Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

16 lipca 2009 r.
15:21
Edytuj ten wpis

Sanepid zamknął Koziołka przy ul. Lipowej. Za robaki w czekoladzie

Autor: Zdjęcie autora tom
0 42 A A

Sklep spożywczy Koziołek przy ulicy Lipowej zamknął dziś sanepid. – Właśnie jest wręczana decyzja – mówi Barbara Sawa-Wojtanowicz z lubelskiego sanepidu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Powód? Mole i robaki w bakaliach oraz w wyrobach czekoladowych. –

Jedna z klientek sklepu zaalarmowała nas, że w bakaliach kupionych w tym sklepie znalazła robaki – relacjonuje Wojtanowicz. – Zbiegiem okoliczności, w tym samym czasie inspektorzy kontrolowali sklep. Sprawdzaliśmy, czy pracownicy zastosowali się do zaleceń z poprzedniej kontroli.

Chodziło o temperatury przechowywania produktów nietrwałych. Zalecenia nie były wykonane, a inspektorzy przystąpili do kolejnej kontroli.

Zdaniem sanepidu pracownicy sklepu lekceważyli sobie nawet skargi klientów, którzy już wcześniej zgłaszali, że m.in. w bakaliach znajdują robaki.

– Również kobieta, która dzisiaj u nas interweniowała, przed tygodniem spotkała się z identyczną sytuacją. Nie wytrzymała i zadzwoniła do nas – dodaje Wojtanowicz.

Sklep Koziołek był już zamykany jesienią ubiegłego roku. W tamtym przypadku powodem był wszechobecny brud.

– Zastanawiająca jest postawa pracowników, którzy wiedzieli że przyjdziemy z kontrolą i odbierali sygnały od klientów, a mimo to nic nie zrobili – kończy Wojtanowicz.

Sklep będzie zamknięty do czasu, aż zostanie przeprowadzona dezynsekcja. Może to potrwać kilka dni.

Komentarze 42

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
ike / 23 lipca 2009 o 20:47
0
Moim zdaniem to obecnie ekspedientki z LSS to caly KLAN rodzin LSS bo obecnie rzadko spotkac prawdziwą ekspedientkę w lss KTORA ZAPEWNE MIALA SZKOLENIA ALE I TAK SIE CZUJE PEWNA ZE NIKT JĄ NIE ZWOLNI W DAWNYCH CZSACH TO BYŁO NIE DO POMYSLENIA A JESZCZE DO TEGO W KOZIOLKU ABY TAKI PANOWAL BEZLAD I BRUD Z ROBAKAMI POPROSTU WYMAGA ZMIENIC DYR LSS BO LSS POWINIEN DAC WZORZEC NASLADOWANIA ICH ZACHOWANIA I PRACY DLA OBECNIE SKLEPOW PRYWTNYCH KTORZY BEZ ZADNEGO DOSWIADCZENIA ROZPOCZELI TAKĄ PRACE ABY ZYC BO KIEDYS TO BYŁO NIE DO POMYSLENIA ABY OTWORZYC SKLEP GDZIE KLIENT INTERWNIUJE O JAKIS ROBAKACH W CZEKOLADKACH POTEM KLIENT ROWNIEZ JEST CO SIE CZESTO ZDARZA TAK SAMO ZLEKCWAZONY W PRYWATNYCH SKLEPACH CO SIE NIERAZ NASLUCHA ROZNYCH NIEPOTRZEBNYCH KOMENTARZY
Moim zdaniem to obecnie ekspedientki z LSS to caly KLAN rodzin LSS bo obecnie rzadko spotkac prawdziwą ekspedientkę w lss KTORA ZAPEWNE MIALA SZKOLENIA ALE I TAK SIE CZUJE PEWNA ZE NIKT JĄ NIE ZWOLNI W DAWNYCH CZSACH TO BYŁO NIE DO POMYSLENIA A JESZCZE DO TEGO W KOZIOLKU ABY TAKI PANOWAL BEZLAD I BRUD Z ROBAKAMI POPROSTU WYMAGA ZMIENIC DYR LSS BO LSS POWINIEN DAC WZORZEC NASLADOWANIA ICH ZACHOWANIA I PRACY DLA OBECNIE SKLEPOW PRYWTNYCH KTORZY BEZ ZADNEGO DOSWIADCZENIA ROZPOCZELI TAKĄ PRACE ABY ZYC BO KIEDYS TO BYŁO NIE DO POMYSLENIA ABY OTWO... rozwiń
Avatar
Gość / 21 lipca 2009 o 19:39
0
Anna napisał:
W Koziołku to chyba najważniejsza jest pani sprzątaczka z groźną miną, która już 2 godziny przed zmknięciem sklepu paraduje z mopem między regałami a klienci czegoś się tam plączą i przeszkadzają. Jeszcze kiedyś ktoś się połamie na tej mokrej posadzce i to będzie dopełnieniem do wniosku sanepidu.

A ja współczuje tej Pani, która tam sprząta. Przecież pani sprzątaczka nie musi się chyba do każdego uśmiechać, a i tak jak się ją o coś zapyta to uprzejmie odpowie. Tylko wykonuje swoją ciężką prace biorąc pod uwagę że sprząta ten cały sklep sama. Z drugiej strony każdy kulturalny człowiek powinien szanować prace innego człowieka. A jakby ktoś z was miał pracować w takiej duchocie jak te panie to tez nie mielibyście ochoty się ciągle uśmiechać.

A ja współczuje tej Pani, która tam sprząta. Przecież pani sprzątaczka nie musi się chyba do każdego uśmiechać, a i tak jak się ją o coś zapyta to uprzejmie odpowie. Tylko wykonuje swoją ciężką prace biorąc pod uwagę że sprząta ten cały sklep sama. Z drugiej strony każdy kulturalny człowiek powinien szanować prace innego człowieka. A jakby ktoś z was miał pracować w takiej duchocie jak te panie to tez nie mielibyście ochoty się ciągle uśmiechać. rozwiń
Avatar
~Tomek~ / 18 lipca 2009 o 20:18
0
Grażyna napisał:
Tomku widzę ze myślisz swoimi kategoriami ,skoro tak czesto Cię suszy:),musisz takze wiedzieć joko stały klient ,ze na tym dziale są słodycze,które w odróznieniu od Ciebie inni kupują,jeśli w tym sklepie mają mało personelu to niech dobiorą załogi,tak aby niewpływało to niekorzystnie na relacje między obsługa a klientem.

Grażynko wiem,że na tym dziale są również słodycze kupuję je często.A z tym suszeniem tak napisałem nie bynajmniej,że jestem alkoholikiem
Chodziło mi bardziej,że robisz problem z chwili poczekania na obsługę bez przesady...........a jak byś stała w kolejce akurat nie wypowiadała byś się w ten sposób akurat o obsłudze w tym sklepie.
Więc dajmy spokój drodzy Klienci więcej wyrozumiałości i cierpliwości życzę Tobie Grażynko

Grażynko wiem,że na tym dziale są również słodycze kupuję je często.A z tym suszeniem tak napisałem nie bynajmniej,że jestem alkoholikiem
Chodziło mi bardziej,że robisz problem z chwili poczekania na obsługę bez przesady...........a jak byś stała w kolejce akurat nie wypowiadała byś się w ten sposób akurat o obsłudze w tym sklepie.
Więc dajmy spokój drodzy Klienci więcej wyrozumiałości i cierpliwości życzę Tobie Grażynko rozwiń
Avatar
Grażyna / 18 lipca 2009 o 11:34
0
~Tomek~ napisał:
Grażynko ja wiem,że jak suszy to kilka minut wydaje się wiecznością ale cóż czasem tak bywa i trzeba chwilkę poczekać.
A jak sama piszesz umiesz się zachować to szkoda,że nie napisałaś czy ta Pani która obsłużyła Cię po tej chwili była jak tajfun podchodząc do lady,że wytykasz brak kultury..?
Z tego co wiem bo sam jestem klientem tego sklepu nikt nie traktuje klienta źle starają się Panie.W Stokrotce nie raz stałem w gigantycznej kolejce do kasy a kas Stokrotka ma dużo nikt się nie przejmował i jest ok to samo jest w Lidlu tam trzeba dać kilka lekcji kultury personelowi.
Więc nie pisz głupot-nie masz ochoty nie rób tam zakupów- nie rób łaski STUDENTKO potrafiąca się zachować...............

Tomku widzę ze myślisz swoimi kategoriami ,skoro tak czesto Cię suszy:),musisz takze wiedzieć joko stały klient ,ze na tym dziale są słodycze,które w odróznieniu od Ciebie inni kupują,jeśli w tym sklepie mają mało personelu to niech dobiorą załogi,tak aby niewpływało to niekorzystnie na relacje między obsługa a klientem.

Tomku widzę ze myślisz swoimi kategoriami ,skoro tak czesto Cię suszy:),musisz takze wiedzieć joko stały klient ,ze na tym dziale są słodycze,które w odróznieniu od Ciebie inni kupują,jeśli w tym sklepie mają mało personelu to niech dobiorą załogi,tak aby niewpływało to niekorzystnie na relacje między obsługa a klientem. rozwiń
Avatar
Bianka / 18 lipca 2009 o 00:18
0
GALA napisał:
FAKTYCZNIE SKLEP KOZIOŁEK NIE POSIADA ODPOWIEDNICH WARUNKÓW DO HANDLOWANIA ŻYWNOŚCIĄ NIE MA TAM KLIMATYZACJI PANUJE TAM DOSŁOWNIE SKWAR ALE PRZEPRASZAM CZY TO JEST WINA PERSONELU NIECH ''GÓRA''SIĘ ZASTANOWI NAD TYM CO DALEJ.

No nie ma.Klima to podstawa w sklepie spożywczym.Ale czy ten personel i kierownictwo sklepu ma same sobie kupić takie urządzenie?????????????
Chyba nie.....i dlatego nie rozumiem napaści na kobiety tam pracujące.......
"Góra"powinna dawno,dawno temu rozwiązać ten problem a nie dopuścić do takiej sytuacji.
Widocznie LSS ma niereformowany zarząd któremu to wisi,że tak napiszę.
Róbcie coś z tym bo cały Lublin żyje robakami w Koziołku no molami,które są pewnie w każdym sklepie tylko dobrze trzeba popatrzeć.

No nie ma.Klima to podstawa w sklepie spożywczym.Ale czy ten personel i kierownictwo sklepu ma same sobie kupić takie urządzenie?????????????
Chyba nie.....i dlatego nie rozumiem napaści na kobiety tam pracujące.......
"Góra"powinna dawno,dawno temu rozwiązać ten problem a nie dopuścić do takiej sytuacji.
Widocznie LSS ma niereformowany zarząd któremu to wisi,że tak napiszę.
Róbcie coś z tym bo cały Lublin żyje robakami w Koziołku no molami,które są pewnie w każdym sklepie tylko dobrze tr... rozwiń
Avatar
~Tomek~ / 18 lipca 2009 o 00:07
0
Grażyna napisał:
Niedawno byłam w tym sklepie i niestety daleko do odpowiedniej obsługi,na dziale alkoholowym nikt nie raczył obsługiwac, musiałam odczekac kilka minut az zjawiła sie Pani.Jeśli tak traktuje się Klienta to nie ma co mówic o kulturze pracowników,dodam ze jestem studentką i potrafie się zachwac,a komuna jest mi zupełnie obca.Za radą Pani zdecydowanie będe omijac ten sklep.

Grażynko ja wiem,że jak suszy to kilka minut wydaje się wiecznością ale cóż czasem tak bywa i trzeba chwilkę poczekać.
A jak sama piszesz umiesz się zachować to szkoda,że nie napisałaś czy ta Pani która obsłużyła Cię po tej chwili była jak tajfun podchodząc do lady,że wytykasz brak kultury..?
Z tego co wiem bo sam jestem klientem tego sklepu nikt nie traktuje klienta źle starają się Panie.W Stokrotce nie raz stałem w gigantycznej kolejce do kasy a kas Stokrotka ma dużo nikt się nie przejmował i jest ok to samo jest w Lidlu tam trzeba dać kilka lekcji kultury personelowi.
Więc nie pisz głupot-nie masz ochoty nie rób tam zakupów- nie rób łaski STUDENTKO potrafiąca się zachować...............

Grażynko ja wiem,że jak suszy to kilka minut wydaje się wiecznością ale cóż czasem tak bywa i trzeba chwilkę poczekać.
A jak sama piszesz umiesz się zachować to szkoda,że nie napisałaś czy ta Pani która obsłużyła Cię po tej chwili była jak tajfun podchodząc do lady,że wytykasz brak kultury..?
Z tego co wiem bo sam jestem klientem tego sklepu nikt nie traktuje klienta źle starają się Panie.W Stokrotce nie raz stałem w gigantycznej kolejce do kasy a kas Stokrotka ma dużo nikt się nie przejmował i jest ok to samo... rozwiń
Avatar
~Marcin~ / 17 lipca 2009 o 23:53
0
GALA napisał:
FAKTYCZNIE SKLEP KOZIOŁEK NIE POSIADA ODPOWIEDNICH WARUNKÓW DO HANDLOWANIA ŻYWNOŚCIĄ NIE MA TAM KLIMATYZACJI PANUJE TAM DOSŁOWNIE SKWAR ALE PRZEPRASZAM CZY TO JEST WINA PERSONELU NIECH ''GÓRA''SIĘ ZASTANOWI NAD TYM CO DALEJ.

Pewnie,że nie jest to wina personelu.W jaki sposób.........może mają same pójść i kupić sobie tą klimę....?
Niech władze coś z tym robią bo Koziołkowi nie dadzą spokoju i kierownictwu bardzo miłemu w tym sklepie.
Pozdrawiam wszystkie Panie,które tam pracują mam nadzieję,że już niebawem będę mógł znów u Pań robić zakupy.

Pewnie,że nie jest to wina personelu.W jaki sposób.........może mają same pójść i kupić sobie tą klimę....?
Niech władze coś z tym robią bo Koziołkowi nie dadzą spokoju i kierownictwu bardzo miłemu w tym sklepie.
Pozdrawiam wszystkie Panie,które tam pracują mam nadzieję,że już niebawem będę mógł znów u Pań robić zakupy. rozwiń
Avatar
Jola / 17 lipca 2009 o 23:47
0
Grażyna napisał:
Niedawno byłam w tym sklepie i niestety daleko do odpowiedniej obsługi,na dziale alkoholowym nikt nie raczył obsługiwac, musiałam odczekac kilka minut az zjawiła sie Pani.Jeśli tak traktuje się Klienta to nie ma co mówic o kulturze pracowników,dodam ze jestem studentką i potrafie się zachwac,a komuna jest mi zupełnie obca.Za radą Pani zdecydowanie będe omijac ten sklep.

A omijaj sobie panienko.Jak dobrze byś się rozejrzała to byś spostrzegła,że tam pracownik obsługuje trzy stanowiska na raz prawie jednocześnie.
To,że chwilkę trzeba poczekać czasem nie świadczy o braku kultury pracowników tylko z ich braku w takiej ilości aby w pełni obsadzić stanowiska pracy.
Więc jeszcze dużo musisz studiować aby mieć lepiej otwarte oczy na świat.............

A omijaj sobie panienko.Jak dobrze byś się rozejrzała to byś spostrzegła,że tam pracownik obsługuje trzy stanowiska na raz prawie jednocześnie.
To,że chwilkę trzeba poczekać czasem nie świadczy o braku kultury pracowników tylko z ich braku w takiej ilości aby w pełni obsadzić stanowiska pracy.
Więc jeszcze dużo musisz studiować aby mieć lepiej otwarte oczy na świat............. rozwiń
Avatar
Waldek / 17 lipca 2009 o 23:37
0
Mieszkaniec lipowej napisał:
Skandal ,zeby taki sklep zarobaczony stał w centrum lublina,lss chyba nie ma odpowiedniej kadry kierowniczej i pracownikow skoro taki brud,robaki i koszmarny upał .Wiecej tam nie pojde,skoro drugi raz sanepid zamknął i nadal nikt z tego sobie nic nie robi.Całe szczescie sa inne sklepy w okolicy.Wstyd Panie Prezesie!

Jaki brud........?To nie za brud zamknęli Koziołka tylko za wysoką temperaturę w sklepie co sprzyja wylęgowi mola spożywczego zakały całego handlu.
Również jestem mieszkańcem Lipowej robię i będę robił tam zakupy do obsługi nie mam nic.
Ale jeżeli dzięki temu zamknięciu zrobią klimatyzację w sklepie będzie to z korzyścią dla towarów,klientów a przede wszystkim dla Pań tam pracujących w takich warunkach.
A Pan ma zawsze prawo wyboru robienia zakupów w innym sklepie.....ale czy koniecznie będzie to lepszy sklep...?
Z poważaniem Waldemar

Jaki brud........?To nie za brud zamknęli Koziołka tylko za wysoką temperaturę w sklepie co sprzyja wylęgowi mola spożywczego zakały całego handlu.
Również jestem mieszkańcem Lipowej robię i będę robił tam zakupy do obsługi nie mam nic.
Ale jeżeli dzięki temu zamknięciu zrobią klimatyzację w sklepie będzie to z korzyścią dla towarów,klientów a przede wszystkim dla Pań tam pracujących w takich warunkach.
A Pan ma zawsze prawo wyboru robienia zakupów w innym sklepie.....ale czy koniecznie będzie to lepszy ... rozwiń
Avatar
~Bolek~ / 17 lipca 2009 o 23:29
0
~Iwona~ napisał:
Faktycznie w tym sklepie upał jest koszmarny,kupiłam tam ciasto i niestety nie nadawało sie do zjedzenia,choć Pani zachwalała i mówiła że świeże.Pani w kasie rozmawiała sobie przez telefon i musiałam czekać az mnie obsłuzy,jednym słowem komuna na całego.Ciekawa tylko jestem co tam robi kierowniczka,skoro pracownicy robia co chcą?

Kierowniczka z tego co obserwuję robiąc tam zakupy na pewno nie leży.......siedzi w kasie,obsługuje za ladą i niedawno widziałem jak podłogę wycierała bo coś się wylało.
A ciasto zakupione mogła Pani reklamować........zrobiła to Pani?
Mnie się jeszcze nie trafiło aby było niezjadliwe.
Więc może skończy takie ataki na te kobiety lepiej niech góra polepszy warunki sprzedaży w sklepie i wszystko będzie dobrze.

Kierowniczka z tego co obserwuję robiąc tam zakupy na pewno nie leży.......siedzi w kasie,obsługuje za ladą i niedawno widziałem jak podłogę wycierała bo coś się wylało.
A ciasto zakupione mogła Pani reklamować........zrobiła to Pani?
Mnie się jeszcze nie trafiło aby było niezjadliwe.
Więc może skończy takie ataki na te kobiety lepiej niech góra polepszy warunki sprzedaży w sklepie i wszystko będzie dobrze. rozwiń
Avatar
ike / 23 lipca 2009 o 20:47
0
Moim zdaniem to obecnie ekspedientki z LSS to caly KLAN rodzin LSS bo obecnie rzadko spotkac prawdziwą ekspedientkę w lss KTORA ZAPEWNE MIALA SZKOLENIA ALE I TAK SIE CZUJE PEWNA ZE NIKT JĄ NIE ZWOLNI W DAWNYCH CZSACH TO BYŁO NIE DO POMYSLENIA A JESZCZE DO TEGO W KOZIOLKU ABY TAKI PANOWAL BEZLAD I BRUD Z ROBAKAMI POPROSTU WYMAGA ZMIENIC DYR LSS BO LSS POWINIEN DAC WZORZEC NASLADOWANIA ICH ZACHOWANIA I PRACY DLA OBECNIE SKLEPOW PRYWTNYCH KTORZY BEZ ZADNEGO DOSWIADCZENIA ROZPOCZELI TAKĄ PRACE ABY ZYC BO KIEDYS TO BYŁO NIE DO POMYSLENIA ABY OTWORZYC SKLEP GDZIE KLIENT INTERWNIUJE O JAKIS ROBAKACH W CZEKOLADKACH POTEM KLIENT ROWNIEZ JEST CO SIE CZESTO ZDARZA TAK SAMO ZLEKCWAZONY W PRYWATNYCH SKLEPACH CO SIE NIERAZ NASLUCHA ROZNYCH NIEPOTRZEBNYCH KOMENTARZY
Moim zdaniem to obecnie ekspedientki z LSS to caly KLAN rodzin LSS bo obecnie rzadko spotkac prawdziwą ekspedientkę w lss KTORA ZAPEWNE MIALA SZKOLENIA ALE I TAK SIE CZUJE PEWNA ZE NIKT JĄ NIE ZWOLNI W DAWNYCH CZSACH TO BYŁO NIE DO POMYSLENIA A JESZCZE DO TEGO W KOZIOLKU ABY TAKI PANOWAL BEZLAD I BRUD Z ROBAKAMI POPROSTU WYMAGA ZMIENIC DYR LSS BO LSS POWINIEN DAC WZORZEC NASLADOWANIA ICH ZACHOWANIA I PRACY DLA OBECNIE SKLEPOW PRYWTNYCH KTORZY BEZ ZADNEGO DOSWIADCZENIA ROZPOCZELI TAKĄ PRACE ABY ZYC BO KIEDYS TO BYŁO NIE DO POMYSLENIA ABY OTWO... rozwiń
Avatar
Gość / 21 lipca 2009 o 19:39
0
Anna napisał:
W Koziołku to chyba najważniejsza jest pani sprzątaczka z groźną miną, która już 2 godziny przed zmknięciem sklepu paraduje z mopem między regałami a klienci czegoś się tam plączą i przeszkadzają. Jeszcze kiedyś ktoś się połamie na tej mokrej posadzce i to będzie dopełnieniem do wniosku sanepidu.

A ja współczuje tej Pani, która tam sprząta. Przecież pani sprzątaczka nie musi się chyba do każdego uśmiechać, a i tak jak się ją o coś zapyta to uprzejmie odpowie. Tylko wykonuje swoją ciężką prace biorąc pod uwagę że sprząta ten cały sklep sama. Z drugiej strony każdy kulturalny człowiek powinien szanować prace innego człowieka. A jakby ktoś z was miał pracować w takiej duchocie jak te panie to tez nie mielibyście ochoty się ciągle uśmiechać.

A ja współczuje tej Pani, która tam sprząta. Przecież pani sprzątaczka nie musi się chyba do każdego uśmiechać, a i tak jak się ją o coś zapyta to uprzejmie odpowie. Tylko wykonuje swoją ciężką prace biorąc pod uwagę że sprząta ten cały sklep sama. Z drugiej strony każdy kulturalny człowiek powinien szanować prace innego człowieka. A jakby ktoś z was miał pracować w takiej duchocie jak te panie to tez nie mielibyście ochoty się ciągle uśmiechać. rozwiń
Avatar
~Tomek~ / 18 lipca 2009 o 20:18
0
Grażyna napisał:
Tomku widzę ze myślisz swoimi kategoriami ,skoro tak czesto Cię suszy:),musisz takze wiedzieć joko stały klient ,ze na tym dziale są słodycze,które w odróznieniu od Ciebie inni kupują,jeśli w tym sklepie mają mało personelu to niech dobiorą załogi,tak aby niewpływało to niekorzystnie na relacje między obsługa a klientem.

Grażynko wiem,że na tym dziale są również słodycze kupuję je często.A z tym suszeniem tak napisałem nie bynajmniej,że jestem alkoholikiem
Chodziło mi bardziej,że robisz problem z chwili poczekania na obsługę bez przesady...........a jak byś stała w kolejce akurat nie wypowiadała byś się w ten sposób akurat o obsłudze w tym sklepie.
Więc dajmy spokój drodzy Klienci więcej wyrozumiałości i cierpliwości życzę Tobie Grażynko

Grażynko wiem,że na tym dziale są również słodycze kupuję je często.A z tym suszeniem tak napisałem nie bynajmniej,że jestem alkoholikiem
Chodziło mi bardziej,że robisz problem z chwili poczekania na obsługę bez przesady...........a jak byś stała w kolejce akurat nie wypowiadała byś się w ten sposób akurat o obsłudze w tym sklepie.
Więc dajmy spokój drodzy Klienci więcej wyrozumiałości i cierpliwości życzę Tobie Grażynko rozwiń
Avatar
Grażyna / 18 lipca 2009 o 11:34
0
~Tomek~ napisał:
Grażynko ja wiem,że jak suszy to kilka minut wydaje się wiecznością ale cóż czasem tak bywa i trzeba chwilkę poczekać.
A jak sama piszesz umiesz się zachować to szkoda,że nie napisałaś czy ta Pani która obsłużyła Cię po tej chwili była jak tajfun podchodząc do lady,że wytykasz brak kultury..?
Z tego co wiem bo sam jestem klientem tego sklepu nikt nie traktuje klienta źle starają się Panie.W Stokrotce nie raz stałem w gigantycznej kolejce do kasy a kas Stokrotka ma dużo nikt się nie przejmował i jest ok to samo jest w Lidlu tam trzeba dać kilka lekcji kultury personelowi.
Więc nie pisz głupot-nie masz ochoty nie rób tam zakupów- nie rób łaski STUDENTKO potrafiąca się zachować...............

Tomku widzę ze myślisz swoimi kategoriami ,skoro tak czesto Cię suszy:),musisz takze wiedzieć joko stały klient ,ze na tym dziale są słodycze,które w odróznieniu od Ciebie inni kupują,jeśli w tym sklepie mają mało personelu to niech dobiorą załogi,tak aby niewpływało to niekorzystnie na relacje między obsługa a klientem.

Tomku widzę ze myślisz swoimi kategoriami ,skoro tak czesto Cię suszy:),musisz takze wiedzieć joko stały klient ,ze na tym dziale są słodycze,które w odróznieniu od Ciebie inni kupują,jeśli w tym sklepie mają mało personelu to niech dobiorą załogi,tak aby niewpływało to niekorzystnie na relacje między obsługa a klientem. rozwiń
Avatar
Bianka / 18 lipca 2009 o 00:18
0
GALA napisał:
FAKTYCZNIE SKLEP KOZIOŁEK NIE POSIADA ODPOWIEDNICH WARUNKÓW DO HANDLOWANIA ŻYWNOŚCIĄ NIE MA TAM KLIMATYZACJI PANUJE TAM DOSŁOWNIE SKWAR ALE PRZEPRASZAM CZY TO JEST WINA PERSONELU NIECH ''GÓRA''SIĘ ZASTANOWI NAD TYM CO DALEJ.

No nie ma.Klima to podstawa w sklepie spożywczym.Ale czy ten personel i kierownictwo sklepu ma same sobie kupić takie urządzenie?????????????
Chyba nie.....i dlatego nie rozumiem napaści na kobiety tam pracujące.......
"Góra"powinna dawno,dawno temu rozwiązać ten problem a nie dopuścić do takiej sytuacji.
Widocznie LSS ma niereformowany zarząd któremu to wisi,że tak napiszę.
Róbcie coś z tym bo cały Lublin żyje robakami w Koziołku no molami,które są pewnie w każdym sklepie tylko dobrze trzeba popatrzeć.

No nie ma.Klima to podstawa w sklepie spożywczym.Ale czy ten personel i kierownictwo sklepu ma same sobie kupić takie urządzenie?????????????
Chyba nie.....i dlatego nie rozumiem napaści na kobiety tam pracujące.......
"Góra"powinna dawno,dawno temu rozwiązać ten problem a nie dopuścić do takiej sytuacji.
Widocznie LSS ma niereformowany zarząd któremu to wisi,że tak napiszę.
Róbcie coś z tym bo cały Lublin żyje robakami w Koziołku no molami,które są pewnie w każdym sklepie tylko dobrze tr... rozwiń
Avatar
~Tomek~ / 18 lipca 2009 o 00:07
0
Grażyna napisał:
Niedawno byłam w tym sklepie i niestety daleko do odpowiedniej obsługi,na dziale alkoholowym nikt nie raczył obsługiwac, musiałam odczekac kilka minut az zjawiła sie Pani.Jeśli tak traktuje się Klienta to nie ma co mówic o kulturze pracowników,dodam ze jestem studentką i potrafie się zachwac,a komuna jest mi zupełnie obca.Za radą Pani zdecydowanie będe omijac ten sklep.

Grażynko ja wiem,że jak suszy to kilka minut wydaje się wiecznością ale cóż czasem tak bywa i trzeba chwilkę poczekać.
A jak sama piszesz umiesz się zachować to szkoda,że nie napisałaś czy ta Pani która obsłużyła Cię po tej chwili była jak tajfun podchodząc do lady,że wytykasz brak kultury..?
Z tego co wiem bo sam jestem klientem tego sklepu nikt nie traktuje klienta źle starają się Panie.W Stokrotce nie raz stałem w gigantycznej kolejce do kasy a kas Stokrotka ma dużo nikt się nie przejmował i jest ok to samo jest w Lidlu tam trzeba dać kilka lekcji kultury personelowi.
Więc nie pisz głupot-nie masz ochoty nie rób tam zakupów- nie rób łaski STUDENTKO potrafiąca się zachować...............

Grażynko ja wiem,że jak suszy to kilka minut wydaje się wiecznością ale cóż czasem tak bywa i trzeba chwilkę poczekać.
A jak sama piszesz umiesz się zachować to szkoda,że nie napisałaś czy ta Pani która obsłużyła Cię po tej chwili była jak tajfun podchodząc do lady,że wytykasz brak kultury..?
Z tego co wiem bo sam jestem klientem tego sklepu nikt nie traktuje klienta źle starają się Panie.W Stokrotce nie raz stałem w gigantycznej kolejce do kasy a kas Stokrotka ma dużo nikt się nie przejmował i jest ok to samo... rozwiń
Avatar
~Marcin~ / 17 lipca 2009 o 23:53
0
GALA napisał:
FAKTYCZNIE SKLEP KOZIOŁEK NIE POSIADA ODPOWIEDNICH WARUNKÓW DO HANDLOWANIA ŻYWNOŚCIĄ NIE MA TAM KLIMATYZACJI PANUJE TAM DOSŁOWNIE SKWAR ALE PRZEPRASZAM CZY TO JEST WINA PERSONELU NIECH ''GÓRA''SIĘ ZASTANOWI NAD TYM CO DALEJ.

Pewnie,że nie jest to wina personelu.W jaki sposób.........może mają same pójść i kupić sobie tą klimę....?
Niech władze coś z tym robią bo Koziołkowi nie dadzą spokoju i kierownictwu bardzo miłemu w tym sklepie.
Pozdrawiam wszystkie Panie,które tam pracują mam nadzieję,że już niebawem będę mógł znów u Pań robić zakupy.

Pewnie,że nie jest to wina personelu.W jaki sposób.........może mają same pójść i kupić sobie tą klimę....?
Niech władze coś z tym robią bo Koziołkowi nie dadzą spokoju i kierownictwu bardzo miłemu w tym sklepie.
Pozdrawiam wszystkie Panie,które tam pracują mam nadzieję,że już niebawem będę mógł znów u Pań robić zakupy. rozwiń
Avatar
Jola / 17 lipca 2009 o 23:47
0
Grażyna napisał:
Niedawno byłam w tym sklepie i niestety daleko do odpowiedniej obsługi,na dziale alkoholowym nikt nie raczył obsługiwac, musiałam odczekac kilka minut az zjawiła sie Pani.Jeśli tak traktuje się Klienta to nie ma co mówic o kulturze pracowników,dodam ze jestem studentką i potrafie się zachwac,a komuna jest mi zupełnie obca.Za radą Pani zdecydowanie będe omijac ten sklep.

A omijaj sobie panienko.Jak dobrze byś się rozejrzała to byś spostrzegła,że tam pracownik obsługuje trzy stanowiska na raz prawie jednocześnie.
To,że chwilkę trzeba poczekać czasem nie świadczy o braku kultury pracowników tylko z ich braku w takiej ilości aby w pełni obsadzić stanowiska pracy.
Więc jeszcze dużo musisz studiować aby mieć lepiej otwarte oczy na świat.............

A omijaj sobie panienko.Jak dobrze byś się rozejrzała to byś spostrzegła,że tam pracownik obsługuje trzy stanowiska na raz prawie jednocześnie.
To,że chwilkę trzeba poczekać czasem nie świadczy o braku kultury pracowników tylko z ich braku w takiej ilości aby w pełni obsadzić stanowiska pracy.
Więc jeszcze dużo musisz studiować aby mieć lepiej otwarte oczy na świat............. rozwiń
Avatar
Waldek / 17 lipca 2009 o 23:37
0
Mieszkaniec lipowej napisał:
Skandal ,zeby taki sklep zarobaczony stał w centrum lublina,lss chyba nie ma odpowiedniej kadry kierowniczej i pracownikow skoro taki brud,robaki i koszmarny upał .Wiecej tam nie pojde,skoro drugi raz sanepid zamknął i nadal nikt z tego sobie nic nie robi.Całe szczescie sa inne sklepy w okolicy.Wstyd Panie Prezesie!

Jaki brud........?To nie za brud zamknęli Koziołka tylko za wysoką temperaturę w sklepie co sprzyja wylęgowi mola spożywczego zakały całego handlu.
Również jestem mieszkańcem Lipowej robię i będę robił tam zakupy do obsługi nie mam nic.
Ale jeżeli dzięki temu zamknięciu zrobią klimatyzację w sklepie będzie to z korzyścią dla towarów,klientów a przede wszystkim dla Pań tam pracujących w takich warunkach.
A Pan ma zawsze prawo wyboru robienia zakupów w innym sklepie.....ale czy koniecznie będzie to lepszy sklep...?
Z poważaniem Waldemar

Jaki brud........?To nie za brud zamknęli Koziołka tylko za wysoką temperaturę w sklepie co sprzyja wylęgowi mola spożywczego zakały całego handlu.
Również jestem mieszkańcem Lipowej robię i będę robił tam zakupy do obsługi nie mam nic.
Ale jeżeli dzięki temu zamknięciu zrobią klimatyzację w sklepie będzie to z korzyścią dla towarów,klientów a przede wszystkim dla Pań tam pracujących w takich warunkach.
A Pan ma zawsze prawo wyboru robienia zakupów w innym sklepie.....ale czy koniecznie będzie to lepszy ... rozwiń
Avatar
~Bolek~ / 17 lipca 2009 o 23:29
0
~Iwona~ napisał:
Faktycznie w tym sklepie upał jest koszmarny,kupiłam tam ciasto i niestety nie nadawało sie do zjedzenia,choć Pani zachwalała i mówiła że świeże.Pani w kasie rozmawiała sobie przez telefon i musiałam czekać az mnie obsłuzy,jednym słowem komuna na całego.Ciekawa tylko jestem co tam robi kierowniczka,skoro pracownicy robia co chcą?

Kierowniczka z tego co obserwuję robiąc tam zakupy na pewno nie leży.......siedzi w kasie,obsługuje za ladą i niedawno widziałem jak podłogę wycierała bo coś się wylało.
A ciasto zakupione mogła Pani reklamować........zrobiła to Pani?
Mnie się jeszcze nie trafiło aby było niezjadliwe.
Więc może skończy takie ataki na te kobiety lepiej niech góra polepszy warunki sprzedaży w sklepie i wszystko będzie dobrze.

Kierowniczka z tego co obserwuję robiąc tam zakupy na pewno nie leży.......siedzi w kasie,obsługuje za ladą i niedawno widziałem jak podłogę wycierała bo coś się wylało.
A ciasto zakupione mogła Pani reklamować........zrobiła to Pani?
Mnie się jeszcze nie trafiło aby było niezjadliwe.
Więc może skończy takie ataki na te kobiety lepiej niech góra polepszy warunki sprzedaży w sklepie i wszystko będzie dobrze. rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 42

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 25 września 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 25 września 2018 r. 0 0

Co zdrożeje w Lublinie? Urząd ogłosił plany

Co zdrożeje w Lublinie? Urząd ogłosił plany 4 2

Ratusz ogłosił plany co do przyszłorocznych opłat za usługi komunalne, np. cen biletów komunikacji miejskiej, i parkowania w płatnej strefie. Większość cen nie wzrośnie, chociaż nie da się wykluczyć podwyżki w przypadku opłat za wywóz śmieci.

Jest zgoda na budowę pomnika pierwszego rektora KUL

Jest zgoda na budowę pomnika pierwszego rektora KUL 0 0

Jest pozwolenie na budowę pomnika pierwszego rektora KUL, ks. Idziego Radziszewskiego. Stanie na skwerze przy Al. Racławickich, ma być gotowy w listopadzie.

Mieszkańcy boją się nielegalnych śmieci. Skąd się tutaj wzięły? [zdjęcia]
Alarm 24
galeria

Mieszkańcy boją się nielegalnych śmieci. Skąd się tutaj wzięły? [zdjęcia] 3 2

Na widok śmieci w wyrobiskach po kopalniach piachu u mieszkańców Wólki Rokickiej zapala się lampka alarmowa. To efekt aresztowania lokalnego przedsiębiorcy. Michał K. przez lata zakopywał toksyczne odpady w starej kopalni.

Terytorialsi biegają po mistrzowsku

Terytorialsi biegają po mistrzowsku 5 0

W Puławach odbyły się Pierwsze Mistrzostwa Wojsk Obrony Terytorialnej w Średniodystansowym i Sprinterskim Biegu na Orientację. W riozegranych 22 i 23 września zawodach bardzo dobrze zaprezentowali się lubelscy terytorialsi, zdobywając kilka medali w klasyfikacji indywidualnej oraz pierwsze miejsce w klasyfikacji drużynowej.

Lubartów: Certyfikaty Młodego Przedsiębiorcy rozdane

Lubartów: Certyfikaty Młodego Przedsiębiorcy rozdane 0 0

W Zespole Szkół nr 2 w Lubartowie odbyło się uroczyste wręczenie certyfikatów dla uczniów, którzy uczestniczyli w projekcie „Młodzieżowe przedsiębiorstwo”.

Lublin: Lekarz nie przyjął pacjenta na oddział w szpitalu. Następnego dnia chory zmarł

Lublin: Lekarz nie przyjął pacjenta na oddział w szpitalu. Następnego dnia chory zmarł 23 16

Rozpoczął się proces lekarza, który nie przyjął na oddział starszego mężczyzny z zakrzepicą i zapaleniem kolana. Michał B. zalecił pacjentowi okłady z lodu. Dzień później 64-latek zmarł.

Lubelskie: Myśliwi polowali na kaczki, postrzelili człowieka

Lubelskie: Myśliwi polowali na kaczki, postrzelili człowieka 69 5

Podczas polowania na kaczki myśliwi postrzelili jednego z mieszkańców. Mężczyzna został zraniony śrutem w rękę.

Konferencja naukowa: "Romantyzm i jego interpretacje" w Galerii Labirynt
27 września 2018, 11:00

Konferencja naukowa: "Romantyzm i jego interpretacje" w Galerii Labirynt 1 1

Co Gdzie Kiedy. Galeria Labirynt (ul. Popiełuszki 5) zaprasza do udziału w konferencji naukowej poświęconej romantyzmowi w kontekście nowoczesności. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-28 września.

Lublin: Rosną betonowe konstrukcje wiaduktów. Kiedy otworzą drogę? [zdjęcia]
galeria

Lublin: Rosną betonowe konstrukcje wiaduktów. Kiedy otworzą drogę? [zdjęcia] 16 9

Jeszcze w tym roku gotowe mają być wszystkie cztery wiadukty w ciągu ul. Grygowej w Lublinie, które zastąpią stary, zburzony z powodu fatalnego stanu technicznego. Cała trasa nad torami powinna być otwarta wiosną. Jej budowa jest zaawansowana w 30 proc.

Mateusz Mika (Asseco Resaovia): Mistrzostwa rozpoczną się teraz

Mateusz Mika (Asseco Resaovia): Mistrzostwa rozpoczną się teraz 2 0

Rozmowa z Mateuszem Miką, przyjmującym Asseco Resovii Rzeszów i reprezentacji Polski

Lublin: Przebudowa Al. Racławickich później. Przetarg unieważniony

Lublin: Przebudowa Al. Racławickich później. Przetarg unieważniony 2 22

W poniedziałek unieważniony został przetarg na przebudowę Al. Racławickich, ul. Poniatowskiego i Lipowej. Powód?

Nałęczów: Ulica Leśna do remontu

Nałęczów: Ulica Leśna do remontu 4 2

Ponad dwustumetrowy odcinek ulicy Leśnej w Nałęczowie jeszcze w tym roku może zostać wyremontowany. Chodzi o część od Górskiego do kładki dla pieszych w kierunku Harcerskiej.

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS trzecie na turnieju w Toruniu

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS trzecie na turnieju w Toruniu 0 5

Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS wraca do Lublina z zaledwie jedną wygraną na III Memoriale Profesora Stanisława Łęgowskiego. Akademiczki mają jeszcze nad czym pracować przed rozpoczęciem rozgrywek

Maszt wielkości 10-piętrowego wieżowca stanie w centrum Lublina. Jak Wam się podoba? [sonda]
galeria

Maszt wielkości 10-piętrowego wieżowca stanie w centrum Lublina. Jak Wam się podoba? [sonda] 538 74

Będzie miał wysokość 10-piętrowego wieżowca, a do jego budowy zużyte zostaną 22 tony stali. Maszt na rondzie obok lubelskiego zamku ma kosztować 676 tys. zł. Pieniądze wyłożą trzy spółki Skarbu Państwa w ramach wydatków na tzw. społeczną odpowiedzialność biznesu.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.