Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

23 października 2012 r.
20:02
Edytuj ten wpis

Lotnisko Lublin: Czartery do Burgas i Dubrovnika z Rainbow Tours

Autor: Zdjęcie autora red pasażer.com
0 19 A A
 (sxc.hu)
(sxc.hu)

Biuro podróży Rainbow Tours zapowiada, że w lecie 2013 roku będzie latać z 10 miast w Polsce. Na liście jest też Lublin. Z naszego lotniska będzie można polecieć do Bułgarii i Chorwacji.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Informację o nowych połączeniach z lotniska w Świdniku dostaliśmy od naszego Czytelnika. Dziękujemy!

- W sezonie Lato 2013 latamy aż z 10. lotnisk w całej Polsce. Prezentujemy pełną listę kierunków z podziałem na poszczególne miasta wylotowe - pisze na swojej stronie Rainbow Tours.

Na liście jest także lotnisko w Lublinie. Na wycieczki stąd będzie można polecieć do Burgas w Bułgarii i do Dubrovnika w Chorwacji.

Serwis branży lotniczej Pasazer.com dodaje, że pierwszy lot na trasie Lublin-Burgas ma się odbyć 7 czerwca 2013, a na trasie Lublin-Dubrownik 13 czerwca. Portal podaje też, że wylatywać do Bułgarii będziemy w piątki, a do Chorwacji w czwartki.

Burgas to miasto we wschodniej Bułgarii, nad Zatoką Burgaską Morza Czarnego. Dubrownik to miasto i port na południu Chorwacji, nad Morzem Adriatyckim.

Z Portu Lotniczego Lublin na wycieczki mieli latać także klienci innego biura podróży - Itaki. Itaka wycofała się jednak z zimowych czarterów do Egiptu. Powód? Mało chętnych.

Komentarze 19

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Turystka .com / 24 października 2012 o 12:40
0
Nareszcie jakaś dobra wiadomość,mam nadzieję skorzystać z usług Rainbow Tours już w przyszłym sezonie,oby tylko liczba chętnych dopisała i nie było jak w przypadku Itaki.Dla mnie to naprawdę super wiadomość
Avatar
mar / 24 października 2012 o 11:32
0
[quote name='lublinianin' timestamp='1351068366' post='686621']
12:30 wyjeżdżam z Lublina
17:00 Barwinek - odpoczynek
19:00 Granica Węgier
21:30 Budapeszt
23:30 Granica Chorwacji
06:30 Split
09:30 Dubrovnik

Ja akurat lubię jazdę w nocy i da się to przejechać bez problemu w miarę przepisowo w tym czasie bez zwiedzania.

Jeśli dorzucisz dłuższe przerwy i zwiedzanie miejscowości po drodze to czas się wiadomo wydłuża - co jest dobre w drodze powrotnej.
[/quote]


slowacja w 2 godziny z odpoczynkiem chyba helikopterem bo tam co chwile 40/50 km/h wegry 1,5 godziny ? to ile ty cisniesz

mam nadzieje ze w lipcu loty do bulgarii beda za normalna cene w tym roku chcialem poleciec to wyszlo 1200 od osoby rownież za 3 letnie dziecko
[quote name='lublinianin' timestamp='1351068366' post='686621']
12:30 wyjeżdżam z Lublina
17:00 Barwinek - odpoczynek
19:00 Granica Węgier
21:30 Budapeszt
23:30 Granica Chorwacji
06:30 Split
09:30 Dubrovnik

Ja akurat lubię jazdę w nocy i da się to przejechać bez problemu w miarę przepisowo w tym czasie bez zwiedzania.

Jeśli dorzucisz dłuższe przerwy i zwiedzanie miejscowości po drodze to czas się wiadomo wydłuża - co jest dobre w drodze powrotnej.
rozwiń
Avatar
lublinianin / 24 października 2012 o 10:46
0
[quote name='ere' timestamp='1351066464' post='686595']
twoja bajeczka brzmi jak bajka niektórych ludzi jak to w Warszawie dojeżdżają do pracy 20 minut czy jest korek czy nie, a mieszkają w Piasecznie:). Stary nie wiem kiedy ty masz czas na zwiedzanie tych miejscowości, zjedzenie posiłku, jakiś odpoczynek? Normalnie jakiś superman jesteś drogowy. To ile ty musisz grzać jak przejeżdżasz te trasę od popołudnia do rana, rozumiem że to zwiedzanie miejscowości po drodze to w środku nocy? Nic mi się nie zgadza w tej twojej bajeczce. Parę lat temu jak jeszcze latały skyeuropy do Dubrovnika z KRA to za 500 zł można było polecieć w dwie osoby i wrócić (czas lotu 2,5h). Gdyby teraz była taka okazja to też bym poleciał. Jazda samochodem to 3-4 dni wyjęte z życiorysu i w dodatku niebezpieczne, szczególnie jak się prowadzi tyle kilometrów w nocy samochód.
[/quote]

12:30 wyjeżdżam z Lublina
17:00 Barwinek - odpoczynek
19:00 Granica Węgier
21:30 Budapeszt
23:30 Granica Chorwacji
06:30 Split
09:30 Dubrovnik

Ja akurat lubię jazdę w nocy i da się to przejechać bez problemu w miarę przepisowo w tym czasie bez zwiedzania.

Jeśli dorzucisz dłuższe przerwy i zwiedzanie miejscowości po drodze to czas się wiadomo wydłuża - co jest dobre w drodze powrotnej.
[quote name='ere' timestamp='1351066464' post='686595']
twoja bajeczka brzmi jak bajka niektórych ludzi jak to w Warszawie dojeżdżają do pracy 20 minut czy jest korek czy nie, a mieszkają w Piasecznie:). Stary nie wiem kiedy ty masz czas na zwiedzanie tych miejscowości, zjedzenie posiłku, jakiś odpoczynek? Normalnie jakiś superman jesteś drogowy. To ile ty musisz grzać jak przejeżdżasz te trasę od popołudnia do rana, rozumiem że to zwiedzanie miejscowości po drodze to w środku nocy? Nic mi się nie zgadza w tej t... rozwiń
Avatar
borys / 24 października 2012 o 10:35
0
[quote name='DRZEWIECKI' timestamp='1351067367' post='686603']
JAK LUBLIN MA SIE ROZWIJAĆ SKORO WYPOWIADAJĄ SIĘ TYLKO PRYMITYWNI MALKONTENCI.
W KOŃCU COŚ W TYM MIEŚCIE DRGNĘŁO, MAMY DUŻO NOWYCH DRÓG, LOTNISKO KTÓRE MOŻE TYLKO POMÓC W ROZWOJU I SPORO INNYCH INWESTYCJI , WIĘC CIESZMY SIĘ ŻE COŚ SIĘ ROBI, A NIE TYLKO DENNA KRYTYKA WSZYSTKIEGO I WSZYSTKICH PRZEZ "MIERNOTY-SPECJALISTÓW OD WSZYSTKIEGO"
[/quote]

Nie przesadzaj. W 70% toczy się tutaj dyskusja czy lepiej samolotem czy samochodem. Nikt tutaj nie wypowiada się negatywnie na temat samego lotniska. Popieram tą inwestycję w 100% i zamierzam często z niego korzystać relax!
[quote name='DRZEWIECKI' timestamp='1351067367' post='686603']
JAK LUBLIN MA SIE ROZWIJAĆ SKORO WYPOWIADAJĄ SIĘ TYLKO PRYMITYWNI MALKONTENCI.
W KOŃCU COŚ W TYM MIEŚCIE DRGNĘŁO, MAMY DUŻO NOWYCH DRÓG, LOTNISKO KTÓRE MOŻE TYLKO POMÓC W ROZWOJU I SPORO INNYCH INWESTYCJI , WIĘC CIESZMY SIĘ ŻE COŚ SIĘ ROBI, A NIE TYLKO DENNA KRYTYKA WSZYSTKIEGO I WSZYSTKICH PRZEZ "MIERNOTY-SPECJALISTÓW OD WSZYSTKIEGO"
[/quote]

Nie przesadzaj. W 70% toczy się tutaj dyskusja czy lepiej samolotem czy ... rozwiń
Avatar
Pabloo / 24 października 2012 o 10:31
0
[quote name='lublinianin' timestamp='1351062392' post='686570']
Byłem w tym roku i w poprzednim własnym samochodem w Dubrovniku i nigdy nie zamieniłbym tej podróży na samolot. Podejrzewam, że koszt transportu będzie podobny. Podróż autem ma same plusy: super widoki, porządna chorwacka autostrada, zwiedzanie miast i miejscowości po drodze. Po południu wyjeżdzasz, następnego dnia rano jesteś na miejscu i można bez problemu samemu tą trasę przejechać bez zmiany kierowcy :-)
[/quote]
A gdzie ty te widoki w nocy podziwiałeś?? Skoro wyjeżdzasz popołudniu to podziwiałeś widoki w Polsce, przez całą noc jechałeś, rano w Dubrovniku już pewnie nie myslałeś o widokach tylko o tym aby jak najszybciej położyć się lulu. Pozdrawiam
[quote name='lublinianin' timestamp='1351062392' post='686570']
Byłem w tym roku i w poprzednim własnym samochodem w Dubrovniku i nigdy nie zamieniłbym tej podróży na samolot. Podejrzewam, że koszt transportu będzie podobny. Podróż autem ma same plusy: super widoki, porządna chorwacka autostrada, zwiedzanie miast i miejscowości po drodze. Po południu wyjeżdzasz, następnego dnia rano jesteś na miejscu i można bez problemu samemu tą trasę przejechać bez zmiany kierowcy :-)
[/quote]
A gdzie ty te widoki... rozwiń
Avatar
borys / 24 października 2012 o 10:30
0
[quote name='driver' timestamp='1351066401' post='686593']
A ja proponuje oglądnąć np.jeden z programów Polandi jest tam o tym mowa. I nie mówcie o autostradach itp. Jechałem nimi raz do Włoch i takiego koszmaru już nigdy nie powtórzę.
A kolega który tak ceni podróż samochodem niech raz spróbuje polecieć z lokalnego lotniska to na pewno zmniejszy mu się chęć tłuczenia po kilkanaście godzin nawet autostradą.
[/quote]

Program - programem, a życie - życiem. Piszę jedynie co widziałem na własne oczy a nie w jakimś tam programie.
W Polsce chętnych do przemieszczania się samolotem nie brakuje. Jeśli ktoś zamierza dotrzeć do celu i cały urlop spędzić na plaży przy swoim hotelu to zgodzę się, że samolotem najlepiej. Natomiast jeżeli ktoś preferuje czynny wypoczynek i lubi przyokazji coś zwiedzić, to na wynajęcie samochodu na np. 2 tygodnie trzeba wydać fortunę .
[quote name='driver' timestamp='1351066401' post='686593']
A ja proponuje oglądnąć np.jeden z programów Polandi jest tam o tym mowa. I nie mówcie o autostradach itp. Jechałem nimi raz do Włoch i takiego koszmaru już nigdy nie powtórzę.
A kolega który tak ceni podróż samochodem niech raz spróbuje polecieć z lokalnego lotniska to na pewno zmniejszy mu się chęć tłuczenia po kilkanaście godzin nawet autostradą.
[/quote]

Program - programem, a życie - życiem. Piszę jedynie co widziałem na wła... rozwiń
Avatar
DRZEWIECKI / 24 października 2012 o 10:29
0
JAK LUBLIN MA SIE ROZWIJAĆ SKORO WYPOWIADAJĄ SIĘ TYLKO PRYMITYWNI MALKONTENCI.
W KOŃCU COŚ W TYM MIEŚCIE DRGNĘŁO, MAMY DUŻO NOWYCH DRÓG, LOTNISKO KTÓRE MOŻE TYLKO POMÓC W ROZWOJU I SPORO INNYCH INWESTYCJI , WIĘC CIESZMY SIĘ ŻE COŚ SIĘ ROBI, A NIE TYLKO DENNA KRYTYKA WSZYSTKIEGO I WSZYSTKICH PRZEZ "MIERNOTY-SPECJALISTÓW OD WSZYSTKIEGO"
Avatar
Driver / 24 października 2012 o 10:28
0
[quote name='ere' timestamp='1351066464' post='686595']
twoja bajeczka brzmi jak bajka niektórych ludzi jak to w Warszawie dojeżdżają do pracy 20 minut czy jest korek czy nie, a mieszkają w Piasecznie:). Stary nie wiem kiedy ty masz czas na zwiedzanie tych miejscowości, zjedzenie posiłku, jakiś odpoczynek? Normalnie jakiś superman jesteś drogowy. To ile ty musisz grzać jak przejeżdżasz te trasę od popołudnia do rana, rozumiem że to zwiedzanie miejscowości po drodze to w środku nocy? Nic mi się nie zgadza w tej twojej bajeczce. Parę lat temu jak jeszcze latały skyeuropy do Dubrovnika z KRA to za 500 zł można było polecieć w dwie osoby i wrócić (czas lotu 2,5h). Gdyby teraz była taka okazja to też bym poleciał. Jazda samochodem to 3-4 dni wyjęte z życiorysu i w dodatku niebezpieczne, szczególnie jak się prowadzi tyle kilometrów w nocy samochód.
[/quote]
No to będziesz miał okazję, do czerwca do września 1/ tydzień Eurolot będzie latał z Lublina do Dubrownika (info na 99% od ludzi z firmy, dokładne info. po nowym roku)
[quote name='ere' timestamp='1351066464' post='686595']
twoja bajeczka brzmi jak bajka niektórych ludzi jak to w Warszawie dojeżdżają do pracy 20 minut czy jest korek czy nie, a mieszkają w Piasecznie:). Stary nie wiem kiedy ty masz czas na zwiedzanie tych miejscowości, zjedzenie posiłku, jakiś odpoczynek? Normalnie jakiś superman jesteś drogowy. To ile ty musisz grzać jak przejeżdżasz te trasę od popołudnia do rana, rozumiem że to zwiedzanie miejscowości po drodze to w środku nocy? Nic mi się nie zgadza w tej t... rozwiń
Avatar
ere / 24 października 2012 o 10:14
0
[quote name='lublinianin' timestamp='1351062392' post='686570']
Byłem w tym roku i w poprzednim własnym samochodem w Dubrovniku i nigdy nie zamieniłbym tej podróży na samolot. Podejrzewam, że koszt transportu będzie podobny. Podróż autem ma same plusy: super widoki, porządna chorwacka autostrada, zwiedzanie miast i miejscowości po drodze. Po południu wyjeżdzasz, następnego dnia rano jesteś na miejscu i można bez problemu samemu tą trasę przejechać bez zmiany kierowcy :-)
[/quote] twoja bajeczka brzmi jak bajka niektórych ludzi jak to w Warszawie dojeżdżają do pracy 20 minut czy jest korek czy nie, a mieszkają w Piasecznie:). Stary nie wiem kiedy ty masz czas na zwiedzanie tych miejscowości, zjedzenie posiłku, jakiś odpoczynek? Normalnie jakiś superman jesteś drogowy. To ile ty musisz grzać jak przejeżdżasz te trasę od popołudnia do rana, rozumiem że to zwiedzanie miejscowości po drodze to w środku nocy? Nic mi się nie zgadza w tej twojej bajeczce. Parę lat temu jak jeszcze latały skyeuropy do Dubrovnika z KRA to za 500 zł można było polecieć w dwie osoby i wrócić (czas lotu 2,5h). Gdyby teraz była taka okazja to też bym poleciał. Jazda samochodem to 3-4 dni wyjęte z życiorysu i w dodatku niebezpieczne, szczególnie jak się prowadzi tyle kilometrów w nocy samochód.
[quote name='lublinianin' timestamp='1351062392' post='686570']
Byłem w tym roku i w poprzednim własnym samochodem w Dubrovniku i nigdy nie zamieniłbym tej podróży na samolot. Podejrzewam, że koszt transportu będzie podobny. Podróż autem ma same plusy: super widoki, porządna chorwacka autostrada, zwiedzanie miast i miejscowości po drodze. Po południu wyjeżdzasz, następnego dnia rano jesteś na miejscu i można bez problemu samemu tą trasę przejechać bez zmiany kierowcy :-)
[/quote] twoja bajeczka brzmi jak b... rozwiń
Avatar
driver / 24 października 2012 o 10:13
0
[quote name='borys' timestamp='1351064640' post='686578']
Nie sądze:) Proponuje pojechać lub polecieć np. do Francji. Wszystkie parkingi przy turystycznych miejscach oblężone są przez samochody na zagranicznych rejestracjach - głównie holenderskich, duńskich, niemieckich i hiszpańskich. I piszę w tym przypadku o samochodach osobowych - nie o "camperach".
Jechać samochodem to nie wstyd - tylko życia szkoda na kilkunastogodzinną jazdę. Później trzeba to odespać, co daje kolejne godziny "w plecy".
[/quote]
A ja proponuje oglądnąć np.jeden z programów Polandi jest tam o tym mowa. I nie mówcie o autostradach itp. Jechałem nimi raz do Włoch i takiego koszmaru już nigdy nie powtórzę.
A kolega który tak ceni podróż samochodem niech raz spróbuje polecieć z lokalnego lotniska to na pewno zmniejszy mu się chęć tłuczenia po kilkanaście godzin nawet autostradą.
[quote name='borys' timestamp='1351064640' post='686578']
Nie sądze:) Proponuje pojechać lub polecieć np. do Francji. Wszystkie parkingi przy turystycznych miejscach oblężone są przez samochody na zagranicznych rejestracjach - głównie holenderskich, duńskich, niemieckich i hiszpańskich. I piszę w tym przypadku o samochodach osobowych - nie o "camperach".
Jechać samochodem to nie wstyd - tylko życia szkoda na kilkunastogodzinną jazdę. Później trzeba to odespać, co daje kolejne godziny "w ple... rozwiń
Avatar
Turystka .com / 24 października 2012 o 12:40
0
Nareszcie jakaś dobra wiadomość,mam nadzieję skorzystać z usług Rainbow Tours już w przyszłym sezonie,oby tylko liczba chętnych dopisała i nie było jak w przypadku Itaki.Dla mnie to naprawdę super wiadomość
Avatar
mar / 24 października 2012 o 11:32
0
[quote name='lublinianin' timestamp='1351068366' post='686621']
12:30 wyjeżdżam z Lublina
17:00 Barwinek - odpoczynek
19:00 Granica Węgier
21:30 Budapeszt
23:30 Granica Chorwacji
06:30 Split
09:30 Dubrovnik

Ja akurat lubię jazdę w nocy i da się to przejechać bez problemu w miarę przepisowo w tym czasie bez zwiedzania.

Jeśli dorzucisz dłuższe przerwy i zwiedzanie miejscowości po drodze to czas się wiadomo wydłuża - co jest dobre w drodze powrotnej.
[/quote]


slowacja w 2 godziny z odpoczynkiem chyba helikopterem bo tam co chwile 40/50 km/h wegry 1,5 godziny ? to ile ty cisniesz

mam nadzieje ze w lipcu loty do bulgarii beda za normalna cene w tym roku chcialem poleciec to wyszlo 1200 od osoby rownież za 3 letnie dziecko
[quote name='lublinianin' timestamp='1351068366' post='686621']
12:30 wyjeżdżam z Lublina
17:00 Barwinek - odpoczynek
19:00 Granica Węgier
21:30 Budapeszt
23:30 Granica Chorwacji
06:30 Split
09:30 Dubrovnik

Ja akurat lubię jazdę w nocy i da się to przejechać bez problemu w miarę przepisowo w tym czasie bez zwiedzania.

Jeśli dorzucisz dłuższe przerwy i zwiedzanie miejscowości po drodze to czas się wiadomo wydłuża - co jest dobre w drodze powrotnej.
rozwiń
Avatar
lublinianin / 24 października 2012 o 10:46
0
[quote name='ere' timestamp='1351066464' post='686595']
twoja bajeczka brzmi jak bajka niektórych ludzi jak to w Warszawie dojeżdżają do pracy 20 minut czy jest korek czy nie, a mieszkają w Piasecznie:). Stary nie wiem kiedy ty masz czas na zwiedzanie tych miejscowości, zjedzenie posiłku, jakiś odpoczynek? Normalnie jakiś superman jesteś drogowy. To ile ty musisz grzać jak przejeżdżasz te trasę od popołudnia do rana, rozumiem że to zwiedzanie miejscowości po drodze to w środku nocy? Nic mi się nie zgadza w tej twojej bajeczce. Parę lat temu jak jeszcze latały skyeuropy do Dubrovnika z KRA to za 500 zł można było polecieć w dwie osoby i wrócić (czas lotu 2,5h). Gdyby teraz była taka okazja to też bym poleciał. Jazda samochodem to 3-4 dni wyjęte z życiorysu i w dodatku niebezpieczne, szczególnie jak się prowadzi tyle kilometrów w nocy samochód.
[/quote]

12:30 wyjeżdżam z Lublina
17:00 Barwinek - odpoczynek
19:00 Granica Węgier
21:30 Budapeszt
23:30 Granica Chorwacji
06:30 Split
09:30 Dubrovnik

Ja akurat lubię jazdę w nocy i da się to przejechać bez problemu w miarę przepisowo w tym czasie bez zwiedzania.

Jeśli dorzucisz dłuższe przerwy i zwiedzanie miejscowości po drodze to czas się wiadomo wydłuża - co jest dobre w drodze powrotnej.
[quote name='ere' timestamp='1351066464' post='686595']
twoja bajeczka brzmi jak bajka niektórych ludzi jak to w Warszawie dojeżdżają do pracy 20 minut czy jest korek czy nie, a mieszkają w Piasecznie:). Stary nie wiem kiedy ty masz czas na zwiedzanie tych miejscowości, zjedzenie posiłku, jakiś odpoczynek? Normalnie jakiś superman jesteś drogowy. To ile ty musisz grzać jak przejeżdżasz te trasę od popołudnia do rana, rozumiem że to zwiedzanie miejscowości po drodze to w środku nocy? Nic mi się nie zgadza w tej t... rozwiń
Avatar
borys / 24 października 2012 o 10:35
0
[quote name='DRZEWIECKI' timestamp='1351067367' post='686603']
JAK LUBLIN MA SIE ROZWIJAĆ SKORO WYPOWIADAJĄ SIĘ TYLKO PRYMITYWNI MALKONTENCI.
W KOŃCU COŚ W TYM MIEŚCIE DRGNĘŁO, MAMY DUŻO NOWYCH DRÓG, LOTNISKO KTÓRE MOŻE TYLKO POMÓC W ROZWOJU I SPORO INNYCH INWESTYCJI , WIĘC CIESZMY SIĘ ŻE COŚ SIĘ ROBI, A NIE TYLKO DENNA KRYTYKA WSZYSTKIEGO I WSZYSTKICH PRZEZ "MIERNOTY-SPECJALISTÓW OD WSZYSTKIEGO"
[/quote]

Nie przesadzaj. W 70% toczy się tutaj dyskusja czy lepiej samolotem czy samochodem. Nikt tutaj nie wypowiada się negatywnie na temat samego lotniska. Popieram tą inwestycję w 100% i zamierzam często z niego korzystać relax!
[quote name='DRZEWIECKI' timestamp='1351067367' post='686603']
JAK LUBLIN MA SIE ROZWIJAĆ SKORO WYPOWIADAJĄ SIĘ TYLKO PRYMITYWNI MALKONTENCI.
W KOŃCU COŚ W TYM MIEŚCIE DRGNĘŁO, MAMY DUŻO NOWYCH DRÓG, LOTNISKO KTÓRE MOŻE TYLKO POMÓC W ROZWOJU I SPORO INNYCH INWESTYCJI , WIĘC CIESZMY SIĘ ŻE COŚ SIĘ ROBI, A NIE TYLKO DENNA KRYTYKA WSZYSTKIEGO I WSZYSTKICH PRZEZ "MIERNOTY-SPECJALISTÓW OD WSZYSTKIEGO"
[/quote]

Nie przesadzaj. W 70% toczy się tutaj dyskusja czy lepiej samolotem czy ... rozwiń
Avatar
Pabloo / 24 października 2012 o 10:31
0
[quote name='lublinianin' timestamp='1351062392' post='686570']
Byłem w tym roku i w poprzednim własnym samochodem w Dubrovniku i nigdy nie zamieniłbym tej podróży na samolot. Podejrzewam, że koszt transportu będzie podobny. Podróż autem ma same plusy: super widoki, porządna chorwacka autostrada, zwiedzanie miast i miejscowości po drodze. Po południu wyjeżdzasz, następnego dnia rano jesteś na miejscu i można bez problemu samemu tą trasę przejechać bez zmiany kierowcy :-)
[/quote]
A gdzie ty te widoki w nocy podziwiałeś?? Skoro wyjeżdzasz popołudniu to podziwiałeś widoki w Polsce, przez całą noc jechałeś, rano w Dubrovniku już pewnie nie myslałeś o widokach tylko o tym aby jak najszybciej położyć się lulu. Pozdrawiam
[quote name='lublinianin' timestamp='1351062392' post='686570']
Byłem w tym roku i w poprzednim własnym samochodem w Dubrovniku i nigdy nie zamieniłbym tej podróży na samolot. Podejrzewam, że koszt transportu będzie podobny. Podróż autem ma same plusy: super widoki, porządna chorwacka autostrada, zwiedzanie miast i miejscowości po drodze. Po południu wyjeżdzasz, następnego dnia rano jesteś na miejscu i można bez problemu samemu tą trasę przejechać bez zmiany kierowcy :-)
[/quote]
A gdzie ty te widoki... rozwiń
Avatar
borys / 24 października 2012 o 10:30
0
[quote name='driver' timestamp='1351066401' post='686593']
A ja proponuje oglądnąć np.jeden z programów Polandi jest tam o tym mowa. I nie mówcie o autostradach itp. Jechałem nimi raz do Włoch i takiego koszmaru już nigdy nie powtórzę.
A kolega który tak ceni podróż samochodem niech raz spróbuje polecieć z lokalnego lotniska to na pewno zmniejszy mu się chęć tłuczenia po kilkanaście godzin nawet autostradą.
[/quote]

Program - programem, a życie - życiem. Piszę jedynie co widziałem na własne oczy a nie w jakimś tam programie.
W Polsce chętnych do przemieszczania się samolotem nie brakuje. Jeśli ktoś zamierza dotrzeć do celu i cały urlop spędzić na plaży przy swoim hotelu to zgodzę się, że samolotem najlepiej. Natomiast jeżeli ktoś preferuje czynny wypoczynek i lubi przyokazji coś zwiedzić, to na wynajęcie samochodu na np. 2 tygodnie trzeba wydać fortunę .
[quote name='driver' timestamp='1351066401' post='686593']
A ja proponuje oglądnąć np.jeden z programów Polandi jest tam o tym mowa. I nie mówcie o autostradach itp. Jechałem nimi raz do Włoch i takiego koszmaru już nigdy nie powtórzę.
A kolega który tak ceni podróż samochodem niech raz spróbuje polecieć z lokalnego lotniska to na pewno zmniejszy mu się chęć tłuczenia po kilkanaście godzin nawet autostradą.
[/quote]

Program - programem, a życie - życiem. Piszę jedynie co widziałem na wła... rozwiń
Avatar
DRZEWIECKI / 24 października 2012 o 10:29
0
JAK LUBLIN MA SIE ROZWIJAĆ SKORO WYPOWIADAJĄ SIĘ TYLKO PRYMITYWNI MALKONTENCI.
W KOŃCU COŚ W TYM MIEŚCIE DRGNĘŁO, MAMY DUŻO NOWYCH DRÓG, LOTNISKO KTÓRE MOŻE TYLKO POMÓC W ROZWOJU I SPORO INNYCH INWESTYCJI , WIĘC CIESZMY SIĘ ŻE COŚ SIĘ ROBI, A NIE TYLKO DENNA KRYTYKA WSZYSTKIEGO I WSZYSTKICH PRZEZ "MIERNOTY-SPECJALISTÓW OD WSZYSTKIEGO"
Avatar
Driver / 24 października 2012 o 10:28
0
[quote name='ere' timestamp='1351066464' post='686595']
twoja bajeczka brzmi jak bajka niektórych ludzi jak to w Warszawie dojeżdżają do pracy 20 minut czy jest korek czy nie, a mieszkają w Piasecznie:). Stary nie wiem kiedy ty masz czas na zwiedzanie tych miejscowości, zjedzenie posiłku, jakiś odpoczynek? Normalnie jakiś superman jesteś drogowy. To ile ty musisz grzać jak przejeżdżasz te trasę od popołudnia do rana, rozumiem że to zwiedzanie miejscowości po drodze to w środku nocy? Nic mi się nie zgadza w tej twojej bajeczce. Parę lat temu jak jeszcze latały skyeuropy do Dubrovnika z KRA to za 500 zł można było polecieć w dwie osoby i wrócić (czas lotu 2,5h). Gdyby teraz była taka okazja to też bym poleciał. Jazda samochodem to 3-4 dni wyjęte z życiorysu i w dodatku niebezpieczne, szczególnie jak się prowadzi tyle kilometrów w nocy samochód.
[/quote]
No to będziesz miał okazję, do czerwca do września 1/ tydzień Eurolot będzie latał z Lublina do Dubrownika (info na 99% od ludzi z firmy, dokładne info. po nowym roku)
[quote name='ere' timestamp='1351066464' post='686595']
twoja bajeczka brzmi jak bajka niektórych ludzi jak to w Warszawie dojeżdżają do pracy 20 minut czy jest korek czy nie, a mieszkają w Piasecznie:). Stary nie wiem kiedy ty masz czas na zwiedzanie tych miejscowości, zjedzenie posiłku, jakiś odpoczynek? Normalnie jakiś superman jesteś drogowy. To ile ty musisz grzać jak przejeżdżasz te trasę od popołudnia do rana, rozumiem że to zwiedzanie miejscowości po drodze to w środku nocy? Nic mi się nie zgadza w tej t... rozwiń
Avatar
ere / 24 października 2012 o 10:14
0
[quote name='lublinianin' timestamp='1351062392' post='686570']
Byłem w tym roku i w poprzednim własnym samochodem w Dubrovniku i nigdy nie zamieniłbym tej podróży na samolot. Podejrzewam, że koszt transportu będzie podobny. Podróż autem ma same plusy: super widoki, porządna chorwacka autostrada, zwiedzanie miast i miejscowości po drodze. Po południu wyjeżdzasz, następnego dnia rano jesteś na miejscu i można bez problemu samemu tą trasę przejechać bez zmiany kierowcy :-)
[/quote] twoja bajeczka brzmi jak bajka niektórych ludzi jak to w Warszawie dojeżdżają do pracy 20 minut czy jest korek czy nie, a mieszkają w Piasecznie:). Stary nie wiem kiedy ty masz czas na zwiedzanie tych miejscowości, zjedzenie posiłku, jakiś odpoczynek? Normalnie jakiś superman jesteś drogowy. To ile ty musisz grzać jak przejeżdżasz te trasę od popołudnia do rana, rozumiem że to zwiedzanie miejscowości po drodze to w środku nocy? Nic mi się nie zgadza w tej twojej bajeczce. Parę lat temu jak jeszcze latały skyeuropy do Dubrovnika z KRA to za 500 zł można było polecieć w dwie osoby i wrócić (czas lotu 2,5h). Gdyby teraz była taka okazja to też bym poleciał. Jazda samochodem to 3-4 dni wyjęte z życiorysu i w dodatku niebezpieczne, szczególnie jak się prowadzi tyle kilometrów w nocy samochód.
[quote name='lublinianin' timestamp='1351062392' post='686570']
Byłem w tym roku i w poprzednim własnym samochodem w Dubrovniku i nigdy nie zamieniłbym tej podróży na samolot. Podejrzewam, że koszt transportu będzie podobny. Podróż autem ma same plusy: super widoki, porządna chorwacka autostrada, zwiedzanie miast i miejscowości po drodze. Po południu wyjeżdzasz, następnego dnia rano jesteś na miejscu i można bez problemu samemu tą trasę przejechać bez zmiany kierowcy :-)
[/quote] twoja bajeczka brzmi jak b... rozwiń
Avatar
driver / 24 października 2012 o 10:13
0
[quote name='borys' timestamp='1351064640' post='686578']
Nie sądze:) Proponuje pojechać lub polecieć np. do Francji. Wszystkie parkingi przy turystycznych miejscach oblężone są przez samochody na zagranicznych rejestracjach - głównie holenderskich, duńskich, niemieckich i hiszpańskich. I piszę w tym przypadku o samochodach osobowych - nie o "camperach".
Jechać samochodem to nie wstyd - tylko życia szkoda na kilkunastogodzinną jazdę. Później trzeba to odespać, co daje kolejne godziny "w plecy".
[/quote]
A ja proponuje oglądnąć np.jeden z programów Polandi jest tam o tym mowa. I nie mówcie o autostradach itp. Jechałem nimi raz do Włoch i takiego koszmaru już nigdy nie powtórzę.
A kolega który tak ceni podróż samochodem niech raz spróbuje polecieć z lokalnego lotniska to na pewno zmniejszy mu się chęć tłuczenia po kilkanaście godzin nawet autostradą.
[quote name='borys' timestamp='1351064640' post='686578']
Nie sądze:) Proponuje pojechać lub polecieć np. do Francji. Wszystkie parkingi przy turystycznych miejscach oblężone są przez samochody na zagranicznych rejestracjach - głównie holenderskich, duńskich, niemieckich i hiszpańskich. I piszę w tym przypadku o samochodach osobowych - nie o "camperach".
Jechać samochodem to nie wstyd - tylko życia szkoda na kilkunastogodzinną jazdę. Później trzeba to odespać, co daje kolejne godziny "w ple... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 19

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

PiS: Środki publiczne były wyprowadzane z Centrum Kultury. Miasto odpowiada

PiS: Środki publiczne były wyprowadzane z Centrum Kultury. Miasto odpowiada 3 5

Radni opozycji ocenili wyniki kontroli w Centrum Kultury jako skandal i zażądali wyjaśnień od prezydenta miasta

Nowa dyrektor Teatru Muzycznego. Kogo wybrała komisja?

Nowa dyrektor Teatru Muzycznego. Kogo wybrała komisja? 0 1

Kamila Lendzion została rekomendowana na stanowisko dyrektora Teatru Muzycznego w Lublinie. Teraz tę kandydaturę musi zaakceptować Zarząd Województwa Lubelskiego, któremu podlega instytucja.

Transfery w Motorze Lublin: dzisiaj Meskhia, jutro Bonin?

Transfery w Motorze Lublin: dzisiaj Meskhia, jutro Bonin? 16 6

Motor Lublin potwierdził piąty transfer podczas letniego okienka. Kontrakt podpisał były, młodzieżowy reprezentant Ukrainy, a ostatnio zawodnik Wisły Puławy – Irakli Meskhia. Wkrótce kolejnym wzmocnieniem powinien być za to... Grzegorz Bonin

Olimp "przeniesie się" na Ponikwodę? Rada dzielnicy: Byłby naszym ośrodkiem kulturalnym

Olimp "przeniesie się" na Ponikwodę? Rada dzielnicy: Byłby naszym ośrodkiem kulturalnym 29 4

Rada Dzielnicy Ponikwoda chce, żeby galeria handlowa Olimp znalazła się w jej granicach, a nie – jak teraz – na Czechowie Południowym. Tłumaczy, że dzięki temu mieszkańcy Ponikwody… będą mieć nowy ośrodek kulturalny

Połączenie Włodawianki i Eko Rożanka coraz bliżej

Połączenie Włodawianki i Eko Rożanka coraz bliżej 0 1

Od wielu tygodni nie brakowało plotek, że dojdzie do połączenia Włodawianki z Eko Różanka. I wygląda na to, że kluby doszły już do porozumienia. Teraz swoją zgodę musi jeszcze wydać Lubelski Związek Piłki Nożnej

Nowy napastnik Górnika Łęczna

Nowy napastnik Górnika Łęczna 3 0

Sporo działo się we wtorek w obozie Górnika. Zielono-czarni mają nowego zawodnika – Jakuba Chrzanowskiego. Zmiany zaszły także w sztabie szkoleniowym i medycznym klubu z Łęcznej

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne 1 4

Niewiele ponad 34 tys. zł brakuje Ewelinie i Łukaszowi Czerwińskim do zrealizowania marzenia ich życia – kupna małego, ale własnego mieszkania. Para nie może dostać mieszkania komunalnego, bo przekracza próg dochodowy o 56 zł. Niepełnosprawny mężczyzna i jego żona wciąż mają jednak nadzieję, że dzięki pomocy internautów wszystko jest możliwe.

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze
21 lipca 2018, 20:00

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze 1 0

Co Gdzie Kiedy. Gwiazda duetu The Dumplings, Kuba Karaś, wystąpi 21 lipca w Plenerze. Zamiast własnych kawałków artysta sprawdzi się w roli DJ'a i rozkręci gorącą imprezę. Start o godz. 20.

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie 0 16

Wczoraj unieważniony został przetarg na odnowę parku Ludowego. Najtańsza oferta przekraczała kwotę zarezerwowaną w kasie miasta. Teraz Ratusz zastanawia się nad dalszymi losami tej inwestycji, która już drugi raz okazała się sporo droższa niż spodziewali się urzędnicy.

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach
20 lipca 2018, 18:30

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach 2 1

W Puławach startuje cykl Smaki Muzyki organizowany przez Puławski Park Naukowo-Technologiczny. W piątek, 20 lipca o godz. 18.30 w Zielonym Pomidorze (Mościckiego 1) odbędzie się koncert Artura Miedzińskiego.

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki 17 15

Siedem bloków mieszkalnych zamierza stawiać prywatna spółka na terenie wytwórni wind u zbiegu ul. Roztocze i Orkana. Ratusz uznał, że to dobre miejsce na mieszkania, a teraz będzie opracowywać nowy plan zagospodarowania terenu.

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial 0 0

Nad Zalewem Zemborzyckim odbył się bieg City trail onTour, czyli wakacyjna zapowiedź największego cyklu zawodów przełajowych w kraju. Najszybszym na 5-kilometrowej trasie był miejscowy dominator – Artur Kern. Wśród kobiet zwycięstwo odniosła pochodząca z Wejherowa – Katarzyna Konkel

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci 0 2

Zamiast klocków i lalek – patyki i błoto. Zamiast łóżka i materaca – ciepły śpiwór i gołe niebo. Przedszkolaki brodzą w kałużach, przedzierają przez śnieżne zaspy, a ich plac zabaw to las, łąka lub ogród.

MKS Perła Lublin już trenuje
galeria

MKS Perła Lublin już trenuje 2 1

Superliga piłkarek ręcznych MKS Perła Lublin ma za sobą pierwszy trening. W poniedziałek w hali MOSiR przy Al. Zygmuntowskich ćwiczyło 14 zawodniczek. Walentyna Nieściaruk i Gabriela Besen na razie trenowały indywidualnie

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę 44 6

Recydywista z Łęcznej zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę. Wpadł w szał po tym, jak wymieszał alkohol z lekami – wynika z akt sprawy. Ofiara przeżyła tylko dzięki interwencji świadka i policjantów.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.