Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

12 marca 2009 r.
20:58
Edytuj ten wpis

Rada Miasta zdecydowała, kto wybuduje supermarket

Autor: Zdjęcie autora Monika Mojsym
0 18 A A

Przy alei 3 Maja będzie mógł powstać sklep wielkopowierzchniowy. Spółka "Graf” zamierza postawić tam dwukondygnacyjną galerię handlową.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
O stworzenie warunków do zmian w planie przestrzennego zagospodarowania miasta ubiegała się z spółka "Graf” z Chełma oraz związana z Carrefour spółka "Pantra” ze Stalowej Woli.

Z większym poparciem spotkała się pierwsza z nich i to ona ma szansę wybudować nowe centrum handlowe, którego powierzchnia sprzedaży ma wynosić około 10 tys. mkw.

Radni nie zgodzili się natomiast na zmianę zagospodarowania przestrzennego terenu przy alei Przyjaźni. To uniemożliwia powstanie w mieście hipermarketu Carrefour.

"Pantra” planowała, że sklep zostanie podzielony na galerię handlową i market. Pojawiły się też wstępne zobowiązania dotyczące remontu alei Przyjaźni i odcinka ulic Rejowieckiej oraz Okszowskiej. Za tym wnioskiem opowiedziało się zaledwie troje radnych.

Głosowanie podzieliło klub radnych PiS. Waldemar Kuśmierz, przewodniczący rady, powoływał się na przeprowadzone ekspertyzy.

- Zbadaliśmy, jak inwestycja ulokowana przy alei Przyjaźni wpłynęłaby na rynek pracy, komunikację i potrzeby mieszkańców - mówił Kuśmierz - Miasto odniosłoby wiele korzyści z tym związanych. Ilość miejsc pracy, które by tam powstały, byłaby dużo wyższa od tych, które uległyby likwidacji.

Takim twierdzeniom stanowczo sprzeciwiła się radna Anna Gębal.
- Czy miastu jest potrzebny kolejny hipermarket? - pytała Gębal. - Uważam, że jego budowa doprowadzi do likwidacji małych, rodzinnych sklepów. Nie wierzę w deklaracje inwestorów. Nie mamy pewności, co naprawdę powstałoby na tym terenie.

Krzysztof Kościuk, szef spółki Graf, której oferta bardziej przypadła radnym do gustu, nie jest do końca usatysfakcjonowany. - Spodziewałem się większego poparcia ze strony radnych - mówi Kościuk.

- W końcu nasz projekt może wpłynąć na wygląd i funkcjonowanie całego kwartału miasta. Pomimo kryzysu gotowi jesteśmy zainwestować duże pieniądze i stworzyć nowe miejsca pracy. Formuła naszego projektu jest otwarta, co oznacza, że gotowi jesteśmy nawiązać współpracę z zainteresowanymi inwestorami.

Wizja tego, co chcemy stworzy przy al. 3 Maja nie ogranicza się jedynie do handlu. Marzy nam się też stworzenie SPA z prawdziwego zdarzenia. Przemawia za tym bliskość Borku oraz spacerowych i rowerowych ścieżek. Miasto i mieszkańcy mogą na tym dużo skorzystać. (bar)

Komentarze 18

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~marta~ / 19 marca 2009 o 12:57
0
centrum napisał:
Uwaga ogłaszam konkurs. Kto zrobi pierwszy zdjęcie jednemu z Radnych Rady Miasta Chełm, który robi zakupy w sklepach sieciowych (Cerrofur, Tesco, Biedronka, Stokrotka, Lidl) dostanie 100 zł. Więcej informacji uzyskasz pisząc na adres email: centrum_21@o2.pl


Nie podjudzaj, ludzi fotek moge dostarczy 10 zapłacisz tysiąca??? To nie o to chodzi tylko o przepychanki w radzie miasta prezydent nie poparła tych francuzów bo do niej nie przyszli i nie spęłnili jej marzeń a z prywatna osoba to sie lepiej gada nawet parę minut przed sesją. Kto zadeklaruje poparcie przyszłych wyborów to se może i pałac kultury w Chełmie wybudować. Tak wybraliśmy - a co Grabczuk byłby gorszy?? niewiadomo a tym to się zachciewa przedłużenie rządów na następną kadencję. Po moim trupie.


Nie podjudzaj, ludzi fotek moge dostarczy 10 zapłacisz tysiąca??? To nie o to chodzi tylko o przepychanki w radzie miasta prezydent nie poparła tych francuzów bo do niej nie przyszli i nie spęłnili jej marzeń a z prywatna osoba to sie lepiej gada nawet parę minut przed sesją. Kto zadeklaruje poparcie przyszłych wyborów to se może i pałac kultury w Chełmie wybudować. Tak wybraliśmy - a co Grabczuk byłby gorszy?? niewiadomo a tym to się zachciewa przedłużenie rządów na następną kadencję. Po moim trupie. rozwiń
Avatar
centrum / 15 marca 2009 o 21:29
0
Uwaga ogłaszam konkurs. Kto zrobi pierwszy zdjęcie jednemu z Radnych Rady Miasta Chełm, który robi zakupy w sklepach sieciowych (Cerrofur, Tesco, Biedronka, Stokrotka, Lidl) dostanie 100 zł. Więcej informacji uzyskasz pisząc na adres email: centrum_21@o2.pl
Avatar
Krzysztof / 14 marca 2009 o 11:10
0
``Nie! Dlatego przestańcie wypisywać głupoty i obrażać radnych, którzy działali naprawdę w interesie mieszkańców a nie własnym.`` to pewnie głos Radnego co poparł Grafa a potem był przeciw Carfurowi i ma czelność pisac że działa w moim (mieszkańców)!!!
Jako Mieszkaniec naszego Miasta chcę by się rozwijało i było przychylne inwestorom zewnetrznym.Bo oni potem na salonach Warszawy Gdańska czy krakowa rozmawiaja , że w tym Chełmie to nie ma co inwestować bo Rada i pani prezydent to popierają tylko ``Swoich``.
Szanowna Rado I Pani Prezydent jak nie potraficie rządzić to chociaż popatrzcie jak to robią chociaż w Zamościu. Tam ma powstać galeria Handlowa FUTURA na 35tys mkw. i Pewnie Daewoo tez będzie w Zamościu , bo tam mają otwarte głowy na potrzeby mieszkańców, i tam pewnie ponownie ich wybiorą...
``Nie! Dlatego przestańcie wypisywać głupoty i obrażać radnych, którzy działali naprawdę w interesie mieszkańców a nie własnym.`` to pewnie głos Radnego co poparł Grafa a potem był przeciw Carfurowi i ma czelność pisac że działa w moim (mieszkańców)!!!
Jako Mieszkaniec naszego Miasta chcę by się rozwijało i było przychylne inwestorom zewnetrznym.Bo oni potem na salonach Warszawy Gdańska czy krakowa rozmawiaja , że w tym Chełmie to nie ma co inwestować bo Rada i pani prezydent to popierają tylko ``... rozwiń
Avatar
~Piotr~ / 14 marca 2009 o 11:04
0
Popieram tych radnych, którzy byli przeciw Cerrfourowi, ponieważ:
1. Jestem za wysokimi cenami w Chełmie
2. Jestem za wysokim bezrobociem w Chełmie
3. Jestem przeciwko inwestycjom w Chełmie
4. Jestem za tym aby Chełm dalej był zaściankiem Polski wschodniej
5. Popieram chełmskich kupców
6. Nie słucham głosów mieszkańców Chełma
7. Wole, aby ta inwestycja powstała w Gminie Chełm - chcę aby gmina się rozwijała
8. Lubię jak chełmscy kupcy traktują mnie jak w latach 80 tych traktowano klientów (lubie wspomnienia PRL-u)

P.S Dalej będę popierał tych radnych
Popieram tych radnych, którzy byli przeciw Cerrfourowi, ponieważ:
1. Jestem za wysokimi cenami w Chełmie
2. Jestem za wysokim bezrobociem w Chełmie
3. Jestem przeciwko inwestycjom w Chełmie
4. Jestem za tym aby Chełm dalej był zaściankiem Polski wschodniej
5. Popieram chełmskich kupców
6. Nie słucham głosów mieszkańców Chełma
7. Wole, aby ta inwestycja powstała w Gminie Chełm - chcę aby gmina się rozwijała
8. Lubię jak chełmscy kupcy traktują mnie jak w latach 80 tych traktowano klientów (lubie... rozwiń
Avatar
CBA / 14 marca 2009 o 09:19
0
Ja bym sprawdził tych Radnych którzy głosowali za Grafem a potem przeciw Carfurowi
Avatar
Andrzej / 14 marca 2009 o 08:59
0
Gość napisał:
Proszę Państwa!
Tak naprawdę na budowie Carrefoura w mieście zależało tylko pewnej niewielkiej grupie ludzi i jestem przekonany, że te wpisy, które krytykują działania innych radnych, są ich autorstwa. Zależało na tym trzem radnym PiS: Kuśmierzowi, Osowskiemu i Kisielowi. Ci dwaj ostatni głosowali jak głosował Kuśmierz. Odpowiedź na pytanie dlaczego PiS głosował tak, a nie inaczej zostawiam Państwu. Ten hipermarket jest w Chełmie niepotrzebny. Proszę jechać do Lublina i zobaczyć jak wygląda GALERIA LUBELSKA. Czy chcemy mieć coś podobnego też w Chełmie? Nie! Dlatego przestańcie wypisywać głupoty i obrażać radnych, którzy działali naprawdę w interesie mieszkańców a nie własnym.


Ta trójka tak głosowało bo ma trochę oleju w głowie


Ta trójka tak głosowało bo ma trochę oleju w głowie rozwiń
Avatar
Gość / 14 marca 2009 o 08:45
0
Gość napisał:
Proszę Państwa!
Tak naprawdę na budowie Carrefoura w mieście zależało tylko pewnej niewielkiej grupie ludzi i jestem przekonany, że te wpisy, które krytykują działania innych radnych, są ich autorstwa. Zależało na tym trzem radnym PiS: Kuśmierzowi, Osowskiemu i Kisielowi. Ci dwaj ostatni głosowali jak głosował Kuśmierz. Odpowiedź na pytanie dlaczego PiS głosował tak, a nie inaczej zostawiam Państwu. Ten hipermarket jest w Chełmie niepotrzebny. Proszę jechać do Lublina i zobaczyć jak wygląda GALERIA LUBELSKA. Czy chcemy mieć coś podobnego też w Chełmie? Nie! Dlatego przestańcie wypisywać głupoty i obrażać radnych, którzy działali naprawdę w interesie mieszkańców a nie własnym.



To zobacz w Świdniku jak wygląda Kaufland i tak bedzie na 3 maja u Grafa jednak wolę galerie lubelska z lublina



To zobacz w Świdniku jak wygląda Kaufland i tak bedzie na 3 maja u Grafa jednak wolę galerie lubelska z lublina rozwiń
Avatar
Maria / 13 marca 2009 o 22:14
0
Tak, chcemy mieć takie sklepy jak w lublinie i taki poziom bezrobocia jak w tym mieście. Jednak dopóki nie zmienimy myslenie pewnych ludzi (kupców) oraz radnych jak Anna Gębal to w tym mieście dalej będzie królowała bieda i zaściankowość. Wystarczy wyjść na ulicę i porozmawiać z sasiadami niech odpowiedzą czego chcą - tak galeri handlowych, pracy i zabezpieczienia, jednak włodarze tego miasta nam nie zapewnią. Na szczęście jeszcze zostało półtora roku.
Avatar
Gość / 13 marca 2009 o 21:24
0
Proszę Państwa!
Tak naprawdę na budowie Carrefoura w mieście zależało tylko pewnej niewielkiej grupie ludzi i jestem przekonany, że te wpisy, które krytykują działania innych radnych, są ich autorstwa. Zależało na tym trzem radnym PiS: Kuśmierzowi, Osowskiemu i Kisielowi. Ci dwaj ostatni głosowali jak głosował Kuśmierz. Odpowiedź na pytanie dlaczego PiS głosował tak, a nie inaczej zostawiam Państwu. Ten hipermarket jest w Chełmie niepotrzebny. Proszę jechać do Lublina i zobaczyć jak wygląda GALERIA LUBELSKA. Czy chcemy mieć coś podobnego też w Chełmie? Nie! Dlatego przestańcie wypisywać głupoty i obrażać radnych, którzy działali naprawdę w interesie mieszkańców a nie własnym.
Proszę Państwa!
Tak naprawdę na budowie Carrefoura w mieście zależało tylko pewnej niewielkiej grupie ludzi i jestem przekonany, że te wpisy, które krytykują działania innych radnych, są ich autorstwa. Zależało na tym trzem radnym PiS: Kuśmierzowi, Osowskiemu i Kisielowi. Ci dwaj ostatni głosowali jak głosował Kuśmierz. Odpowiedź na pytanie dlaczego PiS głosował tak, a nie inaczej zostawiam Państwu. Ten hipermarket jest w Chełmie niepotrzebny. Proszę jechać do Lublina i zobaczyć jak wygląda GALERIA LUBELSKA. Czy chcemy mieć coś po... rozwiń
Avatar
Gość / 13 marca 2009 o 21:18
0
teraz to carfura na kolanach trzeba aby rani poprosili....
Avatar
~marta~ / 19 marca 2009 o 12:57
0
centrum napisał:
Uwaga ogłaszam konkurs. Kto zrobi pierwszy zdjęcie jednemu z Radnych Rady Miasta Chełm, który robi zakupy w sklepach sieciowych (Cerrofur, Tesco, Biedronka, Stokrotka, Lidl) dostanie 100 zł. Więcej informacji uzyskasz pisząc na adres email: centrum_21@o2.pl


Nie podjudzaj, ludzi fotek moge dostarczy 10 zapłacisz tysiąca??? To nie o to chodzi tylko o przepychanki w radzie miasta prezydent nie poparła tych francuzów bo do niej nie przyszli i nie spęłnili jej marzeń a z prywatna osoba to sie lepiej gada nawet parę minut przed sesją. Kto zadeklaruje poparcie przyszłych wyborów to se może i pałac kultury w Chełmie wybudować. Tak wybraliśmy - a co Grabczuk byłby gorszy?? niewiadomo a tym to się zachciewa przedłużenie rządów na następną kadencję. Po moim trupie.


Nie podjudzaj, ludzi fotek moge dostarczy 10 zapłacisz tysiąca??? To nie o to chodzi tylko o przepychanki w radzie miasta prezydent nie poparła tych francuzów bo do niej nie przyszli i nie spęłnili jej marzeń a z prywatna osoba to sie lepiej gada nawet parę minut przed sesją. Kto zadeklaruje poparcie przyszłych wyborów to se może i pałac kultury w Chełmie wybudować. Tak wybraliśmy - a co Grabczuk byłby gorszy?? niewiadomo a tym to się zachciewa przedłużenie rządów na następną kadencję. Po moim trupie. rozwiń
Avatar
centrum / 15 marca 2009 o 21:29
0
Uwaga ogłaszam konkurs. Kto zrobi pierwszy zdjęcie jednemu z Radnych Rady Miasta Chełm, który robi zakupy w sklepach sieciowych (Cerrofur, Tesco, Biedronka, Stokrotka, Lidl) dostanie 100 zł. Więcej informacji uzyskasz pisząc na adres email: centrum_21@o2.pl
Avatar
Krzysztof / 14 marca 2009 o 11:10
0
``Nie! Dlatego przestańcie wypisywać głupoty i obrażać radnych, którzy działali naprawdę w interesie mieszkańców a nie własnym.`` to pewnie głos Radnego co poparł Grafa a potem był przeciw Carfurowi i ma czelność pisac że działa w moim (mieszkańców)!!!
Jako Mieszkaniec naszego Miasta chcę by się rozwijało i było przychylne inwestorom zewnetrznym.Bo oni potem na salonach Warszawy Gdańska czy krakowa rozmawiaja , że w tym Chełmie to nie ma co inwestować bo Rada i pani prezydent to popierają tylko ``Swoich``.
Szanowna Rado I Pani Prezydent jak nie potraficie rządzić to chociaż popatrzcie jak to robią chociaż w Zamościu. Tam ma powstać galeria Handlowa FUTURA na 35tys mkw. i Pewnie Daewoo tez będzie w Zamościu , bo tam mają otwarte głowy na potrzeby mieszkańców, i tam pewnie ponownie ich wybiorą...
``Nie! Dlatego przestańcie wypisywać głupoty i obrażać radnych, którzy działali naprawdę w interesie mieszkańców a nie własnym.`` to pewnie głos Radnego co poparł Grafa a potem był przeciw Carfurowi i ma czelność pisac że działa w moim (mieszkańców)!!!
Jako Mieszkaniec naszego Miasta chcę by się rozwijało i było przychylne inwestorom zewnetrznym.Bo oni potem na salonach Warszawy Gdańska czy krakowa rozmawiaja , że w tym Chełmie to nie ma co inwestować bo Rada i pani prezydent to popierają tylko ``... rozwiń
Avatar
~Piotr~ / 14 marca 2009 o 11:04
0
Popieram tych radnych, którzy byli przeciw Cerrfourowi, ponieważ:
1. Jestem za wysokimi cenami w Chełmie
2. Jestem za wysokim bezrobociem w Chełmie
3. Jestem przeciwko inwestycjom w Chełmie
4. Jestem za tym aby Chełm dalej był zaściankiem Polski wschodniej
5. Popieram chełmskich kupców
6. Nie słucham głosów mieszkańców Chełma
7. Wole, aby ta inwestycja powstała w Gminie Chełm - chcę aby gmina się rozwijała
8. Lubię jak chełmscy kupcy traktują mnie jak w latach 80 tych traktowano klientów (lubie wspomnienia PRL-u)

P.S Dalej będę popierał tych radnych
Popieram tych radnych, którzy byli przeciw Cerrfourowi, ponieważ:
1. Jestem za wysokimi cenami w Chełmie
2. Jestem za wysokim bezrobociem w Chełmie
3. Jestem przeciwko inwestycjom w Chełmie
4. Jestem za tym aby Chełm dalej był zaściankiem Polski wschodniej
5. Popieram chełmskich kupców
6. Nie słucham głosów mieszkańców Chełma
7. Wole, aby ta inwestycja powstała w Gminie Chełm - chcę aby gmina się rozwijała
8. Lubię jak chełmscy kupcy traktują mnie jak w latach 80 tych traktowano klientów (lubie... rozwiń
Avatar
CBA / 14 marca 2009 o 09:19
0
Ja bym sprawdził tych Radnych którzy głosowali za Grafem a potem przeciw Carfurowi
Avatar
Andrzej / 14 marca 2009 o 08:59
0
Gość napisał:
Proszę Państwa!
Tak naprawdę na budowie Carrefoura w mieście zależało tylko pewnej niewielkiej grupie ludzi i jestem przekonany, że te wpisy, które krytykują działania innych radnych, są ich autorstwa. Zależało na tym trzem radnym PiS: Kuśmierzowi, Osowskiemu i Kisielowi. Ci dwaj ostatni głosowali jak głosował Kuśmierz. Odpowiedź na pytanie dlaczego PiS głosował tak, a nie inaczej zostawiam Państwu. Ten hipermarket jest w Chełmie niepotrzebny. Proszę jechać do Lublina i zobaczyć jak wygląda GALERIA LUBELSKA. Czy chcemy mieć coś podobnego też w Chełmie? Nie! Dlatego przestańcie wypisywać głupoty i obrażać radnych, którzy działali naprawdę w interesie mieszkańców a nie własnym.


Ta trójka tak głosowało bo ma trochę oleju w głowie


Ta trójka tak głosowało bo ma trochę oleju w głowie rozwiń
Avatar
Gość / 14 marca 2009 o 08:45
0
Gość napisał:
Proszę Państwa!
Tak naprawdę na budowie Carrefoura w mieście zależało tylko pewnej niewielkiej grupie ludzi i jestem przekonany, że te wpisy, które krytykują działania innych radnych, są ich autorstwa. Zależało na tym trzem radnym PiS: Kuśmierzowi, Osowskiemu i Kisielowi. Ci dwaj ostatni głosowali jak głosował Kuśmierz. Odpowiedź na pytanie dlaczego PiS głosował tak, a nie inaczej zostawiam Państwu. Ten hipermarket jest w Chełmie niepotrzebny. Proszę jechać do Lublina i zobaczyć jak wygląda GALERIA LUBELSKA. Czy chcemy mieć coś podobnego też w Chełmie? Nie! Dlatego przestańcie wypisywać głupoty i obrażać radnych, którzy działali naprawdę w interesie mieszkańców a nie własnym.



