Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

16 listopada 2011 r.
14:27
Edytuj ten wpis

ONR: Nie popieramy zamachu Breivika, podamy Palikota do sądu

Autor: Zdjęcie autora rp łm
0 15 A A
Marian Kowalski uważa, że ONR nie ma sobie nic do zarzucenia ws. rozruchów 11 listopada (Jacek Świer
Marian Kowalski uważa, że ONR nie ma sobie nic do zarzucenia ws. rozruchów 11 listopada (Jacek Świer

Marian Kowalski z lubelskiego ONR zorganizował dzisiaj konferencję prasową. Oskarżył Krytykę Polityczną o spowodowanie rozruchów podczas Marszu Niepodległości w Warszawie, dziękował też kibicom Motoru Lublin. Na koniec zapowiedział, że ONR wejdzie na drogę sądową przeciwko Januszowi Palikotowi.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Obraz Nędzy i Rozpaczy / 18 listopada 2011 o 09:34
0
Włosy to może masz, ale co najwyżej w nosie. Widać jakiś ty tępy... nie dość, że używasz pojęć, których znaczenia nie rozumiesz, to nie dociera do ciebie żadna próba wyprowadzenia cię z błędnego ich rozumienia.

Rzeczywiście szkoda czasu na jakąkolwiek dyskusję z tobą.

Jak tak bardzo chcesz walczyć z lewactwem, to jedź do Peru. Pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś np. w peruwiańskiej dżungli doświadczysz na własnej skórze co to jest lewactwo. Może wtedy zmądrzejesz? Przynajmniej wielu peruwiańczyków byłoby ci wdzięcznych za twój wkład w walce z lewackim, maoistycznym Świetlistym Szlakiem.
Włosy to może masz, ale co najwyżej w nosie. Widać jakiś ty tępy... nie dość, że używasz pojęć, których znaczenia nie rozumiesz, to nie dociera do ciebie żadna próba wyprowadzenia cię z błędnego ich rozumienia.

Rzeczywiście szkoda czasu na jakąkolwiek dyskusję z tobą.

Jak tak bardzo chcesz walczyć z lewactwem, to jedź do Peru. Pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś np. w peruwiańskiej dżungli doświadczysz na własnej skórze co to jest lewactwo. Może wtedy zmądrzejesz? Przynajmniej wielu peruwiańczyków byłoby ci wdzięcz... rozwiń
Avatar
PATRON / 17 listopada 2011 o 23:23
0
[quote name='Obraz Nędzy i Rozpaczy' timestamp='1321565124' post='559654']
A Ty łysa ONRowska pało nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Szkoda, że na własnej łysej pale nie doświadczyłeś lewactwa np. peruwiańskiego Świetlistego Szlaku. Może wtedy byś właściwie zrozumiał znaczenie tego słowa.

Tak się składa, że znalazłem w Internecie i przeczytałem stek bzdur zwany Manifestem Breivika. I tak się składa, że ten morderca wychwalał w nim m.in ONR. Więc jesteście jego warci!
[/quote]
Masz jakąś fobie z tymi "łysymi pałami"? Czego kwiczysz, ja mam włosy. Czytasz za dużo lewackiej propagandy. Ty nie pisz więcej bo się kompromitujesz. To, że Breivik nas wychwalał, to nie znaczy że my wychwalamy jego. Skoro czytałeś jego manifest, to powinieneś wiedzieć dlaczego nie popieramy ani Breivika, ani jego czynu.
[quote name='Obraz Nędzy i Rozpaczy' timestamp='1321565124' post='559654']
A Ty łysa ONRowska pało nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Szkoda, że na własnej łysej pale nie doświadczyłeś lewactwa np. peruwiańskiego Świetlistego Szlaku. Może wtedy byś właściwie zrozumiał znaczenie tego słowa.

Tak się składa, że znalazłem w Internecie i przeczytałem stek bzdur zwany Manifestem Breivika. I tak się składa, że ten morderca wychwalał w nim m.in ONR. Więc jesteście jego warci!
[/quo... rozwiń
Avatar
Obraz Nędzy i Rozpaczy / 17 listopada 2011 o 22:25
0
[quote name='PATRON' timestamp='1321490046' post='559254']
SIEDEM DOWODÓW NA KRETYNIZM LEWAKA.
[/quote]

A Ty łysa ONRowska pało nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Szkoda, że na własnej łysej pale nie doświadczyłeś lewactwa np. peruwiańskiego Świetlistego Szlaku. Może wtedy byś właściwie zrozumiał znaczenie tego słowa.

Tak się składa, że znalazłem w Internecie i przeczytałem stek bzdur zwany Manifestem Breivika. I tak się składa, że ten morderca wychwalał w nim m.in ONR. Więc jesteście jego warci!
[quote name='PATRON' timestamp='1321490046' post='559254']
SIEDEM DOWODÓW NA KRETYNIZM LEWAKA.
[/quote]

A Ty łysa ONRowska pało nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Szkoda, że na własnej łysej pale nie doświadczyłeś lewactwa np. peruwiańskiego Świetlistego Szlaku. Może wtedy byś właściwie zrozumiał znaczenie tego słowa.

Tak się składa, że znalazłem w Internecie i przeczytałem stek bzdur zwany Manifestem Breivika. I tak się składa, że ten morderca wychwalał w nim m.i... rozwiń
Avatar
naoczny / 17 listopada 2011 o 08:23
0
Polacy pokazali po której stronie idą. Cała ta napinka z "antyfaszyzmem" to śmiech na sali. Lewica z Gazetą Wyborczą i Krytyką Polityczną na czele, mając cały ogromny aparat medialny, polityczny i finansowy zgromadziła na swojej pedalskiej imprezie tylko kilkaset osób. Większość z nich to "goście" z Niemiec, pseudoartyści zaangażowani w tę imprezę i sami organizatorzy. Z drugiej strony narodowcom z ONR i Młodzieży Wszechpolskiej, bez tej całej machiny medialnej udało się przyciągnąć ponad dwadzieścia tysięcy Polaków. Polska ulica to PRAWICA.
Avatar
poSutach / 17 listopada 2011 o 08:08
0
Niby wszyscy biadolą, że cała manifestacja to faszyści i kibole, i że taka niebezpieczna. Może ktoś z władz wyjaśni, dlaczego w takim razie 25 tysięcy luda szło przez pół Warszawy bez eskorty policji i nic się wtedy nie działo? Zadymy były tylko tam gdzie wjeżdżała policja. A komenda główna niech wyjaśni, czy polska policja świadczy usługi ochroniarskie tylko dla Szczuki i Blumsztajna? Wypłatę dostają w złotówkach, czy w szeklach?
Avatar
PATRON / 17 listopada 2011 o 01:34
0
[quote name='antyfaszysta' timestamp='1321463583' post='559057']
W normalnym kraju dostaliby od ZOMO po dziesięc pał na krzyż i poszliby do domu ale w Katolandzie gdzie istnieje ochronka na faszystów banda pójdzie do sądu się sądzić. Ot w jakim to cyrku przyszło nam żyć.
[/quote]
SIEDEM DOWODÓW NA KRETYNIZM LEWAKA. Przeczytaj to imbecylu, o ile coś z tego zrozumiesz. 1. W czasach kiedy było ZOMO, Polska nie była "normalnym krajem".2. Nie ma takiego państwa jak Katoland a jeśli jest, to mi to udowodnij i pokaż mi je na mapie.3 .Krzyż to symbol Chrześcijaństwa a tobie z pewnością chodziło o lędźwie, ewentualnie kręgosłup.4 . Nie dziesięć, ale czterdzieści pał i to w dodatku lewackich od niedawna zaśmieca Polski Sejm.5 .Z tego co wiem, to cztery kordony policji ochraniało waszą "kolorową niepodległą", przed naszą biało-czerwoną delegacją. Więc o jakiej ochronce mówisz? Tych niemieckich lewusów z Nowego Światu policja też przechowała u siebie, dla ich własnego bezpieczeństwa.6 . Prawdziwi antyfaszyści, ci którzy naprawdę walczyli z faszyzmem, szli obok nas w Marszu jako kombatanci NSZ i AK a ty jesteś tylko lewacką ścierą.7 .Oprócz Nich nie ma w Polsce innych antyfaszystów, bo narodowcy nie są faszystami, tylko Polakami. Dlatego ty śmieciu i twoi towarzysze, nie jesteście żadnymi "antyfaszystami", tylko antypolakami. Na dodatek ty jesteś wyjątkowo tępy, co zresztą wyżej udowodniłem.
[quote name='antyfaszysta' timestamp='1321463583' post='559057']
W normalnym kraju dostaliby od ZOMO po dziesięc pał na krzyż i poszliby do domu ale w Katolandzie gdzie istnieje ochronka na faszystów banda pójdzie do sądu się sądzić. Ot w jakim to cyrku przyszło nam żyć.
[/quote]
SIEDEM DOWODÓW NA KRETYNIZM LEWAKA. Przeczytaj to imbecylu, o ile coś z tego zrozumiesz. 1. W czasach kiedy było ZOMO, Polska nie była "normalnym krajem".2. Nie ma takiego państwa jak Katoland a jeśli jest, to mi t... rozwiń
Avatar
MAG / 17 listopada 2011 o 00:58
0
Oto potwierdzenie słów rzecznika. http://www.onrlublin.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=109:kara-mierci-dla-mordercow-ulotki&catid=1:news Palikot znów mija się z prawdą a jego zLEWAKI łykają wszystko jak pelikany.
Avatar
PATRON / 17 listopada 2011 o 00:54
0
[quote name='pytalski' timestamp='1321455761' post='559020']
