Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

12 listopada 2009 r.
21:14
Edytuj ten wpis

Przedsiębiorcy: Posłowie nie walczą o drogi ekspresowe na Lubelszczyźnie

0 31 A A

Lubelscy biznesmeni podnieśli w czwartek alarm. Twierdzą, że realizacja kluczowych dla Lubelszczyzny drogowych inwestycji jest zagrożona, a nasi parlamentarzyści nie robią nic, by zabezpieczyć lubelskie interesy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Wczoraj Rada Przedsiębiorczości Lubelszczyzny już po raz drugi zaapelowała do ministra infrastruktury (pierwszy raz pozostał bez odpowiedzi), by zainteresował się fatalnym stanem dróg na Lubelszczyźnie.

– Sytuacja wygląda naprawdę groźnie. Część dróg wypada z realizacji, a budowa innych jest odkładana w nieskończoność – twierdzi Maciej Maniecki, prezes rady. – Jesteśmy traktowani jak region drugiej kategorii. Sądzimy, że drogi S-10, S-11 i S-5 (w zachodniej Polsce – red.) weszły do Narodowego Programu Budowy Dróg kosztem naszych inwestycji, które z niego wypadły.

Przedsiębiorców niepokoi odłożenie w czasie budowy drogi S-12 od Piask do granicy w Dorohusku. Twierdzą też, że budowa obwodnicy Lublina, przebiegającej przez Konopnicę i Dąbrowicę, pozostaje obietnicą bez pokrycia, bo brakuje funduszy. Nie wiadomo, co z odcinkiem S-19 z Lublina do Kraśnika (miał być przebudowywany w tym roku, nic z tego nie wyszło – red.) oraz drogi krajowej nr 74 na odcinku Kraśnik–Annopol.

– Wszystko co dobre kończy się na granicy naszego województwa. Nie ma projektu południowej części obwodnicy Warszawy. O ekspresowym połączeniu z Warszawą (trasa S-17 – red.) nie mamy co marzyć nie tylko w 2013 roku, ale nawet w 2020 roku – uważa Wiktor Szyborski z RPL. I dodaje: Parlamentarzyści z Podkarpacia potrafią skutecznie lobbować. A my tracimy szansę na wyjście z tego żenującego, zacofanego regionu.

Przedsiębiorcy nie zostawili na lubelskich parlamentarzystach suchej nitki. Przypomnieli „Deklarację Lubelską”, podpisaną 19 stycznia 2009 roku, w której nasi posłowie zobowiązali się działać na rzecz lepszego skomunikowania Lubelszczyzny. – A dziś widzimy, że troska naszych parlamentarzystów o inwestycje drogowe jest żadna – twierdzi prof. Włodzimierz Sitko. – Zasługują na czerwone kartki – dodaje Maniecki.

Poseł Stanisław Żmijan (PO), przewodniczący Sejmowej Komisji Infrastruktury odpiera zarzuty: Środki na S-17 są zabezpieczone, a do przebudowy S-19 zostanie w listopadzie powołana specjalna spółka. Ale traktuję to wystąpienie przedsiębiorców jako doping dla naszych posłów.

Powodów do niepokoju nie widzi też Janusz Wójtowicz, dyrektor lubelskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. – Nikt nie obiecywał, że S-12 powstanie do 2015 roku. A na budowę S-17 lada moment ogłosimy przetarg. Nie ma też żadnych zagrożeń, jeśli chodzi o S-19. Jesteśmy traktowani przez centralę naprawdę dobrze – uważa dyrektor Wójtowicz.

Komentarze 31

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
szofer / 25 marca 2014 o 14:07
0

zapraszam na drogę krajową nr 74 odcinek ANNOPOL-GOŚCIERADÓW wizytówka lubelszczyzny !!!!! to jest Q ....!!!!!! SKANDAL !!!!!!! WSTYD !!!! nie ma gorszego odcinka krajówki na lubelszczyźnie NIE MA !!!!

jest odcinek drogi 82 Kopina -Urszulin

Avatar
radny / 25 marca 2014 o 14:03
0

Ja sądzę że takich odcinków jest więcej.

Niemcy budująspecjalne tory do badania zachowań aut na jezdni w różnych warunkach.

My lubelacy, cała lubelszczyzna nie musi jeżdzićdo Niemiec/ i nie chodzi zupełnie o te nie miejsce pod Lublinem/ aby przetestować auto : zawieszenie, układ kierowniczy , czy tez zachowanie całego auta w róznych warunkach.

