Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

30 stycznia 2012 r.
18:57
Edytuj ten wpis

Lubelscy posłowie nie dali pieniędzy na inwestycje w woj. lubelskim

Autor: Zdjęcie autora Rafał Panas
0 62 A A
Nie będzie więcej pieniędzy na infrastrukturę kolejową w naszym regionie. (Jacek Świerczyński / Arch
Nie będzie więcej pieniędzy na infrastrukturę kolejową w naszym regionie. (Jacek Świerczyński / Arch

Podczas głosowania nad poprawkami do tegorocznego budżetu państwa nie przeszła żadna zmiana dotycząca funduszy dla naszego województwa. Nie będzie więc pieniędzy na modernizację linii kolejowej do Warszawy czy na nowe szynobusy. Przeciwko byli m.in. ...lubelscy posłowie PO i PSL.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Z 350 poprawek zgłoszonych głównie przez opozycję w piątek przeszło tylko sześć – zaproponowanych przez PO. Pozostałe, w tym te dotyczące naszego województwa, przepadły.

Taki los spotkał m.in. poprawkę zgłoszoną przez lubelską posłankę Elżbietę Kruk z PiS. Chodziło o zapisanie 50 mln zł na dokumentację techniczną modernizacji linii kolejowej nr 7 Warszawa–Lublin–Dorohusk. Przeciw była rządząca koalicja PO i PSL, w tym wszyscy posłowie Platformy z naszego województwa.

Z ludowców (mają czworo posłów) wniosek poparli Jan Łopata i Genowefa Tokarska. "Za” byli też Janusz Palikot i wszyscy lubelscy posłowie jego partii oraz parlamentarzyści PiS, SLD i Solidarnej Polski.

Kolejna propozycja (Piotra Szeligi ze Solidarnej Polski) – to 93 mln zł na przebudowę zatłoczonej drogi 835 na odcinku Frampol–Wysokie. Przeciwko ręce podnieśli posłowie rządzącej koalicji. Za była opozycja – oprócz Ruchu Palikota – oraz jako jedyna z PSL Genowefa Tokarska.

Następna poprawka też dotyczyła kolei. Remont linii kolejowej Warszawa–Terespol kosztował 750 mln zł. Po zakończeniu prac okazało się jednak, że InterCity nie będzie na tej trasie obsługiwać połączeń osobowych. W efekcie korzystają z niej tylko pasażerowie pociągów relacji Moskwa–Berlin.

– My Polacy musimy tłuc się busami albo używać prywatnych samochodów – podkreślał poseł Adam Abramowicz (PiS). I namawiał, by za 14 mln zł kupić szynobusy, które woziłyby pasażerów między Terespolem a Siedlcami. – To tylko 2 proc. kosztów całej inwestycji – podkreślał. Wniosek przepadł. Przeciw zagłosowali m.in. posłowie PO i PSL (z wyjątkiem Tokarskiej).

Tymczasem dwa tygodnie temu wszyscy posłowie z naszego województwa zobowiązali się skutecznie walczyć o nasze interesy w ramach Lubelskiego Zespołu Parlamentarnego. W blasku fleszy obiecywali wspólną walkę o inwestycje w naszym regionie. – To był pierwszy test, ile taki zespół potrafi zdziałać – komentuje Piotr Szeliga, poseł Solidarnej Polski.

– Zdecydowaliśmy, że tegoroczny budżet odpuszczamy, bo za późno, żeby skutecznie zabiegać o jego zmianę. To od początku była przegrana sprawa – mówi Tokarska, szefowa Lubelskiego Zespołu Parlamentarnego.

– W klubie PO ustaliliśmy, że nie popieramy poprawek regionalnych – tłumaczy Mariusz Grad z Platformy.

Jak twierdzi Szeliga, z dyscypliny partyjnej wyłamali się posłowie PO z Podkarpacia. – Poprawki i tak nie przeszły, a oni poniosą konsekwencje – mówi Grad. I dodaje: Trzeba ustalić priorytety dla województwa, a potem dobijać się do ministra finansów i przekonywać już na etapie projektowania budżetu.

