Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

20 grudnia 2015 r.
21:12

Lublin: Rowerzyści wystawili urzędnikom dwóję (SONDA)

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 49 A A
Fragment drogi dla rowerów wzdłuż al. Solidarności biegnie donikąd – zarzucają autorzy raportu (fot. Społeczny audyt polityki rowerowej dla Lublina)
Fragment drogi dla rowerów wzdłuż al. Solidarności biegnie donikąd – zarzucają autorzy raportu (fot. Społeczny audyt polityki rowerowej dla Lublina)

Szkolną „dwóję” dostało miasto za rozwój tras rowerowych i ułatwienia dla cyklistów. Taką ocenę wystawili działacze Porozumienia Rowerowego, bo ich zdaniem Ratusz więcej mówi, niż robi. – To niezasłużona ocena – mówi prezydencki asystent, ale przyznaje, że do zrobienia jest wiele.

Artykuł otwarty

Czytaj Dziennik Wschodni bez ograniczeń. Sprawdź naszą ofertę

Artykuł otwarty
AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

W raporcie Porozumienia Rowerowego znalazły się nawet pochwały, ale w małych dawkach. Za co? Za umożliwienie jazdy „pod prąd” np. ul. Konopnicką i takie same plany co do 50 innych ulic. Za to, że nowe ścieżki nie są z kostki, ale z asfaltu, za pasy rowerowe w jezdniach, oddzielanie ścieżek od chodników i coraz niższe krawężniki. Ale lista plusów jest o wiele krótsza, niż minusów, stąd końcowa ocena: dwója.

– Dalibyśmy trójkę, ale prezydent doskonale wie, co ma robić – mówi Krzysztof Kowalik z Porozumienia Rowerowego i dodaje, że to co jest do zrobienia opisano już w wielu różnych strategiach, ale gorzej jest z ich realizacją.

Działacze opisali 22 główne trasy, którymi poruszają się jednoślady. – Tylko jedna jest gotowa, ta wzdłuż Bystrzycy. Cztery inne w 70 proc. – stwierdza Kowalik. Wytyka m.in. kompletny brak rozwiązań dla cyklistów jadących al. Kraśnicką, gdzie nie chcąc łamać zakazu jazdy po chodniku trzeba lawirować między rozpędzonymi tirami. A jako pilną sprawę wskazuje stworzenie połączeń między dzielnicami a centrum.

Nawet to, co się buduje, nie zawsze – zdaniem działaczy Porozumienia – jest zrobione z głową. Miastu obrywa się za kałuże na drogach rowerowych, zbyt ciasne zakręty, kiepskie wykonanie ścieżek, czy też jedyną w mieście śluzę rowerową przy Zbożowej, która przydaje się tylko przy czerwonym świetle.

Kolejny zarzut dotyczy braku wydzielonego budżetu na inwestycje rowerowe, mimo że już w 2011 r. postanowiono, że na ten cel zarezerwowanych ma być 2 proc. funduszy przeznaczanych rokrocznie na drogi. Ratusz odpowiada, że wydzielonej puli na rowery rzeczywiście nie ma, ale nie oznacza to kompletnego braku inwestycji rowerowych, bo nowe ścieżki powstają przy okazji budowy dróg, np. ul. Lubelskiego Lipca ’80.

– Zdaję sobie sprawę, że jest problem z brakiem środków finansowych. Wiele tras rowerowych jest zależnych od większych inwestycji drogowych – przyznaje Aleksander Wiącek, asystent prezydenta miasta ds. polityki rowerowej. Zapewnia, że trwają już prace nad zmianą dokumentu określającego standardy techniczne nowych ścieżek i że wkrótce zostaną przedstawione nowe rozwiązania. I nie zgadza się z oceną dokonaną przez Porozumienie Rowerowe. – To niezasłużona dwója. Są oczywiście rzeczy, które musimy poprawić, natomiast nie jest tak źle, jak to koledzy przedstawili, bo warunki jazdy po mieście są lepsze z każdym rokiem.

Pełny raport Porozumienia Rowerowego można przeczytać TUTAJ.

Wyznaczona na ul. Zbożowej śluza zamiast ułatwiać przejazd rowerzystom – utrudnia go, ponieważ działa tylko na czerwonym świetle. Rozwiązanie to jest nie tylko niebezpieczne, ale i powoduje wydłużenie czasu podróży – czytamy w raporcie

Sonda: Jaką ocenę wystawiłbyś miejskim urzędnikom w zakresie polityki rowerowej?

