Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

30 października 2011 r.
19:12
Edytuj ten wpis

Akcja znicz dla Toru Lublin: Nie będzie toru, wyjedziemy na ulice

Autor: Zdjęcie autora (pp)
0 57 A A
 (Hubert Głos)
(Hubert Głos)

W niedzielę wieczorem obrońcy Toru Lublin protestowali przeciwko planowanej sprzedaży i likwidacji obiektu przy ul. Zemborzyckiej.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Zobacz zdjęcia i film z tego wydarzenia

W ramach "Akcji Znicz dla Toru Lublin” kolumna pojazdów wolno przejechała przez miasto pod siedzibę Polskiego Związku Motorowego przy Prusa. Następnie grupa kierowców i przyjaciół pikietowała przed Urzędem Miasta.

– Jak tor zostanie sprzedany, drugi nigdy nie powstanie. Ktoś położy łapę na kasie ze sprzedaży toru i po zabawie – mówił jeden z protestujących.

– Nie będzie toru, to setki młodych ludzi kochających motorsport będą się ścigać na ulicach i po osiedlach – dodał Krzysztof Stefaniak, prezes Lubelskiego Klubu Audi i VW. – Będziemy protestować do skutku.

Komentarze 57

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
passion / 7 listopada 2011 o 17:57
0
http://www.youtube.com/watch?v=-NwAG7lyAqg
Avatar
haha / 31 października 2011 o 17:56
0
[quote name='ON' timestamp='1320077869' post='553365']
Właściciele szrotu spod marki szmelcwagen i Bolid Młodzieży Wiejskiej nie maja gdzie testować swoich 25 letnich ulegających już biodegradacji naturalnej golfów, passatów i innych pospawanych, połatanych, poklejonych i poskładanych "przystanków autobusowych". Zajmijcie się czymś pożytecznym.
PS. Może byście posprzątali plamy olejów i graty, które pogubiliście na ulicach podczas przejazdu po mieście?
[/quote]

Każdy jeździ tym czym chce i na co go stać! Odpier... się od ludzi i ich pasji, akurat sport motorowy to bardzo droga "zabawa". Niektórzy są jacyś popier.... Ty pewnie jeździsz nowiutkim lanosem albo matizem i się podniecasz - OK Twoja sprawa.

Ludzie jeżdżą tym czym chcą i wcale stare auto nie oznacza, że nie stać go na nowe.... nowe auta do takich sportów po prostu się nie nadają...
[quote name='ON' timestamp='1320077869' post='553365']
Właściciele szrotu spod marki szmelcwagen i Bolid Młodzieży Wiejskiej nie maja gdzie testować swoich 25 letnich ulegających już biodegradacji naturalnej golfów, passatów i innych pospawanych, połatanych, poklejonych i poskładanych "przystanków autobusowych". Zajmijcie się czymś pożytecznym.
PS. Może byście posprzątali plamy olejów i graty, które pogubiliście na ulicach podczas przejazdu po mieście?
[/quote]

Każdy jeździ tym... rozwiń
Avatar
ON / 31 października 2011 o 17:17
0
Właściciele szrotu spod marki szmelcwagen i Bolid Młodzieży Wiejskiej nie maja gdzie testować swoich 25 letnich ulegających już biodegradacji naturalnej golfów, passatów i innych pospawanych, połatanych, poklejonych i poskładanych "przystanków autobusowych". Zajmijcie się czymś pożytecznym.
PS. Może byście posprzątali plamy olejów i graty, które pogubiliście na ulicach podczas przejazdu po mieście?
Avatar
gość / 31 października 2011 o 15:37
0
[quote name='m' timestamp='1320068166' post='553325']
Rzucam korporacje, oddaje samochód ,idę sprzedawać używane żelazka na giełdzie kupuje 25 letnie BMW dodaje akcesoria za 5000 euro i jestem GOŚĆ. Wprost ociekam stylem.
Nabijam się z Was z dwóch powodów. [/quote]

A oni nabijają się z Ciebie...Widać nie masz pojęcia o motoryzacji.

Znam kilka osób jeżdżących po torze, nierzadko są to ludzie mający po kilka samcohodó, nowszej i starszej generacji, pracujący w dużych firmach, a tor traktują hobbystycznie i wykorzystują go do zdobywania większych umiejętności prowadzenia auta.

