Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

31 sierpnia 2010 r.
18:54
Edytuj ten wpis

Wybory na prezydenta Lublina. Kandydaci: Żuk, Gryz, Sierakowska

0 42 A A

Dzisiaj Platforma Obywatelska oficjalnie przedstawiła Krzysztofa Żuka jako swojego kandydata na prezydenta Lublina. A kandydujący z SLD Jerzy Gryz zaprezentował swój program.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Moja wygrana w pierwszej turze wyborów jest realna – ocenia Krzysztof Żuk, aktualny wiceprezydent Lublina. – Chcę postawić na rozwój miasta w sferze akademickiej, wykorzystać potencjał naukowy, postawić na innowacyjność.

Jego zdaniem, prezydent powinien wspierać aktywność mieszkańców dzielnic. – Lublinianie chcą realizować różne działania i należy im dać do tego narzędzia – podkreślił. Jednak dokładny program Krzysztof Żuk ma zaprezentować w przyszłym tygodniu. Wtedy także ruszy kampania wyborcza PO.

Według posła Janusza Palikota, kandydat Platformy nie da szans konkurentom z innych partii. Po jego wygranej w Urzędzie Miasta mogą nastąpić duże zmiany. – Razem z odejściem Adama Wasilewskiego z Ratusza odejdą też jego zastępcy. To oczywista praktyka – mówi Palikot.

Swój program wyborczy zaprezentował Jerzy Gryz, kandydat SLD. – Lublin wymaga sprawnego zarządzania – stwierdził na konferencji prasowej Gryz. I wyliczył co zrobi, jeśli zostanie prezydentem.

– Moją pierwszą decyzją będzie przekazanie miejskich nieużytków na osiedlowe, darmowe parkingi – zapewnił. Chce bezinwestycyjnie rozwiązać problemy komunikacyjne miasta, wprowadzając m.in. ulice jednokierunkowe oraz zwiększyć ilość miejsc parkingowych. Jest za budową tunelu pod al. Racławickimi (za pieniądze z zewnątrz). Stawia przy tym na inwestorów z krajów związanych kulturowo i historycznie z Lublinem: z Ukrainy, Rosji, Izraela, krajów islamskich.

Sojusz pracuje nad szczegółowym programem Gryza oraz nad propozycjami dla poszczególnych dzielnic. Wśród pomysłów jest rozbudowa komisariatu przy ul. Walecznych oraz budowa takiego obiektu na Czubach.

Przypomnijmy, że Socjaldemokrację Polską w nadchodzących wyborach na prezydenta miasta ma reprezentować posłanka Izabela Sierakowska.

W tym tygodniu dwóch kandydatów, z których jeden stanie do wyścigu o fotel prezydenta Lublina, ma też zaprezentować Prawo i Sprawiedliwość. Najprawdopodobniej będą to przewodniczący Rady Miasta Piotr Kowalczyk oraz radny Zbigniew Targoński.

Wybory radnych oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów odbędą się najprawdopodobniej w listopadzie.

Komentarze 42

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
antykomuch / 12 września 2010 o 19:07
0
[color="#FF0000"][size="5"]Chyba tylko dla tych z psychiatryka lub z czerwoną legitymacja z pokolenia Stalina!
Oj głupi i naiwny Polaku.Nigdy nie będzie w tym państwie "normalnie".
[/size][/color]
Avatar
Ad_n / 11 września 2010 o 22:57
0
Głosujmy na Sierakowską! Ona jest póki co najbardziej sensowną kandydatką
Avatar
tez tak zagłosuję / 10 września 2010 o 11:49
0
[quote name='przypominalski' date='09 wrzesień 2010 - 21:57 ' timestamp='1284062277' post='344521']
Ja nie POprę żadnego politycznego gamonia chciwego na kasę i karierę.
Jeżeli nie będzie bezpartyjnego (ostatecznie może być np.Fijałka)oddam głos nieważny.

Żuk jako Minister Skarbu nie zrobił absolutnie nic,aby w Lublinie powstały biurowce (dwa tys. miejsc pracy) Polskiej Grupy Energetycznej.Dzięki PO statut tej firmy z Lublina został zmieniony na Warszawę za kadencji obecnego rządu i pracy Żuka w ministerstwie.O cukrowni nie wspomnę.Światłowody z Lublina (Optotrakt) zaraz po prywatyzacji i sprzedaniu Amerykanom zostały zamknięte-po co im konkurencja!