Liczba głosów: 350
28%
1
21.14%
2
19.71%
3
15.43%
4
11.14%
6
4.57%
5
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 49

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
pedał / 22 grudnia 2015 r. o 10:56
0

jestem rowerzystą. ale tez kierowca. im dłużej czytam o problemach rowerzystów rzygać mi sie nimi chce i wstydze sie tego roweru. to tak jak z pedałami. kiedys byłem bardzo tolerancyjny, ale kiedy zaczeli mi wyglądac z lodówki i nie było dnia bez pedała w telewizorze stałem sie mniej tolerancyjny. i teraz nazywam ich po prostu pedałami. i kazdy pedał ktory mi napisze w odpowiedzi an mój komentaarz że nie byłem tolerancyjny dostanie w łeb i kopa. bo mnie denerwujecie. to samo dotyczy rowerzystów. ogarnijcie sie.

Sam się ogarnij PEDALE SAMOCHODOWY. TAKICH TO TYLKO LECZYĆ ALBO PRZEROBIĆ NA PASZĘ> TO TY MOŻESZ DOSTAC KOPA I dalej szkoda pisać - TY BUCU!!!!!!!!

Sam się ogarnij PEDALE SAMOCHODOWY. TAKICH TO TYLKO LECZYĆ ALBO PRZEROBIĆ NA PASZĘ> TO TY MOŻESZ DOSTAC KOPA I dalej szkoda pisać - TY BUCU!!!!!!!!

rozwiń
Avatar
Gość / 22 grudnia 2015 r. o 00:02
0

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

"dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że nie jest to właściwa nawierzchnia pod rowerowe trasy o tym już nikt przecież nie będzie wspominał .

Była debata kilka lat temu i co są zmiany ?

Mało tego ostatnio promuje się malowanie pasów na wytłuczoną nawierzchnie gdzie rowerzysta nie wiedze , tylko omija to szerokim łukiem gdzie doły , kałuże i tak jest np ul Dunikowskiego koło szpitala kolejowego czy na ul Grygowej na moście gdzie dodatkowo nie działa 5 !!! latarni po kolei i ciemno jest jak w d.pie .

ejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że... rozwiń

Avatar
Gość / 22 grudnia 2015 r. o 00:00
0

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

"dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że nie jest to właściwa nawierzchnia pod rowerowe trasy o tym już nikt przecież nie będzie wspominał .

Była debata kilka lat temu i co są zmiany ?

Mało tego ostatnio promuje sie malowanie pasow na wytłuczona nawierzchnie gdzie rowerzysta nie wiedze gdzie doły , kałuze , tak jest np ul Dunikowskiego koło szpitala kolejowego czy na ul Grygowej na moście gdzie dodatkowo nie działa 5 !!! latarni po kolei .

ejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że... rozwiń

Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 23:42
0

A jak się ma k^%$wa kończyć? Jest początek to jest i koniec, logiczne.

Naprawdę się rowerowcom poprzewracało między pośladkami.

borysku nie denerwuj się już tak :)

Jakbyś jeździł rowerem to byś widział że koniec ścieżki jest znienacka przy ulicy Wrońskiej i Dr. Mcz. Majdanka i nie ma możliwości bezpiecznego dojazdu do ścieżki łączącej się przy  ul Fabrycznej i ul Zamojskiej , stamtąd jak byś nie wiedział jest najbardziej popularna trasa nad zalew .

borysku nie denerwuj się już tak :)

Jakbyś jeździł rowerem to byś widział że koniec ścieżki jest znienacka przy ulicy Wrońskiej i Dr. Mcz. Majdanka i nie ma możliwości bezpiecznego dojazdu do ścieżki łączącej się przy  ul Fabrycznej i ul Zamojskiej , stamtąd jak byś nie wiedział jest najbardziej popularna trasa nad zalew .

rozwiń
Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 17:22
0
Jak widać większość czytelników jest jeszcze bardziej surowa w ocenie lubelskich inwestycji rowerowych. Panie prezydencie Żuk, na prawdę warto słuchać dobrych rad. I tylko mali politykierzy traktują to osobiście i trollują tu czy tam.
Avatar
klb / 21 grudnia 2015 r. o 15:23
0

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

rozwiń
Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 15:19
0

Widzę, że żelazny elektorat Żuka zaczyna się odwracać do niego plecami...

Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 15:16
0
Wyremontujcie odcinek ścieżki rowerowo-pieszej wzdłuż Bystrzycy miedzy mostami na al.Tysiąclecia i Mełgiewskiej, gdyż dojdzie tam do tragedii. Ścieżka tam jest wąska, nierówna, przechylona, ma boczne wyrwy asfaltu i nie zabezpieczona barierkami od wąwozu. Może należałoby ją trochę poszerzyć w trakcie remontu.
Avatar
borys / 21 grudnia 2015 r. o 15:01
0

Na ul Dr Mecz. Majdanka ścieżka kończy się podobnie jak na zdjęciu , sporo takich miejsc w Lublinie .

A jak się ma k^%$wa kończyć? Jest początek to jest i koniec, logiczne.

Naprawdę się rowerowcom poprzewracało między pośladkami.

Avatar
BADEVIL / 21 grudnia 2015 r. o 12:59
0

bo nie ma ścieżek, bystrzaku

Bo, mają w du*** przepisy o ruchu drogowym. Sam codziennie jadę do pracy rowerem i nie mam problemu aby z niego zsiąść przed przejściem dla pieszych i przeprowadzić.

Skoro nie ma przejazdu rowerowego to rower się przeprowadza prostsze to już być nie może :-)

Avatar
pedał / 22 grudnia 2015 r. o 10:56
0

jestem rowerzystą. ale tez kierowca. im dłużej czytam o problemach rowerzystów rzygać mi sie nimi chce i wstydze sie tego roweru. to tak jak z pedałami. kiedys byłem bardzo tolerancyjny, ale kiedy zaczeli mi wyglądac z lodówki i nie było dnia bez pedała w telewizorze stałem sie mniej tolerancyjny. i teraz nazywam ich po prostu pedałami. i kazdy pedał ktory mi napisze w odpowiedzi an mój komentaarz że nie byłem tolerancyjny dostanie w łeb i kopa. bo mnie denerwujecie. to samo dotyczy rowerzystów. ogarnijcie sie.

Sam się ogarnij PEDALE SAMOCHODOWY. TAKICH TO TYLKO LECZYĆ ALBO PRZEROBIĆ NA PASZĘ> TO TY MOŻESZ DOSTAC KOPA I dalej szkoda pisać - TY BUCU!!!!!!!!

Sam się ogarnij PEDALE SAMOCHODOWY. TAKICH TO TYLKO LECZYĆ ALBO PRZEROBIĆ NA PASZĘ> TO TY MOŻESZ DOSTAC KOPA I dalej szkoda pisać - TY BUCU!!!!!!!!

rozwiń
Avatar
Gość / 22 grudnia 2015 r. o 00:02
0

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

"dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że nie jest to właściwa nawierzchnia pod rowerowe trasy o tym już nikt przecież nie będzie wspominał .

Była debata kilka lat temu i co są zmiany ?

Mało tego ostatnio promuje się malowanie pasów na wytłuczoną nawierzchnie gdzie rowerzysta nie wiedze , tylko omija to szerokim łukiem gdzie doły , kałuże i tak jest np ul Dunikowskiego koło szpitala kolejowego czy na ul Grygowej na moście gdzie dodatkowo nie działa 5 !!! latarni po kolei i ciemno jest jak w d.pie .

ejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że... rozwiń

Avatar
Gość / 22 grudnia 2015 r. o 00:00
0

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

"dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że nie jest to właściwa nawierzchnia pod rowerowe trasy o tym już nikt przecież nie będzie wspominał .

Była debata kilka lat temu i co są zmiany ?

Mało tego ostatnio promuje sie malowanie pasow na wytłuczona nawierzchnie gdzie rowerzysta nie wiedze gdzie doły , kałuze , tak jest np ul Dunikowskiego koło szpitala kolejowego czy na ul Grygowej na moście gdzie dodatkowo nie działa 5 !!! latarni po kolei .

ejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że... rozwiń

Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 23:42
0

A jak się ma k^%$wa kończyć? Jest początek to jest i koniec, logiczne.

Naprawdę się rowerowcom poprzewracało między pośladkami.

borysku nie denerwuj się już tak :)

Jakbyś jeździł rowerem to byś widział że koniec ścieżki jest znienacka przy ulicy Wrońskiej i Dr. Mcz. Majdanka i nie ma możliwości bezpiecznego dojazdu do ścieżki łączącej się przy  ul Fabrycznej i ul Zamojskiej , stamtąd jak byś nie wiedział jest najbardziej popularna trasa nad zalew .

borysku nie denerwuj się już tak :)

Jakbyś jeździł rowerem to byś widział że koniec ścieżki jest znienacka przy ulicy Wrońskiej i Dr. Mcz. Majdanka i nie ma możliwości bezpiecznego dojazdu do ścieżki łączącej się przy  ul Fabrycznej i ul Zamojskiej , stamtąd jak byś nie wiedział jest najbardziej popularna trasa nad zalew .

rozwiń
Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 17:22
0
Jak widać większość czytelników jest jeszcze bardziej surowa w ocenie lubelskich inwestycji rowerowych. Panie prezydencie Żuk, na prawdę warto słuchać dobrych rad. I tylko mali politykierzy traktują to osobiście i trollują tu czy tam.
Avatar
klb / 21 grudnia 2015 r. o 15:23
0

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

rozwiń
Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 15:19
0

Widzę, że żelazny elektorat Żuka zaczyna się odwracać do niego plecami...

Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 15:16
0
Wyremontujcie odcinek ścieżki rowerowo-pieszej wzdłuż Bystrzycy miedzy mostami na al.Tysiąclecia i Mełgiewskiej, gdyż dojdzie tam do tragedii. Ścieżka tam jest wąska, nierówna, przechylona, ma boczne wyrwy asfaltu i nie zabezpieczona barierkami od wąwozu. Może należałoby ją trochę poszerzyć w trakcie remontu.
Avatar
borys / 21 grudnia 2015 r. o 15:01
0

Na ul Dr Mecz. Majdanka ścieżka kończy się podobnie jak na zdjęciu , sporo takich miejsc w Lublinie .

A jak się ma k^%$wa kończyć? Jest początek to jest i koniec, logiczne.

Naprawdę się rowerowcom poprzewracało między pośladkami.

Avatar
BADEVIL / 21 grudnia 2015 r. o 12:59
0

bo nie ma ścieżek, bystrzaku

Bo, mają w du*** przepisy o ruchu drogowym. Sam codziennie jadę do pracy rowerem i nie mam problemu aby z niego zsiąść przed przejściem dla pieszych i przeprowadzić.

Skoro nie ma przejazdu rowerowego to rower się przeprowadza prostsze to już być nie może :-)

Zobacz wszystkie komentarze 49

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

33 dziki w tym roku schwytano w Lublinie. Wszystkie zabito

33 dziki w tym roku schwytano w Lublinie. Wszystkie zabito

Radykalnie wzrosła liczba dzików odławianych na terenie Lublina na zlecenie Urzędu Miasta. Dla tych zwierząt to najcięższa jesień od bardzo wielu lat. Cieszyć mogą się za to działkowcy, którym dziki niszczyły uprawy.

Zamość ma śmietniki XXII wieku. Odnotują każdy papierek

Zamość ma śmietniki XXII wieku. Odnotują każdy papierek

Niedługo pierwsi mieszkańcy zaczną korzystać z nowoczesnych pojemników na odpady. Już dostają kody do naklejania na worki. To pilotażowy projekt, który będzie kosztował blisko 4 miliony złotych. Miasto dostało na to dotację

Jagiellonia Białystok - Górnik Łęczna 1:2. Wygrana ze specjalną dedykacją

Jagiellonia Białystok - Górnik Łęczna 1:2. Wygrana ze specjalną dedykacją

PIŁKARSKA PKO BP EKSTRAKLASA Piękny prezent sprawili swoim kibicom piłkarze Górnika. Czwartego grudnia, a więc w święto Barbórki piłkarze z Łęcznej pokonali na wyjeździe Jagiellonię Białystok. Dla zielono-czarnych była to pierwsza wyjazdowa, a druga w całym sezonie ligowa wygrana

Lublin. Mikołaj przyjedzie szczepionkobusem

Lublin. Mikołaj przyjedzie szczepionkobusem

Na poniedziałek zaplanowana została w Lublinie kolejna akcja szczepień przeciwko Covid-19. Tym razem będzie można wybrać między preparatami Pfizer oraz Johnson & Johnson. Ratusz nazwał tę akcję "szczepionkowymi mikołajkami"

Szkolny autobus zgubił ucznia. 7-latek szedł polami szukać mamy

Szkolny autobus zgubił ucznia. 7-latek szedł polami szukać mamy

- Myślałam, że zawału dostanę, jak mi opiekun powiedział, że chyba syna zgubili, bo wysiadł ze szkolnego autobusu nie tam gdzie powinien – relacjonuje mama ucznia z gminy Trzeszczany. Chłopca szukali policjanci, strażacy i straż graniczna.

Poślizgi, dachowanie. Mikołajki na torze w Lublinie
zdjęcia
galeria

Poślizgi, dachowanie. Mikołajki na torze w Lublinie

Mikołajki stały się okazją, żeby sprawdzić swoje umiejętności za kierownicą. W sobotę Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy w Lublinie zorganizował dni otwarte. Można było, pod okiem instruktorów, skorzystać z płyt poślizgowych, symulatora dachowania czy założyć alkogogle.

Dominik Skiba na celowniku Wisły Puławy

Dominik Skiba na celowniku Wisły Puławy

Klub z Puław ma przed sobą jeszcze jeden mecz ligowy, ale działacze powoli szykują się już na zimowe okienko transferowe. Jednym z zawodników, który znalazł się na celowniku Wisły jest Dominik Skiba ze Startu Krasnystaw, czyli najskuteczniejszy napastnik w Hummel IV lidze.

Wiezienie we Włodawie postawiło sobie cel: więcej cel

Wiezienie we Włodawie postawiło sobie cel: więcej cel

Zakończyła się rozbudowa Zakładu Karnego we Włodawie. Więcej miejsca dla osadzonych spowodowało, że trzeba były powiększyć także inne części więzienia.

Rzadki widok w Lublinie. McLaren i Lamborghini na ulicach [zdjęcia]
zdjęcia
galeria

Rzadki widok w Lublinie. McLaren i Lamborghini na ulicach [zdjęcia]

W sobotę, w Lublinie było można podziwiać auta, które przykuwają uwagę nie tylko fanów czterech kółek. To drogie i luksusowe samochody przyjechały tu nieprzypadkowo. Ich wizyta to akcja Hospicjum im. Małego Księcia. To ono właśnie postanowiło zorganizować ten pokaz, jednocześnie zbierając pieniądze, zakrętki, suchy prowiant i słodycze.

Puławy: Mikołaje biegają i pomagają bezdomnym [zdjęcia]
galeria

Puławy: Mikołaje biegają i pomagają bezdomnym [zdjęcia]

Dzisiejszy charytatywny Bieg Mikołajów zgromadził na starcie blisko 150 zawodników z różnych stron Lubelszczyzny i Mazowsza. Kto był pierwszy na mecie?

POM Iskra Piotrowice – Lublinianka 0:0. Mrożonka zamiast murawy
galeria

POM Iskra Piotrowice – Lublinianka 0:0. Mrożonka zamiast murawy

Było trochę zamieszania w sprawie meczu w Piotrowicach. POM Iskra i Lublinianka wolały odrobić zaległości dopiero wiosną, ale ostatecznie wybiegły na boisko jeszcze w grudniu. Warunki były dalekie od idealnych, a spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem. A skoro drużyna Zbigniewa Wójcika od kilkunastu dni już wspólnie nie trenowała, to ten punkt na pewno musi ich cieszyć.

Mikołaje pobiegną w Świdniku

Mikołaje pobiegną w Świdniku

Mikołaje, elfy, śnieżynki i renifery w niedzielę rusza na trasę VIII Charytatywnego Biegu Mikołajkowego.

Hetman Zamość – Granit Bychawa 2:2. Lider nie był im pisany

Hetman Zamość – Granit Bychawa 2:2. Lider nie był im pisany

Granit znowu nie wykorzystał szansy, żeby wskoczyć na fotel lidera grupy drugiej. W sobotę, w zaległym spotkaniu z 18. kolejki ekipa z Bychawy zremisowała na wyjeździe z Hetmanem Zamość 2:2. Goście i tak nie mogą narzekać, bo tuż po rozpoczęciu drugiej połowy przegrywali już 0:2.

Puławy: Rośnie nowa biblioteka. Budynek ma już parter [zdjęcia]
galeria

Puławy: Rośnie nowa biblioteka. Budynek ma już parter [zdjęcia]

Przy ul. Wojska Polskiego, na tyłach Domu Chemika, trwają intensywne prace przy najdroższej prowadzonej aktualnie miejskiej inwestycji - budowie nowej siedziby miejskiej biblioteki. Budynek warty prawie 27 mln zł zaczyna być widać zza ogrodzenia.

Lubelskie. Koszmarny wypadek. Nie żyje kierowca fiata
galeria

Lubelskie. Koszmarny wypadek. Nie żyje kierowca fiata

37-letni mężczyzna zmarł w szpitalu. Osobówka, którą prowadził, zderzyła się z cysterną.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty