Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

20 lutego 2008 r.
20:51
Edytuj ten wpis

Billboard promujący Lublin narysują urzędnicy

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 9 A A

To nie wyspecjalizowana agencja reklamowa zaprojektuje billboard, który ma zachęcać młodych ludzi do studiowania w Lublinie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Fachowcy z Biura Marketingu Miasta uznali, że poradzą sobie sami.


Na ten rok Ratusz zaplanował trzy kampanie billboardowe reklamujące Lublin. Pierwsze uderzenie nastąpi już wiosną. 150 tablic zachęcających młodych ludzi do podjęcia studiów w Lublinie pojawi się m.in. w Białymstoku, Radomiu, Rzeszowie, Kielcach, Suwałkach i Tarnowie. Mają wisieć przez cały kwiecień.

Jak będą wyglądać billboardy? Tzw. brief, czyli opis tego, co powinno się na nich znaleźć, miał być gotowy pod koniec zeszłego tygodnia. - Proszę dzwonić po niedzieli - mówił nam w piątek Michał Krawczyk, szef Biura Marketingu Miasta. We wtorek Krawczyk komórki nie odbierał. Wczoraj poszedł na urlop.

Jego podwładni rozwiali złudzenia. - Briefu nie ma, bo nie planujemy zlecania tej kampanii zewnętrznej agencji reklamowej - wyjaśnia Karolina Zuzaniuk z Biura Marketingu Miasta. - Billboard przygotujemy we własnym zakresie. Mamy na to czas do 7 marca, bo wtedy gotowy materiał powinniśmy przekazać firmie odpowiedzialnej za rozwieszanie reklam.

Teraz pracownicy Ratusza zastanawiają się nad tym, co ma przekazywać reklama, jakim językiem ma się posługiwać i co ma o niej pomyśleć odbiorca. Później będzie burza mózgów. - Będziemy na bieżąco tworzyć różne obrazy i jak wypracujemy ten, który będzie samym sednem, to przekażemy go do obróbki naszemu grafikowi. Mamy już grafika z doświadczeniem w reklamie.

• A jeśli okaże się, że będziecie potrzebować jakiejś modelki lub modela do zdjęcia?

- To zrobimy sesję zdjęciową. Możemy też kupić zdjęcie albo poszukać w naszych zasobach. Może znajdziemy jakieś gotowe zdjęcie z jakiejś imprezy - dodaje Zuzaniuk.

Nie wiadomo jeszcze, kto zajmie się projektowaniem kolejnych billboardów. Przez cały maj w Warszawie mają wisieć reklamy zachęcające mieszkańców stolicy do weekendowych, wakacyjnych, wypadów do Lublina. A we wrześniu w Warszawie eksponowane będą plakaty promujące nasze starania o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 r.

Wczoraj Ratusz rozstrzygnął przetarg na wywieszenie i utrzymanie billboardów w trakcie trzech kampanii. Zgłosiły się dwie lubelskie agencje: Maik i Vena Art. Zwyciężył Maik.

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 21 lutego 2008 o 22:39
0
Kiedy tu przyjechalem dowiedzialem sie, co to znaczy "Polska B"... Beton i ziomkostwo. Bardzo czesto w zwiazku z tym - totalna niekompetencja. Przetarg na rozwieszanie billbordow w poludniowo-wschodniej Polsce wygrywa lokalna firemka, ktorej jakosc wykonania prac mozna podziwiac w Lublinie... Urzednicy, ktorzy probuja zrehabilitowac sie po nieudanym wprowadzeniu logo Lublina... Nawet czesto dziennikarstwo jest tu na poziomie "B"... Lublinianie, nie czarujcie sie. Bez inwestorow i inwestycji, a przede wszystkim madrej polityki samorzadowej grozi wam juz tylko, ze wjezdzajac do miasta, muzeum wsi lubelskiej zacznie sie na Slawinku a skonczy za Majdankiem...
Kiedy tu przyjechalem dowiedzialem sie, co to znaczy "Polska B"... Beton i ziomkostwo. Bardzo czesto w zwiazku z tym - totalna niekompetencja. Przetarg na rozwieszanie billbordow w poludniowo-wschodniej Polsce wygrywa lokalna firemka, ktorej jakosc wykonania prac mozna podziwiac w Lublinie... Urzednicy, ktorzy probuja zrehabilitowac sie po nieudanym wprowadzeniu logo Lublina... Nawet czesto dziennikarstwo jest tu na poziomie "B"... Lublinianie, nie czarujcie sie. Bez inwestorow i inwestycji, a przede wszystkim madrej poli... rozwiń
Avatar
Murina / 21 lutego 2008 o 13:05
0
inny napisał:
DO Muriny: Sorry ty jesteś z PSI-u bo gadasz jak oni, spisek, działanie złowrogich sił, komuś zależy itp.
Nawet głupek zauważył że na billboardach MAIK-a w kampanii wyborczej widniały mordki platfusów i wszystkie billboardy były zajęte dla nich już 6 miesięcy przed wyborami.


Zwyczajnie- wczoraj w prasie był artykuł ze miasto nie chce zaplacic za podobno wspaniały warty miliony scenariusz promujacy Lublin poprzez Bide i inne czarownice- a trudno nie zauważać stronniczości dziennikarzy jeżeli o to chodzi- gdzie etyka dziennikarska? Ja ani z pisu ani z po- z lublina zwyczajnie a wkurza mnie takie podejście do sprawy. Zwyczajnie- dziennikarze są czasem jak opozycja- tak źle i tak niedobrze. NIe myli sie tylko ten kto nikt nie robi! pzdr


Zwyczajnie- wczoraj w prasie był artykuł ze miasto nie chce zaplacic za podobno wspaniały warty miliony scenariusz promujacy Lublin poprzez Bide i inne czarownice- a trudno nie zauważać stronniczości dziennikarzy jeżeli o to chodzi- gdzie etyka dziennikarska? Ja ani z pisu ani z po- z lublina zwyczajnie a wkurza mnie takie podejście do sprawy. Zwyczajnie- dziennikarze są czasem jak opozycja- tak źle i tak niedobrze. NIe myli sie tylko ten kto nikt nie robi! pzdr rozwiń
Avatar
Robert Wa-wa (d. Lublin) / 21 lutego 2008 o 11:47
0
Widocznie urzędnicy tak wierzą w powodzenie tej akcji, że chcą ją zrobić najtaniej jak tylko można ;-) Szkoda pieniędzy na walkę z wiatrakami. Wiadomo, że kilkoma billboardami ludzi do studiowania w Lublinie sie nie zachęci. A co absolwenci studiów maja robić po ich zakończeniu ? Czekają na nich tysiące miejsc pracy w Lublinie ?
Mądre inwestycje są potrzebne, a nie głupawe billboardy !!!
Avatar
DD / 21 lutego 2008 o 10:16
0
Przypomina się kabaret z lat 80. "Dyrekcja Cyrku w Budowie".
Urzędasy biorą się za reklamę miasta. Niczego innego nie potrafią, a to potrafią? Nie potrafią ściągnąć do miasta kapitału, doprowadzić do budowy obwodnicy i zjazdów, przenieść dworca, doprowadzić do remontu wyjątkowej w Europie Starówki, budowy Aquaparku i tysiąca innych rzeczy obiecywanych od lat.
A teraz okazuje się, że ci kompetentni ludzie będą robić reklamę temu miastu, w którym niczego nie potrafią zdziałać.
Pytanie za pięć złotych: kto zgarnie kasę za tę reklamę, kasę, która miała pójść dla specjalistycznej firmy?
Dla jasności: nie jestem zwolennikiem reklamowania czegoś, czego nie ma. Kampanię promującą Lublin trzeba zacząć od ZROBIENIA CZEGOŚ KONKRETNEGO w tym pięknym, lecz smutnym mieście. A nie od reklamy.
Niech ratusz zabierze swoje brudne łapy od ludzkiej inicjatywy, da pole do działania ludziom przedsiębiorczym i nie tłumi konkurencji. Niech ratusz zadba o jedno: o wyprostowanie stanu własności terenów miejskich i doprowadzi do skutku zaplanowane od lat inwestycje dla miasta. To już będzie dużo i mieszkańcy to docenią.
IM MNIEJ URZĘDNIKÓW MACZA PALCE W ŻYCIE MIASTA, TYM LEPIEJ.
Przypomina się kabaret z lat 80. "Dyrekcja Cyrku w Budowie".
Urzędasy biorą się za reklamę miasta. Niczego innego nie potrafią, a to potrafią? Nie potrafią ściągnąć do miasta kapitału, doprowadzić do budowy obwodnicy i zjazdów, przenieść dworca, doprowadzić do remontu wyjątkowej w Europie Starówki, budowy Aquaparku i tysiąca innych rzeczy obiecywanych od lat.
A teraz okazuje się, że ci kompetentni ludzie będą robić reklamę temu miastu, w którym niczego nie potrafią zdziałać.
Pytanie za pięć złotych: kto zgarnie ... rozwiń
Avatar
100 g. / 21 lutego 2008 o 08:49
0
Już się boję - wystarczy spojrzeć na stronę www Urzędu i żyć się odechciewa. Bida w ciemnych kolorach.
Avatar
inny / 21 lutego 2008 o 08:37
0
DO Muriny: Sorry ty jesteś z PSI-u bo gadasz jak oni, spisek, działanie złowrogich sił, komuś zależy itp.
Nawet głupek zauważył że na billboardach MAIK-a w kampanii wyborczej widniały mordki platfusów i wszystkie billboardy były zajęte dla nich już 6 miesięcy przed wyborami.
Avatar
Murina / 21 lutego 2008 o 08:20
0
Hmmmmm, znowu nagonki są w prasie jak wtedy gdy zblizały sie przedterminowe wybory.... tylko nie wiem kto teraz tym wszystkim steruje- komu to naciśnięto na odcisk- pewnie jakaś agencja która nie dostaje zleceń a wcześniej dostawała, albo jakieś inne rozgrywki partyjne. Zajmijcie sie sprawami ważnymi dla Lublina- ale bez subiektywnego osądu... prawdziwemu dziennikarzowi to nie przystoi, no chyba że pseudo....
Avatar
J.F.K. / 21 lutego 2008 o 07:23
0
Wygrana MAIK-a nie dziwi mnie, bo od lat wspiera każdą kampanię wyborczą platfusów albo osoby wspierane przez nich. Dziwne, że niektóre Billboardy w czasie kampanii wyborczej kosztowały platfusów 200 zł a dla innych partii 1600 zł. Teraz genialny spin doctor Krzysio musi spłacić dług u kolegów!


PS. A co do Pana Krawczyka, to może był sumiennym pracownikiem biura PaliGŁUPA i potrafił znaleźć zgubiony w Niemczech bagaż swojego pryncypała, ale facet nie ma bladego pojęcia o promocji, bo zamówić billboardy i ulotki to każdy potrafi a do tego rozdawać materiały reklamowe Lublina z wizerunkiem byłego prezydenta rok POwyborach to tylko wybitny fachowiec.
Wygrana MAIK-a nie dziwi mnie, bo od lat wspiera każdą kampanię wyborczą platfusów albo osoby wspierane przez nich. Dziwne, że niektóre Billboardy w czasie kampanii wyborczej kosztowały platfusów 200 zł a dla innych partii 1600 zł. Teraz genialny spin doctor Krzysio musi spłacić dług u kolegów!


PS. A co do Pana Krawczyka, to może był sumiennym pracownikiem biura PaliGŁUPA i potrafił znaleźć zgubiony w Niemczech bagaż swojego pryncypała, ale facet nie ma bladego pojęcia o promocji, bo zamówić billboardy i ulotki to każ... rozwiń
Avatar
Czytelnik / 21 lutego 2008 o 06:10
0
Czy to czasem nie wy pisaliscie o malej skutecznosci reklam bilbordowych?
Rozumiem, ze to co robi BPM zwiazane jest z zakresem obowiazkow a nie dodatkowym wynagrodzeniem.
Avatar
Gość / 21 lutego 2008 o 22:39
0
Kiedy tu przyjechalem dowiedzialem sie, co to znaczy "Polska B"... Beton i ziomkostwo. Bardzo czesto w zwiazku z tym - totalna niekompetencja. Przetarg na rozwieszanie billbordow w poludniowo-wschodniej Polsce wygrywa lokalna firemka, ktorej jakosc wykonania prac mozna podziwiac w Lublinie... Urzednicy, ktorzy probuja zrehabilitowac sie po nieudanym wprowadzeniu logo Lublina... Nawet czesto dziennikarstwo jest tu na poziomie "B"... Lublinianie, nie czarujcie sie. Bez inwestorow i inwestycji, a przede wszystkim madrej polityki samorzadowej grozi wam juz tylko, ze wjezdzajac do miasta, muzeum wsi lubelskiej zacznie sie na Slawinku a skonczy za Majdankiem...
Kiedy tu przyjechalem dowiedzialem sie, co to znaczy "Polska B"... Beton i ziomkostwo. Bardzo czesto w zwiazku z tym - totalna niekompetencja. Przetarg na rozwieszanie billbordow w poludniowo-wschodniej Polsce wygrywa lokalna firemka, ktorej jakosc wykonania prac mozna podziwiac w Lublinie... Urzednicy, ktorzy probuja zrehabilitowac sie po nieudanym wprowadzeniu logo Lublina... Nawet czesto dziennikarstwo jest tu na poziomie "B"... Lublinianie, nie czarujcie sie. Bez inwestorow i inwestycji, a przede wszystkim madrej poli... rozwiń
Avatar
Murina / 21 lutego 2008 o 13:05
0
inny napisał:
DO Muriny: Sorry ty jesteś z PSI-u bo gadasz jak oni, spisek, działanie złowrogich sił, komuś zależy itp.
Nawet głupek zauważył że na billboardach MAIK-a w kampanii wyborczej widniały mordki platfusów i wszystkie billboardy były zajęte dla nich już 6 miesięcy przed wyborami.


Zwyczajnie- wczoraj w prasie był artykuł ze miasto nie chce zaplacic za podobno wspaniały warty miliony scenariusz promujacy Lublin poprzez Bide i inne czarownice- a trudno nie zauważać stronniczości dziennikarzy jeżeli o to chodzi- gdzie etyka dziennikarska? Ja ani z pisu ani z po- z lublina zwyczajnie a wkurza mnie takie podejście do sprawy. Zwyczajnie- dziennikarze są czasem jak opozycja- tak źle i tak niedobrze. NIe myli sie tylko ten kto nikt nie robi! pzdr


Zwyczajnie- wczoraj w prasie był artykuł ze miasto nie chce zaplacic za podobno wspaniały warty miliony scenariusz promujacy Lublin poprzez Bide i inne czarownice- a trudno nie zauważać stronniczości dziennikarzy jeżeli o to chodzi- gdzie etyka dziennikarska? Ja ani z pisu ani z po- z lublina zwyczajnie a wkurza mnie takie podejście do sprawy. Zwyczajnie- dziennikarze są czasem jak opozycja- tak źle i tak niedobrze. NIe myli sie tylko ten kto nikt nie robi! pzdr rozwiń
Avatar
Robert Wa-wa (d. Lublin) / 21 lutego 2008 o 11:47
0
Widocznie urzędnicy tak wierzą w powodzenie tej akcji, że chcą ją zrobić najtaniej jak tylko można ;-) Szkoda pieniędzy na walkę z wiatrakami. Wiadomo, że kilkoma billboardami ludzi do studiowania w Lublinie sie nie zachęci. A co absolwenci studiów maja robić po ich zakończeniu ? Czekają na nich tysiące miejsc pracy w Lublinie ?
Mądre inwestycje są potrzebne, a nie głupawe billboardy !!!
Avatar
DD / 21 lutego 2008 o 10:16
0
Przypomina się kabaret z lat 80. "Dyrekcja Cyrku w Budowie".
Urzędasy biorą się za reklamę miasta. Niczego innego nie potrafią, a to potrafią? Nie potrafią ściągnąć do miasta kapitału, doprowadzić do budowy obwodnicy i zjazdów, przenieść dworca, doprowadzić do remontu wyjątkowej w Europie Starówki, budowy Aquaparku i tysiąca innych rzeczy obiecywanych od lat.
A teraz okazuje się, że ci kompetentni ludzie będą robić reklamę temu miastu, w którym niczego nie potrafią zdziałać.
Pytanie za pięć złotych: kto zgarnie kasę za tę reklamę, kasę, która miała pójść dla specjalistycznej firmy?
Dla jasności: nie jestem zwolennikiem reklamowania czegoś, czego nie ma. Kampanię promującą Lublin trzeba zacząć od ZROBIENIA CZEGOŚ KONKRETNEGO w tym pięknym, lecz smutnym mieście. A nie od reklamy.
Niech ratusz zabierze swoje brudne łapy od ludzkiej inicjatywy, da pole do działania ludziom przedsiębiorczym i nie tłumi konkurencji. Niech ratusz zadba o jedno: o wyprostowanie stanu własności terenów miejskich i doprowadzi do skutku zaplanowane od lat inwestycje dla miasta. To już będzie dużo i mieszkańcy to docenią.
IM MNIEJ URZĘDNIKÓW MACZA PALCE W ŻYCIE MIASTA, TYM LEPIEJ.
Przypomina się kabaret z lat 80. "Dyrekcja Cyrku w Budowie".
Urzędasy biorą się za reklamę miasta. Niczego innego nie potrafią, a to potrafią? Nie potrafią ściągnąć do miasta kapitału, doprowadzić do budowy obwodnicy i zjazdów, przenieść dworca, doprowadzić do remontu wyjątkowej w Europie Starówki, budowy Aquaparku i tysiąca innych rzeczy obiecywanych od lat.
A teraz okazuje się, że ci kompetentni ludzie będą robić reklamę temu miastu, w którym niczego nie potrafią zdziałać.
Pytanie za pięć złotych: kto zgarnie ... rozwiń
Avatar
100 g. / 21 lutego 2008 o 08:49
0
Już się boję - wystarczy spojrzeć na stronę www Urzędu i żyć się odechciewa. Bida w ciemnych kolorach.
Avatar
inny / 21 lutego 2008 o 08:37
0
DO Muriny: Sorry ty jesteś z PSI-u bo gadasz jak oni, spisek, działanie złowrogich sił, komuś zależy itp.
Nawet głupek zauważył że na billboardach MAIK-a w kampanii wyborczej widniały mordki platfusów i wszystkie billboardy były zajęte dla nich już 6 miesięcy przed wyborami.
Avatar
Murina / 21 lutego 2008 o 08:20
0
Hmmmmm, znowu nagonki są w prasie jak wtedy gdy zblizały sie przedterminowe wybory.... tylko nie wiem kto teraz tym wszystkim steruje- komu to naciśnięto na odcisk- pewnie jakaś agencja która nie dostaje zleceń a wcześniej dostawała, albo jakieś inne rozgrywki partyjne. Zajmijcie sie sprawami ważnymi dla Lublina- ale bez subiektywnego osądu... prawdziwemu dziennikarzowi to nie przystoi, no chyba że pseudo....
Avatar
J.F.K. / 21 lutego 2008 o 07:23
0
Wygrana MAIK-a nie dziwi mnie, bo od lat wspiera każdą kampanię wyborczą platfusów albo osoby wspierane przez nich. Dziwne, że niektóre Billboardy w czasie kampanii wyborczej kosztowały platfusów 200 zł a dla innych partii 1600 zł. Teraz genialny spin doctor Krzysio musi spłacić dług u kolegów!


PS. A co do Pana Krawczyka, to może był sumiennym pracownikiem biura PaliGŁUPA i potrafił znaleźć zgubiony w Niemczech bagaż swojego pryncypała, ale facet nie ma bladego pojęcia o promocji, bo zamówić billboardy i ulotki to każdy potrafi a do tego rozdawać materiały reklamowe Lublina z wizerunkiem byłego prezydenta rok POwyborach to tylko wybitny fachowiec.
Wygrana MAIK-a nie dziwi mnie, bo od lat wspiera każdą kampanię wyborczą platfusów albo osoby wspierane przez nich. Dziwne, że niektóre Billboardy w czasie kampanii wyborczej kosztowały platfusów 200 zł a dla innych partii 1600 zł. Teraz genialny spin doctor Krzysio musi spłacić dług u kolegów!


PS. A co do Pana Krawczyka, to może był sumiennym pracownikiem biura PaliGŁUPA i potrafił znaleźć zgubiony w Niemczech bagaż swojego pryncypała, ale facet nie ma bladego pojęcia o promocji, bo zamówić billboardy i ulotki to każ... rozwiń
Avatar
Czytelnik / 21 lutego 2008 o 06:10
0
Czy to czasem nie wy pisaliscie o malej skutecznosci reklam bilbordowych?
Rozumiem, ze to co robi BPM zwiazane jest z zakresem obowiazkow a nie dodatkowym wynagrodzeniem.
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie [20-22.07]
20 lipca 2018, 0:00

Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie [20-22.07] 0 0

Co Gdzie Kiedy. Pierwsza noc oczyszczenia oraz Sicario 2 to jedne z tytułów, które zawitają w piątek na ekranach lubelskich kin. Przedpremierowo będzie też można zobaczyć kontynuację przeboju Mamma Mia. Sprawdź weekendowy repertuar kin i teatrów z Lublina oraz regionu.

Pogoda na piątek 20 lipca w woj. lubelskim. Jak będzie w weekend?
film

Pogoda na piątek 20 lipca w woj. lubelskim. Jak będzie w weekend? 0 0

Piątek deszczowy, ale sobota i niedziela z większymi przejaśnieniami. Sprawdź prognozę pogody na weekend 20-22 lipca w woj. lubelskim.

"Plaga”, „dziwactwo” i „sk....stwo”. Spółdzielcy poszli do prokuratury po słowach na nagraniu
Alarm 24

"Plaga”, „dziwactwo” i „sk....stwo”. Spółdzielcy poszli do prokuratury po słowach na nagraniu 0 0

Spółdzielcy ze Spółdzielni Mieszkaniowej „Wspólnota” w Łęcznej skierowali sprawę do prokuratury. Chodzi o nagranie, na którym słychać wypowiedź jednego z członków zarządu spółdzielni. W dość obcesowych słowach określa spółdzielców.

Podtopienia, zerwane drogi, hektary zniszczonych lasów. Krajobraz po nawałnicach [wideo]
film

Podtopienia, zerwane drogi, hektary zniszczonych lasów. Krajobraz po nawałnicach [wideo] 0 0

Burze i towarzyszące im ulewy w wielu rejonach Polski spowodowały znaczne zniszczenia.

Dzisiaj w Lublinie ruszają Mistrzostwa Polski w Lekkiej Atletyce

Dzisiaj w Lublinie ruszają Mistrzostwa Polski w Lekkiej Atletyce 0 0

Tego wydarzenia nie można przegapić. Dzisiaj w Lublinie rozpoczynają się 94. PZLA Mistrzostwa Polski. Przez trzy dni będziemy mogli podziwiać gwiazdy, które zdobywały medale na najważniejszych imprezach na świecie. Przyjadą do nas: Anita Włodarczyk, Paweł Wojciechowski, Piotr Lisek, Adam Kszczot, Marcin Lewandowski, czy Ewa Swoboda. Będą oczywiście także: Paweł Fajdek, Malwina Kopron i Paulina Guba

Most Kultury nie zostanie zamknięty. "Przyznajemy się do pewnego błędu"

Most Kultury nie zostanie zamknięty. "Przyznajemy się do pewnego błędu" 0 0

Nie ma zagrożenia dla działalności Mostu Kultury – zapewnia dyrektor miejskiej instytucji, która odpowiada za to miejsce i bije się w piersi za zbyt wysoki pawilon obwieszony reklamami. – Przyznajemy się do pewnego błędu – mówi szef CK.

Plantatorzy się cieszą, ekolodzy biją na alarm. Pszczoły w niebezpieczeństwie?

Plantatorzy się cieszą, ekolodzy biją na alarm. Pszczoły w niebezpieczeństwie? 0 0

Minister rolnictwa zgodził się na stosowanie neonikotynoidów w uprawach rzepaku. Plantatorzy się cieszą, ekolodzy biją na alarm, a pszczelarze studzą emocje.

Opole Lubelskie: Osadzeni z zakładu karnego w przedszkolu

Opole Lubelskie: Osadzeni z zakładu karnego w przedszkolu 0 0

Miasto remontuje przedszkole. Firma, które realizuje to zadanie zatrudnia więźniów. Prace remontowe w pomieszczeniach przeznaczonych dla maluchów są kolejnym przykładem resocjalizacji osadzonych w miejscowym zakładzie karnym przy współpracy z ratuszem.

Pieniądze na szkolne wyprawki wypłacą już w sierpniu. Jest jeden warunek

Pieniądze na szkolne wyprawki wypłacą już w sierpniu. Jest jeden warunek 2 1

Już w sierpniu wypłacane mają być pierwsze 300 zł dodatku na każde uczące się dziecko. Ale otrzymają je osoby, które wnioski o wypłatę złożyły w lipcu.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 lipca 2018 r. 0 0

Hipermarket z Lublina obiecuje zwrot towarów w ciągu 30 dni. Ale nie w tym przypadku
Alarm 24

Hipermarket z Lublina obiecuje zwrot towarów w ciągu 30 dni. Ale nie w tym przypadku 4 11

Kupiony w hipermarkecie notebook okazał się wadliwy, ale sklep nie chce go przyjąć z powrotem, mimo że obiecuje klientom możliwość zwrotu towarów w ciągu 30 dni od zakupu. Hipermarket tłumaczy, że sprzęt jest już używany. Klient jest oburzony, ale zgodnie z prawem to sklep ma rację.

Festiwal Dwa Brzegi 2018: Najlepsze filmy zagraniczne i najciekawsze polskie [program]
28 lipca 2018, 11:00

Festiwal Dwa Brzegi 2018: Najlepsze filmy zagraniczne i najciekawsze polskie [program] 27 4

Pokaz filmu „Złodziejaszki” Hirokazu Koreedy nagrodzonego Złotą Palmą w Cannes, a potem wspólny koncert Nosowskiej i Zamilskiej na kazimierskim zamku. Tak będzie wyglądało otwarcie 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się już w następną sobotę 28 lipca.

Muzyka na lubelskim Zamku. Koncert Gabryś & Quinn Piano Duo
21 lipca 2018, 18:00

Muzyka na lubelskim Zamku. Koncert Gabryś & Quinn Piano Duo 2 0

Co Gdzie Kiedy. Duet Gabryś & Quinn wystąpi 21 lipca o godz. 18 w Muzeum Lubelskim w ramach cyklu Muzyka na lubelskim Zamku.

Rozbita karuzela VAT. Były wiceprezes Lotosu wśród zatrzymanych

Rozbita karuzela VAT. Były wiceprezes Lotosu wśród zatrzymanych 2 4

Cztery osoby, w tym prezes i dyrektorzy jednej ze spółek, zostali zatrzymani przez prokuratorów z Zamościa. Śledczy podejrzewają ich o wyłudzenia podatku VAT.

Bezpowrotny koniec marzeń o nowym „oknie czasu” przed Bramą Krakowską w Lublinie

Bezpowrotny koniec marzeń o nowym „oknie czasu” przed Bramą Krakowską w Lublinie 140 59

W czwartek zalano betonem studnię odkrytą przed Bramą Krakowską podczas przebudowy nawierzchni. Ratusz planował stworzenie w tym miejscu „okna czasu”, przez które można by zajrzeć do wnętrza. Ale takiej atrakcji jednak tu nie będzie. – Udostępnienie studni okazało się niemożliwe – oznajmił Urząd Miasta.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.