Wystarczy wykonać trasę np. Lubartów - Parczew, Krasbnystaw-Hrubieszów lub L-n - Biłgoraj.

Doskonałe odcinki testowe w drogach powiatowych. Ale żeby nie było tak tragicznie: to jeszcze jeden przykład małe j drogi o któąwalcząmieszkańcy Zemborzyc Podleśnych.

Ulica Pszczela od strony lublina do końca drogi jadąca do Lasu w Zemborzychach Podleśnych.

Odcinek stale w tych samych miejscach łatany "plackami" - do czasu kolejnych opadów śniegu i nasepujacych po nich rozrtopach. Istnieją przecież tablice dziury na jezdni czy coś w tym rodzaju i temat powraca co roku jak bumerang.

Pozdrawiam Zarząd Dróg Powiatowych w Bełżychach ul.Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce 81 516-24-75

I telefoniczne interwencje na nic sie zdają.........to po prostu żenujące.

Tylko ostre cięcia personalne mogą uzdrowić tą patologię i tak chora sytuację.

re cięcia personalne mogą uzdrowić tą patologię i tak chora sytuację.

rozwiń
Avatar
ŁOWCA SKÓR / 25 marca 2014 o 13:40
0

a ja z Lublina mojego Lublina - mówię tym nikczemnym zwolennikom rydzoka + kaczora zdecydowane NIE !!!!!!              ta banda jest w stanie rozpieprzyć Polskę za rok więc komu Polska leży na sercu niech nie słucha opałych kłamców w sukienkach, ich przywódcę tow. rydzoka - Złodzieja pierwszej wody,ich szefów arcy pedofilów i p..łów a głosuje na ludzi, - normalnych, których dookoła nas nie brak

JUDE ???

JUDE ???

rozwiń
Avatar
jo / 25 marca 2014 o 13:40
0

Ja sądzę że takich odcinków jest więcej.

Niemcy budująspecjalne tory do badania zachowań aut na jezdni w różnych warunkach.

My lubelacy, cała lubelszczyzna nie musi jeżdzićdo Niemiec/ i nie chodzi zupełnie o te nie miejsce pod Lublinem/ aby przetestować auto : zawieszenie, układ kierowniczy , czy tez zachowanie całego auta w róznych warunkach.

Wystarczy wykonać trasę np. Lubartów - Parczew, Krasbnystaw-Hrubieszów lub L-n - Biłgoraj.

Doskonałe odcinki testowe w drogach powiatowych. Ale żeby nie było tak tragicznie: to jeszcze jeden przykład małe j drogi o któąwalcząmieszkańcy Zemborzyc Podleśnych.

Ulica Pszczela od strony lublina do końca drogi jadąca do Lasu w Zemborzychach Podleśnych.

Odcinek stale w tych samych miejscach łatany "plackami" - do czasu kolejnych opadów śniegu i nasepujacych po nich rozrtopach. Istnieją przecież tablice dziury na jezdni czy coś w tym rodzaju i temat powraca co roku jak bumerang.

Pozdrawiam Zarząd Dróg Powiatowych w Bełżychach ul.Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce 81 516-24-75

I telefoniczne interwencje na nic sie zdają.........to po prostu żenujące.

Fajnie chce facio drogę pod chałupę ! A może do garażu na balkon ?

ce facio drogę pod chałupę ! A może do garażu na balkon ?

rozwiń
Avatar
eurolublinianin / 25 marca 2014 o 13:37
0

mam was w du*** owieczki ojca tadzia i inne oszolomy . obsranemu PISuarowi mowie nie.

a ja z Lublina mojego Lublina - mówię tym nikczemnym zwolennikom rydzoka + kaczora zdecydowane NIE !!!!!!              ta banda jest w stanie rozpieprzyć Polskę za rok więc komu Polska leży na sercu niech nie słucha opałych kłamców w sukienkach, ich przywódcę tow. rydzoka - Złodzieja pierwszej wody,ich szefów arcy pedofilów i p..łów a głosuje na ludzi, - normalnych, których dookoła nas nie brak

a ja z Lublina mojego Lublina - mówię tym nikczemnym zwolennikom rydzoka + kaczora zdecydowane NIE !!!!!!              ta banda jest w stanie rozpieprzyć Polskę za rok więc komu Polska leży na sercu niech nie słucha opałych kłamców w sukienkach, ich przywódcę tow. rydzoka - Złodzieja pierwszej wody,ich szefów arcy pedofilów i p..łów a głosuje na ludzi, - normalnych, których dookoła nas nie brak

rozwiń
Avatar
c+ / 25 marca 2014 o 13:07
0

Ja sądzę że takich odcinków jest więcej.

