Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

17 grudnia 2012 r.
18:31
Edytuj ten wpis

Lotnisko Lublin: Wielkie otwarcie (wideo, zdjęcia)

0 34 A A
 (Dorota Awiorko-Klimek)
(Dorota Awiorko-Klimek)

Punktualnie w południe rozpoczęła się pierwsza odprawa biletowo-bagażowa w historii Portu Lotniczego Lublin. Do Londynu z Lublina odleciało 108 pasażerów

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 34

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Larry Fox / 16 lipca 2013 r. o 00:47
0
Witamy 24HOUR Kredytowej obsługą
 
Czy próbował pozyskać kredyty z banków bez sukcesu? Pilnie potrzebują pieniędzy, aby wyjść z długów? Potrzebujesz pieniędzy na rozwój lub założenie własnej firmy? Uzyskać pożyczkę z jedną z wiodących firm w Wielkiej Brytanii pożyczki. 24hour Kredyt Serwis jest jednym z największych pożyczek zabezpieczonych firm w Wielkiej Brytanii, a personel przyjazny i doświadczony w stanie przetworzyć aplikacji szybko i sprawnie. Możesz pożyczyć w dowolnym terminie od 1 do 25 lat, a pożyczyć każdą kwotę od £ 2000 do 50.000.000,00 PLN na dowolny cel.
 
Rodzaje kredytu oferujemy m.in.:
 
Prywatne pożyczki
Pożyczki krótkoterminowe
Kredyty w konsolidacji
pożyczki online
Szybkie pożyczki
Wszelkie przeznaczenia pożyczki
warunki kredytu
Złe kredyty kredyt
tani kredyt
Niekorzystne kredytowej kredytów
kredyt
Bad problemy kredytowe
Zabezpieczony kredyt
 
Przy niskim oprocentowaniu w wysokości 3% na wszystkie części świata.Aplikacja jest dostępna dla wnioskodawców, którzy są 18 lat i powyżej.
 
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt poprzez email: 24hourloanservice@gmail.com
Pozdrawiam
Larry Fox
Witamy 24HOUR Kredytowej obsługą
 
Czy próbował pozyskać kredyty z banków bez sukcesu? Pilnie potrzebują pieniędzy, aby wyjść z długów? Potrzebujesz pieniędzy na rozwój lub założenie własnej firmy? Uzyskać pożyczkę z jedną z wiodących firm w Wielkiej Brytanii pożyczki. 24hour Kredyt Serwis jest jednym z największych pożyczek zabezpieczonych firm w Wielkiej Brytanii, a personel przyjazny i doświadczony w stanie przetworzyć aplikacji szybko i sprawnie. Możesz pożyczyć w dowolnym terminie od 1 do 25 lat, a pożycz... rozwiń
Avatar
Achilles / 18 grudnia 2012 r. o 10:49
0
Popieram -sylwestra- od lat wpaja nam się bzdury jakie to wszystko piękne i ekonomiczne i rewelacyjne projekty powstają a tak naprawdę UM to jedna wielka skorumpowana i łapówkarska mafia która ludzi ma gdzieś . To oni decydująca o wszystkim i są tak pewni siebie ze żadnych słów krytyki nie przyjmują. Zero kultury sportu arkady stoją w miejscu od lat na krakowskim tylko banki i wolne lokale do wynajęcia , ścieżki rowerowe zaczynają się i nagle kończą się w dziwnych miejscach, dworzec PKP tak wychwalany a brak podstawowej informacji o PKS nie wspominając bo wygląda to na melinę a nie dworzec. Kraje trzeciego świata maja znacznie bardziej cywilizowane .Turystów prawie nie widać a jak pojawia się maja problem bo w mieście nawet kiba nie ma. Lotnisko super w końcu jest ale to najgorsza blaszane w europie wiec jakie koszty tego ohydztwa po sześciu latać samo zacznę się to rozpadać.Nie wspominając o rewelacyjnej trakcji trolejbusowej gdzie jeszcze dobrze nie powstała a słupy już się przewracają .Mamy takie Lubelskie rewolucje z szambem zwanym zalewem zemborzyckim włącznie.
Popieram -sylwestra- od lat wpaja nam się bzdury jakie to wszystko piękne i ekonomiczne i rewelacyjne projekty powstają a tak naprawdę UM to jedna wielka skorumpowana i łapówkarska mafia która ludzi ma gdzieś . To oni decydująca o wszystkim i są tak pewni siebie ze żadnych słów krytyki nie przyjmują. Zero kultury sportu arkady stoją w miejscu od lat na krakowskim tylko banki i wolne lokale do wynajęcia , ścieżki rowerowe zaczynają się i nagle kończą się w dziwnych miejscach, dworzec PKP tak wychwalany a brak podstawowej informacji o PKS nie... rozwiń
Avatar
llubellak@op.pl / 18 grudnia 2012 r. o 10:00
0
[quote name='S Y L W E S T E R' timestamp='1355809532' post='710808']
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do puścić aby "PO" ogłupiało Lublinian !. "Wiadereczko zimnej wody" na główki Lublinian . Na spokojnie---OCZEKUJEMY ABY PODANO RZECZYWISTY KOSZT BUDOWY "LOTNISKA"-- GDYŻ "LOTNISKO" WYBUDOWANO ZA ... PIENIĄDZE PODATNIKÓW LUBELSZCZYZNY I LUBLINA . Dlaczego nie było konsultacji społecznej z Fundatorami czyli Lubelszczyzny i Lublina ? . Pytanie jest o tyle zasadne , gdyż , nie oszukujmy się ! , "lotnisko" wybudowano Kategorii ..."D", które nawet Świdnik poniża ! . To "lotnisko", które oddano do użytku wypełniałoby oczekiwania Niedżwiady czy Radawca a nigdy Lublina !. Jeżeli otrzymamy RZECZYWISTE KOSZTY budowy tego "lotniska" z Naszych Podatków , to przekonamy się , czy rzeczywiście Mamy się z czego ...cieszyć (?) . Wybudowano Nam "bubla" i chcą by się cieszyć z ... WIATY skręconych konstrukcji i tak bezczelnie że nawet nie obudowanych (sic?). Ten "bubel" wygląda jak WIATA MAGAZYNOWA coś w rodzaju Dworca PKS w powiatowej mieścinie . WSTYD !. Jeżeli z Naszych Podatków budowano to "lotnisko", to powinniśmy mieć prawo wyboru w Konkursie na Projekt Lotniska Lublin . Kto wybrał takie Architektoniczne... " DZIADOSTWO" ? . Konkursowe projekty zawierały także koszt budowy danego projektu i jeżeli PŁACIMY to Wymagamy aby wybudowane było Lotnisko Godne Stolicy Wschodniej Polski LUBLINA !. Obecnie postawiona WIATA MAGAZYNOWA to nawet WSTYD dla Świdnika . Pamiętajcie , że to za Nasze pieniądze tę WIATĘ postawiono !. Oczekujemy na podanie RZECZYWISTYCH KOSZTÓW BUDOWY TEGO "LOTNISKA" . ILE ZA PŁACILIŚMY ZA TEN "BUBEL" ? . Nie jest to wrogi komentarz , wręcz przeciwnie , oczekiwaliśmy na Lotnisko i teraz chcemy wiedzieć , CZY ZA TE PIENIĄDZE MOŻNA BYŁO WYBUDOWAĆ GODNE LUBLINA LOTNISKO , JAKO WIZYTÓWKA EUROPEJSKA LUBLINA ? . Nawet Polacy z Kraśnika czy Bychawy nie zauważyli żadnego bogactwa czy piękna tego "lotniska", BO GO TAM NIE MA !!! . Jestem rodowitym Lublinianinem i WSTYD mi za "budowniczych", że URACZYLI Lublin taką WIATĄ MAGAZYNOWĄ !. Czy nie było ładniejszych Projektów ? . Kto ten "bubel" wybrał ? . Dlaczego Lubelszczyzna i Lublin nie wybierali Projektu LOTNISKA LUBLIN ? . Lublin ciągle "wystawiany do wiatru" (sic?).
[/quote]