[size="5"]wszyscy byli łobuzami tylko nie my...[/size]
Czy tak odczytać tą wypowiedź? Dziwne koalicje się potworzył na manifestacyjne potrzeby, dziwne....
Kto ma lekkie gadanie ten myśli,że już rozumy pozjadał,
ale poza tymi którzy przyjmują wszystko jako prawdę, są tacy co nie wierzą każdej gębie, w szczególności
zrzucania odpowiedzialności na innych
[/quote]
Jedno pytanko do ~pytalskiego~ Byłeś na Marszu? Jak nie byłeś, to nie filozofuj, bo to cię przerasta. I mam drugie pytanko dotyczące twojego nicku-pseudonimu. "PYTALSKI", to od "pytania", czy od "pyty"? Jak by to ujął klasyk "Kto PYTA ten błądzi". Ogarnij się chłopie i nie błądź.
[quote name='pytalski' timestamp='1321455761' post='559020']
[size="5"]wszyscy byli łobuzami tylko nie my...[/size]
Czy tak odczytać tą wypowiedź? Dziwne koalicje się potworzył na manifestacyjne potrzeby, dziwne....
Kto ma lekkie gadanie ten myśli,że już rozumy pozjadał,
ale poza tymi którzy przyjmują wszystko jako prawdę, są tacy co nie wierzą każdej gębie, w szczególności
zrzucania odpowiedzialności na innych
[/quote]
Jedno pytanko do ~pytalskiego~ Byłeś na Mar... rozwiń
Avatar
mieszkaniec Ś. / 17 listopada 2011 o 00:41
0
Na Marszu Niepodległości, a konkretnie przed jego rozpoczęciem na Pl. Konstytucji policja jest odpowiedzialna za powstały tam chaos. Na plac schodzili się ludzie z całej Polski (często nieznający Warszawy)a policja przez te swoje megafony zagłuszała polecenia organizatorów. Policja zamiast prowokować przez te swoje szczekaczki mogłaby się zamknąć na 10 minut, żeby ludzie usłyszeli organizatorów a nie byłoby "zamieszek". Ci co stali dalej od policyjnych megafonów usłyszeli organizatorów i poszli w kierunku przez nich wskazanym a ci którzy tylko słyszeli szczekanie tego nie zrobili.
Na Marszu Niepodległości, a konkretnie przed jego rozpoczęciem na Pl. Konstytucji policja jest odpowiedzialna za powstały tam chaos. Na plac schodzili się ludzie z całej Polski (często nieznający Warszawy)a policja przez te swoje megafony zagłuszała polecenia organizatorów. Policja zamiast prowokować przez te swoje szczekaczki mogłaby się zamknąć na 10 minut, żeby ludzie usłyszeli organizatorów a nie byłoby "zamieszek". Ci co stali dalej od policyjnych megafonów usłyszeli organizatorów i poszli w kierunku przez nich wskazanym a ci ... rozwiń
Avatar
Roman / 16 listopada 2011 o 22:03
0
P.Marianie b. szczera wypowiedz, właśnie takiej świeżości i szczerości potrzebują media.
Obserwuje bacznie Starania Ruchu Narodowego w Polsce od kilku lat. Dwa ostatnie lata sa dla mnie miłym zaskoczeniem. a od ok 08.11. Kwestia nacjonalizmu zostaje poruszana przy każdej okazji. Okazja dla Was inni czytelnicy. Nie opłaca sie wierzyć mediom. W Mediach - kłamcy, w rządzie- złodzieje. Taka POLSKA nie ma prawa istnieć. Czy ONR i inne organizacje tego typu sa na to lekarstwem? Czy zapał młodych aktywistów będzie skteczny? Czy przywrócą porządek ? Zdecydowanie! I apel! Rodacy ! Państwo i miłość do Ojczyzny Naszą Drogą! Bądźmy odpowiedzialni za nas samych. Mamy obowiązki Polskie. Twórzmy nadal historie, ale twórzmy ja tak aby nie było nam wstyd przed wnukami.
Pozdrawiam członków Obozu narodowo-Radykalnego. (ciągnijcie za sobą masy)
Sympatyk Roman
Czołem Wielkiej Polsce!
P.Marianie b. szczera wypowiedz, właśnie takiej świeżości i szczerości potrzebują media.
Obserwuje bacznie Starania Ruchu Narodowego w Polsce od kilku lat. Dwa ostatnie lata sa dla mnie miłym zaskoczeniem. a od ok 08.11. Kwestia nacjonalizmu zostaje poruszana przy każdej okazji. Okazja dla Was inni czytelnicy. Nie opłaca sie wierzyć mediom. W Mediach - kłamcy, w rządzie- złodzieje. Taka POLSKA nie ma prawa istnieć. Czy ONR i inne organizacje tego typu sa na to lekarstwem? Czy zapał młodych aktywistów będzie skteczny? Czy przywrócą por... rozwiń
Avatar
Obraz Nędzy i Rozpaczy / 18 listopada 2011 o 09:34
0
Włosy to może masz, ale co najwyżej w nosie. Widać jakiś ty tępy... nie dość, że używasz pojęć, których znaczenia nie rozumiesz, to nie dociera do ciebie żadna próba wyprowadzenia cię z błędnego ich rozumienia.

Rzeczywiście szkoda czasu na jakąkolwiek dyskusję z tobą.

Jak tak bardzo chcesz walczyć z lewactwem, to jedź do Peru. Pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś np. w peruwiańskiej dżungli doświadczysz na własnej skórze co to jest lewactwo. Może wtedy zmądrzejesz? Przynajmniej wielu peruwiańczyków byłoby ci wdzięcznych za twój wkład w walce z lewackim, maoistycznym Świetlistym Szlakiem.
Włosy to może masz, ale co najwyżej w nosie. Widać jakiś ty tępy... nie dość, że używasz pojęć, których znaczenia nie rozumiesz, to nie dociera do ciebie żadna próba wyprowadzenia cię z błędnego ich rozumienia.

Rzeczywiście szkoda czasu na jakąkolwiek dyskusję z tobą.

Jak tak bardzo chcesz walczyć z lewactwem, to jedź do Peru. Pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś np. w peruwiańskiej dżungli doświadczysz na własnej skórze co to jest lewactwo. Może wtedy zmądrzejesz? Przynajmniej wielu peruwiańczyków byłoby ci wdzięcz... rozwiń
Avatar
PATRON / 17 listopada 2011 o 23:23
0
[quote name='Obraz Nędzy i Rozpaczy' timestamp='1321565124' post='559654']
A Ty łysa ONRowska pało nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Szkoda, że na własnej łysej pale nie doświadczyłeś lewactwa np. peruwiańskiego Świetlistego Szlaku. Może wtedy byś właściwie zrozumiał znaczenie tego słowa.

Tak się składa, że znalazłem w Internecie i przeczytałem stek bzdur zwany Manifestem Breivika. I tak się składa, że ten morderca wychwalał w nim m.in ONR. Więc jesteście jego warci!
[/quote]
Masz jakąś fobie z tymi "łysymi pałami"? Czego kwiczysz, ja mam włosy. Czytasz za dużo lewackiej propagandy. Ty nie pisz więcej bo się kompromitujesz. To, że Breivik nas wychwalał, to nie znaczy że my wychwalamy jego. Skoro czytałeś jego manifest, to powinieneś wiedzieć dlaczego nie popieramy ani Breivika, ani jego czynu.
[quote name='Obraz Nędzy i Rozpaczy' timestamp='1321565124' post='559654']
A Ty łysa ONRowska pało nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Szkoda, że na własnej łysej pale nie doświadczyłeś lewactwa np. peruwiańskiego Świetlistego Szlaku. Może wtedy byś właściwie zrozumiał znaczenie tego słowa.

Tak się składa, że znalazłem w Internecie i przeczytałem stek bzdur zwany Manifestem Breivika. I tak się składa, że ten morderca wychwalał w nim m.in ONR. Więc jesteście jego warci!
[/quo... rozwiń
Avatar
Obraz Nędzy i Rozpaczy / 17 listopada 2011 o 22:25
0
[quote name='PATRON' timestamp='1321490046' post='559254']
SIEDEM DOWODÓW NA KRETYNIZM LEWAKA.
[/quote]

A Ty łysa ONRowska pało nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Szkoda, że na własnej łysej pale nie doświadczyłeś lewactwa np. peruwiańskiego Świetlistego Szlaku. Może wtedy byś właściwie zrozumiał znaczenie tego słowa.

Tak się składa, że znalazłem w Internecie i przeczytałem stek bzdur zwany Manifestem Breivika. I tak się składa, że ten morderca wychwalał w nim m.in ONR. Więc jesteście jego warci!
[quote name='PATRON' timestamp='1321490046' post='559254']
SIEDEM DOWODÓW NA KRETYNIZM LEWAKA.
[/quote]

A Ty łysa ONRowska pało nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. Szkoda, że na własnej łysej pale nie doświadczyłeś lewactwa np. peruwiańskiego Świetlistego Szlaku. Może wtedy byś właściwie zrozumiał znaczenie tego słowa.

Tak się składa, że znalazłem w Internecie i przeczytałem stek bzdur zwany Manifestem Breivika. I tak się składa, że ten morderca wychwalał w nim m.i... rozwiń
Avatar
naoczny / 17 listopada 2011 o 08:23
0
Polacy pokazali po której stronie idą. Cała ta napinka z "antyfaszyzmem" to śmiech na sali. Lewica z Gazetą Wyborczą i Krytyką Polityczną na czele, mając cały ogromny aparat medialny, polityczny i finansowy zgromadziła na swojej pedalskiej imprezie tylko kilkaset osób. Większość z nich to "goście" z Niemiec, pseudoartyści zaangażowani w tę imprezę i sami organizatorzy. Z drugiej strony narodowcom z ONR i Młodzieży Wszechpolskiej, bez tej całej machiny medialnej udało się przyciągnąć ponad dwadzieścia tysięcy Polaków. Polska ulica to PRAWICA.
Avatar
poSutach / 17 listopada 2011 o 08:08
0
Niby wszyscy biadolą, że cała manifestacja to faszyści i kibole, i że taka niebezpieczna. Może ktoś z władz wyjaśni, dlaczego w takim razie 25 tysięcy luda szło przez pół Warszawy bez eskorty policji i nic się wtedy nie działo? Zadymy były tylko tam gdzie wjeżdżała policja. A komenda główna niech wyjaśni, czy polska policja świadczy usługi ochroniarskie tylko dla Szczuki i Blumsztajna? Wypłatę dostają w złotówkach, czy w szeklach?
Avatar
PATRON / 17 listopada 2011 o 01:34
0
[quote name='antyfaszysta' timestamp='1321463583' post='559057']
W normalnym kraju dostaliby od ZOMO po dziesięc pał na krzyż i poszliby do domu ale w Katolandzie gdzie istnieje ochronka na faszystów banda pójdzie do sądu się sądzić. Ot w jakim to cyrku przyszło nam żyć.
[/quote]
SIEDEM DOWODÓW NA KRETYNIZM LEWAKA. Przeczytaj to imbecylu, o ile coś z tego zrozumiesz. 1. W czasach kiedy było ZOMO, Polska nie była "normalnym krajem".2. Nie ma takiego państwa jak Katoland a jeśli jest, to mi to udowodnij i pokaż mi je na mapie.3 .Krzyż to symbol Chrześcijaństwa a tobie z pewnością chodziło o lędźwie, ewentualnie kręgosłup.4 . Nie dziesięć, ale czterdzieści pał i to w dodatku lewackich od niedawna zaśmieca Polski Sejm.5 .Z tego co wiem, to cztery kordony policji ochraniało waszą "kolorową niepodległą", przed naszą biało-czerwoną delegacją. Więc o jakiej ochronce mówisz? Tych niemieckich lewusów z Nowego Światu policja też przechowała u siebie, dla ich własnego bezpieczeństwa.6 . Prawdziwi antyfaszyści, ci którzy naprawdę walczyli z faszyzmem, szli obok nas w Marszu jako kombatanci NSZ i AK a ty jesteś tylko lewacką ścierą.7 .Oprócz Nich nie ma w Polsce innych antyfaszystów, bo narodowcy nie są faszystami, tylko Polakami. Dlatego ty śmieciu i twoi towarzysze, nie jesteście żadnymi "antyfaszystami", tylko antypolakami. Na dodatek ty jesteś wyjątkowo tępy, co zresztą wyżej udowodniłem.
[quote name='antyfaszysta' timestamp='1321463583' post='559057']
W normalnym kraju dostaliby od ZOMO po dziesięc pał na krzyż i poszliby do domu ale w Katolandzie gdzie istnieje ochronka na faszystów banda pójdzie do sądu się sądzić. Ot w jakim to cyrku przyszło nam żyć.
[/quote]
SIEDEM DOWODÓW NA KRETYNIZM LEWAKA. Przeczytaj to imbecylu, o ile coś z tego zrozumiesz. 1. W czasach kiedy było ZOMO, Polska nie była "normalnym krajem".2. Nie ma takiego państwa jak Katoland a jeśli jest, to mi t... rozwiń
Avatar
MAG / 17 listopada 2011 o 00:58
0
Oto potwierdzenie słów rzecznika. http://www.onrlublin.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=109:kara-mierci-dla-mordercow-ulotki&catid=1:news Palikot znów mija się z prawdą a jego zLEWAKI łykają wszystko jak pelikany.
Avatar
PATRON / 17 listopada 2011 o 00:54
0
[quote name='pytalski' timestamp='1321455761' post='559020']
[size="5"]wszyscy byli łobuzami tylko nie my...[/size]
Czy tak odczytać tą wypowiedź? Dziwne koalicje się potworzył na manifestacyjne potrzeby, dziwne....
Kto ma lekkie gadanie ten myśli,że już rozumy pozjadał,
ale poza tymi którzy przyjmują wszystko jako prawdę, są tacy co nie wierzą każdej gębie, w szczególności
zrzucania odpowiedzialności na innych
[/quote]
Jedno pytanko do ~pytalskiego~ Byłeś na Marszu? Jak nie byłeś, to nie filozofuj, bo to cię przerasta. I mam drugie pytanko dotyczące twojego nicku-pseudonimu. "PYTALSKI", to od "pytania", czy od "pyty"? Jak by to ujął klasyk "Kto PYTA ten błądzi". Ogarnij się chłopie i nie błądź.
[quote name='pytalski' timestamp='1321455761' post='559020']
[size="5"]wszyscy byli łobuzami tylko nie my...[/size]
Czy tak odczytać tą wypowiedź? Dziwne koalicje się potworzył na manifestacyjne potrzeby, dziwne....
Kto ma lekkie gadanie ten myśli,że już rozumy pozjadał,
ale poza tymi którzy przyjmują wszystko jako prawdę, są tacy co nie wierzą każdej gębie, w szczególności
zrzucania odpowiedzialności na innych
[/quote]
Jedno pytanko do ~pytalskiego~ Byłeś na Mar... rozwiń
Avatar
mieszkaniec Ś. / 17 listopada 2011 o 00:41
0
Na Marszu Niepodległości, a konkretnie przed jego rozpoczęciem na Pl. Konstytucji policja jest odpowiedzialna za powstały tam chaos. Na plac schodzili się ludzie z całej Polski (często nieznający Warszawy)a policja przez te swoje megafony zagłuszała polecenia organizatorów. Policja zamiast prowokować przez te swoje szczekaczki mogłaby się zamknąć na 10 minut, żeby ludzie usłyszeli organizatorów a nie byłoby "zamieszek". Ci co stali dalej od policyjnych megafonów usłyszeli organizatorów i poszli w kierunku przez nich wskazanym a ci którzy tylko słyszeli szczekanie tego nie zrobili.
Na Marszu Niepodległości, a konkretnie przed jego rozpoczęciem na Pl. Konstytucji policja jest odpowiedzialna za powstały tam chaos. Na plac schodzili się ludzie z całej Polski (często nieznający Warszawy)a policja przez te swoje megafony zagłuszała polecenia organizatorów. Policja zamiast prowokować przez te swoje szczekaczki mogłaby się zamknąć na 10 minut, żeby ludzie usłyszeli organizatorów a nie byłoby "zamieszek". Ci co stali dalej od policyjnych megafonów usłyszeli organizatorów i poszli w kierunku przez nich wskazanym a ci ... rozwiń
Avatar
Roman / 16 listopada 2011 o 22:03
0
P.Marianie b. szczera wypowiedz, właśnie takiej świeżości i szczerości potrzebują media.
Obserwuje bacznie Starania Ruchu Narodowego w Polsce od kilku lat. Dwa ostatnie lata sa dla mnie miłym zaskoczeniem. a od ok 08.11. Kwestia nacjonalizmu zostaje poruszana przy każdej okazji. Okazja dla Was inni czytelnicy. Nie opłaca sie wierzyć mediom. W Mediach - kłamcy, w rządzie- złodzieje. Taka POLSKA nie ma prawa istnieć. Czy ONR i inne organizacje tego typu sa na to lekarstwem? Czy zapał młodych aktywistów będzie skteczny? Czy przywrócą porządek ? Zdecydowanie! I apel! Rodacy ! Państwo i miłość do Ojczyzny Naszą Drogą! Bądźmy odpowiedzialni za nas samych. Mamy obowiązki Polskie. Twórzmy nadal historie, ale twórzmy ja tak aby nie było nam wstyd przed wnukami.
Pozdrawiam członków Obozu narodowo-Radykalnego. (ciągnijcie za sobą masy)
Sympatyk Roman
Czołem Wielkiej Polsce!
P.Marianie b. szczera wypowiedz, właśnie takiej świeżości i szczerości potrzebują media.
Obserwuje bacznie Starania Ruchu Narodowego w Polsce od kilku lat. Dwa ostatnie lata sa dla mnie miłym zaskoczeniem. a od ok 08.11. Kwestia nacjonalizmu zostaje poruszana przy każdej okazji. Okazja dla Was inni czytelnicy. Nie opłaca sie wierzyć mediom. W Mediach - kłamcy, w rządzie- złodzieje. Taka POLSKA nie ma prawa istnieć. Czy ONR i inne organizacje tego typu sa na to lekarstwem? Czy zapał młodych aktywistów będzie skteczny? Czy przywrócą por... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nowa galeria handlowa w woj. lubelskim. Pieniądze zainwestuje belgijski deweloper
galeria

Nowa galeria handlowa w woj. lubelskim. Pieniądze zainwestuje belgijski deweloper 11 0

Nie jedna, a dwie firmy zbudują razem pierwszą w Chełmie dużą galerię handlową. Prace budowlane mają się rozpocząć jeszcze w tym roku.

Ten Typ Mes wystąpi w Plenerze
27 lipca 2018, 20:00

Ten Typ Mes wystąpi w Plenerze 1 0

Co Gdzie Kiedy. 27 lipca o godz. 20 w klubie Plener (Park Ludowy) wystąpi popularny raper i wokalista Ten Typ Mes. Artysta rozkręci soundsystemową imprezę z udziałem producenta Stasiaka oraz DJ'ów Black Belta Grega i Raz Dwa.

Łączy ich wspólna praca w policji. Oto najlepsze w woj. lubelskim psy służbowe i ich przewodnicy
galeria
film

Łączy ich wspólna praca w policji. Oto najlepsze w woj. lubelskim psy służbowe i ich przewodnicy 5 1

W piątek zakończyły się wojewódzkie eliminacje do XVIII finału Kynologicznych Mistrzostw Policji Sułkowice 2018. Zwyciężył pies IBAR i jego przewodnik st. sierż. Artur Lipski z KMP w Zamościu.

Poseł mówi o pobiciu demonstrantów w Warszawie. Policja odpowiada
film

Poseł mówi o pobiciu demonstrantów w Warszawie. Policja odpowiada 0 3

Poseł Nowoczesnej Piotr Misiło zapowiada złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez policję podczas piątkowej demonstracji przed Sejmem.

74 lata temu zlikwidowano niemiecki obóz koncentracyjny Majdanek. Pamięć o ofiarach
galeria

74 lata temu zlikwidowano niemiecki obóz koncentracyjny Majdanek. Pamięć o ofiarach 10 3

W niedzielę minęły 74 lata od ostatecznej likwidacji niemieckiego obozu koncentracyjnego Majdanek, który działał przez blisko trzy lata.

Miasto movie analogowo: Terminator w Warsztatach Kultury
25 lipca 2018, 21:00

Miasto movie analogowo: Terminator w Warsztatach Kultury 3 0

Co Gdzie Kiedy. Przed nami ostatnie lipcowe spotkanie w ramach cyklu Miasto movie analogowo w Warsztatach Kultury (ul. Grodzka 5a). W środę, 25 lipca o godz. 21 w tamtejszej Próbie Cafe wyświetlony zostanie kultowy Terminator.

94 PZLA MP. Złoto Pauliny Guby na zakończenie zmagań w Lublinie

94 PZLA MP. Złoto Pauliny Guby na zakończenie zmagań w Lublinie 0 0

Zawodniczka AZS UMCS Lublin Paulina Guba bez najmniejszych problemów wywalczyła złoty medal w pchnięciu kulą. Lubelska zawodniczka uzyskała rezultat 18.82 i nad drugą w klasyfikacji zawodniczką miała blisko dwa metry

Czyj to pies? Policjanci szukają właściciela

Czyj to pies? Policjanci szukają właściciela 1 3

W czerwcu w lesie w miejscowości Rokitno (pow. bialski) przypadkowy świadek zauważył błąkające się w rejonie leśnej ścieżki zwierzę.

Sejm zdecydował. 2019 rokiem Unii Lubelskiej

Sejm zdecydował. 2019 rokiem Unii Lubelskiej 0 3

Sejm w piątek przyjął uchwałę o ustanowieniu patronów 2019 roku. Jednym z uhonorowanych w ten sposób wydarzeń jest Unia Lubelska. W przyszłym roku przypada 450. rocznica jej zawarcia.

94 PZLA MP. Srebro Karoliny Kołeczek i Piotra Tarkowskiego

94 PZLA MP. Srebro Karoliny Kołeczek i Piotra Tarkowskiego 0 0

Karolina Kołeczek z AZS UMCS Lublin i Piotr Tarkowski z AZS AWF Biała Podlaska wywalczyli srebrne medale w swoich konkurencjach podczas trzeciego dnia mistrzostw Polski w lekkiej atletyce rozgrywanych w Lublinie

Motor Lublin powinien być finansowany tylko z pieniędzy prywatnych? Proponują zrzutkę

Motor Lublin powinien być finansowany tylko z pieniędzy prywatnych? Proponują zrzutkę 73 18

Motor Lublin miałby wyemitować akcje do kupienia przez wszystkich zainteresowanych, dzięki temu zyskałby pieniądze na działalność. Taką propozycję podsuwa prezydentowi lubelska Fundacja Wolności, która woli, żeby klub nie był – jak obecnie – finansowany z pieniędzy podatników.

W tym urzędzie w Lublinie pracuje 76 osób. Przenieśli się do nowej siedziby [zdjęcia]
galeria

W tym urzędzie w Lublinie pracuje 76 osób. Przenieśli się do nowej siedziby [zdjęcia] 9 13

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Lublinie ma nową siedzibę. Funkcjonująca od stycznia w ramach Państwowego Przedsiębiorstwa Wodnego Wody Polskie instytucja mieści się teraz przy ul. Leszka Czarnego 3 w dzielnicy Rury.

94 PZLA MP. Dominik Kopeć z kolejnym złotym medalem!

94 PZLA MP. Dominik Kopeć z kolejnym złotym medalem! 4 1

Zawodnik Agrosu Zamość wywalczył drugi krążek na trwającej od piątku imprezy w Lublinie. Po złocie na 100 metrów Kopeć dołożył kolejne, ale na dwa razy dłuższym dystansie

94 PZLA MP. Malwina Kopron z brązowym medalem

94 PZLA MP. Malwina Kopron z brązowym medalem 0 0

Zawodniczka AZS UMCS zajęła trzecie miejsce w niedzielnym konkursie rzutu młotem. Srebrny medal zdobyła Joanna Fiodorow, a złoto przypadło Anicie Włodarczyk, która była poza zasięgiem

Po kontroli NIK: Seniorzy bez opieki w 41 gminach woj. lubelskiego

Po kontroli NIK: Seniorzy bez opieki w 41 gminach woj. lubelskiego 0 2

41 gmin czyli 19 proc. wszystkich gmin w województwie lubelskim nie zapewnia seniorom opieki – wynika z najnowszego raportu Najwyższej Izby Kontroli. W skali kraju robi to zaledwie 20 proc. gmin, mimo że należy to do ich obowiązków i jest najmniej kosztowną dla samorządów formą pomocy seniorom.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.