Sierakowska (SdPl-wcześniej SLD) przez 20 lat (pięć kadencji w Sejmie) jako poseł dla Lublina nie zrobiła absolutnie nic.

Kowalczyk (PIS) /jeżeli będzie startował/ zablokował inwestycje Echo na Górkach Czechowskich.

Gryz z SLD i pozostali kandydaci na prezydenta nie liczą się wcale w tych wyborach...

[color="#FF0000"][size="5"]ŻADNYCH POLITYKIERÓW I KOMUCHÓW[/size][/color]

W związku z powyższym pozostaje tylko Fijałka,chyba,że pojawi się inny bezpartyjny i nie skażony politycznymi układami kandydat-gospodarz,którego potrzebuje miasto.Kolejny polityk to ponowne ciepłe posadki dla partyjnych znajomków jak teraz np.Zarząd Transportu Miejskiego-możecie sprawdzić sami (albo z PO,albo z rodziny urzędnika,albo znajomy polityka).
[/quote]

[color="#FF0000"][size="5"]FIJAŁKA I WOJCIECHOWSKI TEZ W OSTATECZNOSCI.CHCEMY KANDYDATA NIEZAZELNEGO,NIE PARTYJNEGO,Z NIKIM POLITYCZNIE NIE ZWIĄZANEGO,UCZCIWEGO I GOSPODARNEGO,TAK,ABY NIKT Z NACZELNIKÓW PARTYJNYCH NA NIEGO NIE NACISKAŁ I NIE MANIPULOWAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size][/color]
[quote name='przypominalski' date='09 wrzesień 2010 - 21:57 ' timestamp='1284062277' post='344521']
Ja nie POprę żadnego politycznego gamonia chciwego na kasę i karierę.
Jeżeli nie będzie bezpartyjnego (ostatecznie może być np.Fijałka)oddam głos nieważny.

Żuk jako Minister Skarbu nie zrobił absolutnie nic,aby w Lublinie powstały biurowce (dwa tys. miejsc pracy) Polskiej Grupy Energetycznej.Dzięki PO statut tej firmy z Lublina został zmieniony na Warszawę za kadencji obecnego rządu i pr... rozwiń
Avatar
tez tak zagłosuję / 10 września 2010 o 11:40
0
ŻADNYCH POLITYKÓW Z ZADNEJ PARTII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAK ZAGŁOSUJECIE NA PARTYJNEGO,ZNOWU BĘDĄ NOWE STOŁECZKI DLA PARTYJNYCH KOLESI,DRENAZ KASY MIASTA I KOLEJNA LATA BEZNADZIEJNOŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ŻADNYCH POLITYKÓW Z ZADNEJ PARTII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAK ZAGŁOSUJECIE NA PARTYJNEGO,ZNOWU BĘDĄ NOWE STOŁECZKI DLA PARTYJNYCH KOLESI,DRENAZ KASY MIASTA I KOLEJNA LATA BEZNADZIEJNOŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!&... rozwiń
Avatar
Lubomir / 9 września 2010 o 20:03
0
[quote name='Josef46' date='01 wrzesień 2010 - 07:58 ' timestamp='1283320704' post='339733']
Atualnie jedynym rozwiązaniem dla miasta jest:przewietrzenie magistratu z jednoczesnym odchudzeniem,wprowadzenie oszczędnej i rytmicznej pracy oraz odcięcie niuzasadnionych wypływów pieniędzy z kasy urzędu.Może to zrobić tylko p.I.Sierakowska,bo nie jest związana z układami partyjnymi i nie ma żadnych zobowiązań.Ona sama także nie potrzebuje dofinansowania.Tylko jedynie Ona jest zdolna odciąć "pijawki od kasy"!Na Żuki nie damy się nabrać!
[/quote]
HA ha ha ha Tylko ona jedyna nie jest związana z układami partyjnymi ha ha ha a z ramienia jakiej partii startuje ? co zaćma czy skleroza a może zbyt młody wiek i stąd niewiedza i brak kojarzenia ? I zapamiętaj człowieku ci niby politycy nie dla Twojego czy naszego dobra chcą do magistratu a dla wpływów i dofinansowania się właśnie zbyt mało wiesz więc nie pisz głupot bo ona jest tak samo pazerna na kasę jak cała reszta !Nam zaś potrzebny jest prawdziwy gospodarz który ma pojęcie o swoich decyzjach bo wizja to za mało , potrzebna jest wiedza a ta nauczycielka jakie ma pojęcie więc nawet jeśli wybierzemy osobę kompetentną jeśli taka osoba się zgodzi kandydować to jedno jest pewne że sam niewiele zrobi bo zawsze go wygryzą czy podstawią nogę takie jest parcie na władzę spadochroniarzy , i nieudaczników bo wszystko i tak zależy od Warszawy od Tuska i nie miej złudzeń .
[quote name='Josef46' date='01 wrzesień 2010 - 07:58 ' timestamp='1283320704' post='339733']
Atualnie jedynym rozwiązaniem dla miasta jest:przewietrzenie magistratu z jednoczesnym odchudzeniem,wprowadzenie oszczędnej i rytmicznej pracy oraz odcięcie niuzasadnionych wypływów pieniędzy z kasy urzędu.Może to zrobić tylko p.I.Sierakowska,bo nie jest związana z układami partyjnymi i nie ma żadnych zobowiązań.Ona sama także nie potrzebuje dofinansowania.Tylko jedynie Ona jest zdolna odciąć "pijawki od kas... rozwiń
Avatar
Jak / 9 września 2010 o 16:24
0
[quote name='maj' date='01 wrzesień 2010 - 00:44 ' timestamp='1283294652' post='339702']
akurat lubelski POmyleńcze nie jestem z Lublina ,chciałem wejść na stronę Dziennika ,Mozilla zaś sama dodała wschodni i tak się tu przez przypadek znalazłem ,nie znam więc lokalnych kandydatów i nic mi te nazwiska z żadnej opcji nie mówią ani ich opisywana historia/e ,o ile w ogóle jest prawdziwa .Dlatego nie będę się w tej sprawie wypowiadać .Dla mnie zasada jest prosta ,każdy byle nie złodzieje z PO .Na waszym miejscu martwcie się raczej co zrobi ConDonek z lokalnym baronem Palikotem ,jak długo jeszcze będzie mu potrzebny do brudnej roboty .Dla kogo wtedy będziecie spamować ,gdy zmuszeni zostaniecie do opowiedzenia się po którejś ze stron .Czy ojciec Dyrektor Michnik i jego koncern medialny rozsądzi ten spór.
[/quote]
RACJA człowieka który mimo że nie zna lokalnych rozgrywek potrafi MYŚLEĆ w szerszej perspektywie jak lokalne utarczki !
[quote name='maj' date='01 wrzesień 2010 - 00:44 ' timestamp='1283294652' post='339702']
akurat lubelski POmyleńcze nie jestem z Lublina ,chciałem wejść na stronę Dziennika ,Mozilla zaś sama dodała wschodni i tak się tu przez przypadek znalazłem ,nie znam więc lokalnych kandydatów i nic mi te nazwiska z żadnej opcji nie mówią ani ich opisywana historia/e ,o ile w ogóle jest prawdziwa .Dlatego nie będę się w tej sprawie wypowiadać .Dla mnie zasada jest prosta ,każdy byle nie złodzieje z PO .Na waszym mi... rozwiń
Avatar
Widzący / 9 września 2010 o 16:15
0
[quote name='duzo wiedzący' date='31 sierpień 2010 - 19:40 ' timestamp='1283276404' post='339589']
lubelskie PiSiory wymieniają kilku swoich kandydatów i kombinuja kogo wystać w wyborach a ich prezes z Warszawki juz dawno podjął decyzję, ze kandydata wskaze Ojciec Dyrektor
[/quote]
Ty nie pisz tu PiS-iory bo to jest bez znaczenia kto kogo wskaże kto co kombinuje bo kombinują wszyscy aby wryć się na ciepłą posadkę ja natomiast wiem że z pustego i Salomon nie naleje a mądry to był żyd jednak i on nie dał rady ! Tu są inne problemy wiadomo że jest takie bagno i to nie partie a ludzie którzy walczą o stołki są temu winni i nic i nikt po za tym więc ktokolwiek by to nie był i tak gówno z tego wyjdzie pomyśl i nie bierz się za politykę szkoda Twojego czasu bo jak się pouczysz to jutro dostaniesz piątkę a tak może być pała i jeżeli do tej pory tego nie zrozumiałeś to już nie zrozumiesz !Pozdrawiam .
[quote name='duzo wiedzący' date='31 sierpień 2010 - 19:40 ' timestamp='1283276404' post='339589']
lubelskie PiSiory wymieniają kilku swoich kandydatów i kombinuja kogo wystać w wyborach a ich prezes z Warszawki juz dawno podjął decyzję, ze kandydata wskaze Ojciec Dyrektor
[/quote]
Ty nie pisz tu PiS-iory bo to jest bez znaczenia kto kogo wskaże kto co kombinuje bo kombinują wszyscy aby wryć się na ciepłą posadkę ja natomiast wiem że z pustego i Salomon nie naleje a mądry to był żyd jednak ... rozwiń
Avatar
teresa / 2 września 2010 o 21:01
0
[quote name='bwpo' date='01 wrzesień 2010 - 23:03 ' timestamp='1283374989' post='340172']
Zgadzam się. Tak, jak PO oddało województwo PSLowi. Pozdrawiam.
[/quote]
Avatar
dapo3 / 2 września 2010 o 12:29
0
[quote name='2w2w2w' date='31 sierpień 2010 - 21:25 ' timestamp='1283282748' post='339648']
W podsumowaniu raportu (1998-2002) wynika że na 13 z 29 wizyt Prezydenta Pruszkowskiego podatnik musiał wyłożyć aż 23 tysiące złoty. I tak prezydent Andrzej Pruszkowski podczas 4-letniej kadencji odbył 29 wizyt, w sumie, 168 dni przebywał za granicą; wiceprezydenci: Zbigniew Wojciechowski ? 33 wizyty, 119 dni za granicą; Wiesław Perdeus ? 10 wizyt, 49 dni zagranicą; Janusz Mazurek ? 9 wizyt, 53 dni za granicą; członkowie zarządu: Zbigniew Bagiński ? 20 wizyt, 71 dni zagranicą; Zbigniew Targoński ? 3 wizyty, 13 dni za granicą; Tomasz Białopiotrowicz - 5wizyt, 28 dni za granicą.
[/quote]
Zapomniałeś tylko dodać, że Prezydent Pruszkowski był wiceprezesem Związku Miast Polskich d/zagranicznych, wiceprezydentem Rady Gmin i Regionów Europy, członkiem Rady Światowej UCLG (takiego ONZ samorządów)wybranym do jej Biura Wykonawczego, reprezentował Polskę w Komitecie Regionów UE itd. Ja myślę,że nie ma się czego wstydzić, chyba odwrotnie...
[quote name='2w2w2w' date='31 sierpień 2010 - 21:25 ' timestamp='1283282748' post='339648']
W podsumowaniu raportu (1998-2002) wynika że na 13 z 29 wizyt Prezydenta Pruszkowskiego podatnik musiał wyłożyć aż 23 tysiące złoty. I tak prezydent Andrzej Pruszkowski podczas 4-letniej kadencji odbył 29 wizyt, w sumie, 168 dni przebywał za granicą; wiceprezydenci: Zbigniew Wojciechowski ? 33 wizyty, 119 dni za granicą; Wiesław Perdeus ? 10 wizyt, 49 dni zagranicą; Janusz Mazurek ? 9 wizyt, 53 dni za granicą; czł... rozwiń
Avatar
bwpo / 1 września 2010 o 23:03
0
[quote name='duzo wiedzący' date='01 wrzesień 2010 - 22:38 ' timestamp='1283373529' post='340158']
żaden z nich. JarKacz będzie musiał cos o. Rydzykowi odpalić za ogólnopolskie poparcie. Tą ceną jest Lublin
[/quote]
Zgadzam się. Tak, jak PO oddało województwo PSLowi. Pozdrawiam.
Avatar
antykomuch / 12 września 2010 o 19:07
0
[color="#FF0000"][size="5"]Chyba tylko dla tych z psychiatryka lub z czerwoną legitymacja z pokolenia Stalina!
Oj głupi i naiwny Polaku.Nigdy nie będzie w tym państwie "normalnie".
[/size][/color]
Avatar
Ad_n / 11 września 2010 o 22:57
0
Głosujmy na Sierakowską! Ona jest póki co najbardziej sensowną kandydatką
Avatar
tez tak zagłosuję / 10 września 2010 o 11:49
0
[quote name='przypominalski' date='09 wrzesień 2010 - 21:57 ' timestamp='1284062277' post='344521']
Ja nie POprę żadnego politycznego gamonia chciwego na kasę i karierę.
Jeżeli nie będzie bezpartyjnego (ostatecznie może być np.Fijałka)oddam głos nieważny.

Żuk jako Minister Skarbu nie zrobił absolutnie nic,aby w Lublinie powstały biurowce (dwa tys. miejsc pracy) Polskiej Grupy Energetycznej.Dzięki PO statut tej firmy z Lublina został zmieniony na Warszawę za kadencji obecnego rządu i pracy Żuka w ministerstwie.O cukrowni nie wspomnę.Światłowody z Lublina (Optotrakt) zaraz po prywatyzacji i sprzedaniu Amerykanom zostały zamknięte-po co im konkurencja!

Sierakowska (SdPl-wcześniej SLD) przez 20 lat (pięć kadencji w Sejmie) jako poseł dla Lublina nie zrobiła absolutnie nic.

Kowalczyk (PIS) /jeżeli będzie startował/ zablokował inwestycje Echo na Górkach Czechowskich.

Gryz z SLD i pozostali kandydaci na prezydenta nie liczą się wcale w tych wyborach...

[color="#FF0000"][size="5"]ŻADNYCH POLITYKIERÓW I KOMUCHÓW[/size][/color]

W związku z powyższym pozostaje tylko Fijałka,chyba,że pojawi się inny bezpartyjny i nie skażony politycznymi układami kandydat-gospodarz,którego potrzebuje miasto.Kolejny polityk to ponowne ciepłe posadki dla partyjnych znajomków jak teraz np.Zarząd Transportu Miejskiego-możecie sprawdzić sami (albo z PO,albo z rodziny urzędnika,albo znajomy polityka).
[/quote]

[color="#FF0000"][size="5"]FIJAŁKA I WOJCIECHOWSKI TEZ W OSTATECZNOSCI.CHCEMY KANDYDATA NIEZAZELNEGO,NIE PARTYJNEGO,Z NIKIM POLITYCZNIE NIE ZWIĄZANEGO,UCZCIWEGO I GOSPODARNEGO,TAK,ABY NIKT Z NACZELNIKÓW PARTYJNYCH NA NIEGO NIE NACISKAŁ I NIE MANIPULOWAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size][/color]
[quote name='przypominalski' date='09 wrzesień 2010 - 21:57 ' timestamp='1284062277' post='344521']
Ja nie POprę żadnego politycznego gamonia chciwego na kasę i karierę.
Jeżeli nie będzie bezpartyjnego (ostatecznie może być np.Fijałka)oddam głos nieważny.

Żuk jako Minister Skarbu nie zrobił absolutnie nic,aby w Lublinie powstały biurowce (dwa tys. miejsc pracy) Polskiej Grupy Energetycznej.Dzięki PO statut tej firmy z Lublina został zmieniony na Warszawę za kadencji obecnego rządu i pr... rozwiń
Avatar
tez tak zagłosuję / 10 września 2010 o 11:40
0
ŻADNYCH POLITYKÓW Z ZADNEJ PARTII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAK ZAGŁOSUJECIE NA PARTYJNEGO,ZNOWU BĘDĄ NOWE STOŁECZKI DLA PARTYJNYCH KOLESI,DRENAZ KASY MIASTA I KOLEJNA LATA BEZNADZIEJNOŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ŻADNYCH POLITYKÓW Z ZADNEJ PARTII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAK ZAGŁOSUJECIE NA PARTYJNEGO,ZNOWU BĘDĄ NOWE STOŁECZKI DLA PARTYJNYCH KOLESI,DRENAZ KASY MIASTA I KOLEJNA LATA BEZNADZIEJNOŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!&... rozwiń
Avatar
Lubomir / 9 września 2010 o 20:03
0
[quote name='Josef46' date='01 wrzesień 2010 - 07:58 ' timestamp='1283320704' post='339733']
Atualnie jedynym rozwiązaniem dla miasta jest:przewietrzenie magistratu z jednoczesnym odchudzeniem,wprowadzenie oszczędnej i rytmicznej pracy oraz odcięcie niuzasadnionych wypływów pieniędzy z kasy urzędu.Może to zrobić tylko p.I.Sierakowska,bo nie jest związana z układami partyjnymi i nie ma żadnych zobowiązań.Ona sama także nie potrzebuje dofinansowania.Tylko jedynie Ona jest zdolna odciąć "pijawki od kasy"!Na Żuki nie damy się nabrać!
[/quote]
HA ha ha ha Tylko ona jedyna nie jest związana z układami partyjnymi ha ha ha a z ramienia jakiej partii startuje ? co zaćma czy skleroza a może zbyt młody wiek i stąd niewiedza i brak kojarzenia ? I zapamiętaj człowieku ci niby politycy nie dla Twojego czy naszego dobra chcą do magistratu a dla wpływów i dofinansowania się właśnie zbyt mało wiesz więc nie pisz głupot bo ona jest tak samo pazerna na kasę jak cała reszta !Nam zaś potrzebny jest prawdziwy gospodarz który ma pojęcie o swoich decyzjach bo wizja to za mało , potrzebna jest wiedza a ta nauczycielka jakie ma pojęcie więc nawet jeśli wybierzemy osobę kompetentną jeśli taka osoba się zgodzi kandydować to jedno jest pewne że sam niewiele zrobi bo zawsze go wygryzą czy podstawią nogę takie jest parcie na władzę spadochroniarzy , i nieudaczników bo wszystko i tak zależy od Warszawy od Tuska i nie miej złudzeń .
[quote name='Josef46' date='01 wrzesień 2010 - 07:58 ' timestamp='1283320704' post='339733']
Atualnie jedynym rozwiązaniem dla miasta jest:przewietrzenie magistratu z jednoczesnym odchudzeniem,wprowadzenie oszczędnej i rytmicznej pracy oraz odcięcie niuzasadnionych wypływów pieniędzy z kasy urzędu.Może to zrobić tylko p.I.Sierakowska,bo nie jest związana z układami partyjnymi i nie ma żadnych zobowiązań.Ona sama także nie potrzebuje dofinansowania.Tylko jedynie Ona jest zdolna odciąć "pijawki od kas... rozwiń
Avatar
Jak / 9 września 2010 o 16:24
0
[quote name='maj' date='01 wrzesień 2010 - 00:44 ' timestamp='1283294652' post='339702']
akurat lubelski POmyleńcze nie jestem z Lublina ,chciałem wejść na stronę Dziennika ,Mozilla zaś sama dodała wschodni i tak się tu przez przypadek znalazłem ,nie znam więc lokalnych kandydatów i nic mi te nazwiska z żadnej opcji nie mówią ani ich opisywana historia/e ,o ile w ogóle jest prawdziwa .Dlatego nie będę się w tej sprawie wypowiadać .Dla mnie zasada jest prosta ,każdy byle nie złodzieje z PO .Na waszym miejscu martwcie się raczej co zrobi ConDonek z lokalnym baronem Palikotem ,jak długo jeszcze będzie mu potrzebny do brudnej roboty .Dla kogo wtedy będziecie spamować ,gdy zmuszeni zostaniecie do opowiedzenia się po którejś ze stron .Czy ojciec Dyrektor Michnik i jego koncern medialny rozsądzi ten spór.
[/quote]
RACJA człowieka który mimo że nie zna lokalnych rozgrywek potrafi MYŚLEĆ w szerszej perspektywie jak lokalne utarczki !
[quote name='maj' date='01 wrzesień 2010 - 00:44 ' timestamp='1283294652' post='339702']
akurat lubelski POmyleńcze nie jestem z Lublina ,chciałem wejść na stronę Dziennika ,Mozilla zaś sama dodała wschodni i tak się tu przez przypadek znalazłem ,nie znam więc lokalnych kandydatów i nic mi te nazwiska z żadnej opcji nie mówią ani ich opisywana historia/e ,o ile w ogóle jest prawdziwa .Dlatego nie będę się w tej sprawie wypowiadać .Dla mnie zasada jest prosta ,każdy byle nie złodzieje z PO .Na waszym mi... rozwiń
Avatar
Widzący / 9 września 2010 o 16:15
0
[quote name='duzo wiedzący' date='31 sierpień 2010 - 19:40 ' timestamp='1283276404' post='339589']
lubelskie PiSiory wymieniają kilku swoich kandydatów i kombinuja kogo wystać w wyborach a ich prezes z Warszawki juz dawno podjął decyzję, ze kandydata wskaze Ojciec Dyrektor
[/quote]
Ty nie pisz tu PiS-iory bo to jest bez znaczenia kto kogo wskaże kto co kombinuje bo kombinują wszyscy aby wryć się na ciepłą posadkę ja natomiast wiem że z pustego i Salomon nie naleje a mądry to był żyd jednak i on nie dał rady ! Tu są inne problemy wiadomo że jest takie bagno i to nie partie a ludzie którzy walczą o stołki są temu winni i nic i nikt po za tym więc ktokolwiek by to nie był i tak gówno z tego wyjdzie pomyśl i nie bierz się za politykę szkoda Twojego czasu bo jak się pouczysz to jutro dostaniesz piątkę a tak może być pała i jeżeli do tej pory tego nie zrozumiałeś to już nie zrozumiesz !Pozdrawiam .
[quote name='duzo wiedzący' date='31 sierpień 2010 - 19:40 ' timestamp='1283276404' post='339589']
lubelskie PiSiory wymieniają kilku swoich kandydatów i kombinuja kogo wystać w wyborach a ich prezes z Warszawki juz dawno podjął decyzję, ze kandydata wskaze Ojciec Dyrektor
[/quote]
Ty nie pisz tu PiS-iory bo to jest bez znaczenia kto kogo wskaże kto co kombinuje bo kombinują wszyscy aby wryć się na ciepłą posadkę ja natomiast wiem że z pustego i Salomon nie naleje a mądry to był żyd jednak ... rozwiń
Avatar
teresa / 2 września 2010 o 21:01
0
[quote name='bwpo' date='01 wrzesień 2010 - 23:03 ' timestamp='1283374989' post='340172']
Zgadzam się. Tak, jak PO oddało województwo PSLowi. Pozdrawiam.
[/quote]
Avatar
dapo3 / 2 września 2010 o 12:29
0
[quote name='2w2w2w' date='31 sierpień 2010 - 21:25 ' timestamp='1283282748' post='339648']
W podsumowaniu raportu (1998-2002) wynika że na 13 z 29 wizyt Prezydenta Pruszkowskiego podatnik musiał wyłożyć aż 23 tysiące złoty. I tak prezydent Andrzej Pruszkowski podczas 4-letniej kadencji odbył 29 wizyt, w sumie, 168 dni przebywał za granicą; wiceprezydenci: Zbigniew Wojciechowski ? 33 wizyty, 119 dni za granicą; Wiesław Perdeus ? 10 wizyt, 49 dni zagranicą; Janusz Mazurek ? 9 wizyt, 53 dni za granicą; członkowie zarządu: Zbigniew Bagiński ? 20 wizyt, 71 dni zagranicą; Zbigniew Targoński ? 3 wizyty, 13 dni za granicą; Tomasz Białopiotrowicz - 5wizyt, 28 dni za granicą.
[/quote]
Zapomniałeś tylko dodać, że Prezydent Pruszkowski był wiceprezesem Związku Miast Polskich d/zagranicznych, wiceprezydentem Rady Gmin i Regionów Europy, członkiem Rady Światowej UCLG (takiego ONZ samorządów)wybranym do jej Biura Wykonawczego, reprezentował Polskę w Komitecie Regionów UE itd. Ja myślę,że nie ma się czego wstydzić, chyba odwrotnie...
[quote name='2w2w2w' date='31 sierpień 2010 - 21:25 ' timestamp='1283282748' post='339648']
W podsumowaniu raportu (1998-2002) wynika że na 13 z 29 wizyt Prezydenta Pruszkowskiego podatnik musiał wyłożyć aż 23 tysiące złoty. I tak prezydent Andrzej Pruszkowski podczas 4-letniej kadencji odbył 29 wizyt, w sumie, 168 dni przebywał za granicą; wiceprezydenci: Zbigniew Wojciechowski ? 33 wizyty, 119 dni za granicą; Wiesław Perdeus ? 10 wizyt, 49 dni zagranicą; Janusz Mazurek ? 9 wizyt, 53 dni za granicą; czł... rozwiń
Avatar
bwpo / 1 września 2010 o 23:03
0
[quote name='duzo wiedzący' date='01 wrzesień 2010 - 22:38 ' timestamp='1283373529' post='340158']
żaden z nich. JarKacz będzie musiał cos o. Rydzykowi odpalić za ogólnopolskie poparcie. Tą ceną jest Lublin
[/quote]
Zgadzam się. Tak, jak PO oddało województwo PSLowi. Pozdrawiam.
Zobacz wszystkie komentarze 42

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pikietuje przed urzędem z niepełnosprawnym synem. Burmistrz: Sprawa ma charakter polityczny

Pikietuje przed urzędem z niepełnosprawnym synem. Burmistrz: Sprawa ma charakter polityczny 0 3

Jerzy Rębek burmistrz Radzynia Podlaskiego uważa że pikieta Marii Kosidło ma podtekst polityczny.

Zatańcz z Lublinem: zespół Rokiczanka
31 sierpnia 2018, 20:00

Zatańcz z Lublinem: zespół Rokiczanka 9 0

Co Gdzie Kiedy. 31 sierpnia o godz. 20 w Parku Bronowickim, w ramach cyklu Zatańcz z Lublinem, wystąpi zespół Rokiczanka. To okazja do wspólnej zabawy przy wspaniałej muzyce sprzed lat.

Obniżki pensji dla samorządowców o 20 proc.? To fikcja. Niektórzy nawet zyskali

Obniżki pensji dla samorządowców o 20 proc.? To fikcja. Niektórzy nawet zyskali 0 10

O 1/5 miały zmniejszyć się wynagrodzenia samorządowców w związku ustawą przyjętą przez PiS. Tymczasem w wielu przypadkach obniżki były wręcz symboliczne. A niektórzy nawet zyskali na zmianie.

94 PZLA MP. Paweł Fajdek 12 centymetrów od złota!
galeria

94 PZLA MP. Paweł Fajdek 12 centymetrów od złota! 4 0

Wojciech Nowicki z Podlasia Białystok wywalczył złoty medal w konkursie rzutu młotem w Lublinie i wyprzedził Pawła Fajdka. Zawodnikowi Agrosu Zamość do złota zabrakło zaledwie 12 centymetrów. Trzecie miejsca zajął natomiast inny zawodnik Agrosu Arkadiusz Rogowski

94 PZLA MP. Dominik Kopeć ze złotym medalem!

94 PZLA MP. Dominik Kopeć ze złotym medalem! 0 0

Zawodnik Agrosu Zamość nie miał sobie równych i mimo ciężkich warunków na bieżni ze znakomitym wynikiem zdobył pierwsze miejsce na zawodach w Lublinie

Potańcówka w klimacie lat 20-60 w Teatralnej Cafe
28 lipca 2018, 20:00

Potańcówka w klimacie lat 20-60 w Teatralnej Cafe 6 1

Co Gdzie Kiedy. Retro-potańcówka dla miłośników klimatu lat 20-60 odbędzie się 28 lipca o godz. 20 w Teatralnej Cafe (ul. Peowiaków 1). Uczestnicy będą mogli bawić się przy dobrej muzyce do godz. 2 nad ranem.

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać 0 4

Coraz więcej obcokrajowców chce pozostać w Polsce na dłużej - mówi w rozmowie z PAP Jakub Dudziak z Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Z danych urzędu wynika, że w pierwszym półroczu tego roku liczba cudzoziemców z zezwoleniami na pobyt zwiększyła się o 25 tys. W połowie tego roku takie zezwolenia posiadało łącznie 350 tys. osób.

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę 7 4

Od 1 września nauczyciele, wychowawcy, bibliotekarze, logopedzi czy psychologowie będą musieli być zatrudniani na umowę o pracę. Osoby prowadzące działalność gospodarczą nie będą też mogły pracować w prywatnych przedszkolach czy poradniach.

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte
galeria

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte 5 0

o godzinie 17 na stadionie w Lublinie przy komplecie publiczności nastąpiło uroczyste otwarcie imprezy, która potrwa w naszym mieście aż do niedzieli

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe
22 lipca 2018, 9:45

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe 4 0

Autobusy – Jelcz 120M i Jelcz M11 przyjadą w niedzielę z Lublina do Kraśnika. Podczas przejazdów będzie można posłuchać o historii komunikacji w Kraśniku i ważnych dla niej miejscach. O tym wszystkim będzie opowiadać Maksym Bratko, autor książki „Historia Komunikacji Publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim”, której premierę zaplanowano na niedzielę.

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku 26 10

Od poniedziałku aż do końca wakacji na ul. Nowy Świat obowiązywać będzie ruch wahadłowy. Drogowcy zabierają się tutaj za przebudowę kanalizacji deszczowej. Skrót z Bronowic na Czuby coraz bardziej przypomina tor przeszkód.

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny 0 7

Utrudnienia na ul. Choiny w Lublinie. Jak informuje nasz Czytelnik Paweł doszło do potrącenia pieszego na przejściu.

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb 0

Był Zielony Rynek, a będą apartamenty. Zmiany na zamojskiej starówce
wizualizacje
galeria

Był Zielony Rynek, a będą apartamenty. Zmiany na zamojskiej starówce 14 3

43 apartamenty, parking podziemny, lokale usługowe i przede wszystkim przepiękny widok z okien – tak najkrócej opisać można „Apartamenty Bazyliańska 1”. Inwestycja na Zielonym Rynku otrzymała już pozytywną opinię służb konserwatorskich

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.