houston mamy problem! aż się pofatygowałem i specjalnie dla Ciebie sprawdziłem, poradnia zdrowia psychicznego na Staszica 22 znajduję! pewnie potrzebny numerek ale w twoim przypadku proponuje scan twojego postu i bez kolejki Cię wezmą
[quote name='S Y L W E S T E R' timestamp='1355809532' post='710808']
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do p... rozwiń
Avatar
lubelak / 18 grudnia 2012 r. o 09:38
0
[quote name='S Y L W E S T E R' timestamp='1355809532' post='710808']
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do puścić aby "PO" ogłupiało Lublinian !. "Wiadereczko zimnej wody" na główki Lublinian . Na spokojnie---OCZEKUJEMY ABY PODANO RZECZYWISTY KOSZT BUDOWY "LOTNISKA"-- GDYŻ "LOTNISKO" WYBUDOWANO ZA ... PIENIĄDZE PODATNIKÓW LUBELSZCZYZNY I LUBLINA . Dlaczego nie było konsultacji społecznej z Fundatorami czyli Lubelszczyzny i Lublina ? . Pytanie jest o tyle zasadne , gdyż , nie oszukujmy się ! , "lotnisko" wybudowano Kategorii ..."D", które nawet Świdnik poniża ! . To "lotnisko", które oddano do użytku wypełniałoby oczekiwania Niedżwiady czy Radawca a nigdy Lublina !. Jeżeli otrzymamy RZECZYWISTE KOSZTY budowy tego "lotniska" z Naszych Podatków , to przekonamy się , czy rzeczywiście Mamy się z czego ...cieszyć (?) . Wybudowano Nam "bubla" i chcą by się cieszyć z ... WIATY skręconych konstrukcji i tak bezczelnie że nawet nie obudowanych (sic?). Ten "bubel" wygląda jak WIATA MAGAZYNOWA coś w rodzaju Dworca PKS w powiatowej mieścinie . WSTYD !. Jeżeli z Naszych Podatków budowano to "lotnisko", to powinniśmy mieć prawo wyboru w Konkursie na Projekt Lotniska Lublin . Kto wybrał takie Architektoniczne... " DZIADOSTWO" ? . Konkursowe projekty zawierały także koszt budowy danego projektu i jeżeli PŁACIMY to Wymagamy aby wybudowane było Lotnisko Godne Stolicy Wschodniej Polski LUBLINA !. Obecnie postawiona WIATA MAGAZYNOWA to nawet WSTYD dla Świdnika . Pamiętajcie , że to za Nasze pieniądze tę WIATĘ postawiono !. Oczekujemy na podanie RZECZYWISTYCH KOSZTÓW BUDOWY TEGO "LOTNISKA" . ILE ZA PŁACILIŚMY ZA TEN "BUBEL" ? . Nie jest to wrogi komentarz , wręcz przeciwnie , oczekiwaliśmy na Lotnisko i teraz chcemy wiedzieć , CZY ZA TE PIENIĄDZE MOŻNA BYŁO WYBUDOWAĆ GODNE LUBLINA LOTNISKO , JAKO WIZYTÓWKA EUROPEJSKA LUBLINA ? . Nawet Polacy z Kraśnika czy Bychawy nie zauważyli żadnego bogactwa czy piękna tego "lotniska", BO GO TAM NIE MA !!! . Jestem rodowitym Lublinianinem i WSTYD mi za "budowniczych", że URACZYLI Lublin taką WIATĄ MAGAZYNOWĄ !. Czy nie było ładniejszych Projektów ? . Kto ten "bubel" wybrał ? . Dlaczego Lubelszczyzna i Lublin nie wybierali Projektu LOTNISKA LUBLIN ? . Lublin ciągle "wystawiany do wiatru" (sic?).
[/quote]

