Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

22 grudnia 2008 r.
21:03
Edytuj ten wpis

Kibic Hetmana Zamość pozwał policję i Avię

0 15 A A

100 tys. zł zadośćuczynienia domaga się Adrian M. od komendy świdnickiej policji i Avii. Kibic Hetmana Zamość trzy lata temu został ciężko pobity podczas meczu piłkarskiego w Świdniku.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
O historii Adriana przed ponad trzema laty było głośno. 16-letni wówczas chłopak przyjechał do Świdnika na mecz piłkarski Hetmana Zamość z miejscową Avią. Podczas przerwy doszło do zamieszek. Pseudokibice Hetmana usiłowali przewrócić ogrodzenie oddzielające ich sektor od boiska. Wkroczyła policja, która użyła pałek.

Chłopak trafił do szpitala z ciężkim urazem głowy. Jego rodzina twierdziła, że pobili go policjanci. Prokuratura umorzyła śledztwo, nie stwierdzając, kto pobił nastolatka. Z opinii biegłych wynikało, że uderzenia nie zostały zadane policyjną pałką, a twardym przedmiotem.

Adrian M. doznał obrażeń mózgu. Przeszedł kilka operacji. Dochodził do siebie przez wiele miesięcy. Musiał się uczyć od początku pisania i czytania. Do dziś ma kłopoty z pamięcią i koncentracją. Oprócz 100 tys. zł zadośćuczynienia za cierpienia domaga się też 400 zł miesięcznej renty.

W pozwie przeciw policji prawnicy kibica twierdzą, że Adrian nie brał udziału w zamieszkach. Szukał na trybunie młodszego brata i wydostał się poza sektor. Wówczas został zaatakowany przez policjanta, który kilka raz uderzył go pałką w głowę. Funkcjonariusz miał zrobić to bez uprzedzenia.

- Wszyscy wtedy uciekali, bo policja pałowała - opowiadał chłopak w sądzie. Twierdził, że pałką oberwał, gdy się pośliznął. Bił go policjant z wąsami.

W sądzie zeznawali już świadkowie zamieszek. Koledzy kibica skarżyli się na brutalność policji. Twierdzili, że nie widzieli jednak, kto uderzył Adriana.

Na ostatniej rozprawie prawnicy kibica pozwali również organizatora meczu
- świdnicką Avię. Dowodzą, że klub nie zapewnił bezpieczeństwa podczas meczu i pozwolił, żeby na spotkanie weszło zbyt wielu kibiców. Dlatego też powinien więc odpowiadać za skutki pobicia.

Policja nie uznaje roszczeń. Pozew do świdnickiej Avii dotarł dopiero przez kilkoma dniami. - Nie byliśmy dotąd stroną w tej sprawie, więc nie znam sądowych dokumentów - mówi Robert Syryjczyk, prezes Avii. - Ustosunkujemy się do pozwu, gdy go poznamy. Ale myślę, że nie można nas obarczać odpowiedzialnością za to, co zrobił ktoś inny.

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
RADOMIAK RADOM / 23 lutego 2009 o 10:10
0
polak napisał:
dzisiaj mowicie,ze policja powinna lac. nie nie i jeszcze raz nie.
Znaja c realia ci chlopcy przyjechali albo pociagiem zreszto niewazne przyjechali z jakas grupa .
Rodzina ,matka ,ojciec akceptuja wyjazd synow na mecz.
Albo sa pozbawieni instynktu ochrony dzieci lub wyobrazni by nie zakladac klopotow. A moze tak jak w dobie cholernej demokracji,liberalizmu dla wybranych nic nie mieli do powiedzenia?
Stalo sie nieszczescie.Rozumiem rodzicow ,ze chca otrzymac jakies pieniadze na leczenie i utrzymanie syna. Moze lepiej dla niego by byl pilkarzem ,a nie obserwatorem.
Wg rodzicow winna jest policja,Organizator i gospodarz meczu A gdzie byli rodzice?



CZYTAM TE WPISY I AZ SIE NIE DOBRZE PO NICH. BRONICIE POLICJE, TYLKO POWIEDZCIE CZEMU POLICJA ZACHOWUJE SIE WULGARNIE, AGRESYWNIE WOBEC KIBICA. WIELOKROTNIE BYLEM NA MECZACH WYJAZDOWYCH, I WIDZIALEM JAK POLICJANT PAŁUJE KOBIETE W CIAZY ZA TO ZE ONA STANELA NA CHWILE BO SIE ZLE POCZULA. TO MA BYC NORMALNE? OBEJRZCIE NA YOUTUBE FILMY Z WYJAZDOW KIBICOW GKSU KATOWICE I RUCHU CHORZOW. TAM WIDAC JAK POLICJA DO BEDACYCH W PRZEDZIALE I SPIEWAJACYCH KIBICOW PSIKA GAZEM! BA, NIE POZWALA IM NAWET OTWORZYC OKNA A LUDZIE SIE DUSZA!!. TO JEST NORMALNE?
NIE MOWCIE ZE KAZDY KIBIC TO HOOLIGAN, BYDLO. MEDIA KREUJA NAS ZA ZADYMIARZY, A MY TYLKO JEDZIEMY DOPINGOWAC SWOJA DRUZYNE. NIE POPIERAM AWANTUR, ALE TEZ BOLI JAK KTOS Z GORY JUZ ZAKLADA ZE KIBIC PILKARSKI JEST TAKI OWAKI ITP A NIE MA POJECIA. POWIEDZCIE MI KIEDY BYLA OSTATNIO AWANTURA NA MECZU NA WIELKA SKALE? Z 5-6 LAT TEMU, BO CZASY AWANTUR SIE SKONCZYLY. A ZE W PEWNYCH MIEJSCACH CZASEM SIE ZDARZY COKOLWIEK, TO I TAK JEST RZADKOSCIA.

POZDRAWIAM NORMALNYCH KIBICOW.



CZYTAM TE WPISY I AZ SIE NIE DOBRZE PO NICH. BRONICIE POLICJE, TYLKO POWIEDZCIE CZEMU POLICJA ZACHOWUJE SIE WULGARNIE, AGRESYWNIE WOBEC KIBICA. WIELOKROTNIE BYLEM NA MECZACH WYJAZDOWYCH, I WIDZIALEM JAK POLICJANT PAŁUJE KOBIETE W CIAZY ZA TO ZE ONA STANELA NA CHWILE BO SIE ZLE POCZULA. TO MA BYC NORMALNE? OBEJRZCIE NA YOUTUBE FILMY Z WYJAZDOW KIBICOW GKSU KATOWICE I RUCHU CHORZOW. TAM WIDAC JAK POLICJA DO BEDACYCH W PRZEDZIALE I SPIEWAJACYCH KIBICOW PSIKA GAZEM! BA, NIE POZWALA IM NAWET OTWORZYC OKNA A ... rozwiń
Avatar
polak / 23 grudnia 2008 o 19:40
0
dzisiaj mowicie,ze policja powinna lac. nie nie i jeszcze raz nie.
Znaja c realia ci chlopcy przyjechali albo pociagiem zreszto niewazne przyjechali z jakas grupa .
Rodzina ,matka ,ojciec akceptuja wyjazd synow na mecz.
Albo sa pozbawieni instynktu ochrony dzieci lub wyobrazni by nie zakladac klopotow. A moze tak jak w dobie cholernej demokracji,liberalizmu dla wybranych nic nie mieli do powiedzenia?
Stalo sie nieszczescie.Rozumiem rodzicow ,ze chca otrzymac jakies pieniadze na leczenie i utrzymanie syna. Moze lepiej dla niego by byl pilkarzem ,a nie obserwatorem.
Wg rodzicow winna jest policja,Organizator i gospodarz meczu A gdzie byli rodzice?
dzisiaj mowicie,ze policja powinna lac. nie nie i jeszcze raz nie.
Znaja c realia ci chlopcy przyjechali albo pociagiem zreszto niewazne przyjechali z jakas grupa .
Rodzina ,matka ,ojciec akceptuja wyjazd synow na mecz.
Albo sa pozbawieni instynktu ochrony dzieci lub wyobrazni by nie zakladac klopotow. A moze tak jak w dobie cholernej demokracji,liberalizmu dla wybranych nic nie mieli do powiedzenia?
Stalo sie nieszczescie.Rozumiem rodzicow ,ze chca otrzymac jakies pieniadze na leczenie i utrzymanie syna. Moze lepie... rozwiń
Avatar
ASRE / 23 grudnia 2008 o 18:41
0
Od poczatku było wiadomo,że temu siuchowi i jego rodzinie chodzi tylko o kasę !!! Kopa w d.... co najwyzej a i tak szkoda butow.
Avatar
nico / 23 grudnia 2008 o 14:02
0
[quote name='maras' date='23.12.2008, 13:03' post='78713']
To chyba ty nie rozumiesz co dotyczy kiboli to jedno a drugie to ze chodzi o tego chlopaka skoro chce isc na mecz z bratem to niech sobie idzie i za to ze kibole narozrabiali to on ma dostac po lbie?wiem jak dziala policja w takich przypadkach,poprostu nie patrza tylko napier***aja.i nie wszyscy ktorzy ida na mecz sa kibolami zapamietaj sobie to raz na zawsze mocherowy lbie
[/quote
sam jesteś mocherowy po pierwsze to nie był on taki niewinny jak to opisują w gazetach po drugie jak nie byłeś na tym meczu to morda w kubeł
powtarzam chcieli zadymy to ją mieli a to co się stało to wypadek niekonicznie nieszczęśliwy bo jak było naprawdę tego się nie dowiemy
gdyby siedział na du*** na trybunach nie dewastował itd. to wp... nie dostał
[quote name='maras' date='23.12.2008, 13:03' post='78713']
To chyba ty nie rozumiesz co dotyczy kiboli to jedno a drugie to ze chodzi o tego chlopaka skoro chce isc na mecz z bratem to niech sobie idzie i za to ze kibole narozrabiali to on ma dostac po lbie?wiem jak dziala policja w takich przypadkach,poprostu nie patrza tylko napier***aja.i nie wszyscy ktorzy ida na mecz sa kibolami zapamietaj sobie to raz na zawsze mocherowy lbie
[/quote
sam jesteś mocherowy po pierwsze to nie był on taki niewinny ... rozwiń
Avatar
Gość / 23 grudnia 2008 o 13:30
0
Bić bo łbach pustych to ścierwo ze stadionów.

Za moje pieniądze chodzą i tłuką sie na stadionach to niech policja tępi to dziedostwo ostro po karku i łbie aż do połamania.
Avatar
maras / 23 grudnia 2008 o 13:03
0
jojo napisał:
to kolego jeszcze malo widziałeś w życiu
każdy wyjazd to ostre chlaństwo przed w trakcie i po
i nie ma co tu szukać usprawiedliwienia dla bandytów chcieli zadymy to dostali łomot i niech to bedzie przestroga dla wszystkich
było popatrzeć jak 3 lata temu młodzież w kwiecie wieku na stadionie motoru rzucała płytami chodnikowymi w ludzi policję i gdzie popadnie dalej litujmy się nad bydłem stadionowym

To chyba ty nie rozumiesz co dotyczy kiboli to jedno a drugie to ze chodzi o tego chlopaka skoro chce isc na mecz z bratem to niech sobie idzie i za to ze kibole narozrabiali to on ma dostac po lbie?wiem jak dziala policja w takich przypadkach,poprostu nie patrza tylko napier***aja.i nie wszyscy ktorzy ida na mecz sa kibolami zapamietaj sobie to raz na zawsze mocherowy lbie

To chyba ty nie rozumiesz co dotyczy kiboli to jedno a drugie to ze chodzi o tego chlopaka skoro chce isc na mecz z bratem to niech sobie idzie i za to ze kibole narozrabiali to on ma dostac po lbie?wiem jak dziala policja w takich przypadkach,poprostu nie patrza tylko napier***aja.i nie wszyscy ktorzy ida na mecz sa kibolami zapamietaj sobie to raz na zawsze mocherowy lbie rozwiń
Avatar
jojo / 23 grudnia 2008 o 10:56
0
RKS Motor napisał:
To co, nie może z młodszym bratem na mecz pojechać? Za to że szukał brata bo się o niego martwił ma zostać spałowany? Cieka jestem kolego czy taki cwany będziesz jak kiedys Tobie (czego Ci z całego serca nie życze) jakiś miły policjant spałuje syna, albo córkę (takie rzeczy tez widziałem podczas swojej kibicowskiej kariery), ciekaw jestem bardzo jak wtedy zareagujesz. Bo jak widzisz można oberwać za nic, aż dziw bierze że ktoś kto podpisuje się nickiem GKS wypisuje takie bzdury, kto jak kto ale Ty powienieneś coś o tym wiedzieć... A do Ciebie kolego apropos tego drugiego postu - gdyby był naćpany albo naje***y to raczej by brata nie szukał, to że jest kibicem to nie znaczy że chodzi naćpany i naje***y bo tak się dziwnie składa wyobraź to sobie że kibicami są też prawnicy, lekarze, studenci, uczniowie, normalni ludzie którzy mają rodziny, dzieci, przyjaciół, a nie banda narkomanów i pijaków za jakich ma nas społeczeństwo dzięki mediom i policji. Najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy policjant który go prał nie był naćpany albo naje***y, bo jeśli nie był to szczerze współczuje jego żonie, dzieciom i całej jego rodzinie jesli ten człowiek był w stanie pałować 16-letnigo dzieciaka. Ja bym nie potrafił...

to kolego jeszcze malo widziałeś w życiu
każdy wyjazd to ostre chlaństwo przed w trakcie i po
i nie ma co tu szukać usprawiedliwienia dla bandytów chcieli zadymy to dostali łomot i niech to bedzie przestroga dla wszystkich
było popatrzeć jak 3 lata temu młodzież w kwiecie wieku na stadionie motoru rzucała płytami chodnikowymi w ludzi policję i gdzie popadnie dalej litujmy się nad bydłem stadionowym

to kolego jeszcze malo widziałeś w życiu
każdy wyjazd to ostre chlaństwo przed w trakcie i po
i nie ma co tu szukać usprawiedliwienia dla bandytów chcieli zadymy to dostali łomot i niech to bedzie przestroga dla wszystkich
było popatrzeć jak 3 lata temu młodzież w kwiecie wieku na stadionie motoru rzucała płytami chodnikowymi w ludzi policję i gdzie popadnie dalej litujmy się nad bydłem stadionowym rozwiń
Avatar
jojo / 23 grudnia 2008 o 10:47
0
Atrakcyjny Kazimnierz napisał:
Posłuchaj nie wypowiadaj się na tematy których nie rozumiesz.
To organizator jest zobowiązany i to on ponosi odpowiedzialność za ewentualne burdy na stadionach.
Na jakąś tam ilość kibiców przypada liczba ochroniaży i powinna się ona zwiększać z e zwiększaniem ludzi na stadionach a nie sprzedali więcej biletów a ochrony pewnie było mniej niż ustawowo przypada i wtedy organizator wystosowuje prośbę do policji o pomoc.A taka pomoc kosztuje kupę kasy.
Poczytaj, popytaj dopiero póżniej pisz.


Trochę się nie rozumiemy co do tego co się wydarzyło miała ilość ochrony na stadionie.
NIC dlatego że gdyby nawet było 500 ochroniarzy więcej to i tak byłoby tak samo.
Przypominam około 700 osób kibiców zachowywało się normalnie tylko banda deb***i z Zamościa chciała rozrywki, interwencja policji była słyszna bo porządek można przywrócić tylko siłą, więc co ma do tego organizator.


Trochę się nie rozumiemy co do tego co się wydarzyło miała ilość ochrony na stadionie.
NIC dlatego że gdyby nawet było 500 ochroniarzy więcej to i tak byłoby tak samo.
Przypominam około 700 osób kibiców zachowywało się normalnie tylko banda deb***i z Zamościa chciała rozrywki, interwencja policji była słyszna bo porządek można przywrócić tylko siłą, więc co ma do tego organizator. rozwiń
Avatar
RKS Motor / 23 grudnia 2008 o 10:09
0
To co, nie może z młodszym bratem na mecz pojechać? Za to że szukał brata bo się o niego martwił ma zostać spałowany? Cieka jestem kolego czy taki cwany będziesz jak kiedys Tobie (czego Ci z całego serca nie życze) jakiś miły policjant spałuje syna, albo córkę (takie rzeczy tez widziałem podczas swojej kibicowskiej kariery), ciekaw jestem bardzo jak wtedy zareagujesz. Bo jak widzisz można oberwać za nic, aż dziw bierze że ktoś kto podpisuje się nickiem GKS wypisuje takie bzdury, kto jak kto ale Ty powienieneś coś o tym wiedzieć... A do Ciebie kolego apropos tego drugiego postu - gdyby był naćpany albo naje***y to raczej by brata nie szukał, to że jest kibicem to nie znaczy że chodzi naćpany i naje***y bo tak się dziwnie składa wyobraź to sobie że kibicami są też prawnicy, lekarze, studenci, uczniowie, normalni ludzie którzy mają rodziny, dzieci, przyjaciół, a nie banda narkomanów i pijaków za jakich ma nas społeczeństwo dzięki mediom i policji. Najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy policjant który go prał nie był naćpany albo naje***y, bo jeśli nie był to szczerze współczuje jego żonie, dzieciom i całej jego rodzinie jesli ten człowiek był w stanie pałować 16-letnigo dzieciaka. Ja bym nie potrafił...
To co, nie może z młodszym bratem na mecz pojechać? Za to że szukał brata bo się o niego martwił ma zostać spałowany? Cieka jestem kolego czy taki cwany będziesz jak kiedys Tobie (czego Ci z całego serca nie życze) jakiś miły policjant spałuje syna, albo córkę (takie rzeczy tez widziałem podczas swojej kibicowskiej kariery), ciekaw jestem bardzo jak wtedy zareagujesz. Bo jak widzisz można oberwać za nic, aż dziw bierze że ktoś kto podpisuje się nickiem GKS wypisuje takie bzdury, kto jak kto ale Ty powienieneś coś o tym wiedzieć... A do Ciebi... rozwiń
Avatar
Atrakcyjny Kazimnierz / 23 grudnia 2008 o 09:36
0
~kris~ napisał:
Tym prawnikom to się już w głowach coś poprzewracało jeszcze policję to mogę zrozumieć, ale co klub miał z tym bydłem wspólnego.
I pytanie do mądrych prawników jak klub ma zapewnić należytą ochronę jeśli grupa 100 osób zachowuje się jak stado małp i robi zadymę
jedynie siłą można zaprowadzić porządek.

Posłuchaj nie wypowiadaj się na tematy których nie rozumiesz.
To organizator jest zobowiązany i to on ponosi odpowiedzialność za ewentualne burdy na stadionach.
Na jakąś tam ilość kibiców przypada liczba ochroniaży i powinna się ona zwiększać z e zwiększaniem ludzi na stadionach a nie sprzedali więcej biletów a ochrony pewnie było mniej niż ustawowo przypada i wtedy organizator wystosowuje prośbę do policji o pomoc.A taka pomoc kosztuje kupę kasy.
Poczytaj, popytaj dopiero póżniej pisz.

Posłuchaj nie wypowiadaj się na tematy których nie rozumiesz.
To organizator jest zobowiązany i to on ponosi odpowiedzialność za ewentualne burdy na stadionach.
Na jakąś tam ilość kibiców przypada liczba ochroniaży i powinna się ona zwiększać z e zwiększaniem ludzi na stadionach a nie sprzedali więcej biletów a ochrony pewnie było mniej niż ustawowo przypada i wtedy organizator wystosowuje prośbę do policji o pomoc.A taka pomoc kosztuje kupę kasy.
Poczytaj, popytaj dopiero póżniej pisz. rozwiń
Avatar
RADOMIAK RADOM / 23 lutego 2009 o 10:10
0
polak napisał:
dzisiaj mowicie,ze policja powinna lac. nie nie i jeszcze raz nie.
Znaja c realia ci chlopcy przyjechali albo pociagiem zreszto niewazne przyjechali z jakas grupa .
Rodzina ,matka ,ojciec akceptuja wyjazd synow na mecz.
Albo sa pozbawieni instynktu ochrony dzieci lub wyobrazni by nie zakladac klopotow. A moze tak jak w dobie cholernej demokracji,liberalizmu dla wybranych nic nie mieli do powiedzenia?
Stalo sie nieszczescie.Rozumiem rodzicow ,ze chca otrzymac jakies pieniadze na leczenie i utrzymanie syna. Moze lepiej dla niego by byl pilkarzem ,a nie obserwatorem.
Wg rodzicow winna jest policja,Organizator i gospodarz meczu A gdzie byli rodzice?



CZYTAM TE WPISY I AZ SIE NIE DOBRZE PO NICH. BRONICIE POLICJE, TYLKO POWIEDZCIE CZEMU POLICJA ZACHOWUJE SIE WULGARNIE, AGRESYWNIE WOBEC KIBICA. WIELOKROTNIE BYLEM NA MECZACH WYJAZDOWYCH, I WIDZIALEM JAK POLICJANT PAŁUJE KOBIETE W CIAZY ZA TO ZE ONA STANELA NA CHWILE BO SIE ZLE POCZULA. TO MA BYC NORMALNE? OBEJRZCIE NA YOUTUBE FILMY Z WYJAZDOW KIBICOW GKSU KATOWICE I RUCHU CHORZOW. TAM WIDAC JAK POLICJA DO BEDACYCH W PRZEDZIALE I SPIEWAJACYCH KIBICOW PSIKA GAZEM! BA, NIE POZWALA IM NAWET OTWORZYC OKNA A LUDZIE SIE DUSZA!!. TO JEST NORMALNE?
NIE MOWCIE ZE KAZDY KIBIC TO HOOLIGAN, BYDLO. MEDIA KREUJA NAS ZA ZADYMIARZY, A MY TYLKO JEDZIEMY DOPINGOWAC SWOJA DRUZYNE. NIE POPIERAM AWANTUR, ALE TEZ BOLI JAK KTOS Z GORY JUZ ZAKLADA ZE KIBIC PILKARSKI JEST TAKI OWAKI ITP A NIE MA POJECIA. POWIEDZCIE MI KIEDY BYLA OSTATNIO AWANTURA NA MECZU NA WIELKA SKALE? Z 5-6 LAT TEMU, BO CZASY AWANTUR SIE SKONCZYLY. A ZE W PEWNYCH MIEJSCACH CZASEM SIE ZDARZY COKOLWIEK, TO I TAK JEST RZADKOSCIA.

POZDRAWIAM NORMALNYCH KIBICOW.



CZYTAM TE WPISY I AZ SIE NIE DOBRZE PO NICH. BRONICIE POLICJE, TYLKO POWIEDZCIE CZEMU POLICJA ZACHOWUJE SIE WULGARNIE, AGRESYWNIE WOBEC KIBICA. WIELOKROTNIE BYLEM NA MECZACH WYJAZDOWYCH, I WIDZIALEM JAK POLICJANT PAŁUJE KOBIETE W CIAZY ZA TO ZE ONA STANELA NA CHWILE BO SIE ZLE POCZULA. TO MA BYC NORMALNE? OBEJRZCIE NA YOUTUBE FILMY Z WYJAZDOW KIBICOW GKSU KATOWICE I RUCHU CHORZOW. TAM WIDAC JAK POLICJA DO BEDACYCH W PRZEDZIALE I SPIEWAJACYCH KIBICOW PSIKA GAZEM! BA, NIE POZWALA IM NAWET OTWORZYC OKNA A ... rozwiń
Avatar
polak / 23 grudnia 2008 o 19:40
0
dzisiaj mowicie,ze policja powinna lac. nie nie i jeszcze raz nie.
Znaja c realia ci chlopcy przyjechali albo pociagiem zreszto niewazne przyjechali z jakas grupa .
Rodzina ,matka ,ojciec akceptuja wyjazd synow na mecz.
Albo sa pozbawieni instynktu ochrony dzieci lub wyobrazni by nie zakladac klopotow. A moze tak jak w dobie cholernej demokracji,liberalizmu dla wybranych nic nie mieli do powiedzenia?
Stalo sie nieszczescie.Rozumiem rodzicow ,ze chca otrzymac jakies pieniadze na leczenie i utrzymanie syna. Moze lepiej dla niego by byl pilkarzem ,a nie obserwatorem.
Wg rodzicow winna jest policja,Organizator i gospodarz meczu A gdzie byli rodzice?
dzisiaj mowicie,ze policja powinna lac. nie nie i jeszcze raz nie.
Znaja c realia ci chlopcy przyjechali albo pociagiem zreszto niewazne przyjechali z jakas grupa .
Rodzina ,matka ,ojciec akceptuja wyjazd synow na mecz.
Albo sa pozbawieni instynktu ochrony dzieci lub wyobrazni by nie zakladac klopotow. A moze tak jak w dobie cholernej demokracji,liberalizmu dla wybranych nic nie mieli do powiedzenia?
Stalo sie nieszczescie.Rozumiem rodzicow ,ze chca otrzymac jakies pieniadze na leczenie i utrzymanie syna. Moze lepie... rozwiń
Avatar
ASRE / 23 grudnia 2008 o 18:41
0
Od poczatku było wiadomo,że temu siuchowi i jego rodzinie chodzi tylko o kasę !!! Kopa w d.... co najwyzej a i tak szkoda butow.
Avatar
nico / 23 grudnia 2008 o 14:02
0
[quote name='maras' date='23.12.2008, 13:03' post='78713']
To chyba ty nie rozumiesz co dotyczy kiboli to jedno a drugie to ze chodzi o tego chlopaka skoro chce isc na mecz z bratem to niech sobie idzie i za to ze kibole narozrabiali to on ma dostac po lbie?wiem jak dziala policja w takich przypadkach,poprostu nie patrza tylko napier***aja.i nie wszyscy ktorzy ida na mecz sa kibolami zapamietaj sobie to raz na zawsze mocherowy lbie
[/quote
sam jesteś mocherowy po pierwsze to nie był on taki niewinny jak to opisują w gazetach po drugie jak nie byłeś na tym meczu to morda w kubeł
powtarzam chcieli zadymy to ją mieli a to co się stało to wypadek niekonicznie nieszczęśliwy bo jak było naprawdę tego się nie dowiemy
gdyby siedział na du*** na trybunach nie dewastował itd. to wp... nie dostał
[quote name='maras' date='23.12.2008, 13:03' post='78713']
To chyba ty nie rozumiesz co dotyczy kiboli to jedno a drugie to ze chodzi o tego chlopaka skoro chce isc na mecz z bratem to niech sobie idzie i za to ze kibole narozrabiali to on ma dostac po lbie?wiem jak dziala policja w takich przypadkach,poprostu nie patrza tylko napier***aja.i nie wszyscy ktorzy ida na mecz sa kibolami zapamietaj sobie to raz na zawsze mocherowy lbie
[/quote
sam jesteś mocherowy po pierwsze to nie był on taki niewinny ... rozwiń
Avatar
Gość / 23 grudnia 2008 o 13:30
0
Bić bo łbach pustych to ścierwo ze stadionów.

Za moje pieniądze chodzą i tłuką sie na stadionach to niech policja tępi to dziedostwo ostro po karku i łbie aż do połamania.
Avatar
maras / 23 grudnia 2008 o 13:03
0
jojo napisał:
to kolego jeszcze malo widziałeś w życiu
każdy wyjazd to ostre chlaństwo przed w trakcie i po
i nie ma co tu szukać usprawiedliwienia dla bandytów chcieli zadymy to dostali łomot i niech to bedzie przestroga dla wszystkich
było popatrzeć jak 3 lata temu młodzież w kwiecie wieku na stadionie motoru rzucała płytami chodnikowymi w ludzi policję i gdzie popadnie dalej litujmy się nad bydłem stadionowym

To chyba ty nie rozumiesz co dotyczy kiboli to jedno a drugie to ze chodzi o tego chlopaka skoro chce isc na mecz z bratem to niech sobie idzie i za to ze kibole narozrabiali to on ma dostac po lbie?wiem jak dziala policja w takich przypadkach,poprostu nie patrza tylko napier***aja.i nie wszyscy ktorzy ida na mecz sa kibolami zapamietaj sobie to raz na zawsze mocherowy lbie

To chyba ty nie rozumiesz co dotyczy kiboli to jedno a drugie to ze chodzi o tego chlopaka skoro chce isc na mecz z bratem to niech sobie idzie i za to ze kibole narozrabiali to on ma dostac po lbie?wiem jak dziala policja w takich przypadkach,poprostu nie patrza tylko napier***aja.i nie wszyscy ktorzy ida na mecz sa kibolami zapamietaj sobie to raz na zawsze mocherowy lbie rozwiń
Avatar
jojo / 23 grudnia 2008 o 10:56
0
RKS Motor napisał:
To co, nie może z młodszym bratem na mecz pojechać? Za to że szukał brata bo się o niego martwił ma zostać spałowany? Cieka jestem kolego czy taki cwany będziesz jak kiedys Tobie (czego Ci z całego serca nie życze) jakiś miły policjant spałuje syna, albo córkę (takie rzeczy tez widziałem podczas swojej kibicowskiej kariery), ciekaw jestem bardzo jak wtedy zareagujesz. Bo jak widzisz można oberwać za nic, aż dziw bierze że ktoś kto podpisuje się nickiem GKS wypisuje takie bzdury, kto jak kto ale Ty powienieneś coś o tym wiedzieć... A do Ciebie kolego apropos tego drugiego postu - gdyby był naćpany albo naje***y to raczej by brata nie szukał, to że jest kibicem to nie znaczy że chodzi naćpany i naje***y bo tak się dziwnie składa wyobraź to sobie że kibicami są też prawnicy, lekarze, studenci, uczniowie, normalni ludzie którzy mają rodziny, dzieci, przyjaciół, a nie banda narkomanów i pijaków za jakich ma nas społeczeństwo dzięki mediom i policji. Najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy policjant który go prał nie był naćpany albo naje***y, bo jeśli nie był to szczerze współczuje jego żonie, dzieciom i całej jego rodzinie jesli ten człowiek był w stanie pałować 16-letnigo dzieciaka. Ja bym nie potrafił...

to kolego jeszcze malo widziałeś w życiu
każdy wyjazd to ostre chlaństwo przed w trakcie i po
i nie ma co tu szukać usprawiedliwienia dla bandytów chcieli zadymy to dostali łomot i niech to bedzie przestroga dla wszystkich
było popatrzeć jak 3 lata temu młodzież w kwiecie wieku na stadionie motoru rzucała płytami chodnikowymi w ludzi policję i gdzie popadnie dalej litujmy się nad bydłem stadionowym

to kolego jeszcze malo widziałeś w życiu
każdy wyjazd to ostre chlaństwo przed w trakcie i po
i nie ma co tu szukać usprawiedliwienia dla bandytów chcieli zadymy to dostali łomot i niech to bedzie przestroga dla wszystkich
było popatrzeć jak 3 lata temu młodzież w kwiecie wieku na stadionie motoru rzucała płytami chodnikowymi w ludzi policję i gdzie popadnie dalej litujmy się nad bydłem stadionowym rozwiń
Avatar
jojo / 23 grudnia 2008 o 10:47
0
Atrakcyjny Kazimnierz napisał:
Posłuchaj nie wypowiadaj się na tematy których nie rozumiesz.
To organizator jest zobowiązany i to on ponosi odpowiedzialność za ewentualne burdy na stadionach.
Na jakąś tam ilość kibiców przypada liczba ochroniaży i powinna się ona zwiększać z e zwiększaniem ludzi na stadionach a nie sprzedali więcej biletów a ochrony pewnie było mniej niż ustawowo przypada i wtedy organizator wystosowuje prośbę do policji o pomoc.A taka pomoc kosztuje kupę kasy.
Poczytaj, popytaj dopiero póżniej pisz.


Trochę się nie rozumiemy co do tego co się wydarzyło miała ilość ochrony na stadionie.
NIC dlatego że gdyby nawet było 500 ochroniarzy więcej to i tak byłoby tak samo.
Przypominam około 700 osób kibiców zachowywało się normalnie tylko banda deb***i z Zamościa chciała rozrywki, interwencja policji była słyszna bo porządek można przywrócić tylko siłą, więc co ma do tego organizator.


Trochę się nie rozumiemy co do tego co się wydarzyło miała ilość ochrony na stadionie.
NIC dlatego że gdyby nawet było 500 ochroniarzy więcej to i tak byłoby tak samo.
Przypominam około 700 osób kibiców zachowywało się normalnie tylko banda deb***i z Zamościa chciała rozrywki, interwencja policji była słyszna bo porządek można przywrócić tylko siłą, więc co ma do tego organizator. rozwiń
Avatar
RKS Motor / 23 grudnia 2008 o 10:09
0
To co, nie może z młodszym bratem na mecz pojechać? Za to że szukał brata bo się o niego martwił ma zostać spałowany? Cieka jestem kolego czy taki cwany będziesz jak kiedys Tobie (czego Ci z całego serca nie życze) jakiś miły policjant spałuje syna, albo córkę (takie rzeczy tez widziałem podczas swojej kibicowskiej kariery), ciekaw jestem bardzo jak wtedy zareagujesz. Bo jak widzisz można oberwać za nic, aż dziw bierze że ktoś kto podpisuje się nickiem GKS wypisuje takie bzdury, kto jak kto ale Ty powienieneś coś o tym wiedzieć... A do Ciebie kolego apropos tego drugiego postu - gdyby był naćpany albo naje***y to raczej by brata nie szukał, to że jest kibicem to nie znaczy że chodzi naćpany i naje***y bo tak się dziwnie składa wyobraź to sobie że kibicami są też prawnicy, lekarze, studenci, uczniowie, normalni ludzie którzy mają rodziny, dzieci, przyjaciół, a nie banda narkomanów i pijaków za jakich ma nas społeczeństwo dzięki mediom i policji. Najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy policjant który go prał nie był naćpany albo naje***y, bo jeśli nie był to szczerze współczuje jego żonie, dzieciom i całej jego rodzinie jesli ten człowiek był w stanie pałować 16-letnigo dzieciaka. Ja bym nie potrafił...
To co, nie może z młodszym bratem na mecz pojechać? Za to że szukał brata bo się o niego martwił ma zostać spałowany? Cieka jestem kolego czy taki cwany będziesz jak kiedys Tobie (czego Ci z całego serca nie życze) jakiś miły policjant spałuje syna, albo córkę (takie rzeczy tez widziałem podczas swojej kibicowskiej kariery), ciekaw jestem bardzo jak wtedy zareagujesz. Bo jak widzisz można oberwać za nic, aż dziw bierze że ktoś kto podpisuje się nickiem GKS wypisuje takie bzdury, kto jak kto ale Ty powienieneś coś o tym wiedzieć... A do Ciebi... rozwiń
Avatar
Atrakcyjny Kazimnierz / 23 grudnia 2008 o 09:36
0
~kris~ napisał:
Tym prawnikom to się już w głowach coś poprzewracało jeszcze policję to mogę zrozumieć, ale co klub miał z tym bydłem wspólnego.
I pytanie do mądrych prawników jak klub ma zapewnić należytą ochronę jeśli grupa 100 osób zachowuje się jak stado małp i robi zadymę
jedynie siłą można zaprowadzić porządek.

Posłuchaj nie wypowiadaj się na tematy których nie rozumiesz.
To organizator jest zobowiązany i to on ponosi odpowiedzialność za ewentualne burdy na stadionach.
Na jakąś tam ilość kibiców przypada liczba ochroniaży i powinna się ona zwiększać z e zwiększaniem ludzi na stadionach a nie sprzedali więcej biletów a ochrony pewnie było mniej niż ustawowo przypada i wtedy organizator wystosowuje prośbę do policji o pomoc.A taka pomoc kosztuje kupę kasy.
Poczytaj, popytaj dopiero póżniej pisz.

Posłuchaj nie wypowiadaj się na tematy których nie rozumiesz.
To organizator jest zobowiązany i to on ponosi odpowiedzialność za ewentualne burdy na stadionach.
Na jakąś tam ilość kibiców przypada liczba ochroniaży i powinna się ona zwiększać z e zwiększaniem ludzi na stadionach a nie sprzedali więcej biletów a ochrony pewnie było mniej niż ustawowo przypada i wtedy organizator wystosowuje prośbę do policji o pomoc.A taka pomoc kosztuje kupę kasy.
Poczytaj, popytaj dopiero póżniej pisz. rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

TBV Start wygrał Browar Kociewski Cup. W finale ograł Polpharmę

TBV Start wygrał Browar Kociewski Cup. W finale ograł Polpharmę 0 0

Koszykarze z Lublina jeszcze przed startem sezonu prezentują bardzo dobrą formę. Właśnie wygrali drugi z rzędu turniej towarzyski. Tym razem triumfowali w Browar Kociewski Cup, który został rozegrany w Starogardzie Gdański. Czerwono-czarni w sobotnim finale pokonali gospodarzy – Polpharmę 78:75

Motor Lublin – Sokół Sieniawa 2:1. Znowu horror z happy-endem
galeria

Motor Lublin – Sokół Sieniawa 2:1. Znowu horror z happy-endem 4 0

Tradycji stało się zadość. Motor w meczu u siebie znowu stracił gola, ale dostarczył też kibicom wielu emocji. Tym razem żółto-biało-niebiescy przegrywali z Sokołem Sieniawa 0:1. Ponownie potrafili jednak odwrócić losy spotkania i wygrać 2:1.

Podhale – Podlasie 1:0. Nie odbili się od dna

Podhale – Podlasie 1:0. Nie odbili się od dna 0 1

Trwa fatalna passa piłkarzy z Białej Podlaskiej. Podlasie właśnie zanotowało ósmy z rzędu mecz bez zwycięstwa. Tym razem podopieczni Przemysława Sałańskiego przegrali w Nowym Targu z tamtejszym Podhalem 0:1

Przebudzenia nie było. Francja pokonała Polaków na Mistrzostwach Świata

Przebudzenia nie było. Francja pokonała Polaków na Mistrzostwach Świata 1 0

Polacy nie podnieśli się po bolesnej przegranej z Argentyńczykami. Przegrali 1:3 z „Trójkolorowymi” i dali im nadzieję na awans do decydującej fazy turnieju. Sami za to postawili się pod ścianą – teraz ratuje ich wyłącznie wygrana za trzy punkty z Serbią.

Azoty Puławy – Chrobry Głogów 34:26. Odzyskali pierwsze miejsce

Azoty Puławy – Chrobry Głogów 34:26. Odzyskali pierwsze miejsce 2 0

Po trzech kolejkach Azoty prowadziły w tabeli PGNiG Superligi. W środę awansem swoje mecze czwartej serii gier wygrały jednak PGE Vive i Orlen Wisła. Puławianie po kilku dniach odzyskali fotel lidera po sobotnim zwycięstwie z chrobrym Głogów 34:26.

Pierwszy Marsz Równości przejdzie ulicami Lublina. Nie będzie zmiany terminu

Pierwszy Marsz Równości przejdzie ulicami Lublina. Nie będzie zmiany terminu 155 29

W sobotę 13 października ulicami Lublina po raz pierwszy przejdzie Marsz Równości. Jego uczestnicy chcą wyrazić poparcie m.in. dla osób wykluczonych z powodu orientacji seksualnej, tożsamości płciowej czy pochodzenia etnicznego. Przeciwko inicjatywie protestują środowiska narodowe. Były też sugestie, by wydarzenie odbyło się po wyborach samorządowych.

Pianino, trąbki, gitary i stare telefony komórkowe Nokia. Wyprzedaż w Lublinie
galeria

Pianino, trąbki, gitary i stare telefony komórkowe Nokia. Wyprzedaż w Lublinie 6 1

Do wzięcia jest tuba o stroju B marki Cerveny, sanitarny polonez lub zestaw 40 starszych telefonów komórkowych Nokia, wystawiony za cenę wywoławczą 50 złotych. Agencja Mienia Wojskowego po raz kolejny organizuje przetarg na stary sprzęt. Na liście sprzedażowej są prawdziwe perełki.

Orlęta Spomlek – Avia Świdnik 3:0. Nie ma to jak w domu

Orlęta Spomlek – Avia Świdnik 3:0. Nie ma to jak w domu 1 0

Mimo olbrzymich kłopotów kadrowych Orlęta Spomlek zainkasowały w sobotę trzy punkty. Biało-zieloni pokonali u siebie Avię Świdnik 3:0. I tym samych przedłużyli dobrą passę na własnym terenie. W piątym takim występie zanotowali drugie zwycięstwo. Nie przegrali jednak żadnego z pozostałych spotkań.

"Sprawmy by województwo lubelskie podniosło się z kolan". Konwencja PiS w Zamościu
galeria

"Sprawmy by województwo lubelskie podniosło się z kolan". Konwencja PiS w Zamościu 1 8

"Dotrzymujemy słowa w rządzie, dotrzymamy i w samorządzie" - z takim hasłem kandydaci Prawa i Sprawiedliwości z Zamojszczyzny ruszają do wyborów samorządowych.

Jerzy Buzek w Puławach o Unii Europejskiej

Jerzy Buzek w Puławach o Unii Europejskiej 9 20

Na zaproszenie puławskiej Platformy Obywatelskiej w środę do Puław przyjechał były premier RP, prof. Jerzy Buzek. W sali konferencyjnej Hotelu Olimpic opowiadał m.in. o wartościach europejskich, polskich sukcesach politycznych i konieczności szanowania prawa.

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta 3 2

Mieszkańcy, którzy protestowali przed zbyt intensywną zabudową ul. Sosnowej, mogą spać spokojnie. Próba ich sprzedaży zakończyła się fiaskiem. To oznacza, że miasto w tym roku nie otrzyma zakładanych wpływów z tego tytułu.

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy 0 2

W piątek do radzyńskiej komendy zgłosił się 44-letni mieszkaniec gm. Radzyń Podlaski. Mężczyzna poinformował, że na ul. Międzyrzeckiej znalazł portfel i chce go zwrócić właścicielowi.

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy 16 1

Niedziele handlowe i z zamkniętymi sklepami. Sprawdź czy w niedzielę 23 września normalnie zrobisz zakupy w sklepach, czy zastaniesz zamknięte supermarkety.

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci 1 1

Jeszcze w tym miesiącu radni gminy Janowiec zdecydują o rozwiązaniu technikum weterynaryjnego znajdującego się w miejscowym Zespole Szkół. Placówka od lat nie prowadzi naboru. Ostatnia klasa liczyła dziewięć osób. Ich miejsce w budynku wkrótce zajmie m.in. Koło Emerytów.

Mężczyzna zginął po potrąceniu na przejściu. Kto widział wypadek?

Mężczyzna zginął po potrąceniu na przejściu. Kto widział wypadek? 12 4

Lubelscy policjanci poszukują świadków wypadku drogowego do którego doszło 6 września na ul. Lubelskiej w Niemcach.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.