Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

20 grudnia 2019 r.
8:57

Samorządowcy stracą dotacje unijne przez przyjęcie stanowiska przeciw "ideologii LGBT"?

315 63 A A
(fot. Archiwum)

Parlament Europejski przyjął rezolucję potępiającą dyskryminację wobec mniejszości seksualnych. Może ona skutkować nawet utratą unijnych dotacji przez samorządy, które przyjęły stanowiska przeciw „ideologii LGBT”. – Nie ma takiego zagrożenia – twierdzą samorządowcy z województwa lubelskiego, w którym przyjęto ponad 20 takich uchwał

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Rezolucja została przyjęta w środę 463 głosami „za”, przy 107 przeciw i 105 wstrzymujących. Europosłowie przypominają w niej, że prawa osób LGBTI (lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transseksualnych i interseksualnych) są prawami podstawowymi i że w związku z tym unijne instytucje i państwa członkowskie mają obowiązek stać na ich straży.

Wyrażają też głębokie zaniepokojenie rosnącą liczbą ataków na przedstawicieli mniejszości seksualnych „ze strony państwa, urzędników państwowych, organów rządowych na szczeblu krajowym, regionalnym i lokalnym oraz polityków”.

W tytule rezolucji nie ma bezpośredniego wskazania na Polskę. Ale już w jej treści jest mowa m.in. o tym, że ponad 80 samorządów w naszym kraju przyjęło uchwały, w których oświadczają, że są wolne od „ideologii” LGBT.

Europosłowie nawołują władze państwowe do potępienia takich aktów i odwołania wszystkich rezolucji atakujących prawa osób LGBTI.

– Cieszę się, że zostały podjęte ruchy w kwestiach, które nas dotyczą, bo my mamy już niewielkie pole do działania, aby wymusić na samorządowcach podjęcie działań edukacyjnych w zakresie dyskryminacji. A przecież to leży w kompetencjach samorządów, na ten cel są też przeznaczane środki unijne. Być może ta rezolucja przyniesie refleksję, że może warto coś w tym zakresie robić – komentuje Bartosz Staszewski, aktywista LGBT i współorganizator Marszu Równości w Lublinie.

Ale przyjęty w środę dokument może mieć też poważne dla niektórych samorządów konsekwencje. Europarlamentarzyści wezwali Komisję Europejską do monitorowania sposobu wykorzystywania unijnych funduszy i uzależnienia ich przyznawania od przestrzegania prawa międzynarodowego. W tym przypadku samorządy, które przyjmowały kontrowersyjne uchwały, musiałyby się liczyć nawet z utratą pieniędzy z UE.

W Lubelskiem dokument przyjęli przede wszystkim radni sejmiku województwa oraz kilku powiatów. Ale swoje „deklaracje anty-LGBT” mają też m.in. Biała Podlaska, Zamość, Puławy, Kraśnik czy Świdnik oraz mniejsze gminy, jak Serniki, Zakrzówek czy Mełgiew. Jedynym samorządem z naszego regionu, w którym mimo próby takiej uchwały nie przyjęto, było miasto Lublin.

Co o groźbie utraty unijnych dotacji myślą samorządowcy? – Nasza uchwała nie miała na celu nikogo dyskryminować. Po prostu wyraża ona nasz sprzeciw wobec promocji „ideologii LGBT” i tutaj na pewno prawa nie łamiemy. A Unia Europejska nie może nam narzucać tego, żebyśmy nie mieli prawa bronić naszych poglądów, ideologii chrześcijańskiej i naszych dzieci – twierdzi Michał Mulawa, wicemarszałek województwa lubelskiego.

– Uważam, że samorządy powinny mieć swobodę w kształtowaniu uchwał czy stanowisk także na tematy światopoglądowe. Mają do tego prawo tym bardziej, że radni zostali wybrani przez mieszkańców i ich reprezentują – dodaje Paweł Maj, prezydent Puław.

Z kolei wicestarosta świdnicki Bartłomiej Pejo przyjęcie rezolucji nazywa absurdem. – Chociażby dlatego, że jest to próba stawiania prawa europejskiego ponad prawem polskim, w tym przypadku ponad uchwałami samorządów lokalnych – mówi Pejo i dodaje: Nie ma oczywiście mowy o tym, aby zmieniać treść uchwały, czy też tym bardziej ją odwoływać. 

Stanowczo w tym temacie wypowiada się też starosta łukowski Dariusz Szustek. – To bzdura. Nikt nie straci żadnych funduszy, to tylko takie straszenie – ucina.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 63

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Antymoralista / 20 grudnia 2019 r. o 09:58
no i gdzie ta wolność poglądów wg UE- czy wszyscy muszą ich kochać
  Twojej starej też nie wszyscy muszą kochać ale nie przyjmują uchwał pod tytułem "miasto x wolne od twojej starej" rozumiesz czy nie rozumiesz dalej ?
Avatar
Czytelnik / 20 grudnia 2019 r. o 09:59
Precz z neomarksistowską ideologią!
Avatar
Gość / 20 grudnia 2019 r. o 09:17
Oo się prawicowe oszołomy gotują w komentarzach
Avatar
Marian Koniuszko / 20 grudnia 2019 r. o 09:22
Jest oczywistym, że to co mieliśmy "wyrwać" z UE już żeśmy wyrwali i czas na POLEXIT. A takie "akcje" powinny przyspieszyć ten jedyny rozsądny krok.
 To będzie wypierpol, a przyszłe pokolenia będą pamiętać, że to polska prawica cofnęła nas z pozycji ważnego kraju UE do poziomu Ukrainy i Białorusi z oddechem Putina na plecach. Niestety będzie już za późno, ale liczę że dożyję strącania Kaczyńskich z cokołów...
Avatar
racjonalny / 20 grudnia 2019 r. o 11:20
ZOMOzamordyzm w USA na nowym poziomie. 16 lat więzienia za spalenie flagi LBGT  - takie rzeczy w "kolebce wolności słowa". Za spalenie flagi USA - nikomu zarzutow się nie stawia.
 Jakiej "wolnosci"? To smieszne panstwo zostalo zalozone przez degeneratow i pazernego masona, ktory nie chcial placic podatkow krolowej brytyjskiej i nie chodzilo tu o zadna wolnosc. Ludnosc tubylcza zostala prawie doszczetnie wybita; "Dziki Zachod" to byl jeden wielki burdel rzadzony przez zwyklych mordercow czyli rewolwerowcow. Polowa Amerykanow nie jest ubezpieczona, ogromna ilosc mieszka w namiotach i domkachz kartonow (nawet w Los Angeles), w USA wolnosc jest dla wybranych czyli tych, ktorzy posiadaja szmal a ruch LGBT ten szmal posiada dzieki czemu zdobyl takie wplywy.
 Jakiej "wolnosci"? To smieszne panstwo zostalo zalozone przez degeneratow i pazernego masona, ktory nie chcial placic podatkow krolowej brytyjskiej i nie chodzilo tu o zadna wolnosc. Ludnosc tubylcza zostala prawie doszczetnie wybita; "Dziki Zachod" to byl jeden wielki burdel rzadzony przez zwyklych mordercow czyli rewolwerowcow. Polowa Amerykanow nie jest ubezpieczona, ogromna ilosc mieszka w namiotach i domkachz kartonow (nawet w Los Angeles), w USA wolnosc jest dla wybranych czyli tych, ktorzy posiadaja... rozwiń
Avatar
Międlara zamknąć też! / 20 grudnia 2019 r. o 17:38
Funduszy nie straci, ale nowe fundusze pójdą szerszym strumieniem do otwartych samorządów. Bo i po co Unia miałaby premiować finansowo samorządy które w zawoalowany sposób ale oficjalnie dyskryminują? Dla mnie te uchwały to echo i nowa wariacja uchwał przeciwko Żydom. O ile w większych miastach jak Lublin, czy w Unii istnieje pamięć i świadomość w materii szkód wywołanych przez takie dyskryminacyjne ustroje jak nazizm czy komunizm, i ludzie lepiej potrafią odczytać prawdziwe intencje stojące za Uchwałami anty-LGBT, to w małlych wioskach jak Serniki, Świdniki czy Kraśniki, tam nie ma inteligencji ani refleksji. Więc powstają tam te uchwały. W najbliższej perspektywie rozwój tych "znaczonych" gmin spowolni, a i nowe inwestycje będą mniejsze. Już teraz są inwestorzy zagraniczni, którzy jawnie nie chcą być kojarzeni z tymi strefami i wybierają inwestowanie na Dolnym Śląsku lub nawet w Rumunii. Można by rzec BRAWO! Nie będzie niczego. Dla mnie naturalnym jest by przesunąć środki do samorządów wykazujących powściągliwość w dyskryminowaniu, a nawet przeciwdziałających dyskryminacji.
