Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

25 lutego 2010 r.
14:24
Edytuj ten wpis

Pod Strzyżewicami dzikie psy zagryzły dwanaście saren (wideo)

Autor: Zdjęcie autora tom
0 10 A A

Dzikie psy zagryzły przynajmniej 12 saren. – Pierwszą zagryzły z głodu, następne dlatego, ponieważ obudził się w nich instynkt drapieżnika – opowiada Jan Staroch z koła łowieckiego. – Zwierzęta mają odgryzione gardła i wyrwane serca.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
jotbul / 27 lutego 2010 o 15:41
0
Niestety myśliwi nie należą do ludzi wzbudzających u mnie choćby odrobinę sympatii.Posiadając broń z celownikiem laserowym żadna to sztuka
trafić zwierzynę.Nie jest to dla mnie też sport.Pozostaje jedyny motyw zabijania - zabić i zjeść.Rzeczywiście nie jestem ekspertem w tej dziedzinie.
Te przykłady utwierdzają mnie jednak że mam rację [url="http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=141"]http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=141[/url] i następny [url="http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=157"]http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=157[/url] .Co do dokarmiania to kwiczoły które przyleciały na Wybrzeże ze Skandynawii pogardziły
słonecznikiem .Wolały zajadać się owocami ognika i berberysu przed domem.Natomiast z budki ze styropianu pod schodami w największe mrozy
często korzystał bezdomny kot.Miał tam zawsze wodę i kitekata.Niestety nie dał się namówić aby pzostać na stałe w tej budce.
Niestety myśliwi nie należą do ludzi wzbudzających u mnie choćby odrobinę sympatii.Posiadając broń z celownikiem laserowym żadna to sztuka
trafić zwierzynę.Nie jest to dla mnie też sport.Pozostaje jedyny motyw zabijania - zabić i zjeść.Rzeczywiście nie jestem ekspertem w tej dziedzinie.
Te przykłady utwierdzają mnie jednak że mam rację [url="http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=141"]http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=141[/url] i następny [url="http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=157"]http://www.... rozwiń
Avatar
Castor fiber / 26 lutego 2010 o 23:45
0
przemus401 napisał:
jotbul...
Jakiś Ty nie douczony... Czy masz jakąkolwiek wiedzę o łowiectwie? Wiesz kto dokarmia zwierzynę w naszym kraju? Myślisz, że oszołomy którzy nazywają siebie ekologami? A może Ty? Wystawiłeś tej zimy choćby karmnik dla ptaków i sypnąłeś im coś innego niż okruszki chleba, czy też zgarnąłeś je ze stołu na podłogę, bo nawet tego nie chciało Ci się zrobić dla ptaków? O dokarmianie zwierzyny w lasach, czy na polach, to aż boję się Ciebie zapytać. Czujesz się na siłach podyskutować o łowiectwie, czy brak Ci argumentów? Tylko daruj sobie te frazesy typu "bo brzydcy myśliwi strzelają do ślicznych biednych sarenek"... To jak?


Przemuś nie wyjeżdżaj z tymi dyrdymałami o dokarmianiu zwierzyny. To sztandarowy pseudoargument w obronie myśliwych:
1. Myśliwi wykładają karmę tylko do paśników przy których stoją ambony (oczywiście stojących nielegalnie) oraz na tzw. nęciskach przed ambonami, na których zwabia się wygłodniałą zwierzynę przed lufę myśliwego.
2. Dokarmianie dzikiej zwierzyny to sprawdzanie ich do roli trzody w hodowli półotwartej. Nie ma w tym humanitarnych pobudek - im więcej zwierząt przeżyje zimę tym więcej ich wyląduje na talerzach myśliwych.
3. Zima jest znakomitym selekcjonerem zaraz po wilku, myśliwy z kolei w praktyce zabija najwartościowsze sztuki w siedlisku niszcząc systematycznie jakość genową gatunków.


Przemuś nie wyjeżdżaj z tymi dyrdymałami o dokarmianiu zwierzyny. To sztandarowy pseudoargument w obronie myśliwych:
1. Myśliwi wykładają karmę tylko do paśników przy których stoją ambony (oczywiście stojących nielegalnie) oraz na tzw. nęciskach przed ambonami, na których zwabia się wygłodniałą zwierzynę przed lufę myśliwego.
2. Dokarmianie dzikiej zwierzyny to sprawdzanie ich do roli trzody w hodowli półotwartej. Nie ma w tym humanitarnych pobudek - im więcej zwierząt przeżyje zimę tym więcej ich wyląd... rozwiń
Avatar
przemus401 / 26 lutego 2010 o 20:23
0
jotbul...
Jakiś Ty nie douczony... Czy masz jakąkolwiek wiedzę o łowiectwie? Wiesz kto dokarmia zwierzynę w naszym kraju? Myślisz, że oszołomy którzy nazywają siebie ekologami? A może Ty? Wystawiłeś tej zimy choćby karmnik dla ptaków i sypnąłeś im coś innego niż okruszki chleba, czy też zgarnąłeś je ze stołu na podłogę, bo nawet tego nie chciało Ci się zrobić dla ptaków? O dokarmianie zwierzyny w lasach, czy na polach, to aż boję się Ciebie zapytać. Czujesz się na siłach podyskutować o łowiectwie, czy brak Ci argumentów? Tylko daruj sobie te frazesy typu "bo brzydcy myśliwi strzelają do ślicznych biednych sarenek"... To jak?
jotbul...
Jakiś Ty nie douczony... Czy masz jakąkolwiek wiedzę o łowiectwie? Wiesz kto dokarmia zwierzynę w naszym kraju? Myślisz, że oszołomy którzy nazywają siebie ekologami? A może Ty? Wystawiłeś tej zimy choćby karmnik dla ptaków i sypnąłeś im coś innego niż okruszki chleba, czy też zgarnąłeś je ze stołu na podłogę, bo nawet tego nie chciało Ci się zrobić dla ptaków? O dokarmianie zwierzyny w lasach, czy na polach, to aż boję się Ciebie zapytać. Czujesz się na siłach podyskutować o łowiectwie, czy brak Ci argumentów? Tylko daruj so... rozwiń
Avatar
Castor fiber / 26 lutego 2010 o 13:25
0
Myśliwi zamiast jęczeć idźcie na pola, aby odstrzelić wałęsające się psy. Ale nie, z psa nie ma mięsa do jedzenia i wchodzi się w konflikt z miejscowymi. Więc myśliwi mają to gdzieś, a jak zejdą śniegi dalej będą ładować w zwierzynę leśną ile wlezie.
Avatar
~ania~ / 26 lutego 2010 o 13:05
0
Przykre, ale prawdziwe- NAJGORSZYMI zwierzętami są niektórzy ludzie, zwłaszcza tacy , których wyhodowano , a nie wychowano....Brak miłości i czułości sprawia, że nie mają serca ani dla innych ludzi , ani dla zwierząt- szczególnie te drugie traktują jak rzeczy, a nie żywe istoty. To przez takich okrutnych ludzi ginie niepotrzebnie tyle niewinnych , bezbronnych zwierząt. Dla takich zwyrodnialców powinny być wysokie kary grzywny, albo pozbawienie wolności. Każdy NORMALNY człowiek dba o swoje zwierzęta, a BYDLAK zawsze będzie tylko BYDLAKIEM- bez uczuć i bez sumienia.
Avatar
olo / 26 lutego 2010 o 11:27
0
jotbul napisał:
Koleś nie masz racji.Znam osobiscie "psią"sytuację z okolic Krzczonowa.To niedaleko gdzie zginęły te biedne sarenki.
Te pieski pojawiają się z Lublina.To "mieszczuchy" wywożą niechciane już pupilki na wieś.Bywa że po weekendzie pojawia się
ich kilka.Moja osobista bratowa opiekuje się jednym takim "podrzutkiem".Takich ludzi jest więcej.Pisanie że chłopi nie karmią
swoich psów to bzdura.Ludzie na wsi kochają zwierzęta.Co w takiej sytuacji robią koła łowieckie?.Chyba czekają aż skończy się zima
i znowu będzie można strzelać do biednych sarenek.A może by tak ruszyć "tyłki" teraz dokarmić zwierzynę a przy okazji odstrzelić
zdziczałe psy.

.Masz w zupełności racje.Nic dodać nic ująć.Pozdrawiam.

.Masz w zupełności racje.Nic dodać nic ująć.Pozdrawiam. rozwiń
Avatar
jotbul / 25 lutego 2010 o 21:59
0
Koleś nie masz racji.Znam osobiscie "psią"sytuację z okolic Krzczonowa.To niedaleko gdzie zginęły te biedne sarenki.
Te pieski pojawiają się z Lublina.To "mieszczuchy" wywożą niechciane już pupilki na wieś.Bywa że po weekendzie pojawia się
ich kilka.Moja osobista bratowa opiekuje się jednym takim "podrzutkiem".Takich ludzi jest więcej.Pisanie że chłopi nie karmią
swoich psów to bzdura.Ludzie na wsi kochają zwierzęta.Co w takiej sytuacji robią koła łowieckie?.Chyba czekają aż skończy się zima
i znowu będzie można strzelać do biednych sarenek.A może by tak ruszyć "tyłki" teraz dokarmić zwierzynę a przy okazji odstrzelić
zdziczałe psy.
Koleś nie masz racji.Znam osobiscie "psią"sytuację z okolic Krzczonowa.To niedaleko gdzie zginęły te biedne sarenki.
Te pieski pojawiają się z Lublina.To "mieszczuchy" wywożą niechciane już pupilki na wieś.Bywa że po weekendzie pojawia się
ich kilka.Moja osobista bratowa opiekuje się jednym takim "podrzutkiem".Takich ludzi jest więcej.Pisanie że chłopi nie karmią
swoich psów to bzdura.Ludzie na wsi kochają zwierzęta.Co w takiej sytuacji robią koła łowieckie?.Chyba czekają aż skończy się zimarozwiń
Avatar
PROX / 25 lutego 2010 o 21:29
0
Ha! śmiana człeniu z ciebie, z kąd o tym wiesz??? pewnie sam wylazisz z tym burkiem za obore i wysylasz go na safari po lesie zeby bydle sie stylo )))
Avatar
mieszkaniec / 25 lutego 2010 o 20:36
0
nie prawda, to sa psy ktore nie wiadomo skad sie znalazly na wsi i sie tu zadomowily, mieszkancy wielokrotnie powiadamiali gmine oraz lesniczego, jednak nie bylo zadnego odzewu, a gdy zaczely sie polowania na sarny dopiero zainteresowala sie telewizja oraz reszta
Avatar
cdx / 25 lutego 2010 o 19:57
0
Zapewne każdy we wsi wie czyje psy zagryzły te biedne sarny ale nikt nie puści pary bo na wsi najważniejszą zasadą jest zmowa milczenia. Chłopi spuszczają psy z łańcuchów na noc aby same znalazły pożywienie. Przecież szkoda karmić Burka jak sobie sam poradzi ,nieprawdaż??????
Avatar
jotbul / 27 lutego 2010 o 15:41
0
Niestety myśliwi nie należą do ludzi wzbudzających u mnie choćby odrobinę sympatii.Posiadając broń z celownikiem laserowym żadna to sztuka
trafić zwierzynę.Nie jest to dla mnie też sport.Pozostaje jedyny motyw zabijania - zabić i zjeść.Rzeczywiście nie jestem ekspertem w tej dziedzinie.
Te przykłady utwierdzają mnie jednak że mam rację [url="http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=141"]http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=141[/url] i następny [url="http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=157"]http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=157[/url] .Co do dokarmiania to kwiczoły które przyleciały na Wybrzeże ze Skandynawii pogardziły
słonecznikiem .Wolały zajadać się owocami ognika i berberysu przed domem.Natomiast z budki ze styropianu pod schodami w największe mrozy
często korzystał bezdomny kot.Miał tam zawsze wodę i kitekata.Niestety nie dał się namówić aby pzostać na stałe w tej budce.
Niestety myśliwi nie należą do ludzi wzbudzających u mnie choćby odrobinę sympatii.Posiadając broń z celownikiem laserowym żadna to sztuka
trafić zwierzynę.Nie jest to dla mnie też sport.Pozostaje jedyny motyw zabijania - zabić i zjeść.Rzeczywiście nie jestem ekspertem w tej dziedzinie.
Te przykłady utwierdzają mnie jednak że mam rację [url="http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=141"]http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=141[/url] i następny [url="http://www.lowiecki.pl/felietony/tekst.php?id=157"]http://www.... rozwiń
Avatar
Castor fiber / 26 lutego 2010 o 23:45
0
przemus401 napisał:
jotbul...
Jakiś Ty nie douczony... Czy masz jakąkolwiek wiedzę o łowiectwie? Wiesz kto dokarmia zwierzynę w naszym kraju? Myślisz, że oszołomy którzy nazywają siebie ekologami? A może Ty? Wystawiłeś tej zimy choćby karmnik dla ptaków i sypnąłeś im coś innego niż okruszki chleba, czy też zgarnąłeś je ze stołu na podłogę, bo nawet tego nie chciało Ci się zrobić dla ptaków? O dokarmianie zwierzyny w lasach, czy na polach, to aż boję się Ciebie zapytać. Czujesz się na siłach podyskutować o łowiectwie, czy brak Ci argumentów? Tylko daruj sobie te frazesy typu "bo brzydcy myśliwi strzelają do ślicznych biednych sarenek"... To jak?


Przemuś nie wyjeżdżaj z tymi dyrdymałami o dokarmianiu zwierzyny. To sztandarowy pseudoargument w obronie myśliwych:
1. Myśliwi wykładają karmę tylko do paśników przy których stoją ambony (oczywiście stojących nielegalnie) oraz na tzw. nęciskach przed ambonami, na których zwabia się wygłodniałą zwierzynę przed lufę myśliwego.
2. Dokarmianie dzikiej zwierzyny to sprawdzanie ich do roli trzody w hodowli półotwartej. Nie ma w tym humanitarnych pobudek - im więcej zwierząt przeżyje zimę tym więcej ich wyląduje na talerzach myśliwych.
3. Zima jest znakomitym selekcjonerem zaraz po wilku, myśliwy z kolei w praktyce zabija najwartościowsze sztuki w siedlisku niszcząc systematycznie jakość genową gatunków.


Przemuś nie wyjeżdżaj z tymi dyrdymałami o dokarmianiu zwierzyny. To sztandarowy pseudoargument w obronie myśliwych:
1. Myśliwi wykładają karmę tylko do paśników przy których stoją ambony (oczywiście stojących nielegalnie) oraz na tzw. nęciskach przed ambonami, na których zwabia się wygłodniałą zwierzynę przed lufę myśliwego.
2. Dokarmianie dzikiej zwierzyny to sprawdzanie ich do roli trzody w hodowli półotwartej. Nie ma w tym humanitarnych pobudek - im więcej zwierząt przeżyje zimę tym więcej ich wyląd... rozwiń
Avatar
przemus401 / 26 lutego 2010 o 20:23
0
jotbul...
Jakiś Ty nie douczony... Czy masz jakąkolwiek wiedzę o łowiectwie? Wiesz kto dokarmia zwierzynę w naszym kraju? Myślisz, że oszołomy którzy nazywają siebie ekologami? A może Ty? Wystawiłeś tej zimy choćby karmnik dla ptaków i sypnąłeś im coś innego niż okruszki chleba, czy też zgarnąłeś je ze stołu na podłogę, bo nawet tego nie chciało Ci się zrobić dla ptaków? O dokarmianie zwierzyny w lasach, czy na polach, to aż boję się Ciebie zapytać. Czujesz się na siłach podyskutować o łowiectwie, czy brak Ci argumentów? Tylko daruj sobie te frazesy typu "bo brzydcy myśliwi strzelają do ślicznych biednych sarenek"... To jak?
jotbul...
Jakiś Ty nie douczony... Czy masz jakąkolwiek wiedzę o łowiectwie? Wiesz kto dokarmia zwierzynę w naszym kraju? Myślisz, że oszołomy którzy nazywają siebie ekologami? A może Ty? Wystawiłeś tej zimy choćby karmnik dla ptaków i sypnąłeś im coś innego niż okruszki chleba, czy też zgarnąłeś je ze stołu na podłogę, bo nawet tego nie chciało Ci się zrobić dla ptaków? O dokarmianie zwierzyny w lasach, czy na polach, to aż boję się Ciebie zapytać. Czujesz się na siłach podyskutować o łowiectwie, czy brak Ci argumentów? Tylko daruj so... rozwiń
Avatar
Castor fiber / 26 lutego 2010 o 13:25
0
Myśliwi zamiast jęczeć idźcie na pola, aby odstrzelić wałęsające się psy. Ale nie, z psa nie ma mięsa do jedzenia i wchodzi się w konflikt z miejscowymi. Więc myśliwi mają to gdzieś, a jak zejdą śniegi dalej będą ładować w zwierzynę leśną ile wlezie.
Avatar
~ania~ / 26 lutego 2010 o 13:05
0
Przykre, ale prawdziwe- NAJGORSZYMI zwierzętami są niektórzy ludzie, zwłaszcza tacy , których wyhodowano , a nie wychowano....Brak miłości i czułości sprawia, że nie mają serca ani dla innych ludzi , ani dla zwierząt- szczególnie te drugie traktują jak rzeczy, a nie żywe istoty. To przez takich okrutnych ludzi ginie niepotrzebnie tyle niewinnych , bezbronnych zwierząt. Dla takich zwyrodnialców powinny być wysokie kary grzywny, albo pozbawienie wolności. Każdy NORMALNY człowiek dba o swoje zwierzęta, a BYDLAK zawsze będzie tylko BYDLAKIEM- bez uczuć i bez sumienia.
Avatar
olo / 26 lutego 2010 o 11:27
0
jotbul napisał:
Koleś nie masz racji.Znam osobiscie "psią"sytuację z okolic Krzczonowa.To niedaleko gdzie zginęły te biedne sarenki.
Te pieski pojawiają się z Lublina.To "mieszczuchy" wywożą niechciane już pupilki na wieś.Bywa że po weekendzie pojawia się
ich kilka.Moja osobista bratowa opiekuje się jednym takim "podrzutkiem".Takich ludzi jest więcej.Pisanie że chłopi nie karmią
swoich psów to bzdura.Ludzie na wsi kochają zwierzęta.Co w takiej sytuacji robią koła łowieckie?.Chyba czekają aż skończy się zima
i znowu będzie można strzelać do biednych sarenek.A może by tak ruszyć "tyłki" teraz dokarmić zwierzynę a przy okazji odstrzelić
zdziczałe psy.

.Masz w zupełności racje.Nic dodać nic ująć.Pozdrawiam.

.Masz w zupełności racje.Nic dodać nic ująć.Pozdrawiam. rozwiń
Avatar
jotbul / 25 lutego 2010 o 21:59
0
Koleś nie masz racji.Znam osobiscie "psią"sytuację z okolic Krzczonowa.To niedaleko gdzie zginęły te biedne sarenki.
Te pieski pojawiają się z Lublina.To "mieszczuchy" wywożą niechciane już pupilki na wieś.Bywa że po weekendzie pojawia się
ich kilka.Moja osobista bratowa opiekuje się jednym takim "podrzutkiem".Takich ludzi jest więcej.Pisanie że chłopi nie karmią
swoich psów to bzdura.Ludzie na wsi kochają zwierzęta.Co w takiej sytuacji robią koła łowieckie?.Chyba czekają aż skończy się zima
i znowu będzie można strzelać do biednych sarenek.A może by tak ruszyć "tyłki" teraz dokarmić zwierzynę a przy okazji odstrzelić
zdziczałe psy.
Koleś nie masz racji.Znam osobiscie "psią"sytuację z okolic Krzczonowa.To niedaleko gdzie zginęły te biedne sarenki.
Te pieski pojawiają się z Lublina.To "mieszczuchy" wywożą niechciane już pupilki na wieś.Bywa że po weekendzie pojawia się
ich kilka.Moja osobista bratowa opiekuje się jednym takim "podrzutkiem".Takich ludzi jest więcej.Pisanie że chłopi nie karmią
swoich psów to bzdura.Ludzie na wsi kochają zwierzęta.Co w takiej sytuacji robią koła łowieckie?.Chyba czekają aż skończy się zimarozwiń
Avatar
PROX / 25 lutego 2010 o 21:29
0
Ha! śmiana człeniu z ciebie, z kąd o tym wiesz??? pewnie sam wylazisz z tym burkiem za obore i wysylasz go na safari po lesie zeby bydle sie stylo )))
Avatar
mieszkaniec / 25 lutego 2010 o 20:36
0
nie prawda, to sa psy ktore nie wiadomo skad sie znalazly na wsi i sie tu zadomowily, mieszkancy wielokrotnie powiadamiali gmine oraz lesniczego, jednak nie bylo zadnego odzewu, a gdy zaczely sie polowania na sarny dopiero zainteresowala sie telewizja oraz reszta
Avatar
cdx / 25 lutego 2010 o 19:57
0
Zapewne każdy we wsi wie czyje psy zagryzły te biedne sarny ale nikt nie puści pary bo na wsi najważniejszą zasadą jest zmowa milczenia. Chłopi spuszczają psy z łańcuchów na noc aby same znalazły pożywienie. Przecież szkoda karmić Burka jak sobie sam poradzi ,nieprawdaż??????
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Szpital tonie w długach, kolejne grupy zawodowe walczą o podwyżki. Będzie nagroda dla dyrektora?

Szpital tonie w długach, kolejne grupy zawodowe walczą o podwyżki. Będzie nagroda dla dyrektora? 0 0

12 tys. zł nagrody rocznej może dostać dyrektor szpitala przy al. Kraśnickiej w Lublinie. Zdaniem jednego z członków rady społecznej lecznicy w obecnej napiętej sytuacji to nieetyczne, a związkowcy pytają o uczciwość.

Zostawił auto na parkingu. W nocy stanęło w ogniu
galeria

Zostawił auto na parkingu. W nocy stanęło w ogniu 4 3

Pożar samochodu wybuchł wczoraj w nocy na parkingu przy ul. Wiejskiej w Zamościu.

Górnik Łęczna rozpoczyna nowy sezon od meczu z Gryfem Wejherowo

Górnik Łęczna rozpoczyna nowy sezon od meczu z Gryfem Wejherowo 3 2

Po dwóch kompletnie nieudanych sezonach zielono-czarni rozpoczynają zmagania w II lidze. W sobotę podopieczni trenera Rafała Wójcika zmierzą się na wyjeździe z Gryfem Wejherowo. Początek spotkania zaplanowano na godz. 17

Najpierw pożar ciężarówki, potem zniszczony ładunek. Przedsiębiorca z Lublina daje 50 tys. zł za złapanie wandali [zdjęcia]
Alarm 24
galeria

Najpierw pożar ciężarówki, potem zniszczony ładunek. Przedsiębiorca z Lublina daje 50 tys. zł za złapanie wandali [zdjęcia] 19 11

Przedsiębiorcę z Lublina spotkał ogromny pech. Należąca do niego ciężarówka zapaliła się w trakcie jazdy. Co gorsza, wandale nie oszczędzili ładunku jaki znajdował się na naczepie. Teraz pan Michał chce złapać grafficiarzy dzięki zaoferowanym informatorom pieniądzom.

Matura 2018: Oto najlepsze szkoły w Lublinie i w każdym powiecie [szczegółowe wyniki]
galeria

Matura 2018: Oto najlepsze szkoły w Lublinie i w każdym powiecie [szczegółowe wyniki] 4 2

W oparciu o wyniki tegorocznych egzaminów maturalnych sprawdziliśmy, które szkoły uczą najlepiej. Na naszej liście znalazły się placówki z poszczególnych powiatów i miast regionu.

Lewart ciągle szuka wzmocnień

Lewart ciągle szuka wzmocnień 1 0

Łukasz Mierzejewski musi w lecie porządnie przebudować swoją drużynę. Lewart stracił wielu ważnych zawodników. Z klubem pożegnali się chociażby: Michał Zuber, Arkadiusz Adamczuk, czy Kamil Piasek

13-latek umierał. Ratownicy stwierdzili, że udaje nieprzytomnego. Zniszczenia w mózgu dziecka są dramatyczne
film

13-latek umierał. Ratownicy stwierdzili, że udaje nieprzytomnego. Zniszczenia w mózgu dziecka są dramatyczne 2 7

Podczas wycieczki szkolnej Paweł poczuł się źle. Jego poważny stan zlekceważyła wychowawczyni klasy, a potem dwukrotnie załoga karetki pogotowia. Matka wzywająca pomoc, usłyszała, że jest „panikarą”, a lekarz wpisał w kartę pacjenta, że dziecko „udaje nieprzytomnego”.

Odliczanie zakończone. W Lublinie ruszyły mistrzostwa Polski!

Odliczanie zakończone. W Lublinie ruszyły mistrzostwa Polski! 1 1

Dzisiaj o godz. 9 w Lublinie rozpoczęły się mistrzostwa Polski w lekkoatletyce. Jako pierwsi walkę o medale rozpoczęli chodziarze rywalizujący na dystansie 10 km. O godz. 10 swoje umiejętności zaprezentują chodziarki.

"Kumoterstwo" w Centrum Kultury w Lublinie? Prezydent wycofuje się i przeprasza

"Kumoterstwo" w Centrum Kultury w Lublinie? Prezydent wycofuje się i przeprasza 11 15

Prezydent Lublina wycofuje się ze słowa „kumoterstwo”, które znalazło się w podpisanym przez niego dokumencie z wnioskami z kontroli przeprowadzonej w Centrum Kultury. Dokument, o którym pisaliśmy obszernie tydzień temu, stał się powodem kolejnej politycznej burzy.

Orion Niedrzwica i Sokół Konopnica szykują się do nowego sezonu

Orion Niedrzwica i Sokół Konopnica szykują się do nowego sezonu 2 2

Lubelska klasa okręgowa Zespoły rozgrywają już pierwsze sparingi. Uwagę przyciąga debiut w roli trenera Orionu Niedrzwica Jacka Paździora

"To odwet ze strony poprzedniego kierownictwa". Były szef CBA z zarzutami
film

"To odwet ze strony poprzedniego kierownictwa". Były szef CBA z zarzutami 0 2

– Jest to zorganizowana zemsta i odwet na mnie ze strony poprzedniego kierownictwa CBA oraz obecnego kierownictwa CBA – powiedział Paweł Wojtunik po opuszczeniu krakowskiej prokuratury.

Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie [20-22.07]
20 lipca 2018, 0:00

Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie [20-22.07] 2 0

Co Gdzie Kiedy. Pierwsza noc oczyszczenia oraz Sicario 2 to jedne z tytułów, które zawitają w piątek na ekranach lubelskich kin. Przedpremierowo będzie też można zobaczyć kontynuację przeboju Mamma Mia. Sprawdź weekendowy repertuar kin i teatrów z Lublina oraz regionu.

Pogoda na piątek 20 lipca w woj. lubelskim. Jak będzie w weekend?
film

Pogoda na piątek 20 lipca w woj. lubelskim. Jak będzie w weekend? 3 0

Piątek deszczowy, ale sobota i niedziela z większymi przejaśnieniami. Sprawdź prognozę pogody na weekend 20-22 lipca w woj. lubelskim.

"Plaga”, „dziwactwo” i „sk....stwo”. Spółdzielcy poszli do prokuratury po słowach na nagraniu
Alarm 24

"Plaga”, „dziwactwo” i „sk....stwo”. Spółdzielcy poszli do prokuratury po słowach na nagraniu 7 4

Spółdzielcy ze Spółdzielni Mieszkaniowej „Wspólnota” w Łęcznej skierowali sprawę do prokuratury. Chodzi o nagranie, na którym słychać wypowiedź jednego z członków zarządu spółdzielni. W dość obcesowych słowach określa spółdzielców.

Podtopienia, zerwane drogi, hektary zniszczonych lasów. Krajobraz po nawałnicach [wideo]
film

Podtopienia, zerwane drogi, hektary zniszczonych lasów. Krajobraz po nawałnicach [wideo] 0 0

Burze i towarzyszące im ulewy w wielu rejonach Polski spowodowały znaczne zniszczenia.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.