Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

9 lipca 2009 r.
9:36
Edytuj ten wpis

Horror dla pasażerów, czyli czym wozi nas PKP

0 16 A A

To dziwne "coś" spółka PKP Intercity nazywa pociągiem pospiesznym "Jadwiga". Za każdym razem, gdy skład przyjeżdża na dworzec w Terespolu czy Radomiu skonsternowani pasażerowie, nie wiedzą, czy to w ogóle ich pociąg. A jednak!

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Pociąg pospieszny "Jadwiga" jeździ na trasie z Krakowa do Terespola przez Kielce, Radom i Warszawę. Stanowi nawet stosunkowo dobre połączenie na tej trasie. Powinien jednak jakoś sensownie wyglądać, a tymczasem wprawia pasażerów w konsternację, osłupienie, ewentualnie śmiech. Każdego ranka, wyjeżdżając z Krakowa zapewnia wielu pasażerom dodatkowe przeżycia.

Dziennikarze Echa Dnia pojechali ostatnio tym czymś do stolicy. Mając wykupiony bilet I klasy próbowali ją odnależć, ale pierwszy wagon przyjechał granatowy, bo sypialny, dwa kolejne żółto - niebieskie i na dodatek piętrowe, a dwa ostatnie zielone, jak z II klasy.

Dopiero ktoś z obsługi pociągu poinformował, że jeden zielony wagon jest przypisany do… I klasy. Rzeczywiście! Odbita na ksero i przyklejona taśmą klejącą kartka na szybie wskazała na I klasę i przedziały istotnie były 6 - osobowe.

Tyle, że mnóstwo pasażerów nie zauważyło tej kartki i rozsiadło się w tej dziwnej klasie. Nie posiedziały długo, bo natychmiast pojawili się konduktorzy i... wygonili pasażerów do drugiego, zielonego wagonu, ewentualnie do "piętrusa" . Tylko posiadacze miejsc w pierwszym wagonie, czyli sypialnym, mieli spokój, ale oni jechali do Moskwy, bo ten dziwny pociąg ma taki wagon w swym składzie.

W czasie jazdy dziennikarze spytali nawet konduktora, dlaczego jadą takim składem z wyglądu przypominającym kolekcję klocków Lego Duplo. Usłyszeli, że brakuje wagonów, więc kleci się skład, z tego co jest pod ręką.

Czym wozi nas PKP? Żenada! - www.strefabiznesu.echodnia.eu

Komentarze 16

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
pszcolek / 18 lipca 2009 o 22:20
0
JECHAŁEM NA WAKACJE JANTAREM IC Z CZAŁĄ RODZINĄ I ZNAJOMMI DO WŁADYSŁAWOWA TO POPROSTU WIELKA PORAZKA, SYF I BRÓD WIĘKSZY JAK ZA CZASÓW KOMUNY, CO CIEKAWE BILETY POWROTNE DLA 4 OSÓB BYŁY DROŻSZE O 98ZL NIZ W TAMTĄ STRONĘ PANI W KASIE (WŁADYSŁAWOWO) SPRZEDAŁA NAM BILECIKI NA WAGON BEZ PRZEDZIAŁÓW (112 OSÓB W JEDNYM WAGONIKU) A PROSIŁEM O JEDEN PRZEDZAŁ. I NIE WIERZCIE W KLIMĘ TA JEST JAK SOBIE OKIENKA POOTWIERACIE. CIESZĘ SIE ZE ZACZYNAJĄ KURSOWAC "SŁONECZNE " TAM JEST KLIMA CZYSTO SCHLUDNIE I WIDAĆ XXI WIEK CENOWO SĄ 2/3 TANSZE OD IC A POZA TYM CZAS PODRÓZY JEST TYLKO O 1H DŁUŻSZY NA 500KM( W JAKICH WARUNKACH).
JECHAŁEM NA WAKACJE JANTAREM IC Z CZAŁĄ RODZINĄ I ZNAJOMMI DO WŁADYSŁAWOWA TO POPROSTU WIELKA PORAZKA, SYF I BRÓD WIĘKSZY JAK ZA CZASÓW KOMUNY, CO CIEKAWE BILETY POWROTNE DLA 4 OSÓB BYŁY DROŻSZE O 98ZL NIZ W TAMTĄ STRONĘ PANI W KASIE (WŁADYSŁAWOWO) SPRZEDAŁA NAM BILECIKI NA WAGON BEZ PRZEDZIAŁÓW (112 OSÓB W JEDNYM WAGONIKU) A PROSIŁEM O JEDEN PRZEDZAŁ. I NIE WIERZCIE W KLIMĘ TA JEST JAK SOBIE OKIENKA POOTWIERACIE. CIESZĘ SIE ZE ZACZYNAJĄ KURSOWAC "SŁONECZNE " TAM JEST KLIMA CZYSTO SCHLUDNIE I WIDAĆ XXI WIEK CENOWO SĄ 2/3 TAN... rozwiń
Avatar
krakus / 14 lipca 2009 o 11:18
0
W IC właśnie jest beznadziejnie. Niech ktoś spróbuje się przejechać z Warszawy do Krakowa popołudniowym (15-17) IC w piątek, albo np. w poniedziałek o 7 rano z KRK do W-Wy. Brakuje miejsc - 3/4 ludzi siedzi albo na podłodze, albo jak miało szczęście to w Warsie. Nikt o podstawieniu dodatkowego wagonu nawet nie pomyśli. Najlepsze jest to, że sama miejscówka w IC kosztuje rano 25 zł (w expresie 10). Czyli za gazetę i malutkie ciasteczko oraz herbatę płacimy 15 zł, a mówiąc dokładniej herbata i maluteńkie ciasteczko kosztuje 13 zł.

Ewentualnie mamy w zanadrzu jazdę na podłodze za jedyne 82 zł.
W IC właśnie jest beznadziejnie. Niech ktoś spróbuje się przejechać z Warszawy do Krakowa popołudniowym (15-17) IC w piątek, albo np. w poniedziałek o 7 rano z KRK do W-Wy. Brakuje miejsc - 3/4 ludzi siedzi albo na podłodze, albo jak miało szczęście to w Warsie. Nikt o podstawieniu dodatkowego wagonu nawet nie pomyśli. Najlepsze jest to, że sama miejscówka w IC kosztuje rano 25 zł (w expresie 10). Czyli za gazetę i malutkie ciasteczko oraz herbatę płacimy 15 zł, a mówiąc dokładniej herbata i maluteńkie ciasteczko kosztuje 13 zł.

... rozwiń
Avatar
Lokoko / 14 lipca 2009 o 09:40
0
No niestety we wszystkich pociągach IC nie jest najlepiej, ale jak chcesz jechać wygodnie i z fuul wypasem wybierasz TLK, IC czy Ex a nie narzekasz, że jechało się źle. A co do tego pośpiechu trudno się dziwić, że na wschód nie puszczają ładnych wagonów bo raczej to bez sensu szczególnie, że zapewne część składu wjeżdża poza granicę. Ale i tak wiele w pośpiechach musi się zmienić. Na trasie do Trójmiasta jest coraz lepiej ot jakaś jaskółka Pozdro
Avatar
~zenek~ / 9 lipca 2009 o 20:10
0
jakoś nikomu nie przeszkadza jak jedzie busem z kolanami pod brodą
Avatar
Gość / 9 lipca 2009 o 15:38
0
Zgadzam się w 100% z wąskotorowym. Wprawdzie byłem urzędnikiem dyrekcyjnym ale przeobrażenia na kolei oceniam negatywnie. Prosty przykład, moja komórka o zasięgu dyrekcyjnym została podzielona na dwie. Zamiast naczelników, na ich czele stanęli dyrektorzy z niemal dwukrotnie wyższym uposażeniem. Szeregowi pracownicy nic na tym oczywiście nie zyskali. Tak więc przy zmniejszeniu zakresu pracy i obowiązków podwyższyło im się pensje. W innych jednostkach było to samo. Nie mogąc na to patrzeć, przy pierwszej sposobności skorzystałem z propozycji przejścia na emeryturę.
Avatar
wąskotorowy / 9 lipca 2009 o 15:08
0
Gość napisał:
Ten wagon przerobiony z klasy 2 na klasę 1 jest wagonem typu AZ czyli takim który różni sie od klasy 1 tylko kolorem jak ktoś nie wie takich rzeczy niech sie nie wypowiada bo naraża się na śmieszność pozdrawiam z Lublina

Jakim kryteriom powinny odpowiadać wagony pasażerskie oraz oznaczenia wagonów-można się zapoznać klikając na link
[url="http://www.kolej.pl/serwis/oznaczenia/oznaczwagpas.php"]http://www.kolej.pl/serwis/oznaczenia/oznaczwagpas.php[/url]
Avatar
wąskotorowy / 9 lipca 2009 o 14:49
0
Kiedyś na kolei naplęgło się różnorakich związków mających niby chronić pracownika i miejsca pracy,dbać o dobre imię PKP.A tymczasem....
Związkowcy na koszt PKP porobili sobie różne kursy (w tym członków rad nadzorczych),odbywali różne szkolenia,organizowali strajki dezorganizując tym samym przemieszczanie się podróznych.Związkowcy "załapali się" do centrali,wielu otrzymało pracę w dyrekcji generalnej i w radzie nadzorczej.Kolej podzielono na jakieś tam "satelity",pozbyli się pomocników maszynistów,dyżurnych ruchu,zwrotniczych......W zamian za to utwotrzono spółeczki z dyrektorskimi etatami,porobiono obszerne gabinety,zatrudniono nikomu niepotrzebnych urzędników nie mających odpowiedznich kwalifikacji.W zamian za dyrektorskie gabinety dopuszczonodo dewastacji budynków stacyjnych i przystanków osobowych,zwolniono kasjerki biletowe.Budynki na małych stacyjkach zostały rozszabrowane,zarośnięte trawą.Budynki należące kiedyć do PKPO są opuszczone i są siedliskiem meneli i szczurów.A kiedyś taki budynek przynosił dochody.Istniał bufet,kasa buletowa,była poczekalnia dla podróżnych...........
W okresie kanikuły do pociągów jadących nad morze czy w góry lub atrakcyjne miejsca nie można się było dopchać.
A dzisiaj?-kolejarze (na dyrektorskich stanowiskach) rzbrzą u władz lokalnych o dofinansowanie (brak na podwyżki dyrektorskiuch pensji?).Pociągi nie spełniają swoichzadań (jeżdżą nimi przeważnie sami kolejarze).W pociągu można być okradzionym,czasami się zdarza,że z różnych powoidów pociąg po prostu nie wyrusza w trasę.Często pociągi przybywają z opóźnieniem.Dla rozrywki od czasu do czasu kogioś z pociągu wyrzucą w biegu...
I dziwić się,że przez takie postępowanie koleji,nabija się kabzę busiarzom i zmusza się pasażerów do niebezpieczeństwa związanego z podróżowaniem busami.
Którz to widział,aby pociąg pospieszny (ok.10 godz jazdy) był zestawiony wyłącznie z wagonów piętrowych wycofywanych z taboru.Kiedyś takie składy to były wyłacznie pociągi lokalne.
Reasumując:uważam,że kolej NIE POWINNA być dofinansowywana z budżety województwa,te wszystkie spółki kolejowe powinno się sprywatyzować,wóczas zbędni urzędnicy by musieli opuścić dobrze płatną pracę,a dyrektorzy wreszcie wzięli by się za solidną robotę
bo w przeciwnym przypadku nie zarobili by na sól do zsiadłego mleka.No i zamiast liksusowymi samochodami służbowymi (lub salonkami na wczasy) jeździli by drezynami (napędzanymi ręcznie)
....Latarke wzioneś?-wzionem,Wagony spioneś?-Spionem.No to Łodiazd!!!!
Kiedyś na kolei naplęgło się różnorakich związków mających niby chronić pracownika i miejsca pracy,dbać o dobre imię PKP.A tymczasem....
Związkowcy na koszt PKP porobili sobie różne kursy (w tym członków rad nadzorczych),odbywali różne szkolenia,organizowali strajki dezorganizując tym samym przemieszczanie się podróznych.Związkowcy "załapali się" do centrali,wielu otrzymało pracę w dyrekcji generalnej i w radzie nadzorczej.Kolej podzielono na jakieś tam "satelity",pozbyli się pomocników maszynistów,dyżurnych ruchu,z... rozwiń
Avatar
anna s / 9 lipca 2009 o 14:43
0
WITAM PROPONUJE PASAŻEROM IC PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA JESZCZE STARSZE MODELE POCIĄGÓW .JEDYNY ZAKŁAD W HRUBIESZOWIE NAPRAWIAJĄCY WAGONY OSOBOWE WŁAŚNIE ZOSTAJE ZAMKNIĘTY.JEST TO WINA EWIDENTNA DYREKCJI.
Avatar
Kaśka / 9 lipca 2009 o 14:22
0
who napisał:
Ciężko było zrobić zdjecie tego pociągu "Lego Duplo" i dodac do wadomości ?

chyba masz pajacu problemy ze wzrokiem!
Avatar
Gość / 9 lipca 2009 o 13:43
0
marco napisał:
Niestety to tylko jeden z nielicznych przykladow oszustwa jakie serwuje swoim pasazerom PKP, jezdzeod kilku lat PKP na trasie Lublin - Poznań, moglbym napisac ksiazke o naruszeniach warunkow podrozy przez PKP, pijani konduktorzy, smierdzace przedzialy i toalety przypominajace najgorsze kloaki. Poziom kultury obslugi zerowy. Ktos moze zajmie sie tymi spolkami i rozgoni to towarzystwo defraudantow.

jak widziałeś pijanego konduktora trzeba było zadzwonić na Policję myślę że nie jeżdzisz pociągiem i nic nie wiesz o warunkach podróży jesteś zwykłym palantem i piszesz pod publiczkę . Pięć razy w tygodniu dojeżdżam do Warszawy od 9 lat i jakoś nikogo nie widziałem pod wpływem za wyjątkiem podróżnych

jak widziałeś pijanego konduktora trzeba było zadzwonić na Policję myślę że nie jeżdzisz pociągiem i nic nie wiesz o warunkach podróży jesteś zwykłym palantem i piszesz pod publiczkę . Pięć razy w tygodniu dojeżdżam do Warszawy od 9 lat i jakoś nikogo nie widziałem pod wpływem za wyjątkiem podróżnych rozwiń
Avatar
pszcolek / 18 lipca 2009 o 22:20
0
JECHAŁEM NA WAKACJE JANTAREM IC Z CZAŁĄ RODZINĄ I ZNAJOMMI DO WŁADYSŁAWOWA TO POPROSTU WIELKA PORAZKA, SYF I BRÓD WIĘKSZY JAK ZA CZASÓW KOMUNY, CO CIEKAWE BILETY POWROTNE DLA 4 OSÓB BYŁY DROŻSZE O 98ZL NIZ W TAMTĄ STRONĘ PANI W KASIE (WŁADYSŁAWOWO) SPRZEDAŁA NAM BILECIKI NA WAGON BEZ PRZEDZIAŁÓW (112 OSÓB W JEDNYM WAGONIKU) A PROSIŁEM O JEDEN PRZEDZAŁ. I NIE WIERZCIE W KLIMĘ TA JEST JAK SOBIE OKIENKA POOTWIERACIE. CIESZĘ SIE ZE ZACZYNAJĄ KURSOWAC "SŁONECZNE " TAM JEST KLIMA CZYSTO SCHLUDNIE I WIDAĆ XXI WIEK CENOWO SĄ 2/3 TANSZE OD IC A POZA TYM CZAS PODRÓZY JEST TYLKO O 1H DŁUŻSZY NA 500KM( W JAKICH WARUNKACH).
JECHAŁEM NA WAKACJE JANTAREM IC Z CZAŁĄ RODZINĄ I ZNAJOMMI DO WŁADYSŁAWOWA TO POPROSTU WIELKA PORAZKA, SYF I BRÓD WIĘKSZY JAK ZA CZASÓW KOMUNY, CO CIEKAWE BILETY POWROTNE DLA 4 OSÓB BYŁY DROŻSZE O 98ZL NIZ W TAMTĄ STRONĘ PANI W KASIE (WŁADYSŁAWOWO) SPRZEDAŁA NAM BILECIKI NA WAGON BEZ PRZEDZIAŁÓW (112 OSÓB W JEDNYM WAGONIKU) A PROSIŁEM O JEDEN PRZEDZAŁ. I NIE WIERZCIE W KLIMĘ TA JEST JAK SOBIE OKIENKA POOTWIERACIE. CIESZĘ SIE ZE ZACZYNAJĄ KURSOWAC "SŁONECZNE " TAM JEST KLIMA CZYSTO SCHLUDNIE I WIDAĆ XXI WIEK CENOWO SĄ 2/3 TAN... rozwiń
Avatar
krakus / 14 lipca 2009 o 11:18
0
W IC właśnie jest beznadziejnie. Niech ktoś spróbuje się przejechać z Warszawy do Krakowa popołudniowym (15-17) IC w piątek, albo np. w poniedziałek o 7 rano z KRK do W-Wy. Brakuje miejsc - 3/4 ludzi siedzi albo na podłodze, albo jak miało szczęście to w Warsie. Nikt o podstawieniu dodatkowego wagonu nawet nie pomyśli. Najlepsze jest to, że sama miejscówka w IC kosztuje rano 25 zł (w expresie 10). Czyli za gazetę i malutkie ciasteczko oraz herbatę płacimy 15 zł, a mówiąc dokładniej herbata i maluteńkie ciasteczko kosztuje 13 zł.

Ewentualnie mamy w zanadrzu jazdę na podłodze za jedyne 82 zł.
W IC właśnie jest beznadziejnie. Niech ktoś spróbuje się przejechać z Warszawy do Krakowa popołudniowym (15-17) IC w piątek, albo np. w poniedziałek o 7 rano z KRK do W-Wy. Brakuje miejsc - 3/4 ludzi siedzi albo na podłodze, albo jak miało szczęście to w Warsie. Nikt o podstawieniu dodatkowego wagonu nawet nie pomyśli. Najlepsze jest to, że sama miejscówka w IC kosztuje rano 25 zł (w expresie 10). Czyli za gazetę i malutkie ciasteczko oraz herbatę płacimy 15 zł, a mówiąc dokładniej herbata i maluteńkie ciasteczko kosztuje 13 zł.

... rozwiń
Avatar
Lokoko / 14 lipca 2009 o 09:40
0
No niestety we wszystkich pociągach IC nie jest najlepiej, ale jak chcesz jechać wygodnie i z fuul wypasem wybierasz TLK, IC czy Ex a nie narzekasz, że jechało się źle. A co do tego pośpiechu trudno się dziwić, że na wschód nie puszczają ładnych wagonów bo raczej to bez sensu szczególnie, że zapewne część składu wjeżdża poza granicę. Ale i tak wiele w pośpiechach musi się zmienić. Na trasie do Trójmiasta jest coraz lepiej ot jakaś jaskółka Pozdro
Avatar
~zenek~ / 9 lipca 2009 o 20:10
0
jakoś nikomu nie przeszkadza jak jedzie busem z kolanami pod brodą
Avatar
Gość / 9 lipca 2009 o 15:38
0
Zgadzam się w 100% z wąskotorowym. Wprawdzie byłem urzędnikiem dyrekcyjnym ale przeobrażenia na kolei oceniam negatywnie. Prosty przykład, moja komórka o zasięgu dyrekcyjnym została podzielona na dwie. Zamiast naczelników, na ich czele stanęli dyrektorzy z niemal dwukrotnie wyższym uposażeniem. Szeregowi pracownicy nic na tym oczywiście nie zyskali. Tak więc przy zmniejszeniu zakresu pracy i obowiązków podwyższyło im się pensje. W innych jednostkach było to samo. Nie mogąc na to patrzeć, przy pierwszej sposobności skorzystałem z propozycji przejścia na emeryturę.
Avatar
wąskotorowy / 9 lipca 2009 o 15:08
0
Gość napisał:
Ten wagon przerobiony z klasy 2 na klasę 1 jest wagonem typu AZ czyli takim który różni sie od klasy 1 tylko kolorem jak ktoś nie wie takich rzeczy niech sie nie wypowiada bo naraża się na śmieszność pozdrawiam z Lublina

Jakim kryteriom powinny odpowiadać wagony pasażerskie oraz oznaczenia wagonów-można się zapoznać klikając na link
[url="http://www.kolej.pl/serwis/oznaczenia/oznaczwagpas.php"]http://www.kolej.pl/serwis/oznaczenia/oznaczwagpas.php[/url]
Avatar
wąskotorowy / 9 lipca 2009 o 14:49
0
Kiedyś na kolei naplęgło się różnorakich związków mających niby chronić pracownika i miejsca pracy,dbać o dobre imię PKP.A tymczasem....
Związkowcy na koszt PKP porobili sobie różne kursy (w tym członków rad nadzorczych),odbywali różne szkolenia,organizowali strajki dezorganizując tym samym przemieszczanie się podróznych.Związkowcy "załapali się" do centrali,wielu otrzymało pracę w dyrekcji generalnej i w radzie nadzorczej.Kolej podzielono na jakieś tam "satelity",pozbyli się pomocników maszynistów,dyżurnych ruchu,zwrotniczych......W zamian za to utwotrzono spółeczki z dyrektorskimi etatami,porobiono obszerne gabinety,zatrudniono nikomu niepotrzebnych urzędników nie mających odpowiedznich kwalifikacji.W zamian za dyrektorskie gabinety dopuszczonodo dewastacji budynków stacyjnych i przystanków osobowych,zwolniono kasjerki biletowe.Budynki na małych stacyjkach zostały rozszabrowane,zarośnięte trawą.Budynki należące kiedyć do PKPO są opuszczone i są siedliskiem meneli i szczurów.A kiedyś taki budynek przynosił dochody.Istniał bufet,kasa buletowa,była poczekalnia dla podróżnych...........
W okresie kanikuły do pociągów jadących nad morze czy w góry lub atrakcyjne miejsca nie można się było dopchać.
A dzisiaj?-kolejarze (na dyrektorskich stanowiskach) rzbrzą u władz lokalnych o dofinansowanie (brak na podwyżki dyrektorskiuch pensji?).Pociągi nie spełniają swoichzadań (jeżdżą nimi przeważnie sami kolejarze).W pociągu można być okradzionym,czasami się zdarza,że z różnych powoidów pociąg po prostu nie wyrusza w trasę.Często pociągi przybywają z opóźnieniem.Dla rozrywki od czasu do czasu kogioś z pociągu wyrzucą w biegu...
I dziwić się,że przez takie postępowanie koleji,nabija się kabzę busiarzom i zmusza się pasażerów do niebezpieczeństwa związanego z podróżowaniem busami.
Którz to widział,aby pociąg pospieszny (ok.10 godz jazdy) był zestawiony wyłącznie z wagonów piętrowych wycofywanych z taboru.Kiedyś takie składy to były wyłacznie pociągi lokalne.
Reasumując:uważam,że kolej NIE POWINNA być dofinansowywana z budżety województwa,te wszystkie spółki kolejowe powinno się sprywatyzować,wóczas zbędni urzędnicy by musieli opuścić dobrze płatną pracę,a dyrektorzy wreszcie wzięli by się za solidną robotę
bo w przeciwnym przypadku nie zarobili by na sól do zsiadłego mleka.No i zamiast liksusowymi samochodami służbowymi (lub salonkami na wczasy) jeździli by drezynami (napędzanymi ręcznie)
....Latarke wzioneś?-wzionem,Wagony spioneś?-Spionem.No to Łodiazd!!!!
Kiedyś na kolei naplęgło się różnorakich związków mających niby chronić pracownika i miejsca pracy,dbać o dobre imię PKP.A tymczasem....
Związkowcy na koszt PKP porobili sobie różne kursy (w tym członków rad nadzorczych),odbywali różne szkolenia,organizowali strajki dezorganizując tym samym przemieszczanie się podróznych.Związkowcy "załapali się" do centrali,wielu otrzymało pracę w dyrekcji generalnej i w radzie nadzorczej.Kolej podzielono na jakieś tam "satelity",pozbyli się pomocników maszynistów,dyżurnych ruchu,z... rozwiń
Avatar
anna s / 9 lipca 2009 o 14:43
0
WITAM PROPONUJE PASAŻEROM IC PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA JESZCZE STARSZE MODELE POCIĄGÓW .JEDYNY ZAKŁAD W HRUBIESZOWIE NAPRAWIAJĄCY WAGONY OSOBOWE WŁAŚNIE ZOSTAJE ZAMKNIĘTY.JEST TO WINA EWIDENTNA DYREKCJI.
Avatar
Kaśka / 9 lipca 2009 o 14:22
0
who napisał:
Ciężko było zrobić zdjecie tego pociągu "Lego Duplo" i dodac do wadomości ?

chyba masz pajacu problemy ze wzrokiem!
Avatar
Gość / 9 lipca 2009 o 13:43
0
marco napisał:
Niestety to tylko jeden z nielicznych przykladow oszustwa jakie serwuje swoim pasazerom PKP, jezdzeod kilku lat PKP na trasie Lublin - Poznań, moglbym napisac ksiazke o naruszeniach warunkow podrozy przez PKP, pijani konduktorzy, smierdzace przedzialy i toalety przypominajace najgorsze kloaki. Poziom kultury obslugi zerowy. Ktos moze zajmie sie tymi spolkami i rozgoni to towarzystwo defraudantow.

jak widziałeś pijanego konduktora trzeba było zadzwonić na Policję myślę że nie jeżdzisz pociągiem i nic nie wiesz o warunkach podróży jesteś zwykłym palantem i piszesz pod publiczkę . Pięć razy w tygodniu dojeżdżam do Warszawy od 9 lat i jakoś nikogo nie widziałem pod wpływem za wyjątkiem podróżnych

jak widziałeś pijanego konduktora trzeba było zadzwonić na Policję myślę że nie jeżdzisz pociągiem i nic nie wiesz o warunkach podróży jesteś zwykłym palantem i piszesz pod publiczkę . Pięć razy w tygodniu dojeżdżam do Warszawy od 9 lat i jakoś nikogo nie widziałem pod wpływem za wyjątkiem podróżnych rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 16

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pies służbowy zatrzymał się przy bagażniku auta. W środku były trzy słoiki

Pies służbowy zatrzymał się przy bagażniku auta. W środku były trzy słoiki 0 2

Z posiadanych przez policjantów informacji wynikało, że 20-letni mieszkaniec Łęcznej może posiadać narkotyki.

7 pytań, które pomaga zbudować markę

7 pytań, które pomaga zbudować markę 0 0

Wojewoda lubelski mówił o Marszu Równości jako promowaniu „zboczeń, dewiacji i wynaturzeń”. Sprawa wróci do sądu

Wojewoda lubelski mówił o Marszu Równości jako promowaniu „zboczeń, dewiacji i wynaturzeń”. Sprawa wróci do sądu 4 4

Wojewoda lubelski wróci na ławę oskarżonych. Przemysław Czarnek mówił o Marszu Równości jako promowaniu „zboczeń, dewiacji i wynaturzeń”.

Festiwal Kultury Ukraińskiej "Ukraina w Centrum Lublina" [program]
22 listopada 2018, 17:00

Festiwal Kultury Ukraińskiej "Ukraina w Centrum Lublina" [program] 0 0

Co Gdzie Kiedy. Już po raz 11. w Lublinie zorganizowany zostanie Festiwal Kultury Ukraińskiej Ukraina w Centrum Lublina. W tym roku Fundacja Kultury Duchowej Pogranicza zaprasza w dniach 22-25 listopada.

Centrum handlowe to znacznie więcej niż sklepy

Centrum handlowe to znacznie więcej niż sklepy 0

Rozmowa z Jackiem Garbaczewskim, dyrektorem SKENDE.

Na ul. Narutowicza w Lublinie zobaczył zataczającą się kobietę z wózkiem

Na ul. Narutowicza w Lublinie zobaczył zataczającą się kobietę z wózkiem 9 5

Zataczającą się z wózkiem kobietę, zauważył w centrum Lublina przechodzień i poinformował o tym policjantów.

Samochód kierowcy Taxify odjechał na lawecie. Jeśli nie zapłaci kary, zostanie zlicytowany

Samochód kierowcy Taxify odjechał na lawecie. Jeśli nie zapłaci kary, zostanie zlicytowany 35 5

Piątkowo-sobotnia noc zaowocowała kolejnymi kontrolami kierowców wykonujących przewozy za pośrednictwem aplikacji Taxify. Jedno z aut odjechało na lawecie.

Pasja, jaką jest wędkarstwo

Pasja, jaką jest wędkarstwo 0 0

Wędkowanie nie powinno nikogo dziwić, jeśli znajdzie stałe miejsce wśród zainteresowań współczesnych facetów. Niemniej jednak, w obecnych czasach wiele kobiet, odkrywa w nim swoją naturę. Pasjonaci to naprawdę pełne życia i zawziętości osoby, które poświęcić dla wędkarstwa są w stanie wiele. Co kieruje hobbystami, że pomimo niesprzyjających warunków i licznych obowiązków, znajdują czas na wodne przygody i łowiska?

Ślisko na drogach. Straciła panowanie nad oplem, uderzyła w volkswagena

Ślisko na drogach. Straciła panowanie nad oplem, uderzyła w volkswagena 0 3

Do wypadku doszło w niedzielę około godz. 23:30 w miejscowości Bogdanka.

Zmiana warty w gminach powiatu puławskiego. Terminy pierwszych sesji

Zmiana warty w gminach powiatu puławskiego. Terminy pierwszych sesji 1 6

W tym tygodniu dojdzie do zaprzysiężenia wybranych w ostatnich wyborach radnych nowej kadencji oraz wójtów, burmistrzów i prezydenta. Pierwsze uroczyste sesje w gminach powiatu puławskiego odbędą się w Kurowie, Janowcu i Kazimierzu Dolnym. Jako ostatni zaprzysiężenie złoży nowy samorząd w Baranowie.

Kombucha - dlaczego warto ją pić?

Kombucha - dlaczego warto ją pić? 0 0

Kombucha, inaczej grzyb herbaciany. Na jego bazie przygotowuje się napój z kombuchy. Jego właściwości lecznicze są od wieków wykorzystywane w medycynie naturalnej. Napój z kombuchy jest polecany na prawie wszystkie schorzenia, jako eliksir życia i uniwersalny środek leczniczy.

Po awarii wodociągu mieszkańcy zostali odcięci od wody. "Sklepy pozamykane, nie podstawili nawet beczkowozu"
Alarm 24

Po awarii wodociągu mieszkańcy zostali odcięci od wody. "Sklepy pozamykane, nie podstawili nawet beczkowozu" 4 4

W Siedliszczu (pow. chełmski) już w sobotę doszło do awarii głównej magistrali tamtejszego wodociągu. Nasz Czytelnik z tej miejscowości ma żal do władz gminy, że przez całą niedzielę niczego w tej sprawie nie zrobiły.

Paweł Oponowicz (trener Granicy Terespol): Jest lekki niedosyt

Paweł Oponowicz (trener Granicy Terespol): Jest lekki niedosyt 1 0

Rozmowa z Pawłem Oponowiczem, trenerem Granicy Terespol, beniaminka zajmującego na półmetku rozgrywek czwartą pozycję w bialskiej klasie okręgowej

Jeśli nie widzisz, nie tak łatwo zrozumieć co to jest komiks. Lubelska inicjatywa to jedyna taka w Polsce
Magazyn

Jeśli nie widzisz, nie tak łatwo zrozumieć co to jest komiks. Lubelska inicjatywa to jedyna taka w Polsce 0 0

Dziesięciolecie działalności świętuje w tym roku lubelska Wypożyczalnia Książek Dotykowych. To jedyna taka inicjatywa w Polsce, dzięki której na buziach niewidomych i niedowidzących dzieci ukazuje się najpiękniejszy uśmiech wywołany kontaktem z ilustrowaną książką.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.