Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 sierpnia 2008 r.
16:36
Edytuj ten wpis

Lublin dzieje się w stolicy

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 5 A A

"Lublin. Wielkie Dzieje się” - pod takim hasłem władze miasta chcą pokazać warszawiakom, że walczymy o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 r.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W centrum stolicy i jej najbardziej uczęszczanych miejscach już od poniedziałku - przez cały wrzesień - ma wisieć 130 lubelskich billboardów.

Billboardy w trzech wersjach zawisną w centrum Warszawy i obok centrów handlowych i placówek kulturalnych. Ratusz szacuje, że kampania "wygeneruje ponad 46 milionów kontaktów wzrokowych”.

Każdy z plakatów wykorzystuje motywy z fresków naszej zamkowej Kaplicy Trójcy Świętej. Towarzyszą im zdjęcia białoruskich aktorów Teatru Wolny z Brześcia z parady otwierającej lubelski festiwal "Sąsiedzi” oraz wykonana na spektaklu "Kuba” fotografia aktorki słowackiego Teatru Lalek na Rozdrożu.

Billboardy zaprojektowali miejscy urzędnicy. Hasło "Lublin. Wielkie Dzieje się” to pomysł warszawskiej agencji reklamowej.

- Pierwszym skojarzeniem ma być to, że w Lublinie dzieją się duże i ważne wydarzenia kulturalne - mówi Michał Krawczyk, szef Biura Marketingu Miasta. - Ale odbiorca ma też przez moment zastanowić się nad bogatą historią miasta i jej wpływie na codzienność.

• Rzucamy rękawicę Krakowowi?
- Tak, bo zaczyna się mówić, że Kraków przeżył już swoje 5 minut i turyści się od niego odwracają, a Lublin może być tym, czym Kraków był kilka lat temu.

Kampania będzie nas kosztować blisko 155 tys. zł*. Wynajęcie billboardów kosztowało prawie 134 tys. zł, kolejne 15 tys. miasto wydało na zdjęcia, blisko 5 tys. zł wzięli konsultanci z warszawskiej agencji reklamowej, a przygotowanie billboardów do druku kosztowało 1300 zł.

Lublin chce powalczyć o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. W 2016 r. tytuły trafią do Hiszpanii i Polski. U nas - oprócz Lublina - o tytuł stara się też Gdańsk, Warszawa, Łódź, Poznań, Toruń i Szczecin. Jest o co walczyć, bo do takiej stolicy mogą zjechać tysiące turystów, a wydarzenia kulturalne UE sfinansuje w 60 proc. Decyzja o tym, kto otrzyma tytuł, zapadnie na przełomie 2009 i 2010 r.

To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny.

*Wszystkie kwoty netto

Komentarze 5

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Business owner / 31 sierpnia 2008 o 08:56
0
Lublin napisał:
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czym napisalem wyzej.


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czy... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2008 o 09:03
0
ESK L 2016

Europejska
Stolica
Kradziezy

Lancuszkow


2016 sztuk tygodniowo
Avatar
lubky / 29 sierpnia 2008 o 08:44
0
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi liderami: Lublinem i Zamościem wykroi coś bardzo oryginalnego, co pozowli raz na zawsze zerwać z mitem biednego, zapóźnionego, zapyziałego, tradycjonalistycznego, dewocyjnego, itd., itp. regionu. Wielkie dzieje się dzieje się nie tylko w Lublinie ale również w Zamościu (Jazz na Kresach, Lato Teatralne, Eurofolk, FEstiwal Kultury Włoskiej, Festiwal im. Grechuty, Festiwal Wokalistów Jazzowych...), w Kazimierzu Dolnym (Festiwal Kapel i Śpiewaków, Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, Muzyki Klezmerskiej, Inspiracji Muzycznych...), w Nałęczowie (Divertimento, Belcanto, imprezy kolarskie i balonowe), Janowie Lubelskim (festiwal Artystów Filmu i Tv, festiwal kaszy Gryczaki, imprezy jeździeckie i inne sportowo-rekreacyjne), Włodawie (Poleskie Lato z Folklorem, Festiwal Trzech Kultur). Gdyby do tego poruszyć nieco senne: Chełm, Białą Podlaską, Puławy i parę innych ośrodków, a do udziału w większości imprez zapraszać sąsiadów z Łucka, Lwowa i innych miast i miasteczek Ukrainy, to można zrobić z tego regionu miejsce wielu ambitnych i oryginalnych wydarzeń, jakich trudno byłoby szukać w centralnej czy zachodniej Polsce. A swoją drogą, dlaczego Festiwal Kultury Kresowej ma się odbywać tylko raz w roku w Mrągowie, a u nas gdy tylko przyjdą wakacje przez cały region przetacza się fala bardzo podobnych do siebie folklorystycznych, wielonarodowych festiwali i festiwalików z udziałem indian, papuasów, maorysów i kogoś tam jeszcze. Czemu nie możemy wykorzystać lepiej tej naszej kresowości i zrobić z niej kulturalna markę Lubelszczyzny?
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi li... rozwiń
Avatar
Lublin / 29 sierpnia 2008 o 08:06
0
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"
Avatar
Business owner / 29 sierpnia 2008 o 07:23
0
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze mam prawo zakladac, ze powodzenie wczesniejszych akcji nie zostalo wogole zbadane lub jest mocno watpliwe skoro publicznie podaje sie kwoty netto.
O nazwy firm realizujacych kontrakt pytal nie bede bo sie jeszcze okaze, ze figuruja w pwnym raporcie.
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze... rozwiń
Avatar
Business owner / 31 sierpnia 2008 o 08:56
0
Lublin napisał:
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czym napisalem wyzej.


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czy... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2008 o 09:03
0
ESK L 2016

Europejska
Stolica
Kradziezy

Lancuszkow


2016 sztuk tygodniowo
Avatar
lubky / 29 sierpnia 2008 o 08:44
0
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi liderami: Lublinem i Zamościem wykroi coś bardzo oryginalnego, co pozowli raz na zawsze zerwać z mitem biednego, zapóźnionego, zapyziałego, tradycjonalistycznego, dewocyjnego, itd., itp. regionu. Wielkie dzieje się dzieje się nie tylko w Lublinie ale również w Zamościu (Jazz na Kresach, Lato Teatralne, Eurofolk, FEstiwal Kultury Włoskiej, Festiwal im. Grechuty, Festiwal Wokalistów Jazzowych...), w Kazimierzu Dolnym (Festiwal Kapel i Śpiewaków, Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, Muzyki Klezmerskiej, Inspiracji Muzycznych...), w Nałęczowie (Divertimento, Belcanto, imprezy kolarskie i balonowe), Janowie Lubelskim (festiwal Artystów Filmu i Tv, festiwal kaszy Gryczaki, imprezy jeździeckie i inne sportowo-rekreacyjne), Włodawie (Poleskie Lato z Folklorem, Festiwal Trzech Kultur). Gdyby do tego poruszyć nieco senne: Chełm, Białą Podlaską, Puławy i parę innych ośrodków, a do udziału w większości imprez zapraszać sąsiadów z Łucka, Lwowa i innych miast i miasteczek Ukrainy, to można zrobić z tego regionu miejsce wielu ambitnych i oryginalnych wydarzeń, jakich trudno byłoby szukać w centralnej czy zachodniej Polsce. A swoją drogą, dlaczego Festiwal Kultury Kresowej ma się odbywać tylko raz w roku w Mrągowie, a u nas gdy tylko przyjdą wakacje przez cały region przetacza się fala bardzo podobnych do siebie folklorystycznych, wielonarodowych festiwali i festiwalików z udziałem indian, papuasów, maorysów i kogoś tam jeszcze. Czemu nie możemy wykorzystać lepiej tej naszej kresowości i zrobić z niej kulturalna markę Lubelszczyzny?
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi li... rozwiń
Avatar
Lublin / 29 sierpnia 2008 o 08:06
0
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"
Avatar
Business owner / 29 sierpnia 2008 o 07:23
0
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze mam prawo zakladac, ze powodzenie wczesniejszych akcji nie zostalo wogole zbadane lub jest mocno watpliwe skoro publicznie podaje sie kwoty netto.
O nazwy firm realizujacych kontrakt pytal nie bede bo sie jeszcze okaze, ze figuruja w pwnym raporcie.
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 5

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kolejne zwycięstwa Avii Świdnik i LUK Politechniki

Kolejne zwycięstwa Avii Świdnik i LUK Politechniki 0 0

W pierwszych spotkaniach o stawkę w tym roku MKS Avia Świdnik i LUK Politechnika Lublin odniosły zwycięstwa. Świdniczanie zwyciężyli w trzech setach SMS Neobus Raf-Mar Sołek Cars Niebylec, lublinianie stoczyli zacięty bój na wyjeździe z PZL Sędziszów Małopolski wygrywając 3:1

Wojska Obrony Terytorialnej będą ćwiczyć, ale bez użycia ostrej amunicji

Wojska Obrony Terytorialnej będą ćwiczyć, ale bez użycia ostrej amunicji 0 0

W pierwszą sobotę lutego w okolicach Wólki Gołębskiej w gminie Puławy pojawią się żołnierze Wojsk Obrony Terytorialnej.

Zmasowane kontrole trzeźwości kierowców w jednej z dzielnic Lublina

Zmasowane kontrole trzeźwości kierowców w jednej z dzielnic Lublina 30 9

Policjanci kontrolują dziś trzeźwość kierowców w dzielnicy Dziesiąta w Lublinie.

Kasia Kowalska na 25-lecie w Lublinie
6 marca 2019, 18:00

Kasia Kowalska na 25-lecie w Lublinie 0 1

16 marca o godz. 18 na scenie Centrum Spotkania Kultur (plac Teatralny 1) wystąpi Kasia Kowalska z koncertem w ramach 25-lecia pracy artystycznej.

Pożar w kamienicy przy ul. Lubartowskiej w Lublinie. Sytuacja już opanowana
Alarm 24
galeria

Pożar w kamienicy przy ul. Lubartowskiej w Lublinie. Sytuacja już opanowana 47 2

Pożar w kamienicy położonej na rogu ul. Lubartowskiej i al. Tysiąclecia w Lublinie. Strażacy szybko opanowali sytuację - zapaliła się sadza w kominie.

Chaos, kolejka, i długie czekanie. Problemy z nowym SOR-em w Lublinie tuż po otwarciu
Alarm 24

Chaos, kolejka, i długie czekanie. Problemy z nowym SOR-em w Lublinie tuż po otwarciu 0 12

– Miało być szybko i nowocześnie, a jest nawet 10 godzin w kolejce i chaos – komentuje jeden z naszych czytelników, który już pierwszej nocy od otwarcia miał szansę sprawdzić jak działa „najnowocześniejszy SOR w województwie”. – Pacjentów mieliśmy rekordowo dużo. Z całego miasta przyjeżdżali specjalnie do nas – tłumaczy szef oddziału

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 21 stycznia 2019 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 21 stycznia 2019 roku 0 0

Super Krwawy Księżyc Wilka już 21 stycznia. Kiedy go oglądać?

Super Krwawy Księżyc Wilka już 21 stycznia. Kiedy go oglądać? 267 0

W poniedziałek 21 stycznia nastąpi całkowite zaćmienie Księżyca. W Polsce będzie widoczne nad ranem podczas zachodu Księżyca. Dodatkowo na ten sam dzień przypada tzw. superpełnia Księżyca.

Lublin: Taka pogoda niszczy drogi. Drogowcy jeżdżą z ulicy na ulicę i łatają dziury

Lublin: Taka pogoda niszczy drogi. Drogowcy jeżdżą z ulicy na ulicę i łatają dziury 51 12

Bezlitosna dla nawierzchni lubelskich dróg okazała się pogoda panująca w ostatnich dniach. Kierowcy przeklinają dziury w jezdni, bo nie ma dnia, by w asfalcie nie pojawiły się nowe ubytki. Siedem ekip drogowców ciągle jeździ z ulicy na ulicę, a miasto musi się przygotować na dodatkowe wydatki

Łęczna: Monitoring nowej generacji za 120 tys. zł

Łęczna: Monitoring nowej generacji za 120 tys. zł 0 0

120 tysięcy złotych będzie w tym roku kosztować modernizacja i rozbudowa monitoringu miejskiego. Sukcesywnie stare analogowe kamery będą wymieniane na sprzęt cyfrowy

Już prawie nie ma dzików w Poleskim Parku Narodowym. "Dzik nie jest złem, ale ofiarą"
galeria

Już prawie nie ma dzików w Poleskim Parku Narodowym. "Dzik nie jest złem, ale ofiarą" 1593 16

W Poleskim Parku Narodowym za sprawą ASF i zarządzonych odgórnie redukcji, populacji dzika już praktycznie nie ma. A te, które zastrzelono, choć miały wirusa, to nie chorowały. – Dzik nie jest złem, ale ofiarą – komentuje dyrektor PPN

„Wszystkie drogi prowadzą na Dworzec Kurski”. Recenzja spektaklu

„Wszystkie drogi prowadzą na Dworzec Kurski”. Recenzja spektaklu 2 0

W ostatnich minutach żałoby narodowej widownia Teatru NN zapełniła się do końca. Emil Varda rozpoczął spektakl „Wszystkie drogi prowadzą na Dworzec Kurski” w sobotę 19 stycznia 2019 punktualnie o 19. Chcemy Stalina, Chcemy Stalina. Niech będzie i Putin - skandowali aktorzy na finał. - Siedzimy na Dworcu Kurskim, z ręką w nocniku, żaden pociąg stąd już nie odjedzie - mówi Emil Varda, właściciel teatru Varda Studio, reżyser przedstawienia, któremu na polskim pokazie Los i Historia dopisały tragiczne dekoracje.

Gdzie zjeść dobrą rybę w Lublinie? TOP 10 miejsc

Gdzie zjeść dobrą rybę w Lublinie? TOP 10 miejsc 79 14

Gdzie na tatara z łososia, a gdzie na smażonego śledzia? Gdzie na miętusa w chrupiącej panierce, a gdzie na pstrąga? Albo na delikatną szynkę z karpia. Chcemy więcej ryb w karcie - mówią mieszkańcy Lublina. Proszę bardzo - odpowiadają szefowie kuchni

Azoty II Puławy w ćwierćfinale Pucharu Polski!

Azoty II Puławy w ćwierćfinale Pucharu Polski! 0 1

Drugi zespół brązowych medalistów Polski Azotów Puławy pokonał w 1/8 finału PP występujący w I lidze Czuwaj Przemyśl 33:32. Tym samym zawodnicy trenera Zbigniewa Markuszewskiego zameldowali się w ćwierćfinale tych rozgrywek

Jaką odprawę dostał Pruszkowski z PGE Dystrybucja? To ponad 4 lata pracy nauczyciela

Jaką odprawę dostał Pruszkowski z PGE Dystrybucja? To ponad 4 lata pracy nauczyciela 132 51

W grudniu Andrzej Pruszkowski stracił fotel wiceprezesa spółki PGE Dystrybucja. Odwołała go Rada Nadzorcza spółki. Już wiadomo jaką odprawę dostał.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.