Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Edukacja

12 marca 2020 r.
7:29

Nie wszędzie odwołali lekcje z powodu zagrożenia. Dyrektor: "Sądzę, że to jakaś pomyłka"

11 20 A A

Przez najbliższe dwa tygodnie w żadnej ze szkół, w związku z zagrożeniem koronawirusem, nie będą odbywały się lekcje – zdecydowało wczoraj Ministerstwo Edukacji Narodowej. Ale zawieszenie nie dotyczy wszystkich placówek.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Normalna nauka ma być prowadzona w Samodzielnych Ośrodkach Szkolno-Wychowawczych. Nauczyciele są oburzeni: Jak można zmuszać do chodzenia do szkoły dzieci różnymi chorobami i schorzeniami?

– Sądzę, że to jakaś pomyłka – ma nadzieję Andrzej Berbeć, dyrektor SOSW nr 1 w Lublinie. W ramach Ośrodka działa Branżowa Szkoła Wielozawodowa Specjalna I Stopnia nr 2 im. Marii Grzegorzewskiej, Szkoła Przysposabiająca do Pracy i Warsztaty Szkolne. – Na razie zawiesiliśmy naukę na dwa dni i wystąpiliśmy do MEN z zapytaniem w tej sprawie. Liczymy, że odpowiedź uzyskamy do piątku i wtedy będziemy mogli podjąć jakieś dalsze kroki.

– Wiemy, że jesteśmy wyłączeni z zawieszenia i zastanawiamy się, co w tej sytuacji zrobić. Od rana czytamy wiele dokumentów, zasięgamy porad prawnych i zastanawiamy się, jak tę sytuację rozstrzygnąć – słyszymy w SOSW nr 2 Lublinie. W jego skład wchodzi m.in. Szkoła Podstawowa nr 53 dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym.
Sprawą zbulwersowani są nauczyciele. Przez cały dzień pedagodzy z lubelskich SOSW odbierali telefony od swoich kolegów z całego województwa. Nauczyciele pytają, czy inne SOSW mają więcej informacji w tej sprawie lub czy podjęły już jakieś decyzje dotyczące nauki w poniedziałek.

– Nie rozumiemy decyzji MEN – mówi jedna z nauczycielek. – Dlaczego środki bezpieczeństwa mają nie obejmować naszych dzieci, które są obciążone różnymi chorobami i schorzeniami? Mają niepełnosprawności i obniżoną odporność. Jak można ich zmuszać do chodzenia do szkoły?

– Wszystkie szkoły branżowe mają odwołane lekcje i praktyki. Nasze dzieci mają być w szkole i jeśli dobrze rozumiemy, mają odbywać też praktyki – mówi inny nauczyciel. – Nasza młodzież ma praktyki w lubelskich cukierniach, piekarniach i co? Mają tam w przyszłym tygodniu chodzić? To chora sytuacja.

Co na to MEN? Czy wyłączenie SOSW z zawieszenia zajęć jest błędem?

– To nie jest błąd. Tak jak jest na stronie (internetowej – red.) , tak być powinno – słyszymy w biurze prasowym MEN.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 20

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Życzliwa / 12 marca 2020 r. o 16:57
Drogi Tomaszu Jestem nauczycielem w ośrodku dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Cenię i szanuję moich uczniów. Jestem pełna podziwu dla ich rodziców. Wiem wszystko o ich problemach, radościach, smutkach i chorobach. Wiem też, że są niesamowicie delikatni pomimo, że niektórzy już dawno mnie przerośli. Mają cały wachlarz chorób współtowarzyszących. Nie migam się od pracy bo ją zwyczajnie lubię. Życzę sobie tylko jednego, żebyśmy po wszystkim spotkali się w tym samym gronie i żeby pewne decyzje nie okazały się po czasie złe. Tobie życzę z całego serca tego samego-żeby nikogo nie ubyło w Twoim życiu.
Drogi Tomaszu Jestem nauczycielem w ośrodku dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Cenię i szanuję moich uczniów. Jestem pełna podziwu dla ich rodziców. Wiem wszystko o ich problemach, radościach, smutkach i chorobach. Wiem też, że są niesamowicie delikatni pomimo, że niektórzy już dawno mnie przerośli. Mają cały wachlarz chorób współtowarzyszących. Nie migam się od pracy bo ją zwyczajnie lubię. Życzę sobie tylko jednego, żebyśmy po wszystkim spotkali się w tym samym gronie i żeby pewne decyzje nie okazały się po czasie złe. Tobie ż... rozwiń
Avatar
straszne / 12 marca 2020 r. o 07:41
Decyzja MEN jest skandaliczna i pokazuje, iż kompletnie nie zdają sobie sprawy jakie dzieciaki i młodzież przebywają w Ośrodkach szkolno wychowawczych. To samo tyczy się poradni psychologiczno- pedagogicznych, gdzie nagminnnie przyprowadzane są chore dzieci, są zajęcia, wczesne wzspomaganie rozwoju, czy diagnozy na zespoły orzekające ( dzieci z wieloraką niepełnosprawnością, czy zaburzeniai rozwojowymi). Skandal i brak jakiegokolwiek obeznania... Oby Dyrektorzy jak najszybciej pisali do organu prowadzącego o mozliwość zawieszenia zajeć...
Avatar
sara / 13 marca 2020 r. o 15:55
Tak, wyobraź sobie, że oni mają swoje rodziny, dzieci, starszych rodziców pod opieką. To nie są wolontariusze świadomie narażający się na niebezpieczeństwo zarażenia się. Głupota władzy sięgnęła granic. Rodzice poczuli się fatalnie, Ci którzy potrzebują wsparcia zostali potraktowani prawie jak mięso armatnie.
Avatar
Gość / 12 marca 2020 r. o 09:06
zamykać placówki oświatowe i nie słuchać że komuś coś się nie podoba
Avatar
Gość / 12 marca 2020 r. o 07:34
kolejny bubel prawny by piss.
Avatar
Kasia111 / 12 marca 2020 r. o 16:34
A może komuś świta w głowie zlowieszczy plan, że jak zachorują  osoby chore, upośledzenie to trudno więcej będzie miejsca w społeczeństwie dla jednostek zdrowych?
Niestety, to była pierwsza myśl która mi przyszła do głowy :( Przykro mi tym bardziej, że jestem wyborcą PIS, ale ten ich ruch jest jaiś dziwny. Nie wierzę w odciążanie rodziców tych dzieci. Można im było dać prawo do zasiłku opiekuńczego jak rodzicom dzieci do lat 8... Może te chore dzieci to za duże obciązenie dla naszego państwa?
Avatar
Gość / 12 marca 2020 r. o 11:31
Równie genialny jest pomysł aby szkoły nie prowadziły zajęć dydaktycznych ale jednak przyjmowały dzieciaki do opieki. Znaczy to tyle że zamiast siedzieć w klasach po 20-30 osób, będą siedzieć w świetlicy wszyscy. Albo się wprowadza kwarantannę i WSZYSCY siedzą w domu, albo nie zawracać ludziom gitary. A w Polsce jak w starym szlagierze "chciałabym, a boję się".
Avatar
Kasia111 / 12 marca 2020 r. o 16:39
Dlaczego kłamiecie? Jeśli chodzi o takie ośrodki, to prawdą jest tylko to, że nie zamknięto ich obligatoryjnie. Decyzję pozostawiono rodzicom dzieci, ze względu na to, że dla niektórych opieka nad takimi osobami w ciągu dnia nie jest możliwa! Z dodatkowego zasiłku opiekuńczego mogą korzystać jak wszyscy inni, ale są tacy, którzy z różnych względów do pracy muszą jednak iść. Chodziło o to, aby nie pozbawiać ich możliwości opieki nad takim dzieckiem. Już w dniu wczorajszym na ten temat informację słyszałem kilka razy. Jeśli rodzice zdecydują się nie posyłać dzieci do szkół specjalnych, to i zajęć tam nie będzie. Ale oczywiście autorka tekstu musi mącić, bo nie wytrzyma. Tfu!
Ale to przecież oczywiste, że co najmniej połowa rodziców wyśle takie dzieci do szkoły. Tak samo jak zrobiła by co najmniej połowa rodziców z podstawówek i przedszkoli gdyby mieli wybór. Tylko, że tu rząd postanowił chronić dzieci, ich rodziny, nauczycieli i ich rodziny. A przy dzieciach "specjalnych" nie. Ciekawe.
Ale to przecież oczywiste, że co najmniej połowa rodziców wyśle takie dzieci do szkoły. Tak samo jak zrobiła by co najmniej połowa rodziców z podstawówek i przedszkoli gdyby mieli wybór. Tylko, że tu rząd postanowił chronić dzieci, ich rodziny, nauczycieli i ich rodziny. A przy dzieciach "specjalnych" nie. Ciekawe. rozwiń
Avatar
Klient / 12 marca 2020 r. o 10:33
To nie tylko szkoły specjalne. Pracownicy młodociani, rzemieślnicza nauka zawodu,  szkoły przy zakładach poprawczych, karnych,  MOW również mają lekcje.
Avatar
Gość / 12 marca 2020 r. o 09:08
Trwanie w poprawności rodzi skojarzenia z "sortowaniem" i jeszcze gorszymi praktykami...
Avatar
sara / 13 marca 2020 r. o 15:55
Tak, wyobraź sobie, że oni mają swoje rodziny, dzieci, starszych rodziców pod opieką. To nie są wolontariusze świadomie narażający się na niebezpieczeństwo zarażenia się. Głupota władzy sięgnęła granic. Rodzice poczuli się fatalnie, Ci którzy potrzebują wsparcia zostali potraktowani prawie jak mięso armatnie.
Avatar
Gość / 12 marca 2020 r. o 19:20
Panie dyrektoraze wyrwij chwasta
Avatar
Gość / 12 marca 2020 r. o 17:34
ANDRZEJ GON NIEROBOW DO ROBOTY A NIE ZEBY LATALY PO GALERIACH
Avatar
Życzliwa / 12 marca 2020 r. o 16:57
Drogi Tomaszu Jestem nauczycielem w ośrodku dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Cenię i szanuję moich uczniów. Jestem pełna podziwu dla ich rodziców. Wiem wszystko o ich problemach, radościach, smutkach i chorobach. Wiem też, że są niesamowicie delikatni pomimo, że niektórzy już dawno mnie przerośli. Mają cały wachlarz chorób współtowarzyszących. Nie migam się od pracy bo ją zwyczajnie lubię. Życzę sobie tylko jednego, żebyśmy po wszystkim spotkali się w tym samym gronie i żeby pewne decyzje nie okazały się po czasie złe. Tobie życzę z całego serca tego samego-żeby nikogo nie ubyło w Twoim życiu.
Drogi Tomaszu Jestem nauczycielem w ośrodku dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Cenię i szanuję moich uczniów. Jestem pełna podziwu dla ich rodziców. Wiem wszystko o ich problemach, radościach, smutkach i chorobach. Wiem też, że są niesamowicie delikatni pomimo, że niektórzy już dawno mnie przerośli. Mają cały wachlarz chorób współtowarzyszących. Nie migam się od pracy bo ją zwyczajnie lubię. Życzę sobie tylko jednego, żebyśmy po wszystkim spotkali się w tym samym gronie i żeby pewne decyzje nie okazały się po czasie złe. Tobie ż... rozwiń
Avatar
Kasia111 / 12 marca 2020 r. o 16:39
Dlaczego kłamiecie? Jeśli chodzi o takie ośrodki, to prawdą jest tylko to, że nie zamknięto ich obligatoryjnie. Decyzję pozostawiono rodzicom dzieci, ze względu na to, że dla niektórych opieka nad takimi osobami w ciągu dnia nie jest możliwa! Z dodatkowego zasiłku opiekuńczego mogą korzystać jak wszyscy inni, ale są tacy, którzy z różnych względów do pracy muszą jednak iść. Chodziło o to, aby nie pozbawiać ich możliwości opieki nad takim dzieckiem. Już w dniu wczorajszym na ten temat informację słyszałem kilka razy. Jeśli rodzice zdecydują się nie posyłać dzieci do szkół specjalnych, to i zajęć tam nie będzie. Ale oczywiście autorka tekstu musi mącić, bo nie wytrzyma. Tfu!
Ale to przecież oczywiste, że co najmniej połowa rodziców wyśle takie dzieci do szkoły. Tak samo jak zrobiła by co najmniej połowa rodziców z podstawówek i przedszkoli gdyby mieli wybór. Tylko, że tu rząd postanowił chronić dzieci, ich rodziny, nauczycieli i ich rodziny. A przy dzieciach "specjalnych" nie. Ciekawe.
Ale to przecież oczywiste, że co najmniej połowa rodziców wyśle takie dzieci do szkoły. Tak samo jak zrobiła by co najmniej połowa rodziców z podstawówek i przedszkoli gdyby mieli wybór. Tylko, że tu rząd postanowił chronić dzieci, ich rodziny, nauczycieli i ich rodziny. A przy dzieciach "specjalnych" nie. Ciekawe. rozwiń
Avatar
Kasia111 / 12 marca 2020 r. o 16:34
A może komuś świta w głowie zlowieszczy plan, że jak zachorują  osoby chore, upośledzenie to trudno więcej będzie miejsca w społeczeństwie dla jednostek zdrowych?
Niestety, to była pierwsza myśl która mi przyszła do głowy :( Przykro mi tym bardziej, że jestem wyborcą PIS, ale ten ich ruch jest jaiś dziwny. Nie wierzę w odciążanie rodziców tych dzieci. Można im było dać prawo do zasiłku opiekuńczego jak rodzicom dzieci do lat 8... Może te chore dzieci to za duże obciązenie dla naszego państwa?
Avatar
ehhhh / 12 marca 2020 r. o 12:24
Ale żadnego przymusu nie ma. Nie wiem co oni w tym DW biorą. Przecież już wczoraj jakaś ministra mówiła, że chodzi o to, aby nie pozbawiać możliwości opieki czy rehabilitacji osób, które takiej opieki czy rehabilitacji w tych ośrodkach wymagają. A jeśli ktoś nie musi dziecka do takiego ośrodka posyłać, to nie posyła. I prosiła, aby nie było to traktowane jako nieobecność. Wspomniała też, że rodzicowi który zostanie z takim dzieckiem w domu, przysługuje dodatkowy zasiłek opiekuńczy. Nawet jeśli dziecko niepełnosprawne jest starsze niż 8 lat.
Avatar
3 / 12 marca 2020 r. o 11:31
A może komuś świta w głowie zlowieszczy plan, że jak zachorują  osoby chore, upośledzenie to trudno więcej będzie miejsca w społeczeństwie dla jednostek zdrowych?
 Idź się leczyć. I to jak najszybciej.
Avatar
Gość / 12 marca 2020 r. o 11:31
Równie genialny jest pomysł aby szkoły nie prowadziły zajęć dydaktycznych ale jednak przyjmowały dzieciaki do opieki. Znaczy to tyle że zamiast siedzieć w klasach po 20-30 osób, będą siedzieć w świetlicy wszyscy. Albo się wprowadza kwarantannę i WSZYSCY siedzą w domu, albo nie zawracać ludziom gitary. A w Polsce jak w starym szlagierze "chciałabym, a boję się".
Avatar
rvbg / 12 marca 2020 r. o 11:29
Dlaczego kłamiecie? Jeśli chodzi o takie ośrodki, to prawdą jest tylko to, że nie zamknięto ich obligatoryjnie. Decyzję pozostawiono rodzicom dzieci, ze względu na to, że dla niektórych opieka nad takimi osobami w ciągu dnia nie jest możliwa! Z dodatkowego zasiłku opiekuńczego mogą korzystać jak wszyscy inni, ale są tacy, którzy z różnych względów do pracy muszą jednak iść. Chodziło o to, aby nie pozbawiać ich możliwości opieki nad takim dzieckiem. Już w dniu wczorajszym na ten temat informację słyszałem kilka razy. Jeśli rodzice zdecydują się nie posyłać dzieci do szkół specjalnych, to i zajęć tam nie będzie. Ale oczywiście autorka tekstu musi mącić, bo nie wytrzyma. Tfu!
Dlaczego kłamiecie? Jeśli chodzi o takie ośrodki, to prawdą jest tylko to, że nie zamknięto ich obligatoryjnie. Decyzję pozostawiono rodzicom dzieci, ze względu na to, że dla niektórych opieka nad takimi osobami w ciągu dnia nie jest możliwa! Z dodatkowego zasiłku opiekuńczego mogą korzystać jak wszyscy inni, ale są tacy, którzy z różnych względów do pracy muszą jednak iść. Chodziło o to, aby nie pozbawiać ich możliwości opieki nad takim dzieckiem. Już w dniu wczorajszym na ten temat informację słyszałem kilka razy. Jeśli rodzice zdecydują s... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 20

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

A może coś słodkiego? Trwa Festiwal Kawy i Czekolady w Lublinie
galeria

A może coś słodkiego? Trwa Festiwal Kawy i Czekolady w Lublinie

- Czekolada gorzka, deserowa, mleczna, biała a może różowa czy z dodatkami? Z pewnością każdy czekoladożerca znajdzie coś dla siebie - przekonują organizatorzy festiwalu, który można odwiedzić także dzisiaj.

Sprzątanie Bystrzycy: W pół godziny zebrali 18 opon i 14 worków śmieci
galeria

Sprzątanie Bystrzycy: W pół godziny zebrali 18 opon i 14 worków śmieci

18 starych opon i 14 worków śmieci wyciągnęła grupa 25 wolontariuszy podczas akcji sprzątania Bystrzycy w Prawiednikach. Śmieci wybrano z 500-metrowego odcinka rzeki.

Cuprum Lubin – LUK Lublin 1:3. Wprowadzili swój plan w życie

Cuprum Lubin – LUK Lublin 1:3. Wprowadzili swój plan w życie

W spotkaniu 29. kolejki LUK Lublin pokonał na wyjeździe Cuprum Lubin 3:1. MVP wybrany został przyjmujący gości Wojciech Włodarczyk.

W niedzielę Baobab na pl. Litewskim będzie fioletowy

W niedzielę Baobab na pl. Litewskim będzie fioletowy

Kolor zmieni także podświetlenie kasztanowców i fontanny. Tylko na ten jeden wieczór.

Motor kontra Stomil Olsztyn. "Myślimy tylko i wyłącznie o trzech punktach"

Motor kontra Stomil Olsztyn. "Myślimy tylko i wyłącznie o trzech punktach"

Piłkarze Motoru w niedzielę mogą zrobić kolejny krok w stronę strefy barażowej. Tym razem zmierzą się na wyjeździe z siódmym w tabeli Stomilem Olsztyn. Spotkanie zaplanowano na godz. 15.

Chełmianka gorsza od Stali Stalowa Wola, Lublinianka przegrała w Tarnowie… 3:6

Chełmianka gorsza od Stali Stalowa Wola, Lublinianka przegrała w Tarnowie… 3:6

Efekt nowej miotły zadziałał w Stalowej Woli. Stal w sobotę dopisała do swojego konta trzy punkty po wyjazdowym zwycięstwie nad Chełmianką (2:0).

Avia Świdnik – KSZO 0:0. Powinni dostać karnego?

Avia Świdnik – KSZO 0:0. Powinni dostać karnego?

Drugi mecz na wiosnę u siebie i drugi remis. W sobotę piłkarze Avii Świdnik podzielili się punktami z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski (0:0).

Polski Cukier AZS UMCS wygrał w Gorzowie pierwszy mecz o finał!

Polski Cukier AZS UMCS wygrał w Gorzowie pierwszy mecz o finał!

Polski Cukier AZS UMCS odniósł niespodziewane zwycięstwo w Gorzowie Wielkopolskim i wykonał olbrzymi krok w kierunku awansu do finału rozgrywek.

Lewart – Stal Poniatowa 2:4. „Udowodniliśmy komu należy się drugie miejsce” [zdjęcia]
galeria

Lewart – Stal Poniatowa 2:4. „Udowodniliśmy komu należy się drugie miejsce” [zdjęcia]

Mimo zmiany trenera w zimie, w Poniatowej zmianie nie uległy wyniki. Beniaminek nie przestaje pozytywnie zaskakiwać. Pod wodzą Konrada Szmyrgały wygrał drugie spotkanie i to na bardzo trudnym terenie – 4:2 w Lubartowie z tamtejszym Lewartem.

Korona II Kielce – Podlasie Biała Podlaska 1:2. Posiłki z ekstraklasy? Żaden problem

Korona II Kielce – Podlasie Biała Podlaska 1:2. Posiłki z ekstraklasy? Żaden problem

Po pierwszym zwycięstwie w tym sezonie na własnym boisku piłkarze Podlasia poszli za ciosem. W sobotę drużyna Artura Renkowskiego pokonała na wyjeździe rezerwy Korony Kielce 2:1. Trzeba od razu dodać, że gospodarze wystawili bardzo mocny skład.

Bug Hanna – Świdniczanka 1:12. „Strzelił więcej niż przez cały czas spędzony w Avii”

Bug Hanna – Świdniczanka 1:12. „Strzelił więcej niż przez cały czas spędzony w Avii”

W pierwszym meczu na wiosnę Świdniczanka wygrała z Orlętami Łuków „tylko” 2:0. W drugim występie podopieczni Łukasza Gieresza spisali się zdecydowanie lepiej. W Hannie rozbili beniaminka aż… 12:1. Hat-tricka zaliczył Michał Paluch, ale nie tylko, bo w przeciągu dosłownie kilku minut trzy razy na listę strzelców wpisał się także inny z zimowych nabytków – Dawid Wójcik.

Wisła Grupa Azoty – Polonia Warszawa 0:2. Podwójna kara tuż przed przerwą

Wisła Grupa Azoty – Polonia Warszawa 0:2. Podwójna kara tuż przed przerwą

Nie tak miał wyglądać mecz Wisły Grupa Azoty z Polonią Warszawa. Puławianie nieźle zaczęli, ale przegrali ważne spotkanie z rywalem ze strefy barażowej 0:2. Kluczowa dla losów spotkania była sytuacja z doliczonego czasu gry w pierwszej połowie. Rywale zdobyli wówczas pierwszego gola z rzutu wolnego, a dodatkowo czerwoną kartkę obejrzał Łukasz Wiech.

MKS FunFloor – Piotrcovia  32:28. Roszak pokazała klasę
galeria

MKS FunFloor – Piotrcovia 32:28. Roszak pokazała klasę

MKS FunFloor Lublin pokonał Piotrocvię32:28 i umocnił się na drugim miejscu w tabeli. W klubie wszyscy już żyją „święta wojną” z Zagłębiem Lubin, która odbędzie się w następną niedzielę.

Wieczysta Kraków – Orlęta Spomlek 3:0. Bez szans na niespodziankę

Wieczysta Kraków – Orlęta Spomlek 3:0. Bez szans na niespodziankę

Trzecia z rzędu porażka piłkarzy z Radzynia Podlaskiego. Orlęta Spomlek w sobotę musiały uznać wyższość lidera tabeli grupy czwartej – Wieczystej. Ekipa z Krakowa pokonała rywali bez najmniejszych problemów 3:0.

Artystyczny świat Darka z autyzmem. Pierwsza taka wystawa

Artystyczny świat Darka z autyzmem. Pierwsza taka wystawa

Darek ma autyzm i wielki talent artystyczny. 29 marca jego prace pokaże Bialskie Centrum Kultury.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium