Mija już ponad rok odkąd świat mierzy się z pandemią COVID-19. Obostrzenia sanitarne odcisnęły piętno na wielu gałęziach gospodarki, natomiast radykalne ograniczenia aktywności społecznej, przewartościowały wiele sfer życia prywatnego. Jak Polki i Polacy zmienili się w obliczu izolacji i hasła „zostań w domu”? Czy brak okazji do wyjść, konieczność ograniczenia relacji i spotkań międzyludzkich, zmieniła podejście do potrzeby dbania o siebie, higieny i pielęgnacji?
Lockdown a makijaż i pielęgnacja. Zamknięte gabinety fryzjerskie i kosmetyczne
Pandemia koronawirusa w bardzo dużym stopniu wpłynęła na pracę wizażystek oraz fryzjerek. Bliski kontakt z klientką wymusił konieczność zastosowania wielu nowych procedur, metod i standardów. Zmiana technik pracy miała również bezpośredni wpływ na dostępność usług, natomiast kobiety w obawie przed potencjalnym zakażeniem, nierzadko odwoływały zaplanowane wizyty. Ponadto, z uwagi na rosnącą liczbę zakażeń, podjęto decyzję o czasowym zawieszeniu działalności salonów kosmetycznych oraz fryzjerskich.
Https://horex.pl/ jako wirtualna przestrzeń „All for beuaty”, doskonale rozumie potrzebę pielęgnacji i troski o własne ciało, dlatego od razu po wybuchu pandemii, zaoferowała swoim klientom kompleksową i niczym nieograniczoną ofertę towarów drogeryjnych, które można nabyć w ramach jednej transakcji, w jednym miejscu – całkowicie bezpiecznie. Portfolio produktowe drogerii internetowej tworzy około 30 tysięcy produktów ponad 1000 producentów.
Trzecia fala koronawirusa zbiera tragiczne żniwo, a rządy poszczególnych krajów zaostrzają restrykcje, by stłumić transmisję wirusa. Ograniczony dostęp do wielu dóbr i usług, zmienia codzienne nawyki Polek i Polaków, którzy wiele spraw życia codziennego przenoszą do sieci. Pracujemy i spotykamy się online, w sieci realizujemy też swoje bieżące potrzeby: żywnościowe, elektroniczne czy kosmetyczne. Zwłaszcza te ostatnie zanotowały w ostatnich miesiącach bardzo duży wzrost, a branża beuaty w przestrzeni e-commerce stała się niezwykle popularna dzięki dostępności i przede wszystkim – bezpieczeństwu zakupów.
Zakupy internetowe w trakcie ostatniego roku zyskały na popularności. Z pewnością dlatego, że są najbezpieczniejszą formą transakcji, która pozwala całkowicie wyeliminować ryzyko zakażenia koronawirusem. Nieograniczona oferta, w której możemy przebierać z poziomu własnej kanapy, do tego 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, spowodowała, że rynek online zdominował rynek offline.
Zdawać by się mogło, że hasło „zostań w domu” negatywnie odbije się na branży kosmetycznej. Trend jest całkowicie przeciwny, a kobiety – mimo izolacji czy pracy zdalnej – nie zrezygnowały z dbania o siebie i swoje zdrowie, a z jeszcze większym zaangażowaniem poświęciły się domowej pielęgnacji, nierzadko w ten sposób rekompensując sobie wizytę w profesjonalnym salonie. Przy okazji odkryły u siebie umiejętność stylizacji i malowania paznokci, pielęgnacji twarzy domowymi sposobami, czy też zacięcie artystyczne, które przejawia się w fenomenalnych make-upach, niczym spod pędzli wizażystki.
Palety do makijażu – poczuj się piękna również w domu!
Kobiety mają to do siebie, że chcą czuć się pięknie i wyglądać atrakcyjnie, niezależnie od sytuacji. Właśnie dlatego pandemia koronawirusa nie oznacza rezygnacji z pielęgnacji, makijażu i dbania o swój wygląd. Zwłaszcza w dobie internetu, gdy rewelacyjne kosmetyki są na wyciągnięcie ręki.
Czas kwarantanny i izolacji spowodował również, że wiele kobiet odkryło w sobie pokłady kreatywności i rozbudziło potencjał twórczy. Zdane same na siebie, odkryły wyższy poziom pielęgnacji oraz makijażu. Jeszcze do niedawna wyjście z domu bez makijażu było nie do pomyślenia, teraz, gdy wychodzenie z domu nie jest zalecane, a większość społeczeństwa pracuje zdalnie, kobiety – chcąc dodać sobie pewności siebie podczas codziennej pracy czy wideokonferencji ze współpracownikami czy kontrahentami, nie rezygnują z make-upu.
Grupa kobiet, które nie rezygnują z makijażu również podczas tzw. home office jest naprawdę duża. Widać to chociażby po koszykach zakupowych klientów drogerii horex.pl, w których kategoria produktów makijażowych nie straciła na popularności. Co ważne, chętnie wybierane są nie tylko produkty podstawowe, takie jak pudry, podkłady czy tusze do rzęs, ale również palety do makijażu, które kupisz na horex.pl/kobieta/makijaz/palety_do_makijazu.html. Zwłaszcza wiosenne nowości sprawiają, że makijaż oczu zyskuje świeży i kolorowy charakter.
Kryzys wywołany koronawirusem nie spowolnił producentów kosmetycznych, którzy niemal w każdym miesiącu debiutują na rynku kolejnymi kosmetykami. Zdecydowanym liderem jest w tej kwestii brand Makeup Revolution, czyli brytyjski rewolucjonista, który w ostatnim półroczu zaprezentował kobietom kilka nowych kolekcji kosmetyków do makijażu, a wśród nich – jak zawsze – rewelacyjne palety do makijażu, które kuszą pigmentacją, nasyceniem oraz różnorodnością kolorów.
Sprawdź więcej informacji o nowościach Makeup Revolution: https://horex.pl/makeup_revolution.html
Trendy w makijażu 2021
Trendy w makijażu obowiązujące w danym sezonie dla wielu kobiet stanowią świetną inspirację do makijażu – dziennego – do pracy, w domu, na spotkanie z przyjaciółmi, czy też bankietowo-wieczorowego, na specjalne okazje. Jakie techniki i kolory będą najmodniejsze w najbliższych miesiącach?
Blogerki przekonują, że idealny makijaż na najbliższe tygodnie, powinien uwzględniać obowiązek zakrywania ust i nosa za pomocą maseczek. Oznacza to tyle, że warto podkreślić zatem oczy oraz brwi, gdyż to one są najbardziej widoczne i przykuwają uwagę innych.
W tym sezonie bez wątpienia dominować będą kolorowe powieki, idealnie wystylizowane brwi, a także rozświetlenie.W przypadku palet do makijażu, warto zaopatrzyć się w produkty, które budować będą odcienie różu – kolor jest tak uniwersalny, że pasuje niemal do każdego make-upu oraz stylizacji. Na topie będą również radosne kolory: fiolet, odcienie zieleni i żółtego czy turkus. Kobiety, które są miłośniczkami subtelności, z powodzeniem mogą postawić na makijaż saute lub efekt glow.
Chcąc uzupełnić swoją kosmetyczkę o gorące nowinki makijażowe, nie zapominajmy o bezpieczeństwie. Trzecia fala koronawirusa okazała się być bezlitosna, dlatego konieczne stało się wprowadzanie kolejnych i coraz bardziej restrykcyjnych obostrzeń. Bezpieczeństwo gwarantują zakupy online – bez wychodzenia z domu, które eliminują potrzebę wizyty w lokalnej drogerii. Horex.pl, rozumiejąc ideę i przesłanie akcji „zostań w domu” oferuje swoim klientom bezproblemowe i wygodne transakcje, szybką wysyłkę zamówień, a także darmowy zwrot produktów – wszystko z domu i do domu.