Sam posiadam 3 auta, jedno 2009rok produkcji, pozostałe dwa lata 90' i jak patrzę na jakość wykonania nowych samochodów i możliwości to łapie się za głowę co teraz się produkuje....Niebo, a ziemia i obawiam się, że za 5 lat moje nowe auto będzie dużo bardziej wyeksploatowane niż pozostałe dwa z połowy lat 90.
[quote name='m' timestamp='1320068166' post='553325']
Rzucam korporacje, oddaje samochód ,idę sprzedawać używane żelazka na giełdzie kupuje 25 letnie BMW dodaje akcesoria za 5000 euro i jestem GOŚĆ. Wprost ociekam stylem.
Nabijam się z Was z dwóch powodów. [/quote]

A oni nabijają się z Ciebie...Widać nie masz pojęcia o motoryzacji.

Znam kilka osób jeżdżących po torze, nierzadko są to ludzie mający po kilka samcohodó, nowszej i starszej generacji, pracujący w dużych firmach, a to... rozwiń
Avatar
gosc / 31 października 2011 o 15:18
0
Człowieku Ty totalnie nic nie rozumiesz, zachowujesz się jakbyś miał klapki na oczach i widział tylko siebie. Zrozum że ludziom chodzi o nagłośnienie sprawy, by podjęto w związku jakąś konkretną decyzję odnośnie przyszłości tego toru lub budowy nowego.

Jedynie w ten sposób w chwili obecnej można to zrobić poprzez nagłośnienie przez media publiczne.

No totalnie żenada jak czytam takie posty. Nie jeżdżę po torze, nie mieszkam na fulmana, ale tor jest dla ludzi po to został wybudowany. Nawet jeżdżące po nim gokarty będą powodowały bardzo duże natężenie hałasu ze względu na brak tłumików. Nie ma toru wyścigowego na świecie który by nie generował hałasu, jedno z drugim jest sprzeczne.

Tor był pierwszy, osiedle powstało 30 lat po jego budowie, deweloper jak i mieszkańcy dobrze o nim wiedzieli.

[quote name='m' timestamp='1320068166' post='553325']
Ja od ludzi dla których szczytem dobrego stylu jest napis „Pionier” na tylnej szybie nie wymagam zbyt wiele
[/quote]

Ty człowieku powinieneś się leczyć bo brakuje Ci konkretnych argumentów i obrażasz bezpodstawnie ludzi myląc ich z kimś innym.
Człowieku Ty totalnie nic nie rozumiesz, zachowujesz się jakbyś miał klapki na oczach i widział tylko siebie. Zrozum że ludziom chodzi o nagłośnienie sprawy, by podjęto w związku jakąś konkretną decyzję odnośnie przyszłości tego toru lub budowy nowego.

Jedynie w ten sposób w chwili obecnej można to zrobić poprzez nagłośnienie przez media publiczne.

No totalnie żenada jak czytam takie posty. Nie jeżdżę po torze, nie mieszkam na fulmana, ale tor jest dla ludzi po to został wybudowany. Nawet jeżdżące po nim gokarty będ... rozwiń
Avatar
m / 31 października 2011 o 14:36
0
Przedefiniowałem swoje życie na nowo .Rzucam korporacje, oddaje samochód ,idę sprzedawać używane żelazka na giełdzie kupuje 25 letnie BMW dodaje akcesoria za 5000 euro i jestem GOŚĆ. Wprost ociekam stylem.
Nabijam się z Was z dwóch powodów. .Istoty Waszego protestu i formy tegoż protestu. Nie z Was jako ludzi ale z tego co robicie. No dobra teraz znowu nauczam ,wyjąc kredeczki i zapisywać .
Istota protestu jest taka że nie chcecie ,nie potraficie ,nie umiejcie zrozumieć ,tego, że racje ma nie ten co głośniej krzyczy ale ten po którego stronie stoi prawo.
Ja wiem ,rozumiem 120 lat rusyfikacji ,leperiady itp. zrobiło swoje ale na litość, my drobnomieszczanie chcemy żyć według reguł wyznaczanych przez system prawny ,a nie przez grupy hałaśliwych osobników który się wydaje że jak głośno krzyczą to wystarczy.Chcecie zachować tor, to znajdźcie sposób zgodny z prawem. Krzykiem hałasem, groźbami nic nie załatwicie.
Skoro w Waszej grupie są prawnicy, radcy prawni, albo nawet ludzie z maturą ,to niech Wam doradzą jak to zrobić. Załóżcie stowarzyszenie, fundacje, przejmijcie Tor od PZM. Ale to zbyt trudne prawda łatwiej jest się skrzyknąć i zrobić żenującą manifestacje.
Teraz przechodzimy to formy tego Waszego „protestu”.
Ja od ludzi dla których szczytem dobrego stylu jest napis „Pionier” na tylnej szybie nie wymagam zbyt wiele, ale to co wczoraj zrobiliście to dno i 3 metry mułu.
Urządzanie ludowych obrzędów ,szału nie ma ale jeszcze można zrozumieć.
Pomysł żeby wjechać jak kibole w osiedle narobić hasłu –to już nawet nie głupota . Czemu to miało służyć ? Co chcieliście osiągnąć ? Czy to Was zbliżyło do zachowaniu toru ?
Czy wręcz przeciwnie dostarczyło argumentów że jesteście ludźmi o mentalności bandytów, kiboli dla których „moja racja jest najmojsza”
Sami z własnej nie przymuszonej woli, udowodniliście że nie jesteście dla nikogo partnerem do poważnych rozmów. Kto zechce z Wami rozmawiać jak jedyne co potraficie robić dobrze, to zadymy pod oknami ?
A nie przepraszam swoimi gruchotami tak wszystkich wystraszyliście że prezydent już Wam szykuje klucze do miasta .
Czy wy czasami analizujecie co robicie ? Zróbcie taką szopkę jeszcze raz i jeszcze raz albo lepiej postawicie jakiś namiot na torze i go brońcie.
Niby młodzi ludzie a nic ze współczesnego świata nie rozumieją .Przeciwko torowi protestowało może 10 osób teraz po waszej „obronie” pewnie protestować będzie całe osiedle, w tym ja , bo nikt nie lubi jak mu się robi chlew pod domem .Gratuluje pomysłu i wykonania. Obroniliście tor, możecie być z siebie dumni .
Przedefiniowałem swoje życie na nowo .Rzucam korporacje, oddaje samochód ,idę sprzedawać używane żelazka na giełdzie kupuje 25 letnie BMW dodaje akcesoria za 5000 euro i jestem GOŚĆ. Wprost ociekam stylem.
Nabijam się z Was z dwóch powodów. .Istoty Waszego protestu i formy tegoż protestu. Nie z Was jako ludzi ale z tego co robicie. No dobra teraz znowu nauczam ,wyjąc kredeczki i zapisywać .
Istota protestu jest taka że nie chcecie ,nie potraficie ,nie umiejcie zrozumieć ,tego, że racje ma nie ten co głośniej krzyczy ale ten po ... rozwiń
Avatar
użytkownik toru / 31 października 2011 o 11:12
0
do "mieszkańca pobliskiego os" - O jakie pseudo wyścigi późnym wieczorem kilka razy w tygodniu Ci chodzi? Chyba masz jakieś problemy z oczami i widzeniem oraz ze słuchem!!! Albo cierpisz na jakąś chorobę psychiczną i widzisz i słyszysz to czego oni nie widzą i nie słyszą. Ale to można wyleczyć - trzeba się tylko przeprowadzić na ul. Abramowicką!!!
Avatar
fan / 31 października 2011 o 11:11
0
Tak, a tor do formuły 1 jest tylko dla bolidów F1 i nic innego nie może po nim jeździć. A biedronka jest tylko dla biednych ludzi i jak ktoś jest bogaty to won do leclerca A jak zejdziesz z chodnika dla ludzi na ścieżkę rowerową to mandat albo dożywocie. Skąd tacy ludzie się biorą?
Avatar
neutralny / 31 października 2011 o 11:07
0
Odnośnie pieniaczy tępaków, których interesuje tylko swój nos.

Te "pełnoletnie złomy" jakimi jeżdżą chłopaki, jak to nazywacie, są niekiedy dużo bardziej zadbane niż Wasze plastikowe cacka kupione za kredyt. Te "złomy", przeżyją jeszcze wiele nowych aut bo były produkowane w czasach gdzie podstawą była niezawodność i liczyła się jakość, a nie kasa, kasa.. i redukcja kosztów produkcji.

A jak Wam przeszkadza tor, hałasy i ludzie to radzę przeprowadzić się do puszczy kampinoskiej, może tam znajdziecie cisze i spokój, chociaż boje się o zdrowie dzięciołów.
Odnośnie pieniaczy tępaków, których interesuje tylko swój nos.

Te "pełnoletnie złomy" jakimi jeżdżą chłopaki, jak to nazywacie, są niekiedy dużo bardziej zadbane niż Wasze plastikowe cacka kupione za kredyt. Te "złomy", przeżyją jeszcze wiele nowych aut bo były produkowane w czasach gdzie podstawą była niezawodność i liczyła się jakość, a nie kasa, kasa.. i redukcja kosztów produkcji.

A jak Wam przeszkadza tor, hałasy i ludzie to radzę przeprowadzić się do puszczy kampinoskiej, może tam znajdziec... rozwiń
Avatar
uki / 31 października 2011 o 11:04
0
[quote name='mieszkaniec pobliskiego os' timestamp='1320055089' post='553259']
Czemu nikt nie pamięta, iż to tor Kartingowy? do wyścigów gokartów? Dla dzieci od lat 8!
I to oni są moim zdaniem poszkodowani, a winą za likwidację toru powinni obarczyć tych co wykorzystują TOR do
pseudo wyścigów samochodowych i motorowych późnym wieczorem kilka razy w tygodniu. To nie tor przeszkadza, tylko Ci rozemocjonowani kierowcy. Przecież, tor można by ogrodzić ekranami akustycznymi, kontrolować wstęp i pory jazd i tor nikomu by nie przeszkadzał. Także jeżdżeniem po osiedlu i trąbieniem nie pomagają Torowi, a wprost przeciwnie.
[/quote]


Zawody na torze organizowane sa za zgodą PZMotu!!!
I nieprawdą jest, że jest to tory tylko kartingowy!!!
Jest to również tor szkoleniowy!!!
A zawody dla amatorów służą podnoszeniu umiejętności kierowców!!!
[quote name='mieszkaniec pobliskiego os' timestamp='1320055089' post='553259']
Czemu nikt nie pamięta, iż to tor Kartingowy? do wyścigów gokartów? Dla dzieci od lat 8!
I to oni są moim zdaniem poszkodowani, a winą za likwidację toru powinni obarczyć tych co wykorzystują TOR do
pseudo wyścigów samochodowych i motorowych późnym wieczorem kilka razy w tygodniu. To nie tor przeszkadza, tylko Ci rozemocjonowani kierowcy. Przecież, tor można by ogrodzić ekranami akustycznymi, kontrol... rozwiń
Avatar
passion / 7 listopada 2011 o 17:57
0
http://www.youtube.com/watch?v=-NwAG7lyAqg
Avatar
haha / 31 października 2011 o 17:56
0
[quote name='ON' timestamp='1320077869' post='553365']
Właściciele szrotu spod marki szmelcwagen i Bolid Młodzieży Wiejskiej nie maja gdzie testować swoich 25 letnich ulegających już biodegradacji naturalnej golfów, passatów i innych pospawanych, połatanych, poklejonych i poskładanych "przystanków autobusowych". Zajmijcie się czymś pożytecznym.
PS. Może byście posprzątali plamy olejów i graty, które pogubiliście na ulicach podczas przejazdu po mieście?
[/quote]

Każdy jeździ tym czym chce i na co go stać! Odpier... się od ludzi i ich pasji, akurat sport motorowy to bardzo droga "zabawa". Niektórzy są jacyś popier.... Ty pewnie jeździsz nowiutkim lanosem albo matizem i się podniecasz - OK Twoja sprawa.

Ludzie jeżdżą tym czym chcą i wcale stare auto nie oznacza, że nie stać go na nowe.... nowe auta do takich sportów po prostu się nie nadają...
[quote name='ON' timestamp='1320077869' post='553365']
Właściciele szrotu spod marki szmelcwagen i Bolid Młodzieży Wiejskiej nie maja gdzie testować swoich 25 letnich ulegających już biodegradacji naturalnej golfów, passatów i innych pospawanych, połatanych, poklejonych i poskładanych "przystanków autobusowych". Zajmijcie się czymś pożytecznym.
PS. Może byście posprzątali plamy olejów i graty, które pogubiliście na ulicach podczas przejazdu po mieście?
[/quote]

Każdy jeździ tym... rozwiń
Avatar
ON / 31 października 2011 o 17:17
0
Właściciele szrotu spod marki szmelcwagen i Bolid Młodzieży Wiejskiej nie maja gdzie testować swoich 25 letnich ulegających już biodegradacji naturalnej golfów, passatów i innych pospawanych, połatanych, poklejonych i poskładanych "przystanków autobusowych". Zajmijcie się czymś pożytecznym.
PS. Może byście posprzątali plamy olejów i graty, które pogubiliście na ulicach podczas przejazdu po mieście?
Avatar
gość / 31 października 2011 o 15:37
0
[quote name='m' timestamp='1320068166' post='553325']
Rzucam korporacje, oddaje samochód ,idę sprzedawać używane żelazka na giełdzie kupuje 25 letnie BMW dodaje akcesoria za 5000 euro i jestem GOŚĆ. Wprost ociekam stylem.
Nabijam się z Was z dwóch powodów. [/quote]

A oni nabijają się z Ciebie...Widać nie masz pojęcia o motoryzacji.

Znam kilka osób jeżdżących po torze, nierzadko są to ludzie mający po kilka samcohodó, nowszej i starszej generacji, pracujący w dużych firmach, a tor traktują hobbystycznie i wykorzystują go do zdobywania większych umiejętności prowadzenia auta.

Sam posiadam 3 auta, jedno 2009rok produkcji, pozostałe dwa lata 90' i jak patrzę na jakość wykonania nowych samochodów i możliwości to łapie się za głowę co teraz się produkuje....Niebo, a ziemia i obawiam się, że za 5 lat moje nowe auto będzie dużo bardziej wyeksploatowane niż pozostałe dwa z połowy lat 90.
[quote name='m' timestamp='1320068166' post='553325']
Rzucam korporacje, oddaje samochód ,idę sprzedawać używane żelazka na giełdzie kupuje 25 letnie BMW dodaje akcesoria za 5000 euro i jestem GOŚĆ. Wprost ociekam stylem.
Nabijam się z Was z dwóch powodów. [/quote]

A oni nabijają się z Ciebie...Widać nie masz pojęcia o motoryzacji.

Znam kilka osób jeżdżących po torze, nierzadko są to ludzie mający po kilka samcohodó, nowszej i starszej generacji, pracujący w dużych firmach, a to... rozwiń
Avatar
gosc / 31 października 2011 o 15:18
0
Człowieku Ty totalnie nic nie rozumiesz, zachowujesz się jakbyś miał klapki na oczach i widział tylko siebie. Zrozum że ludziom chodzi o nagłośnienie sprawy, by podjęto w związku jakąś konkretną decyzję odnośnie przyszłości tego toru lub budowy nowego.

Jedynie w ten sposób w chwili obecnej można to zrobić poprzez nagłośnienie przez media publiczne.

No totalnie żenada jak czytam takie posty. Nie jeżdżę po torze, nie mieszkam na fulmana, ale tor jest dla ludzi po to został wybudowany. Nawet jeżdżące po nim gokarty będą powodowały bardzo duże natężenie hałasu ze względu na brak tłumików. Nie ma toru wyścigowego na świecie który by nie generował hałasu, jedno z drugim jest sprzeczne.

Tor był pierwszy, osiedle powstało 30 lat po jego budowie, deweloper jak i mieszkańcy dobrze o nim wiedzieli.

[quote name='m' timestamp='1320068166' post='553325']
Ja od ludzi dla których szczytem dobrego stylu jest napis „Pionier” na tylnej szybie nie wymagam zbyt wiele
[/quote]

Ty człowieku powinieneś się leczyć bo brakuje Ci konkretnych argumentów i obrażasz bezpodstawnie ludzi myląc ich z kimś innym.
Człowieku Ty totalnie nic nie rozumiesz, zachowujesz się jakbyś miał klapki na oczach i widział tylko siebie. Zrozum że ludziom chodzi o nagłośnienie sprawy, by podjęto w związku jakąś konkretną decyzję odnośnie przyszłości tego toru lub budowy nowego.

Jedynie w ten sposób w chwili obecnej można to zrobić poprzez nagłośnienie przez media publiczne.

No totalnie żenada jak czytam takie posty. Nie jeżdżę po torze, nie mieszkam na fulmana, ale tor jest dla ludzi po to został wybudowany. Nawet jeżdżące po nim gokarty będ... rozwiń
Avatar
m / 31 października 2011 o 14:36
0
Przedefiniowałem swoje życie na nowo .Rzucam korporacje, oddaje samochód ,idę sprzedawać używane żelazka na giełdzie kupuje 25 letnie BMW dodaje akcesoria za 5000 euro i jestem GOŚĆ. Wprost ociekam stylem.
Nabijam się z Was z dwóch powodów. .Istoty Waszego protestu i formy tegoż protestu. Nie z Was jako ludzi ale z tego co robicie. No dobra teraz znowu nauczam ,wyjąc kredeczki i zapisywać .
Istota protestu jest taka że nie chcecie ,nie potraficie ,nie umiejcie zrozumieć ,tego, że racje ma nie ten co głośniej krzyczy ale ten po którego stronie stoi prawo.
Ja wiem ,rozumiem 120 lat rusyfikacji ,leperiady itp. zrobiło swoje ale na litość, my drobnomieszczanie chcemy żyć według reguł wyznaczanych przez system prawny ,a nie przez grupy hałaśliwych osobników który się wydaje że jak głośno krzyczą to wystarczy.Chcecie zachować tor, to znajdźcie sposób zgodny z prawem. Krzykiem hałasem, groźbami nic nie załatwicie.
Skoro w Waszej grupie są prawnicy, radcy prawni, albo nawet ludzie z maturą ,to niech Wam doradzą jak to zrobić. Załóżcie stowarzyszenie, fundacje, przejmijcie Tor od PZM. Ale to zbyt trudne prawda łatwiej jest się skrzyknąć i zrobić żenującą manifestacje.
Teraz przechodzimy to formy tego Waszego „protestu”.
Ja od ludzi dla których szczytem dobrego stylu jest napis „Pionier” na tylnej szybie nie wymagam zbyt wiele, ale to co wczoraj zrobiliście to dno i 3 metry mułu.
Urządzanie ludowych obrzędów ,szału nie ma ale jeszcze można zrozumieć.
Pomysł żeby wjechać jak kibole w osiedle narobić hasłu –to już nawet nie głupota . Czemu to miało służyć ? Co chcieliście osiągnąć ? Czy to Was zbliżyło do zachowaniu toru ?
Czy wręcz przeciwnie dostarczyło argumentów że jesteście ludźmi o mentalności bandytów, kiboli dla których „moja racja jest najmojsza”
Sami z własnej nie przymuszonej woli, udowodniliście że nie jesteście dla nikogo partnerem do poważnych rozmów. Kto zechce z Wami rozmawiać jak jedyne co potraficie robić dobrze, to zadymy pod oknami ?
A nie przepraszam swoimi gruchotami tak wszystkich wystraszyliście że prezydent już Wam szykuje klucze do miasta .
Czy wy czasami analizujecie co robicie ? Zróbcie taką szopkę jeszcze raz i jeszcze raz albo lepiej postawicie jakiś namiot na torze i go brońcie.
Niby młodzi ludzie a nic ze współczesnego świata nie rozumieją .Przeciwko torowi protestowało może 10 osób teraz po waszej „obronie” pewnie protestować będzie całe osiedle, w tym ja , bo nikt nie lubi jak mu się robi chlew pod domem .Gratuluje pomysłu i wykonania. Obroniliście tor, możecie być z siebie dumni .
Przedefiniowałem swoje życie na nowo .Rzucam korporacje, oddaje samochód ,idę sprzedawać używane żelazka na giełdzie kupuje 25 letnie BMW dodaje akcesoria za 5000 euro i jestem GOŚĆ. Wprost ociekam stylem.
Nabijam się z Was z dwóch powodów. .Istoty Waszego protestu i formy tegoż protestu. Nie z Was jako ludzi ale z tego co robicie. No dobra teraz znowu nauczam ,wyjąc kredeczki i zapisywać .
Istota protestu jest taka że nie chcecie ,nie potraficie ,nie umiejcie zrozumieć ,tego, że racje ma nie ten co głośniej krzyczy ale ten po ... rozwiń
Avatar
użytkownik toru / 31 października 2011 o 11:12
0
do "mieszkańca pobliskiego os" - O jakie pseudo wyścigi późnym wieczorem kilka razy w tygodniu Ci chodzi? Chyba masz jakieś problemy z oczami i widzeniem oraz ze słuchem!!! Albo cierpisz na jakąś chorobę psychiczną i widzisz i słyszysz to czego oni nie widzą i nie słyszą. Ale to można wyleczyć - trzeba się tylko przeprowadzić na ul. Abramowicką!!!
Avatar
fan / 31 października 2011 o 11:11
0
Tak, a tor do formuły 1 jest tylko dla bolidów F1 i nic innego nie może po nim jeździć. A biedronka jest tylko dla biednych ludzi i jak ktoś jest bogaty to won do leclerca A jak zejdziesz z chodnika dla ludzi na ścieżkę rowerową to mandat albo dożywocie. Skąd tacy ludzie się biorą?
Avatar
neutralny / 31 października 2011 o 11:07
0
Odnośnie pieniaczy tępaków, których interesuje tylko swój nos.

