Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 sierpnia 2008 r.
16:36
Edytuj ten wpis

Lublin dzieje się w stolicy

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 5 A A

"Lublin. Wielkie Dzieje się” - pod takim hasłem władze miasta chcą pokazać warszawiakom, że walczymy o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 r.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W centrum stolicy i jej najbardziej uczęszczanych miejscach już od poniedziałku - przez cały wrzesień - ma wisieć 130 lubelskich billboardów.

Billboardy w trzech wersjach zawisną w centrum Warszawy i obok centrów handlowych i placówek kulturalnych. Ratusz szacuje, że kampania "wygeneruje ponad 46 milionów kontaktów wzrokowych”.

Każdy z plakatów wykorzystuje motywy z fresków naszej zamkowej Kaplicy Trójcy Świętej. Towarzyszą im zdjęcia białoruskich aktorów Teatru Wolny z Brześcia z parady otwierającej lubelski festiwal "Sąsiedzi” oraz wykonana na spektaklu "Kuba” fotografia aktorki słowackiego Teatru Lalek na Rozdrożu.

Billboardy zaprojektowali miejscy urzędnicy. Hasło "Lublin. Wielkie Dzieje się” to pomysł warszawskiej agencji reklamowej.

- Pierwszym skojarzeniem ma być to, że w Lublinie dzieją się duże i ważne wydarzenia kulturalne - mówi Michał Krawczyk, szef Biura Marketingu Miasta. - Ale odbiorca ma też przez moment zastanowić się nad bogatą historią miasta i jej wpływie na codzienność.

• Rzucamy rękawicę Krakowowi?
- Tak, bo zaczyna się mówić, że Kraków przeżył już swoje 5 minut i turyści się od niego odwracają, a Lublin może być tym, czym Kraków był kilka lat temu.

Kampania będzie nas kosztować blisko 155 tys. zł*. Wynajęcie billboardów kosztowało prawie 134 tys. zł, kolejne 15 tys. miasto wydało na zdjęcia, blisko 5 tys. zł wzięli konsultanci z warszawskiej agencji reklamowej, a przygotowanie billboardów do druku kosztowało 1300 zł.

Lublin chce powalczyć o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. W 2016 r. tytuły trafią do Hiszpanii i Polski. U nas - oprócz Lublina - o tytuł stara się też Gdańsk, Warszawa, Łódź, Poznań, Toruń i Szczecin. Jest o co walczyć, bo do takiej stolicy mogą zjechać tysiące turystów, a wydarzenia kulturalne UE sfinansuje w 60 proc. Decyzja o tym, kto otrzyma tytuł, zapadnie na przełomie 2009 i 2010 r.

To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny.

*Wszystkie kwoty netto

Komentarze 5

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Business owner / 31 sierpnia 2008 o 08:56
0
Lublin napisał:
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czym napisalem wyzej.


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czy... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2008 o 09:03
0
ESK L 2016

Europejska
Stolica
Kradziezy

Lancuszkow


2016 sztuk tygodniowo
Avatar
lubky / 29 sierpnia 2008 o 08:44
0
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi liderami: Lublinem i Zamościem wykroi coś bardzo oryginalnego, co pozowli raz na zawsze zerwać z mitem biednego, zapóźnionego, zapyziałego, tradycjonalistycznego, dewocyjnego, itd., itp. regionu. Wielkie dzieje się dzieje się nie tylko w Lublinie ale również w Zamościu (Jazz na Kresach, Lato Teatralne, Eurofolk, FEstiwal Kultury Włoskiej, Festiwal im. Grechuty, Festiwal Wokalistów Jazzowych...), w Kazimierzu Dolnym (Festiwal Kapel i Śpiewaków, Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, Muzyki Klezmerskiej, Inspiracji Muzycznych...), w Nałęczowie (Divertimento, Belcanto, imprezy kolarskie i balonowe), Janowie Lubelskim (festiwal Artystów Filmu i Tv, festiwal kaszy Gryczaki, imprezy jeździeckie i inne sportowo-rekreacyjne), Włodawie (Poleskie Lato z Folklorem, Festiwal Trzech Kultur). Gdyby do tego poruszyć nieco senne: Chełm, Białą Podlaską, Puławy i parę innych ośrodków, a do udziału w większości imprez zapraszać sąsiadów z Łucka, Lwowa i innych miast i miasteczek Ukrainy, to można zrobić z tego regionu miejsce wielu ambitnych i oryginalnych wydarzeń, jakich trudno byłoby szukać w centralnej czy zachodniej Polsce. A swoją drogą, dlaczego Festiwal Kultury Kresowej ma się odbywać tylko raz w roku w Mrągowie, a u nas gdy tylko przyjdą wakacje przez cały region przetacza się fala bardzo podobnych do siebie folklorystycznych, wielonarodowych festiwali i festiwalików z udziałem indian, papuasów, maorysów i kogoś tam jeszcze. Czemu nie możemy wykorzystać lepiej tej naszej kresowości i zrobić z niej kulturalna markę Lubelszczyzny?
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi li... rozwiń
Avatar
Lublin / 29 sierpnia 2008 o 08:06
0
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"
Avatar
Business owner / 29 sierpnia 2008 o 07:23
0
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze mam prawo zakladac, ze powodzenie wczesniejszych akcji nie zostalo wogole zbadane lub jest mocno watpliwe skoro publicznie podaje sie kwoty netto.
O nazwy firm realizujacych kontrakt pytal nie bede bo sie jeszcze okaze, ze figuruja w pwnym raporcie.
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze... rozwiń
Avatar
Business owner / 31 sierpnia 2008 o 08:56
0
Lublin napisał:
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czym napisalem wyzej.


Znaczy sie UML zaplacil cene netto czy brutto? Co nie jest wazne w przypadku osoby prawnej - cena netto czy cena brutto?
Co zas sie tyczy samj zasadnosci takiej formy akcji promocyjnej to sam pomysl jak czesto zwracasz uwage na bilbordy i co z tego zapamietaujesz?
Jezeli zas chodzi o miejsce "ekspozycji" to koniecznie powinienes wybrac sie do Wa-wy i sprobowac patrzec na bilbordy szczegolnie w czasie osobistego prowadzenia auta.
Co do kwestii artystycznych to zostaly zmarnowane tym o czy... rozwiń
Avatar
Gość / 29 sierpnia 2008 o 09:03
0
ESK L 2016

Europejska
Stolica
Kradziezy

Lancuszkow


2016 sztuk tygodniowo
Avatar
lubky / 29 sierpnia 2008 o 08:44
0
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi liderami: Lublinem i Zamościem wykroi coś bardzo oryginalnego, co pozowli raz na zawsze zerwać z mitem biednego, zapóźnionego, zapyziałego, tradycjonalistycznego, dewocyjnego, itd., itp. regionu. Wielkie dzieje się dzieje się nie tylko w Lublinie ale również w Zamościu (Jazz na Kresach, Lato Teatralne, Eurofolk, FEstiwal Kultury Włoskiej, Festiwal im. Grechuty, Festiwal Wokalistów Jazzowych...), w Kazimierzu Dolnym (Festiwal Kapel i Śpiewaków, Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, Muzyki Klezmerskiej, Inspiracji Muzycznych...), w Nałęczowie (Divertimento, Belcanto, imprezy kolarskie i balonowe), Janowie Lubelskim (festiwal Artystów Filmu i Tv, festiwal kaszy Gryczaki, imprezy jeździeckie i inne sportowo-rekreacyjne), Włodawie (Poleskie Lato z Folklorem, Festiwal Trzech Kultur). Gdyby do tego poruszyć nieco senne: Chełm, Białą Podlaską, Puławy i parę innych ośrodków, a do udziału w większości imprez zapraszać sąsiadów z Łucka, Lwowa i innych miast i miasteczek Ukrainy, to można zrobić z tego regionu miejsce wielu ambitnych i oryginalnych wydarzeń, jakich trudno byłoby szukać w centralnej czy zachodniej Polsce. A swoją drogą, dlaczego Festiwal Kultury Kresowej ma się odbywać tylko raz w roku w Mrągowie, a u nas gdy tylko przyjdą wakacje przez cały region przetacza się fala bardzo podobnych do siebie folklorystycznych, wielonarodowych festiwali i festiwalików z udziałem indian, papuasów, maorysów i kogoś tam jeszcze. Czemu nie możemy wykorzystać lepiej tej naszej kresowości i zrobić z niej kulturalna markę Lubelszczyzny?
Oczywiście, że konkurencja Gdańska, Torunia, Poznania, Łodzi, Warszawy i SZczecina jest poważna, ale Lublin może i powinien próbować powalczyć o prestiżowy tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Kampania "Nieziemski Klimat", znakomicie nawiażująca do historycznego bogactwa miasta (i to z najwyższej półki, na równi z Krakowem, Gdańskiem, Toruniem) była znakomita. Podobnie jak obecna: Lublin. Wielkie Dzieje się. Mam nadzieję, że podobny styl złapie promocja całego województwa - zdecydowanie trudniejsza - i, w porozumieniu z lokalnymi li... rozwiń
Avatar
Lublin / 29 sierpnia 2008 o 08:06
0
Co do netto/brutto to nie masz racji. Jest to ważne w przypadku osoby fizycznej- a tu mamy osobę prawną jaką jesturząd miasta. Hasło ciekawe, plakat jeden mi sie podoba bardzo- reszta OK. Nie wiem jaki może to mieć wpływ na wybór Lublina jako Stolicy Kultury- ale i tak jest lepiej zrobić cos takiego niż więcej baloników i breloczków z napisem "Lublin"
Avatar
Business owner / 29 sierpnia 2008 o 07:23
0
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze mam prawo zakladac, ze powodzenie wczesniejszych akcji nie zostalo wogole zbadane lub jest mocno watpliwe skoro publicznie podaje sie kwoty netto.
O nazwy firm realizujacych kontrakt pytal nie bede bo sie jeszcze okaze, ze figuruja w pwnym raporcie.
"To już trzecia kampania billboardowa Lublina. Pierwsza zachęcała do podjęcia studiów na lubelskich uczelniach. Te reklamy wisiały w miastach wschodniej Polski. A latem w Warszawie pojawiły się plakaty zachęcające do weekendowych wypadów do stolicy Lubelszczyzny. "

Rozumiem, ze dwie pierwsze akcje okazaly sie na tyle skuteczne, ze podjeto decyzje o kolejnym wydaniu okreslonych i podanych wyzej kwot netto.

Zwazywszy, ze dla placacego istotna jest kwota brutto, jako podatnik czyli wspolfinansujacy te impreze... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 5

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Seksistowski "żart" profesora z Lublina wywołał burzę na Facebooku. Naukowiec odpowiada
tylko u nas

Seksistowski "żart" profesora z Lublina wywołał burzę na Facebooku. Naukowiec odpowiada 0 0

Rysunek przedstawiający seks oralny, opatrzony komentarzem „Najwięcej witamin jest w skórce!” pokazał studentom wykładowca Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Zdjęcie z wykładu trafiło do internetu i wywołało burzę. - Mowa jest tylko o roli witamin, które są przecież w różnych częściach ciała - komentuje profesor, ale w końcu przeprasza

Ustępująca prezydent: Dla mnie Chełm to misja a nie polityka

Ustępująca prezydent: Dla mnie Chełm to misja a nie polityka 0 0

Rozmowa z Agatą Fisz, ustępującą prezydent Chełma

Polacy zagrają z Holandią. Kadra rugbystów liczy na wsparcie kibiców

Polacy zagrają z Holandią. Kadra rugbystów liczy na wsparcie kibiców 0 0

Reprezentacja Polski zmierzy się z Holandią w ramach nowego cyklu rozgrywek Rugby Europe Trophy. Początek sobotniego meczu na Arenie Lublin o godzinie 15

Budżet Lublina na 2019 rok. Na jakie inwestycje możemy liczyć?

Budżet Lublina na 2019 rok. Na jakie inwestycje możemy liczyć? 3 7

W czwartek poznaliśmy projekt miejskiego budżetu na przyszły rok. – Rewolucji nie będzie, bo musimy kontynuować to, co już zaczęliśmy – przyznaje prezydent Lublina. Zamierza wydać nieco mniej, niż w tym roku, bo nieco mniejsze mają być również dochody miasta. Na jakie inwestycje możemy liczyć?

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 listopada 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 listopada 2018 roku 0 2

Kolejne wycinki drzew w Lublinie. Ks.: "W hierarchii stworzenia najpierw jest człowiek, potem przyroda"

Kolejne wycinki drzew w Lublinie. Ks.: "W hierarchii stworzenia najpierw jest człowiek, potem przyroda" 1 29

Przed kościołem przy ul. Staszica jeszcze w zeszłym tygodniu rosło pięć drzew. Zostało jedno. – W hierarchii stworzenia najpierw jest człowiek, potem przyroda – tłumaczy ksiądz rektor

Nowa technologia zamiast lamp w kopalni Bogdanka

Nowa technologia zamiast lamp w kopalni Bogdanka 0 6

Bogdanka testuje pod ziemią nowy, bezprzewodowy system komunikacji. Ma to poprawić wydajność pracy maszyn i zwiększyć bezpieczeństwo pracowników.

Polska - Czechy 0:1. Porażka w akompaniamencie gwizdów
film

Polska - Czechy 0:1. Porażka w akompaniamencie gwizdów 1 4

Reprezentacja Polski uległa w Gdańsku Czechom 0:1. Tym samym przed ostatnim meczem w Lidze Narodów z Portugalią Biało-Czerwoni wciąż pozostają bez zwycięstwa pod wodzą selekcjonera Jerzego Brzęczka

To już pewne. Będzie podwyżka opłat za wywóz śmieci w Lublinie

To już pewne. Będzie podwyżka opłat za wywóz śmieci w Lublinie 55 34

To już pewne: mieszkańców Lublina czeka podwyżka opłat za wywóz śmieci. Ratusz zgodził się na ceny zaproponowane przez firmy startujące w przetargu na obsługę dzielnic, w których dotychczas nie udało się wprowadzić nowych zasad segregacji odpadów. Od stycznia nowe zasady mają dotyczyć całego miasta

Szpital Dziecięcy: Nowy kącik zabaw czeka na małych pacjentów [zdjęcia]
galeria

Szpital Dziecięcy: Nowy kącik zabaw czeka na małych pacjentów [zdjęcia] 0 2

W Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym działa już słONICOwy kącik zabaw ufundowany przez Fundację ONICO.

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 16-18 listopada

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 16-18 listopada 1 1

Piłkarze kończą w weekend rundę jesienną. W III lidze odbędą się dwa mecze derbowe: Podlasie Biała Podlaska gra z Wisłą Puławy, a Orlęta Spomlek podejmują Stal Kraśnik. Czwartoligowcy awansem zagrają już za to kolejkę rundy wiosennej

Nowy marszałek województwa lubelskiego. Znamy też wicemarszałków i członków zarządu
galeria

Nowy marszałek województwa lubelskiego. Znamy też wicemarszałków i członków zarządu 199 78

Jarosław Stawiarski będzie nowym marszałkiem województwa lubelskiego. Jego kandydatura została wskazana podczas czwartkowego posiedzenia Komitetu Politycznego Prawa i Sprawiedliwości. Polityk jest obecnie wiceministrem sportu i turystyki w rządzie PiS.

Lubelskie: Dwie osoby zginęły w wypadku. Czołowe zderzenie samochodów
Aktualizacja
film

Lubelskie: Dwie osoby zginęły w wypadku. Czołowe zderzenie samochodów 21 8

Tragiczny wypadek w miejscowości Niewęgłosz (pow. radzyński). Zginął 37-latek i 53-latka.

Jest praca w Straży Miejskiej w Lublinie. Ile można zarobić?

Jest praca w Straży Miejskiej w Lublinie. Ile można zarobić? 76 23

Siedemnaście etatów zwolniło się w lubelskiej Straży Miejskiej, bo funkcjonariusze znaleźli sobie inne miejsce pracy. Zainteresowani mundurem mogą się zgłaszać do wtorku włącznie. Zarobki nie są imponujące: na początek 2400 zł brutto. Dyskont płaci lepiej

Spotkanie z alpinistami Rafałem Fronią i Piotrem Tomalą
19 listopada 2018, 19:00

Spotkanie z alpinistami Rafałem Fronią i Piotrem Tomalą 2 0

Co Gdzie Kiedy. Katolicki Uniwersytet Lubelski zaprasza na spotkanie Piotrem Tomalą oraz Rafałem Fronią - alpinistami i himalaistami, uczestnikami wielu wypraw. Wydarzenie odbędzie się 19 listopada o godz. 19 w sali 113 Centrum Transferu Wiedzy KUL.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.