JA pier........
[quote name='S Y L W E S T E R' timestamp='1355809532' post='710808']
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do p... rozwiń
Avatar
Janusz z Czechowa / 18 grudnia 2012 r. o 08:57
0
[quote name='Lublinianin' timestamp='1355773446' post='710732']
Uuuuu,widzę Rzeszów wściekły bo ubędzie im sporo pasażerów a co za tym idzie linie mogą zacząć ciąć połączenia i to pseudolotnisko w grajdole trzeba będzie zamknąć.No cóż-przyroda...
[/quote]

Żeby jeszcze się nie okazało, że pseudolotnisko w lubelskim grajdołku zamkną jako pierwsze.
Avatar
m.ak.s / 18 grudnia 2012 r. o 07:23
0
No, to w koncu Lublin przestał być jak ta dziura zabita wiadomo czym. Mamy w końcu okno na świat i szansę na rozwój. Byle tylko nasi szacowni urzędnicy nie wypłoszyli potencjalnych inwestorów którzy tu przylecą ...
Avatar
S Y L W E S T E R / 18 grudnia 2012 r. o 06:45
0
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do puścić aby "PO" ogłupiało Lublinian !. "Wiadereczko zimnej wody" na główki Lublinian . Na spokojnie---OCZEKUJEMY ABY PODANO RZECZYWISTY KOSZT BUDOWY "LOTNISKA"-- GDYŻ "LOTNISKO" WYBUDOWANO ZA ... PIENIĄDZE PODATNIKÓW LUBELSZCZYZNY I LUBLINA . Dlaczego nie było konsultacji społecznej z Fundatorami czyli Lubelszczyzny i Lublina ? . Pytanie jest o tyle zasadne , gdyż , nie oszukujmy się ! , "lotnisko" wybudowano Kategorii ..."D", które nawet Świdnik poniża ! . To "lotnisko", które oddano do użytku wypełniałoby oczekiwania Niedżwiady czy Radawca a nigdy Lublina !. Jeżeli otrzymamy RZECZYWISTE KOSZTY budowy tego "lotniska" z Naszych Podatków , to przekonamy się , czy rzeczywiście Mamy się z czego ...cieszyć (?) . Wybudowano Nam "bubla" i chcą by się cieszyć z ... WIATY skręconych konstrukcji i tak bezczelnie że nawet nie obudowanych (sic?). Ten "bubel" wygląda jak WIATA MAGAZYNOWA coś w rodzaju Dworca PKS w powiatowej mieścinie . WSTYD !. Jeżeli z Naszych Podatków budowano to "lotnisko", to powinniśmy mieć prawo wyboru w Konkursie na Projekt Lotniska Lublin . Kto wybrał takie Architektoniczne... " DZIADOSTWO" ? . Konkursowe projekty zawierały także koszt budowy danego projektu i jeżeli PŁACIMY to Wymagamy aby wybudowane było Lotnisko Godne Stolicy Wschodniej Polski LUBLINA !. Obecnie postawiona WIATA MAGAZYNOWA to nawet WSTYD dla Świdnika . Pamiętajcie , że to za Nasze pieniądze tę WIATĘ postawiono !. Oczekujemy na podanie RZECZYWISTYCH KOSZTÓW BUDOWY TEGO "LOTNISKA" . ILE ZA PŁACILIŚMY ZA TEN "BUBEL" ? . Nie jest to wrogi komentarz , wręcz przeciwnie , oczekiwaliśmy na Lotnisko i teraz chcemy wiedzieć , CZY ZA TE PIENIĄDZE MOŻNA BYŁO WYBUDOWAĆ GODNE LUBLINA LOTNISKO , JAKO WIZYTÓWKA EUROPEJSKA LUBLINA ? . Nawet Polacy z Kraśnika czy Bychawy nie zauważyli żadnego bogactwa czy piękna tego "lotniska", BO GO TAM NIE MA !!! . Jestem rodowitym Lublinianinem i WSTYD mi za "budowniczych", że URACZYLI Lublin taką WIATĄ MAGAZYNOWĄ !. Czy nie było ładniejszych Projektów ? . Kto ten "bubel" wybrał ? . Dlaczego Lubelszczyzna i Lublin nie wybierali Projektu LOTNISKA LUBLIN ? . Lublin ciągle "wystawiany do wiatru" (sic?).
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do puścić aby "PO" ogłupiało Lublinian !. "Wiadereczko zimnej wody" na główki... rozwiń
Avatar
pytanie / 18 grudnia 2012 r. o 01:06
0
Czy wszędzie musi się pchać ks. Tadeusz Pajurek (ma straszne parcie na szkło) - ostatnio prowadził spotkanie wielkanocne w PiS, teraz był na spotkaniu opłatkowym PO i jeszcze otwarcie lotniska - z jakiej racji ??????????
Avatar
poznań / 17 grudnia 2012 r. o 22:54
0
Szanowny panie xxx częsciowo rozumie pana za drogi i stadiony ludzie czekali za kasą ,firmy zwalniają lub pracują 6 dni w miesiącu smutne ale prawdziwe .
Ale lotnisko jest i pan kase napewno otrzyma powodzenia dla pana
Avatar
XXX / 17 grudnia 2012 r. o 22:44
0
Lotnisko jest potrzebne, ale nóż się w kieszeni otwiera jak widzę te wszystkie persony, które "zrobiły kawał dobrej roboty". Szczególnie prezio Muszyński i jego świta. Ponad rok brałem udział w budowie lotniska. Był to jeden wielki bajzel, zero koordynacji i organizacji. Spytajcie ilu wykonawców nie dostało jeszcze kasy za wykonane roboty. Brak słów!!!
Avatar
Larry Fox / 16 lipca 2013 r. o 00:47
0
Witamy 24HOUR Kredytowej obsługą
 
Czy próbował pozyskać kredyty z banków bez sukcesu? Pilnie potrzebują pieniędzy, aby wyjść z długów? Potrzebujesz pieniędzy na rozwój lub założenie własnej firmy? Uzyskać pożyczkę z jedną z wiodących firm w Wielkiej Brytanii pożyczki. 24hour Kredyt Serwis jest jednym z największych pożyczek zabezpieczonych firm w Wielkiej Brytanii, a personel przyjazny i doświadczony w stanie przetworzyć aplikacji szybko i sprawnie. Możesz pożyczyć w dowolnym terminie od 1 do 25 lat, a pożyczyć każdą kwotę od £ 2000 do 50.000.000,00 PLN na dowolny cel.
 
Rodzaje kredytu oferujemy m.in.:
 
Prywatne pożyczki
Pożyczki krótkoterminowe
Kredyty w konsolidacji
pożyczki online
Szybkie pożyczki
Wszelkie przeznaczenia pożyczki
warunki kredytu
Złe kredyty kredyt
tani kredyt
Niekorzystne kredytowej kredytów
kredyt
Bad problemy kredytowe
Zabezpieczony kredyt
 
Przy niskim oprocentowaniu w wysokości 3% na wszystkie części świata.Aplikacja jest dostępna dla wnioskodawców, którzy są 18 lat i powyżej.
 
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt poprzez email: 24hourloanservice@gmail.com
Pozdrawiam
Larry Fox
Witamy 24HOUR Kredytowej obsługą
 
Czy próbował pozyskać kredyty z banków bez sukcesu? Pilnie potrzebują pieniędzy, aby wyjść z długów? Potrzebujesz pieniędzy na rozwój lub założenie własnej firmy? Uzyskać pożyczkę z jedną z wiodących firm w Wielkiej Brytanii pożyczki. 24hour Kredyt Serwis jest jednym z największych pożyczek zabezpieczonych firm w Wielkiej Brytanii, a personel przyjazny i doświadczony w stanie przetworzyć aplikacji szybko i sprawnie. Możesz pożyczyć w dowolnym terminie od 1 do 25 lat, a pożycz... rozwiń
Avatar
Achilles / 18 grudnia 2012 r. o 10:49
0
Popieram -sylwestra- od lat wpaja nam się bzdury jakie to wszystko piękne i ekonomiczne i rewelacyjne projekty powstają a tak naprawdę UM to jedna wielka skorumpowana i łapówkarska mafia która ludzi ma gdzieś . To oni decydująca o wszystkim i są tak pewni siebie ze żadnych słów krytyki nie przyjmują. Zero kultury sportu arkady stoją w miejscu od lat na krakowskim tylko banki i wolne lokale do wynajęcia , ścieżki rowerowe zaczynają się i nagle kończą się w dziwnych miejscach, dworzec PKP tak wychwalany a brak podstawowej informacji o PKS nie wspominając bo wygląda to na melinę a nie dworzec. Kraje trzeciego świata maja znacznie bardziej cywilizowane .Turystów prawie nie widać a jak pojawia się maja problem bo w mieście nawet kiba nie ma. Lotnisko super w końcu jest ale to najgorsza blaszane w europie wiec jakie koszty tego ohydztwa po sześciu latać samo zacznę się to rozpadać.Nie wspominając o rewelacyjnej trakcji trolejbusowej gdzie jeszcze dobrze nie powstała a słupy już się przewracają .Mamy takie Lubelskie rewolucje z szambem zwanym zalewem zemborzyckim włącznie.
Popieram -sylwestra- od lat wpaja nam się bzdury jakie to wszystko piękne i ekonomiczne i rewelacyjne projekty powstają a tak naprawdę UM to jedna wielka skorumpowana i łapówkarska mafia która ludzi ma gdzieś . To oni decydująca o wszystkim i są tak pewni siebie ze żadnych słów krytyki nie przyjmują. Zero kultury sportu arkady stoją w miejscu od lat na krakowskim tylko banki i wolne lokale do wynajęcia , ścieżki rowerowe zaczynają się i nagle kończą się w dziwnych miejscach, dworzec PKP tak wychwalany a brak podstawowej informacji o PKS nie... rozwiń
Avatar
llubellak@op.pl / 18 grudnia 2012 r. o 10:00
0
[quote name='S Y L W E S T E R' timestamp='1355809532' post='710808']
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do puścić aby "PO" ogłupiało Lublinian !. "Wiadereczko zimnej wody" na główki Lublinian . Na spokojnie---OCZEKUJEMY ABY PODANO RZECZYWISTY KOSZT BUDOWY "LOTNISKA"-- GDYŻ "LOTNISKO" WYBUDOWANO ZA ... PIENIĄDZE PODATNIKÓW LUBELSZCZYZNY I LUBLINA . Dlaczego nie było konsultacji społecznej z Fundatorami czyli Lubelszczyzny i Lublina ? . Pytanie jest o tyle zasadne , gdyż , nie oszukujmy się ! , "lotnisko" wybudowano Kategorii ..."D", które nawet Świdnik poniża ! . To "lotnisko", które oddano do użytku wypełniałoby oczekiwania Niedżwiady czy Radawca a nigdy Lublina !. Jeżeli otrzymamy RZECZYWISTE KOSZTY budowy tego "lotniska" z Naszych Podatków , to przekonamy się , czy rzeczywiście Mamy się z czego ...cieszyć (?) . Wybudowano Nam "bubla" i chcą by się cieszyć z ... WIATY skręconych konstrukcji i tak bezczelnie że nawet nie obudowanych (sic?). Ten "bubel" wygląda jak WIATA MAGAZYNOWA coś w rodzaju Dworca PKS w powiatowej mieścinie . WSTYD !. Jeżeli z Naszych Podatków budowano to "lotnisko", to powinniśmy mieć prawo wyboru w Konkursie na Projekt Lotniska Lublin . Kto wybrał takie Architektoniczne... " DZIADOSTWO" ? . Konkursowe projekty zawierały także koszt budowy danego projektu i jeżeli PŁACIMY to Wymagamy aby wybudowane było Lotnisko Godne Stolicy Wschodniej Polski LUBLINA !. Obecnie postawiona WIATA MAGAZYNOWA to nawet WSTYD dla Świdnika . Pamiętajcie , że to za Nasze pieniądze tę WIATĘ postawiono !. Oczekujemy na podanie RZECZYWISTYCH KOSZTÓW BUDOWY TEGO "LOTNISKA" . ILE ZA PŁACILIŚMY ZA TEN "BUBEL" ? . Nie jest to wrogi komentarz , wręcz przeciwnie , oczekiwaliśmy na Lotnisko i teraz chcemy wiedzieć , CZY ZA TE PIENIĄDZE MOŻNA BYŁO WYBUDOWAĆ GODNE LUBLINA LOTNISKO , JAKO WIZYTÓWKA EUROPEJSKA LUBLINA ? . Nawet Polacy z Kraśnika czy Bychawy nie zauważyli żadnego bogactwa czy piękna tego "lotniska", BO GO TAM NIE MA !!! . Jestem rodowitym Lublinianinem i WSTYD mi za "budowniczych", że URACZYLI Lublin taką WIATĄ MAGAZYNOWĄ !. Czy nie było ładniejszych Projektów ? . Kto ten "bubel" wybrał ? . Dlaczego Lubelszczyzna i Lublin nie wybierali Projektu LOTNISKA LUBLIN ? . Lublin ciągle "wystawiany do wiatru" (sic?).
[/quote]