Te "pełnoletnie złomy" jakimi jeżdżą chłopaki, jak to nazywacie, są niekiedy dużo bardziej zadbane niż Wasze plastikowe cacka kupione za kredyt. Te "złomy", przeżyją jeszcze wiele nowych aut bo były produkowane w czasach gdzie podstawą była niezawodność i liczyła się jakość, a nie kasa, kasa.. i redukcja kosztów produkcji.

A jak Wam przeszkadza tor, hałasy i ludzie to radzę przeprowadzić się do puszczy kampinoskiej, może tam znajdziecie cisze i spokój, chociaż boje się o zdrowie dzięciołów.
Odnośnie pieniaczy tępaków, których interesuje tylko swój nos.

Te "pełnoletnie złomy" jakimi jeżdżą chłopaki, jak to nazywacie, są niekiedy dużo bardziej zadbane niż Wasze plastikowe cacka kupione za kredyt. Te "złomy", przeżyją jeszcze wiele nowych aut bo były produkowane w czasach gdzie podstawą była niezawodność i liczyła się jakość, a nie kasa, kasa.. i redukcja kosztów produkcji.

A jak Wam przeszkadza tor, hałasy i ludzie to radzę przeprowadzić się do puszczy kampinoskiej, może tam znajdziec... rozwiń
Avatar
uki / 31 października 2011 o 11:04
0
[quote name='mieszkaniec pobliskiego os' timestamp='1320055089' post='553259']
Czemu nikt nie pamięta, iż to tor Kartingowy? do wyścigów gokartów? Dla dzieci od lat 8!
I to oni są moim zdaniem poszkodowani, a winą za likwidację toru powinni obarczyć tych co wykorzystują TOR do
pseudo wyścigów samochodowych i motorowych późnym wieczorem kilka razy w tygodniu. To nie tor przeszkadza, tylko Ci rozemocjonowani kierowcy. Przecież, tor można by ogrodzić ekranami akustycznymi, kontrolować wstęp i pory jazd i tor nikomu by nie przeszkadzał. Także jeżdżeniem po osiedlu i trąbieniem nie pomagają Torowi, a wprost przeciwnie.
[/quote]


Zawody na torze organizowane sa za zgodą PZMotu!!!
I nieprawdą jest, że jest to tory tylko kartingowy!!!
Jest to również tor szkoleniowy!!!
A zawody dla amatorów służą podnoszeniu umiejętności kierowców!!!
[quote name='mieszkaniec pobliskiego os' timestamp='1320055089' post='553259']
Czemu nikt nie pamięta, iż to tor Kartingowy? do wyścigów gokartów? Dla dzieci od lat 8!
I to oni są moim zdaniem poszkodowani, a winą za likwidację toru powinni obarczyć tych co wykorzystują TOR do
pseudo wyścigów samochodowych i motorowych późnym wieczorem kilka razy w tygodniu. To nie tor przeszkadza, tylko Ci rozemocjonowani kierowcy. Przecież, tor można by ogrodzić ekranami akustycznymi, kontrol... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 57

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 lipca 2018

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 lipca 2018 0 0

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie 14 8

Do dziś na lubelskich osiedlach powinny się pojawić kolorowe pojemniki do segregacji śmieci, ale mało gdzie je widać. Tylko właśnie do niedzieli miał trwać „okres przejściowy” w dzielnicach, które przechodzą na nowy system segregacji odpadów, ale okazuje się, że zamieszanie jeszcze może potrwać.

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia]
galeria

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia] 13 0

Miłośnicy kwiatów z całego województwa lubelskiego w niedzielę przybyli do Końskowoli, żeby zrobić zakupy podczas Święta Róż. To jedna z najlepszych okazji do zaopatrzenia się w sadzonki, kwiaty, a także lokalne, zdrowe produkty żywnościowe. Na scenie zagrały m.in. zespoły taneczne.

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje"

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje" 0 4

Mieszkańcy coraz częściej odwiedzają folwark w łęczyńskim Podzamczu. Kibicują inwestycji, która odmienia ten dawniej zapuszczony fragment Łęcznej.

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach
16 lipca 2018, 19:00

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach 0 0

Przed nami trzeci koncert w ramach tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach. W poniedziałek, 16 lipca o godz. 19 w Kościele pw. św. Brata Alberta wystąpi Wacław Golonka.

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego 0 2

W poniedziałek zacznie się kolejny etap przebudowy sieci gazowej w rejonie powstającej drogi, która pobiegnie od Kunickiego do Wrotkowskiej.

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim
Wideo, zdjęcia
galeria
film

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim 461 40

Przy dźwiękach syren i okrzykach wściekłych rolników przemawiał w niedzielę w Kraśniku premier Mateusz Morawiecki. Uroczystość odsłonięcia pomnika smoleńskiego zamieniła się w antyrządowy protest przeciwko niskim cenom malin, agrestu, porzeczek i wiśni.

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018!
film

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018! 2 0

MUNDIAL 2018 Trójkolorowi wygrali w finale z Chorwacją 4:2 po kapitalnym spotkaniu na moskiewskich Łużnikach i zdobyli drugi w historii Puchar Świata. To ogromny sukces dla selekcjonera Didiera Deschampsa, który zdobył to trofeum zarówno jako piłkarz jak i trener

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków 8 0

Lubelscy policjanci szukają świadków dwóch wypadków drogowych, do których doszło na początku lipca.

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika
film

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika 17 9

Co znajdowało się na niewielkim wzgórzu zalanym podczas budowy Zalewu Zemborzyckiego?

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery 3 0

W piątkowe południe dyżurny łukowskiej komendy policji otrzymał telefoniczną informację o młodym mężczyźnie, którego zachowanie wskazywało, że chce ukraść rower. Zawiadamiający opisując jego wygląd, informował dyżurnego o trasie ucieczki młodzieńca.

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje 19 6

Rozpoczęła się przebudowa drogi Krężnica Jara - Strzeszkowice w powiecie lubelskim. To jedna z dwóch inwestycji, realizowanych przez samorząd powiatowy w ramach megaprojektu drogowego, w którym biorą udział także pozostałe powiaty ziemskie województwa lubelskiego.

Festiwal "Śladami Singera" 2018: Bawić i przypominać [program]
16 lipca 2018, 17:30

Festiwal "Śladami Singera" 2018: Bawić i przypominać [program] 2 0

Co Gdzie Kiedy. W poniedziałek w podróż po Lubelszczyźnie wyrusza Festiwal "Śladami Singera". W tym roku artyści zawitają do 12 miast i miejscowości. – Chcemy bawić, zachwycać, ale też skłaniać do refleksji – mówią organizatorzy. Słowo-klucz to pamięć lokalna.

MUNDIAL 2018. Francja – Chorwacja 4:2 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO]
film

MUNDIAL 2018. Francja – Chorwacja 4:2 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO] 6 4

W ostatnim meczu mistrzostw świata w Rosji Francja gra na Łużnikach z Moskwie z Chorwacją. Czy powtórzy wynik sprzed 20 lat, czy po raz pierwszy złoto zdobędzie zespół z Bałkanów?

Wyjeżdżasz za granicę? Ile trzeba poczekać na nowy paszport?

Wyjeżdżasz za granicę? Ile trzeba poczekać na nowy paszport? 0 5

Tradycyjnie już okres wakacyjny to czas wzmożonego ruchu w punktach paszportowych. Wiele osób dopiero tuż przed planowanym urlopem zdaje sobie sprawę, że ma nieważny paszport. Dlatego warto sprawdzić termin ważności naszego paszportu. Tylko w czerwcu br. wydano prawie 215 tys. nowych paszportów, a w całym pierwszym półroczu 2018 r. aż 977 tys. dokumentów.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.