Funduszy nie straci, ale nowe fundusze pójdą szerszym strumieniem do otwartych samorządów. Bo i po co Unia miałaby premiować finansowo samorządy które w zawoalowany sposób ale oficjalnie dyskryminują? Dla mnie te uchwały to echo i nowa wariacja uchwał przeciwko Żydom. O ile w większych miastach jak Lublin, czy w Unii istnieje pamięć i świadomość w materii szkód wywołanych przez takie dyskryminacyjne ustroje jak nazizm czy komunizm, i ludzie lepiej potrafią odczytać prawdziwe intencje stojące za Uchwałami anty-LGBT, to w małlych wioskach jak ... rozwiń
Avatar
FF / 20 grudnia 2019 r. o 10:37
... my zamkniemy sprzedaż unijnym producentom. i kto na tym straci ?
 Społeczeństwo. nawet ty matole. Będą puste półki i wszystko na kartki. Tego chcesz?
Avatar
antytotal / 20 grudnia 2019 r. o 14:27
Pejo, chociaż od tego czegoś nazbyt wiele nie wymagam, głosi jakieś prawdy o wyższości prawa krajowego nad unijnym zapominając jednocześnie, że pewien "awiatror" jeszcze będąc poruszającym się o własnych silach prezydentem podpisał Traktaty Lizbońskie, które to traktaty właśnie zaprzeczają twierdzeniu tego chłystka..... Drastyczne obcięcie funduszy unijnych, a nawet całkowite ich cofniecie byłoby najskuteczniejszym sposobem nauczenia różnych "kościołkowych" kanalii poszanowania prawa drugiego człowieka..
 Młoda matko!. Rządy się zmieniają, a traktaty też nie są wieczne. Chciałbym przypomnieć ci młoda m. ,że nasz kraj też wpłaca do euro kołchozu kasę. Prawa innych (normalnych i ich dzieci) należy szanować. Język tolerancji, równości widać w twych wyPOcinach. Cyt; "pewien awiatror jeszcze będąc poruszającym się o własnych siłach prezydentem....." itd.. Robicie się, a nawet jesteście jak pewna nacja - musi być wokół waszych problemów szum, burza. W ten sposb chcecie zaznaczyć, że istniejecie. Jakoś do tej pory krzywda wam się nie działa i nie było was widać w przestrzeni publicznej. Teraz z pojedyńczego maleńkiego zdarzenia robicie burzę w europejskiej szklance wody - plując na swój kraj - zdrada.
 Młoda matko!. Rządy się zmieniają, a traktaty też nie są wieczne. Chciałbym przypomnieć ci młoda m. ,że nasz kraj też wpłaca do euro kołchozu kasę. Prawa innych (normalnych i ich dzieci) należy szanować. Język tolerancji, równości widać w twych wyPOcinach. Cyt; "pewien awiatror jeszcze będąc poruszającym się o własnych siłach prezydentem....." itd.. Robicie się, a nawet jesteście jak pewna nacja - musi być wokół waszych problemów szum, burza. W ten sposb chcecie zaznaczyć, że istniejecie. Jakoś do tej pory krzywda w... rozwiń
Avatar
Gość / 20 grudnia 2019 r. o 13:31
Jeśli ktoś obnosi się publicznie ze swoją seksualnością, to z pewnością ma chorą psychikę.
Avatar
Zamordyzm sorosa ? / 20 grudnia 2019 r. o 12:28
"W USA facet zdjal z nuru i spalil teczowa flage LGBT, zostal za to skazany na 16 lat wiezienia a posiedzi za cyt.: "zbrodnię z nienawiści". Dajcie tej teczowej zarazie palec to wam reke zezra i jeszcze zamkna do paki. Trzeba ten syf w Polsce zdelegalizowac i wytepic za wszelka cene bo ci totalitarysci chca zniszczyc rodzine i nasza cywilizacje."  
Avatar
PL / 24 stycznia 2020 r. o 09:07
Puławy Mapa przestawia teren nie objęty wirusem Ludzkim Głęboko Bijącym Tyłek. Normalność to nienormalność, narracja artykułu to prowokacja.
Avatar
Gość / 20 grudnia 2019 r. o 21:05
Tu nie o żadną miłość, pokój i harmonię chodzi a o walkę z wiarą, tradycjami i porządkiem i zdrowym rozsądkiem. Wiele ludzi uczestniczących w tych tzw. marszach równości to idą tam po to by mieć fun i nic poza tym( równie dobrze mogą do niejednego klubu muzycznego się udać by się pobawić ale tutaj chodzi o lewicową hucpę politycznie poprawną by manifestować ową "tolerancję"), w gruncie rzeczy mało ich obchodzi sytuacja mniejszości seksualnych, idą tam po to by prowokować tych, którzy są konserwatywni i prawicowi w poglądach, ośmieszając ich, określając mianem skansenu mentalnego czy średniowiecznych zabobonników. Na tych całych marszach pojawia się taki agent - facet, który ma brodę i stanik nosi na głowie a twarz ma białą jakby mu mąką obsypano - jest to w istocie bardzo niebezpieczny typ - szerzy seksualizację młodego pokolenia rozdając potajemnie prezerwatywy na tych marszach równości. Czy kogokolwiek zastanawiało ponadto dlaczego tyle młodych dziewczyn uległo popieraniu tego LGBTQ+ czy feminizmowi? Bardzo proste wytłumaczenie - feminizm wpaja im do młodych i naiwnych głów, że jak oleją dom i rodzinę to będą ''wyzwolone'', ''nowoczesne'' , z jednej strony zachęca je do bycia przedsiębiorczymi, niezależnymi samodzielnymi przy jednoczesnym znoszeniu obowiązków i nawet dodawaniu przywilejów( prawo do aborcji, zrównywania płac, ustanawianie parytetów w politykach firm) a z drugiej strony nie wiedzą, że odbije się to im czkawką - chłopaki przestaną mieć jakąkolwiek ochotę na żeniaczkę, nie będą dostrzegać w dziewczynach kandydatek na żony czy matki, bo i one nie specjalnie tego chcą, media i czasopisma oraz strony w internecie kuszą je spektakularnymi karierami, sławą, luksusami i pieniędzmi, a one naiwne temu ulegają, tej ateistyczno-materialistycznej agendzie. Jeżeli chcemy się zamieniać rolami -proszę bardzo mężczyźni/chłopaki mogą zrobić w ten sposób - ''nie zarabiasz 5000 zł miesięcznie, nie masz luksusowej bryki, atrakcyjnego wyglądu oraz majestatycznego apartamentu to zapomnij kochana o pierścionku'' i zaraz by było - jakie chamy, prostaki, bydlaki, lenie, wyzyskiwacze, jak oni śmieli - no taka prawda, od płci męskiej to można mnóstwo wymagać ale kiedy chce się postępować w drugą stronę to zaraz atak, że antyfeminista, mizogin, szowinista, tyran, despota, a nie daj jesteś facetem mającym własne zdanie, asertywnym i z pewną dozą inteligencji to stajesz się niewygodny i nie do zmanipulowania - owszem podobasz się ale wkurza to, że nie jesteś sterowalny - o to chodzi!, nie ulegasz bzdurnym fanaberiom, manipulacjom i nie dajesz się oszukiwać. Nie podoba się to, że masz pewną przewagę nad kobietą - nie dajesz się zdominować w tym cała rzecz, musisz być uległy i postępować tylko po jej myśli w przeciwnym razie szantaż, że odejdzie a jak w trwałym związku jesteś to, że się rozwiedzie. No sorry tak być nie może - poza tym w religiach( katolickiej, judaistycznej czy też muzułmańskiej) zasada jest prosta - prymat mężczyzny nad niewiastą, to facet podejmuje główne decyzje, facet dba o materialne zaplecze dla rodziny, facet naraża życie i zdrowie, a niewiasta może co najwyżej zasugerować pewne rozwiązania, jej rolą zaś jest opieka nad małym potomstwem( jak podrośnie wychowuje się je wspólnie) i zajmowanie się domem( i tu nie powinno być żadnej łaski, że trzeba coś uprasować, uprać czy zrobić obiad dla rodziny). A teraz lepszy jest numer - młodym dziewczynom się wydaje, że jak to i owo z chłopakiem zrobi to on już jest ich na stałe i może finalnie się oświadczy - bzdury, chłopakowi się spodoba, że może sobie poużywać, zrobi raz, drugi czwarty, potem się znudzi, a jak dziewczyna powie "a ożenisz się ze mną" to on na to "no chyba zwariowałaś". I potem płacz, jaka to ja nieszczęśliwa, jacy faceci są źli, łajdaki, cwaniaki i pretensje do wszystkich wokoło byle nie do siebie - ja święta i niewinna, tylko pytanie kto dał cztery litery - no chyba nie chłopak. I tak rodzi się przyszła feministka - pokrzywdzona za młodych lat zieje nienawiścią do facetów w przyszłości, za bycie wykorzystaną. Tak działa lewica zbuntować mniejszości seksualne przeciwko większościom tak jak udało się w znacznej mierze wprowadzić wojnę pomiędzy mężczyznami a kobietami.
Tu nie o żadną miłość, pokój i harmonię chodzi a o walkę z wiarą, tradycjami i porządkiem i zdrowym rozsądkiem. Wiele ludzi uczestniczących w tych tzw. marszach równości to idą tam po to by mieć fun i nic poza tym( równie dobrze mogą do niejednego klubu muzycznego się udać by się pobawić ale tutaj chodzi o lewicową hucpę politycznie poprawną by manifestować ową "tolerancję"), w gruncie rzeczy mało ich obchodzi sytuacja mniejszości seksualnych, idą tam po to by prowokować tych, którzy są konserwatywni i prawicowi w poglądach, ośmies... rozwiń
Avatar
Podpis1 / 20 grudnia 2019 r. o 17:44
no i gdzie ta wolność poglądów wg UE- czy wszyscy muszą ich kochać
Twojej starej też nie wszyscy muszą kochać ale nie przyjmują uchwał pod tytułem "miasto x wolne od twojej starej" rozumiesz czy nie rozumiesz dalej ?
Pozamiatane:D
Rozbawiłeś mnie, Tym jakim jesteś pry mi ty wem.
Avatar
Międlara zamknąć też! / 20 grudnia 2019 r. o 17:38
Funduszy nie straci, ale nowe fundusze pójdą szerszym strumieniem do otwartych samorządów. Bo i po co Unia miałaby premiować finansowo samorządy które w zawoalowany sposób ale oficjalnie dyskryminują? Dla mnie te uchwały to echo i nowa wariacja uchwał przeciwko Żydom. O ile w większych miastach jak Lublin, czy w Unii istnieje pamięć i świadomość w materii szkód wywołanych przez takie dyskryminacyjne ustroje jak nazizm czy komunizm, i ludzie lepiej potrafią odczytać prawdziwe intencje stojące za Uchwałami anty-LGBT, to w małlych wioskach jak Serniki, Świdniki czy Kraśniki, tam nie ma inteligencji ani refleksji. Więc powstają tam te uchwały. W najbliższej perspektywie rozwój tych "znaczonych" gmin spowolni, a i nowe inwestycje będą mniejsze. Już teraz są inwestorzy zagraniczni, którzy jawnie nie chcą być kojarzeni z tymi strefami i wybierają inwestowanie na Dolnym Śląsku lub nawet w Rumunii. Można by rzec BRAWO! Nie będzie niczego. Dla mnie naturalnym jest by przesunąć środki do samorządów wykazujących powściągliwość w dyskryminowaniu, a nawet przeciwdziałających dyskryminacji.
Funduszy nie straci, ale nowe fundusze pójdą szerszym strumieniem do otwartych samorządów. Bo i po co Unia miałaby premiować finansowo samorządy które w zawoalowany sposób ale oficjalnie dyskryminują? Dla mnie te uchwały to echo i nowa wariacja uchwał przeciwko Żydom. O ile w większych miastach jak Lublin, czy w Unii istnieje pamięć i świadomość w materii szkód wywołanych przez takie dyskryminacyjne ustroje jak nazizm czy komunizm, i ludzie lepiej potrafią odczytać prawdziwe intencje stojące za Uchwałami anty-LGBT, to w małlych wioskach jak ... rozwiń
Avatar
antek / 20 grudnia 2019 r. o 14:53
"Pederaści wszystkich krajów łączcie się" Trybuna Ludu ;-)
Avatar
Lpg- / 20 grudnia 2019 r. o 14:49
Jak nie kijem to pałą..
Avatar
stara Ewa też z Lublina / 20 grudnia 2019 r. o 14:35
Bardzo dobrze! Jesteśmy w Unii i musimy przestrzegać zasad i wartości na jakich zbudowana jest Europa, a nie wzorować się na państwach opresyjnych dla których każda mniejszość to zło!
 Dlaczego tylko AB, a nie AZ. Te zasady i wartości stworzyli też ludzie i wcale nie muszą się każdemu państwu podobać. NARZUCANIE tych wątpliwych "zasad i wartości" to jest opresja. Jesteśmy mniejszością w unii, więc wg ciebie jesteśmy złem. Gratuluję wyjątkowej filozofii.
Avatar
antytotal / 20 grudnia 2019 r. o 14:27
Pejo, chociaż od tego czegoś nazbyt wiele nie wymagam, głosi jakieś prawdy o wyższości prawa krajowego nad unijnym zapominając jednocześnie, że pewien "awiatror" jeszcze będąc poruszającym się o własnych silach prezydentem podpisał Traktaty Lizbońskie, które to traktaty właśnie zaprzeczają twierdzeniu tego chłystka..... Drastyczne obcięcie funduszy unijnych, a nawet całkowite ich cofniecie byłoby najskuteczniejszym sposobem nauczenia różnych "kościołkowych" kanalii poszanowania prawa drugiego człowieka..
 Młoda matko!. Rządy się zmieniają, a traktaty też nie są wieczne. Chciałbym przypomnieć ci młoda m. ,że nasz kraj też wpłaca do euro kołchozu kasę. Prawa innych (normalnych i ich dzieci) należy szanować. Język tolerancji, równości widać w twych wyPOcinach. Cyt; "pewien awiatror jeszcze będąc poruszającym się o własnych siłach prezydentem....." itd.. Robicie się, a nawet jesteście jak pewna nacja - musi być wokół waszych problemów szum, burza. W ten sposb chcecie zaznaczyć, że istniejecie. Jakoś do tej pory krzywda wam się nie działa i nie było was widać w przestrzeni publicznej. Teraz z pojedyńczego maleńkiego zdarzenia robicie burzę w europejskiej szklance wody - plując na swój kraj - zdrada.