W tym roku Lubelski Zespół Parlamentarny ma się zająć m.in. starym mostem w Puławach, obwodnicą Kołbieli, pieniędzmi na służbę zdrowia i dokumentacją linii kolejowej nr 7 Warszawa–Dorohusk.

Komentarze 62

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 4 lutego 2012 o 20:39
0
[quote name='abb666' timestamp='1328287695' post='592325']
Na Lubelszczyźnie i Zamojszczyźnie trzeba zlikwidować busy. Wtedy więcej ludzi będzie jeździło pociągami i nie trzeba będzie do nich dokładać. Zamiast remontować drogi, na których giną ludzie, lepiej budować linie kolejowe i stacje. Drogi tylko na dojeżdżanie do stacji i przystanków kolejowych, a max prędkość samochodów to powinna być 5 km/h. Wtedy nawet pijany rowerzysta zdąży ucie, a jak nie, to mniej obrażeń będzie miał, i koszty jego pobytu w szpitalu się zmniejszą. Wtedy NFZ będzie miało więcej kasy na leczenie innych chorób.
W naszym regionie powinny być tylko trzy autostrady (A12, 17, 19) i kilka krajówek pomiędzy nimi. Reszta jako dojazdówki do stacji i przystanków kolejowych.
A w ogóle to busy są mało ekonomiczne, bo legalnie mogą zabrać tylko 20 osób. Zużywają mnóstwo paliwa stojąc w korkach i stwarzają zagrożenie dla innych użytkowników dró, bo muszą nadrabiać czas stracony w korkach i jeżdżą jak Kubica w Singapurze.
W pociąg może wejść i 600. I nie będą musiały jechać "na glonojada".
[/quote]

Odwróć swój nick i może pod tym numerem znajdziesz lubelszczyzne i zamojszczyzne.
[quote name='abb666' timestamp='1328287695' post='592325']
Na Lubelszczyźnie i Zamojszczyźnie trzeba zlikwidować busy. Wtedy więcej ludzi będzie jeździło pociągami i nie trzeba będzie do nich dokładać. Zamiast remontować drogi, na których giną ludzie, lepiej budować linie kolejowe i stacje. Drogi tylko na dojeżdżanie do stacji i przystanków kolejowych, a max prędkość samochodów to powinna być 5 km/h. Wtedy nawet pijany rowerzysta zdąży ucie, a jak nie, to mniej obrażeń będzie miał, i koszty jego pobytu w szpital... rozwiń
Avatar
abb666 / 3 lutego 2012 o 17:48
0
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana unijna zasada 60 do 40. Oczywiście Tusk robi na odwrót - buduje drogę ekspresową S7 Gdańsk - Elbląg która zniszczy unikalny ekosystem Żuław, natomiast na Lubelszczyźnie uruchamia szynobusy do Zamościa jadące ze średnią prędkością 43 km/h.
[/quote]
Na Lubelszczyźnie i Zamojszczyźnie trzeba zlikwidować busy. Wtedy więcej ludzi będzie jeździło pociągami i nie trzeba będzie do nich dokładać. Zamiast remontować drogi, na których giną ludzie, lepiej budować linie kolejowe i stacje. Drogi tylko na dojeżdżanie do stacji i przystanków kolejowych, a max prędkość samochodów to powinna być 5 km/h. Wtedy nawet pijany rowerzysta zdąży ucie, a jak nie, to mniej obrażeń będzie miał, i koszty jego pobytu w szpitalu się zmniejszą. Wtedy NFZ będzie miało więcej kasy na leczenie innych chorób.
W naszym regionie powinny być tylko trzy autostrady (A12, 17, 19) i kilka krajówek pomiędzy nimi. Reszta jako dojazdówki do stacji i przystanków kolejowych.
A w ogóle to busy są mało ekonomiczne, bo legalnie mogą zabrać tylko 20 osób. Zużywają mnóstwo paliwa stojąc w korkach i stwarzają zagrożenie dla innych użytkowników dró, bo muszą nadrabiać czas stracony w korkach i jeżdżą jak Kubica w Singapurze.
W pociąg może wejść i 600. I nie będą musiały jechać "na glonojada".
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana u... rozwiń
Avatar
Gość / 2 lutego 2012 o 12:59
0
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana unijna zasada 60 do 40. Oczywiście Tusk robi na odwrót - buduje drogę ekspresową S7 Gdańsk - Elbląg która zniszczy unikalny ekosystem Żuław, natomiast na Lubelszczyźnie uruchamia szynobusy do Zamościa jadące ze średnią prędkością 43 km/h.
[/quote]

