Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

19 lutego 2010 r.
10:53
Edytuj ten wpis

Nielegalnie wywożą śnieg pod okna mieszkańców

0 10 A A

Z niepokojem spoglądają na niebo. – Bo jak zrobi się cieplej, czeka nas powódź – mówią zgodnym chórem mieszkańcy ul. Chłodnej w Zamościu. Po drugiej stronie ulicy na komunalnym placu leżą hałdy brudnego śniegu, który z miejskich ulic dowożą wywrotki. Nie powinien tu trafić. Wynajęta firma nie ma pozwolenia.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Zagrożonych może być osiem domów. – Woda będzie spływała ze składu przez ulicę na nasze posesje – martwi się Joanna Kulpik. – Trzeba będzie pewnie kupić łódkę, nie będzie wyjścia.

Jej sąsiad, Waldemar Wakoń, zwrócił się do magistratu z prośbą o wstrzymanie dostaw. – Bo taka sytuacja grozi nie tylko zalaniem nas, ale też skażeniem wód gruntowych – twierdzi. – Śnieg jest zanieczyszczony substancjami ropopochodnymi i preparatami używanymi do zwalczania śliskości na drogach.

Mieszkańcy końcowego odcinka ul. Chłodnej na osiedlu Karolówka narzekają, że ciężarówki kursują od dwóch tygodni od rana do nocy. – Ktoś podkłada nam świnię – denerwuje się Wakoń. – Wystarczy, że trochę deszcz popada, a ulica zamienia się w potok, bo nie ma kanalizacji burzowej ani powierzchniowego odprowadzenia wód – mówi pan Waldemar.

Jego żona z niepokojem patrzy przez okno na hałdy śniegu. – Czujemy się zagrożeni – mówi pani Dorota. – Ciężko pracowaliśmy na ten dom, a teraz woda może go zalać.

Andrzej Majkutewicz śledzi prognozy pogody. – Jak to wszystko stopnieje, to nie wiem co zrobimy. Dlaczego miasto wciska nam pod nos śnieg? – dopytuje się pan Andrzej.

Wywozem śniegu z zamojskich ulic i placów zajmuje się m.in. firma Trames. – Mamy podpisaną umowę na wywożenie śniegu do rzeki Łabuńka w dwóch miejscach – przy ul. 1 Maja i Weteranów – mówi Anna Muszyńska, dyrektor Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu.

Potwierdza to rzecznik magistratu. – Żadna firma nie ma pozwolenia na składowanie śniegu przy ul. Chłodnej – mówi Karol Garbula. – Czysty firma ma wywozić do rzeki, brudny na składowisko odpadów w Dębowcu.

To kilkanaście kilometrów od Zamościa. Czy Trames chce zarobić czyimś kosztem? Mają pozwolenie? – Musiałbym sprawdzić w dokumentach – powiedział nam Andrzej Małyszek, współwłaściciel firmy, ale przyznał, że nie tylko oni wysypują śnieg na Karolówce.

Mieszkańcy ul. Chłodnej chcą tymczasem powiadomić o wszystkim prokuraturę.

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
karolówiecki / 23 lutego 2010 o 15:45
0
Gość napisał:
No właśnie, trzeba być aktywnym i działać, a nie czekać aż samo się zrobi.

I nie wywozić śniegu ze Starówki na Karolówkę, bo psami poszczujemy!
Avatar
Gość / 22 lutego 2010 o 19:11
0
No właśnie, trzeba być aktywnym i działać, a nie czekać aż samo się zrobi.
Avatar
Pieniacz ze Szczebrzeskiej / 22 lutego 2010 o 09:53
0
niekonwaliowa napisał:
konwaliowa niech sobie zrobi smietnik i/lub wysypisko sniegu na przeciwko to pogadamy.Jest takie powiedzenie:kibic z dala sie nie wp......a .
a tak w ogole to teren ten jest nasza ,czyli wszystkich wlasnoscia a my jako mieszkancy tym bardziej powinnismy interweniowac w takich sprawach,tym bardziej,ze mamy nieudolnych urzednikow i radnych pozal sie Boze...
pozdrawiam

Zgadzam się z "niekonwaliową". Trzeba rzeczywiście interesować się i interweniować. Gdybyśmy ( mieszkańcy Szczebrzeskiej, Wyspiańskiego, Prusa)nie wystąpili przed kilku laty o zainstalowanie sygnalizacji świetlnej, to do tej pory ginęliby w wypadkach ludzie. Było tylu zabitych i rannych, dzieci poturbowanych, nawet dyrekcja szkoły nie wystąpiła z własną inicjatywą, tylko na nasz wniosek podpisała się pod petycją. Nie sztuka siedzieć na tyłku i obracać się dookoła własnego nosa. Jacy urzędnicy, jacy radni? A byliście na zebraniach rady osiedla Karolówka? Widzieliście jak obrady prowadzi przewodniczący? Przecież ten człowiek w ogóle się do tej funkcji nie nadaje, on tak się zachowuje jakby mówił" przepraszam, że żyję", a do zabrania głosu popycha go były przewodniczący rady osiedla. Nie było mnie wtedy, gdy wybierali tego pana, podobno bardzo popierał jego kandydaturę były przew. zarządu osiedla. Gdyby sposób prowadzenia tych zebrań był " z jajem" to może by coś tam uchwalano, a tak ludzie wychodzą, albo czekają z niecierpliwością, aż skończy sie ten bełkot. Nazapraszają prezydenta, dyrektorów z Zarządu dróg grodzkich, Wydziału Planowania i budownictwa, innych urzędników, odfajkują, że zebranie było "owocne", srutu tutu, pęczek drutu i nic się dalej nie dzieje.

Zgadzam się z "niekonwaliową". Trzeba rzeczywiście interesować się i interweniować. Gdybyśmy ( mieszkańcy Szczebrzeskiej, Wyspiańskiego, Prusa)nie wystąpili przed kilku laty o zainstalowanie sygnalizacji świetlnej, to do tej pory ginęliby w wypadkach ludzie. Było tylu zabitych i rannych, dzieci poturbowanych, nawet dyrekcja szkoły nie wystąpiła z własną inicjatywą, tylko na nasz wniosek podpisała się pod petycją. Nie sztuka siedzieć na tyłku i obracać się dookoła własnego nosa. Jacy urzędnicy, jacy radni? A byli... rozwiń
Avatar
niekonwaliowa / 20 lutego 2010 o 22:02
0
konwaliowa napisał:
Nie, wdzięczni mieszkańcy ul Chłodnej a poprostu Waldemar Wakoń. Nie potrafi się pan podpisać swoimi danymi? Mamy już pana dosyć.

Sąsiedzi z konwaliowej.

konwaliowa niech sobie zrobi smietnik i/lub wysypisko sniegu na przeciwko to pogadamy.Jest takie powiedzenie:kibic z dala sie nie wp......a .
a tak w ogole to teren ten jest nasza ,czyli wszystkich wlasnoscia a my jako mieszkancy tym bardziej powinnismy interweniowac w takich sprawach,tym bardziej,ze mamy nieudolnych urzednikow i radnych pozal sie Boze...
pozdrawiam

konwaliowa niech sobie zrobi smietnik i/lub wysypisko sniegu na przeciwko to pogadamy.Jest takie powiedzenie:kibic z dala sie nie wp......a .
a tak w ogole to teren ten jest nasza ,czyli wszystkich wlasnoscia a my jako mieszkancy tym bardziej powinnismy interweniowac w takich sprawach,tym bardziej,ze mamy nieudolnych urzednikow i radnych pozal sie Boze...
pozdrawiam rozwiń
Avatar
Antywłodzimierz / 20 lutego 2010 o 17:36
0
włodzimierz napisał:
Cynizm tych ludzi jest obrzydliwy. Prawdą jest że mogą się bać podtopienia ale sami to ze swoich terenów wywozili właśnie w to miejsce. Ten pan jest pieniaczem, Urząd Miasta ma dość jego interwencji w nie swoich sprawach bo wskazany na zdjęciu teren nie jest jego. Kto pozwolił mu tam wejść? Okoliczni też mają dość jego wścipskiego nosa i zaczną patrzeć mu na ręce. Może to nauczy go żyć w społeczeństwie. A na marginesie ilość wody która powstanie ze złożonego tam śniegu jest liczona jak 1 do 6. Wiec nie ma obawy zalania, chyba że ten wścipski pan uruchomi hydrant żeby mieć satysfakcje z sukcesu, a stać go na to.



Wracaj człowieku do Urzędu. I tak zrobicie wszystko, żeby ludziom nie pomóc. Najwidoczniej Pan ma prywatną niechęć do p. Wakonia. Uważam, że ten człowiek ma prawo martwić sie o własną posesję a Wy powinniście pomóc mieszkańcom a ewentualnie udostępnić okolice własnych posesji na składowanie śniegu.



Wracaj człowieku do Urzędu. I tak zrobicie wszystko, żeby ludziom nie pomóc. Najwidoczniej Pan ma prywatną niechęć do p. Wakonia. Uważam, że ten człowiek ma prawo martwić sie o własną posesję a Wy powinniście pomóc mieszkańcom a ewentualnie udostępnić okolice własnych posesji na składowanie śniegu. rozwiń
Avatar
Wywołany do tablicy / 19 lutego 2010 o 18:47
0
Do Państwa "WŁODZIMIERZ" i "KONWALIOWA". Moje nazwisko drodzy Państwo w niniejszym artykule występuje wielokrotnie a waszych w zamieszczonych komentarzach jakoś nie widzę. Dzięki tym komentarzom widzę, że obrana droga jest słuszna i trzeba ją kontynuować, skoro osoby których pośrednio lub bezpośrednio informacje w artykule dotyczą tak się zbulwersowały. U pana Włodzimierza widzę "fachowość w obliczaniu pryzm śniegu czyżby miał Pan z nimi coś wspólnego. Koniec ulicy Chłodnej przestał być miejskim śmietniskiem od kiedy zamieszkali tu ludzie chociaż widzę, że niektórym bardzo trudno się z tym pogodzić (ciekawe dlaczego). Na ręce Państwo patrzycie mi od dawna i gdybyście coś znaleźli to ja byłbym przedmiotem artykułów prasowych albo dochodzeń a nie wy. Przykro mi ale będziecie musieli jeszcze znieść przynajmniej jedną moją interwencję być może najmniej dla Was przyjemną. Co do moich sąsiadów to każdy z nich ma swoje zdanie którego Wy chętnie byście ich pozbawili. Moje nazwisko pojawia się najczęściej dlatego, że Was się nie boję.
Z poważaniem:
Waldemar Wakoń
Do Państwa "WŁODZIMIERZ" i "KONWALIOWA". Moje nazwisko drodzy Państwo w niniejszym artykule występuje wielokrotnie a waszych w zamieszczonych komentarzach jakoś nie widzę. Dzięki tym komentarzom widzę, że obrana droga jest słuszna i trzeba ją kontynuować, skoro osoby których pośrednio lub bezpośrednio informacje w artykule dotyczą tak się zbulwersowały. U pana Włodzimierza widzę "fachowość w obliczaniu pryzm śniegu czyżby miał Pan z nimi coś wspólnego. Koniec ulicy Chłodnej przestał być miejskim śmietniskiem od kiedy... rozwiń
Avatar
zachwycony / 19 lutego 2010 o 18:39
0
włodzimierz napisał:
Cynizm tych ludzi jest obrzydliwy. Prawdą jest że mogą się bać podtopienia ale sami to ze swoich terenów wywozili właśnie w to miejsce. Ten pan jest pieniaczem, Urząd Miasta ma dość jego interwencji w nie swoich sprawach bo wskazany na zdjęciu teren nie jest jego. Kto pozwolił mu tam wejść? Okoliczni też mają dość jego wścipskiego nosa i zaczną patrzeć mu na ręce. Może to nauczy go żyć w społeczeństwie. A na marginesie ilość wody która powstanie ze złożonego tam śniegu jest liczona jak 1 do 6. Wiec nie ma obawy zalania, chyba że ten wścipski pan uruchomi hydrant żeby mieć satysfakcje z sukcesu, a stać go na to.

właśnie i brawa dla prezydenta Pana Zamojskiego - skoro ulica jest Chłodna to tam nalezy wozić śnieg, by było go bardzo dużo - genialne nieprawda ?

właśnie i brawa dla prezydenta Pana Zamojskiego - skoro ulica jest Chłodna to tam nalezy wozić śnieg, by było go bardzo dużo - genialne nieprawda ? rozwiń
Avatar
konwaliowa / 19 lutego 2010 o 18:03
0
Chłodna napisał:
Wielkie podziękowania dla redakcji Dziennika Wschodniego a w szczególności dla Pana Leszka Wójtowicza za zajęcie się naszą sprawą.
Już widać pierwsze efekty.

Wdzięczni mieszkańcy ul. Chłodnej w Zamościu.


Nie, wdzięczni mieszkańcy ul Chłodnej a poprostu Waldemar Wakoń. Nie potrafi się pan podpisać swoimi danymi? Mamy już pana dosyć.

Sąsiedzi z konwaliowej.
Avatar
włodzimierz / 19 lutego 2010 o 17:53
0
Cynizm tych ludzi jest obrzydliwy. Prawdą jest że mogą się bać podtopienia ale sami to ze swoich terenów wywozili właśnie w to miejsce. Ten pan jest pieniaczem, Urząd Miasta ma dość jego interwencji w nie swoich sprawach bo wskazany na zdjęciu teren nie jest jego. Kto pozwolił mu tam wejść? Okoliczni też mają dość jego wścipskiego nosa i zaczną patrzeć mu na ręce. Może to nauczy go żyć w społeczeństwie. A na marginesie ilość wody która powstanie ze złożonego tam śniegu jest liczona jak 1 do 6. Wiec nie ma obawy zalania, chyba że ten wścipski pan uruchomi hydrant żeby mieć satysfakcje z sukcesu, a stać go na to.
Cynizm tych ludzi jest obrzydliwy. Prawdą jest że mogą się bać podtopienia ale sami to ze swoich terenów wywozili właśnie w to miejsce. Ten pan jest pieniaczem, Urząd Miasta ma dość jego interwencji w nie swoich sprawach bo wskazany na zdjęciu teren nie jest jego. Kto pozwolił mu tam wejść? Okoliczni też mają dość jego wścipskiego nosa i zaczną patrzeć mu na ręce. Może to nauczy go żyć w społeczeństwie. A na marginesie ilość wody która powstanie ze złożonego tam śniegu jest liczona jak 1 do 6. Wiec nie ma obawy zalania, chyba że ten wścipski... rozwiń
Avatar
Chłodna / 19 lutego 2010 o 15:18
0
Wielkie podziękowania dla redakcji Dziennika Wschodniego a w szczególności dla Pana Leszka Wójtowicza za zajęcie się naszą sprawą.
Już widać pierwsze efekty.

Wdzięczni mieszkańcy ul. Chłodnej w Zamościu.
Avatar
karolówiecki / 23 lutego 2010 o 15:45
0
Gość napisał:
No właśnie, trzeba być aktywnym i działać, a nie czekać aż samo się zrobi.

I nie wywozić śniegu ze Starówki na Karolówkę, bo psami poszczujemy!
Avatar
Gość / 22 lutego 2010 o 19:11
0
No właśnie, trzeba być aktywnym i działać, a nie czekać aż samo się zrobi.
Avatar
Pieniacz ze Szczebrzeskiej / 22 lutego 2010 o 09:53
0
niekonwaliowa napisał:
konwaliowa niech sobie zrobi smietnik i/lub wysypisko sniegu na przeciwko to pogadamy.Jest takie powiedzenie:kibic z dala sie nie wp......a .
a tak w ogole to teren ten jest nasza ,czyli wszystkich wlasnoscia a my jako mieszkancy tym bardziej powinnismy interweniowac w takich sprawach,tym bardziej,ze mamy nieudolnych urzednikow i radnych pozal sie Boze...
pozdrawiam

Zgadzam się z "niekonwaliową". Trzeba rzeczywiście interesować się i interweniować. Gdybyśmy ( mieszkańcy Szczebrzeskiej, Wyspiańskiego, Prusa)nie wystąpili przed kilku laty o zainstalowanie sygnalizacji świetlnej, to do tej pory ginęliby w wypadkach ludzie. Było tylu zabitych i rannych, dzieci poturbowanych, nawet dyrekcja szkoły nie wystąpiła z własną inicjatywą, tylko na nasz wniosek podpisała się pod petycją. Nie sztuka siedzieć na tyłku i obracać się dookoła własnego nosa. Jacy urzędnicy, jacy radni? A byliście na zebraniach rady osiedla Karolówka? Widzieliście jak obrady prowadzi przewodniczący? Przecież ten człowiek w ogóle się do tej funkcji nie nadaje, on tak się zachowuje jakby mówił" przepraszam, że żyję", a do zabrania głosu popycha go były przewodniczący rady osiedla. Nie było mnie wtedy, gdy wybierali tego pana, podobno bardzo popierał jego kandydaturę były przew. zarządu osiedla. Gdyby sposób prowadzenia tych zebrań był " z jajem" to może by coś tam uchwalano, a tak ludzie wychodzą, albo czekają z niecierpliwością, aż skończy sie ten bełkot. Nazapraszają prezydenta, dyrektorów z Zarządu dróg grodzkich, Wydziału Planowania i budownictwa, innych urzędników, odfajkują, że zebranie było "owocne", srutu tutu, pęczek drutu i nic się dalej nie dzieje.

Zgadzam się z "niekonwaliową". Trzeba rzeczywiście interesować się i interweniować. Gdybyśmy ( mieszkańcy Szczebrzeskiej, Wyspiańskiego, Prusa)nie wystąpili przed kilku laty o zainstalowanie sygnalizacji świetlnej, to do tej pory ginęliby w wypadkach ludzie. Było tylu zabitych i rannych, dzieci poturbowanych, nawet dyrekcja szkoły nie wystąpiła z własną inicjatywą, tylko na nasz wniosek podpisała się pod petycją. Nie sztuka siedzieć na tyłku i obracać się dookoła własnego nosa. Jacy urzędnicy, jacy radni? A byli... rozwiń
Avatar
niekonwaliowa / 20 lutego 2010 o 22:02
0
konwaliowa napisał:
Nie, wdzięczni mieszkańcy ul Chłodnej a poprostu Waldemar Wakoń. Nie potrafi się pan podpisać swoimi danymi? Mamy już pana dosyć.

Sąsiedzi z konwaliowej.

konwaliowa niech sobie zrobi smietnik i/lub wysypisko sniegu na przeciwko to pogadamy.Jest takie powiedzenie:kibic z dala sie nie wp......a .
a tak w ogole to teren ten jest nasza ,czyli wszystkich wlasnoscia a my jako mieszkancy tym bardziej powinnismy interweniowac w takich sprawach,tym bardziej,ze mamy nieudolnych urzednikow i radnych pozal sie Boze...
pozdrawiam

konwaliowa niech sobie zrobi smietnik i/lub wysypisko sniegu na przeciwko to pogadamy.Jest takie powiedzenie:kibic z dala sie nie wp......a .
a tak w ogole to teren ten jest nasza ,czyli wszystkich wlasnoscia a my jako mieszkancy tym bardziej powinnismy interweniowac w takich sprawach,tym bardziej,ze mamy nieudolnych urzednikow i radnych pozal sie Boze...
pozdrawiam rozwiń
Avatar
Antywłodzimierz / 20 lutego 2010 o 17:36
0
włodzimierz napisał:
Cynizm tych ludzi jest obrzydliwy. Prawdą jest że mogą się bać podtopienia ale sami to ze swoich terenów wywozili właśnie w to miejsce. Ten pan jest pieniaczem, Urząd Miasta ma dość jego interwencji w nie swoich sprawach bo wskazany na zdjęciu teren nie jest jego. Kto pozwolił mu tam wejść? Okoliczni też mają dość jego wścipskiego nosa i zaczną patrzeć mu na ręce. Może to nauczy go żyć w społeczeństwie. A na marginesie ilość wody która powstanie ze złożonego tam śniegu jest liczona jak 1 do 6. Wiec nie ma obawy zalania, chyba że ten wścipski pan uruchomi hydrant żeby mieć satysfakcje z sukcesu, a stać go na to.



Wracaj człowieku do Urzędu. I tak zrobicie wszystko, żeby ludziom nie pomóc. Najwidoczniej Pan ma prywatną niechęć do p. Wakonia. Uważam, że ten człowiek ma prawo martwić sie o własną posesję a Wy powinniście pomóc mieszkańcom a ewentualnie udostępnić okolice własnych posesji na składowanie śniegu.



Wracaj człowieku do Urzędu. I tak zrobicie wszystko, żeby ludziom nie pomóc. Najwidoczniej Pan ma prywatną niechęć do p. Wakonia. Uważam, że ten człowiek ma prawo martwić sie o własną posesję a Wy powinniście pomóc mieszkańcom a ewentualnie udostępnić okolice własnych posesji na składowanie śniegu. rozwiń
Avatar
Wywołany do tablicy / 19 lutego 2010 o 18:47
0
Do Państwa "WŁODZIMIERZ" i "KONWALIOWA". Moje nazwisko drodzy Państwo w niniejszym artykule występuje wielokrotnie a waszych w zamieszczonych komentarzach jakoś nie widzę. Dzięki tym komentarzom widzę, że obrana droga jest słuszna i trzeba ją kontynuować, skoro osoby których pośrednio lub bezpośrednio informacje w artykule dotyczą tak się zbulwersowały. U pana Włodzimierza widzę "fachowość w obliczaniu pryzm śniegu czyżby miał Pan z nimi coś wspólnego. Koniec ulicy Chłodnej przestał być miejskim śmietniskiem od kiedy zamieszkali tu ludzie chociaż widzę, że niektórym bardzo trudno się z tym pogodzić (ciekawe dlaczego). Na ręce Państwo patrzycie mi od dawna i gdybyście coś znaleźli to ja byłbym przedmiotem artykułów prasowych albo dochodzeń a nie wy. Przykro mi ale będziecie musieli jeszcze znieść przynajmniej jedną moją interwencję być może najmniej dla Was przyjemną. Co do moich sąsiadów to każdy z nich ma swoje zdanie którego Wy chętnie byście ich pozbawili. Moje nazwisko pojawia się najczęściej dlatego, że Was się nie boję.
Z poważaniem:
Waldemar Wakoń
Do Państwa "WŁODZIMIERZ" i "KONWALIOWA". Moje nazwisko drodzy Państwo w niniejszym artykule występuje wielokrotnie a waszych w zamieszczonych komentarzach jakoś nie widzę. Dzięki tym komentarzom widzę, że obrana droga jest słuszna i trzeba ją kontynuować, skoro osoby których pośrednio lub bezpośrednio informacje w artykule dotyczą tak się zbulwersowały. U pana Włodzimierza widzę "fachowość w obliczaniu pryzm śniegu czyżby miał Pan z nimi coś wspólnego. Koniec ulicy Chłodnej przestał być miejskim śmietniskiem od kiedy... rozwiń
Avatar
zachwycony / 19 lutego 2010 o 18:39
0
włodzimierz napisał:
Cynizm tych ludzi jest obrzydliwy. Prawdą jest że mogą się bać podtopienia ale sami to ze swoich terenów wywozili właśnie w to miejsce. Ten pan jest pieniaczem, Urząd Miasta ma dość jego interwencji w nie swoich sprawach bo wskazany na zdjęciu teren nie jest jego. Kto pozwolił mu tam wejść? Okoliczni też mają dość jego wścipskiego nosa i zaczną patrzeć mu na ręce. Może to nauczy go żyć w społeczeństwie. A na marginesie ilość wody która powstanie ze złożonego tam śniegu jest liczona jak 1 do 6. Wiec nie ma obawy zalania, chyba że ten wścipski pan uruchomi hydrant żeby mieć satysfakcje z sukcesu, a stać go na to.

właśnie i brawa dla prezydenta Pana Zamojskiego - skoro ulica jest Chłodna to tam nalezy wozić śnieg, by było go bardzo dużo - genialne nieprawda ?

właśnie i brawa dla prezydenta Pana Zamojskiego - skoro ulica jest Chłodna to tam nalezy wozić śnieg, by było go bardzo dużo - genialne nieprawda ? rozwiń
Avatar
konwaliowa / 19 lutego 2010 o 18:03
0
Chłodna napisał:
Wielkie podziękowania dla redakcji Dziennika Wschodniego a w szczególności dla Pana Leszka Wójtowicza za zajęcie się naszą sprawą.
Już widać pierwsze efekty.

Wdzięczni mieszkańcy ul. Chłodnej w Zamościu.


Nie, wdzięczni mieszkańcy ul Chłodnej a poprostu Waldemar Wakoń. Nie potrafi się pan podpisać swoimi danymi? Mamy już pana dosyć.

Sąsiedzi z konwaliowej.
Avatar
włodzimierz / 19 lutego 2010 o 17:53
0
Cynizm tych ludzi jest obrzydliwy. Prawdą jest że mogą się bać podtopienia ale sami to ze swoich terenów wywozili właśnie w to miejsce. Ten pan jest pieniaczem, Urząd Miasta ma dość jego interwencji w nie swoich sprawach bo wskazany na zdjęciu teren nie jest jego. Kto pozwolił mu tam wejść? Okoliczni też mają dość jego wścipskiego nosa i zaczną patrzeć mu na ręce. Może to nauczy go żyć w społeczeństwie. A na marginesie ilość wody która powstanie ze złożonego tam śniegu jest liczona jak 1 do 6. Wiec nie ma obawy zalania, chyba że ten wścipski pan uruchomi hydrant żeby mieć satysfakcje z sukcesu, a stać go na to.
Cynizm tych ludzi jest obrzydliwy. Prawdą jest że mogą się bać podtopienia ale sami to ze swoich terenów wywozili właśnie w to miejsce. Ten pan jest pieniaczem, Urząd Miasta ma dość jego interwencji w nie swoich sprawach bo wskazany na zdjęciu teren nie jest jego. Kto pozwolił mu tam wejść? Okoliczni też mają dość jego wścipskiego nosa i zaczną patrzeć mu na ręce. Może to nauczy go żyć w społeczeństwie. A na marginesie ilość wody która powstanie ze złożonego tam śniegu jest liczona jak 1 do 6. Wiec nie ma obawy zalania, chyba że ten wścipski... rozwiń
Avatar
Chłodna / 19 lutego 2010 o 15:18
0
Wielkie podziękowania dla redakcji Dziennika Wschodniego a w szczególności dla Pana Leszka Wójtowicza za zajęcie się naszą sprawą.
Już widać pierwsze efekty.

Wdzięczni mieszkańcy ul. Chłodnej w Zamościu.
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

"Burmistrzu przestrzegaj prawa!". Pani Maria będzie pikietować codziennie

"Burmistrzu przestrzegaj prawa!". Pani Maria będzie pikietować codziennie 0 0

Pani Maria zaczęła we wtorek pikietę pod Urzędem Miasta. W toczącym się od dwóch lat sporze chodzi o mieszkanie komunalne. Kobieta zarzuca urzędnikom, że bezprawnie rozwiązali z nią umowę i zajęli lokum

Rolnicy protestowali, zablokowali weterynarzy. "Chcemy pokazać, że polski rolnik to jest siła!"
film

Rolnicy protestowali, zablokowali weterynarzy. "Chcemy pokazać, że polski rolnik to jest siła!" 2 0

Hodowcy świń z okolic Parczewa zablokowali samochód lekarzy weterynarii, którzy zamierzali przeprowadzić ubój zwierząt zagrożonych afrykańskim pomorem świń. – Chcemy pokazać, że polski rolnik to jest siła – nie ukrywa przewodniczący rolniczego stowarzyszenia, który przyjechał wesprzeć okolicznych mieszkańców

A jednak do poprawki. Zmiana na pomniku smoleńskim w Kraśniku
galeria

A jednak do poprawki. Zmiana na pomniku smoleńskim w Kraśniku 4 5

Poprawiono napis na odsłoniętym w niedzielę kraśnickim pomniku. Figura Lecha Kaczyńskiego została podpisana jako „Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej”. Pojawiły się jednak wątpliwości, czy drugiego z tych słów nie należałoby odmienić.

Nowe korty tenisowe utonęły w deszczu

Nowe korty tenisowe utonęły w deszczu 0 2

Woda na kortach tenisowych w Świdniku. Urząd Miasta przyznaje, że po poniedziałkowych ulewnych deszczach był problem z odprowadzaniem wody

PiS: Środki publiczne były wyprowadzane z Centrum Kultury. Miasto odpowiada

PiS: Środki publiczne były wyprowadzane z Centrum Kultury. Miasto odpowiada 4 9

Radni opozycji ocenili wyniki kontroli w Centrum Kultury jako skandal i zażądali wyjaśnień od prezydenta miasta

Nowa dyrektor Teatru Muzycznego. Kogo wybrała komisja?

Nowa dyrektor Teatru Muzycznego. Kogo wybrała komisja? 0 7

Kamila Lendzion została rekomendowana na stanowisko dyrektora Teatru Muzycznego w Lublinie. Teraz tę kandydaturę musi zaakceptować Zarząd Województwa Lubelskiego, któremu podlega instytucja.

Transfery w Motorze Lublin: dzisiaj Meskhia, jutro Bonin?

Transfery w Motorze Lublin: dzisiaj Meskhia, jutro Bonin? 21 13

Motor Lublin potwierdził piąty transfer podczas letniego okienka. Kontrakt podpisał były, młodzieżowy reprezentant Ukrainy, a ostatnio zawodnik Wisły Puławy – Irakli Meskhia. Wkrótce kolejnym wzmocnieniem powinien być za to... Grzegorz Bonin

Olimp "przeniesie się" na Ponikwodę? Rada dzielnicy: Byłby naszym ośrodkiem kulturalnym

Olimp "przeniesie się" na Ponikwodę? Rada dzielnicy: Byłby naszym ośrodkiem kulturalnym 40 4

Rada Dzielnicy Ponikwoda chce, żeby galeria handlowa Olimp znalazła się w jej granicach, a nie – jak teraz – na Czechowie Południowym. Tłumaczy, że dzięki temu mieszkańcy Ponikwody… będą mieć nowy ośrodek kulturalny

Połączenie Włodawianki i Eko Rożanka coraz bliżej

Połączenie Włodawianki i Eko Rożanka coraz bliżej 0 1

Od wielu tygodni nie brakowało plotek, że dojdzie do połączenia Włodawianki z Eko Różanka. I wygląda na to, że kluby doszły już do porozumienia. Teraz swoją zgodę musi jeszcze wydać Lubelski Związek Piłki Nożnej

Nowy napastnik Górnika Łęczna

Nowy napastnik Górnika Łęczna 3 0

Sporo działo się we wtorek w obozie Górnika. Zielono-czarni mają nowego zawodnika – Jakuba Chrzanowskiego. Zmiany zaszły także w sztabie szkoleniowym i medycznym klubu z Łęcznej

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne 1 7

Niewiele ponad 34 tys. zł brakuje Ewelinie i Łukaszowi Czerwińskim do zrealizowania marzenia ich życia – kupna małego, ale własnego mieszkania. Para nie może dostać mieszkania komunalnego, bo przekracza próg dochodowy o 56 zł. Niepełnosprawny mężczyzna i jego żona wciąż mają jednak nadzieję, że dzięki pomocy internautów wszystko jest możliwe.

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze
21 lipca 2018, 20:00

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze 1 0

Co Gdzie Kiedy. Gwiazda duetu The Dumplings, Kuba Karaś, wystąpi 21 lipca w Plenerze. Zamiast własnych kawałków artysta sprawdzi się w roli DJ'a i rozkręci gorącą imprezę. Start o godz. 20.

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie 0 17

Wczoraj unieważniony został przetarg na odnowę parku Ludowego. Najtańsza oferta przekraczała kwotę zarezerwowaną w kasie miasta. Teraz Ratusz zastanawia się nad dalszymi losami tej inwestycji, która już drugi raz okazała się sporo droższa niż spodziewali się urzędnicy.

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach
20 lipca 2018, 18:30

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach 2 1

W Puławach startuje cykl Smaki Muzyki organizowany przez Puławski Park Naukowo-Technologiczny. W piątek, 20 lipca o godz. 18.30 w Zielonym Pomidorze (Mościckiego 1) odbędzie się koncert Artura Miedzińskiego.

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki 18 17

Siedem bloków mieszkalnych zamierza stawiać prywatna spółka na terenie wytwórni wind u zbiegu ul. Roztocze i Orkana. Ratusz uznał, że to dobre miejsce na mieszkania, a teraz będzie opracowywać nowy plan zagospodarowania terenu.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.