 Młoda matko!. Rządy się zmieniają, a traktaty też nie są wieczne. Chciałbym przypomnieć ci młoda m. ,że nasz kraj też wpłaca do euro kołchozu kasę. Prawa innych (normalnych i ich dzieci) należy szanować. Język tolerancji, równości widać w twych wyPOcinach. Cyt; "pewien awiatror jeszcze będąc poruszającym się o własnych siłach prezydentem....." itd.. Robicie się, a nawet jesteście jak pewna nacja - musi być wokół waszych problemów szum, burza. W ten sposb chcecie zaznaczyć, że istniejecie. Jakoś do tej pory krzywda w... rozwiń
Avatar
Gdzie OTUA / 20 grudnia 2019 r. o 14:06
UNIA MIAŁA NIE WPIEPRZAĆ SIĘ W SPRAWY ŚWIATOPOGLĄDOWE ORAZ SĄDOWNICTWO!!!.... Jeśli tego nie szanują to co jeszcze? Mam kupować co niemieckie? przemysłu ma nie być, społeczeństwo wynaradawiane, a gdy przyjdzie co do czego znów zostaniemy sami? Dzięki za taka unię
Jeśli zostaniemy sami to przez takich pisowsko-prawackich idiotów którzy plują na cały świat i jednocześnie oczekują aby świat ich za to chochał i szanował
 Mylisz się Rajmundku. Jeśli wyskoczymy z tej coraz dziwniejszej unii to przez takich dziwolągów jak ty. Jak myślisz jak długo Polacy będą znosić narzucane prawa?. Czy my jako Polska jesteśmy wolnym krajem??.
 Mylisz się Rajmundku. Jeśli wyskoczymy z tej coraz dziwniejszej unii to przez takich dziwolągów jak ty. Jak myślisz jak długo Polacy będą znosić narzucane prawa?. Czy my jako Polska jesteśmy wolnym krajem??. rozwiń
Avatar
dośc mam takich "normalnych" / 20 grudnia 2019 r. o 14:02
W trakcie negocjacji stowarzyszeniowej Polski z UE były narzucone sztywne zasady przez stronę unijną co do naszego kraju. Likwidacja przemysłu likwidacja rolnictwa. Tylko idiota myśli  że Eurokolchoz przyjął nas z otwartymi rękami. To był w głównej mierze interes Niemiec i Francji. Blisko 40 -sto milionowy kraj należy wyżywić ubrac. To nasz kraj przy likwidacji naszej gospodarki stał się potężnym rynkiem zbytu popieranym przez polityków PO ówczesnej SLD. W chwili obecnej gdy nasz kraj przestał być wasalem Niemiec Francji obecni rządzący UE uprawiają swoisty terror polityczny poprzez szantaż zmniejszeniem dotacji. Nie bez winy posłów reprezentujących interesy Europejskiej kliki z PO i postkomunistów którzy przy pomocy Schetyny weszli do PE. Jeśli Polska nie chce popierania zachowań sprzecznych z naturą normami moralnymi ogólnie przyjętymi w świecie w demokracji tak głośno eksponowane przez środowiska liberalne to ma takie prawo. Chyba że dla tych środowisk słowo demokracja jest uzależniona od ich punktu widzenia. Nastroje które są podgrzewane przez media polityków będą prowadzić do wewnętrznych niepokojów społecznych o co chodzi obecnej lewacko-zydowsko- liberalnej polityce Europejskiej. Rząd polski powinien rozpisać referendum w którym Polacy sami wypowiedzieli by się czy popierają zboczenia dewiacje czy popierają zmiany zachodzące w sądownictwie. I przy wiekszoscowej ilości popierajacej zmiany w sądach oraz popierających obecne stanowisko co do uchwał przeciw LGBT zamknęli byśmy usta politykom narzucającym swój punkt widzenia na te problemy.
 Popieram Cię w 100%. Jak widać nawet w unii "demokracja" jest rozumiana na ich sposób.  Zdecydowana większość POwinna się dostosować do maleńkiej grupki "wyróżniających się inaczej". Nigdy!.
 Popieram Cię w 100%. Jak widać nawet w unii "demokracja" jest rozumiana na ich sposób.  Zdecydowana większość POwinna się dostosować do maleńkiej grupki "wyróżniających się inaczej". Nigdy!. rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 63

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pogoń Siedlce – Wisła Puławy 1:1. Liczyli na więcej

Pogoń Siedlce – Wisła Puławy 1:1. Liczyli na więcej

Czwarty kolejny mecz bez porażki zanotowała w sobotę puławska Wisła. Kibice Dumy Powiśla i tak liczyli pewnie na więcej, bo ich pupile mierzyli się z Pogonią Siedlce, czyli rywalem ze strefy spadkowej. Gospodarze długo prowadzili, ale ostatecznie zawody zakończyły się remisem 1:1.

Azoty Puławy – MKS Zagłębie Lubin 39:27. Upragnione przełamanie

Azoty Puławy – MKS Zagłębie Lubin 39:27. Upragnione przełamanie

Po dwóch ligowych porażkach Azoty Puławy wróciły na zwycięską ścieżkę. W sobotę zespól trenera Roberta Lisa pewnie pokonał we własnej hali Zagłębie Lubin

Świdniczanka – Bug Hanna 5:0. Znowu bez straty gola

Świdniczanka – Bug Hanna 5:0. Znowu bez straty gola

Osiem meczów, komplet 24 punktów, a do tego 29 strzelonych bramek i ani jednej straconej. Świdniczanka kontynuuje świetny start w sezonie 2022/2023. W sobotę piłkarze Łukasza Gieresza przedłużyli kapitalną passę po zwycięstwie 5:0 nad Bugiem Hanna. Za tydzień zanosi się na poważniejszy test, bo lider grupy pierwszej zagra z drugim w tabeli Huraganem Międzyrzec Podlaski.

LUK Lublin – Cerrad Enea Czarni Radom 2:3. Horror bez happy endu

LUK Lublin – Cerrad Enea Czarni Radom 2:3. Horror bez happy endu

W pierwszym meczu nowego sezonu PlusLigi LUK Lublin przegrał po pasjonującym spotkaniu z Cerrad Enea Czarni Radom, ale dopisał pierwszy punkt na swoje konto

Orlęta Spomlek – ŁKS Łagów 0:1. Nie potrafili skruszyć muru

Orlęta Spomlek – ŁKS Łagów 0:1. Nie potrafili skruszyć muru

Po raz kolejny okazało się, że piłkarze z Radzynia Podlaskiego w tym sezonie lepiej radzą sobie na wyjazdach. W pięciu meczach na boiskach rywali Orlęta Spomlek uzbierały aż 11 punktów. Szkoda tylko, że w pięciu u siebie zaledwie sześć. W sobotę, przy okazji tego piątego biało-zieloni musieli uznać wyższość ŁKS Łagów. Trzeba jednak przyznać, że goście bardzo szczęśliwie wygrali 1:0.

Górnik Łęczna – GKS Tychy 3:2. Druga wygrana w sezonie

Górnik Łęczna – GKS Tychy 3:2. Druga wygrana w sezonie

Pięć bramek, ponad 10 minut doliczonego czasu gry w drugiej połowie i druga w tym sezonie wygrana Górnika Łęczna. Po niezwykle emocjonującym spotkaniu zielono-czarni pokonali na swoim stadionie ekipę GKS Tychy 3:2

Chełmianka – Wieczysta Kraków 0:1. Musieli się napracować na punkty

Chełmianka – Wieczysta Kraków 0:1. Musieli się napracować na punkty

Czwarta wizyta w województwie lubelskim i znowu problemy. Wieczysta Kraków po raz kolejny musiała się napracować na trzy punkty. Drużyna Tomasza Złomańczuka wysoko zawiesiła poprzeczkę głównemu faworytowi do awansu. Ostatecznie górą w Chełmie byli jednak goście po „złotym” golu Daniela Hoyo-Kowalskiego.

Zawsze wypala znak MT.  Ma go każda łódź z Basonii koło Józefowa nad Wisłą

Zawsze wypala znak MT. Ma go każda łódź z Basonii koło Józefowa nad Wisłą

Pod żagiel, smukła i żeby pięknie szła. Takie zamówienia składają klienci idealni, którzy wiedzą jakiej łodzi potrzebują. Ale wszyscy, bez względu czy kupują małą czy dużą, są z nią gdy powstaje emocjonalnie związani. Nie mogą się doczekać. Potrafią przyjechać do szkutnika, żeby położyć się na chwilę w jeszcze niegotowej. Po polskich rzekach pływa blisko setka łodzi, które na dziobnicy mają od wewnątrz wypalony napis Basonia i inicjały MT, jak Mateusz Tabaka.

Kto by nie chciał takich bryk w garażu. Moto Session 2022 w Lublinie. Zdjęcia
zdjęcia
galeria

Kto by nie chciał takich bryk w garażu. Moto Session 2022 w Lublinie. Zdjęcia

Jeżeli ktoś nie miał okazji zajrzeć dziś na Moto Session, to ma szansę jeszcze w niedzielę. Jest co podziwiać.

Motor Lublin – Siarka Tarnobrzeg 0:0. Nie poszli za ciosem [zdjęcia]
galeria

Motor Lublin – Siarka Tarnobrzeg 0:0. Nie poszli za ciosem [zdjęcia]

Po dobrym meczu z Hutnikiem kibice Motoru liczyli w sobotę na kolejne zwycięstwo swoich pupili. Niestety, swoje plany miała też Siarka Tarnobrzeg, która na Arenie Lublin udowodniła, że nie jest już tym samym zespołem, co na początku rozgrywek. Spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem i na pewno to był podział punktów ze wskazaniem na gości.

Mam Talent TVN. Dla Miłosza Bachonko po raz pierwszy w tej edycji wcisnęli złoty przycisk
magazyn

Mam Talent TVN. Dla Miłosza Bachonko po raz pierwszy w tej edycji wcisnęli złoty przycisk

Miłosz Bachonko ma 12 lat, a na swoim koncie mnóstwo międzynarodowych sukcesów, w tym występ w najbardziej prestiżowej sali koncertowej na świecie: Carnegie Hall w Nowym Jorku. W Polsce sławę zdobył występując w telewizyjnym programie „Mam talent”. Takiego sukcesu się jednak nie spodziewał.

Inwestycją za 5 mld zł lubelskich polityków uwiódł twórca podejrzanej kryptowaluty

Inwestycją za 5 mld zł lubelskich polityków uwiódł twórca podejrzanej kryptowaluty

Jeśli przyszedłby miś Yogi i chciałby podpisać list intencyjny, to czy też burmistrz by podpisał? – pytał radny Paweł Kurek (Polska 2050) na sesji w Kraśniku. Okazuje się również, że amerykańską fundację GreenZero, która obiecała zainwestować pod Kraśnikiem 5 mld. zł, w Lublinie reprezentował twórca podejrzanej kryptowaluty.

W końcu są pieniądze na drogę Kurów - Markuszów

W końcu są pieniądze na drogę Kurów - Markuszów

Znajdująca się nie najlepszym stanie droga powiatowa łącząca Kurów z Markuszowem przez Kaleń, doczeka się remontu. Powiat puławski otrzyma na ten cel 4,5 mln zł rządowej dotacji

Gryf Gmina Zamość – Stal Kraśnik 2:2. Remis wywalczony charakterem

Gryf Gmina Zamość – Stal Kraśnik 2:2. Remis wywalczony charakterem

Takie sytuacje za często się nie zdarzają. Gryf Gmina Zamość w 69 minucie meczu ze Stalą Kraśnik stracił drugą bramkę. A trzeba dodać, że praktycznie całą drugą połowę gospodarze grali w dziesiątkę. Mimo to walczyli do końca i jednak urwali rywalom jeden punkt, bo zawody zakończyły się remisem 2:2.

Lublinianka – Czarni Połaniec 3:0. Wygrali mecz za sześć punktów

Lublinianka – Czarni Połaniec 3:0. Wygrali mecz za sześć punktów

Na Wieniawie doszło w sobotę to meczu z gatunku o sześć punktów. Znajdująca się tuż nad strefą spadkową Lublinianka podejmowała ostatnich w tabeli Czarnych Połaniec. Gospodarze zrobili swoje i wygrali 3:0. Dzięki temu odskoczyli od drużyn znajdujących się pod kreską.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium