Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Artykuły zewnętrzne

10 grudnia 2024 r.
13:04

Jak zorganizować miejsce pracy z wykorzystaniem szaf, regałów i kontenerków biurowych?

0 A A

Dobrze zorganizowana przestrzeń biurowa to podstawa efektywnej pracy i komfortu zarówno pracowników, jak i klientów odwiedzających firmę. Meble biurowe, takie jak szafy, regały i kontenerki, odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu porządku i ergonomii. Ich odpowiednie rozmieszczenie oraz dopasowanie do potrzeb użytkowników może znacząco wpłynąć na funkcjonalność i estetykę biura.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

W artykule pokażemy, jak dobrze rozplanować przestrzeń biurową, skupiając się głównie na miejscach do przechowywania. Podpowiemy, ile miejsca do przechowywania potrzebuje jeden pracownik, jak zaprojektować wnętrze biurowe oraz jakie meble sprawdzą się doskonale do przestrzeni komercyjnych.

Jak odpowiednio zorganizować przestrzeń biurową?

Organizacja przestrzeni biurowej powinna przede wszystkim uwzględniać wielkość i kształt pomieszczenia, liczbę pracowników oraz charakter wykonywanej pracy. Od tego warto zacząć planowanie całej organizacji przestrzeni i na podstawie tych informacji wybierać całe wyposażenie.

  • W małych pomieszczeniach priorytetem jest optymalne wykorzystanie przestrzeni. Warto wybierać wysokie regały i szafy, które umożliwiają przechowywanie dużej ilości przedmiotów na niewielkiej powierzchni. Ustawienie mebli wzdłuż ścian pozwala uniknąć zagracenia środka pokoju, co sprzyja swobodnemu poruszaniu się. Warto również dobrze rozplanować miejsce pracy dla każdego pracownika - poza oczywiście biurkiem oraz krzesłem biurowym, dobrze sprawdzić się może dodatkowy kontenerek biurowy lub biurko narożne z wbudowaną komodą.

  • W dużych biurach można pozwolić sobie na bardziej elastyczne rozwiązania. Meble takie jak regały biurowe czy szafy biurowe, mogą pełnić podwójną funkcję: przechowywania i dzielenia przestrzeni na różne strefy, np. pracy zespołowej, indywidualnej czy relaksu. Warto wziąć pod uwagę również potrzeby estetyczne – spójny design mebli wpływa na postrzeganie biura jako profesjonalnej i nowoczesnej przestrzeni. W większej przestrzeni można również postawić na większą ilość miejsc do przechowywania dokumentów, a to na pewno zapewni dodatkowy komfort każdemu z pracowników.

Ile miejsca do przechowywania potrzebuje jeden pracownik?

Potrzeby związane z przechowywaniem zależą od specyfiki stanowiska, a co za tym idzie - po prostu potrzeb pracownika. Dla przykładu, pracownik administracyjny, który codziennie korzysta z dokumentacji, potrzebuje znacznie więcej miejsca niż grafik komputerowy, dla którego wystarczy kontenerek na narzędzia pracy i spory blat biurka.

Dobrym punktem wyjścia jest założenie, że jeden pracownik powinien mieć dostęp do około 1 m³ przestrzeni do przechowywania. W praktyce oznacza to, że na każdą osobę należy zaplanować jedną dużą szafę, regał lub kontenerki biurowe o odpowiedniej wielkości, które mogą być łatwo dostępne dla pracownika. Jeśli jednak pracownicy nie potrzebują dużej ilości miejsca do przechowywania, urządzając biuro, możesz przeznaczyć jedną szafę na dwóch pracowników + dla każdego z nich osobny, niewielki kontenerek biurowy klasyczny, który możesz bez problemu umieścić pod każdym biurkiem.

Projektowanie wnętrz biurowych – dlaczego warto zaufać ekspertom?

Projektowanie przestrzeni biurowej może być wyzwaniem, szczególnie jeśli chcemy osiągnąć równowagę między funkcjonalnością, a estetyką. Właśnie dlatego przy zamawianiu mebli biurowych warto korzystać z usług firm oferujących wsparcie projektowe.

Jedną z firm specjalizujących się w meblach biurowych jest firma Mebway, która oferuje swoim klientom darmowe projekty wnętrz komercyjnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest dokładne dopasowanie mebli do dostępnej przestrzeni, co zapewnia ich optymalne wykorzystanie. Dla firm poszukujących bardziej kompleksowych rozwiązań, Mebway współpracuje z profesjonalnymi projektantami wnętrz, umożliwiając stworzenie unikalnych projektów dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Wszystko to można zrealizować w jednym miejscu, co oszczędza czas i minimalizuje stres związany z organizacją biura. Jedna firma może zająć się projektem, wyposażeniem w meble biurowe, dostawą, a także montażem.

Meble na wymiar – czy to idealne rozwiązanie dla każdej przestrzeni?

Jeśli zastanawiasz się, jak dobrać meble do przestrzeni, aby pasowały do niej idealnie, meble na wymiar mogą być doskonałym rozwiązaniem. Świetnie sprawdzą się szczególnie dla firm, które chcą maksymalnie wykorzystać dostępne miejsce, jednocześnie uwzględniając potrzeby swoich pracowników. Dzięki nim można dostosować wymiary szaf wolnostojących, regałów i kontenerków, zarówno do charakteru pracy, jak i do ilości dokumentów czy materiałów, które muszą być przechowywane.

Takie meble sprawdzą się nie tylko w standardowych biurach, ale również w gabinetach, recepcjach czy salach konferencyjnych. Na przykład w recepcji, eleganckie, wykonane na wymiar szafy i regały, mogą pomóc w utrzymaniu porządku, jednocześnie podkreślając prestiż firmy. W salach konferencyjnych natomiast, niewielkie, ale pojemne meble mogą pomieścić sprzęt prezentacyjny, materiały szkoleniowe czy dokumentację. W tym przypadku MebWay również oferuje nowoczesne rozwiązania - z pomocą konfiguratora produktu 3D, pozwala klientom zmieniać wymiary i kolory wybranych mebli. Dzięki tej technologii, wizualizacja projektu i wycena są widoczne od razu, co znacząco ułatwia podejmowanie decyzji i eliminuje ryzyko pomyłek. Zakup mebli biurowych na wymiar może być naprawdę prosty i przyjemny - Skorzystaj z pomocy zaufanych i doświadczonych firm, których rozwiązania pozwolą Ci na precyzyjne dopasowanie mebli do indywidualnych potrzeb pracowników i dostępnej przestrzeni.

Organizacja miejsca pracy z wykorzystaniem szaf, regałów biurowych otwartych i kontenerków biurowych, to inwestycja w efektywność i komfort. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu mebli i ich dopasowaniu do potrzeb pracowników, można znacząco zwiększyć funkcjonalność biura i komfort pracowników. Korzystając z usług firm takich jak Mebway stworzysz przestrzeń idealnie dopasowaną do specyfiki działalności.

 

e-Wydanie

Pozostałe informacje

Uroczyste podpisanie 1000. Umowy w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego w dniu 23 grudnia 2024 r., fot. Łukasz Frączek, UMWL.

1000. umowa w ramach Funduszy Europejskich podpisana!

23 grudnia 2024 r. Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski, Wicemarszałek Województwa Lubelskiego Piotr Breś oraz Dyrektor Samodzielnego Publicznego Sanatorium Rehabilitacyjnego im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie Barbara Kowal podpisali 1000. umowę o dofinansowanie projektu w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Umowa ta dotyczy projektu pn. Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania zespołu pałacowo - parkowego w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie i opiewa na 22,6 mln zł, z czego 19,2 mln zł to wsparcie z Funduszy Europejskich w ramach Innego Instrumentu Terytorialnego (IIT). W wydarzeniu wzięli udział również: Wicemarszałek Województwa Lubelskiego Marek Wojciechowski, Członek Zarządu Województwa Lubelskiego Marcin Szewczak oraz Dyrektor Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce Katarzyna Smyk.

Lider ChKS Chełm wygrał 18. mecz z rzędu

ChKS Chełm znowu górą, licznik zwycięstw nadal bije

W spotkaniu otwierającym 19. kolejkę ChKS Chełm pokonał na wyjeździe BBTS Bielsko-Biała 3:0. Statuetkę MVP wywalczył rozgrywający lidera Jay Blankenau.

Blisko 2 promile, zakaz kierowania i „nieczynne prawko”

Blisko 2 promile, zakaz kierowania i „nieczynne prawko”

Policjanci ruchu drogowego zatrzymali 38-latka, który kierował audi. Miał prawie 2 promile alkoholu w organizmie i zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi wydany przez sąd. Mało tego. Chciał przechytrzyć mundurowych i pokazał policjantom blankiet nieaktywnego prawa jazdy. Liczył, że „się uda”. Grozi mu kara pozbawienia wolności do 5 lat.

Uknuł chytry plan, aby ukraść skarpetki i telefon

Uknuł chytry plan, aby ukraść skarpetki i telefon

Pod dozór Policji trafił 17-latek oraz jego 37-letnia znajoma. Oboje odpowiedzą za kradzież rozbójniczą na przypadkowo poznanym 29-latku. Poszło o skarpetki i telefon.

Blankiet mandatowy na kwotę 3000 zł

Trzech piratów w trzy dni. Razem otrzymali 39 punktów i zapłacą 6000 złotych

Policjanci ruchu drogowego w Zamojskiem zarzucili sieć. W Jarosławcu złapali pirata, który mknął w ternie zabudowanym 107 km/h. Mężczyzna został ukarany mandatem w wysokości 1500 zł i 13 pkt. karnymi. Szofer w BMW na ul. Legionów w Zamościu przekroczył limit o 53 km/h. Jego „sponsoring” również wyceniono na 1500 zł. Pierwsza lokata przypadła jednak kierowcy opla, który stracił prawo jazdy na 3 miesiące. Dodatkowo okazało się, że był już wcześniej notowany za przekroczenie prędkości, dlatego otrzymał wysoki mandat, 3000 zł, w warunkach tzw. recydywy drogowej.

Uratowali mężczyznę przed śmiercią

Uratowali mężczyznę przed śmiercią

Gdyby nie interwencja policjantów z Żółkiewki, to ostatnia noc dla 43-latka mogłaby zakończyć się tragicznie. Na terenie jednej z posesji znaleźli mężczyznę, który leżał w śniegu. Był bardzo zziębnięty, dodatkowo nietrzeźwy.

Kolejki w lubelskim ZUS, większość to wdowy i wdowcy składający wnioski o świadczenia. Urzędnicy podkreślają, że czasu na ich złożenie jest jeszcze bardzo dużo więc nie ma żadnych powodów do pośpiechu

Seniorzy ruszyli po wdowie renty. Wdowcy dostaną wsparcie

Do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w całym województwie lubelskim wpłynęło już blisko 7 tys. wniosków o tzw. rentę wdowią, a do KRUS około pół tysiąca. W oddziałach tworzą się kolejki, chociaż powodu do pośpiechu nie ma - czas na złożenie wniosku mija z końcem lipca. Wtedy ruszy także wypłata świadczeń.

Profesor Leszek Mądzik Honorowym Obywatelem Lublina
Dużo zdjęć
galeria

Profesor Leszek Mądzik Honorowym Obywatelem Lublina

Eksperymentuje z różnymi formami sztuki i często wykracza poza utarte schematy. To w Lublinie rozwinął skrzydła, a teraz został za to uhonorowany.

Karetka dojedzie do nich szybciej
galeria

Karetka dojedzie do nich szybciej

Ambulans szybciej dojedzie do mieszkańców Michowa i okolic. W czwartek otwarto tam nowy punkt wyjazdowy zespołu ratownictwa medycznego.

