czy złamano prawo

Nie prokuratura, ale policja ma zająć się wyjaśnieniem czy w ostatni poniedziałek, gdy podczas sesji Rady Miasta Zamość w Sali Consulatus pojawił się Robert Bąkiewicz z ekipą telewizji Republika, doszło do złamania prawa.

Oni stoją za Trzaskowskim. Kampania wyborcza podsumowana w Zamościu
galeria

Oni stoją za Trzaskowskim. Kampania wyborcza podsumowana w Zamościu

Panie w czerwonych koralach. Panowie z transparentami i flagami: polską i unijną. Nie zabrakło tabliczek i transparentów z podobizną i hasłami poparcia ich kandydata na prezydenta. Tak członkowie sztabu Rafała Trzaskowskiego w Zamościu podsumowali na kilka godzin przed ciszą wyborczą kończącą się kampanię.

„C” jak ciekawość, czary i czytanie – Festiwal Alfabet znów w Lublinie!

„C” jak ciekawość, czary i czytanie – Festiwal Alfabet znów w Lublinie!

Już po raz trzeci litery opanują Ogród Saski – a wszystko za sprawą Festiwalu Alfabet, który w dniach 31 maja – 2 czerwca zaprosi młodych (i nieco starszych) miłośników książek do wspólnego odkrywania magii czytania. W tym roku całą imprezą rządzi litera „C” – jak ciekawość, Carroll, Collodi, czary… i całe mnóstwo świetnych wydarzeń!

Marketing w erze cyfrowej: znaczenie kursów Google Ads, SEO i marketingu internetowego

Marketing w erze cyfrowej: znaczenie kursów Google Ads, SEO i marketingu internetowego

W dobie gwałtownego rozwoju technologii i przenoszenia się coraz większej części działalności gospodarczej do Internetu, umiejętności z zakresu marketingu cyfrowego stają się kluczowe dla każdego, kto chce skutecznie funkcjonować w świecie biznesu.

Gry karciane z pytaniami – idealny sposób na integrację i zabawę

Gry karciane z pytaniami – idealny sposób na integrację i zabawę

Gry karciane to jedna z najstarszych i najbardziej uniwersalnych form rozrywki. Współcześnie na rynku dostępnych jest wiele wersji gier karcianych, które nie polegają jedynie na klasycznych zasadach pokera, brydża czy pasjansa.

Księgowość e-commerce bez tajemnic: praktyczny przewodnik dla sprzedających online

Księgowość e-commerce bez tajemnic: praktyczny przewodnik dla sprzedających online

Rozwój handlu internetowego otworzył drzwi do biznesu tysiącom przedsiębiorców. Niezależnie od tego, czy prowadzisz własny sklep internetowy, sprzedajesz na platformach typu Allegro, Amazon czy działasz w modelu dropshipping – księgowość e-commerce to temat, którego nie da się pominąć. W tym artykule przedstawiamy praktyczny przewodnik, który pomoże Ci odnaleźć się w gąszczu obowiązków podatkowych i formalności związanych z prowadzeniem biznesu online.

Dzik zaprasza do odwiedzin w lubelskim skansenie

Dzik zaprasza do odwiedzin w lubelskim skansenie

Swego czasu Jan Brzechwa pisał "Dzik jest dziki, dzik jest zły...". Jednak ten z lubelskiego skansenu nie zrobi nam krzywdy i zaprasza do odwiedzin.

76-latka za kierownicą potrąciła 70-letnią rowerzystkę

76-latka za kierownicą potrąciła 70-letnią rowerzystkę

76-letnia kierująca renaultem potrąciła przejeżdżającą przez przejście 70-letnią rowerzystkę, po czym uciekła z miejsca zdarzenia. Seniorka z ciężkimi obrażeniami ciała trafiła do szpitala.

ALARM24

Masz dla nas temat? Daj nam znać pod numerem:
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

kliknij i poinformuj nas!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium