Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

18 stycznia 2008 r.
18:43
Edytuj ten wpis

Na Czubach będzie nowe miniosiedle

0 7 A A

Kilkaset nowych mieszkań powstaje na terenie między ulicami Dziewanny a Różaną.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Pierwsi lokatorzy wprowadzą się do pierwszych z nich na początku przyszłego roku. Cena metra: około 5 tysięcy złotych. Nabywcy są.

Sześć sześciopiętrowych budynków w sąsiedztwie wąwozu planuje wybudować Inwestor Development Sp. z o.o. z Lublina. W sumie w kompleksie nazwanym "Wiśniowy Sad” będzie około 250 mieszkań. Cała inwestycja jest podzielona na trzy etapy.

- Budowa pierwszych dwóch budynków jest mocno zaawansowana, planujemy je oddać do użytku do końca tego roku i nic nie wskazuje na to, żeby ten termin się zmienił - mówi Robert Siejka z firmy Inwestor Development. - Budowa kolejnych dwóch rozpocznie się w połowie tego roku i według planów ma się zakończyć pod koniec grudnia 2009 roku. Budowa dwóch ostatnich budynków powinna ruszyć w połowie 2009 roku, a zakończyć w grudniu 2010 roku.

Mieszkania mają od 33 do 80 metrów kwadratowych. Na ostatniej kondygnacji w każdym budynku będą po dwa ponadstumetrowe apartamenty. Mieszkania w dwóch pierwszych blokach znalazły już lokatorów. Wolnych jest jedynie kilka ponadsiedemdziesięciometrowych lokali.

Docelowo otoczone z trzech stron wąwozem osiedle ma być monitorowane i ogrodzone.

- Ale chcemy, żeby ogrodzenie było wykonane tak, nie tworzyło wizualnej bariery pomiędzy osiedlem a światem zewnętrznym - dodaje Robert Siejka.
Sześć budynków ma być skupionych wokół dziedzińca, którego elementem dominującym będzie fontanna.

Po sąsiedzku, przy Różanej budynek z 79 mieszkaniami buduje Przedsiębiorstwo Budowlane Budom Inkob.

- Mieszkania mają od 37 do 96 metrów kwadratowych. Ponad połowa już się sprzedała - mówi Józef Krzysiak z firmy Budom Inkob. - Najlepiej tradycyjnie sprzedają się lokale dwupokojowe o powierzchni około 50 metrów.

Budynek także z widokiem na wąwóz ma być gotowy w czerwcu przyszłego roku.

Cena metra podłogi

Mieszkania na osiedlu Wiśniowy Sad kosztują obecnie około 5,5 tys. za metr, mieszkania w bloku budowanym przez Budom Inkob od 3,9 do 5,2 tys. za metr.

Komentarze 7

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
pan z ruty / 30 listopada 2010 o 16:16
0
[quote name='wjk' timestamp='1200900866' post='12779']
Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie, i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze. To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców. Trzeba im będzie odśnieżyć ulice by mogli bezpiecznie pójść do sklepu, skorzystają z darmowej infastruktury osiedla, dzieci mogą pójść do osiedlowego klubu działalność którego opłaca spółdzielnia i śmieci można podrzucić bezobawy rewanżu. Super pomysł!
[/quote]

mieszkam na Rucie i po czesci zgadzam się z wypowiedzią WJK. nowe mini osiedle wewantzr osiedla Ruta swpowodowało ze mieskzancy sterj Rózanej nie maja dobrego dojscia do wawozu!!! wszytko poodgradzane. znajmomy mieszka w Berlinie tam jest zakaz budawnia takich odgrodzonych enklaw1!1 W Holandii równiez 20 lat temu przerobili ten pomysł i teraz nic nie odgradzaj. kamery - o, ochorona budynku - OK ale nie odgrodzenia!! na miłosc boska. Pyschologowie z Niederlandó juz kilkanascie lat temu stwierdzili ze to powoduje napiecia u mieszkajacych obok. to jest tak jak z przekazem podprogowym. I przepraszam to nie ejst moja opinia tylko sparwdzone badania pscychologów z Holandii- odgrodzonym enklawom wewnatzr mista mówmy NIE
[quote name='wjk' timestamp='1200900866' post='12779']
Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie, i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze. To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców. Trzeba im będzie odśnieżyć ulice by mogli bezpiecznie pójść do sklepu, skorzystają z darmowej infastruktury osiedla, dzieci mogą pójść do osiedlowego klubu działalność którego opłaca spółdzielnia i śmieci można podrzucić bezobawy rewan... rozwiń
Avatar
dorotek444 / 30 listopada 2010 o 11:48
0
[b][b]Witam Serdecznie....mysle ze wypowiedz WJK szkoda nawet komentowac, szkoda czasu i energii na ludzi bez perspektyw...tak sie sklada za jestem bardzo szczesliwym posiadaczem mieszkania na tymze nowym osiedlu i musze powiedziec iz standard serwisu ze strony dewelopera, jego uczciwosc a przede wszystkim same mieszkania sa z najwyzszej polki, tak wiec zamilczcie pesymisci i zajmijcie sie czyms bardziej pozytecznym dla LUBLINA !!!!!!!
Avatar
bambosh / 5 lipca 2010 o 13:23
0
aga napisał:
> Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie

Tak, właśnie po to

> i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze.

Za to powinna być kara. Ale pokaż mi właścicela psa, który wyprowadza go na sikanie pod swoje okno. ZAWSZE idzie pod okno "sąsiada". Więc twój zarzut jest nietrafiony, kolego.

> To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców.

Deweloper kupił działkę i ma prawo na niej wybudować osiedle z mieszkaniami po milion złotych za metr, a tobie nic do tego.

> Trzeba im będzie odśnieżyć ulice by mogli bezpiecznie pójść do sklepu,

Jak to im? Na terenie swojego osiedla będą odśnieżać sami. A naokoło ich osiedla jest teren spółdzielni mieszkaniowej, który jest odśnieżany dla wszystkich mieszkańców.

> skorzystają z darmowej infastruktury osiedla

Nic nigdy nie było, nie jest i nie będzie darmowe, głupolu.

> dzieci mogą pójść do osiedlowego klubu działalność którego opłaca spółdzielnia

Jeśli to dla ciebie wybrańcy, to przy ich zarobkach 30% zabiera państwo w PIT. A ty dajesz 19%. I kto płaci więcej????

> i śmieci można podrzucić bezobawy rewanżu.

Po co, skoro będą mieli własny śmietnik - zamykany po to, żebyś ty im nic nie podrzucił. Swój śmietnik też możesz zamykać, tylko widocznie nie stać cię na kłódkę hehehe

> Super pomysł!

Tak. Super pomysł. Wreszcie będą jakieś normalnie wyglądające bloki wśród ohydnej komunistycznej wielkiej płyty.

Masz rację-ja bym to samo napisał-ale zrobił to ktoś wcześniej przede mną. Bardzo fajne osiedle-popieram! Wreszcie-mam nadzieję-coś normalnego w tym Lublinie!-w Lublinie,gdzie: pełno szczących i srających piesków;gdzie śmieci są podrzucane przez niewiadomo kogo a ławki są regularnie demolowane i łamane.

Masz rację-ja bym to samo napisał-ale zrobił to ktoś wcześniej przede mną. Bardzo fajne osiedle-popieram! Wreszcie-mam nadzieję-coś normalnego w tym Lublinie!-w Lublinie,gdzie: pełno szczących i srających piesków;gdzie śmieci są podrzucane przez niewiadomo kogo a ławki są regularnie demolowane i łamane. rozwiń
Avatar
dorotek444 / 5 lipca 2010 o 13:12
0
hej WJK...przestan marudzic, takie uszczypliwe uwagi piszesz bo pewnie sam chcialbys tam mieszkac.....a do odsniezania chodnikow bedzie pracownik...niech glowa Cie o to nie boi...narazie
Avatar
aga / 6 czerwca 2008 o 10:10
0
> Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie

Tak, właśnie po to

> i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze.

Za to powinna być kara. Ale pokaż mi właścicela psa, który wyprowadza go na sikanie pod swoje okno. ZAWSZE idzie pod okno "sąsiada". Więc twój zarzut jest nietrafiony, kolego.

> To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców.

Deweloper kupił działkę i ma prawo na niej wybudować osiedle z mieszkaniami po milion złotych za metr, a tobie nic do tego.

> Trzeba im będzie odśnieżyć ulice by mogli bezpiecznie pójść do sklepu,

Jak to im? Na terenie swojego osiedla będą odśnieżać sami. A naokoło ich osiedla jest teren spółdzielni mieszkaniowej, który jest odśnieżany dla wszystkich mieszkańców.

> skorzystają z darmowej infastruktury osiedla

Nic nigdy nie było, nie jest i nie będzie darmowe, głupolu.

> dzieci mogą pójść do osiedlowego klubu działalność którego opłaca spółdzielnia

Jeśli to dla ciebie wybrańcy, to przy ich zarobkach 30% zabiera państwo w PIT. A ty dajesz 19%. I kto płaci więcej????

> i śmieci można podrzucić bezobawy rewanżu.

Po co, skoro będą mieli własny śmietnik - zamykany po to, żebyś ty im nic nie podrzucił. Swój śmietnik też możesz zamykać, tylko widocznie nie stać cię na kłódkę hehehe

> Super pomysł!

Tak. Super pomysł. Wreszcie będą jakieś normalnie wyglądające bloki wśród ohydnej komunistycznej wielkiej płyty.
> Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie

Tak, właśnie po to

> i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze.

Za to powinna być kara. Ale pokaż mi właścicela psa, który wyprowadza go na sikanie pod swoje okno. ZAWSZE idzie pod okno "sąsiada". Więc twój zarzut jest nietrafiony, kolego.

> To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców.

Deweloper kupił działkę i ma prawo... rozwiń
Avatar
anonymous / 21 stycznia 2008 o 16:17
0
gdyby nie ogrodzenie to:
a) fontanna bedzie okupowana przez menele z sasiednich osiedli
siedzenie przy fontannie bedzie polagalo na piciu piwa lub taniego wina
c) w letnie wieczory menele beda darły ryja conajmniej do 1:00 w nocy
d) po wypiciu w.w. płynów butelki beda tluczone/wrzucane do fontanny
e) w.w. fontanna bedzie demolowana
f) sikanie i żyganie bedzie sie odbywalo do fontanny
g) przewidywany czas życia fontanny w w.w. warunkach, 1-2 mc
gdyby nie ogrodzenie to:
a) fontanna bedzie okupowana przez menele z sasiednich osiedli
siedzenie przy fontannie bedzie polagalo na piciu piwa lub taniego wina
c) w letnie wieczory menele beda darły ryja conajmniej do 1:00 w nocy
d) po wypiciu w.w. płynów butelki beda tluczone/wrzucane do fontanny
e) w.w. fontanna bedzie demolowana
f) sikanie i żyganie bedzie sie odbywalo do fontanny
g) przewidywany czas życia fontanny w w.w. warunkach, 1-2 mc rozwiń
Avatar
wjk / 21 stycznia 2008 o 08:34
0
Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie, i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze. To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców. Trzeba im będzie odśnieżyć ulice by mogli bezpiecznie pójść do sklepu, skorzystają z darmowej infastruktury osiedla, dzieci mogą pójść do osiedlowego klubu działalność którego opłaca spółdzielnia i śmieci można podrzucić bezobawy rewanżu. Super pomysł!
Avatar
pan z ruty / 30 listopada 2010 o 16:16
0
[quote name='wjk' timestamp='1200900866' post='12779']
Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie, i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze. To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców. Trzeba im będzie odśnieżyć ulice by mogli bezpiecznie pójść do sklepu, skorzystają z darmowej infastruktury osiedla, dzieci mogą pójść do osiedlowego klubu działalność którego opłaca spółdzielnia i śmieci można podrzucić bezobawy rewanżu. Super pomysł!
[/quote]

mieszkam na Rucie i po czesci zgadzam się z wypowiedzią WJK. nowe mini osiedle wewantzr osiedla Ruta swpowodowało ze mieskzancy sterj Rózanej nie maja dobrego dojscia do wawozu!!! wszytko poodgradzane. znajmomy mieszka w Berlinie tam jest zakaz budawnia takich odgrodzonych enklaw1!1 W Holandii równiez 20 lat temu przerobili ten pomysł i teraz nic nie odgradzaj. kamery - o, ochorona budynku - OK ale nie odgrodzenia!! na miłosc boska. Pyschologowie z Niederlandó juz kilkanascie lat temu stwierdzili ze to powoduje napiecia u mieszkajacych obok. to jest tak jak z przekazem podprogowym. I przepraszam to nie ejst moja opinia tylko sparwdzone badania pscychologów z Holandii- odgrodzonym enklawom wewnatzr mista mówmy NIE
[quote name='wjk' timestamp='1200900866' post='12779']
Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie, i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze. To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców. Trzeba im będzie odśnieżyć ulice by mogli bezpiecznie pójść do sklepu, skorzystają z darmowej infastruktury osiedla, dzieci mogą pójść do osiedlowego klubu działalność którego opłaca spółdzielnia i śmieci można podrzucić bezobawy rewan... rozwiń
Avatar
dorotek444 / 30 listopada 2010 o 11:48
0
[b][b]Witam Serdecznie....mysle ze wypowiedz WJK szkoda nawet komentowac, szkoda czasu i energii na ludzi bez perspektyw...tak sie sklada za jestem bardzo szczesliwym posiadaczem mieszkania na tymze nowym osiedlu i musze powiedziec iz standard serwisu ze strony dewelopera, jego uczciwosc a przede wszystkim same mieszkania sa z najwyzszej polki, tak wiec zamilczcie pesymisci i zajmijcie sie czyms bardziej pozytecznym dla LUBLINA !!!!!!!
Avatar
bambosh / 5 lipca 2010 o 13:23
0
aga napisał:
> Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie

Tak, właśnie po to

> i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze.

Za to powinna być kara. Ale pokaż mi właścicela psa, który wyprowadza go na sikanie pod swoje okno. ZAWSZE idzie pod okno "sąsiada". Więc twój zarzut jest nietrafiony, kolego.

> To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców.

Deweloper kupił działkę i ma prawo na niej wybudować osiedle z mieszkaniami po milion złotych za metr, a tobie nic do tego.

> Trzeba im będzie odśnieżyć ulice by mogli bezpiecznie pójść do sklepu,

Jak to im? Na terenie swojego osiedla będą odśnieżać sami. A naokoło ich osiedla jest teren spółdzielni mieszkaniowej, który jest odśnieżany dla wszystkich mieszkańców.

> skorzystają z darmowej infastruktury osiedla

Nic nigdy nie było, nie jest i nie będzie darmowe, głupolu.

> dzieci mogą pójść do osiedlowego klubu działalność którego opłaca spółdzielnia

Jeśli to dla ciebie wybrańcy, to przy ich zarobkach 30% zabiera państwo w PIT. A ty dajesz 19%. I kto płaci więcej????

> i śmieci można podrzucić bezobawy rewanżu.

Po co, skoro będą mieli własny śmietnik - zamykany po to, żebyś ty im nic nie podrzucił. Swój śmietnik też możesz zamykać, tylko widocznie nie stać cię na kłódkę hehehe

> Super pomysł!

Tak. Super pomysł. Wreszcie będą jakieś normalnie wyglądające bloki wśród ohydnej komunistycznej wielkiej płyty.

Masz rację-ja bym to samo napisał-ale zrobił to ktoś wcześniej przede mną. Bardzo fajne osiedle-popieram! Wreszcie-mam nadzieję-coś normalnego w tym Lublinie!-w Lublinie,gdzie: pełno szczących i srających piesków;gdzie śmieci są podrzucane przez niewiadomo kogo a ławki są regularnie demolowane i łamane.

Masz rację-ja bym to samo napisał-ale zrobił to ktoś wcześniej przede mną. Bardzo fajne osiedle-popieram! Wreszcie-mam nadzieję-coś normalnego w tym Lublinie!-w Lublinie,gdzie: pełno szczących i srających piesków;gdzie śmieci są podrzucane przez niewiadomo kogo a ławki są regularnie demolowane i łamane. rozwiń
Avatar
dorotek444 / 5 lipca 2010 o 13:12
0
hej WJK...przestan marudzic, takie uszczypliwe uwagi piszesz bo pewnie sam chcialbys tam mieszkac.....a do odsniezania chodnikow bedzie pracownik...niech glowa Cie o to nie boi...narazie
Avatar
aga / 6 czerwca 2008 o 10:10
0
> Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie

Tak, właśnie po to

> i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze.

Za to powinna być kara. Ale pokaż mi właścicela psa, który wyprowadza go na sikanie pod swoje okno. ZAWSZE idzie pod okno "sąsiada". Więc twój zarzut jest nietrafiony, kolego.

> To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców.

Deweloper kupił działkę i ma prawo na niej wybudować osiedle z mieszkaniami po milion złotych za metr, a tobie nic do tego.

> Trzeba im będzie odśnieżyć ulice by mogli bezpiecznie pójść do sklepu,

Jak to im? Na terenie swojego osiedla będą odśnieżać sami. A naokoło ich osiedla jest teren spółdzielni mieszkaniowej, który jest odśnieżany dla wszystkich mieszkańców.

> skorzystają z darmowej infastruktury osiedla

Nic nigdy nie było, nie jest i nie będzie darmowe, głupolu.

> dzieci mogą pójść do osiedlowego klubu działalność którego opłaca spółdzielnia

Jeśli to dla ciebie wybrańcy, to przy ich zarobkach 30% zabiera państwo w PIT. A ty dajesz 19%. I kto płaci więcej????

> i śmieci można podrzucić bezobawy rewanżu.

Po co, skoro będą mieli własny śmietnik - zamykany po to, żebyś ty im nic nie podrzucił. Swój śmietnik też możesz zamykać, tylko widocznie nie stać cię na kłódkę hehehe

> Super pomysł!

Tak. Super pomysł. Wreszcie będą jakieś normalnie wyglądające bloki wśród ohydnej komunistycznej wielkiej płyty.
> Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie

Tak, właśnie po to

> i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze.

Za to powinna być kara. Ale pokaż mi właścicela psa, który wyprowadza go na sikanie pod swoje okno. ZAWSZE idzie pod okno "sąsiada". Więc twój zarzut jest nietrafiony, kolego.

> To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców.

Deweloper kupił działkę i ma prawo... rozwiń
Avatar
anonymous / 21 stycznia 2008 o 16:17
0
gdyby nie ogrodzenie to:
a) fontanna bedzie okupowana przez menele z sasiednich osiedli
siedzenie przy fontannie bedzie polagalo na piciu piwa lub taniego wina
c) w letnie wieczory menele beda darły ryja conajmniej do 1:00 w nocy
d) po wypiciu w.w. płynów butelki beda tluczone/wrzucane do fontanny
e) w.w. fontanna bedzie demolowana
f) sikanie i żyganie bedzie sie odbywalo do fontanny
g) przewidywany czas życia fontanny w w.w. warunkach, 1-2 mc
gdyby nie ogrodzenie to:
a) fontanna bedzie okupowana przez menele z sasiednich osiedli
siedzenie przy fontannie bedzie polagalo na piciu piwa lub taniego wina
c) w letnie wieczory menele beda darły ryja conajmniej do 1:00 w nocy
d) po wypiciu w.w. płynów butelki beda tluczone/wrzucane do fontanny
e) w.w. fontanna bedzie demolowana
f) sikanie i żyganie bedzie sie odbywalo do fontanny
g) przewidywany czas życia fontanny w w.w. warunkach, 1-2 mc rozwiń
Avatar
wjk / 21 stycznia 2008 o 08:34
0
Ogrodzone i monitorowane aby żaden motłoch nie posiedział przy fontannie, i pieska na siusianie można wyprowadzić na cudze. To jakaś paranoja, że na otwartym i ogólnodostępnym osiedlu dopuszcza się takie enklawy dla wybrańców. Trzeba im będzie odśnieżyć ulice by mogli bezpiecznie pójść do sklepu, skorzystają z darmowej infastruktury osiedla, dzieci mogą pójść do osiedlowego klubu działalność którego opłaca spółdzielnia i śmieci można podrzucić bezobawy rewanżu. Super pomysł!
Zobacz wszystkie komentarze 7

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r. 0 0

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia]
galeria

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia] 1 0

Wernisaż wystawy "Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina" odbył się w środę w Centrum Historii Sportu w Lublinie.

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia]
galeria

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia] 27 4

Tarpany, ciężarówki star z chłodniami i inne wojskowe skarby czekają na chętnych w ostatnim w te wakacje przetargu Agencji Mienia Wojskowego, która zarabia w ten sposób na modernizację polskiej armii.

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi 0 2

Janusz Kobyłka jedzie dookoła Polski dla chorej Bianki. W trasę wyruszył z Lubartowa 30 czerwca. Wczoraj był już Lubuskiem. Do domu wróci w połowie sierpnia

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"?
galeria
film

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"? 27 11

Przed Bramą Krakowską zaczęły się prace przy zabezpieczaniu studni odkrytej podczas wymiany nawierzchni pl. Łokietka. Betonowy krąg ma wzmocnić konstrukcję i umożliwić późniejsze zamontowanie „okna czasu”, przez które zajrzymy w 22-metrową otchłań. Już w czwartek możemy poznać szczegóły tej nowej atrakcji.

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony 12 8

Po wtorkowej blokadzie rolników, inspekcja weterynaryjna wstrzymała akcję wybijania świń w miejscowości Dawidy (gm. Jabłoń).

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018 1 0

Co Gdzie Kiedy. Można już kupić bilety na wydarzenia 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się 28 lipca.

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem 36 15

Z białego sera ciekła granatowa serwatka, obiecywane przez jadłospis masło leżało w magazynie, a na talerzach lądowała margaryna, zaś żółty ser wcale nie był serem. Na takie ciekawostki natknęli się kontrolerzy w firmach dostarczających posiłki m.in. do szkół, przedszkoli, żłobków oraz szpitala.

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1 11 0

Wisła Puławy wygrała w środę z Chełmianką 2:1. W sobotę podopieczni Jacka Magnuszewskiego zagrają w Kozienicach z tamtejszą Energią. Mecz rozpocznie się o godz. 11

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku 21 7

Emperia, czyli właściciel ogólnopolskiej sieci supermarketów Stokrotka, nie musi płacić około 200 milionów złotych podatku – uznał we wtorek Wojewódzki Sądu Administracyjny w Warszawie i uchylił decyzję Dyrektora Izby Administracji Skarbowej.

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki?

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki? 3 0

Piłkarze ze Świdnika mają za sobą mecz kontrolny z kolejnym mocnym rywalem. W sobotę przegrali z Radomiakiem 0:2, a w środę zremisowali bezbramkowo z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej
9 września 2018, 19:00

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej 3 0

Co Gdzie Kiedy. 9 września o godz. 19 w Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) wystąpi legenda polskiej sceny muzycznej - Urszula Dudziak. Artystka wystąpi z koncertem pt. Wyśpiewam wam więcej.

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia]
galeria

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia] 15 5

Karolina Wojtiuk, która została pierwszą wicemiss Lubelszczyzny 2018, będzie reprezentować nasze województwo podczas gali finałowej Miss Polski 2018. Impreza odbędzie się w grudniu w Krynicy Zdroju.

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny 0 1

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny. Władze miasta udzieliły już pozwolenia na budowę.

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy 28 0

3 lipca w Kocku (pow. lubartowski) zaginęła Maria Krystyna Nowicka.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.