houston mamy problem! aż się pofatygowałem i specjalnie dla Ciebie sprawdziłem, poradnia zdrowia psychicznego na Staszica 22 znajduję! pewnie potrzebny numerek ale w twoim przypadku proponuje scan twojego postu i bez kolejki Cię wezmą
[quote name='S Y L W E S T E R' timestamp='1355809532' post='710808']
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do p... rozwiń
Avatar
lubelak / 18 grudnia 2012 r. o 09:38
0
[quote name='S Y L W E S T E R' timestamp='1355809532' post='710808']
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do puścić aby "PO" ogłupiało Lublinian !. "Wiadereczko zimnej wody" na główki Lublinian . Na spokojnie---OCZEKUJEMY ABY PODANO RZECZYWISTY KOSZT BUDOWY "LOTNISKA"-- GDYŻ "LOTNISKO" WYBUDOWANO ZA ... PIENIĄDZE PODATNIKÓW LUBELSZCZYZNY I LUBLINA . Dlaczego nie było konsultacji społecznej z Fundatorami czyli Lubelszczyzny i Lublina ? . Pytanie jest o tyle zasadne , gdyż , nie oszukujmy się ! , "lotnisko" wybudowano Kategorii ..."D", które nawet Świdnik poniża ! . To "lotnisko", które oddano do użytku wypełniałoby oczekiwania Niedżwiady czy Radawca a nigdy Lublina !. Jeżeli otrzymamy RZECZYWISTE KOSZTY budowy tego "lotniska" z Naszych Podatków , to przekonamy się , czy rzeczywiście Mamy się z czego ...cieszyć (?) . Wybudowano Nam "bubla" i chcą by się cieszyć z ... WIATY skręconych konstrukcji i tak bezczelnie że nawet nie obudowanych (sic?). Ten "bubel" wygląda jak WIATA MAGAZYNOWA coś w rodzaju Dworca PKS w powiatowej mieścinie . WSTYD !. Jeżeli z Naszych Podatków budowano to "lotnisko", to powinniśmy mieć prawo wyboru w Konkursie na Projekt Lotniska Lublin . Kto wybrał takie Architektoniczne... " DZIADOSTWO" ? . Konkursowe projekty zawierały także koszt budowy danego projektu i jeżeli PŁACIMY to Wymagamy aby wybudowane było Lotnisko Godne Stolicy Wschodniej Polski LUBLINA !. Obecnie postawiona WIATA MAGAZYNOWA to nawet WSTYD dla Świdnika . Pamiętajcie , że to za Nasze pieniądze tę WIATĘ postawiono !. Oczekujemy na podanie RZECZYWISTYCH KOSZTÓW BUDOWY TEGO "LOTNISKA" . ILE ZA PŁACILIŚMY ZA TEN "BUBEL" ? . Nie jest to wrogi komentarz , wręcz przeciwnie , oczekiwaliśmy na Lotnisko i teraz chcemy wiedzieć , CZY ZA TE PIENIĄDZE MOŻNA BYŁO WYBUDOWAĆ GODNE LUBLINA LOTNISKO , JAKO WIZYTÓWKA EUROPEJSKA LUBLINA ? . Nawet Polacy z Kraśnika czy Bychawy nie zauważyli żadnego bogactwa czy piękna tego "lotniska", BO GO TAM NIE MA !!! . Jestem rodowitym Lublinianinem i WSTYD mi za "budowniczych", że URACZYLI Lublin taką WIATĄ MAGAZYNOWĄ !. Czy nie było ładniejszych Projektów ? . Kto ten "bubel" wybrał ? . Dlaczego Lubelszczyzna i Lublin nie wybierali Projektu LOTNISKA LUBLIN ? . Lublin ciągle "wystawiany do wiatru" (sic?).
[/quote]

JA pier........
[quote name='S Y L W E S T E R' timestamp='1355809532' post='710808']
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do p... rozwiń
Avatar
Janusz z Czechowa / 18 grudnia 2012 r. o 08:57
0
[quote name='Lublinianin' timestamp='1355773446' post='710732']
Uuuuu,widzę Rzeszów wściekły bo ubędzie im sporo pasażerów a co za tym idzie linie mogą zacząć ciąć połączenia i to pseudolotnisko w grajdole trzeba będzie zamknąć.No cóż-przyroda...
[/quote]

Żeby jeszcze się nie okazało, że pseudolotnisko w lubelskim grajdołku zamkną jako pierwsze.
Avatar
m.ak.s / 18 grudnia 2012 r. o 07:23
0
No, to w koncu Lublin przestał być jak ta dziura zabita wiadomo czym. Mamy w końcu okno na świat i szansę na rozwój. Byle tylko nasi szacowni urzędnicy nie wypłoszyli potencjalnych inwestorów którzy tu przylecą ...
Avatar
S Y L W E S T E R / 18 grudnia 2012 r. o 06:45
0
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do puścić aby "PO" ogłupiało Lublinian !. "Wiadereczko zimnej wody" na główki Lublinian . Na spokojnie---OCZEKUJEMY ABY PODANO RZECZYWISTY KOSZT BUDOWY "LOTNISKA"-- GDYŻ "LOTNISKO" WYBUDOWANO ZA ... PIENIĄDZE PODATNIKÓW LUBELSZCZYZNY I LUBLINA . Dlaczego nie było konsultacji społecznej z Fundatorami czyli Lubelszczyzny i Lublina ? . Pytanie jest o tyle zasadne , gdyż , nie oszukujmy się ! , "lotnisko" wybudowano Kategorii ..."D", które nawet Świdnik poniża ! . To "lotnisko", które oddano do użytku wypełniałoby oczekiwania Niedżwiady czy Radawca a nigdy Lublina !. Jeżeli otrzymamy RZECZYWISTE KOSZTY budowy tego "lotniska" z Naszych Podatków , to przekonamy się , czy rzeczywiście Mamy się z czego ...cieszyć (?) . Wybudowano Nam "bubla" i chcą by się cieszyć z ... WIATY skręconych konstrukcji i tak bezczelnie że nawet nie obudowanych (sic?). Ten "bubel" wygląda jak WIATA MAGAZYNOWA coś w rodzaju Dworca PKS w powiatowej mieścinie . WSTYD !. Jeżeli z Naszych Podatków budowano to "lotnisko", to powinniśmy mieć prawo wyboru w Konkursie na Projekt Lotniska Lublin . Kto wybrał takie Architektoniczne... " DZIADOSTWO" ? . Konkursowe projekty zawierały także koszt budowy danego projektu i jeżeli PŁACIMY to Wymagamy aby wybudowane było Lotnisko Godne Stolicy Wschodniej Polski LUBLINA !. Obecnie postawiona WIATA MAGAZYNOWA to nawet WSTYD dla Świdnika . Pamiętajcie , że to za Nasze pieniądze tę WIATĘ postawiono !. Oczekujemy na podanie RZECZYWISTYCH KOSZTÓW BUDOWY TEGO "LOTNISKA" . ILE ZA PŁACILIŚMY ZA TEN "BUBEL" ? . Nie jest to wrogi komentarz , wręcz przeciwnie , oczekiwaliśmy na Lotnisko i teraz chcemy wiedzieć , CZY ZA TE PIENIĄDZE MOŻNA BYŁO WYBUDOWAĆ GODNE LUBLINA LOTNISKO , JAKO WIZYTÓWKA EUROPEJSKA LUBLINA ? . Nawet Polacy z Kraśnika czy Bychawy nie zauważyli żadnego bogactwa czy piękna tego "lotniska", BO GO TAM NIE MA !!! . Jestem rodowitym Lublinianinem i WSTYD mi za "budowniczych", że URACZYLI Lublin taką WIATĄ MAGAZYNOWĄ !. Czy nie było ładniejszych Projektów ? . Kto ten "bubel" wybrał ? . Dlaczego Lubelszczyzna i Lublin nie wybierali Projektu LOTNISKA LUBLIN ? . Lublin ciągle "wystawiany do wiatru" (sic?).
--------SPOJRZENIE BEZ PROPAGANDY "PO" NA LOTNISKO W ŚWIDNIKU--------------------------------- Propaganda "PO" doprowadziła Polskę do Bankructwa i ta sama propaganda "PO" doprowadzi Lublin i Lubelszczyznę do... RUINY !. Teraz to aż strach Prawde pisać, bo "PO" lubelskie może Prawde mówią cego ... zniesławić (?) . Jestem Lublinianinem od urodzenia , kocham moje miasto ale NIE można do puścić aby "PO" ogłupiało Lublinian !. "Wiadereczko zimnej wody" na główki... rozwiń
Avatar
pytanie / 18 grudnia 2012 r. o 01:06
0
Czy wszędzie musi się pchać ks. Tadeusz Pajurek (ma straszne parcie na szkło) - ostatnio prowadził spotkanie wielkanocne w PiS, teraz był na spotkaniu opłatkowym PO i jeszcze otwarcie lotniska - z jakiej racji ??????????
Avatar
poznań / 17 grudnia 2012 r. o 22:54
0
Szanowny panie xxx częsciowo rozumie pana za drogi i stadiony ludzie czekali za kasą ,firmy zwalniają lub pracują 6 dni w miesiącu smutne ale prawdziwe .
Ale lotnisko jest i pan kase napewno otrzyma powodzenia dla pana
Avatar
XXX / 17 grudnia 2012 r. o 22:44
0
Lotnisko jest potrzebne, ale nóż się w kieszeni otwiera jak widzę te wszystkie persony, które "zrobiły kawał dobrej roboty". Szczególnie prezio Muszyński i jego świta. Ponad rok brałem udział w budowie lotniska. Był to jeden wielki bajzel, zero koordynacji i organizacji. Spytajcie ilu wykonawców nie dostało jeszcze kasy za wykonane roboty. Brak słów!!!
Zobacz wszystkie komentarze 34

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lubartów. W środku nocy BMW slalomem po jezdni

Lubartów. W środku nocy BMW slalomem po jezdni

Prawie 1,5 promila miała 20 latka, która jechała BMW lubartowskimi ulicami.

"Lek na Covid" z Lublina będzie podawany pacjentom. Jest zgoda na badania kliniczne

"Lek na Covid" z Lublina będzie podawany pacjentom. Jest zgoda na badania kliniczne

Jest zgoda na rozpoczęcie badań klinicznych preparatu wyprodukowanego z osocza ozdrowieńców przez lubelską spółkę Biomed. Weźmie w nich udział 500 pacjentów

Pan Jacek z Lublina jest Mikołajem od 22 lat. I tak złego okresu jeszcze nie było
galeria

Pan Jacek z Lublina jest Mikołajem od 22 lat. I tak złego okresu jeszcze nie było

„Oryginalny Mikołaj do wynajęcia. Żaden chudzielec w za dużym stroju... prawdziwy brzuch i broda to jego atut” – reklamuje się na jednym z portali ogłoszeniowych „Mikołaj z Zamościa”. Ale czas, w którym przyszło Mikołajom odwiedzać dzieci, jest zupełnie inny niż przed rokiem.

