Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Łęczna

27 maja 2008 r.
20:13
Edytuj ten wpis

Chcą odwołać burmistrza Kosiarskiego

Autor: Zdjęcie autora Paweł Puzio
0 18 A A

15 osób podpisało się pod dokumentem, który jest początkiem procedury zmierzającej do odwołania burmistrza Teodora Kosiarskiego.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Ale do tego daleka droga. Najpierw jego przeciwnicy muszą zebrać prawie
2 tysiące podpisów zwolenników referendum.

Sprawa zaczęła się zimą tego roku. Burmistrz Teodor Kosiarski ogłosił plan reorganizacji szkolnictwa w Łęcznej. Chodziło o połączenie szkół, tak, aby zmniejszyć koszty. Zaprotestowali rodzice, na czele których stanął Marek Strycharczuk.

Burmistrz wycofał się z części reform. - Już wtedy zapowiedziałem, że będę się starać o przeprowadzenie referendum - mów Marek Strycharczuk. - W poniedziałek złożyłem do komisarza wyborczego w Lublinie stosowne pismo. W lokalnym referendum chcemy zadać wyborcom pytanie: "Czy jesteś za odwołaniem pana Teodora Kosiarskiego ze stanowiska burmistrza miasta i gminy Łęczna?”.

Lista zarzutów wobec szefa samorządu w Łęcznej sformułowana przez jego przeciwników jest długa. Strycharczuk zarzuca Kosiarskiemu m.in. błędne decyzje w sprawie reorganizacji szkolnictwa i podawanie nieprawdziwych informacji dotyczących finansowania oświaty.

- Każdy, kto obejmuje funkcję publiczną, jaką jest stanowisko burmistrza, musi liczyć z próbą odwołania. Myślę jednak, że niektórym osobom trudno pogodzić się z decyzjami wyborców i sukcesami, które wspólnie osiągamy. Nie cofają się przy tym przed pomówieniami, oszczerstwami i kłamstwami - ripostuje Teodor Kosiarski. - Drogą wzajemnych kompromisów udało się znaleźć rozwiązania w sprawie reorganizacji szkolnictwa, które w znacznej części przypadków zyskały akceptację rodziców, środowiska nauczycielskiego oraz kuratora oświaty.

Pismo, które wpłynęło do komisarza, to dopiero pierwszy krok. - Teraz, w ciągu 60 dni, musimy zebrać blisko dwa tysiące podpisów mieszkańców naszej gminy, czyli 10 proc. uprawnionych wyborców. Nie wiem, jak to będzie. Ja nie mam czasu zbierać tych podpisów. Być może wynajmiemy agencję lub kogoś zatrudnimy - dodaje Strycharczuk.

Komentarze 18

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
jack / 9 października 2010 o 14:14
0
NAJLEPSZY BURMISTRZ TO TAKI CO WSZYSTKIM DAJE ZA DARMO, NAJLEPSZY BYŁBY ŚW.MIKOŁAJ,ALE DZIECI OD 3-CIEGO ROKU ŻYCIA JUŻ W NIEGO NIE WIERZĄ,NO I KLAPA.TEO RÓB PACZKI.
Avatar
anty lewak / 9 października 2010 o 11:06
0
[quote name='jacek' date='09 październik 2010 - 09:39 ' timestamp='1286609944' post='358983']
Burmistrz jest ok.Porównajcie jego działania z tym co robi(powinno być co obiecał zrobić) obecny prezydent Lublina.
[/quote]
A porównaj go z tym co robi prezydent Rzeszowa;) DDDDDDDDDDNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
jacek / 9 października 2010 o 09:39
0
Burmistrz jest ok.Porównajcie jego działania z tym co robi(powinno być co obiecał zrobić) obecny prezydent Lublina.
Avatar
nik / 4 grudnia 2008 o 19:40
0
~nemo~ napisał:
no masz rację z tą wsią, rzeczywiście Kosiarski robił dobrze tylko górnikom z Łęcznej, cała kasa z podatków rolnych szła na kostkę do Łęcznej. Ale z drugiej strony co burmistrz może, jak wszyscy radni to górnicy?

zgadza sie taka jest prawda
Avatar
baster / 4 czerwca 2008 o 12:23
0
Oczywiście Stycharczuk zatrudni agencję, badź Bóg wie jeszcze kogo!!!!! - tylko ciekawe: kto za to zapłaci?
Moim zdaniem burmistrz Kosiarski jest naprawdę w porządku.
Avatar
dyiki / 2 czerwca 2008 o 19:41
0
Gość napisał:
Cudu nie potrzeba. Można przecież pozyskać środki zewnętrzne, jak to robi wiele miast. Trzeba tylko zatrudnić fachowców, bo za 1000 zł miesięcznie nie da się ich zatrzymać w urzędzie. Odnosi się wrażenie, że niektórzy pracują tam tylko i wyłącznie dla prestiżu. Nawiązywanie na wszystkich forach - szczególnie tych lokalnych - do Pana Piotra W. wydaje mi sie niestosowne. W przeciwieństwie do Pana K. Pan W. nie chwali się publicznie swoim wykształceniem, nie obraża też nikogo publicznie. Jeżeli chodzi o kościelną nagonkę, to pomogła ona też panu K.. Pomimo, że lewicowy, to lubi sie pokazać w kościółku. Niech elektorat zobaczy jaka to nowoczesna lewica.

I chyba pozyskuje, bo parę tablic unijnych przy nowych drogach stoi. Z tego co wiem to w tym względzie Łęczna jest w samym czubie w województwie. Wcześniej nic, poprostu nic się nie działo najwyżej jakieś drobne łataninki. Te 1000 zł to chyba przesada, bo znowu co to za prestiż - praca w urzędzie, bez jaj.

I chyba pozyskuje, bo parę tablic unijnych przy nowych drogach stoi. Z tego co wiem to w tym względzie Łęczna jest w samym czubie w województwie. Wcześniej nic, poprostu nic się nie działo najwyżej jakieś drobne łataninki. Te 1000 zł to chyba przesada, bo znowu co to za prestiż - praca w urzędzie, bez jaj. rozwiń
Avatar
aqq / 2 czerwca 2008 o 08:25
0
Na dzikich łęczyńskich polach w szczególności zo kościołem św. Barbary to by sie Kosiara przydała
Avatar
Gość / 2 czerwca 2008 o 07:31
0
Cudu nie potrzeba. Można przecież pozyskać środki zewnętrzne, jak to robi wiele miast. Trzeba tylko zatrudnić fachowców, bo za 1000 zł miesięcznie nie da się ich zatrzymać w urzędzie. Odnosi się wrażenie, że niektórzy pracują tam tylko i wyłącznie dla prestiżu. Nawiązywanie na wszystkich forach - szczególnie tych lokalnych - do Pana Piotra W. wydaje mi sie niestosowne. W przeciwieństwie do Pana K. Pan W. nie chwali się publicznie swoim wykształceniem, nie obraża też nikogo publicznie. Jeżeli chodzi o kościelną nagonkę, to pomogła ona też panu K.. Pomimo, że lewicowy, to lubi sie pokazać w kościółku. Niech elektorat zobaczy jaka to nowoczesna lewica.
Cudu nie potrzeba. Można przecież pozyskać środki zewnętrzne, jak to robi wiele miast. Trzeba tylko zatrudnić fachowców, bo za 1000 zł miesięcznie nie da się ich zatrzymać w urzędzie. Odnosi się wrażenie, że niektórzy pracują tam tylko i wyłącznie dla prestiżu. Nawiązywanie na wszystkich forach - szczególnie tych lokalnych - do Pana Piotra W. wydaje mi sie niestosowne. W przeciwieństwie do Pana K. Pan W. nie chwali się publicznie swoim wykształceniem, nie obraża też nikogo publicznie. Jeżeli chodzi o kościelną nagonkę, to pomogła ona też pan... rozwiń
Avatar
Za Burmistrzem / 31 maja 2008 o 13:06
0
zik napisał:
Większość mieszkańców Łęcznej zna Burmistrza Kosiarskiego z kopalni i ma podzielone zdanie na jego temat.

Moze zechcesz objąc stołek burmistrza i dokonać cudu z tym komicnie małym budżetem?
Moze zrobisz fiku,miku i uzupełnisz braki w budżecie, zaczarujesz i zadowolisz niezadowolonych, zawistych prostaczków.
Spęd to ludnośc w Łęcznej z całego województwa i dalej. To jest spęd, a niekrtrózy powinni mieszkac w chlewach a nie w miejscowości która ma prawa miejskie. Najłatwiej prostaczkom obsrać kogokolwiek, bo tak po katolicku nie podoba im się p.Kosiarski ,bo w wyborach dostali po ryju a koryto pachnie prawiczkom... FB, PW, i kilku innym i nie pomogła kościelna nagonka. Sprawźcie się jeszcze raz prawiczki ale w ustawowym terminie wyborów, a nie podkopując i tak wątłą demokrację. Panie kosiarski jesteśmy z panem.

Moze zechcesz objąc stołek burmistrza i dokonać cudu z tym komicnie małym budżetem?
Moze zrobisz fiku,miku i uzupełnisz braki w budżecie, zaczarujesz i zadowolisz niezadowolonych, zawistych prostaczków.
Spęd to ludnośc w Łęcznej z całego województwa i dalej. To jest spęd, a niekrtrózy powinni mieszkac w chlewach a nie w miejscowości która ma prawa miejskie. Najłatwiej prostaczkom obsrać kogokolwiek, bo tak po katolicku nie podoba im się p.Kosiarski ,bo w wyborach dostali po ryju a koryto pachnie prawic... rozwiń
Avatar
zik / 29 maja 2008 o 23:28
0
Większość mieszkańców Łęcznej zna Burmistrza Kosiarskiego z kopalni i ma podzielone zdanie na jego temat.On sam się szczyci osiągnieściami zwodowymi ale gdyby je osiągnoł to z hukiem nie odeszedłby z kopalni bo tam karierę zakończył, więc udeżył w politykę bo to jego ostatni most.
W Łęcznej popisał się budową drogi obok kościołą Św. Barbary która w czasie deszczu jest zalana równo z rowami.
Patronował nad budową Dworca autobusowego ale prawdziwa nazwa powina być "Dworzec WAMEX" z poczkalnią w WAMEXSIE.
Drogi naprawia i oczyszcza z przydrożnych drzew ale w kierunku Ciechanek gdzie on obecnie mieszka.
Wywłaszcz ludność z posesji i buduje im nowe bez dokumentacji pozwolenia na budowę(brak wjazdu na posesję) ujęto lądowanie Helikopterem.
Lkwiduje szkoły aby zrobić "SPĘD" i lekcje będą twały do 20-tej.
To są zasługi i osiągnięcia pana burmistrza jak on to nazywa w przejżystej Gminie ?
Większość mieszkańców Łęcznej zna Burmistrza Kosiarskiego z kopalni i ma podzielone zdanie na jego temat.On sam się szczyci osiągnieściami zwodowymi ale gdyby je osiągnoł to z hukiem nie odeszedłby z kopalni bo tam karierę zakończył, więc udeżył w politykę bo to jego ostatni most.
W Łęcznej popisał się budową drogi obok kościołą Św. Barbary która w czasie deszczu jest zalana równo z rowami.
Patronował nad budową Dworca autobusowego ale prawdziwa nazwa powina być "Dworzec WAMEX" z poczkalnią w WAMEXSIE.
Drogi napr... rozwiń
Avatar
jack / 9 października 2010 o 14:14
0
NAJLEPSZY BURMISTRZ TO TAKI CO WSZYSTKIM DAJE ZA DARMO, NAJLEPSZY BYŁBY ŚW.MIKOŁAJ,ALE DZIECI OD 3-CIEGO ROKU ŻYCIA JUŻ W NIEGO NIE WIERZĄ,NO I KLAPA.TEO RÓB PACZKI.
Avatar
anty lewak / 9 października 2010 o 11:06
0
[quote name='jacek' date='09 październik 2010 - 09:39 ' timestamp='1286609944' post='358983']
Burmistrz jest ok.Porównajcie jego działania z tym co robi(powinno być co obiecał zrobić) obecny prezydent Lublina.
[/quote]
A porównaj go z tym co robi prezydent Rzeszowa;) DDDDDDDDDDNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
jacek / 9 października 2010 o 09:39
0
Burmistrz jest ok.Porównajcie jego działania z tym co robi(powinno być co obiecał zrobić) obecny prezydent Lublina.
Avatar
nik / 4 grudnia 2008 o 19:40
0
~nemo~ napisał:
no masz rację z tą wsią, rzeczywiście Kosiarski robił dobrze tylko górnikom z Łęcznej, cała kasa z podatków rolnych szła na kostkę do Łęcznej. Ale z drugiej strony co burmistrz może, jak wszyscy radni to górnicy?

zgadza sie taka jest prawda
Avatar
baster / 4 czerwca 2008 o 12:23
0
Oczywiście Stycharczuk zatrudni agencję, badź Bóg wie jeszcze kogo!!!!! - tylko ciekawe: kto za to zapłaci?
Moim zdaniem burmistrz Kosiarski jest naprawdę w porządku.
Avatar
dyiki / 2 czerwca 2008 o 19:41
0
Gość napisał:
Cudu nie potrzeba. Można przecież pozyskać środki zewnętrzne, jak to robi wiele miast. Trzeba tylko zatrudnić fachowców, bo za 1000 zł miesięcznie nie da się ich zatrzymać w urzędzie. Odnosi się wrażenie, że niektórzy pracują tam tylko i wyłącznie dla prestiżu. Nawiązywanie na wszystkich forach - szczególnie tych lokalnych - do Pana Piotra W. wydaje mi sie niestosowne. W przeciwieństwie do Pana K. Pan W. nie chwali się publicznie swoim wykształceniem, nie obraża też nikogo publicznie. Jeżeli chodzi o kościelną nagonkę, to pomogła ona też panu K.. Pomimo, że lewicowy, to lubi sie pokazać w kościółku. Niech elektorat zobaczy jaka to nowoczesna lewica.

I chyba pozyskuje, bo parę tablic unijnych przy nowych drogach stoi. Z tego co wiem to w tym względzie Łęczna jest w samym czubie w województwie. Wcześniej nic, poprostu nic się nie działo najwyżej jakieś drobne łataninki. Te 1000 zł to chyba przesada, bo znowu co to za prestiż - praca w urzędzie, bez jaj.

I chyba pozyskuje, bo parę tablic unijnych przy nowych drogach stoi. Z tego co wiem to w tym względzie Łęczna jest w samym czubie w województwie. Wcześniej nic, poprostu nic się nie działo najwyżej jakieś drobne łataninki. Te 1000 zł to chyba przesada, bo znowu co to za prestiż - praca w urzędzie, bez jaj. rozwiń
Avatar
aqq / 2 czerwca 2008 o 08:25
0
Na dzikich łęczyńskich polach w szczególności zo kościołem św. Barbary to by sie Kosiara przydała
Avatar
Gość / 2 czerwca 2008 o 07:31
0
Cudu nie potrzeba. Można przecież pozyskać środki zewnętrzne, jak to robi wiele miast. Trzeba tylko zatrudnić fachowców, bo za 1000 zł miesięcznie nie da się ich zatrzymać w urzędzie. Odnosi się wrażenie, że niektórzy pracują tam tylko i wyłącznie dla prestiżu. Nawiązywanie na wszystkich forach - szczególnie tych lokalnych - do Pana Piotra W. wydaje mi sie niestosowne. W przeciwieństwie do Pana K. Pan W. nie chwali się publicznie swoim wykształceniem, nie obraża też nikogo publicznie. Jeżeli chodzi o kościelną nagonkę, to pomogła ona też panu K.. Pomimo, że lewicowy, to lubi sie pokazać w kościółku. Niech elektorat zobaczy jaka to nowoczesna lewica.
Cudu nie potrzeba. Można przecież pozyskać środki zewnętrzne, jak to robi wiele miast. Trzeba tylko zatrudnić fachowców, bo za 1000 zł miesięcznie nie da się ich zatrzymać w urzędzie. Odnosi się wrażenie, że niektórzy pracują tam tylko i wyłącznie dla prestiżu. Nawiązywanie na wszystkich forach - szczególnie tych lokalnych - do Pana Piotra W. wydaje mi sie niestosowne. W przeciwieństwie do Pana K. Pan W. nie chwali się publicznie swoim wykształceniem, nie obraża też nikogo publicznie. Jeżeli chodzi o kościelną nagonkę, to pomogła ona też pan... rozwiń
Avatar
Za Burmistrzem / 31 maja 2008 o 13:06
0
zik napisał:
Większość mieszkańców Łęcznej zna Burmistrza Kosiarskiego z kopalni i ma podzielone zdanie na jego temat.

Moze zechcesz objąc stołek burmistrza i dokonać cudu z tym komicnie małym budżetem?
Moze zrobisz fiku,miku i uzupełnisz braki w budżecie, zaczarujesz i zadowolisz niezadowolonych, zawistych prostaczków.
Spęd to ludnośc w Łęcznej z całego województwa i dalej. To jest spęd, a niekrtrózy powinni mieszkac w chlewach a nie w miejscowości która ma prawa miejskie. Najłatwiej prostaczkom obsrać kogokolwiek, bo tak po katolicku nie podoba im się p.Kosiarski ,bo w wyborach dostali po ryju a koryto pachnie prawiczkom... FB, PW, i kilku innym i nie pomogła kościelna nagonka. Sprawźcie się jeszcze raz prawiczki ale w ustawowym terminie wyborów, a nie podkopując i tak wątłą demokrację. Panie kosiarski jesteśmy z panem.

Moze zechcesz objąc stołek burmistrza i dokonać cudu z tym komicnie małym budżetem?
Moze zrobisz fiku,miku i uzupełnisz braki w budżecie, zaczarujesz i zadowolisz niezadowolonych, zawistych prostaczków.
Spęd to ludnośc w Łęcznej z całego województwa i dalej. To jest spęd, a niekrtrózy powinni mieszkac w chlewach a nie w miejscowości która ma prawa miejskie. Najłatwiej prostaczkom obsrać kogokolwiek, bo tak po katolicku nie podoba im się p.Kosiarski ,bo w wyborach dostali po ryju a koryto pachnie prawic... rozwiń
Avatar
zik / 29 maja 2008 o 23:28
0
Większość mieszkańców Łęcznej zna Burmistrza Kosiarskiego z kopalni i ma podzielone zdanie na jego temat.On sam się szczyci osiągnieściami zwodowymi ale gdyby je osiągnoł to z hukiem nie odeszedłby z kopalni bo tam karierę zakończył, więc udeżył w politykę bo to jego ostatni most.
W Łęcznej popisał się budową drogi obok kościołą Św. Barbary która w czasie deszczu jest zalana równo z rowami.
Patronował nad budową Dworca autobusowego ale prawdziwa nazwa powina być "Dworzec WAMEX" z poczkalnią w WAMEXSIE.
Drogi naprawia i oczyszcza z przydrożnych drzew ale w kierunku Ciechanek gdzie on obecnie mieszka.
Wywłaszcz ludność z posesji i buduje im nowe bez dokumentacji pozwolenia na budowę(brak wjazdu na posesję) ujęto lądowanie Helikopterem.
Lkwiduje szkoły aby zrobić "SPĘD" i lekcje będą twały do 20-tej.
To są zasługi i osiągnięcia pana burmistrza jak on to nazywa w przejżystej Gminie ?
Większość mieszkańców Łęcznej zna Burmistrza Kosiarskiego z kopalni i ma podzielone zdanie na jego temat.On sam się szczyci osiągnieściami zwodowymi ale gdyby je osiągnoł to z hukiem nie odeszedłby z kopalni bo tam karierę zakończył, więc udeżył w politykę bo to jego ostatni most.
W Łęcznej popisał się budową drogi obok kościołą Św. Barbary która w czasie deszczu jest zalana równo z rowami.
Patronował nad budową Dworca autobusowego ale prawdziwa nazwa powina być "Dworzec WAMEX" z poczkalnią w WAMEXSIE.
Drogi napr... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 18

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 września 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 września 2018 r. 0 1

Liga Mistrzów. Hattrick i kolejny rekord Leo Messiego

Liga Mistrzów. Hattrick i kolejny rekord Leo Messiego 2 0

FC Barcelona w pierwszym meczu tegorocznej edycji nie dała żadnych szans PSV Eindhoven i zwyciężyła 4:0, a trzy bramki zapisał na swoim koncie Argentyńczyk. Z kolei w najciekawszym wtorkowym meczu Liverpool wygrał po świetnym widowisku z Paris Saint Germain 3:2 zdobywając decydującą bramkę w doliczonym czasie gry

Militaria XX wieku. Wystawa historyczna w Targach Lublin
26 października 2018, 10:00

Militaria XX wieku. Wystawa historyczna w Targach Lublin 3 0

Co Gdzie Kiedy. Modele pojazdów militarnych z całej Polski, repliki samolotów, pokazy broni i sprzętu wojskowego - to wszystko i wiele innych atrakcji czeka na odwiedzających Targi Lublin (ul. Dworcowa 11) w dniach 26-28 października podczas III edycji projektu Militaria XX wieku – Wystawa historyczna.

Bułgarzy na kolanach. Polska z piątym zwycięstwem w Warnie

Bułgarzy na kolanach. Polska z piątym zwycięstwem w Warnie 0 0

Polscy siatkarze zakończyli pierwszą fazę Mistrzostw Świata z kompletem zwycięstw. Podopieczni Vitala Heynena nie dali się Bułgarom, z którymi wygrali 3:1. Było to jednak niezwykle wymagające spotkanie.

Wybory samorządowe 2018 - Zamość. Kandydaci do Rady Miasta

Wybory samorządowe 2018 - Zamość. Kandydaci do Rady Miasta 1 1

Wybory samorządowe 2018 Zamość. Oto zarejestrowane listy kandydatów do Rady Miasta.

700 badaczy przyjechało do Lublina na Ogólnopolski Kongres Politologii [zdjęcia]
galeria

700 badaczy przyjechało do Lublina na Ogólnopolski Kongres Politologii [zdjęcia] 0 2

Z okazji IV Ogólnopolskiego Kongresu Politologii przyjechało ponad 700 badaczy z polskich oraz zagranicznych ośrodków naukowych. W programie ponad setka różnorodnych spotkań panelowych. Wydarzenie potrwa do czwartku.

Przekręcony licznik w samochodzie? Teraz będą za to wysokie kary

Przekręcony licznik w samochodzie? Teraz będą za to wysokie kary 10 3

Rada Ministrów przyjęła we wtorek przygotowane w Ministerstwie Sprawiedliwości zmiany w prawie, które pozwolą ukrócić oszukańczy proceder „przekręcania” liczników w używanych autach.

Starosta puławski nagrodzony tytułem „Samorządowca XX-lecia”

Starosta puławski nagrodzony tytułem „Samorządowca XX-lecia” 4 2

Starosta puławski, Witold Popiołek (PSL) w październiku dostanie statuetkę z tytułem „Samorządowca XX-lecia”. To nagroda przyznawana przez Zarząd Związku Powiatów Polskich, organizację tworzoną przez innych starostów z całego kraju. W jego zarządzie dominują działacze PSL-u.

Wymienią tablicę na cmentarzu jeńców włoskich w Białej Podlaskiej

Wymienią tablicę na cmentarzu jeńców włoskich w Białej Podlaskiej 4 0

Mieszkaniec Białej Podlaskiej zwrócił się do władz miasta o wymianę tablicy informacyjnej na cmentarzu jeńców włoskich. Samorząd chce to naprawić, ale nie w tym roku.

Jak nazwać te ulice i plac w Kraśniku? Pytają mieszkańców

Jak nazwać te ulice i plac w Kraśniku? Pytają mieszkańców 1 4

Mieszkańcy Kraśnika mogą wypowiedzieć się na temat proponowanych nazw dla nienazwanych jeszcze ulic i placu miejskiego.

Świdnik: Kandydaci już znani

Świdnik: Kandydaci już znani 1 5

79 kandydatów na radnych gmin na terenie powiatu świdnickiego i do Rady Powiatu Świdnickiego zgłosił Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość. Swoich kandydatów do Rady Miasta Świdnik przedstawił też burmistrz Waldemar Jakson, który będzie walczyć o kolejną kadencję w Ratuszu.

Koncert Moriah Woods w Nałęczowie
22 września 2018, 19:30

Koncert Moriah Woods w Nałęczowie 1 0

W sobotę, 22 września o godz. 19.30 w nałęczowskiej Kawiarni Lipowej odbędzie się koncert artystki z USA - Moriah Woods.

"Lekarz pomylił antybiotyki" i to był początek problemów ze zdrowiem Mai. Potrzebna pomoc

"Lekarz pomylił antybiotyki" i to był początek problemów ze zdrowiem Mai. Potrzebna pomoc 123 7

Potrzeba 10 tysięcy złotych, by 8-letnia Maja Kot ze Świdnika mogła wyjechać na konsultację lekarską do Wielkiej Brytanii. Dziewczynka cierpi na szereg poważnych chorób. Jej rodzice chcą znaleźć przyczynę, by móc skutecznie leczyć swoje dziecko. W pomoc Mai włączyła się już szkoła, w której uczy się trzecioklasistka

Krawczyk: Listy PiS do Rady Miasta to zwyczajna kpina

Krawczyk: Listy PiS do Rady Miasta to zwyczajna kpina 1 26

– Dzisiaj poznaliśmy kandydatów Prawa i Sprawiedliwości do Rady Miasta Lublin. Według nas te listy to zwyczajna kpina z mieszkańców Lublina – komentuje Michał Krawczyk, kandydujący na radnego z komitetu Krzysztofa Żuka. – Dla nas to nie do zaakceptowania.

"Żywi i umarli, czyli bandyci w piekle" w Teatrze Starym w Lublinie
5 października 2018, 19:00

"Żywi i umarli, czyli bandyci w piekle" w Teatrze Starym w Lublinie 2 0

Co Gdzie Kiedy. 5 października o godz. 19 w Teatrze Starym zaprezentowany zostanie spektakl Żywi i umarli, czyli bandyci w piekle, który cieszył się w Lublinie olbrzymią popularnością... ponad 150 lat temu. Teraz zobaczymy go ponownie, w nowej interpretacji i zupełnie za darmo. W kasie teatru dostępne są bezpłatne wejściówki.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.