Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

2 lipca 2010 r.
14:12
Edytuj ten wpis

Nowy film promujący lubelskie: Plagiat czy inspiracja?

Autor: Zdjęcie autora tom
0 45 A A

Nowy film promujący Lubelszczyznę zadebiutował w ogólnopolskich telewizjach. Internauci od razu zauważyli podobieństwo do innej reklamówki, zachęcającej do… odwiedzenia Australii.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Urząd Marszałkowski w Lublinie zaprezentował nowy film promujący Lubelszczyznę w czwartek. Pierwsze komentarze internautów na forum "Dziennika wschodniego” były bardzo życzliwe. Tymczasem okazuje się, że reklamówka ma zagraniczny pierwowzór rodem z Australii. Sprawę opisał na swojej internetowej dziennik "Polska Kurier Lubelski".

– Nie tylko film, ale również cała strategia promocyjna Australii była dla nas inspiracją – przyznaje bez ogródek Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji i turystyki UMWL. To w jego wydziale powstał scenariusz reklamówki i jej założenia.

W lubelskim filmie pt. "Chwilo trwaj” pokazana jest para młodych ludzi, którzy żyjąc i pracując w wielkim mieście nie mają dla siebie czasu. Wtedy postanawiają wyjechać do spokojnej krainy, czyli Lubelszczyzny a ich związek znowu rozkwita. Pierwsza część reklamówki utrzymana jest w ciemnej i smutnej kolorystyce, za to sceny z Lubelszczyzny są pełne kolorów i słońca. Podobną strukturę ma film promujący Australię.

– Ich strategia promocji była dla nas inspiracją. Chodzi i pokazanie miejsca, w którym odnajdujemy siebie – mówi Franaszek. – W australijskim filmie jest pokazane tylko jedno takie miejsce. U nas prezentujemy kilka miejsc.

Franaszek tłumaczy, że takie są trendy w promocji i marketingu. – Jest pewien zestaw wartości, emocji, które zarówno u nas, jak i u Australijczyków został wykorzystany. Nie widzę w tym nic złego – mówi.

Czy można w tym przypadku mówić o plagiacie, czy tylko o inspiracji? – Podchodziłbym do oceny bardzo ostrożnie. Dobre obyczaje nakazują, aby przedstawić tego, na kim się wzorowaliśmy. Reszta jest w kwestii sądów – mówi dr Jan Pleszczyński, etyk mediów z UMCS. – Urzędy państwowe, samorządy powinny nas uczyć dobrych zachowań, powinno się od nich wymagać więcej. Na pewno byłoby dobrze odebrane, gdyby chociażby na końcu filmu pojawił się napis, że inspiracją była inna kampania. Jednak nie potępiałbym urzędników. Jeśli chodzi o sztukę nie dostrzegają pewnych subtelności.

Film, według założeń Urzędu Marszałkowskiego, przygotowała lubelska firma Codeina. W rolę aktorów wcielili się studenci. Koszt produkcji reklamówki to 189 tysięcy zł. Jest emitowana przez TVN, TVN24 i TVN Warszawa w paśmie największej oglądalności – między godziną 19 a 22. W Polsacie natomiast reklamówkę będzie można oglądać codziennie przed i po prognozie pogody ok. godz. 19.10. We wszystkich stacjach do końca wakacji.

CZY URZĘDNICY DOPUŚCILI SIĘ PLAGIATU? WYPOWIEDZ SIĘ NA FORUM PONIŻEJ

Reklamówka promująca Australię:


Film lubelskiej produkcji:

Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 45

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Paczanga6 / 7 lipca 2010 r. o 12:46
0
A Ja proponuję zrobić społeczną zrzutkę na spoty telewizyjne z "Mrówką Zet" promującą nasz region. Witaj w Polsce Zet!
Avatar
bfghgf / 6 lipca 2010 r. o 09:46
0
koncepcja ta sama, ale tez ta sama co w reklamie miasta lublina. Ogolnie to ta reklamowka to marna kopia australii szczegolnie pod wzgledem wykonania - toz to całkowicie inne poziomy. A - no i lektor zle dobrany - zbyt "agresywny" glos - ewidentnie ktos chcial zaakcentowac negatywny aspekt wielkich miast, ale chyba az za bardzo.
Avatar
lili / 5 lipca 2010 r. o 16:34
0
hahaha napisał:
Ale jaja. Myslałem że to Warszafka moderuje fora, a tu konkurenci polityczni nap****ją w jakiegos Franaszka. Kim jest ten Franaszek że go się tak strasznie boicie? Spot fajny. Temat od czapy. Dziwię sie gazecie że coś takiego napisała, waląc we własny region. Nie wiem ale sprawa głupia, bo chyba pan dziennikarz wiedział żę piszac mocno moim zdaniem naciągany tekst zaszkodzi temu Fraszkowi. Nie pochodzę z Lublinam, ale niezły grajdołek tu macie. Wam trzeba sołtysa chyba i agory, żeby każdy maluczki mógl się wykrzyczec, a jak pan Staszek czy Kazik puści na agorze bąka to potrzeba wam "lokalnej" prasy żeby to koniecznie opisała. "WWW.ŻAL.PL"


dobrze podsumowana ta dyskusja tutaj. Film fajny.Malkontenci niech już ucichną..


dobrze podsumowana ta dyskusja tutaj. Film fajny.Malkontenci niech już ucichną.. rozwiń
Avatar
TIX / 2 lipca 2010 r. o 22:38
0
Australia - przeznaczone na rynek angielski, tam deszczyk za deszczykiem, angielki mają dobrze nawilżoną cerę - jak widać są smutne z tego powodu
Australia zaprasza też do wody ale wygrzeje swoim sloneczkiem, i tem spalony krajobraz... tylko tam brak w tej wodzie aligatorków i rekinów, na piasku skaczącego kangurka,...
>Zaden plagiat - spokojna muzyka pod filmikami = to co mają współne
ile już było filmów o miłości ? i ciągle powstają nowe - czy to są też plagiaty ?
Avatar
Ukash / 2 lipca 2010 r. o 22:09
0
Panie, Avatar to dopiero był plagiat.
Avatar
~ara~ / 2 lipca 2010 r. o 21:58
0
" Koszt produkcji reklamówki to 189 tysięcy zł " Czy za taką cenę nie można by się zainspirować np. jakimś swoim pomysłem ?
Avatar
hahah / 2 lipca 2010 r. o 21:35
0
a to dziennik wschodni na swój region psioczy? chyba konkurencja pisze w tej "gazecie"
Avatar
fan Gierka / 2 lipca 2010 r. o 21:24
0
Cykać krytykanci tu na forum propozycje swoich scenariuszy....! Swoją bylejakość i polityczne poglądy chowacie za zarzutami o plagiat...!
Avatar
plagiat / 2 lipca 2010 r. o 20:46
0
plagiat
Avatar
mean / 2 lipca 2010 r. o 20:26
0
owszem lubelszczyzna jest piękna, tylko dlaczego urząd marszałkowski nie potrafi sam wymyślić promocji i filmu reklamowego tylko musi sie wzorować na innych? brak kreatywności owych urzędników jest niezaprzeczalny! przykre ale prawdziwe.
Avatar
Paczanga6 / 7 lipca 2010 r. o 12:46
0
A Ja proponuję zrobić społeczną zrzutkę na spoty telewizyjne z "Mrówką Zet" promującą nasz region. Witaj w Polsce Zet!
Avatar
bfghgf / 6 lipca 2010 r. o 09:46
0
koncepcja ta sama, ale tez ta sama co w reklamie miasta lublina. Ogolnie to ta reklamowka to marna kopia australii szczegolnie pod wzgledem wykonania - toz to całkowicie inne poziomy. A - no i lektor zle dobrany - zbyt "agresywny" glos - ewidentnie ktos chcial zaakcentowac negatywny aspekt wielkich miast, ale chyba az za bardzo.
Avatar
lili / 5 lipca 2010 r. o 16:34
0
hahaha napisał:
Ale jaja. Myslałem że to Warszafka moderuje fora, a tu konkurenci polityczni nap****ją w jakiegos Franaszka. Kim jest ten Franaszek że go się tak strasznie boicie? Spot fajny. Temat od czapy. Dziwię sie gazecie że coś takiego napisała, waląc we własny region. Nie wiem ale sprawa głupia, bo chyba pan dziennikarz wiedział żę piszac mocno moim zdaniem naciągany tekst zaszkodzi temu Fraszkowi. Nie pochodzę z Lublinam, ale niezły grajdołek tu macie. Wam trzeba sołtysa chyba i agory, żeby każdy maluczki mógl się wykrzyczec, a jak pan Staszek czy Kazik puści na agorze bąka to potrzeba wam "lokalnej" prasy żeby to koniecznie opisała. "WWW.ŻAL.PL"


dobrze podsumowana ta dyskusja tutaj. Film fajny.Malkontenci niech już ucichną..


dobrze podsumowana ta dyskusja tutaj. Film fajny.Malkontenci niech już ucichną.. rozwiń
Avatar
TIX / 2 lipca 2010 r. o 22:38
0
Australia - przeznaczone na rynek angielski, tam deszczyk za deszczykiem, angielki mają dobrze nawilżoną cerę - jak widać są smutne z tego powodu
Australia zaprasza też do wody ale wygrzeje swoim sloneczkiem, i tem spalony krajobraz... tylko tam brak w tej wodzie aligatorków i rekinów, na piasku skaczącego kangurka,...
>Zaden plagiat - spokojna muzyka pod filmikami = to co mają współne
ile już było filmów o miłości ? i ciągle powstają nowe - czy to są też plagiaty ?
Avatar
Ukash / 2 lipca 2010 r. o 22:09
0
Panie, Avatar to dopiero był plagiat.
Avatar
~ara~ / 2 lipca 2010 r. o 21:58
0
" Koszt produkcji reklamówki to 189 tysięcy zł " Czy za taką cenę nie można by się zainspirować np. jakimś swoim pomysłem ?
Avatar
hahah / 2 lipca 2010 r. o 21:35
0
a to dziennik wschodni na swój region psioczy? chyba konkurencja pisze w tej "gazecie"
Avatar
fan Gierka / 2 lipca 2010 r. o 21:24
0
Cykać krytykanci tu na forum propozycje swoich scenariuszy....! Swoją bylejakość i polityczne poglądy chowacie za zarzutami o plagiat...!
Avatar
plagiat / 2 lipca 2010 r. o 20:46
0
plagiat
Avatar
mean / 2 lipca 2010 r. o 20:26
0
owszem lubelszczyzna jest piękna, tylko dlaczego urząd marszałkowski nie potrafi sam wymyślić promocji i filmu reklamowego tylko musi sie wzorować na innych? brak kreatywności owych urzędników jest niezaprzeczalny! przykre ale prawdziwe.
Zobacz wszystkie komentarze 45

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Górnik Łęczna gra dzisiaj z Lechią Gdańsk. Ciągle szukają rozwiązań w obronie

Górnik Łęczna gra dzisiaj z Lechią Gdańsk. Ciągle szukają rozwiązań w obronie

Piłkarze Górnika muszą szybko zapomnieć o meczu w Warszawie. Już w piątek zmierzą się u siebie z rozpędzoną Lechią Gdańsk. Początek rywalizacji na stadionie w Łęcznej o godz. 18.

Złota Setka 2020. Takiego rankingu jeszcze nie było
galeria

Złota Setka 2020. Takiego rankingu jeszcze nie było

Uroczyście wręczyliśmy nagrody jubileuszowej, XXV edycji Rankingu Najlepszych Firm Lubelszczyzny Złota Setka 2020. Tegoroczna edycja przyniosła rewolucyjne zmiany

Przegląd tygodnia, czyli Kopernik była kobietą

Przegląd tygodnia, czyli Kopernik była kobietą

Autorski przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia.

Fala podejrzanych sms-ów. Chodzi o COVID-19

Fala podejrzanych sms-ów. Chodzi o COVID-19

Sanepid ostrzega przed sms-ami kierującymi na kwarantannę. To jest oszustwo.

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 24-26 września

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 24-26 września

W piątek Górnik Łęczna spróbuje sprawić niespodziankę przy okazji domowego spotkania z Lechią Gdańsk (godz. 18). Z kolei w niedzielę odbędzie się "Jesienna Dycha", czyli bieg na dystansie 10 km.

Z dyrektora na prezesa. Lubelski Biomed ma nowego szefa

Z dyrektora na prezesa. Lubelski Biomed ma nowego szefa

Maksymilian Świniarski, dotychczasowy menadżer w koncernie AstraZeneca będzie kierował lubelskim Biomedem. Na stanowisku szefa spółki zastąpi Piotra Fica, który 22 września złożył rezygnację.

Na miesiąc zamkną przejazd kolejowy w Terespolu

Na miesiąc zamkną przejazd kolejowy w Terespolu

Mieszkańców Terespola czekają utrudnienia od wtorku. Przez miesiąc zamknięty będzie przejazd kolejowy przy ulicy Wojska Polskiego.

Spektakl "Sie kochamy" w Puławach
26 września 2021, 18:00

Spektakl "Sie kochamy" w Puławach

Dom Chemika w Puławach (ul. Wojska Polskiego 4) zaprasza na pokaz spektaklu "Sie kochamy" w reżyserii Ryszarda Stępnia. Wydarzenie odbędzie się 26 września o godz. 18

Szczepienia przeciw COVID-19. Od dzisiaj niektórzy pacjenci i medycy mogą zapisywać się na przypominającą dawkę

Szczepienia przeciw COVID-19. Od dzisiaj niektórzy pacjenci i medycy mogą zapisywać się na przypominającą dawkę

Od dziś pacjenci po 50. roku życia oraz medycy mogą się zapisywać na przypominającą dawkę szczepionki przeciwko COVID-19

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 24 września 2021 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 24 września 2021 roku

KPR Gminy Kobierzyce – MKS FunFloor Perła Lublin 29:27. Pierwsza porażka

KPR Gminy Kobierzyce – MKS FunFloor Perła Lublin 29:27. Pierwsza porażka

W starciu niepokonanych MKS FunFloor Perła jednak groszy od KPR Gminy Kobierzyce. Gospodynie czwartkowego spotkania przegrywały do przerwy 13:15, ale w drugiej połowie spisały się lepiej i to one zgarnęły komplet punktów po wygranej 29:27.

Polski Cukier Pszczółka Start – Trefl Sopot 70:73. Trójka w ostatnich sekundach i czwarta porażka
galeria
film

Polski Cukier Pszczółka Start – Trefl Sopot 70:73. Trójka w ostatnich sekundach i czwarta porażka

Niestety, po czwartym meczu w tym sezonie Polski Cukier Pszczółka nadal nie ma na koncie zwycięstwa. Ekipa z Lublina w czwartek przegrała w hali Globus z Treflem Sopot 70:73. Bohaterem gości był Brandon Young, który na niecałe trzy sekundy przed końcową syreną trafił za trzy.

Dreszczowiec ze szczęśliwym zakończeniem. Lubelskie "Pszczółki" lepsze od rosyjskiego Spartaka w kwalifikacjach do EuroCup

Dreszczowiec ze szczęśliwym zakończeniem. Lubelskie "Pszczółki" lepsze od rosyjskiego Spartaka w kwalifikacjach do EuroCup

– W Moskwie wygramy – nie można Serbce Aleksandrze Stanacev odmówić pewności siebie, po tym jak jej Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS Lublin pokonała w czwartek rosyjski Sparta&k M.R. Vidnoje 62:61 w ramach kwalifikacji do EuroCup. Parkiet lubelskiej hali MOSiR pokazał, że lublinianki muszą się mieć na baczności w rewanżu

Kapitalne widowisko w wielkim finale PGE Ekstraligi. Motor obronił twierdzę i zremisował ze Spartą [zdjęcia]
galeria

Kapitalne widowisko w wielkim finale PGE Ekstraligi. Motor obronił twierdzę i zremisował ze Spartą [zdjęcia]

Pierwsza odsłona finału Drużynowych Mistrzostw Polski z całą pewnością zasługuje na miano najlepszego spotkania w całym sezonie. Motor Lublin zremisował w czwartek przed własną publicznością z Betard Spartą Wrocław po 45. Jazdy „na grubość gazety” zdecydowanie nie brakowało

Złota Setka. Prestiżowe nagrody Dziennika Wschodniego przyznane
zdjęcie z gali
galeria

Złota Setka. Prestiżowe nagrody Dziennika Wschodniego przyznane

Znamy już wyniki najnowszego rankingu gospodarczego. W czwartek wieczorem odbyła się uroczysta gala Złotej Setki 2020.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.