Najlepszym rozwiązaniem jest likwidacja województwa i paru innych w Polsce i połowę powiatów.Wrócić do podziału uzasadnionego historycznie.Podział za Gierka nie był głupi,choć o jedną trzecią było za dużo województw,to i tak administracji(urzędników) było mniej.Ostatnia reforma administracyjna to bubel nad bublami.
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana u... rozwiń
Avatar
Gość / 1 lutego 2012 o 11:17
0
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana unijna zasada 60 do 40. Oczywiście Tusk robi na odwrót - buduje drogę ekspresową S7 Gdańsk - Elbląg która zniszczy unikalny ekosystem Żuław, natomiast na Lubelszczyźnie uruchamia szynobusy do Zamościa jadące ze średnią prędkością 43 km/h.
[/quote]

Zamość nie leży na lubelszczyznie.
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana u... rozwiń
Avatar
aron / 1 lutego 2012 o 06:45
0
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana unijna zasada 60 do 40. Oczywiście Tusk robi na odwrót - buduje drogę ekspresową S7 Gdańsk - Elbląg która zniszczy unikalny ekosystem Żuław, natomiast na Lubelszczyźnie uruchamia szynobusy do Zamościa jadące ze średnią prędkością 43 km/h.
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana unijna zasada 60 do 40. Oczywiście Tusk robi na odwrót - buduje drogę ekspresową S7 Gdań... rozwiń
Avatar
obserwator / 31 stycznia 2012 o 21:33
0
Panowie w kolektywie tz koalicji za kulisami masz szanse przegłosować w pojedynke tylko lamentować ,bogatsi powiedzą ze to demokratycznie przegłosowane ,i to moze trwać długie lata jezeli nie powiecie BASTA to będą was Rolować z inwestyvcji a pozniej powiedzą ze Janosikowe upada czyli rząd i bogasty sam się wyżywi.Dlaczego najbogatrzy region w surowce [węgiel, gaz ,najlepsza ziemia czarnoziem Hrubieszów Tomaszów?]klepie biede bo rząd mówi nie bo nie dla Lublina i regionu ,czyżby znowu musiała być ulica tak jak 68 km drogi S 17
Avatar
abb666 / 31 stycznia 2012 o 20:45
0
No tak. Wszystko jasne! Nam zabrali, komuś tam jeszcze (podkarpackie i podlaskie też pewnie poległy) a Jaśnie Panujący z tych oszczędności będą ratować darmozjadów z Grecji. Dlaczego? nie wiem. Niech to wszystko w końcu pi...lnie i będzie spokój.
Avatar
Z mstołkowszczyzny / 31 stycznia 2012 o 19:22
0
W pierwszym szeregu stali i się wychwalali i pieniędzy nie dostali.
Pewnością się chełpili,kopytkami stukali,rożkami grozili,a w Sejmie się poróżnili.
Avatar
Rutynosaurus Hex / 31 stycznia 2012 o 17:43
0
Jak wbić posłom do głowy szacunek dla regionu i wyborców? To dopiero jest pytanie... Nawet Sokrates nie odpowie na nie. Nawet on nie ogarnąłby ścieżek ich rozumowania, jeśli oczywiście takowe istnieją Może więc ich jakoś symbolicznie ukarać, np. a) przebieżką w stoju adamowym wzdłuż siedemnastki w jakże sympatycznej zimowej aurze, b)niedobrowolnym postojem pod pręgierzem przed, powiedzmy, Trybunałem Koronnym, c) bilecikiem w jedną stronę na Wyspę Św. Heleny lub jakąś dalszą. Jako ludzie dorośli i odpowiedzialni, jak głosiły wyborcze afisze, powinni to mężnie znieść, nieprawdaż?
Jak wbić posłom do głowy szacunek dla regionu i wyborców? To dopiero jest pytanie... Nawet Sokrates nie odpowie na nie. Nawet on nie ogarnąłby ścieżek ich rozumowania, jeśli oczywiście takowe istnieją Może więc ich jakoś symbolicznie ukarać, np. a) przebieżką w stoju adamowym wzdłuż siedemnastki w jakże sympatycznej zimowej aurze, b)niedobrowolnym postojem pod pręgierzem przed, powiedzmy, Trybunałem Koronnym, c) bilecikiem w jedną stronę na Wyspę Św. Heleny lub jakąś dalszą. Jako ludzie dorośli i odpowiedzialni, jak głosiły wyborcze afisze,... rozwiń
Avatar
obserwator / 31 stycznia 2012 o 17:12
0
Wtym rzadzie to tylko 2 osoby zasługują na uznanie szacunek to pani Tokarska i śmiem twierdzić ze Hetman głosował by podobnie ci ludzie to nie karierowicze to oni chcą słuzyć temu regionowi ,ale Hetman zauważył ze z PO[mafią polityczną] nic nie wskura dla regionu w pojedynke dlatego dobra decyzja że pilnuje własnego regionu.Dlaczego Podkarpacie walczyło nie patrzać o bezmyślne głosowanie ,to oni zdobyli szacunek Podkarpacia mimo ukarania .Podkarpacie i tak otrzymało kasę na1. Autostrade 2.Obwodnice wielu miast3.Rozbudowy lotniska .terminalu 4.Słuchy dochodzą o pierszenstwie modernizacji koleji ,a co konkretnego otrzymał region Lubelski czy Lublin .Jesteśmy KOLONIĄ jak piszą internauci .Nie opowiadajcie bajek o głosowaniu na PIS .Podkarpacie głosowałoteżna PIS.Zmowa regionów zachodnich istnieje kilka lat -my wam a póżniej odwrotnie.
Wtym rzadzie to tylko 2 osoby zasługują na uznanie szacunek to pani Tokarska i śmiem twierdzić ze Hetman głosował by podobnie ci ludzie to nie karierowicze to oni chcą słuzyć temu regionowi ,ale Hetman zauważył ze z PO[mafią polityczną] nic nie wskura dla regionu w pojedynke dlatego dobra decyzja że pilnuje własnego regionu.Dlaczego Podkarpacie walczyło nie patrzać o bezmyślne głosowanie ,to oni zdobyli szacunek Podkarpacia mimo ukarania .Podkarpacie i tak otrzymało kasę na1. Autostrade 2.Obwodnice wielu miast3.Rozbudowy lotniska .terminalu ... rozwiń
Avatar
Gość / 4 lutego 2012 o 20:39
0
[quote name='abb666' timestamp='1328287695' post='592325']
Na Lubelszczyźnie i Zamojszczyźnie trzeba zlikwidować busy. Wtedy więcej ludzi będzie jeździło pociągami i nie trzeba będzie do nich dokładać. Zamiast remontować drogi, na których giną ludzie, lepiej budować linie kolejowe i stacje. Drogi tylko na dojeżdżanie do stacji i przystanków kolejowych, a max prędkość samochodów to powinna być 5 km/h. Wtedy nawet pijany rowerzysta zdąży ucie, a jak nie, to mniej obrażeń będzie miał, i koszty jego pobytu w szpitalu się zmniejszą. Wtedy NFZ będzie miało więcej kasy na leczenie innych chorób.
W naszym regionie powinny być tylko trzy autostrady (A12, 17, 19) i kilka krajówek pomiędzy nimi. Reszta jako dojazdówki do stacji i przystanków kolejowych.
A w ogóle to busy są mało ekonomiczne, bo legalnie mogą zabrać tylko 20 osób. Zużywają mnóstwo paliwa stojąc w korkach i stwarzają zagrożenie dla innych użytkowników dró, bo muszą nadrabiać czas stracony w korkach i jeżdżą jak Kubica w Singapurze.
W pociąg może wejść i 600. I nie będą musiały jechać "na glonojada".
[/quote]

Odwróć swój nick i może pod tym numerem znajdziesz lubelszczyzne i zamojszczyzne.
[quote name='abb666' timestamp='1328287695' post='592325']
Na Lubelszczyźnie i Zamojszczyźnie trzeba zlikwidować busy. Wtedy więcej ludzi będzie jeździło pociągami i nie trzeba będzie do nich dokładać. Zamiast remontować drogi, na których giną ludzie, lepiej budować linie kolejowe i stacje. Drogi tylko na dojeżdżanie do stacji i przystanków kolejowych, a max prędkość samochodów to powinna być 5 km/h. Wtedy nawet pijany rowerzysta zdąży ucie, a jak nie, to mniej obrażeń będzie miał, i koszty jego pobytu w szpital... rozwiń
Avatar
abb666 / 3 lutego 2012 o 17:48
0
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana unijna zasada 60 do 40. Oczywiście Tusk robi na odwrót - buduje drogę ekspresową S7 Gdańsk - Elbląg która zniszczy unikalny ekosystem Żuław, natomiast na Lubelszczyźnie uruchamia szynobusy do Zamościa jadące ze średnią prędkością 43 km/h.
[/quote]
Na Lubelszczyźnie i Zamojszczyźnie trzeba zlikwidować busy. Wtedy więcej ludzi będzie jeździło pociągami i nie trzeba będzie do nich dokładać. Zamiast remontować drogi, na których giną ludzie, lepiej budować linie kolejowe i stacje. Drogi tylko na dojeżdżanie do stacji i przystanków kolejowych, a max prędkość samochodów to powinna być 5 km/h. Wtedy nawet pijany rowerzysta zdąży ucie, a jak nie, to mniej obrażeń będzie miał, i koszty jego pobytu w szpitalu się zmniejszą. Wtedy NFZ będzie miało więcej kasy na leczenie innych chorób.
W naszym regionie powinny być tylko trzy autostrady (A12, 17, 19) i kilka krajówek pomiędzy nimi. Reszta jako dojazdówki do stacji i przystanków kolejowych.
A w ogóle to busy są mało ekonomiczne, bo legalnie mogą zabrać tylko 20 osób. Zużywają mnóstwo paliwa stojąc w korkach i stwarzają zagrożenie dla innych użytkowników dró, bo muszą nadrabiać czas stracony w korkach i jeżdżą jak Kubica w Singapurze.
W pociąg może wejść i 600. I nie będą musiały jechać "na glonojada".
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana u... rozwiń
Avatar
Gość / 2 lutego 2012 o 12:59
0
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana unijna zasada 60 do 40. Oczywiście Tusk robi na odwrót - buduje drogę ekspresową S7 Gdańsk - Elbląg która zniszczy unikalny ekosystem Żuław, natomiast na Lubelszczyźnie uruchamia szynobusy do Zamościa jadące ze średnią prędkością 43 km/h.
[/quote]

Najlepszym rozwiązaniem jest likwidacja województwa i paru innych w Polsce i połowę powiatów.Wrócić do podziału uzasadnionego historycznie.Podział za Gierka nie był głupi,choć o jedną trzecią było za dużo województw,to i tak administracji(urzędników) było mniej.Ostatnia reforma administracyjna to bubel nad bublami.
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana u... rozwiń
Avatar
Gość / 1 lutego 2012 o 11:17
0
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana unijna zasada 60 do 40. Oczywiście Tusk robi na odwrót - buduje drogę ekspresową S7 Gdańsk - Elbląg która zniszczy unikalny ekosystem Żuław, natomiast na Lubelszczyźnie uruchamia szynobusy do Zamościa jadące ze średnią prędkością 43 km/h.
[/quote]

Zamość nie leży na lubelszczyznie.
[quote name='aron' timestamp='1328075127' post='590967']
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana u... rozwiń
Avatar
aron / 1 lutego 2012 o 06:45
0
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana unijna zasada 60 do 40. Oczywiście Tusk robi na odwrót - buduje drogę ekspresową S7 Gdańsk - Elbląg która zniszczy unikalny ekosystem Żuław, natomiast na Lubelszczyźnie uruchamia szynobusy do Zamościa jadące ze średnią prędkością 43 km/h.
W woj. lubelskim trzeba przede wszystkim zlikwidować pociągi regionalne, które są kompletnie nierentowne i mają najmniejszą frekwencję w Polsce. Te 55 mln rocznie trzeba przeznaczyć na remonty dróg wojewódzkich, które są w fatalnym stanie a korzysta z nich tysiące osób codziennie. Jak już wyremontujemy drogi to pomyślimy o kolei.

Natomiast w woj. zachodnich trzeba stawiać na kolej i zaprzestać budowy i remontów dróg - wtedy będzie zachowana unijna zasada 60 do 40. Oczywiście Tusk robi na odwrót - buduje drogę ekspresową S7 Gdań... rozwiń
Avatar
obserwator / 31 stycznia 2012 o 21:33
0
Panowie w kolektywie tz koalicji za kulisami masz szanse przegłosować w pojedynke tylko lamentować ,bogatsi powiedzą ze to demokratycznie przegłosowane ,i to moze trwać długie lata jezeli nie powiecie BASTA to będą was Rolować z inwestyvcji a pozniej powiedzą ze Janosikowe upada czyli rząd i bogasty sam się wyżywi.Dlaczego najbogatrzy region w surowce [węgiel, gaz ,najlepsza ziemia czarnoziem Hrubieszów Tomaszów?]klepie biede bo rząd mówi nie bo nie dla Lublina i regionu ,czyżby znowu musiała być ulica tak jak 68 km drogi S 17
Avatar
abb666 / 31 stycznia 2012 o 20:45
0
No tak. Wszystko jasne! Nam zabrali, komuś tam jeszcze (podkarpackie i podlaskie też pewnie poległy) a Jaśnie Panujący z tych oszczędności będą ratować darmozjadów z Grecji. Dlaczego? nie wiem. Niech to wszystko w końcu pi...lnie i będzie spokój.
Avatar
Z mstołkowszczyzny / 31 stycznia 2012 o 19:22
0
W pierwszym szeregu stali i się wychwalali i pieniędzy nie dostali.
Pewnością się chełpili,kopytkami stukali,rożkami grozili,a w Sejmie się poróżnili.
Avatar
Rutynosaurus Hex / 31 stycznia 2012 o 17:43
0
Jak wbić posłom do głowy szacunek dla regionu i wyborców? To dopiero jest pytanie... Nawet Sokrates nie odpowie na nie. Nawet on nie ogarnąłby ścieżek ich rozumowania, jeśli oczywiście takowe istnieją Może więc ich jakoś symbolicznie ukarać, np. a) przebieżką w stoju adamowym wzdłuż siedemnastki w jakże sympatycznej zimowej aurze, b)niedobrowolnym postojem pod pręgierzem przed, powiedzmy, Trybunałem Koronnym, c) bilecikiem w jedną stronę na Wyspę Św. Heleny lub jakąś dalszą. Jako ludzie dorośli i odpowiedzialni, jak głosiły wyborcze afisze, powinni to mężnie znieść, nieprawdaż?
Jak wbić posłom do głowy szacunek dla regionu i wyborców? To dopiero jest pytanie... Nawet Sokrates nie odpowie na nie. Nawet on nie ogarnąłby ścieżek ich rozumowania, jeśli oczywiście takowe istnieją Może więc ich jakoś symbolicznie ukarać, np. a) przebieżką w stoju adamowym wzdłuż siedemnastki w jakże sympatycznej zimowej aurze, b)niedobrowolnym postojem pod pręgierzem przed, powiedzmy, Trybunałem Koronnym, c) bilecikiem w jedną stronę na Wyspę Św. Heleny lub jakąś dalszą. Jako ludzie dorośli i odpowiedzialni, jak głosiły wyborcze afisze,... rozwiń
Avatar
obserwator / 31 stycznia 2012 o 17:12
0
Wtym rzadzie to tylko 2 osoby zasługują na uznanie szacunek to pani Tokarska i śmiem twierdzić ze Hetman głosował by podobnie ci ludzie to nie karierowicze to oni chcą słuzyć temu regionowi ,ale Hetman zauważył ze z PO[mafią polityczną] nic nie wskura dla regionu w pojedynke dlatego dobra decyzja że pilnuje własnego regionu.Dlaczego Podkarpacie walczyło nie patrzać o bezmyślne głosowanie ,to oni zdobyli szacunek Podkarpacia mimo ukarania .Podkarpacie i tak otrzymało kasę na1. Autostrade 2.Obwodnice wielu miast3.Rozbudowy lotniska .terminalu 4.Słuchy dochodzą o pierszenstwie modernizacji koleji ,a co konkretnego otrzymał region Lubelski czy Lublin .Jesteśmy KOLONIĄ jak piszą internauci .Nie opowiadajcie bajek o głosowaniu na PIS .Podkarpacie głosowałoteżna PIS.Zmowa regionów zachodnich istnieje kilka lat -my wam a póżniej odwrotnie.
Wtym rzadzie to tylko 2 osoby zasługują na uznanie szacunek to pani Tokarska i śmiem twierdzić ze Hetman głosował by podobnie ci ludzie to nie karierowicze to oni chcą słuzyć temu regionowi ,ale Hetman zauważył ze z PO[mafią polityczną] nic nie wskura dla regionu w pojedynke dlatego dobra decyzja że pilnuje własnego regionu.Dlaczego Podkarpacie walczyło nie patrzać o bezmyślne głosowanie ,to oni zdobyli szacunek Podkarpacia mimo ukarania .Podkarpacie i tak otrzymało kasę na1. Autostrade 2.Obwodnice wielu miast3.Rozbudowy lotniska .terminalu ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 62

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wieś chce przyłączyć się do gminy Chełm. "Nie doczekaliśmy się niczego"

Wieś chce przyłączyć się do gminy Chełm. "Nie doczekaliśmy się niczego" 0 0

– Prosiliśmy wójta Sawina o wodociąg, gaz i drogę asfaltową – mówi sołtys wsi Jagodne Andrzej Paszko. – Miały być solary i odrolnienie, ale nie doczekaliśmy się niczego. Mamy tego dość. Gmina Chełm dba o swoich mieszkańców, więc pójdziemy tam, gdzie nie będą nas zbywać.

Lubartów może być jeszcze bardziej ekologiczny. Pomysły na łąki i deszczówkę

Lubartów może być jeszcze bardziej ekologiczny. Pomysły na łąki i deszczówkę 0 0

Lubartów ma szansę stać się jednym z najbardziej ekologicznych miast w regionie. Nasycenie solarami i fotowoltaiką już jest duże, trwa projekt Rowerowy Lubartów, a na horyzoncie są kolejne pomysłu: kwietne łąki i amfory na deszczówkę.

Puławy: Nowy prezes poszukiwany. Bezpartyjny

Puławy: Nowy prezes poszukiwany. Bezpartyjny 0 3

Miejska spółka Nieruchomości Puławskie wkrótce będzie miała nowego prezesa. Dotychczasowy szef przedsiębiorstwa, Ryszard Giedyk, odchodzi na emeryturę

Młodość szturmuje szkoły z zawodem. Coraz więcej chętnych na technika

Młodość szturmuje szkoły z zawodem. Coraz więcej chętnych na technika 5 6

Rok nauki dłużej, ale w zamian możliwość pójścia do dobrze płatnej pracy zaraz po skończeniu szkoły – taką drogę wybiera coraz więcej młodych ludzi. Do drzwi techników z roku na rok puka coraz więcej absolwentów podstawówek i gimnazjów. Z myślą o nich tworzone są nowe kierunki

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego 23.07.2019

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego 23.07.2019 0 0

Szczypiornistki MKS Perła Lublin wróciły do treningów
galeria

Szczypiornistki MKS Perła Lublin wróciły do treningów 0 0

Na zajęciach zabrakło Walentyny Nieściaruk i Ewy Urtnowskiej. Białoruska rozgrywająca na pewno zostaje w klubie, choć na razie czeka ją dłuższa przerwa

Bez przyczyny napadł na nich w kolejce przy kasie. Później czekał przed Stokrotką
alarm24

Bez przyczyny napadł na nich w kolejce przy kasie. Później czekał przed Stokrotką 33 17

Mężczyzna uzbrojony w pałkę teleskopową zaatakował klientów jednego z lubelskich sklepów Stokrotka. Został szybko obezwładniony i przekazany policji. Jak wstępnie ustalono, napastnik cierpi na zaburzenia psychiczne.

Ściana wstydu. Na ulicach Lublina pojawią się billboardy z nazwiskami niektórych radnych

Ściana wstydu. Na ulicach Lublina pojawią się billboardy z nazwiskami niektórych radnych 197 157

Nazwiska 17 miejskich radnych z klubu prezydenta Krzysztofa Żuka, którzy głosowali za zabudową blokami części górek czechowskich, pojawią się wkrótce na ulicznych billboardach na terenie Lublina

Alkohol na konferencji IPN w Krasnobrodzie? Pojawili się policjanci z alkomatem

Alkohol na konferencji IPN w Krasnobrodzie? Pojawili się policjanci z alkomatem 8 17

W trakcie konferencji IPN w Krasnobrodzie wezwano policję, by zbadała alkomatem pracowników. Anonimowy donos miał dotyczyć głównego organizatora konferencji

Piłkarki Górnika Łęczna wracają ze zgrupowania i turnieju na Litwie

Piłkarki Górnika Łęczna wracają ze zgrupowania i turnieju na Litwie 0 0

Z turnieju Amber Cup mistrzynie Polski wracają z dwoma zwycięstwami

Tomasz Swędrowski (Motor Lublin): To dobre miejsce do rozwoju

Tomasz Swędrowski (Motor Lublin): To dobre miejsce do rozwoju 0 4

Rozmowa z Tomaszem Swędrowskim, nowym zawodnikiem Motoru Lublin

Rekordowy czynsz za lokal po słynnej kawiarni w Kazimierzu Dolnym

Rekordowy czynsz za lokal po słynnej kawiarni w Kazimierzu Dolnym 26 14

21,8 tys. zł – taką wysokość miesięcznego czynszu zaproponował przedsiębiorca z Puław, który wygrał w poniedziałek przetarg na najem lokalu po kawiarni Rynkowa przy kazimierskim Rynku. Pokonał kilkunastu innych oferentów.

Wojewoda nie zgodził się na wyższe czesne w żłobku. Gmina idzie do sądu

Wojewoda nie zgodził się na wyższe czesne w żłobku. Gmina idzie do sądu 0 10

Jak daleko może sięgać ingerencja wojewody jeśli chodzi o samodzielność w podejmowania uchwał przez radę gminy? Na odpowiedź na to pytanie liczy wójt gminy Niemce. Dzisiaj za jego namową radni zaskarżyli do sądu decyzję wojewody unieważniającą podwyżkę opłat w żłobku.

Groźny wypadek na ul. Choiny. Samochód potrącił rowerzystę na ścieżce [zdjęcia]

Groźny wypadek na ul. Choiny. Samochód potrącił rowerzystę na ścieżce [zdjęcia] 7 13

Przy ul. Choiny w Lublinie samochód potrącił rowerzystę.

75 lat temu Niemcy uciekli z Majdanka. "Z obozu widziałam swój dom na Dziesiątej"
galeria

75 lat temu Niemcy uciekli z Majdanka. "Z obozu widziałam swój dom na Dziesiątej" 19 17

- Byłam tu do 1943 roku. Są to bardzo przykre wspomnienia. Było zawsze zimno, panował głód. Pochodzę z dzielnicy Dziesiąta i z obozu widziałam swój dom, to bolało bardzo. Najgorszy jednak był głód i strach o jutro - mówi Helena Marcinkowska, która była więźniem na Majdanku. W poniedziałek zakończyły się obchody 75. rocznicy wyzwolenia obozu

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.