Za lubelskim lotniskiem dobry rok, ale kolejny może być jeszcze lepszy

Za lubelskim lotniskiem dobry rok, ale kolejny może być jeszcze lepszy

Port lotniczy Lublin podsumował rok. Ma się czym pochwalić. Zarząd lotniska w przyszłość patrzy z optymizmem, bo może być jeszcze lepiej.

W zeszłym roku sezon kąpielowy nad zalewem miejskim w Zamościu również rozpoczął się w w ostatnim dniu roku szkolnego. Choć kąpiący się pojawiali się tutaj już dużo wcześniej, jak tylko zrobiło się ciepło
galeria

Zima trzyma, a w Zamościu już planują sezon kąpielowy

Do lata jeszcze kawał czasu, ale w Zamościu już się do tego czasu szykują. Właśnie ruszyły konsultacje w sprawie sezonu kąpielowego nad zalewem miejskim.

Najpierw lekcja ekologii, potem zabawa z Saszan

Najpierw lekcja ekologii, potem zabawa z Saszan

Muzyczna influencerka Roksana Wolak, znana jako Saszan, w poniedziałek, 20 stycznia, wystąpi w Puławskim Ośrodku Kultury - Dom Chemika. Jej koncert zobaczą dzieci z puławskich szkół. Występ jest częścią ogólnopolskiej akcji promującej zbiórki elektrośmieci.

W ostatnim meczu w Radomiu atakujący ChKS Chełm Jędrzej Goss wywalczył statuetkę MVP, a następnie wybrany został do siódemki 18. kolejki. Jak będzie po czwartkowym spotkaniu z BBTS?

ChKS Chełm kontra BBTS Bielsko-Biała, czyli wymagający przeciwnik dla lidera

Na otwarcie 19. kolejki ChKS Chełm zmierzy się z BBTS Bielsko-Biała. Pierwszy gwizdek wyjazdowego spotkania w czwartek o godzinie 20.30, obejrzymy je w Polsacie Sport 3.

Łukasz Kłębek był wójtem w Ulhówku przez kilka kadencji. Ostatnie wybory przegrał, ale został radnym

Były wójt skazany za stalking. Wciąż bez prawomocnego wyroku

Po przeszło dziesięciomiesięcznej przerwie wznowione zostało w czwartek postępowanie apelacyjne w sprawie skazanego za stalking Łukasza Kłębka, wieloletniego wójta Ulhówka, obecnie radnego tej gminy.

Przydomowe hodowle kur – hodowcy stawiają na systemy pojenia i karmienia

Przydomowe hodowle kur – hodowcy stawiają na systemy pojenia i karmienia

Kura i jajko to słowa klucz codziennych kulinarni i zdrowego żywienia. Frazy takie jak „Wiejskie jajka” i „kury nioski” na przedwiośniu rozpalają wyobraźnię szerokiej rzeszę zainteresowanych: hodowców kur, amatorów swojskich jajek i przeciętnych konsumentów. Nic więc dziwnego, że przydomowe hodowle kur niosek na jajka stają się coraz bardziej popularne. Właściciele małych gospodarstw doceniają nie tylko możliwość pozyskiwania świeżych jaj czy zdrowego mięsa, ale również satysfakcję z prowadzenia ekologicznej i niezależnej hodowli. Rosnąca liczba hodowców sprawia, że rozwija się rynek wyposażenia dla kurników. Nowoczesne technologie, takie jak automatyczne poidła i karmidła, stają się nieodłącznym elementem tych małych przedsiębiorstw, pomagając hodowcom w zapewnieniu optymalnych warunków dla swoich ptaków. W tym artykule postaramy się przyjrzeć tematowi hodowli kur od strony technicznej. Zobaczymy też jak to robią specjaliści na profesjonalnych fermach drobiu.

ALARM24

Masz dla nas temat? Daj nam znać pod numerem:
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

kliknij i poinformuj nas!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium