Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

20 grudnia 2015 r.
21:12

Lublin: Rowerzyści wystawili urzędnikom dwóję (SONDA)

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 49 A A
Fragment drogi dla rowerów wzdłuż al. Solidarności biegnie donikąd – zarzucają autorzy raportu (fot. Społeczny audyt polityki rowerowej dla Lublina)
Fragment drogi dla rowerów wzdłuż al. Solidarności biegnie donikąd – zarzucają autorzy raportu (fot. Społeczny audyt polityki rowerowej dla Lublina)

Szkolną „dwóję” dostało miasto za rozwój tras rowerowych i ułatwienia dla cyklistów. Taką ocenę wystawili działacze Porozumienia Rowerowego, bo ich zdaniem Ratusz więcej mówi, niż robi. – To niezasłużona ocena – mówi prezydencki asystent, ale przyznaje, że do zrobienia jest wiele.

Artykuł otwarty

Czytaj Dziennik Wschodni bez ograniczeń. Sprawdź naszą ofertę

Artykuł otwarty
AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

W raporcie Porozumienia Rowerowego znalazły się nawet pochwały, ale w małych dawkach. Za co? Za umożliwienie jazdy „pod prąd” np. ul. Konopnicką i takie same plany co do 50 innych ulic. Za to, że nowe ścieżki nie są z kostki, ale z asfaltu, za pasy rowerowe w jezdniach, oddzielanie ścieżek od chodników i coraz niższe krawężniki. Ale lista plusów jest o wiele krótsza, niż minusów, stąd końcowa ocena: dwója.

– Dalibyśmy trójkę, ale prezydent doskonale wie, co ma robić – mówi Krzysztof Kowalik z Porozumienia Rowerowego i dodaje, że to co jest do zrobienia opisano już w wielu różnych strategiach, ale gorzej jest z ich realizacją.

Działacze opisali 22 główne trasy, którymi poruszają się jednoślady. – Tylko jedna jest gotowa, ta wzdłuż Bystrzycy. Cztery inne w 70 proc. – stwierdza Kowalik. Wytyka m.in. kompletny brak rozwiązań dla cyklistów jadących al. Kraśnicką, gdzie nie chcąc łamać zakazu jazdy po chodniku trzeba lawirować między rozpędzonymi tirami. A jako pilną sprawę wskazuje stworzenie połączeń między dzielnicami a centrum.

Nawet to, co się buduje, nie zawsze – zdaniem działaczy Porozumienia – jest zrobione z głową. Miastu obrywa się za kałuże na drogach rowerowych, zbyt ciasne zakręty, kiepskie wykonanie ścieżek, czy też jedyną w mieście śluzę rowerową przy Zbożowej, która przydaje się tylko przy czerwonym świetle.

Kolejny zarzut dotyczy braku wydzielonego budżetu na inwestycje rowerowe, mimo że już w 2011 r. postanowiono, że na ten cel zarezerwowanych ma być 2 proc. funduszy przeznaczanych rokrocznie na drogi. Ratusz odpowiada, że wydzielonej puli na rowery rzeczywiście nie ma, ale nie oznacza to kompletnego braku inwestycji rowerowych, bo nowe ścieżki powstają przy okazji budowy dróg, np. ul. Lubelskiego Lipca ’80.

– Zdaję sobie sprawę, że jest problem z brakiem środków finansowych. Wiele tras rowerowych jest zależnych od większych inwestycji drogowych – przyznaje Aleksander Wiącek, asystent prezydenta miasta ds. polityki rowerowej. Zapewnia, że trwają już prace nad zmianą dokumentu określającego standardy techniczne nowych ścieżek i że wkrótce zostaną przedstawione nowe rozwiązania. I nie zgadza się z oceną dokonaną przez Porozumienie Rowerowe. – To niezasłużona dwója. Są oczywiście rzeczy, które musimy poprawić, natomiast nie jest tak źle, jak to koledzy przedstawili, bo warunki jazdy po mieście są lepsze z każdym rokiem.

Pełny raport Porozumienia Rowerowego można przeczytać TUTAJ.

Wyznaczona na ul. Zbożowej śluza zamiast ułatwiać przejazd rowerzystom – utrudnia go, ponieważ działa tylko na czerwonym świetle. Rozwiązanie to jest nie tylko niebezpieczne, ale i powoduje wydłużenie czasu podróży – czytamy w raporcie

Sonda: Jaką ocenę wystawiłbyś miejskim urzędnikom w zakresie polityki rowerowej?

Liczba głosów: 350
28%
1
21.14%
2
19.71%
3
15.43%
4
11.14%
6
4.57%
5
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 49

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
pedał / 22 grudnia 2015 r. o 10:56

jestem rowerzystą. ale tez kierowca. im dłużej czytam o problemach rowerzystów rzygać mi sie nimi chce i wstydze sie tego roweru. to tak jak z pedałami. kiedys byłem bardzo tolerancyjny, ale kiedy zaczeli mi wyglądac z lodówki i nie było dnia bez pedała w telewizorze stałem sie mniej tolerancyjny. i teraz nazywam ich po prostu pedałami. i kazdy pedał ktory mi napisze w odpowiedzi an mój komentaarz że nie byłem tolerancyjny dostanie w łeb i kopa. bo mnie denerwujecie. to samo dotyczy rowerzystów. ogarnijcie sie.

Sam się ogarnij PEDALE SAMOCHODOWY. TAKICH TO TYLKO LECZYĆ ALBO PRZEROBIĆ NA PASZĘ> TO TY MOŻESZ DOSTAC KOPA I dalej szkoda pisać - TY BUCU!!!!!!!!

Sam się ogarnij PEDALE SAMOCHODOWY. TAKICH TO TYLKO LECZYĆ ALBO PRZEROBIĆ NA PASZĘ> TO TY MOŻESZ DOSTAC KOPA I dalej szkoda pisać - TY BUCU!!!!!!!!

rozwiń
Avatar
Gość / 22 grudnia 2015 r. o 00:02

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

"dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że nie jest to właściwa nawierzchnia pod rowerowe trasy o tym już nikt przecież nie będzie wspominał .

Była debata kilka lat temu i co są zmiany ?

Mało tego ostatnio promuje się malowanie pasów na wytłuczoną nawierzchnie gdzie rowerzysta nie wiedze , tylko omija to szerokim łukiem gdzie doły , kałuże i tak jest np ul Dunikowskiego koło szpitala kolejowego czy na ul Grygowej na moście gdzie dodatkowo nie działa 5 !!! latarni po kolei i ciemno jest jak w d.pie .

ejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że... rozwiń

Avatar
Gość / 22 grudnia 2015 r. o 00:00

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

"dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że nie jest to właściwa nawierzchnia pod rowerowe trasy o tym już nikt przecież nie będzie wspominał .

Była debata kilka lat temu i co są zmiany ?

Mało tego ostatnio promuje sie malowanie pasow na wytłuczona nawierzchnie gdzie rowerzysta nie wiedze gdzie doły , kałuze , tak jest np ul Dunikowskiego koło szpitala kolejowego czy na ul Grygowej na moście gdzie dodatkowo nie działa 5 !!! latarni po kolei .

ejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że... rozwiń

Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 23:42

A jak się ma k^%$wa kończyć? Jest początek to jest i koniec, logiczne.

Naprawdę się rowerowcom poprzewracało między pośladkami.

borysku nie denerwuj się już tak :)

Jakbyś jeździł rowerem to byś widział że koniec ścieżki jest znienacka przy ulicy Wrońskiej i Dr. Mcz. Majdanka i nie ma możliwości bezpiecznego dojazdu do ścieżki łączącej się przy  ul Fabrycznej i ul Zamojskiej , stamtąd jak byś nie wiedział jest najbardziej popularna trasa nad zalew .

borysku nie denerwuj się już tak :)

Jakbyś jeździł rowerem to byś widział że koniec ścieżki jest znienacka przy ulicy Wrońskiej i Dr. Mcz. Majdanka i nie ma możliwości bezpiecznego dojazdu do ścieżki łączącej się przy  ul Fabrycznej i ul Zamojskiej , stamtąd jak byś nie wiedział jest najbardziej popularna trasa nad zalew .

rozwiń
Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 17:22
Jak widać większość czytelników jest jeszcze bardziej surowa w ocenie lubelskich inwestycji rowerowych. Panie prezydencie Żuk, na prawdę warto słuchać dobrych rad. I tylko mali politykierzy traktują to osobiście i trollują tu czy tam.
Avatar
klb / 21 grudnia 2015 r. o 15:23

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

rozwiń
Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 15:19

Widzę, że żelazny elektorat Żuka zaczyna się odwracać do niego plecami...

Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 15:16
Wyremontujcie odcinek ścieżki rowerowo-pieszej wzdłuż Bystrzycy miedzy mostami na al.Tysiąclecia i Mełgiewskiej, gdyż dojdzie tam do tragedii. Ścieżka tam jest wąska, nierówna, przechylona, ma boczne wyrwy asfaltu i nie zabezpieczona barierkami od wąwozu. Może należałoby ją trochę poszerzyć w trakcie remontu.
Avatar
borys / 21 grudnia 2015 r. o 15:01

Na ul Dr Mecz. Majdanka ścieżka kończy się podobnie jak na zdjęciu , sporo takich miejsc w Lublinie .

A jak się ma k^%$wa kończyć? Jest początek to jest i koniec, logiczne.

Naprawdę się rowerowcom poprzewracało między pośladkami.

Avatar
BADEVIL / 21 grudnia 2015 r. o 12:59

bo nie ma ścieżek, bystrzaku

Bo, mają w du*** przepisy o ruchu drogowym. Sam codziennie jadę do pracy rowerem i nie mam problemu aby z niego zsiąść przed przejściem dla pieszych i przeprowadzić.

Skoro nie ma przejazdu rowerowego to rower się przeprowadza prostsze to już być nie może :-)

Avatar
pedał / 22 grudnia 2015 r. o 10:56

jestem rowerzystą. ale tez kierowca. im dłużej czytam o problemach rowerzystów rzygać mi sie nimi chce i wstydze sie tego roweru. to tak jak z pedałami. kiedys byłem bardzo tolerancyjny, ale kiedy zaczeli mi wyglądac z lodówki i nie było dnia bez pedała w telewizorze stałem sie mniej tolerancyjny. i teraz nazywam ich po prostu pedałami. i kazdy pedał ktory mi napisze w odpowiedzi an mój komentaarz że nie byłem tolerancyjny dostanie w łeb i kopa. bo mnie denerwujecie. to samo dotyczy rowerzystów. ogarnijcie sie.

Sam się ogarnij PEDALE SAMOCHODOWY. TAKICH TO TYLKO LECZYĆ ALBO PRZEROBIĆ NA PASZĘ> TO TY MOŻESZ DOSTAC KOPA I dalej szkoda pisać - TY BUCU!!!!!!!!

Sam się ogarnij PEDALE SAMOCHODOWY. TAKICH TO TYLKO LECZYĆ ALBO PRZEROBIĆ NA PASZĘ> TO TY MOŻESZ DOSTAC KOPA I dalej szkoda pisać - TY BUCU!!!!!!!!

rozwiń
Avatar
Gość / 22 grudnia 2015 r. o 00:02

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

"dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że nie jest to właściwa nawierzchnia pod rowerowe trasy o tym już nikt przecież nie będzie wspominał .

Była debata kilka lat temu i co są zmiany ?

Mało tego ostatnio promuje się malowanie pasów na wytłuczoną nawierzchnie gdzie rowerzysta nie wiedze , tylko omija to szerokim łukiem gdzie doły , kałuże i tak jest np ul Dunikowskiego koło szpitala kolejowego czy na ul Grygowej na moście gdzie dodatkowo nie działa 5 !!! latarni po kolei i ciemno jest jak w d.pie .

ejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że... rozwiń

Avatar
Gość / 22 grudnia 2015 r. o 00:00

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

"dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że nie jest to właściwa nawierzchnia pod rowerowe trasy o tym już nikt przecież nie będzie wspominał .

Była debata kilka lat temu i co są zmiany ?

Mało tego ostatnio promuje sie malowanie pasow na wytłuczona nawierzchnie gdzie rowerzysta nie wiedze gdzie doły , kałuze , tak jest np ul Dunikowskiego koło szpitala kolejowego czy na ul Grygowej na moście gdzie dodatkowo nie działa 5 !!! latarni po kolei .

ejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze"

Mylisz się, jak tylko zaczęły powstawać w Lublinie pierwsze ścieżki było głośno o kostce , że nietrwała ,śliska w okresie jesienno zimowym i nietrudno o wypadek ale urzędnik wie lepiej , bo jak wiele osób pamięta to dzięki  bardzo bliskim układom i towarzyszek i towarzyszy kostka i tak zaległa , urzędnik wie przecież najlepiej  i poparł słuszna decyzje a że... rozwiń

Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 23:42

A jak się ma k^%$wa kończyć? Jest początek to jest i koniec, logiczne.

Naprawdę się rowerowcom poprzewracało między pośladkami.

borysku nie denerwuj się już tak :)

Jakbyś jeździł rowerem to byś widział że koniec ścieżki jest znienacka przy ulicy Wrońskiej i Dr. Mcz. Majdanka i nie ma możliwości bezpiecznego dojazdu do ścieżki łączącej się przy  ul Fabrycznej i ul Zamojskiej , stamtąd jak byś nie wiedział jest najbardziej popularna trasa nad zalew .

borysku nie denerwuj się już tak :)

Jakbyś jeździł rowerem to byś widział że koniec ścieżki jest znienacka przy ulicy Wrońskiej i Dr. Mcz. Majdanka i nie ma możliwości bezpiecznego dojazdu do ścieżki łączącej się przy  ul Fabrycznej i ul Zamojskiej , stamtąd jak byś nie wiedział jest najbardziej popularna trasa nad zalew .

rozwiń
Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 17:22
Jak widać większość czytelników jest jeszcze bardziej surowa w ocenie lubelskich inwestycji rowerowych. Panie prezydencie Żuk, na prawdę warto słuchać dobrych rad. I tylko mali politykierzy traktują to osobiście i trollują tu czy tam.
Avatar
klb / 21 grudnia 2015 r. o 15:23

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

dobrze, że ktoś podejmuje się dokonania społecznej oceny, to jest realna szansa na to by w przyszłości miasto jako zamawiający przykładało wagę do tego, jak wydaje nasze wspólne pieniądze

zupełnie nie rozumiem skąd to oburzenie kierowców - przecież to pośrednio w waszym interesie

niby rzekomo nikt na rowerach nie jeździ a co artykuł to lawina komentarzy i ożywiona dyskusja, w której nawięcej o rowerach mają do powiedzenia kierowcy :)

pax, pax między chreścijany, mniej jadu moi kochani a więcej empatii

rozwiń
Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 15:19

Widzę, że żelazny elektorat Żuka zaczyna się odwracać do niego plecami...

Avatar
Gość / 21 grudnia 2015 r. o 15:16
Wyremontujcie odcinek ścieżki rowerowo-pieszej wzdłuż Bystrzycy miedzy mostami na al.Tysiąclecia i Mełgiewskiej, gdyż dojdzie tam do tragedii. Ścieżka tam jest wąska, nierówna, przechylona, ma boczne wyrwy asfaltu i nie zabezpieczona barierkami od wąwozu. Może należałoby ją trochę poszerzyć w trakcie remontu.
Avatar
borys / 21 grudnia 2015 r. o 15:01

Na ul Dr Mecz. Majdanka ścieżka kończy się podobnie jak na zdjęciu , sporo takich miejsc w Lublinie .

A jak się ma k^%$wa kończyć? Jest początek to jest i koniec, logiczne.

Naprawdę się rowerowcom poprzewracało między pośladkami.

Avatar
BADEVIL / 21 grudnia 2015 r. o 12:59

bo nie ma ścieżek, bystrzaku

Bo, mają w du*** przepisy o ruchu drogowym. Sam codziennie jadę do pracy rowerem i nie mam problemu aby z niego zsiąść przed przejściem dla pieszych i przeprowadzić.

Skoro nie ma przejazdu rowerowego to rower się przeprowadza prostsze to już być nie może :-)

Zobacz wszystkie komentarze 49

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin. W tym miejscu parkomaty rosną znienacka i równie nagle znikają
Po naszym artykule

Lublin. W tym miejscu parkomaty rosną znienacka i równie nagle znikają

Nie ma już parkomatów, które z dnia na dzień ustawiono między blokami i biurami przy ul. Nałęczowskiej 18 w Lublinie. Ale ich usunięcie nie kończy sprawy.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 7 grudnia 2022 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 7 grudnia 2022 r.

Mundial 2022: Portugalia – Szwajcaria 6:1. Totalna demolka i pewny awans

Mundial 2022: Portugalia – Szwajcaria 6:1. Totalna demolka i pewny awans

Nie było kolejnej sensacji w starciu 1/8 finału katarskich mistrzostw świata. Reprezentacja Portugalii nie dała najmniejszych szans Szwajcarii ogrywają ją 5:1 i pewnie awansując do ćwierćfinału, gdzie jej rywalem dość niespodziewanie będzie Maroko

32. Mikołajki Folkowe czyli muzyczne atrakcje w Chatce Żaka. "Chcemy stworzyć nową, współczesną definicję folku"
8 grudnia 2022, 9:00

32. Mikołajki Folkowe czyli muzyczne atrakcje w Chatce Żaka. "Chcemy stworzyć nową, współczesną definicję folku"

– Nie znam lepszego sposobu na poczucie świątecznego klimatu z początkiem grudnia niż Mikołajki Folkowe w Chatce Żaka – podkreśla dyrektora instytucji, Izabela Pastuszko, i zaprasza na festiwal który wystartuje już 8 grudnia.

W tej gminie powstaną aż trzy fermy drobiu. Wójt zarzuca hejt protestującym mieszkańcom

W tej gminie powstaną aż trzy fermy drobiu. Wójt zarzuca hejt protestującym mieszkańcom

Wielkie kurniki stają się zmorą powiatu bialskiego. W nadbużańskiej gminie Kodeń planowane są aż trzy takie inwestycje, a największa z nich ma pomieścić milion kur. Mieszkańcy obawiają się, że straci na tym turystyka.

Choinka w Pałacu Prezydenckim przystrojona po zamojsku. Zrobili to uczniowie Plastyka

Choinka w Pałacu Prezydenckim przystrojona po zamojsku. Zrobili to uczniowie Plastyka

Przygotowywali się do tego półtora miesiąca, a w ostatni piątek uczniowie Liceum Plastycznego im. Bernardo Morando w Zamościu pojechali do Warszawy i w Pałacu Prezydenckim wspólnie z Pierwszą Damą ubrali choinkę w wykonane przez siebie ozdoby.

Partia Hołowni chwali się nowymi władzami w regionie

Partia Hołowni chwali się nowymi władzami w regionie

Senator Jacek Bury został przewodniczącym lokalnych struktur Polski 2050. Wiceprzewodniczącymi będą radna wojewódzka Ewa Jaszczuk i posłanka Joanna Mucha. Ta ostatnia funkcję w zarządzie regionu łączy z zasiadaniem w krajowych władzach ugrupowania, co nie jest zgodne z partyjnym statutem.

Parafianka po rekolekcjach odebrała dziwny telefon. Na szczęście wszystko słyszał ksiądz

Parafianka po rekolekcjach odebrała dziwny telefon. Na szczęście wszystko słyszał ksiądz

Podają się za policjantów, pracowników banków, szwagrów. Mówią, żeby z nikim na ten temat nie rozmawiać i jak najszybciej przekazać pieniądze. Ofiarą oszustów padają już nie tylko seniorzy.

Lublin. W wyrzuconych śmieciach była faktura na jego nazwisko

Lublin. W wyrzuconych śmieciach była faktura na jego nazwisko

500 zł mandatu zapłacił mężczyzna, który wyrzucił swoje domowe śmieci na ulicę. Miał pecha, bo wśród odpadów strażnicy miejscy znaleźli jego dane.

Lublin już wystrojony na święta
Zdjęcia
galeria

Lublin już wystrojony na święta

Do 2 lutego w centrum Lublina ma działać świąteczna iluminacja, którą w całości włączono dzisiaj po godzinie 16 podczas spotkania przed Ratuszem.

Lodowisko w Puławach otwarte w deszczu. Są nowe ceny

Lodowisko w Puławach otwarte w deszczu. Są nowe ceny

Pogoda nie dopisała, ale grupa dzieci i młodzieży, we wtorek po godz. 15 pojawiła się na tafli lodowiska przy ul. Hauke-Bosaka. Młodzi łyżwiarze chwalą lód, a ich rodzice cieszą się ze sportowej alternatywy dla komputera.

Nowe ulice w Lublinie. Te gotowe, te w budowie
Zdjęcia
galeria

Nowe ulice w Lublinie. Te gotowe, te w budowie

5 mln zł kosztowała budowa osiedlowych ulic, których ukończeniem pochwalił się dzisiaj Ratusz. Inwestycja została dofinansowana z rządowego programu Polski Ład. Kolejne dwie ulice mają być dokończone za około rok.

Dziwnie zachowywał się już na mszy. A pod kościołem "skorzystał z okazji"
Wideo
film

Dziwnie zachowywał się już na mszy. A pod kościołem "skorzystał z okazji"

38-latek przed końcem niedzielnej mszy wsiadł do mazdy z pozostawionymi w środku kluczykami i odjechał. Jak tłumaczył policjantom „skorzystał z okazji”.

Mundial 2022: Maroko lepsze od Hiszpanii w rzutach karnych

Mundial 2022: Maroko lepsze od Hiszpanii w rzutach karnych

Sensacja! Maroko wyrzuciło za burtę mundialu w Katarze jednego z faworytów – Hiszpanię po rzutach karnych. Co ciekawe, druga z ekip w serii rzutów karnych nie wykorzystała… ani jednej jedenastki i przegrała 0:3. Bohaterem rywali był bramkarz Bono.

W cztery dni zebrali ponad milion złotych. A lubelska firma wykonała pięć tysięcy par butów dla ukraińskich żołnierzy

W cztery dni zebrali ponad milion złotych. A lubelska firma wykonała pięć tysięcy par butów dla ukraińskich żołnierzy

Dwa tiry z darami dla walczącej Ukrainy wyjechały z Lublina jako pomoc zorganizowana przez polski Senat. – Ta akcja wpisuje się w wielki wysiłek Polek i Polaków, którzy gościli – i to nie w ośrodkach dla uchodźców – miliony, głównie matek z małymi dziećmi uciekających przed wojną i śmiercią – podkreśla Tomasz Grodzki, marszałek izby wyższej parlamentu.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty