Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Na sygnale

10 listopada 2015 r.
12:20

Nastolatek strzelał do samochodów. Chciał się zemścić

Autor: Zdjęcie autora jsz
0 10 A A
(fot. Policja)
(fot. Policja)

Nastolatek z Opola Lubelskiego uszkodził dwa fiaty seicento. Strzelał do aut z pistoletu pneumatycznego. Miała to być zemsta za zwolnienie z pracy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Do zdarzenia doszło w miniony czwartek. Policjanci ustalili, że za uszkodzenia samochodów odpowiada 17-letni mieszkaniec gminy Opole Lubelskie. Młody człowiek strzelał z pistoletu pneumatycznego do aut, wybijając przednie i boczne szyby.

Jak ustalili policjanci, chłopak chciał się w ten sposób zemścić na właścicielu samochodów, który zwolnił go z pracy. Wandal przyznał się do winy i chce dobrowolnie poddać się karze. Grozi mu od 3 miesięcy do 5 lat więzienia.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Karoooool / 12 listopada 2015 r. o 09:59
0

KOLEDZY MACIE RACJĘ - NAPISAŁEM BZDURY PISZĄĆ, ŻE J JEST JEDNOSTKĄ SIŁY , ORAZ PODAJĄC NIEPRAWDZIWE DANE - ZGODNIE Z POLSKIM PRAWEM ENERGIA KINETYCZNA POCISKU MUSI BYĆ NIŻSZA NIŻ 17 J - PRZEPRASZAM - ALE TO DOBRZE, ŻE KTOŚ DBA O JAKOŚĆ WYPOWIEDZI

Zgodnie z polskim prawem energia pocisku nie musi być od niczego niższa i może wynosić np. 100 J. Tyle że wiatrówki nadające pociskowi energię kinetyczną powyżej 17 J są w rozumieniu UoBiA bronią pneumatyczną i podlegają rejestracji. 

Zgodnie z polskim prawem energia pocisku nie musi być od niczego niższa i może wynosić np. 100 J. Tyle że wiatrówki nadające pociskowi energię kinetyczną powyżej 17 J są w rozumieniu UoBiA bronią pneumatyczną i podlegają rejestracji. 

rozwiń
Avatar
rumcajs / 12 listopada 2015 r. o 01:26
0
Najmocniej przepraszam za rażace błędy w pisowni, pisałem w busie, na polskich drogach, ponadto post wysłał się przed sprawdzeniem
Avatar
Gość / 11 listopada 2015 r. o 13:07
0
KOLEDZY MACIE RACJĘ - NAPISAŁEM BZDURY PISZĄĆ, ŻE J JEST JEDNOSTKĄ SIŁY , ORAZ PODAJĄC NIEPRAWDZIWE DANE - ZGODNIE Z POLSKIM PRAWEM ENERGIA KINETYCZNA POCISKU MUSI BYĆ NIŻSZA NIŻ 17 J - PRZEPRASZAM - ALE TO DOBRZE, ŻE KTOŚ DBA O JAKOŚĆ WYPOWIEDZI
Avatar
Gość / 11 listopada 2015 r. o 07:28
0
rumcajs (11 listopada 2015 o godzinie 02:11) CZYTAJĄC TO, MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI - STRUKTURA SZYBY SAMOCHODOWEJ NIE POZWOLI NA JEJ USZKODZENIE STRZELAJĄC DOŃ POCISKIEM ALUMINIOWYM Z SIŁĄ 18 KJ Dpucz sie bo bredzisz,, po 1 nie ma czegos takiego jak syrzelanie z siłą i sily nie mierzy sie w J (dżulach), a w niutonach N, w dzulach merzy sie energie kineczyczną pocisku, i 18 KJ to 18000J, pocisk chocby i aluminiowy uderzajacu z taka energią , nie dosc ze zniszvzy szybe to przerobi pasażeta na mielonke, i zozwali blok silnila, ppcisk od AKMS (kałacha) ma około 2000J, a pata 9mm rzędu 500J, limit wiatrówek w polscr to 17J, wiec najpierw radze sie dpucxyc o nie robić z sieboe pośmiewiska Zacznij naprawę świata od siebie i nie rób z siebie pośmiewiska.
rumcajs (11 listopada 2015 o godzinie 02:11) CZYTAJĄC TO, MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI - STRUKTURA SZYBY SAMOCHODOWEJ NIE POZWOLI NA JEJ USZKODZENIE STRZELAJĄC DOŃ POCISKIEM ALUMINIOWYM Z SIŁĄ 18 KJ Dpucz sie bo bredzisz,, po 1 nie ma czegos takiego jak syrzelanie z siłą i sily nie mierzy sie w J (dżulach), a w niutonach N, w dzulach merzy sie energie kineczyczną pocisku, i 18 KJ to 18000J, pocisk chocby i aluminiowy uderzajacu z taka energią , nie dosc ze zniszvzy szybe to przerobi pasażeta na mielonke, i zozwali blok silnila, ppcisk od A... rozwiń
Avatar
rumcajs / 11 listopada 2015 r. o 02:11
0

CZYTAJĄC TO, MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI - STRUKTURA SZYBY SAMOCHODOWEJ NIE POZWOLI NA JEJ USZKODZENIE STRZELAJĄC DOŃ POCISKIEM ALUMINIOWYM Z SIŁĄ 18 KJ


Dpucz sie bo bredzisz,, po 1 nie ma czegos takiego jak syrzelanie z siłą i sily nie mierzy sie w J (dżulach), a w niutonach N, w dzulach merzy sie energie kineczyczną pocisku, i 18 KJ to 18000J, pocisk chocby i aluminiowy uderzajacu z taka energią , nie dosc ze zniszvzy szybe to przerobi pasażeta na mielonke, i zozwali blok silnila, ppcisk od AKMS (kałacha) ma około 2000J, a pata 9mm rzędu 500J, limit wiatrówek w polscr to 17J, wiec najpierw radze sie dpucxyc o nie robić z sieboe pośmiewiska

Dpucz sie bo bredzisz,, po 1 nie ma czegos takiego jak syrzelanie z siłą i sily nie mierzy sie w J (dżulach), a w niutonach N, w dzulach merzy sie energie kineczyczną pocisku, i 18 KJ to 18000J, pocisk chocby i aluminiowy uderzajacu z taka energią , nie dosc ze zniszvzy szybe to przerobi pasażeta na mielonke, i zozwali blok silnila, ppcisk od AKMS (kałacha) ma około 2000J, a pata 9mm rzędu 500J, limit wiatrówek w polscr to 17J, wiec najpierw radze sie dpucxyc o nie robić z sieboe pośmiewiska rozwiń
Avatar
Gość / 10 listopada 2015 r. o 19:44
0

Racja!

BYŁEŚ SYNKU W WOJSKU ???

Avatar
Gość / 10 listopada 2015 r. o 19:42
0
CZYTAJĄC TO, MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI - STRUKTURA SZYBY SAMOCHODOWEJ NIE POZWOLI NA JEJ USZKODZENIE STRZELAJĄC DOŃ POCISKIEM ALUMINIOWYM Z SIŁĄ 18 KJ - BROŃ PNEUMATYCZNA SPRZEDAWANA W POLSCE Z TRUDEM PRZEBIJA PLASTIKOWĄ BUTELKĘ Z WODĄ - CZYLI JAK ZWYKLE PISANIE GŁUPOT GODNYCH BRUKOWCA >> FAKT << - NA MARGINESIE PISTOLET EAGLE - ORZEŁEK - PRODUKCJA TURECKA , ZERO CELNOŚCI , TROCHĘ LEPSZE ZDANIE MAM O REWOLWERZE TEJ FIRMY. TO CO NA ZDJĘCIU , TO ZABAWKA DLA PRZEDSZKOLAKÓW, SZYBĘ W SAMOCHODZIE MOŻNA USZKODZIĆ - UDERZAJĄC W NIĄ WSKAZANYM PISTOLETEM. I TO DŁUGO TRZEBA STUKAĆ - PANU REDAKTOROWI KŁANIAJĄ SIĘ LEKCJE FIZYKI - NAUKA NIE SZKODZI
CZYTAJĄC TO, MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI - STRUKTURA SZYBY SAMOCHODOWEJ NIE POZWOLI NA JEJ USZKODZENIE STRZELAJĄC DOŃ POCISKIEM ALUMINIOWYM Z SIŁĄ 18 KJ - BROŃ PNEUMATYCZNA SPRZEDAWANA W POLSCE Z TRUDEM PRZEBIJA PLASTIKOWĄ BUTELKĘ Z WODĄ - CZYLI JAK ZWYKLE PISANIE GŁUPOT GODNYCH BRUKOWCA >> FAKT << - NA MARGINESIE PISTOLET EAGLE - ORZEŁEK - PRODUKCJA TURECKA , ZERO CELNOŚCI , TROCHĘ LEPSZE ZDANIE MAM O REWOLWERZE TEJ FIRMY. TO CO NA ZDJĘCIU , TO ZABAWKA DLA PRZEDSZKOLAKÓW, SZYBĘ W SAMOCHODZIE MOŻNA USZKODZIĆ - UDERZAJĄC W NIĄ WSKAZAN... rozwiń
Avatar
Gość / 10 listopada 2015 r. o 18:10
0

już wiecie, dlaczego nie każdy obywatel może mieć broń ostrą na podorędziu?

tylko stanowcze prawo aby taki ktoś pierw pomyślał jaka kara mu grozi

Avatar
b / 10 listopada 2015 r. o 15:58
0

już wiecie, dlaczego nie każdy obywatel może mieć broń ostrą na podorędziu?

Racja!

Avatar
Gość / 10 listopada 2015 r. o 15:46
0
już wiecie, dlaczego nie każdy obywatel może mieć broń ostrą na podorędziu?
Avatar
Karoooool / 12 listopada 2015 r. o 09:59
0

KOLEDZY MACIE RACJĘ - NAPISAŁEM BZDURY PISZĄĆ, ŻE J JEST JEDNOSTKĄ SIŁY , ORAZ PODAJĄC NIEPRAWDZIWE DANE - ZGODNIE Z POLSKIM PRAWEM ENERGIA KINETYCZNA POCISKU MUSI BYĆ NIŻSZA NIŻ 17 J - PRZEPRASZAM - ALE TO DOBRZE, ŻE KTOŚ DBA O JAKOŚĆ WYPOWIEDZI

Zgodnie z polskim prawem energia pocisku nie musi być od niczego niższa i może wynosić np. 100 J. Tyle że wiatrówki nadające pociskowi energię kinetyczną powyżej 17 J są w rozumieniu UoBiA bronią pneumatyczną i podlegają rejestracji. 

Zgodnie z polskim prawem energia pocisku nie musi być od niczego niższa i może wynosić np. 100 J. Tyle że wiatrówki nadające pociskowi energię kinetyczną powyżej 17 J są w rozumieniu UoBiA bronią pneumatyczną i podlegają rejestracji. 

rozwiń
Avatar
rumcajs / 12 listopada 2015 r. o 01:26
0
Najmocniej przepraszam za rażace błędy w pisowni, pisałem w busie, na polskich drogach, ponadto post wysłał się przed sprawdzeniem
Avatar
Gość / 11 listopada 2015 r. o 13:07
0
KOLEDZY MACIE RACJĘ - NAPISAŁEM BZDURY PISZĄĆ, ŻE J JEST JEDNOSTKĄ SIŁY , ORAZ PODAJĄC NIEPRAWDZIWE DANE - ZGODNIE Z POLSKIM PRAWEM ENERGIA KINETYCZNA POCISKU MUSI BYĆ NIŻSZA NIŻ 17 J - PRZEPRASZAM - ALE TO DOBRZE, ŻE KTOŚ DBA O JAKOŚĆ WYPOWIEDZI
Avatar
Gość / 11 listopada 2015 r. o 07:28
0
rumcajs (11 listopada 2015 o godzinie 02:11) CZYTAJĄC TO, MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI - STRUKTURA SZYBY SAMOCHODOWEJ NIE POZWOLI NA JEJ USZKODZENIE STRZELAJĄC DOŃ POCISKIEM ALUMINIOWYM Z SIŁĄ 18 KJ Dpucz sie bo bredzisz,, po 1 nie ma czegos takiego jak syrzelanie z siłą i sily nie mierzy sie w J (dżulach), a w niutonach N, w dzulach merzy sie energie kineczyczną pocisku, i 18 KJ to 18000J, pocisk chocby i aluminiowy uderzajacu z taka energią , nie dosc ze zniszvzy szybe to przerobi pasażeta na mielonke, i zozwali blok silnila, ppcisk od AKMS (kałacha) ma około 2000J, a pata 9mm rzędu 500J, limit wiatrówek w polscr to 17J, wiec najpierw radze sie dpucxyc o nie robić z sieboe pośmiewiska Zacznij naprawę świata od siebie i nie rób z siebie pośmiewiska.
rumcajs (11 listopada 2015 o godzinie 02:11) CZYTAJĄC TO, MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI - STRUKTURA SZYBY SAMOCHODOWEJ NIE POZWOLI NA JEJ USZKODZENIE STRZELAJĄC DOŃ POCISKIEM ALUMINIOWYM Z SIŁĄ 18 KJ Dpucz sie bo bredzisz,, po 1 nie ma czegos takiego jak syrzelanie z siłą i sily nie mierzy sie w J (dżulach), a w niutonach N, w dzulach merzy sie energie kineczyczną pocisku, i 18 KJ to 18000J, pocisk chocby i aluminiowy uderzajacu z taka energią , nie dosc ze zniszvzy szybe to przerobi pasażeta na mielonke, i zozwali blok silnila, ppcisk od A... rozwiń
Avatar
rumcajs / 11 listopada 2015 r. o 02:11
0

CZYTAJĄC TO, MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI - STRUKTURA SZYBY SAMOCHODOWEJ NIE POZWOLI NA JEJ USZKODZENIE STRZELAJĄC DOŃ POCISKIEM ALUMINIOWYM Z SIŁĄ 18 KJ


Dpucz sie bo bredzisz,, po 1 nie ma czegos takiego jak syrzelanie z siłą i sily nie mierzy sie w J (dżulach), a w niutonach N, w dzulach merzy sie energie kineczyczną pocisku, i 18 KJ to 18000J, pocisk chocby i aluminiowy uderzajacu z taka energią , nie dosc ze zniszvzy szybe to przerobi pasażeta na mielonke, i zozwali blok silnila, ppcisk od AKMS (kałacha) ma około 2000J, a pata 9mm rzędu 500J, limit wiatrówek w polscr to 17J, wiec najpierw radze sie dpucxyc o nie robić z sieboe pośmiewiska

Dpucz sie bo bredzisz,, po 1 nie ma czegos takiego jak syrzelanie z siłą i sily nie mierzy sie w J (dżulach), a w niutonach N, w dzulach merzy sie energie kineczyczną pocisku, i 18 KJ to 18000J, pocisk chocby i aluminiowy uderzajacu z taka energią , nie dosc ze zniszvzy szybe to przerobi pasażeta na mielonke, i zozwali blok silnila, ppcisk od AKMS (kałacha) ma około 2000J, a pata 9mm rzędu 500J, limit wiatrówek w polscr to 17J, wiec najpierw radze sie dpucxyc o nie robić z sieboe pośmiewiska rozwiń
Avatar
Gość / 10 listopada 2015 r. o 19:44
0

Racja!

BYŁEŚ SYNKU W WOJSKU ???

Avatar
Gość / 10 listopada 2015 r. o 19:42
0
CZYTAJĄC TO, MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI - STRUKTURA SZYBY SAMOCHODOWEJ NIE POZWOLI NA JEJ USZKODZENIE STRZELAJĄC DOŃ POCISKIEM ALUMINIOWYM Z SIŁĄ 18 KJ - BROŃ PNEUMATYCZNA SPRZEDAWANA W POLSCE Z TRUDEM PRZEBIJA PLASTIKOWĄ BUTELKĘ Z WODĄ - CZYLI JAK ZWYKLE PISANIE GŁUPOT GODNYCH BRUKOWCA >> FAKT << - NA MARGINESIE PISTOLET EAGLE - ORZEŁEK - PRODUKCJA TURECKA , ZERO CELNOŚCI , TROCHĘ LEPSZE ZDANIE MAM O REWOLWERZE TEJ FIRMY. TO CO NA ZDJĘCIU , TO ZABAWKA DLA PRZEDSZKOLAKÓW, SZYBĘ W SAMOCHODZIE MOŻNA USZKODZIĆ - UDERZAJĄC W NIĄ WSKAZANYM PISTOLETEM. I TO DŁUGO TRZEBA STUKAĆ - PANU REDAKTOROWI KŁANIAJĄ SIĘ LEKCJE FIZYKI - NAUKA NIE SZKODZI
CZYTAJĄC TO, MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI - STRUKTURA SZYBY SAMOCHODOWEJ NIE POZWOLI NA JEJ USZKODZENIE STRZELAJĄC DOŃ POCISKIEM ALUMINIOWYM Z SIŁĄ 18 KJ - BROŃ PNEUMATYCZNA SPRZEDAWANA W POLSCE Z TRUDEM PRZEBIJA PLASTIKOWĄ BUTELKĘ Z WODĄ - CZYLI JAK ZWYKLE PISANIE GŁUPOT GODNYCH BRUKOWCA >> FAKT << - NA MARGINESIE PISTOLET EAGLE - ORZEŁEK - PRODUKCJA TURECKA , ZERO CELNOŚCI , TROCHĘ LEPSZE ZDANIE MAM O REWOLWERZE TEJ FIRMY. TO CO NA ZDJĘCIU , TO ZABAWKA DLA PRZEDSZKOLAKÓW, SZYBĘ W SAMOCHODZIE MOŻNA USZKODZIĆ - UDERZAJĄC W NIĄ WSKAZAN... rozwiń
Avatar
Gość / 10 listopada 2015 r. o 18:10
0

już wiecie, dlaczego nie każdy obywatel może mieć broń ostrą na podorędziu?

tylko stanowcze prawo aby taki ktoś pierw pomyślał jaka kara mu grozi

Avatar
b / 10 listopada 2015 r. o 15:58
0

już wiecie, dlaczego nie każdy obywatel może mieć broń ostrą na podorędziu?

Racja!

Avatar
Gość / 10 listopada 2015 r. o 15:46
0
już wiecie, dlaczego nie każdy obywatel może mieć broń ostrą na podorędziu?
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Minister edukacji: Wolelibyśmy uniknąć zamykania szkół na dłuższy czas

Minister edukacji: Wolelibyśmy uniknąć zamykania szkół na dłuższy czas

Wolelibyśmy uniknąć zamykania szkół na dłuższy czas; sanepid może wystąpić do dyrektora szkoły o przejście na kształcenie na odległość, tam gdzie jest realne zagrożenie w placówce lub zwiększone zagrożenie w danej gminie czy powiecie - podał w sobotę minister edukacji Dariusz Piontkowski

Spektakl "Gradient" otworzy Festiwal Cyrkulacje
1 października 2020, 19:00

Spektakl "Gradient" otworzy Festiwal Cyrkulacje

Widowisko łączące różne formy nowego cyrku otworzy tegoroczną edycyję Wschodnioeuropejskiego Festiwalu Cyrku Współczesnego Cyrkulacje. Spektakl specjalny "Gradient" będzie można zobaczyć 1 października o godz. 19 w Centrum Spotkania Kultur (plac Teatralny 1).

Ule zniknęły z pasieki. Właściciel prosi o pomoc

Ule zniknęły z pasieki. Właściciel prosi o pomoc

Ktoś ukradł 9 uli panu Wojciechowi z Olszanki w powiecie biłgorajskim. Właściciel apeluje o pomoc

Lubelskie: Odwołali wiceprzewodniczącego rady, bo poparł burmistrza

Lubelskie: Odwołali wiceprzewodniczącego rady, bo poparł burmistrza

Jarosław Okliński nie jest już wiceprzewodniczącym rady miasta w Łukowie. O jego odwołanie wnioskowali, do niedawna, jego klubowi koledzy z PiS. Na jego miejsce radni wybrali Urszulę Chruściel (PiS).

Koncert "Solidarni z Białorusią". Publiczność wygwizdała premiera

Koncert "Solidarni z Białorusią". Publiczność wygwizdała premiera

W sobotę na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się koncert „Solidarni z Białorusią”. Premier Mateusz Morawiecki został wygwizdany w trakcie swojego wystąpienia.

Zamiast zysku oszust wyczyścił jej konto

Zamiast zysku oszust wyczyścił jej konto

Ponad 18 tysięcy złotych straciła mieszkanka Białej Podlaskiej. Kobieta uwierzyła rozmówcy i zezwoliła mu na zdalny dostęp do komputera.

Sprzedam...kawałek scenografii. To element bitwy

Sprzedam...kawałek scenografii. To element bitwy

Tysiące osób znają ten dworek doskonale. Organizatorzy tegorocznej rekonstrukcji Bitwy pod Tomaszowem sprzedają charakterystyczny element scenografii. – Ma okna, które robił mój ojciec – mówi autor imitacji przedwojennej nieruchomości

BMSlam Stal – Pszczółka Start 79:74. Druga porażka w sezonie

BMSlam Stal – Pszczółka Start 79:74. Druga porażka w sezonie

Po czterech zwycięstwach z rzędu koszykarze z Lublina musieli się pogodzić z porażką. Podopieczni Davida Dedka ulegli w Ostrowie Wielkopolskim tamtejszej Arged BMSlam Stali 74:79. O porażce gości zdecydowała czwarta kwarta, którą przegrali... 10:25.

Polski Cukier Avia – Krispol Września 3:1. Drugi mecz i drugie zwycięstwo [zdjęcia]

Polski Cukier Avia – Krispol Września 3:1. Drugi mecz i drugie zwycięstwo [zdjęcia]

Udane rozpoczęcie nowego sezonu w wykonaniu siatkarzy ze Świdnika. W sobotę Polski Cukier Avia wygrała drugi mecz z rzędu. Tym razem pokonała na własnym parkiecie Krispol Września 3:1.

Chełmianka – Podlasie 3:1. Wreszcie odczarowali swój stadion

Chełmianka – Podlasie 3:1. Wreszcie odczarowali swój stadion

Przed tygodniem dobra passa Chełmianki została brutalnie przerwana w Świdniku. Michał Wołos i spółka przegrali w derbach z Avią aż 1:5. W sobotę zmierzyli się z kolejnym, naszym zespołem – Podlasiem. I tym razem górą była drużyna Tomasza Złomańczuka, która pokonała rywali 3:1. Co ciekawe, to była ich pierwsza wygrana u siebie w tym sezonie.

Świerszcze jeść na ciepło czy na zimo? Owady zapraszają do stołu
Magazyn
galeria

Świerszcze jeść na ciepło czy na zimo? Owady zapraszają do stołu

- Mamy ponad 2000 gatunków owadów jadalnych - mówi dr inż. Eweliną Zielińską z Katedry Analizy i Oceny Jakości Żywności Wydziału Nauk o Żywności i Biotechnologii Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie

AZS UMCS Lublin wygrał PZLA Drużynowe Mistrzostwa Polski! [zdjęcia]
dużo zdjęć
galeria

AZS UMCS Lublin wygrał PZLA Drużynowe Mistrzostwa Polski! [zdjęcia]

Dwa lata temu złoto, przed rokiem srebro, a w sobotę znowu złoto. Lekkoatleci AZS UMCS wygrali PZLA Drużynowe Mistrzostwa Polski, których byli gospodarzem. W pewnym triumfie nie przeszkodziła nawet pogoda, bo obfite opady deszczu napsuły sporo krwi organizatorom i zawodnikom.

Wisłoka – Avia Świdnik 0:0. Najlepszy atak zatrzymany w Dębicy

Wisłoka – Avia Świdnik 0:0. Najlepszy atak zatrzymany w Dębicy

Piłkarze ze Świdnika w ostatnich tygodniach imponowali skutecznością. W sobotę pierwszy raz od drugiej kolejki nie zdobyli jednak gola. Najlepszy atak grupy czwartej został zatrzymany w Dębicy, bo mecz Avii z tamtejszą Wisłoką zakończył się remisem 0:0.

Orlęta Łuków – Lublinianka 1:4. Robert Różański odchodzi

Orlęta Łuków – Lublinianka 1:4. Robert Różański odchodzi

Zaczęło się dobrze. Orlęta prowadziły z Lublinianką 1:0. Jeszcze przed przerwą klub z Wieniawy doprowadził jednak do wyrównania, a po zmianie stron zdobył trzy gole. Efekt? Wygrana gości 4:1 i pożegnanie gospodarzy z trenerem Robertem Różańskim.

Jarmark Lubelski. Czyli sobotnie zdrowe zakupy od okolicznych rolników
zdjęcia
galeria

Jarmark Lubelski. Czyli sobotnie zdrowe zakupy od okolicznych rolników

Świeże warzywa i owoce od okolicznych rolników. Domowe przetwory. To wszystko można dostać na Jarmarku Lubelskim. Znajduje się on w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 77. To cotygodniowy targ pod dachem, gdzie oprócz produktów spożywczych można także nabyć np. rękodzieła. Co ważne, wiele sprzedawanych tam produktów posiada oficjalne certyfikaty ekologiczne.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.