Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

7 listopada 2011 r.
18:17
Edytuj ten wpis

Co z Torem Lublin? Mieszkańcy Jawidza nie chcą inwestycji

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 12 A A
Wciąż nie wiadomo, czy uda się gdzieś przenieść tor. Władze miasta chciały go ulokować w Jawidzu (Ja
Wciąż nie wiadomo, czy uda się gdzieś przenieść tor. Władze miasta chciały go ulokować w Jawidzu (Ja

Gwałtownie stopniały szanse na budowę w podlubelskim Jawidzu dwóch torów: motocrossowego i kartingowego. Na taką inwestycję nie zgadzają się mieszkańcy tej miejscowości, pokazali to w trakcie konsultacji zorganizowanych przez wójta.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– 81 głosów było przeciw torom, 43 za, kilka osób wstrzymało się od głosu – mówi Mirosław Krzysiak, wójt gminy Spiczyn. – Mieszkańcy tłumaczą to obawą przed nadmiernym hałasem.

Przypomnijmy: tor motocrossowy w Jawidzu miałby powstać na stanowiących własność Lublina działkach po dawnym wysypisku śmieci. Obok, na prywatnych działkach swój tor kartingowy mógłby budować Polski Związek Motorowy, który ma problem ze swym torem przy ul. Zemborzyckiej w Lublinie, bo przeciw jego działalności protestują mieszkańcy pobliskich bloków.

Wynik konsultacji jeszcze niczego nie przesądza, bo ostateczna decyzja należy do gminnych radnych. – Sesję mamy zaplanowaną na czwartek – dodaje wójt. Ale jest mało prawdopodobne, by radni chcieli forsować tę inwestycję.
Co będzie dalej? – Na razie czekamy na decyzje radnych – mówi Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzecznik prezydenta miasta i zapowiada, że jeśli zgody na tory w Jawidzu nie będzie, to miejscy urzędnicy poszukają nowego miejsca. – Nie przyglądamy się już terenom w granicach miasta, bo w Lublinie nie ma już miejsc, gdzie bez obaw o protesty można by taki obiekt ulokować.

Tymczasem dzisiaj otwarte zostały oferty od firm, które stanęły do ogłoszonego przez PZMot przetargu na sprzedaż prawa wieczystego użytkowania toru przy Zemborzyckiej. Sama działka jest własnością miasta. Związek ustalił cenę wywoławczą na 10 mln zł, chce też, by nabywca toru przez pewien czas pozwolił mu z niego skorzystać. Rozstrzygnięcia przetargu jeszcze nie ma.

Komentarze 12

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
abc / 8 listopada 2011 o 22:58
0
fakt bo bloków nie można stawiać gdzie indziej, narzekać trzeba
hmmmm, cóż... to może w to miejsce kolejną wielką galerię handlową?
"złote zalewy", multipleks, kolejny obóz pracy i rozpusty :>
Avatar
jon / 8 listopada 2011 o 21:46
0
[quote name='abc' timestamp='1320693581' post='555748']
dokładnie, teraz to już nawet nie ukrywają, że te osiedla przy torze
chcą dalej reprodukować, znaczy stawiać nowe, tylko nie ma gdzie.
Tor jest za głośny, tor zajmuje za dużo miejsca, tor musi zniknąć...

Nigdy! Zburzcie sobie te bloki, kościół, albo jeszcze co innego.
Jeszcze trochę i zalew też trzeba będzie przesunąć lub ich pozalewa.



btw. przy Lubelli nie raz tak swłitaśnie pachnie czekoladą, że ciężko wytrzymać
[/quote]
zauważ, że tor jest tylko jedną z wielu potrzeb mieszkańców miasta ( niedużej grupki ), i to potrzebą o najniższym chyba priorytecie
[quote name='abc' timestamp='1320693581' post='555748']
dokładnie, teraz to już nawet nie ukrywają, że te osiedla przy torze
chcą dalej reprodukować, znaczy stawiać nowe, tylko nie ma gdzie.
Tor jest za głośny, tor zajmuje za dużo miejsca, tor musi zniknąć...

Nigdy! Zburzcie sobie te bloki, kościół, albo jeszcze co innego.
Jeszcze trochę i zalew też trzeba będzie przesunąć lub ich pozalewa.



btw. przy Lubelli nie raz tak swłitaśnie pachnie czekoladą,... rozwiń
Avatar
wiatraczek:) / 8 listopada 2011 o 19:05
0
[quote name='Boczek' timestamp='1320743790' post='555877']
To społeczniaki z tego Jawidza! Wstyd mi za Was. Hałas przeszkadza, a jakby tor był we wsi obok to wszystkie stare pryki by łazili oglądać co sie dzieje, ale nie, w jawidzu być nie może.. trudno, młodzież dalej będzie sie wściekać po wsi i wkurzać ludzi. gratuluje..
[/quote]
Przeszkadza tor ktory by miał powstać i coś by sie działo przynajmniej,ale jak mieli wysypisko za domami to im nie przeszkadzało,był smród smród i jeszcze raz smród ale to mogło byc- TOR nie, a szkoda Buraki!!!
[quote name='Boczek' timestamp='1320743790' post='555877']
To społeczniaki z tego Jawidza! Wstyd mi za Was. Hałas przeszkadza, a jakby tor był we wsi obok to wszystkie stare pryki by łazili oglądać co sie dzieje, ale nie, w jawidzu być nie może.. trudno, młodzież dalej będzie sie wściekać po wsi i wkurzać ludzi. gratuluje..
[/quote]
Przeszkadza tor ktory by miał powstać i coś by sie działo przynajmniej,ale jak mieli wysypisko za domami to im nie przeszkadzało,był smród smród i jeszcze raz smród a... rozwiń
Avatar
Boczek / 8 listopada 2011 o 10:16
0
To społeczniaki z tego Jawidza! Wstyd mi za Was. Hałas przeszkadza, a jakby tor był we wsi obok to wszystkie stare pryki by łazili oglądać co sie dzieje, ale nie, w jawidzu być nie może.. trudno, młodzież dalej będzie sie wściekać po wsi i wkurzać ludzi. gratuluje..
Avatar
Carlos / 8 listopada 2011 o 01:20
0
Ja kupując mieszkanie na Porębie w bloku najbliżej lasu, musiałem wziąć pod uwagę pociągi które jeżdżą i hałasują. Tu cwaniaczkom likwidują tor, bo za głośno, choć żaden pomiar tego nie wykazał. Może niech mieszkańcy Poręby żądają likwidacji torów kolejowych? Albo chociaż przeniesienia? Takie działania jak likwidacja toru pod presją mieszkańców prowadzą do większej ilości takich zachowań...

Szkoda, że PZM rozprowadzi odpowiednio tą kasę, a toru u nas nie będzie. Według mnie lepiej byłoby sprzedać ten tor i wybudować nowy tor z prawdziwego zdarzenia z odpowiednim zapleczem.
Ja kupując mieszkanie na Porębie w bloku najbliżej lasu, musiałem wziąć pod uwagę pociągi które jeżdżą i hałasują. Tu cwaniaczkom likwidują tor, bo za głośno, choć żaden pomiar tego nie wykazał. Może niech mieszkańcy Poręby żądają likwidacji torów kolejowych? Albo chociaż przeniesienia? Takie działania jak likwidacja toru pod presją mieszkańców prowadzą do większej ilości takich zachowań...

Szkoda, że PZM rozprowadzi odpowiednio tą kasę, a toru u nas nie będzie. Według mnie lepiej byłoby sprzedać ten tor i wybudować nowy tor z ... rozwiń
Avatar
mm / 7 listopada 2011 o 23:15
0
Fani toru wyżywają się w necie a nikt nie chce czegoś takiego koło swojego mieszkania
Avatar
mieszkaniec / 7 listopada 2011 o 20:59
0
[quote name='wój wsi spiczyn' timestamp='1320694137' post='555753']
jak mogą głosować w sprawie czegoś o czym nie mają pojęcia?
oni przecież tylko przypuszczają że będzie głośno

a tor można spróbować zlokalizować jak najdalej od zabudowań,
sprawdzić ile metrów powinien być od zabudowań żeby dźwięk był akceptowalny

kto nie był na torze ten niech się nie wypowiada
[/quote]

Człowieku to głosowanie to była tragedia. miało być tajne wyszło jawne, za każdym głosowaniem była inna głosujących na sali, nikt nad tym nie panowal. powinno zostac przeprowadzone referendum w tej sprawie a nie wiejskie zebranie
[quote name='wój wsi spiczyn' timestamp='1320694137' post='555753']
jak mogą głosować w sprawie czegoś o czym nie mają pojęcia?
oni przecież tylko przypuszczają że będzie głośno

a tor można spróbować zlokalizować jak najdalej od zabudowań,
sprawdzić ile metrów powinien być od zabudowań żeby dźwięk był akceptowalny

kto nie był na torze ten niech się nie wypowiada
[/quote]

Człowieku to głosowanie to była tragedia. miało być tajne wyszło jawne, za każdym głos... rozwiń
Avatar
wój wsi spiczyn / 7 listopada 2011 o 20:28
0
jak mogą głosować w sprawie czegoś o czym nie mają pojęcia?
oni przecież tylko przypuszczają że będzie głośno

a tor można spróbować zlokalizować jak najdalej od zabudowań,
sprawdzić ile metrów powinien być od zabudowań żeby dźwięk był akceptowalny

kto nie był na torze ten niech się nie wypowiada
Avatar
abc / 7 listopada 2011 o 20:19
0
dokładnie, teraz to już nawet nie ukrywają, że te osiedla przy torze
chcą dalej reprodukować, znaczy stawiać nowe, tylko nie ma gdzie.
Tor jest za głośny, tor zajmuje za dużo miejsca, tor musi zniknąć...

Nigdy! Zburzcie sobie te bloki, kościół, albo jeszcze co innego.
Jeszcze trochę i zalew też trzeba będzie przesunąć lub ich pozalewa.



btw. przy Lubelli nie raz tak swłitaśnie pachnie czekoladą, że ciężko wytrzymać
dokładnie, teraz to już nawet nie ukrywają, że te osiedla przy torze
chcą dalej reprodukować, znaczy stawiać nowe, tylko nie ma gdzie.
Tor jest za głośny, tor zajmuje za dużo miejsca, tor musi zniknąć...

Nigdy! Zburzcie sobie te bloki, kościół, albo jeszcze co innego.
Jeszcze trochę i zalew też trzeba będzie przesunąć lub ich pozalewa.



btw. przy Lubelli nie raz tak swłitaśnie pachnie czekoladą, że ciężko wytrzymać rozwiń
Avatar
Jacek / 7 listopada 2011 o 20:14
0
Moim skromnym zdaniem to jest totalna bzdura aby przenosic tor. Kupie mieszkanie koło Lubelli i zażądam zamknięcia fabryki bo mi paluszkami śmierdzi hahaha.
Avatar
abc / 8 listopada 2011 o 22:58
0
fakt bo bloków nie można stawiać gdzie indziej, narzekać trzeba
hmmmm, cóż... to może w to miejsce kolejną wielką galerię handlową?
"złote zalewy", multipleks, kolejny obóz pracy i rozpusty :>
Avatar
jon / 8 listopada 2011 o 21:46
0
[quote name='abc' timestamp='1320693581' post='555748']
dokładnie, teraz to już nawet nie ukrywają, że te osiedla przy torze
chcą dalej reprodukować, znaczy stawiać nowe, tylko nie ma gdzie.
Tor jest za głośny, tor zajmuje za dużo miejsca, tor musi zniknąć...

Nigdy! Zburzcie sobie te bloki, kościół, albo jeszcze co innego.
Jeszcze trochę i zalew też trzeba będzie przesunąć lub ich pozalewa.



btw. przy Lubelli nie raz tak swłitaśnie pachnie czekoladą, że ciężko wytrzymać
[/quote]
zauważ, że tor jest tylko jedną z wielu potrzeb mieszkańców miasta ( niedużej grupki ), i to potrzebą o najniższym chyba priorytecie
[quote name='abc' timestamp='1320693581' post='555748']
dokładnie, teraz to już nawet nie ukrywają, że te osiedla przy torze
chcą dalej reprodukować, znaczy stawiać nowe, tylko nie ma gdzie.
Tor jest za głośny, tor zajmuje za dużo miejsca, tor musi zniknąć...

Nigdy! Zburzcie sobie te bloki, kościół, albo jeszcze co innego.
Jeszcze trochę i zalew też trzeba będzie przesunąć lub ich pozalewa.



btw. przy Lubelli nie raz tak swłitaśnie pachnie czekoladą,... rozwiń
Avatar
wiatraczek:) / 8 listopada 2011 o 19:05
0
[quote name='Boczek' timestamp='1320743790' post='555877']
To społeczniaki z tego Jawidza! Wstyd mi za Was. Hałas przeszkadza, a jakby tor był we wsi obok to wszystkie stare pryki by łazili oglądać co sie dzieje, ale nie, w jawidzu być nie może.. trudno, młodzież dalej będzie sie wściekać po wsi i wkurzać ludzi. gratuluje..
[/quote]
Przeszkadza tor ktory by miał powstać i coś by sie działo przynajmniej,ale jak mieli wysypisko za domami to im nie przeszkadzało,był smród smród i jeszcze raz smród ale to mogło byc- TOR nie, a szkoda Buraki!!!
[quote name='Boczek' timestamp='1320743790' post='555877']
To społeczniaki z tego Jawidza! Wstyd mi za Was. Hałas przeszkadza, a jakby tor był we wsi obok to wszystkie stare pryki by łazili oglądać co sie dzieje, ale nie, w jawidzu być nie może.. trudno, młodzież dalej będzie sie wściekać po wsi i wkurzać ludzi. gratuluje..
[/quote]
Przeszkadza tor ktory by miał powstać i coś by sie działo przynajmniej,ale jak mieli wysypisko za domami to im nie przeszkadzało,był smród smród i jeszcze raz smród a... rozwiń
Avatar
Boczek / 8 listopada 2011 o 10:16
0
To społeczniaki z tego Jawidza! Wstyd mi za Was. Hałas przeszkadza, a jakby tor był we wsi obok to wszystkie stare pryki by łazili oglądać co sie dzieje, ale nie, w jawidzu być nie może.. trudno, młodzież dalej będzie sie wściekać po wsi i wkurzać ludzi. gratuluje..
Avatar
Carlos / 8 listopada 2011 o 01:20
0
Ja kupując mieszkanie na Porębie w bloku najbliżej lasu, musiałem wziąć pod uwagę pociągi które jeżdżą i hałasują. Tu cwaniaczkom likwidują tor, bo za głośno, choć żaden pomiar tego nie wykazał. Może niech mieszkańcy Poręby żądają likwidacji torów kolejowych? Albo chociaż przeniesienia? Takie działania jak likwidacja toru pod presją mieszkańców prowadzą do większej ilości takich zachowań...

Szkoda, że PZM rozprowadzi odpowiednio tą kasę, a toru u nas nie będzie. Według mnie lepiej byłoby sprzedać ten tor i wybudować nowy tor z prawdziwego zdarzenia z odpowiednim zapleczem.
Ja kupując mieszkanie na Porębie w bloku najbliżej lasu, musiałem wziąć pod uwagę pociągi które jeżdżą i hałasują. Tu cwaniaczkom likwidują tor, bo za głośno, choć żaden pomiar tego nie wykazał. Może niech mieszkańcy Poręby żądają likwidacji torów kolejowych? Albo chociaż przeniesienia? Takie działania jak likwidacja toru pod presją mieszkańców prowadzą do większej ilości takich zachowań...

Szkoda, że PZM rozprowadzi odpowiednio tą kasę, a toru u nas nie będzie. Według mnie lepiej byłoby sprzedać ten tor i wybudować nowy tor z ... rozwiń
Avatar
mm / 7 listopada 2011 o 23:15
0
Fani toru wyżywają się w necie a nikt nie chce czegoś takiego koło swojego mieszkania
Avatar
mieszkaniec / 7 listopada 2011 o 20:59
0
[quote name='wój wsi spiczyn' timestamp='1320694137' post='555753']
jak mogą głosować w sprawie czegoś o czym nie mają pojęcia?
oni przecież tylko przypuszczają że będzie głośno

a tor można spróbować zlokalizować jak najdalej od zabudowań,
sprawdzić ile metrów powinien być od zabudowań żeby dźwięk był akceptowalny

kto nie był na torze ten niech się nie wypowiada
[/quote]

Człowieku to głosowanie to była tragedia. miało być tajne wyszło jawne, za każdym głosowaniem była inna głosujących na sali, nikt nad tym nie panowal. powinno zostac przeprowadzone referendum w tej sprawie a nie wiejskie zebranie
[quote name='wój wsi spiczyn' timestamp='1320694137' post='555753']
jak mogą głosować w sprawie czegoś o czym nie mają pojęcia?
oni przecież tylko przypuszczają że będzie głośno

a tor można spróbować zlokalizować jak najdalej od zabudowań,
sprawdzić ile metrów powinien być od zabudowań żeby dźwięk był akceptowalny

kto nie był na torze ten niech się nie wypowiada
[/quote]

Człowieku to głosowanie to była tragedia. miało być tajne wyszło jawne, za każdym głos... rozwiń
Avatar
wój wsi spiczyn / 7 listopada 2011 o 20:28
0
jak mogą głosować w sprawie czegoś o czym nie mają pojęcia?
oni przecież tylko przypuszczają że będzie głośno

a tor można spróbować zlokalizować jak najdalej od zabudowań,
sprawdzić ile metrów powinien być od zabudowań żeby dźwięk był akceptowalny

kto nie był na torze ten niech się nie wypowiada
Avatar
abc / 7 listopada 2011 o 20:19
0
dokładnie, teraz to już nawet nie ukrywają, że te osiedla przy torze
chcą dalej reprodukować, znaczy stawiać nowe, tylko nie ma gdzie.
Tor jest za głośny, tor zajmuje za dużo miejsca, tor musi zniknąć...

Nigdy! Zburzcie sobie te bloki, kościół, albo jeszcze co innego.
Jeszcze trochę i zalew też trzeba będzie przesunąć lub ich pozalewa.



btw. przy Lubelli nie raz tak swłitaśnie pachnie czekoladą, że ciężko wytrzymać
dokładnie, teraz to już nawet nie ukrywają, że te osiedla przy torze
chcą dalej reprodukować, znaczy stawiać nowe, tylko nie ma gdzie.
Tor jest za głośny, tor zajmuje za dużo miejsca, tor musi zniknąć...

Nigdy! Zburzcie sobie te bloki, kościół, albo jeszcze co innego.
Jeszcze trochę i zalew też trzeba będzie przesunąć lub ich pozalewa.



btw. przy Lubelli nie raz tak swłitaśnie pachnie czekoladą, że ciężko wytrzymać rozwiń
Avatar
Jacek / 7 listopada 2011 o 20:14
0
Moim skromnym zdaniem to jest totalna bzdura aby przenosic tor. Kupie mieszkanie koło Lubelli i zażądam zamknięcia fabryki bo mi paluszkami śmierdzi hahaha.
Zobacz wszystkie komentarze 12

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Święcenie samochodów w lubelskich kościołach. Żeby kierowcy zawsze używali ich mądrze
Zdjęcia
galeria

Święcenie samochodów w lubelskich kościołach. Żeby kierowcy zawsze używali ich mądrze 0 3

Na samochody dla misjonarzy zbierano w niedzielę pieniądze w lubelskich kościołach, a obok nich można było poświęcić swój pojazd. Tak zaczął się 18. Ogólnopolski Tydzień św. Krzysztofa.

Polscy strażacy pomagają Szwedom gasić pożary lasów. Niesamowita reakcja mieszkańców [wideo]
film

Polscy strażacy pomagają Szwedom gasić pożary lasów. Niesamowita reakcja mieszkańców [wideo] 99 6

W związku z pożarami lasów w środkowej części Szwecji, polski rząd podjął decyzję o udzieleniu wsparcia. W sobotę ze Świnoujścia wyruszyła grupa prawie 140 strażaków, którzy mają pomóc szwedzkim ratownikom. Do Szwecji pojechał również 44 wozy ratowniczo-gaśnicze.

Cheap Tobacco wystąpi w Radiu Lublin
27 lipca 2018, 19:00

Cheap Tobacco wystąpi w Radiu Lublin 1 0

Co Gdzie Kiedy. Radio Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) zaprasza na koncert formacji Cheap Tobacco. Wydarzenie odbędzie się 27 lipca o godz. 19.

Przedsmak Carnavalu Sztumistrzów. Po Lublinie krąży już Cyrk Podwórkowy [zdjęcia]
galeria

Przedsmak Carnavalu Sztumistrzów. Po Lublinie krąży już Cyrk Podwórkowy [zdjęcia] 1 1

Po lubelskich dzielnicach krąży już Cyrk Podwórkowy, który co roku jest oznaką zbliżającego się Carnavalu Sztukmistrzów.

Nowa galeria handlowa w woj. lubelskim. Pieniądze zainwestuje belgijski deweloper
galeria

Nowa galeria handlowa w woj. lubelskim. Pieniądze zainwestuje belgijski deweloper 16 5

Nie jedna, a dwie firmy zbudują razem pierwszą w Chełmie dużą galerię handlową. Prace budowlane mają się rozpocząć jeszcze w tym roku.

Ten Typ Mes wystąpi w Plenerze
27 lipca 2018, 20:00

Ten Typ Mes wystąpi w Plenerze 1 0

Co Gdzie Kiedy. 27 lipca o godz. 20 w klubie Plener (Park Ludowy) wystąpi popularny raper i wokalista Ten Typ Mes. Artysta rozkręci soundsystemową imprezę z udziałem producenta Stasiaka oraz DJ'ów Black Belta Grega i Raz Dwa.

Łączy ich wspólna praca w policji. Oto najlepsze w woj. lubelskim psy służbowe i ich przewodnicy
galeria
film

Łączy ich wspólna praca w policji. Oto najlepsze w woj. lubelskim psy służbowe i ich przewodnicy 7 2

W piątek zakończyły się wojewódzkie eliminacje do XVIII finału Kynologicznych Mistrzostw Policji Sułkowice 2018. Zwyciężył pies IBAR i jego przewodnik st. sierż. Artur Lipski z KMP w Zamościu.

Poseł mówi o pobiciu demonstrantów w Warszawie. Policja odpowiada
film

Poseł mówi o pobiciu demonstrantów w Warszawie. Policja odpowiada 0 3

Poseł Nowoczesnej Piotr Misiło zapowiada złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez policję podczas piątkowej demonstracji przed Sejmem.

74 lata temu zlikwidowano niemiecki obóz koncentracyjny Majdanek. Pamięć o ofiarach
galeria

74 lata temu zlikwidowano niemiecki obóz koncentracyjny Majdanek. Pamięć o ofiarach 10 3

W niedzielę minęły 74 lata od ostatecznej likwidacji niemieckiego obozu koncentracyjnego Majdanek, który działał przez blisko trzy lata.

Miasto movie analogowo: Terminator w Warsztatach Kultury
25 lipca 2018, 21:00

Miasto movie analogowo: Terminator w Warsztatach Kultury 3 0

Co Gdzie Kiedy. Przed nami ostatnie lipcowe spotkanie w ramach cyklu Miasto movie analogowo w Warsztatach Kultury (ul. Grodzka 5a). W środę, 25 lipca o godz. 21 w tamtejszej Próbie Cafe wyświetlony zostanie kultowy Terminator.

94 PZLA MP. Złoto Pauliny Guby na zakończenie zmagań w Lublinie

94 PZLA MP. Złoto Pauliny Guby na zakończenie zmagań w Lublinie 0 0

Zawodniczka AZS UMCS Lublin Paulina Guba bez najmniejszych problemów wywalczyła złoty medal w pchnięciu kulą. Lubelska zawodniczka uzyskała rezultat 18.82 i nad drugą w klasyfikacji zawodniczką miała blisko dwa metry

Czyj to pies? Policjanci szukają właściciela

Czyj to pies? Policjanci szukają właściciela 2 3

W czerwcu w lesie w miejscowości Rokitno (pow. bialski) przypadkowy świadek zauważył błąkające się w rejonie leśnej ścieżki zwierzę.

Sejm zdecydował. 2019 rokiem Unii Lubelskiej

Sejm zdecydował. 2019 rokiem Unii Lubelskiej 0 6

Sejm w piątek przyjął uchwałę o ustanowieniu patronów 2019 roku. Jednym z uhonorowanych w ten sposób wydarzeń jest Unia Lubelska. W przyszłym roku przypada 450. rocznica jej zawarcia.

94 PZLA MP. Srebro Karoliny Kołeczek i Piotra Tarkowskiego

94 PZLA MP. Srebro Karoliny Kołeczek i Piotra Tarkowskiego 0 0

Karolina Kołeczek z AZS UMCS Lublin i Piotr Tarkowski z AZS AWF Biała Podlaska wywalczyli srebrne medale w swoich konkurencjach podczas trzeciego dnia mistrzostw Polski w lekkiej atletyce rozgrywanych w Lublinie

Motor Lublin powinien być finansowany tylko z pieniędzy prywatnych? Proponują zrzutkę

Motor Lublin powinien być finansowany tylko z pieniędzy prywatnych? Proponują zrzutkę 83 26

Motor Lublin miałby wyemitować akcje do kupienia przez wszystkich zainteresowanych, dzięki temu zyskałby pieniądze na działalność. Taką propozycję podsuwa prezydentowi lubelska Fundacja Wolności, która woli, żeby klub nie był – jak obecnie – finansowany z pieniędzy podatników.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.