Niemcy budująspecjalne tory do badania zachowań aut na jezdni w różnych warunkach.

My lubelacy, cała lubelszczyzna nie musi jeżdzićdo Niemiec/ i nie chodzi zupełnie o te nie miejsce pod Lublinem/ aby przetestować auto : zawieszenie, układ kierowniczy , czy tez zachowanie całego auta w róznych warunkach.

Wystarczy wykonać trasę np. Lubartów - Parczew, Krasbnystaw-Hrubieszów lub L-n - Biłgoraj.

Doskonałe odcinki testowe w drogach powiatowych. Ale żeby nie było tak tragicznie: to jeszcze jeden przykład małe j drogi o któąwalcząmieszkańcy Zemborzyc Podleśnych.

Ulica Pszczela od strony lublina do końca drogi jadąca do Lasu w Zemborzychach Podleśnych.

Odcinek stale w tych samych miejscach łatany "plackami" - do czasu kolejnych opadów śniegu i nasepujacych po nich rozrtopach. Istnieją przecież tablice dziury na jezdni czy coś w tym rodzaju i temat powraca co roku jak bumerang.

Pozdrawiam Zarząd Dróg Powiatowych w Bełżychach ul.Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce 81 516-24-75

I telefoniczne interwencje na nic sie zdają.........to po prostu żenujące.

Ja sądzę że takich odcinków jest więcej.

Niemcy budująspecjalne tory do badania zachowań aut na jezdni w różnych warunkach.

My lubelacy, cała lubelszczyzna nie musi jeżdzićdo Niemiec/ i nie chodzi zupełnie o te nie miejsce pod Lublinem/ aby przetestować auto : zawieszenie, układ kierowniczy , czy tez zachowanie całego auta w róznych warunkach.

Wystarczy wykonać trasę np. Lubartów - Parczew, Krasbnystaw-Hrubieszów lub L-n - Biłgoraj.

Doskonałe odcinki testowe w drogach powiatowych. Ale żeby nie było tak tragiczn... rozwiń

Avatar
Wiesiek / 17 maja 2013 o 22:30
0
Przed chwilą wróciłem z świętokrzyskiego wszystkie drogi nowe, wojewódzkie, powiatowe nawet gminne nie mówiąc jak przebudowywane są same Kielce, oczywiście drogi krajowe już drugi raz przebudowują. U nas na województwie to zaścianka ani jednej drogi wojewódzkiej, powiatowej nie zrobili nowej. Słowo parlamentarzyści z Lubelszczyzny nie powinno być w ogóle wymawiane, to jakieś nieporozumienie. Po prostu to zacofany wschód. 2 tyg. temu byłem na Ukrainie i od naszej granicy w Dorohusku do Kowla jest wybudowana 100 km nowa droga 2 pasy w jednym kierunku. Więc przestańmy też opowiadać , że na Ukrainie gorzej, Ukraińcy z nas się śmieją. To tragedia. A gdzie te obwodnice z Konopnicy do mostu w Kamieniu, co też następne obiecanki. Wstydzę się za nasze władze wojewódzkie. Mam do czynienia z ludżmi z całej Polski i nie tylko ile jeszcze mogę się tłumaczyć za nieudaczników . To żenada
Przed chwilą wróciłem z świętokrzyskiego wszystkie drogi nowe, wojewódzkie, powiatowe nawet gminne nie mówiąc jak przebudowywane są same Kielce, oczywiście drogi krajowe już drugi raz przebudowują. U nas na województwie to zaścianka ani jednej drogi wojewódzkiej, powiatowej nie zrobili nowej. Słowo parlamentarzyści z Lubelszczyzny nie powinno być w ogóle wymawiane, to jakieś nieporozumienie. Po prostu to zacofany wschód. 2 tyg. temu byłem na Ukrainie i od naszej granicy w Dorohusku do Kowla jest wybudowana 100 km nowa droga 2 pasy w jednym k... rozwiń
Avatar
lubelak / 15 listopada 2009 o 18:28
0
haryski napisał:
Panie Wojtowicz panie S.Zmijan jest pan smieszny czekacie spokojnie do konca kadencji i do emerytury przedsiebiorcy i mieszkancy regionu maja racje 1Lubin -brak Obodnicy i drogi ekspresoewj WAWA- Lublin-Pulawy brak obwodnicy 1/2 pozostale brak kasy Naleczow miasto sanatoryjne moze tylko pomarzyc o obwodnicy Tomaszow L. tez marzenie .Rzeszow -budowanaAUTOSTRADAzGRANICY do MALOPOLSKI jesyt kasa 960 mil zlotych PRZEMYSL obwodnica jest kasa 205 mil zlotych .Terminal -lotniska Rzeszow ponad 200mil zlotych.nie mowiac o miastach i regionach pomorza czy sciany zachodniej

Masz kolego u mnie flaszkę za doskonałą ocenę "pracy" obu pożal się Boże "drogowców".
Zgadzam się z twoją oceną w 200%.

Masz kolego u mnie flaszkę za doskonałą ocenę "pracy" obu pożal się Boże "drogowców".
Zgadzam się z twoją oceną w 200%. rozwiń
Avatar
też przedsiębiorca / 13 listopada 2009 o 14:22
0
przeciebiorca napisał:
Nasz dyr Wojtowicz jak by mogl to nie zrobilby zadnego zjazdu z zadnej drogi jego nie interesuje rozwoj regionu i miejsca pracy tylko droga kturej niema a firme DODP to jak biuro podruzy bo jezdzi po calym swiecie po konferencjiach a u nas jak drog nie bylo to i pod jego zadami nie bedzie.

Wójtowicz nie robi nic, żeby inwestycje drogowe na lubelszczyżnie ruszyły pełną parą - on po prostu nie ma czasu się tym zająć! Mam nadzieję, że dożyję czasu, kiedy pójdzie siedzię za wypadek z potrąceniem dziewczyny na przejściu dla pieszych albo opuści na zawsze województwo lubelskie. Największy szkodnik drogowy w województwie lubelskim!

Wójtowicz nie robi nic, żeby inwestycje drogowe na lubelszczyżnie ruszyły pełną parą - on po prostu nie ma czasu się tym zająć! Mam nadzieję, że dożyję czasu, kiedy pójdzie siedzię za wypadek z potrąceniem dziewczyny na przejściu dla pieszych albo opuści na zawsze województwo lubelskie. Największy szkodnik drogowy w województwie lubelskim! rozwiń
Avatar
przeciebiorca / 13 listopada 2009 o 12:19
0
Nasz dyr Wojtowicz jak by mogl to nie zrobilby zadnego zjazdu z zadnej drogi jego nie interesuje rozwoj regionu i miejsca pracy tylko droga kturej niema a firme DODP to jak biuro podruzy bo jezdzi po calym swiecie po konferencjiach a u nas jak drog nie bylo to i pod jego zadami nie bedzie.
Avatar
szofer / 25 marca 2014 o 14:07
0

zapraszam na drogę krajową nr 74 odcinek ANNOPOL-GOŚCIERADÓW wizytówka lubelszczyzny !!!!! to jest Q ....!!!!!! SKANDAL !!!!!!! WSTYD !!!! nie ma gorszego odcinka krajówki na lubelszczyźnie NIE MA !!!!

jest odcinek drogi 82 Kopina -Urszulin

Avatar
radny / 25 marca 2014 o 14:03
0

Ja sądzę że takich odcinków jest więcej.

Niemcy budująspecjalne tory do badania zachowań aut na jezdni w różnych warunkach.

My lubelacy, cała lubelszczyzna nie musi jeżdzićdo Niemiec/ i nie chodzi zupełnie o te nie miejsce pod Lublinem/ aby przetestować auto : zawieszenie, układ kierowniczy , czy tez zachowanie całego auta w róznych warunkach.

Wystarczy wykonać trasę np. Lubartów - Parczew, Krasbnystaw-Hrubieszów lub L-n - Biłgoraj.

Doskonałe odcinki testowe w drogach powiatowych. Ale żeby nie było tak tragicznie: to jeszcze jeden przykład małe j drogi o któąwalcząmieszkańcy Zemborzyc Podleśnych.

Ulica Pszczela od strony lublina do końca drogi jadąca do Lasu w Zemborzychach Podleśnych.

Odcinek stale w tych samych miejscach łatany "plackami" - do czasu kolejnych opadów śniegu i nasepujacych po nich rozrtopach. Istnieją przecież tablice dziury na jezdni czy coś w tym rodzaju i temat powraca co roku jak bumerang.

Pozdrawiam Zarząd Dróg Powiatowych w Bełżychach ul.Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce 81 516-24-75

I telefoniczne interwencje na nic sie zdają.........to po prostu żenujące.

Tylko ostre cięcia personalne mogą uzdrowić tą patologię i tak chora sytuację.

re cięcia personalne mogą uzdrowić tą patologię i tak chora sytuację.

rozwiń
Avatar
ŁOWCA SKÓR / 25 marca 2014 o 13:40
0

a ja z Lublina mojego Lublina - mówię tym nikczemnym zwolennikom rydzoka + kaczora zdecydowane NIE !!!!!!              ta banda jest w stanie rozpieprzyć Polskę za rok więc komu Polska leży na sercu niech nie słucha opałych kłamców w sukienkach, ich przywódcę tow. rydzoka - Złodzieja pierwszej wody,ich szefów arcy pedofilów i p..łów a głosuje na ludzi, - normalnych, których dookoła nas nie brak

JUDE ???

JUDE ???

rozwiń
Avatar
jo / 25 marca 2014 o 13:40
0

Ja sądzę że takich odcinków jest więcej.

Niemcy budująspecjalne tory do badania zachowań aut na jezdni w różnych warunkach.

My lubelacy, cała lubelszczyzna nie musi jeżdzićdo Niemiec/ i nie chodzi zupełnie o te nie miejsce pod Lublinem/ aby przetestować auto : zawieszenie, układ kierowniczy , czy tez zachowanie całego auta w róznych warunkach.

Wystarczy wykonać trasę np. Lubartów - Parczew, Krasbnystaw-Hrubieszów lub L-n - Biłgoraj.

Doskonałe odcinki testowe w drogach powiatowych. Ale żeby nie było tak tragicznie: to jeszcze jeden przykład małe j drogi o któąwalcząmieszkańcy Zemborzyc Podleśnych.

Ulica Pszczela od strony lublina do końca drogi jadąca do Lasu w Zemborzychach Podleśnych.

Odcinek stale w tych samych miejscach łatany "plackami" - do czasu kolejnych opadów śniegu i nasepujacych po nich rozrtopach. Istnieją przecież tablice dziury na jezdni czy coś w tym rodzaju i temat powraca co roku jak bumerang.

Pozdrawiam Zarząd Dróg Powiatowych w Bełżychach ul.Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce 81 516-24-75

I telefoniczne interwencje na nic sie zdają.........to po prostu żenujące.

Fajnie chce facio drogę pod chałupę ! A może do garażu na balkon ?

ce facio drogę pod chałupę ! A może do garażu na balkon ?

rozwiń
Avatar
eurolublinianin / 25 marca 2014 o 13:37
0

mam was w du*** owieczki ojca tadzia i inne oszolomy . obsranemu PISuarowi mowie nie.

a ja z Lublina mojego Lublina - mówię tym nikczemnym zwolennikom rydzoka + kaczora zdecydowane NIE !!!!!!              ta banda jest w stanie rozpieprzyć Polskę za rok więc komu Polska leży na sercu niech nie słucha opałych kłamców w sukienkach, ich przywódcę tow. rydzoka - Złodzieja pierwszej wody,ich szefów arcy pedofilów i p..łów a głosuje na ludzi, - normalnych, których dookoła nas nie brak

a ja z Lublina mojego Lublina - mówię tym nikczemnym zwolennikom rydzoka + kaczora zdecydowane NIE !!!!!!              ta banda jest w stanie rozpieprzyć Polskę za rok więc komu Polska leży na sercu niech nie słucha opałych kłamców w sukienkach, ich przywódcę tow. rydzoka - Złodzieja pierwszej wody,ich szefów arcy pedofilów i p..łów a głosuje na ludzi, - normalnych, których dookoła nas nie brak

rozwiń
Avatar
c+ / 25 marca 2014 o 13:07
0

Ja sądzę że takich odcinków jest więcej.

Niemcy budująspecjalne tory do badania zachowań aut na jezdni w różnych warunkach.

My lubelacy, cała lubelszczyzna nie musi jeżdzićdo Niemiec/ i nie chodzi zupełnie o te nie miejsce pod Lublinem/ aby przetestować auto : zawieszenie, układ kierowniczy , czy tez zachowanie całego auta w róznych warunkach.

Wystarczy wykonać trasę np. Lubartów - Parczew, Krasbnystaw-Hrubieszów lub L-n - Biłgoraj.

Doskonałe odcinki testowe w drogach powiatowych. Ale żeby nie było tak tragicznie: to jeszcze jeden przykład małe j drogi o któąwalcząmieszkańcy Zemborzyc Podleśnych.

Ulica Pszczela od strony lublina do końca drogi jadąca do Lasu w Zemborzychach Podleśnych.

Odcinek stale w tych samych miejscach łatany "plackami" - do czasu kolejnych opadów śniegu i nasepujacych po nich rozrtopach. Istnieją przecież tablice dziury na jezdni czy coś w tym rodzaju i temat powraca co roku jak bumerang.

Pozdrawiam Zarząd Dróg Powiatowych w Bełżychach ul.Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce 81 516-24-75

I telefoniczne interwencje na nic sie zdają.........to po prostu żenujące.

Ja sądzę że takich odcinków jest więcej.

Niemcy budująspecjalne tory do badania zachowań aut na jezdni w różnych warunkach.

My lubelacy, cała lubelszczyzna nie musi jeżdzićdo Niemiec/ i nie chodzi zupełnie o te nie miejsce pod Lublinem/ aby przetestować auto : zawieszenie, układ kierowniczy , czy tez zachowanie całego auta w róznych warunkach.

Wystarczy wykonać trasę np. Lubartów - Parczew, Krasbnystaw-Hrubieszów lub L-n - Biłgoraj.

Doskonałe odcinki testowe w drogach powiatowych. Ale żeby nie było tak tragiczn... rozwiń

Avatar
Wiesiek / 17 maja 2013 o 22:30
0
Przed chwilą wróciłem z świętokrzyskiego wszystkie drogi nowe, wojewódzkie, powiatowe nawet gminne nie mówiąc jak przebudowywane są same Kielce, oczywiście drogi krajowe już drugi raz przebudowują. U nas na województwie to zaścianka ani jednej drogi wojewódzkiej, powiatowej nie zrobili nowej. Słowo parlamentarzyści z Lubelszczyzny nie powinno być w ogóle wymawiane, to jakieś nieporozumienie. Po prostu to zacofany wschód. 2 tyg. temu byłem na Ukrainie i od naszej granicy w Dorohusku do Kowla jest wybudowana 100 km nowa droga 2 pasy w jednym kierunku. Więc przestańmy też opowiadać , że na Ukrainie gorzej, Ukraińcy z nas się śmieją. To tragedia. A gdzie te obwodnice z Konopnicy do mostu w Kamieniu, co też następne obiecanki. Wstydzę się za nasze władze wojewódzkie. Mam do czynienia z ludżmi z całej Polski i nie tylko ile jeszcze mogę się tłumaczyć za nieudaczników . To żenada
Przed chwilą wróciłem z świętokrzyskiego wszystkie drogi nowe, wojewódzkie, powiatowe nawet gminne nie mówiąc jak przebudowywane są same Kielce, oczywiście drogi krajowe już drugi raz przebudowują. U nas na województwie to zaścianka ani jednej drogi wojewódzkiej, powiatowej nie zrobili nowej. Słowo parlamentarzyści z Lubelszczyzny nie powinno być w ogóle wymawiane, to jakieś nieporozumienie. Po prostu to zacofany wschód. 2 tyg. temu byłem na Ukrainie i od naszej granicy w Dorohusku do Kowla jest wybudowana 100 km nowa droga 2 pasy w jednym k... rozwiń
Avatar
lubelak / 15 listopada 2009 o 18:28
0
haryski napisał:
Panie Wojtowicz panie S.Zmijan jest pan smieszny czekacie spokojnie do konca kadencji i do emerytury przedsiebiorcy i mieszkancy regionu maja racje 1Lubin -brak Obodnicy i drogi ekspresoewj WAWA- Lublin-Pulawy brak obwodnicy 1/2 pozostale brak kasy Naleczow miasto sanatoryjne moze tylko pomarzyc o obwodnicy Tomaszow L. tez marzenie .Rzeszow -budowanaAUTOSTRADAzGRANICY do MALOPOLSKI jesyt kasa 960 mil zlotych PRZEMYSL obwodnica jest kasa 205 mil zlotych .Terminal -lotniska Rzeszow ponad 200mil zlotych.nie mowiac o miastach i regionach pomorza czy sciany zachodniej

Masz kolego u mnie flaszkę za doskonałą ocenę "pracy" obu pożal się Boże "drogowców".
Zgadzam się z twoją oceną w 200%.

Masz kolego u mnie flaszkę za doskonałą ocenę "pracy" obu pożal się Boże "drogowców".
Zgadzam się z twoją oceną w 200%. rozwiń
Avatar
też przedsiębiorca / 13 listopada 2009 o 14:22
0
przeciebiorca napisał:
Nasz dyr Wojtowicz jak by mogl to nie zrobilby zadnego zjazdu z zadnej drogi jego nie interesuje rozwoj regionu i miejsca pracy tylko droga kturej niema a firme DODP to jak biuro podruzy bo jezdzi po calym swiecie po konferencjiach a u nas jak drog nie bylo to i pod jego zadami nie bedzie.

Wójtowicz nie robi nic, żeby inwestycje drogowe na lubelszczyżnie ruszyły pełną parą - on po prostu nie ma czasu się tym zająć! Mam nadzieję, że dożyję czasu, kiedy pójdzie siedzię za wypadek z potrąceniem dziewczyny na przejściu dla pieszych albo opuści na zawsze województwo lubelskie. Największy szkodnik drogowy w województwie lubelskim!

Wójtowicz nie robi nic, żeby inwestycje drogowe na lubelszczyżnie ruszyły pełną parą - on po prostu nie ma czasu się tym zająć! Mam nadzieję, że dożyję czasu, kiedy pójdzie siedzię za wypadek z potrąceniem dziewczyny na przejściu dla pieszych albo opuści na zawsze województwo lubelskie. Największy szkodnik drogowy w województwie lubelskim! rozwiń
Avatar
przeciebiorca / 13 listopada 2009 o 12:19
0
Nasz dyr Wojtowicz jak by mogl to nie zrobilby zadnego zjazdu z zadnej drogi jego nie interesuje rozwoj regionu i miejsca pracy tylko droga kturej niema a firme DODP to jak biuro podruzy bo jezdzi po calym swiecie po konferencjiach a u nas jak drog nie bylo to i pod jego zadami nie bedzie.
Zobacz wszystkie komentarze 31

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

W roli głównej: Bloki - pokaz filmu w Warsztatach Kultury
27 września 2018, 18:00

W roli głównej: Bloki - pokaz filmu w Warsztatach Kultury 0 0

Co Gdzie Kiedy. 27 września o godz. 18 w Warsztatach Kultury (ul. Grodzka 5a) odbędzie się pokaz filmu Bloki połączony ze spotkaniem.

MKS Perła gra w Kościerzynie. Wygara to ich obowiązek

MKS Perła gra w Kościerzynie. Wygara to ich obowiązek 3 0

MKS Perła Lublin w środę o godz. 18 zmierzy się na wyjeździe z UKS PCM Kościerzyna. Dla podopiecznych Roberta Lisa będzie to ostatni mecz przed trwającą ponad dwa tygodnie przerwą na zgrupowanie reprezentacji Polski

Lublin: Zmiana w organizacji ruchu na ul. Krochmalnej
galeria

Lublin: Zmiana w organizacji ruchu na ul. Krochmalnej 0 3

 W środę po porannym szczycie komunikacyjnym zmieniona ma być organizacja ruchu na skrzyżowaniu ul. Krochmalnej z Diamentową

Przedstawiciele FIFA na Arenie Lublin. Odliczanie do Mistrzostw Świata 2019

Przedstawiciele FIFA na Arenie Lublin. Odliczanie do Mistrzostw Świata 2019 1 5

Przedstawiciele FIFA wizytowali we wtorek Lublin mający być jednym z gospodarzy młodzieżowego mundialu w 2019 r. Tego, że rozgrywki trafią na Arenę Lublin, możemy być praktycznie pewni. FIFA ma jednak zastrzeżenia do bazy treningowej. Potwierdzono też, że treningi piłkarzy nie przeszkodzą żużlowcom

Koncert chóralny "Barwy folkloru" w Filharmonii Lubelskiej
23 września 2018, 17:00

Koncert chóralny "Barwy folkloru" w Filharmonii Lubelskiej 1 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 23 września o godz. 17 w Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) odbędzie się koncert chóralny Barwy folkloru.

PSL rusza w objazd kamperem po woj. lubelskim
galeria

PSL rusza w objazd kamperem po woj. lubelskim 5 18

We wtorek Lubartów, Ostrów Lubelski, gmina Żmudź i Zwierzyniec, w środę Biłgoraj i Janów Lubelski. Politycy Polskiego Stronnictwa Ludowego ruszają w objazd po regionie przed październikowymi wyborami samorządowymi.

Festiwal Trzech Kultur 2018 w wyremontowanym muzeum [program]
27 września 2018, 18:00

Festiwal Trzech Kultur 2018 w wyremontowanym muzeum [program] 0 0

W remontowanym od prawie roku Muzeum – Zespół Synagogalny trwają ostatnie prace wykończeniowe. Wszystko ma być gotowe przed tegorocznym, trzydniowym XIX Festiwalem Trzech Kultur, który rozpocznie się 27 września

Marek Niedźwiecki z "Trójki" w Radzyniu Podlaskim
23 września 2018, 16:00

Marek Niedźwiecki z "Trójki" w Radzyniu Podlaskim 0 0

W niedzielę w Radzyniu Podlaskim będzie się można spotkać z Markiem Niedźwieckim. Legenda radiowej "Trójki" to również autor książki "Australijczyk".

Kampania wyborcza coraz ostrzejsza. Farbą w plakat kandydata

Kampania wyborcza coraz ostrzejsza. Farbą w plakat kandydata 4 7

W końcu minionego tygodnia nieznani sprawcy zniszczyli wyborczy billboard Dariusza Grabczuka, kandydata Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej na prezydenta Chełma. Koalicyjny Komitet Wyborczy złożył do prokuratury doniesienie o popełnieniu przestępstwa.

Siatkarski jubileusz Tomasza Wójtowicza w czwartek na Globusie

Siatkarski jubileusz Tomasza Wójtowicza w czwartek na Globusie 0 1

Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie, członek amerykańskiej galerii sław i medalista międzynarodowych imprez – Tomasz Wójtowicz obchodzi w tym roku swoje 65. urodziny. Lublinian będzie świętował 20 września na sportowo, podczas „Lubelskie CUP. Tomasz Wójtowicz zaprasza”.

20. Święto Jesieni w Kazimierzu
23 września 2018, 10:00

20. Święto Jesieni w Kazimierzu 14 0

Co Gdzie Kiedy. Już po raz 20 w Kazimierzu Dolnym zorganizowane zostanie wielkie Święto Jesieni, obfitujące w kiermasze produktów regionalnych i rękodzieła ludowego. Wydarzenie odbędzie się 23 września o godz. 10 przy Oddziale Przyrodniczym Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym (ul. Puławska 54).

Wernisaż wystawy "Codzienność" w Kazimierzu Dolnym
22 września 2018, 14:00

Wernisaż wystawy "Codzienność" w Kazimierzu Dolnym 1 0

Co Gdzie Kiedy. 22 września o godz. 14 w Galerii Grabskich w Kazimierzu Dolnym odbędzie się wernisaż wystawy prac Tomasza Owczarskiego Codzienność.

Speed Car Motor Lublin - ROW Rybnik. Czy ta misja może się zakończyć powodzeniem?

Speed Car Motor Lublin - ROW Rybnik. Czy ta misja może się zakończyć powodzeniem? 5 2

Pierwsze spotkania finałowe na trzech poziomach rozgrywkowych w Polsce dały odpowiedzi na kilka pytań, ale pozostawiły też tyle samo niedopowiedzeń. Mało komfortowa wydaje się być sytuacja, w której znaleźli się żużlowcy Speed Car Motoru Lublin

Śmiercionośna bakteria w Lublinie. Jest odporna na antybiotyki
aktualizacja

Śmiercionośna bakteria w Lublinie. Jest odporna na antybiotyki 80 15

Odporną na antybiotyki Klebsiellę pneumoniae, nazywaną superbakterią New Delhi wykryto u pacjenta oddziału nefrologicznego SPSK4 w Lublinie.

Yuri Drabent na ETI 2018: "Następne 20 lat będzie jak ostatnie 200"
galeria

Yuri Drabent na ETI 2018: "Następne 20 lat będzie jak ostatnie 200" 4 2

– Jeszcze rok temu mógłbym powiedzieć, że jesteśmy tutaj w mniejszości. Dziś już nie. Dziś większość ludzi na świecie jest podłączonych do internetu. A w ramach jednego z projektów w ciągu 18 miesięcy zostanie do niego podłączone kolejny miliard – mówił Yuri Drabent, którego „sesja motywacyjna” poświęcona przykładom postępu technologicznego, które zmieniają świat, otwierała drugi dzień II Europejskiego Kongresu Innowacji w Lubelskim Centrum Konferencyjnym. 

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.