To zobacz w Świdniku jak wygląda Kaufland i tak bedzie na 3 maja u Grafa jednak wolę galerie lubelska z lublina



To zobacz w Świdniku jak wygląda Kaufland i tak bedzie na 3 maja u Grafa jednak wolę galerie lubelska z lublina rozwiń
Avatar
Maria / 13 marca 2009 o 22:14
0
Tak, chcemy mieć takie sklepy jak w lublinie i taki poziom bezrobocia jak w tym mieście. Jednak dopóki nie zmienimy myslenie pewnych ludzi (kupców) oraz radnych jak Anna Gębal to w tym mieście dalej będzie królowała bieda i zaściankowość. Wystarczy wyjść na ulicę i porozmawiać z sasiadami niech odpowiedzą czego chcą - tak galeri handlowych, pracy i zabezpieczienia, jednak włodarze tego miasta nam nie zapewnią. Na szczęście jeszcze zostało półtora roku.
Avatar
Gość / 13 marca 2009 o 21:24
0
Proszę Państwa!
Tak naprawdę na budowie Carrefoura w mieście zależało tylko pewnej niewielkiej grupie ludzi i jestem przekonany, że te wpisy, które krytykują działania innych radnych, są ich autorstwa. Zależało na tym trzem radnym PiS: Kuśmierzowi, Osowskiemu i Kisielowi. Ci dwaj ostatni głosowali jak głosował Kuśmierz. Odpowiedź na pytanie dlaczego PiS głosował tak, a nie inaczej zostawiam Państwu. Ten hipermarket jest w Chełmie niepotrzebny. Proszę jechać do Lublina i zobaczyć jak wygląda GALERIA LUBELSKA. Czy chcemy mieć coś podobnego też w Chełmie? Nie! Dlatego przestańcie wypisywać głupoty i obrażać radnych, którzy działali naprawdę w interesie mieszkańców a nie własnym.
Proszę Państwa!
Tak naprawdę na budowie Carrefoura w mieście zależało tylko pewnej niewielkiej grupie ludzi i jestem przekonany, że te wpisy, które krytykują działania innych radnych, są ich autorstwa. Zależało na tym trzem radnym PiS: Kuśmierzowi, Osowskiemu i Kisielowi. Ci dwaj ostatni głosowali jak głosował Kuśmierz. Odpowiedź na pytanie dlaczego PiS głosował tak, a nie inaczej zostawiam Państwu. Ten hipermarket jest w Chełmie niepotrzebny. Proszę jechać do Lublina i zobaczyć jak wygląda GALERIA LUBELSKA. Czy chcemy mieć coś po... rozwiń
Avatar
Gość / 13 marca 2009 o 21:18
0
teraz to carfura na kolanach trzeba aby rani poprosili....
Zobacz wszystkie komentarze 18

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Ruch Izbica wygrywa w sparingach i sprawdza bramkarzy

Ruch Izbica wygrywa w sparingach i sprawdza bramkarzy 0 0

CHEŁMSKA KLASA OKRĘGOWA Ruch Izbica zamierza jedynie uzupełnić skład. Pilnie poszukiwani są specjaliści od gry między słupkami W okresie przygotowawczym Ruch Izbica odniósł drugie zwycięstwo z rzędu. Tym razem zespół trenera Andrzeja Rycaka rozbił Deltę Nielisz 7:4

Polscy przedsiębiorcy już nie będą musieli stosować pieczątek

Polscy przedsiębiorcy już nie będą musieli stosować pieczątek 0 0

W ciągu roku zniesiony ma być wymóg stosowania pieczątek przez przedsiębiorców.

Radni PSL plan dla wsi przygotowany przez PiS nazywają wyborczą kpiną

Radni PSL plan dla wsi przygotowany przez PiS nazywają wyborczą kpiną 0 0

Przygotowany przez rząd PiS plan dla wsi jest zdaniem radnych powiatu bialskiego wyborczą kpiną. A Janusz Skólimowski wicestarosta bialski z PiS przekonuje, że program zapewni rolnictwu wsparcie, rozwój i ochronę.

Symbol Wolności na rocznicę Powstania Warszawskiego w Puławach
1 sierpnia 2018, 19:00

Symbol Wolności na rocznicę Powstania Warszawskiego w Puławach 3 1

Co Gdzie Kiedy. 1 sierpnia Puławy włączą się w obchody 74. rocznicy Powstania Warszawskiego. Mieszkańcy zbiorą się w centrum miasta o godz. 19, aby oddać hołd Powstańcom i ułożyć olbrzymi znak Polski Walczącej.

Lublin: Miasto wydało zgodę na maszt telefonii komórkowej

Lublin: Miasto wydało zgodę na maszt telefonii komórkowej 0 2

Przy Zemborzyckiej 53 w Lublinie może powstać stacja bazowa telefonii komórkowej Play.

Wyrzucił psa przez balkon w trakcie kłótni. Zwierzę spadło z 4 piętra

Wyrzucił psa przez balkon w trakcie kłótni. Zwierzę spadło z 4 piętra 140 8

W trakcie kłótni pijany mężczyzna wyrzucił psa przez balkon. Zwierzę wypadło z czwartego piętra.

Pamiętasz Baobab? Galeria Labirynt zbiera wspomnienia

Pamiętasz Baobab? Galeria Labirynt zbiera wspomnienia 0 0

Wspomnienia o najsłynniejszym lubelskim drzewie, wyciętym w maju zeszłego roku z pl. Litewskiego, jeszcze do końca sierpnia będzie zbierać Galeria Labirynt.

Nowy żłobek przy ul. Zelwerowicza przyjmie dzieci od września? Problem z kuchnią

Nowy żłobek przy ul. Zelwerowicza przyjmie dzieci od września? Problem z kuchnią 29 0

Unieważniony został przetarg na sprzęt dla nowego żłobka przy ul. Zelwerowicza. Problemem okazało się wyposażenie kuchni. Mimo to władze miasta zapewniają, że placówka zostanie otwarta zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, a posiłki będą początkowo dowożone z kuchni innego żłobka.

Jerzy Brzęczek: Lewandowski pozostanie kapitanem reprezentacji

Jerzy Brzęczek: Lewandowski pozostanie kapitanem reprezentacji 1 1

Nowy selekcjoner reprezentacji Polski Jerzy Brzęczek spotkał się z mediami na swojej pierwszej konferencji prasowej. 47-letni szkoleniowiec zapewnił, że kadrę czeka ewolucja i stopniowe wprowadzanie nowych zawodników, a jej kapitanem pozostanie Robert Lewandowski

Jechał i pił piwo. Zauważył go ten policjant

Jechał i pił piwo. Zauważył go ten policjant 4 4

47-letni mieszkaniec Białej Podlaskiej jechał samochodem i pił. Inni kierowcy musieli zjeżdżać mu z drogi. Wyczyny 47-latka zauważył przypadkiem policjant jadący do pracy

Lubartów: Oczyszczalnia już prawie gotowa

Lubartów: Oczyszczalnia już prawie gotowa 1 0

Modernizacja oczyszczalni ścieków zbliża się do końca. W przyszłym tygodniu kolejne instalacje będą uruchamiane. Zaawansowanie robót modernizacyjnych oczyszczalni osiągnęło ok. 90 proc. Wybudowane zostały wszystkie obiekty, trwają ostatnie prace połączeniowe sieci między obiektami.

Turyści w Polsce. Skąd najczęściej do nas przyjeżdżają?

Turyści w Polsce. Skąd najczęściej do nas przyjeżdżają? 0 0

Najczęściej odwiedzają nas turyści z Niemiec, Wielkiej Brytanii i Ukrainy – wynika z najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego.

Wypadek w Ciecierzynie. Droga zablokowana, duże korki [zdjęcia]
galeria

Wypadek w Ciecierzynie. Droga zablokowana, duże korki [zdjęcia] 7 2

Do wypadku doszło na drodze krajowej nr 19 koło Lublina

Piotr spod Białej Podlaskiej idzie pieszo przez Europę. Do celu dotrze za 5 miesięcy
galeria

Piotr spod Białej Podlaskiej idzie pieszo przez Europę. Do celu dotrze za 5 miesięcy 0 3

22-letni Piotr Żuk wyruszył spod Białej Podlaskiej do Santiago de Compostela w Hiszpanii. Do pokonania ma ponad 3700 kilometrów. Jego samotna piesza pielgrzymka wiedzie przez 9 krajów.

Kontrolerzy biletów mają mieć ochronę

Kontrolerzy biletów mają mieć ochronę 3 6

Władze miasta szukają firmy ochroniarskiej, która w godzinach nocnych zapewni bezpieczeństwo kontrolerom sprawdzającym bilety w miejskiej komunikacji.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.