Już w przyszłym tygodniu powszechne szczepienia na Covid-19. W Rosji

Już w przyszłym tygodniu powszechne szczepienia na Covid-19. W Rosji

Prezydent Rosji Władimir Putin polecił w środę rozpoczęcie w przyszłym tygodniu szerokich szczepień przeciw Covid-19; w pierwszej kolejności zaszczepieni mają być lekarze i nauczyciele. Putin zapewnił, że Rosja może wyprodukować odpowiednią ilość szczepionki.

Nie będzie księdza „po kolędzie”. Lubelscy duchowni to rozumieją, ale to cios w parafialną kasę

Nie będzie księdza „po kolędzie”. Lubelscy duchowni to rozumieją, ale to cios w parafialną kasę

– Myślę, że trzeba zawierzyć Bogu, ale też i ostrożniej planować inwestycje i oszczędzać na tym, na czym się da – mówi nam jeden z proboszczów po ogłoszeniu decyzji, że w tym roku wizyt duszpasterskich nie będzie.

Antoni Macierewicz ogłosił, gdzie stanie elektrownia atomowa. Wyprzedził rząd?

Antoni Macierewicz ogłosił, gdzie stanie elektrownia atomowa. Wyprzedził rząd?

Poseł PiS w internetowym wpisie ogłosił, gdzie w Polsce stanie elektrownia atomowa. Czy to oznacza, że decyzje już zapadły?

Motor Lublin - Lech II Poznań 0:0 (relacja na żywo)

Motor Lublin - Lech II Poznań 0:0 (relacja na żywo)

Zapraszamy na relację na żywo z meczu Motor Lublin - Lech II Poznań. Początek zawodów zaplanowano na godz. 17.30.

Zamość, Lublin, Biała Podlaska. W tych szpitalach oferują pomoc ciężarnym z Covid-19 [LISTA]

Zamość, Lublin, Biała Podlaska. W tych szpitalach oferują pomoc ciężarnym z Covid-19 [LISTA]

Kilka szpitali w regionie służy pomocą kobietom w ciąży, które zakażone są koronawirusem.

Strategiczny wydział Urzędu Miasta Lublin już przyjmuje mieszkańców

Strategiczny wydział Urzędu Miasta Lublin już przyjmuje mieszkańców

Częściowo wznowiono osobistą obsługę interesantów w miejskim Wydziale Komunikacji. Nadal podstawową formą składania dokumentów jest wrzucanie ich do skrzynki ustawionej obok wejścia

Pszczółka Start Lublin wraca do gry. W czwartek mecz z mistrzem Polski

Pszczółka Start Lublin wraca do gry. W czwartek mecz z mistrzem Polski

Pszczółka Start Lublin wraca do gry po blisko miesięcznej przerwie. Rywalem podopiecznych Davida Dedka będzie Zastal Enea BC Zielona Góra.

Centrum Lublina stroi się na święta. Kiedy zabłysną światełka?
galeria

Centrum Lublina stroi się na święta. Kiedy zabłysną światełka?

Rozpoczął się montaż świątecznych, świetlnych ozdób i śródmieściu Lublina

Policja przeprasza za użycie pałek i granatów hukowych 11 listopada
wideo
film

Policja przeprasza za użycie pałek i granatów hukowych 11 listopada

– Ważne jest przyznanie się do błędów, które zostały potwierdzone w wyniku przeprowadzonych czynności kontrolnych – napisali na Twitterze przedstawiciele stołecznych policjantów i przepraszają.

Pas startowy i terminal. Firma z Białej Podlaskiej kupiła lotnisko w Gdyni

Pas startowy i terminal. Firma z Białej Podlaskiej kupiła lotnisko w Gdyni

Firma z Białej Podlaskiej kupiła port lotniczy w Gdyni Kosakowie. W istocie chodzi jednak o tzw. „zorganizowaną część przedsiębiorstwa”. – Potwierdzamy wybór naszej oferty - mówi rzecznik spółki INBAP Intermodal. Nie zdradza jednak planów inwestycyjnych.

Orgia z udziałem konserwatywnego europosła Józsefa Szájera w Brukseli

Orgia z udziałem konserwatywnego europosła Józsefa Szájera w Brukseli

József Szájer, eurodeputowany węgierskiej partii Fidesz został przyłapany, kiedy uciekał po rynnie z sex party w Brukseli. Zapowiedział złożenie mandatu.

Powstanie nowa droga w powiecie kraśnickim. Na razie jest porozumienie

Powstanie nowa droga w powiecie kraśnickim. Na razie jest porozumienie

Nie ma jeszcze dokładnych planów, zezwoleń, ani pieniędzy, ale kilku samorządowców i urzędników mam nadzieję, że uda się wybudować nową trasę w powiecie kraśnickim.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.