Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

20 lutego 2008 r.
20:51
Edytuj ten wpis

Billboard promujący Lublin narysują urzędnicy

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 9 A A

To nie wyspecjalizowana agencja reklamowa zaprojektuje billboard, który ma zachęcać młodych ludzi do studiowania w Lublinie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Fachowcy z Biura Marketingu Miasta uznali, że poradzą sobie sami.


Na ten rok Ratusz zaplanował trzy kampanie billboardowe reklamujące Lublin. Pierwsze uderzenie nastąpi już wiosną. 150 tablic zachęcających młodych ludzi do podjęcia studiów w Lublinie pojawi się m.in. w Białymstoku, Radomiu, Rzeszowie, Kielcach, Suwałkach i Tarnowie. Mają wisieć przez cały kwiecień.

Jak będą wyglądać billboardy? Tzw. brief, czyli opis tego, co powinno się na nich znaleźć, miał być gotowy pod koniec zeszłego tygodnia. - Proszę dzwonić po niedzieli - mówił nam w piątek Michał Krawczyk, szef Biura Marketingu Miasta. We wtorek Krawczyk komórki nie odbierał. Wczoraj poszedł na urlop.

Jego podwładni rozwiali złudzenia. - Briefu nie ma, bo nie planujemy zlecania tej kampanii zewnętrznej agencji reklamowej - wyjaśnia Karolina Zuzaniuk z Biura Marketingu Miasta. - Billboard przygotujemy we własnym zakresie. Mamy na to czas do 7 marca, bo wtedy gotowy materiał powinniśmy przekazać firmie odpowiedzialnej za rozwieszanie reklam.

Teraz pracownicy Ratusza zastanawiają się nad tym, co ma przekazywać reklama, jakim językiem ma się posługiwać i co ma o niej pomyśleć odbiorca. Później będzie burza mózgów. - Będziemy na bieżąco tworzyć różne obrazy i jak wypracujemy ten, który będzie samym sednem, to przekażemy go do obróbki naszemu grafikowi. Mamy już grafika z doświadczeniem w reklamie.

• A jeśli okaże się, że będziecie potrzebować jakiejś modelki lub modela do zdjęcia?

- To zrobimy sesję zdjęciową. Możemy też kupić zdjęcie albo poszukać w naszych zasobach. Może znajdziemy jakieś gotowe zdjęcie z jakiejś imprezy - dodaje Zuzaniuk.

Nie wiadomo jeszcze, kto zajmie się projektowaniem kolejnych billboardów. Przez cały maj w Warszawie mają wisieć reklamy zachęcające mieszkańców stolicy do weekendowych, wakacyjnych, wypadów do Lublina. A we wrześniu w Warszawie eksponowane będą plakaty promujące nasze starania o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 r.

Wczoraj Ratusz rozstrzygnął przetarg na wywieszenie i utrzymanie billboardów w trakcie trzech kampanii. Zgłosiły się dwie lubelskie agencje: Maik i Vena Art. Zwyciężył Maik.

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 21 lutego 2008 o 22:39
0
Kiedy tu przyjechalem dowiedzialem sie, co to znaczy "Polska B"... Beton i ziomkostwo. Bardzo czesto w zwiazku z tym - totalna niekompetencja. Przetarg na rozwieszanie billbordow w poludniowo-wschodniej Polsce wygrywa lokalna firemka, ktorej jakosc wykonania prac mozna podziwiac w Lublinie... Urzednicy, ktorzy probuja zrehabilitowac sie po nieudanym wprowadzeniu logo Lublina... Nawet czesto dziennikarstwo jest tu na poziomie "B"... Lublinianie, nie czarujcie sie. Bez inwestorow i inwestycji, a przede wszystkim madrej polityki samorzadowej grozi wam juz tylko, ze wjezdzajac do miasta, muzeum wsi lubelskiej zacznie sie na Slawinku a skonczy za Majdankiem...
Kiedy tu przyjechalem dowiedzialem sie, co to znaczy "Polska B"... Beton i ziomkostwo. Bardzo czesto w zwiazku z tym - totalna niekompetencja. Przetarg na rozwieszanie billbordow w poludniowo-wschodniej Polsce wygrywa lokalna firemka, ktorej jakosc wykonania prac mozna podziwiac w Lublinie... Urzednicy, ktorzy probuja zrehabilitowac sie po nieudanym wprowadzeniu logo Lublina... Nawet czesto dziennikarstwo jest tu na poziomie "B"... Lublinianie, nie czarujcie sie. Bez inwestorow i inwestycji, a przede wszystkim madrej poli... rozwiń
Avatar
Murina / 21 lutego 2008 o 13:05
0
inny napisał:
DO Muriny: Sorry ty jesteś z PSI-u bo gadasz jak oni, spisek, działanie złowrogich sił, komuś zależy itp.
Nawet głupek zauważył że na billboardach MAIK-a w kampanii wyborczej widniały mordki platfusów i wszystkie billboardy były zajęte dla nich już 6 miesięcy przed wyborami.


Zwyczajnie- wczoraj w prasie był artykuł ze miasto nie chce zaplacic za podobno wspaniały warty miliony scenariusz promujacy Lublin poprzez Bide i inne czarownice- a trudno nie zauważać stronniczości dziennikarzy jeżeli o to chodzi- gdzie etyka dziennikarska? Ja ani z pisu ani z po- z lublina zwyczajnie a wkurza mnie takie podejście do sprawy. Zwyczajnie- dziennikarze są czasem jak opozycja- tak źle i tak niedobrze. NIe myli sie tylko ten kto nikt nie robi! pzdr


Zwyczajnie- wczoraj w prasie był artykuł ze miasto nie chce zaplacic za podobno wspaniały warty miliony scenariusz promujacy Lublin poprzez Bide i inne czarownice- a trudno nie zauważać stronniczości dziennikarzy jeżeli o to chodzi- gdzie etyka dziennikarska? Ja ani z pisu ani z po- z lublina zwyczajnie a wkurza mnie takie podejście do sprawy. Zwyczajnie- dziennikarze są czasem jak opozycja- tak źle i tak niedobrze. NIe myli sie tylko ten kto nikt nie robi! pzdr rozwiń
Avatar
Robert Wa-wa (d. Lublin) / 21 lutego 2008 o 11:47
0
Widocznie urzędnicy tak wierzą w powodzenie tej akcji, że chcą ją zrobić najtaniej jak tylko można ;-) Szkoda pieniędzy na walkę z wiatrakami. Wiadomo, że kilkoma billboardami ludzi do studiowania w Lublinie sie nie zachęci. A co absolwenci studiów maja robić po ich zakończeniu ? Czekają na nich tysiące miejsc pracy w Lublinie ?
Mądre inwestycje są potrzebne, a nie głupawe billboardy !!!
Avatar
DD / 21 lutego 2008 o 10:16
0
Przypomina się kabaret z lat 80. "Dyrekcja Cyrku w Budowie".
Urzędasy biorą się za reklamę miasta. Niczego innego nie potrafią, a to potrafią? Nie potrafią ściągnąć do miasta kapitału, doprowadzić do budowy obwodnicy i zjazdów, przenieść dworca, doprowadzić do remontu wyjątkowej w Europie Starówki, budowy Aquaparku i tysiąca innych rzeczy obiecywanych od lat.
A teraz okazuje się, że ci kompetentni ludzie będą robić reklamę temu miastu, w którym niczego nie potrafią zdziałać.
Pytanie za pięć złotych: kto zgarnie kasę za tę reklamę, kasę, która miała pójść dla specjalistycznej firmy?
Dla jasności: nie jestem zwolennikiem reklamowania czegoś, czego nie ma. Kampanię promującą Lublin trzeba zacząć od ZROBIENIA CZEGOŚ KONKRETNEGO w tym pięknym, lecz smutnym mieście. A nie od reklamy.
Niech ratusz zabierze swoje brudne łapy od ludzkiej inicjatywy, da pole do działania ludziom przedsiębiorczym i nie tłumi konkurencji. Niech ratusz zadba o jedno: o wyprostowanie stanu własności terenów miejskich i doprowadzi do skutku zaplanowane od lat inwestycje dla miasta. To już będzie dużo i mieszkańcy to docenią.
IM MNIEJ URZĘDNIKÓW MACZA PALCE W ŻYCIE MIASTA, TYM LEPIEJ.
Przypomina się kabaret z lat 80. "Dyrekcja Cyrku w Budowie".
Urzędasy biorą się za reklamę miasta. Niczego innego nie potrafią, a to potrafią? Nie potrafią ściągnąć do miasta kapitału, doprowadzić do budowy obwodnicy i zjazdów, przenieść dworca, doprowadzić do remontu wyjątkowej w Europie Starówki, budowy Aquaparku i tysiąca innych rzeczy obiecywanych od lat.
A teraz okazuje się, że ci kompetentni ludzie będą robić reklamę temu miastu, w którym niczego nie potrafią zdziałać.
Pytanie za pięć złotych: kto zgarnie ... rozwiń
Avatar
100 g. / 21 lutego 2008 o 08:49
0
Już się boję - wystarczy spojrzeć na stronę www Urzędu i żyć się odechciewa. Bida w ciemnych kolorach.
Avatar
inny / 21 lutego 2008 o 08:37
0
DO Muriny: Sorry ty jesteś z PSI-u bo gadasz jak oni, spisek, działanie złowrogich sił, komuś zależy itp.
Nawet głupek zauważył że na billboardach MAIK-a w kampanii wyborczej widniały mordki platfusów i wszystkie billboardy były zajęte dla nich już 6 miesięcy przed wyborami.
Avatar
Murina / 21 lutego 2008 o 08:20
0
Hmmmmm, znowu nagonki są w prasie jak wtedy gdy zblizały sie przedterminowe wybory.... tylko nie wiem kto teraz tym wszystkim steruje- komu to naciśnięto na odcisk- pewnie jakaś agencja która nie dostaje zleceń a wcześniej dostawała, albo jakieś inne rozgrywki partyjne. Zajmijcie sie sprawami ważnymi dla Lublina- ale bez subiektywnego osądu... prawdziwemu dziennikarzowi to nie przystoi, no chyba że pseudo....
Avatar
J.F.K. / 21 lutego 2008 o 07:23
0
Wygrana MAIK-a nie dziwi mnie, bo od lat wspiera każdą kampanię wyborczą platfusów albo osoby wspierane przez nich. Dziwne, że niektóre Billboardy w czasie kampanii wyborczej kosztowały platfusów 200 zł a dla innych partii 1600 zł. Teraz genialny spin doctor Krzysio musi spłacić dług u kolegów!


PS. A co do Pana Krawczyka, to może był sumiennym pracownikiem biura PaliGŁUPA i potrafił znaleźć zgubiony w Niemczech bagaż swojego pryncypała, ale facet nie ma bladego pojęcia o promocji, bo zamówić billboardy i ulotki to każdy potrafi a do tego rozdawać materiały reklamowe Lublina z wizerunkiem byłego prezydenta rok POwyborach to tylko wybitny fachowiec.
Wygrana MAIK-a nie dziwi mnie, bo od lat wspiera każdą kampanię wyborczą platfusów albo osoby wspierane przez nich. Dziwne, że niektóre Billboardy w czasie kampanii wyborczej kosztowały platfusów 200 zł a dla innych partii 1600 zł. Teraz genialny spin doctor Krzysio musi spłacić dług u kolegów!


PS. A co do Pana Krawczyka, to może był sumiennym pracownikiem biura PaliGŁUPA i potrafił znaleźć zgubiony w Niemczech bagaż swojego pryncypała, ale facet nie ma bladego pojęcia o promocji, bo zamówić billboardy i ulotki to każ... rozwiń
Avatar
Czytelnik / 21 lutego 2008 o 06:10
0
Czy to czasem nie wy pisaliscie o malej skutecznosci reklam bilbordowych?
Rozumiem, ze to co robi BPM zwiazane jest z zakresem obowiazkow a nie dodatkowym wynagrodzeniem.
Avatar
Gość / 21 lutego 2008 o 22:39
0
Kiedy tu przyjechalem dowiedzialem sie, co to znaczy "Polska B"... Beton i ziomkostwo. Bardzo czesto w zwiazku z tym - totalna niekompetencja. Przetarg na rozwieszanie billbordow w poludniowo-wschodniej Polsce wygrywa lokalna firemka, ktorej jakosc wykonania prac mozna podziwiac w Lublinie... Urzednicy, ktorzy probuja zrehabilitowac sie po nieudanym wprowadzeniu logo Lublina... Nawet czesto dziennikarstwo jest tu na poziomie "B"... Lublinianie, nie czarujcie sie. Bez inwestorow i inwestycji, a przede wszystkim madrej polityki samorzadowej grozi wam juz tylko, ze wjezdzajac do miasta, muzeum wsi lubelskiej zacznie sie na Slawinku a skonczy za Majdankiem...
Kiedy tu przyjechalem dowiedzialem sie, co to znaczy "Polska B"... Beton i ziomkostwo. Bardzo czesto w zwiazku z tym - totalna niekompetencja. Przetarg na rozwieszanie billbordow w poludniowo-wschodniej Polsce wygrywa lokalna firemka, ktorej jakosc wykonania prac mozna podziwiac w Lublinie... Urzednicy, ktorzy probuja zrehabilitowac sie po nieudanym wprowadzeniu logo Lublina... Nawet czesto dziennikarstwo jest tu na poziomie "B"... Lublinianie, nie czarujcie sie. Bez inwestorow i inwestycji, a przede wszystkim madrej poli... rozwiń
Avatar
Murina / 21 lutego 2008 o 13:05
0
inny napisał:
DO Muriny: Sorry ty jesteś z PSI-u bo gadasz jak oni, spisek, działanie złowrogich sił, komuś zależy itp.
Nawet głupek zauważył że na billboardach MAIK-a w kampanii wyborczej widniały mordki platfusów i wszystkie billboardy były zajęte dla nich już 6 miesięcy przed wyborami.


Zwyczajnie- wczoraj w prasie był artykuł ze miasto nie chce zaplacic za podobno wspaniały warty miliony scenariusz promujacy Lublin poprzez Bide i inne czarownice- a trudno nie zauważać stronniczości dziennikarzy jeżeli o to chodzi- gdzie etyka dziennikarska? Ja ani z pisu ani z po- z lublina zwyczajnie a wkurza mnie takie podejście do sprawy. Zwyczajnie- dziennikarze są czasem jak opozycja- tak źle i tak niedobrze. NIe myli sie tylko ten kto nikt nie robi! pzdr


Zwyczajnie- wczoraj w prasie był artykuł ze miasto nie chce zaplacic za podobno wspaniały warty miliony scenariusz promujacy Lublin poprzez Bide i inne czarownice- a trudno nie zauważać stronniczości dziennikarzy jeżeli o to chodzi- gdzie etyka dziennikarska? Ja ani z pisu ani z po- z lublina zwyczajnie a wkurza mnie takie podejście do sprawy. Zwyczajnie- dziennikarze są czasem jak opozycja- tak źle i tak niedobrze. NIe myli sie tylko ten kto nikt nie robi! pzdr rozwiń
Avatar
Robert Wa-wa (d. Lublin) / 21 lutego 2008 o 11:47
0
Widocznie urzędnicy tak wierzą w powodzenie tej akcji, że chcą ją zrobić najtaniej jak tylko można ;-) Szkoda pieniędzy na walkę z wiatrakami. Wiadomo, że kilkoma billboardami ludzi do studiowania w Lublinie sie nie zachęci. A co absolwenci studiów maja robić po ich zakończeniu ? Czekają na nich tysiące miejsc pracy w Lublinie ?
Mądre inwestycje są potrzebne, a nie głupawe billboardy !!!
Avatar
DD / 21 lutego 2008 o 10:16
0
Przypomina się kabaret z lat 80. "Dyrekcja Cyrku w Budowie".
Urzędasy biorą się za reklamę miasta. Niczego innego nie potrafią, a to potrafią? Nie potrafią ściągnąć do miasta kapitału, doprowadzić do budowy obwodnicy i zjazdów, przenieść dworca, doprowadzić do remontu wyjątkowej w Europie Starówki, budowy Aquaparku i tysiąca innych rzeczy obiecywanych od lat.
A teraz okazuje się, że ci kompetentni ludzie będą robić reklamę temu miastu, w którym niczego nie potrafią zdziałać.
Pytanie za pięć złotych: kto zgarnie kasę za tę reklamę, kasę, która miała pójść dla specjalistycznej firmy?
Dla jasności: nie jestem zwolennikiem reklamowania czegoś, czego nie ma. Kampanię promującą Lublin trzeba zacząć od ZROBIENIA CZEGOŚ KONKRETNEGO w tym pięknym, lecz smutnym mieście. A nie od reklamy.
Niech ratusz zabierze swoje brudne łapy od ludzkiej inicjatywy, da pole do działania ludziom przedsiębiorczym i nie tłumi konkurencji. Niech ratusz zadba o jedno: o wyprostowanie stanu własności terenów miejskich i doprowadzi do skutku zaplanowane od lat inwestycje dla miasta. To już będzie dużo i mieszkańcy to docenią.
IM MNIEJ URZĘDNIKÓW MACZA PALCE W ŻYCIE MIASTA, TYM LEPIEJ.
Przypomina się kabaret z lat 80. "Dyrekcja Cyrku w Budowie".
Urzędasy biorą się za reklamę miasta. Niczego innego nie potrafią, a to potrafią? Nie potrafią ściągnąć do miasta kapitału, doprowadzić do budowy obwodnicy i zjazdów, przenieść dworca, doprowadzić do remontu wyjątkowej w Europie Starówki, budowy Aquaparku i tysiąca innych rzeczy obiecywanych od lat.
A teraz okazuje się, że ci kompetentni ludzie będą robić reklamę temu miastu, w którym niczego nie potrafią zdziałać.
Pytanie za pięć złotych: kto zgarnie ... rozwiń
Avatar
100 g. / 21 lutego 2008 o 08:49
0
Już się boję - wystarczy spojrzeć na stronę www Urzędu i żyć się odechciewa. Bida w ciemnych kolorach.
Avatar
inny / 21 lutego 2008 o 08:37
0
DO Muriny: Sorry ty jesteś z PSI-u bo gadasz jak oni, spisek, działanie złowrogich sił, komuś zależy itp.
Nawet głupek zauważył że na billboardach MAIK-a w kampanii wyborczej widniały mordki platfusów i wszystkie billboardy były zajęte dla nich już 6 miesięcy przed wyborami.
Avatar
Murina / 21 lutego 2008 o 08:20
0
Hmmmmm, znowu nagonki są w prasie jak wtedy gdy zblizały sie przedterminowe wybory.... tylko nie wiem kto teraz tym wszystkim steruje- komu to naciśnięto na odcisk- pewnie jakaś agencja która nie dostaje zleceń a wcześniej dostawała, albo jakieś inne rozgrywki partyjne. Zajmijcie sie sprawami ważnymi dla Lublina- ale bez subiektywnego osądu... prawdziwemu dziennikarzowi to nie przystoi, no chyba że pseudo....
Avatar
J.F.K. / 21 lutego 2008 o 07:23
0
Wygrana MAIK-a nie dziwi mnie, bo od lat wspiera każdą kampanię wyborczą platfusów albo osoby wspierane przez nich. Dziwne, że niektóre Billboardy w czasie kampanii wyborczej kosztowały platfusów 200 zł a dla innych partii 1600 zł. Teraz genialny spin doctor Krzysio musi spłacić dług u kolegów!


PS. A co do Pana Krawczyka, to może był sumiennym pracownikiem biura PaliGŁUPA i potrafił znaleźć zgubiony w Niemczech bagaż swojego pryncypała, ale facet nie ma bladego pojęcia o promocji, bo zamówić billboardy i ulotki to każdy potrafi a do tego rozdawać materiały reklamowe Lublina z wizerunkiem byłego prezydenta rok POwyborach to tylko wybitny fachowiec.
Wygrana MAIK-a nie dziwi mnie, bo od lat wspiera każdą kampanię wyborczą platfusów albo osoby wspierane przez nich. Dziwne, że niektóre Billboardy w czasie kampanii wyborczej kosztowały platfusów 200 zł a dla innych partii 1600 zł. Teraz genialny spin doctor Krzysio musi spłacić dług u kolegów!


PS. A co do Pana Krawczyka, to może był sumiennym pracownikiem biura PaliGŁUPA i potrafił znaleźć zgubiony w Niemczech bagaż swojego pryncypała, ale facet nie ma bladego pojęcia o promocji, bo zamówić billboardy i ulotki to każ... rozwiń
Avatar
Czytelnik / 21 lutego 2008 o 06:10
0
Czy to czasem nie wy pisaliscie o malej skutecznosci reklam bilbordowych?
Rozumiem, ze to co robi BPM zwiazane jest z zakresem obowiazkow a nie dodatkowym wynagrodzeniem.
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Port Lotniczy Lublin: Jesień na lotnisku gorsza niż przed rokiem

Port Lotniczy Lublin: Jesień na lotnisku gorsza niż przed rokiem 0 5

W październiku Port Lotniczy Lublin obsłużył 37,7 tys. pasażerów, czyli o prawie 5,4 tys. mniej niż w październiku zeszłego roku (spadek o 12,46 proc.).

Tragiczny cios na Arenie Lublin. Znaleźli martwego mężczyznę dwa dni po meczu

Tragiczny cios na Arenie Lublin. Znaleźli martwego mężczyznę dwa dni po meczu 38 2

Dożywocie grozi mężczyźnie, który w stadionowej toalecie uderzył pięścią w twarz innego kibica. Uderzony mężczyzna zmarł. Do sądu trafił właśnie akt oskarżenia przeciwko napastnikowi

Lubelski Rower Miejski w wersji elektrycznej? Pomysły aktywistów trafiły do prezydenta

Lubelski Rower Miejski w wersji elektrycznej? Pomysły aktywistów trafiły do prezydenta 0 4

Zagęszczenie sieci Lubelskiego Roweru Miejskiego i uzupełnienie jej o pojazdy elektryczne proponują działacze Porozumienia Rowerowego. Aktywiści przekazali prezydentowi swoje sugestie dotyczące tego, jak powinien być zorganizowany następny system publicznych rowerów mający zastąpić ten, który działa obecnie

Lublin: Mieszkańcy zablokują drogę w godzinach szczytu? Nie chcą objazdów przez ich ulice

Lublin: Mieszkańcy zablokują drogę w godzinach szczytu? Nie chcą objazdów przez ich ulice 1 17

Blokadą dróg grożą mieszkańcy ulic, przez które wyznaczono objazdy dla kierowców omijających przebudowywane skrzyżowanie ul. Diamentowej z Krochmalną. – Nikt nie nadzoruje tego objazdu – skarży się przewodnicząca rady dzielnicy. Demonstracje mają się odbywać na jezdni przez kilka dni w godzinach szczytu

Lublin: Szczęśliwy finał poszukiwań 75-latka

Lublin: Szczęśliwy finał poszukiwań 75-latka 64 0

Mężczyzna, który przebywał na leczeniu w szpitalu przy al. Kraśnickiej w Lublinie w niedzielę opuścił oddział. Udało się go znaleźć w poniedziałek.

Codziennie do Wisły trafiają ścieki. Nowa oczyszczalnia miała już ruszać, ale są opóźnienia

Codziennie do Wisły trafiają ścieki. Nowa oczyszczalnia miała już ruszać, ale są opóźnienia 9 1

Do Wisły codziennie płynie od 100 do 150 metrów sześciennych ścieków. Linia oczyszczania powinna ruszyć w listopadzie ale budowa ma blisko dwa miesiące opóźnienia – alarmuje przedsiębiorca. Będą kontrole

Stal Poniatowa – LKS Stróża 1:1. Pozostałe mecze lubelskiej klasy okręgowej

Stal Poniatowa – LKS Stróża 1:1. Pozostałe mecze lubelskiej klasy okręgowej 7 2

Mecz obserwowało ponad 400 kibiców. Tak duża frekwencja była spowodowana akcją charytatywną. Piłkarze zagrali dla chorej dziewczynki

Orion Niedrzwica – Granit Bychawa 2:0. Mają mistrza jesieni

Orion Niedrzwica – Granit Bychawa 2:0. Mają mistrza jesieni 0 5

Orion Niedrzwica wygrał najważniejsze spotkanie rundy jesiennej i zakończył tę część sezonu na pierwszym miejscu

"Nie zmieniajmy się!". Nagrody Ambasador Wschodu 2018 przyznane

"Nie zmieniajmy się!". Nagrody Ambasador Wschodu 2018 przyznane 1 0

Na gali wręczenia statuetek Ambasadorów Wschodu – dorocznych nagród przyznawanych przez magazyn „Kraina Bugu”, słowa „wschód” i „wschodni”, odmieniane przez wszystkie przypadki, padały wielokrotnie i tylko w najlepszym kontekście.

Sparta Rejowiec Fabryczny najlepsza na półmetku rozgrywek

Sparta Rejowiec Fabryczny najlepsza na półmetku rozgrywek 0 3

Na półmetku rywalizacji drużyna z Rejowca Fabrycznego przewodzi stawce ekip z trzema punktami przewagi nad drugim Bratem Siennica Nadolna

Lubelskie: Nowa galeria handlowa czeka na otwarcie

Lubelskie: Nowa galeria handlowa czeka na otwarcie 18 8

W środę w Biłgoraju otwarty zostanie jeden z największych kompleksów handlowych w mieście – Metro Park Biłgoraj.

NiXes - koncert w Radiu Lublin
23 listopada 2018, 19:00

NiXes - koncert w Radiu Lublin 3 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 23 listopada o godz. 19 na scenie Radia Lublin wystąpi grupa NiXes z Anią Rusowicz.

Puławy: Trwa festiwal Wszystkie Strony Świata [zdjęcia, wideo]
galeria
film

Puławy: Trwa festiwal Wszystkie Strony Świata [zdjęcia, wideo] 1 6

Występ Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Kaliskiej pod batutą Adama Klocka otworzył tegoroczny, dziewiąty już Puławski Festiwal Muzyczny "Wszystkie Strony Świata". Koncerty odbywają się w Sali Kongresowej Pałacu Czartoryskich oraz Restauracji Sybilla.

Potrącenie pieszego w Spławach. Mężczyzna był pijany

Potrącenie pieszego w Spławach. Mężczyzna był pijany 1 5

Policjanci wyjaśniają okoliczności potrącenia 65-latka. Do zdarzenia doszło wczoraj w miejscowości Spławy (powiat opolski). Z ustaleń policji wynika, że mężczyzna szedł nieprawidłową stroną drogi. Nie miał też żadnych elementów odblaskowych. Poza tym był pijany.

Wysokie wygrane w zaległych meczach bialskiej klasy okręgowej

Wysokie wygrane w zaległych meczach bialskiej klasy okręgowej 7 0

Zespoły rozegrały mecze zaległe z pierwszej kolejki

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.