Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Kraśnik

6 grudnia 2010 r.
1:14
Edytuj ten wpis

Nowy burmistrz w Kraśniku: Czubiński przegrał, będzie rządził Włodarczyk

Autor: Zdjęcie autora opr.aa
0 160 A A

Mirosław Włodarczyk pokonał Piotra Czubińskiego, który był burmistrzem Kraśnika od 1996 roku. Włodarczyk otrzymał ponad 3 tys. głosów więcej niż były włodarz. Znamy już oficjalne wyniki wyborów na burmistrza Kraśnika.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Państwowa Komisja Wyborcza podała dane ze 100 procent protokołów.

Mirosław Włodarczyk, kandydat popierany przez Prawo i Sprawiedliwość otrzymał 9 tys. 460 głosów (59,61 proc.).

Z kolei na jego kontrkandydata Piotra Czubińskiego głosowało 6 tys. 409 wyborców, czyli 40,39 proc.

W I turze wyborów Włodarczyk zdobył także większe poparcie mieszkańców Kraśnika. Miał o ok. 10 proc. głosów więcej niż Czubiński.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 160

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
marita / 15 stycznia 2011 r. o 15:02
0
ciesze sie bardzo ze wygral pan wlodarczyk bo przeciez patrzac na to wszystko z boku to byly burmistrz zachowywal sie jak czlowiek niestabilny psychicznie .ojciec miasta ktory nie potrafil udzwignac obowiazkow jako ojciec rodziny ktory nie potrafil funkcjonowac w swojej rodzinie ten strach ktory kierowal jego wszystkimi dzialaniami ,uzaleznienie psychiczne swoich pracownikow.pogwalcenie praw czlowieka i pracownika odebranie prawa krytyki pomocnej na takim stanowisku lekcewazenie ludzi,no i oczywiscie brak pomyslow na prawdziwy rozwoj krasnika.zbudowanie zbiornika retencyjnego i sypanie piasku to zabawa dla dzieci do lat 12. czy czasami byly burmistrz nie zachowywal sie jak chloptas ktoremu cos brakuje palmy kazdy licealista na pytanie maturalne czy palmy beda zyly w naszym klimacie odpowie ze nie.bo to grupa drzew nalezaca do strefy srodziemnomorskiej, nie wyhodowano genetycznie odpornej palmy na zime.HA,HA.brak praktycyzmu wyobrazni. brak odpowiednich pracownikow do sciagania unijnych pieniedzy,zmarnowal miastu 14 lat bo chodniki i boiska to przeciez jakie osiagniecia dla krasnika i dla pana burmistrza.czy o to chodzi w rzadzeniu miastem.
ciesze sie bardzo ze wygral pan wlodarczyk bo przeciez patrzac na to wszystko z boku to byly burmistrz zachowywal sie jak czlowiek niestabilny psychicznie .ojciec miasta ktory nie potrafil udzwignac obowiazkow jako ojciec rodziny ktory nie potrafil funkcjonowac w swojej rodzinie ten strach ktory kierowal jego wszystkimi dzialaniami ,uzaleznienie psychiczne swoich pracownikow.pogwalcenie praw czlowieka i pracownika odebranie prawa krytyki pomocnej na takim stanowisku lekcewazenie ludzi,no i oczywiscie brak pomyslow na prawdziwy rozwoj krasni... rozwiń
Avatar
white / 25 grudnia 2010 r. o 17:46
0
[quote name='WYBORY' timestamp='1292158330' post='403841']
Najbliższa sesja kiedy zaprzysiężony zostanie w końcu nowy burmistrz Mirosław Włodarczyk, niech będzie sesją na której: T. Bartoś, T. Członka, M. Depta, P. Iwan, A. Jaszowska, P. Krawiec, W. Kudła, K. Latosiewicz, Z. Marcinkowski, D. Posyniak, M. Siejewicz, P.Świderski złożą swoje mandaty, w imię honoru własnego i miasta.
[/quote]

Cóż za bystrość umysłu... idąc tym torem myślenia, to:
1. Nie powinno być już w kraśnickiej polityce - Węcławskiego i bliskiego jego sercu Madejczyka, Stawiarskiego i całej jego "grupy" z 2006 r czyli m.in. Misiaka oraz "miłościwie kierowanego" Włodarczyka. Dlaczego? Bo oni (Węcławski oraz Stawiarski) przegrali wybory na burmistrza w 2002 i 2006 roku więc wierni im radni także powinni wtedy złożyć mandaty dla dobra swojego "honoru" i miasta!
2. Cały PiS powinien już po ostatnich wyborach parlamentarnych i prezydenckich grać w bierki gdzieś daleko od tego kraju! Bo tak przecież trzeba w imię honoru ich własnego i tego kraju...
3. Najpierw ludzie w tym mieście muszą mieć honor aby coś dla niego robić...

Nie ma i nie będzie chleba ale będą igrzyska, aby zaspokoić "głód krwi" plebsu proponuje kogoś jeszcze zlinczować, dla przykładu wychłostać na rynku, a może nawet i na gilotynę znajdzie się miejsce. Jak uczy historia, ci którzy skazywali ludzi na szafot szybko sami pod nim głowę kładli. To tak ku przestrodze...
[quote name='WYBORY' timestamp='1292158330' post='403841']
Najbliższa sesja kiedy zaprzysiężony zostanie w końcu nowy burmistrz Mirosław Włodarczyk, niech będzie sesją na której: T. Bartoś, T. Członka, M. Depta, P. Iwan, A. Jaszowska, P. Krawiec, W. Kudła, K. Latosiewicz, Z. Marcinkowski, D. Posyniak, M. Siejewicz, P.Świderski złożą swoje mandaty, w imię honoru własnego i miasta.
[/quote]

Cóż za bystrość umysłu... idąc tym torem myślenia, to:
1. Nie powinno być już w kraśnickiej polityce... rozwiń
Avatar
KRASNICZANIN / 24 grudnia 2010 r. o 11:10
0
Co do uzdrowienia to mamy kolejne - Fabian Plapis się uzdrowił i już pisze na stronie UM ciakawostki:
(...) "Zawarty przez radnych PO, Lubię Kraśnik i SLD fikcyjny „Pakt dla Kraśnika” w obliczu wygranych wyborów przez Mirosława Włodarczyka praktycznie nie istnieje. Radni bowiem w „Pakcie” deklarowali chęć współpracy z Piotrem Czubińskim. Jednak jak widać po wynikach głosowania radni PO i Lubię Kraśnik nie są zainteresowani pracą na rzecz miasta tylko przedkładają politykę ponad dobro miasta i jego mieszkańców." (...)

genialny, jaki spostrzegawczy no i wybiórczy - bo z tego co pamiętam to w pakcie było coś więcej, niż przytoczone zdania przez "niezależnego" pseudoredaktorka - dzielnie wykonuje polecenia, jaki ten świat piekny jest, raz w ta stronę wiatr zawieje, raz w drugą i jakoś sie widzie - żenada, wstyd.

Biedni ci radni, nic dla miasta nie zrobią, tylko będa uprawiać politykę... a Radni z PISu, będą służyć miastu, działać dla dobra jego mieszkańców, bez jakichkolwiek stanowisk.... tylko komisje, tylko rady nadzorcze, tylko spółki miejskie - nic się nie zmieniło, oprócz twarzy - żenada, szkoda miasta ....
Co do uzdrowienia to mamy kolejne - Fabian Plapis się uzdrowił i już pisze na stronie UM ciakawostki:
(...) "Zawarty przez radnych PO, Lubię Kraśnik i SLD fikcyjny „Pakt dla Kraśnika” w obliczu wygranych wyborów przez Mirosława Włodarczyka praktycznie nie istnieje. Radni bowiem w „Pakcie” deklarowali chęć współpracy z Piotrem Czubińskim. Jednak jak widać po wynikach głosowania radni PO i Lubię Kraśnik nie są zainteresowani pracą na rzecz miasta tylko przedkładają politykę ponad dobro miasta i jego mieszkańców." (...)
rozwiń
Avatar
TOMEKKRAS / 20 grudnia 2010 r. o 14:24
0
WYBORCY PODZIEKUJCIE PO I LUBIE KRASNIK PAN CZLONKA DALEJ PRZEWODNICZACYM HOLOTA
Avatar
seed67 / 14 grudnia 2010 r. o 23:30
0
Nie miał nawet honoru zaszczycić swoją obecnością Piotruś Pan na sesji zaprzysiężenia.

http://www.itvl.pl/news/miroslaw-wlodarczyk-zlozyl-slubowanie-
Avatar
kama / 14 grudnia 2010 r. o 15:51
0
[quote name='Roxi' timestamp='1292166170' post='403965']
Racja!. Ja również tak uważam.
Niestety obawiam się, że jest to niemożliwe, ponieważ niemożna zrobić czegoś w imię honoru i troski o dobro miasta, jeśli się nigdy tego nie miało, nadal nie ma i prawdopodobnie nigdy mieć nie będzie.
[/quote]
Gdzie jest Czub?!Chowa sie ze wstydu czy coś knuje?! Jesli coś knuje wraz z lizusami z rady miasta to niech ma na uwadze,ze tym razem mieszkancy nie odpuszcza i skonczy jak Jagna z "Chlopów" czyli wywieziony na gnój poza miasto bez prawa powrotu.To ci Czub obiecujemy!!! Oraz wszystkim co beda chcieli nadal utrzymywac układziki i łupic kase miasta!!!
[quote name='Roxi' timestamp='1292166170' post='403965']
Racja!. Ja również tak uważam.
Niestety obawiam się, że jest to niemożliwe, ponieważ niemożna zrobić czegoś w imię honoru i troski o dobro miasta, jeśli się nigdy tego nie miało, nadal nie ma i prawdopodobnie nigdy mieć nie będzie.
[/quote]
Gdzie jest Czub?!Chowa sie ze wstydu czy coś knuje?! Jesli coś knuje wraz z lizusami z rady miasta to niech ma na uwadze,ze tym razem mieszkancy nie odpuszcza i skonczy jak Jagna z "Ch... rozwiń
Avatar
Janowiak / 14 grudnia 2010 r. o 08:20
0
Nie płaczcie. Staliście w miejscu, może teraz coś się zmieni. Pozdrowienia z Janowa
Avatar
ala / 12 grudnia 2010 r. o 22:06
0
http://www.money.pl/darmowe-ebooki/?ref=18ab627d99e0cacc6f43dfa0c71b3c78
Avatar
Roxi / 12 grudnia 2010 r. o 16:02
0
[quote name='WYBORY' timestamp='1292158330' post='403841']
Najbliższa sesja kiedy zaprzysiężony zostanie w końcu nowy burmistrz Mirosław Włodarczyk, niech będzie sesją na której: T. Bartoś, T. Członka, M. Depta, P. Iwan, A. Jaszowska, P. Krawiec, W. Kudła, K. Latosiewicz, Z. Marcinkowski, D. Posyniak, M. Siejewicz, P.Świderski złożą swoje mandaty, w imię honoru własnego i miasta.
[/quote]
Racja!. Ja również tak uważam.
Niestety obawiam się, że jest to niemożliwe, ponieważ niemożna zrobić czegoś w imię honoru i troski o dobro miasta, jeśli się nigdy tego nie miało, nadal nie ma i prawdopodobnie nigdy mieć nie będzie.
[quote name='WYBORY' timestamp='1292158330' post='403841']
Najbliższa sesja kiedy zaprzysiężony zostanie w końcu nowy burmistrz Mirosław Włodarczyk, niech będzie sesją na której: T. Bartoś, T. Członka, M. Depta, P. Iwan, A. Jaszowska, P. Krawiec, W. Kudła, K. Latosiewicz, Z. Marcinkowski, D. Posyniak, M. Siejewicz, P.Świderski złożą swoje mandaty, w imię honoru własnego i miasta.
[/quote]
Racja!. Ja również tak uważam.
Niestety obawiam się, że jest to niemożliwe, ponieważ niemożna zrobić cz... rozwiń
Avatar
WYBORY / 12 grudnia 2010 r. o 13:52
0
Najbliższa sesja kiedy zaprzysiężony zostanie w końcu nowy burmistrz Mirosław Włodarczyk, niech będzie sesją na której: T. Bartoś, T. Członka, M. Depta, P. Iwan, A. Jaszowska, P. Krawiec, W. Kudła, K. Latosiewicz, Z. Marcinkowski, D. Posyniak, M. Siejewicz, P.Świderski złożą swoje mandaty, w imię honoru własnego i miasta.
Avatar
marita / 15 stycznia 2011 r. o 15:02
0
ciesze sie bardzo ze wygral pan wlodarczyk bo przeciez patrzac na to wszystko z boku to byly burmistrz zachowywal sie jak czlowiek niestabilny psychicznie .ojciec miasta ktory nie potrafil udzwignac obowiazkow jako ojciec rodziny ktory nie potrafil funkcjonowac w swojej rodzinie ten strach ktory kierowal jego wszystkimi dzialaniami ,uzaleznienie psychiczne swoich pracownikow.pogwalcenie praw czlowieka i pracownika odebranie prawa krytyki pomocnej na takim stanowisku lekcewazenie ludzi,no i oczywiscie brak pomyslow na prawdziwy rozwoj krasnika.zbudowanie zbiornika retencyjnego i sypanie piasku to zabawa dla dzieci do lat 12. czy czasami byly burmistrz nie zachowywal sie jak chloptas ktoremu cos brakuje palmy kazdy licealista na pytanie maturalne czy palmy beda zyly w naszym klimacie odpowie ze nie.bo to grupa drzew nalezaca do strefy srodziemnomorskiej, nie wyhodowano genetycznie odpornej palmy na zime.HA,HA.brak praktycyzmu wyobrazni. brak odpowiednich pracownikow do sciagania unijnych pieniedzy,zmarnowal miastu 14 lat bo chodniki i boiska to przeciez jakie osiagniecia dla krasnika i dla pana burmistrza.czy o to chodzi w rzadzeniu miastem.
ciesze sie bardzo ze wygral pan wlodarczyk bo przeciez patrzac na to wszystko z boku to byly burmistrz zachowywal sie jak czlowiek niestabilny psychicznie .ojciec miasta ktory nie potrafil udzwignac obowiazkow jako ojciec rodziny ktory nie potrafil funkcjonowac w swojej rodzinie ten strach ktory kierowal jego wszystkimi dzialaniami ,uzaleznienie psychiczne swoich pracownikow.pogwalcenie praw czlowieka i pracownika odebranie prawa krytyki pomocnej na takim stanowisku lekcewazenie ludzi,no i oczywiscie brak pomyslow na prawdziwy rozwoj krasni... rozwiń
Avatar
white / 25 grudnia 2010 r. o 17:46
0
[quote name='WYBORY' timestamp='1292158330' post='403841']
Najbliższa sesja kiedy zaprzysiężony zostanie w końcu nowy burmistrz Mirosław Włodarczyk, niech będzie sesją na której: T. Bartoś, T. Członka, M. Depta, P. Iwan, A. Jaszowska, P. Krawiec, W. Kudła, K. Latosiewicz, Z. Marcinkowski, D. Posyniak, M. Siejewicz, P.Świderski złożą swoje mandaty, w imię honoru własnego i miasta.
[/quote]

Cóż za bystrość umysłu... idąc tym torem myślenia, to:
1. Nie powinno być już w kraśnickiej polityce - Węcławskiego i bliskiego jego sercu Madejczyka, Stawiarskiego i całej jego "grupy" z 2006 r czyli m.in. Misiaka oraz "miłościwie kierowanego" Włodarczyka. Dlaczego? Bo oni (Węcławski oraz Stawiarski) przegrali wybory na burmistrza w 2002 i 2006 roku więc wierni im radni także powinni wtedy złożyć mandaty dla dobra swojego "honoru" i miasta!
2. Cały PiS powinien już po ostatnich wyborach parlamentarnych i prezydenckich grać w bierki gdzieś daleko od tego kraju! Bo tak przecież trzeba w imię honoru ich własnego i tego kraju...
3. Najpierw ludzie w tym mieście muszą mieć honor aby coś dla niego robić...

Nie ma i nie będzie chleba ale będą igrzyska, aby zaspokoić "głód krwi" plebsu proponuje kogoś jeszcze zlinczować, dla przykładu wychłostać na rynku, a może nawet i na gilotynę znajdzie się miejsce. Jak uczy historia, ci którzy skazywali ludzi na szafot szybko sami pod nim głowę kładli. To tak ku przestrodze...
[quote name='WYBORY' timestamp='1292158330' post='403841']
Najbliższa sesja kiedy zaprzysiężony zostanie w końcu nowy burmistrz Mirosław Włodarczyk, niech będzie sesją na której: T. Bartoś, T. Członka, M. Depta, P. Iwan, A. Jaszowska, P. Krawiec, W. Kudła, K. Latosiewicz, Z. Marcinkowski, D. Posyniak, M. Siejewicz, P.Świderski złożą swoje mandaty, w imię honoru własnego i miasta.
[/quote]

Cóż za bystrość umysłu... idąc tym torem myślenia, to:
1. Nie powinno być już w kraśnickiej polityce... rozwiń
Avatar
KRASNICZANIN / 24 grudnia 2010 r. o 11:10
0
Co do uzdrowienia to mamy kolejne - Fabian Plapis się uzdrowił i już pisze na stronie UM ciakawostki:
(...) "Zawarty przez radnych PO, Lubię Kraśnik i SLD fikcyjny „Pakt dla Kraśnika” w obliczu wygranych wyborów przez Mirosława Włodarczyka praktycznie nie istnieje. Radni bowiem w „Pakcie” deklarowali chęć współpracy z Piotrem Czubińskim. Jednak jak widać po wynikach głosowania radni PO i Lubię Kraśnik nie są zainteresowani pracą na rzecz miasta tylko przedkładają politykę ponad dobro miasta i jego mieszkańców." (...)

genialny, jaki spostrzegawczy no i wybiórczy - bo z tego co pamiętam to w pakcie było coś więcej, niż przytoczone zdania przez "niezależnego" pseudoredaktorka - dzielnie wykonuje polecenia, jaki ten świat piekny jest, raz w ta stronę wiatr zawieje, raz w drugą i jakoś sie widzie - żenada, wstyd.

Biedni ci radni, nic dla miasta nie zrobią, tylko będa uprawiać politykę... a Radni z PISu, będą służyć miastu, działać dla dobra jego mieszkańców, bez jakichkolwiek stanowisk.... tylko komisje, tylko rady nadzorcze, tylko spółki miejskie - nic się nie zmieniło, oprócz twarzy - żenada, szkoda miasta ....
Co do uzdrowienia to mamy kolejne - Fabian Plapis się uzdrowił i już pisze na stronie UM ciakawostki:
(...) "Zawarty przez radnych PO, Lubię Kraśnik i SLD fikcyjny „Pakt dla Kraśnika” w obliczu wygranych wyborów przez Mirosława Włodarczyka praktycznie nie istnieje. Radni bowiem w „Pakcie” deklarowali chęć współpracy z Piotrem Czubińskim. Jednak jak widać po wynikach głosowania radni PO i Lubię Kraśnik nie są zainteresowani pracą na rzecz miasta tylko przedkładają politykę ponad dobro miasta i jego mieszkańców." (...)
rozwiń
Avatar
TOMEKKRAS / 20 grudnia 2010 r. o 14:24
0
WYBORCY PODZIEKUJCIE PO I LUBIE KRASNIK PAN CZLONKA DALEJ PRZEWODNICZACYM HOLOTA
Avatar
seed67 / 14 grudnia 2010 r. o 23:30
0
Nie miał nawet honoru zaszczycić swoją obecnością Piotruś Pan na sesji zaprzysiężenia.

http://www.itvl.pl/news/miroslaw-wlodarczyk-zlozyl-slubowanie-
Avatar
kama / 14 grudnia 2010 r. o 15:51
0
[quote name='Roxi' timestamp='1292166170' post='403965']
Racja!. Ja również tak uważam.
Niestety obawiam się, że jest to niemożliwe, ponieważ niemożna zrobić czegoś w imię honoru i troski o dobro miasta, jeśli się nigdy tego nie miało, nadal nie ma i prawdopodobnie nigdy mieć nie będzie.
[/quote]
Gdzie jest Czub?!Chowa sie ze wstydu czy coś knuje?! Jesli coś knuje wraz z lizusami z rady miasta to niech ma na uwadze,ze tym razem mieszkancy nie odpuszcza i skonczy jak Jagna z "Chlopów" czyli wywieziony na gnój poza miasto bez prawa powrotu.To ci Czub obiecujemy!!! Oraz wszystkim co beda chcieli nadal utrzymywac układziki i łupic kase miasta!!!
[quote name='Roxi' timestamp='1292166170' post='403965']
Racja!. Ja również tak uważam.
Niestety obawiam się, że jest to niemożliwe, ponieważ niemożna zrobić czegoś w imię honoru i troski o dobro miasta, jeśli się nigdy tego nie miało, nadal nie ma i prawdopodobnie nigdy mieć nie będzie.
[/quote]
Gdzie jest Czub?!Chowa sie ze wstydu czy coś knuje?! Jesli coś knuje wraz z lizusami z rady miasta to niech ma na uwadze,ze tym razem mieszkancy nie odpuszcza i skonczy jak Jagna z "Ch... rozwiń
Avatar
Janowiak / 14 grudnia 2010 r. o 08:20
0
Nie płaczcie. Staliście w miejscu, może teraz coś się zmieni. Pozdrowienia z Janowa
Avatar
ala / 12 grudnia 2010 r. o 22:06
0
http://www.money.pl/darmowe-ebooki/?ref=18ab627d99e0cacc6f43dfa0c71b3c78
Avatar
Roxi / 12 grudnia 2010 r. o 16:02
0
[quote name='WYBORY' timestamp='1292158330' post='403841']
Najbliższa sesja kiedy zaprzysiężony zostanie w końcu nowy burmistrz Mirosław Włodarczyk, niech będzie sesją na której: T. Bartoś, T. Członka, M. Depta, P. Iwan, A. Jaszowska, P. Krawiec, W. Kudła, K. Latosiewicz, Z. Marcinkowski, D. Posyniak, M. Siejewicz, P.Świderski złożą swoje mandaty, w imię honoru własnego i miasta.
[/quote]
Racja!. Ja również tak uważam.
Niestety obawiam się, że jest to niemożliwe, ponieważ niemożna zrobić czegoś w imię honoru i troski o dobro miasta, jeśli się nigdy tego nie miało, nadal nie ma i prawdopodobnie nigdy mieć nie będzie.
[quote name='WYBORY' timestamp='1292158330' post='403841']
Najbliższa sesja kiedy zaprzysiężony zostanie w końcu nowy burmistrz Mirosław Włodarczyk, niech będzie sesją na której: T. Bartoś, T. Członka, M. Depta, P. Iwan, A. Jaszowska, P. Krawiec, W. Kudła, K. Latosiewicz, Z. Marcinkowski, D. Posyniak, M. Siejewicz, P.Świderski złożą swoje mandaty, w imię honoru własnego i miasta.
[/quote]
Racja!. Ja również tak uważam.
Niestety obawiam się, że jest to niemożliwe, ponieważ niemożna zrobić cz... rozwiń
Avatar
WYBORY / 12 grudnia 2010 r. o 13:52
0
Najbliższa sesja kiedy zaprzysiężony zostanie w końcu nowy burmistrz Mirosław Włodarczyk, niech będzie sesją na której: T. Bartoś, T. Członka, M. Depta, P. Iwan, A. Jaszowska, P. Krawiec, W. Kudła, K. Latosiewicz, Z. Marcinkowski, D. Posyniak, M. Siejewicz, P.Świderski złożą swoje mandaty, w imię honoru własnego i miasta.
Zobacz wszystkie komentarze 160

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Krzysztof Piątek wróci do włoskiej Serie A?
film

Krzysztof Piątek wróci do włoskiej Serie A?

Jak podaje "La Nazione", snajper reprezentacji Polski znalazł się na celowniku Fiorentiny

Pielgrzymka inna niż dotychczas, bo w skróconej formie

Pielgrzymka inna niż dotychczas, bo w skróconej formie

Inna organizacja, inne wymogi i obostrzenia. W tym roku w Lubelskiej Pieszej Pielgrzymce na Jasną Górę może uczestniczyć mniejsza liczba pielgrzymów. Ale - jak zaznaczają kapłani i pątnicy, który codziennie wymieniają się na szlaku - entuzjazm pozostał ten sam.

Nastolatkowie z problemami psychicznymi będą musieli wybierać między leczeniem a nauką?
film

Nastolatkowie z problemami psychicznymi będą musieli wybierać między leczeniem a nauką?

Dziesiątki młodych ludzi z zaburzeniami psychiatrycznymi żyje w niepewności. Od kilku miesięcy Narodowy Fundusz Zdrowia nie płaci za ich terapię w dziennych oddziałach psychiatrycznych. Lekarze alarmują, że ta sytuacja może doprowadzić do dramatycznych sytuacji.

W Białej Podlaskiej będzie można zagłosować na nowego prezydenta Białorusi

W Białej Podlaskiej będzie można zagłosować na nowego prezydenta Białorusi

W niedzielę na Białorusi odbędą się wybory prezydenckie. Głosować można też w konsulacie w Białej Podlaskiej.

Posłanka sprzeciwia się budowie osiedla kontenerów mieszkalnych w Lubartowie

Posłanka sprzeciwia się budowie osiedla kontenerów mieszkalnych w Lubartowie

Kontenery socjalne w Lubartowie trafiły na celownik posłanki Hanny Gill-Piątek z Łodzi. Parlamentarzystka partii Wiosna zaapelowała do władz Lubartowa o odstąpienie od planu budowy osiedli kontenerowych zamiast mieszkań socjalnych.

Budynek Urzędu Gubernialnego w Chełmie bardzo się zmieni. Pierwszy raz od 100 lat

Budynek Urzędu Gubernialnego w Chełmie bardzo się zmieni. Pierwszy raz od 100 lat

Blisko 20 milionów złotych kosztować będzie przebudowa pochodzącego z 1913 roku budynku Urzędu Gubernialnego w Chełmie. Po remoncie wprowadzą się do niego oddziały chełmskiego szpitala wojewódzkiego - rehabilitacji, Zakład Rehabilitacji Leczniczej, fizjoterapii ambulatoryjnej oraz rehabilitacji ogólnoustrojowej w ośrodku dziennym i zakład opiekuńczo-leczniczy z 18 łóżkami, z których część będzie przeznaczona dla pacjentów wymagających mechanicznej wentylacji.

Niespodzianka archeologiczna w centrum Lublina
galeria

Niespodzianka archeologiczna w centrum Lublina

Na terenie miasta po raz kolejny doszło do odkrycia zabytków archeologicznych podczas prowadzonych robót budowlanych. Tym razem znaleziska dokonano na terenie budowy nowych gmachów szpitala SPSK nr 1 przy ul. Staszica

Serniki przegrały w sądzie. Chodzi o uchwałę o gminie wolnej od ideologii LGBT

Serniki przegrały w sądzie. Chodzi o uchwałę o gminie wolnej od ideologii LGBT

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Lublinie unieważnił uchwałę „Gmina Serniki wolna od ideologii LGBT”. Była to pierwsza skarga Rzecznika Praw Obywatelskich na lubelski samorząd i pierwszy taki wyrok w naszym regionie. Wójt Sernik zapowiada skargę kasacyjną. – Dalej będą stał na straży praworządności, konstytucji jak i rodziny – mówi Paweł Woźniak.

Rozpoczęła się zbiórka pieniędzy na pomoc poszkodowanym po wybuchu w Bejrucie
film

Rozpoczęła się zbiórka pieniędzy na pomoc poszkodowanym po wybuchu w Bejrucie

Caritas zbiera pieniądze na pomoc poszkodowanym po wybuchu w Bejrucie. - Założyliśmy na wstępie, że będzie to 10 tys., dziś już mamy 12 tys. Zbiórka będzie trwała do najbliższej środy – poinformował ks. Andrzej Partyka, dyrektor Caritas Archidiecezji Łódzkiej.

Henryka Strojnowska pozwie marszałka? Decyzja jeszcze nie zapadła

Henryka Strojnowska pozwie marszałka? Decyzja jeszcze nie zapadła

Henryka Strojnowska nie podjęła jeszcze decyzji, czy przyjmie propozycję złożoną przez marszałka województwa: czy zostanie w Zarządzie Nieruchomości Wojewódzkich, czy odejdzie z pracy. Teraz dodatkowo zastanawia się, czy pozwać władze województwa.

Ile będzie kosztowała szczepionka przeciwko COVID-19? W USA znają już stawki

Ile będzie kosztowała szczepionka przeciwko COVID-19? W USA znają już stawki

Za 100 mln dawek, będącej wciąż w fazie badań szczepionki przeciwko COVID-19 jednej z firm farmaceutycznych, rząd amerykański zapłaci ponad 1 mld dolarów, czyli 10 dolarów za jedną dawkę. Preparaty innych firm są nawet kilkakrotnie droższe. Za jedną dawkę trzeba zapłacić 20, a nawet około 40 dolarów.

Koronawirus w woj. lubelskim. Raport z 6 sierpnia

Koronawirus w woj. lubelskim. Raport z 6 sierpnia

W szpitalach w woj. lubelskim w czwartek przebywa 110 osób z podejrzeniem zakażenia koronawirusem. W ciągu ostatniej doby z takim podejrzeniem hospitalizowano 12 nowych osób.

Koronawirus w szpitalu w Kraśniku. Pulmonologia nie przyjmuje pacjentów

Koronawirus w szpitalu w Kraśniku. Pulmonologia nie przyjmuje pacjentów

Kolejny szpital w województwie lubelskim, w którym znalazła się osoba zakażona koronawirusem. W poniedziałek, z powodu pogarszającego się stanu zdrowia na Oddział Chorób Płuc i Gruźlicy szpitala w Kraśniku została przyjęta pacjentka. Wynik badania potwierdził, że ma COVID-19. Kobiet została przewieziona do kliniki w Lublinie

Policjant reanimował 77-letniego mieszkańca pow. włodawskiego. Uratował mu życie

Policjant reanimował 77-letniego mieszkańca pow. włodawskiego. Uratował mu życie

Ani chwili nie wahał się sierżant sztabowyTomasz Podgórniak, gdy skierowany na interwencję domową, znalazł pod wskazanym adresem leżącego na podłodze mężczyznę. Policjant natychmiast podjął reanimację i to uratowało samotnie mieszkającemu 77-latkowi życie.

Triumfator Wyścigu Pokoju o wypadku z Tour de Pologne: Obaj kolarze są winni
film

Triumfator Wyścigu Pokoju o wypadku z Tour de Pologne: Obaj kolarze są winni

Groźny wypadek, do którego doszło na finiszu pierwszego etapu Tour de Pologne, wywołał lawinę komentarzy w środowisku kolarskim

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.