Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

7 maja 2012 r.
17:57
Edytuj ten wpis

Centrum Park w miejsce kina Kosmos: Mieszkania prawie za milion zł

0 21 A A
Wizualizacja Centrum Park (Materiał inwestora)
Wizualizacja Centrum Park (Materiał inwestora)

Biura i eleganckie apartamenty z widokiem na Ogród Saski. Tak ma wyglądać Centrum Park, czyli nowy gmach, który stanie w miejscu po kinie Kosmos w Lublinie. Za największe mieszkanie trzeba zapłacić… blisko milion złotych. To rekord na naszym rynku.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Przy ul. Leszczyńskiego kończy się porządkowanie terenu po wyburzonym kinie. Jednocześnie jego właściciel przedstawił projekt nowej inwestycji. W miejscu Kosmosu stanąć ma Centrum Park.

To kompleks biurowo-mieszkaniowy. Będzie się składał z dwóch gmachów. Niższy, o czterech kondygnacjach, zarezerwowano na biura. W drugim, dwukrotnie wyższym powstaną lokale usługowe i mieszkania.

– Usługi będą tylko na parterze. Na kolejnych siedmiu kondygnacjach znajdą się apartamenty. Po sześć na każdym piętrze – precyzuje Piotr Sikorski z Biura Nieruchomości "Kleczkowski” w Lublinie, które zajmuje się obsługą inwestycji. – Powierzchnia mieszkań wyniesie od 50 do 137 mkw. Do tych największych należy doliczyć ponad 30-metrowe tarasy.

Chociaż na budowie nie wbito jeszcze nawet pierwszej łopaty, to kilka z 42 mieszkań jest już zarezerwowanych. Inwestor liczy na klientów z grubym portfelem. Za metr kwadratowy w Centrum Park trzeba zapłacić 7 tys. zł. Największe z apartamentów kosztują ponad 961 tys. zł. To lubelski rekord.
– Weźmy pod uwagę, że cena gruntu przy ul. Leszczyńskiego była pięć razy wyższa niż w innych częściach miasta – wyjaśnia Sikorski. – To ostatnia tak dobra lokalizacja w centrum Lublina. Jej atrakcyjność podnosi pobliski Ogród Saski, który po rewitalizacji zyska nowe oblicze.

Klientów ma przyciągnąć również wysoki standard. Nie zabraknie kamienia, aluminium i nowoczesnych wind w każdym z budynków. Mieszkańcy będą też mieli do dyspozycji podziemny parking.

– Budowa powinna ruszyć jesienią. Zakończenie prac planowane jest na grudzień 2013 roku – dodaje Sikorski.
Jeśli ktoś nie chce czekać i jest w stanie wyłożyć 7 tys. zł za mkw., może zastanowić się nad propozycją firmy Wikana. Lubelski developer ma w ofercie trzy ostatnie mieszkania w zabytkowej Kamienicy Misjonarska w Lublinie. Jeszcze rok temu metr kwadratowy kosztował tutaj 7,5 tys. zł.

– Nasze mieszkania mają specyficzny rozkład. To propozycja dla miłośnika starych kamienic – wyjaśnia Ewa Tęczak z firmy Wikana.

Za największy z apartamentów przy ul. Misjonarskiej trzeba zapłacić ponad pół miliona zł.

To nie koniec inwestycji z górnej półki. Z początkiem nowego roku spółka KS Development rozpocznie sprzedaż 19 apartamentów przy ul. Szewskiej. Lokalizacja w centrum Lublina i wysoki standard budynku, zwiastują wysoką cenę. Na razie jednak inwestor nie zdradza szczegółów.

Komentarze 21

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 o 13:35
0
Żuk z PO wykorzystuje kazdy cm w Lublinie budująć dla swoich, burząc nawet budynki zwiazane z historia Lublina tak jak to stare kino, i dłuzszy czas przymierza sie do terenu gdzie stoja Arkady, ale chyba ktos go blokuje bo to zabytek, ale drzewa wokół Arkad wygolili do łysa w centrum miasta. Zwykły lublinian na pewno tam nie bedzie mieszkał tylko taki wypasiony po 9 latach ich rzadów, a teraz dalej rzadza w samorzadach w wiekszosci miast w Polsce (w 2018 bedzie 12 lat)
Avatar
AntyPISRYDZ / 2 lipca 2012 o 16:55
0
[quote name='jenna' timestamp='1336504187' post='628516']
Zastanawiam się kto w tych apartamentowcach będzie mieszkać jak u nas nie ma pracy i jest duży odsetek bezrobocia. Chyba gniazdko dla tych, którzy wyrażają zgodę na niszczenie dorobku kulturalnego miasta m.in. samorządowcy z urzędu miasta oraz ludzie od planowania przestrzennego miasta(nie wiem kto tam siedzi w zarządzie, ale po wielu już kontrowersyjnych planach śmierdzi ... ). Z przykrością można powiedzieć, że jest samowolka i jak nikt niczego nie zrobi, to miasto Lublin, które było by jeszcze naprawdę do odratowania, chociaż jest to baaaardzo długa naprawa by odżyło i nie kojarzyło się jedynie z urzędasami, adwokatami, miastem policyjnym, ale miastem o wysokiej kulturze, świetnie zagospodarowaną przestrzenią, dobrze przemyślaną architekturą, Takie pytanie do panów z urzędu:Park Saski może oddacie? Zapewne dadzą wam wystarczająco dużo pieniążków, ażeby wasze brzuszki napełniły się do pełna, ale czasami pomyślcie, że mogą wam pęknąć i co wtedy?. Kto jest odpowiedzialny za zieleń miejską w Lublinie? Niedługo nie będzie czym oddychać (sic)!!! (będziecie znów coś burzyć by zasiewać drzewa??).Ciekawy jestem co zrobicie z Podzamczem, pewnie dacie zgodę każdemu, kto da więcej, po co się głowić nad kulturalnym dziedzictwem i wyglądem miasta byle było dużo kasy, bo "badziewia" związane z kulturą i sztuką są nie opłacalne co nie? Z tego ciężki chleb. Lepiej szybko i w miarę bezboleśnie. Gratuluję następnego udanego posunięcia jeszcze parę takich i niestety chcąc nie chcąc ze smutkiem jako patriota lubelski będę musiał się z tym miastem pożegnać.
[/quote]

Kolejne narzekanie jak przy planach budowy jakichś galerii " A kto tam będzie kupował,a kto będzie mieszkał"? A ten kogo stać,jeśli Ciebie droga jenno nie stać to ty z pewnością nie będziesz...ale pozwól innym. Fakt ,że architektonicznie to kolejny zwykły kloc,ale jeśli ktoś che płacić 7 tysi za klitke w klocu to dlaczego nie. Niektórzy sprawniej wykorzystuja umysł umiejąc zarabiać i nie płaczą,a niektórzy liczą ,że coś im się należy za darmo...
[quote name='jenna' timestamp='1336504187' post='628516']
Zastanawiam się kto w tych apartamentowcach będzie mieszkać jak u nas nie ma pracy i jest duży odsetek bezrobocia. Chyba gniazdko dla tych, którzy wyrażają zgodę na niszczenie dorobku kulturalnego miasta m.in. samorządowcy z urzędu miasta oraz ludzie od planowania przestrzennego miasta(nie wiem kto tam siedzi w zarządzie, ale po wielu już kontrowersyjnych planach śmierdzi ... ). Z przykrością można powiedzieć, że jest samowolka i jak nikt niczego nie zrob... rozwiń
Avatar
Hrabia Z.. / 2 lipca 2012 o 16:44
0
Ot kolejny ,zwykły bloczek bez wyglądu. A już totalną żenadą jest nazywanie 50-60 - metrowej klitki apartamentem To ja chyba powinienem sobie zyczyć 10 tys. zł za metr w mojej pięknej przedwojennej kamienicy z ogrodem , ale jelenie i tak łykną wszystko.
Avatar
niedlapsakiełbasa / 9 maja 2012 o 16:08
0
^^^ tutaj nie beda miszkali Lublinienie dziwczyno... czyli wiem już dlaczego "remontują" nagle park saski.....
Avatar
jenna / 8 maja 2012 o 21:09
0
Zastanawiam się kto w tych apartamentowcach będzie mieszkać jak u nas nie ma pracy i jest duży odsetek bezrobocia. Chyba gniazdko dla tych, którzy wyrażają zgodę na niszczenie dorobku kulturalnego miasta m.in. samorządowcy z urzędu miasta oraz ludzie od planowania przestrzennego miasta(nie wiem kto tam siedzi w zarządzie, ale po wielu już kontrowersyjnych planach śmierdzi ... ). Z przykrością można powiedzieć, że jest samowolka i jak nikt niczego nie zrobi, to miasto Lublin, które było by jeszcze naprawdę do odratowania, chociaż jest to baaaardzo długa naprawa by odżyło i nie kojarzyło się jedynie z urzędasami, adwokatami, miastem policyjnym, ale miastem o wysokiej kulturze, świetnie zagospodarowaną przestrzenią, dobrze przemyślaną architekturą, Takie pytanie do panów z urzędu:Park Saski może oddacie? Zapewne dadzą wam wystarczająco dużo pieniążków, ażeby wasze brzuszki napełniły się do pełna, ale czasami pomyślcie, że mogą wam pęknąć i co wtedy?. Kto jest odpowiedzialny za zieleń miejską w Lublinie? Niedługo nie będzie czym oddychać (sic)!!! (będziecie znów coś burzyć by zasiewać drzewa??).Ciekawy jestem co zrobicie z Podzamczem, pewnie dacie zgodę każdemu, kto da więcej, po co się głowić nad kulturalnym dziedzictwem i wyglądem miasta byle było dużo kasy, bo "badziewia" związane z kulturą i sztuką są nie opłacalne co nie? Z tego ciężki chleb. Lepiej szybko i w miarę bezboleśnie. Gratuluję następnego udanego posunięcia jeszcze parę takich i niestety chcąc nie chcąc ze smutkiem jako patriota lubelski będę musiał się z tym miastem pożegnać.
Zastanawiam się kto w tych apartamentowcach będzie mieszkać jak u nas nie ma pracy i jest duży odsetek bezrobocia. Chyba gniazdko dla tych, którzy wyrażają zgodę na niszczenie dorobku kulturalnego miasta m.in. samorządowcy z urzędu miasta oraz ludzie od planowania przestrzennego miasta(nie wiem kto tam siedzi w zarządzie, ale po wielu już kontrowersyjnych planach śmierdzi ... ). Z przykrością można powiedzieć, że jest samowolka i jak nikt niczego nie zrobi, to miasto Lublin, które było by jeszcze naprawdę do odratowania, chociaż jest to baaa... rozwiń
Avatar
cenadlaoligarchów / 8 maja 2012 o 19:35
0
7 tysiecy w lublinie, chyba w berlinie sa takie ceny, nie w lublinie!!!
Avatar
bu / 8 maja 2012 o 10:15
0
[quote name='k' timestamp='1336413978' post='628217']
inwestycja za taką kasę, a jakość projektu i samo jego przedstawienie kuleją... czemu w Lublinie taka zaściankowość architektoniczna hula jak chodzi o mieszkaniówkę, skoro mamy parę na prawdę porządnych obiektów jak choćby nowo oddane do użytku budynki lubelskich uczelni.
[/quote]
cóż... zgadzam się to beznadziejna architektura, zero polotu, szkoda że taki bubel powstanie w centrum miasta... Za taką kasę naprawdę można wymagać dobrego projektu
Avatar
bu / 8 maja 2012 o 10:14
0
[quote name='k' timestamp='1336413978' post='628217']
inwestycja za taką kasę, a jakość projektu i samo jego przedstawienie kuleją... czemu w Lublinie taka zaściankowość architektoniczna hula jak chodzi o mieszkaniówkę, skoro mamy parę na prawdę porządnych obiektów jak choćby nowo oddane do użytku budynki lubelskich uczelni.
[/quote]
cóż... zgadzam się to beznadziejna architektura, zero polotu, szkoda że taki bubel powstanie w centrum miasta... Za taką kasę naprawdę można wymagać dobrego projektu
Avatar
Gość / 8 maja 2012 o 09:17
0
[quote name='Gość' timestamp='1336420250' post='628251']
naucz się pierwsze pisać poprawnie po polsku zanim zaczniesz udzielać swoich "mądrych rad". Biuro piszemy przez U zwykłe, nie Ó.
[/quote]
Rada dla obu poetów:
"naucz się pierwsze pisać" to nie jest zwrot poprawny z polską pisownią, powinno być " naucz się po pierwsze poprawnie pisać po polsku" a dalej "U zwykłe" a powinno być "U otwarte" Dziękuję i pozdrawiam.
Avatar
Jacek / 8 maja 2012 o 08:51
0
Nie można oskarżać miasta, że sprzedała kino Kosmos, bo ono nigdy nie należało do miasta

http://jacekwarda.blogspot.com/2012/05/rozbiorka-kina-kosmos.html
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 o 13:35
0
Żuk z PO wykorzystuje kazdy cm w Lublinie budująć dla swoich, burząc nawet budynki zwiazane z historia Lublina tak jak to stare kino, i dłuzszy czas przymierza sie do terenu gdzie stoja Arkady, ale chyba ktos go blokuje bo to zabytek, ale drzewa wokół Arkad wygolili do łysa w centrum miasta. Zwykły lublinian na pewno tam nie bedzie mieszkał tylko taki wypasiony po 9 latach ich rzadów, a teraz dalej rzadza w samorzadach w wiekszosci miast w Polsce (w 2018 bedzie 12 lat)
Avatar
AntyPISRYDZ / 2 lipca 2012 o 16:55
0
[quote name='jenna' timestamp='1336504187' post='628516']
Zastanawiam się kto w tych apartamentowcach będzie mieszkać jak u nas nie ma pracy i jest duży odsetek bezrobocia. Chyba gniazdko dla tych, którzy wyrażają zgodę na niszczenie dorobku kulturalnego miasta m.in. samorządowcy z urzędu miasta oraz ludzie od planowania przestrzennego miasta(nie wiem kto tam siedzi w zarządzie, ale po wielu już kontrowersyjnych planach śmierdzi ... ). Z przykrością można powiedzieć, że jest samowolka i jak nikt niczego nie zrobi, to miasto Lublin, które było by jeszcze naprawdę do odratowania, chociaż jest to baaaardzo długa naprawa by odżyło i nie kojarzyło się jedynie z urzędasami, adwokatami, miastem policyjnym, ale miastem o wysokiej kulturze, świetnie zagospodarowaną przestrzenią, dobrze przemyślaną architekturą, Takie pytanie do panów z urzędu:Park Saski może oddacie? Zapewne dadzą wam wystarczająco dużo pieniążków, ażeby wasze brzuszki napełniły się do pełna, ale czasami pomyślcie, że mogą wam pęknąć i co wtedy?. Kto jest odpowiedzialny za zieleń miejską w Lublinie? Niedługo nie będzie czym oddychać (sic)!!! (będziecie znów coś burzyć by zasiewać drzewa??).Ciekawy jestem co zrobicie z Podzamczem, pewnie dacie zgodę każdemu, kto da więcej, po co się głowić nad kulturalnym dziedzictwem i wyglądem miasta byle było dużo kasy, bo "badziewia" związane z kulturą i sztuką są nie opłacalne co nie? Z tego ciężki chleb. Lepiej szybko i w miarę bezboleśnie. Gratuluję następnego udanego posunięcia jeszcze parę takich i niestety chcąc nie chcąc ze smutkiem jako patriota lubelski będę musiał się z tym miastem pożegnać.
[/quote]

Kolejne narzekanie jak przy planach budowy jakichś galerii " A kto tam będzie kupował,a kto będzie mieszkał"? A ten kogo stać,jeśli Ciebie droga jenno nie stać to ty z pewnością nie będziesz...ale pozwól innym. Fakt ,że architektonicznie to kolejny zwykły kloc,ale jeśli ktoś che płacić 7 tysi za klitke w klocu to dlaczego nie. Niektórzy sprawniej wykorzystuja umysł umiejąc zarabiać i nie płaczą,a niektórzy liczą ,że coś im się należy za darmo...
[quote name='jenna' timestamp='1336504187' post='628516']
Zastanawiam się kto w tych apartamentowcach będzie mieszkać jak u nas nie ma pracy i jest duży odsetek bezrobocia. Chyba gniazdko dla tych, którzy wyrażają zgodę na niszczenie dorobku kulturalnego miasta m.in. samorządowcy z urzędu miasta oraz ludzie od planowania przestrzennego miasta(nie wiem kto tam siedzi w zarządzie, ale po wielu już kontrowersyjnych planach śmierdzi ... ). Z przykrością można powiedzieć, że jest samowolka i jak nikt niczego nie zrob... rozwiń
Avatar
Hrabia Z.. / 2 lipca 2012 o 16:44
0
Ot kolejny ,zwykły bloczek bez wyglądu. A już totalną żenadą jest nazywanie 50-60 - metrowej klitki apartamentem To ja chyba powinienem sobie zyczyć 10 tys. zł za metr w mojej pięknej przedwojennej kamienicy z ogrodem , ale jelenie i tak łykną wszystko.
Avatar
niedlapsakiełbasa / 9 maja 2012 o 16:08
0
^^^ tutaj nie beda miszkali Lublinienie dziwczyno... czyli wiem już dlaczego "remontują" nagle park saski.....
Avatar
jenna / 8 maja 2012 o 21:09
0
Zastanawiam się kto w tych apartamentowcach będzie mieszkać jak u nas nie ma pracy i jest duży odsetek bezrobocia. Chyba gniazdko dla tych, którzy wyrażają zgodę na niszczenie dorobku kulturalnego miasta m.in. samorządowcy z urzędu miasta oraz ludzie od planowania przestrzennego miasta(nie wiem kto tam siedzi w zarządzie, ale po wielu już kontrowersyjnych planach śmierdzi ... ). Z przykrością można powiedzieć, że jest samowolka i jak nikt niczego nie zrobi, to miasto Lublin, które było by jeszcze naprawdę do odratowania, chociaż jest to baaaardzo długa naprawa by odżyło i nie kojarzyło się jedynie z urzędasami, adwokatami, miastem policyjnym, ale miastem o wysokiej kulturze, świetnie zagospodarowaną przestrzenią, dobrze przemyślaną architekturą, Takie pytanie do panów z urzędu:Park Saski może oddacie? Zapewne dadzą wam wystarczająco dużo pieniążków, ażeby wasze brzuszki napełniły się do pełna, ale czasami pomyślcie, że mogą wam pęknąć i co wtedy?. Kto jest odpowiedzialny za zieleń miejską w Lublinie? Niedługo nie będzie czym oddychać (sic)!!! (będziecie znów coś burzyć by zasiewać drzewa??).Ciekawy jestem co zrobicie z Podzamczem, pewnie dacie zgodę każdemu, kto da więcej, po co się głowić nad kulturalnym dziedzictwem i wyglądem miasta byle było dużo kasy, bo "badziewia" związane z kulturą i sztuką są nie opłacalne co nie? Z tego ciężki chleb. Lepiej szybko i w miarę bezboleśnie. Gratuluję następnego udanego posunięcia jeszcze parę takich i niestety chcąc nie chcąc ze smutkiem jako patriota lubelski będę musiał się z tym miastem pożegnać.
Zastanawiam się kto w tych apartamentowcach będzie mieszkać jak u nas nie ma pracy i jest duży odsetek bezrobocia. Chyba gniazdko dla tych, którzy wyrażają zgodę na niszczenie dorobku kulturalnego miasta m.in. samorządowcy z urzędu miasta oraz ludzie od planowania przestrzennego miasta(nie wiem kto tam siedzi w zarządzie, ale po wielu już kontrowersyjnych planach śmierdzi ... ). Z przykrością można powiedzieć, że jest samowolka i jak nikt niczego nie zrobi, to miasto Lublin, które było by jeszcze naprawdę do odratowania, chociaż jest to baaa... rozwiń
Avatar
cenadlaoligarchów / 8 maja 2012 o 19:35
0
7 tysiecy w lublinie, chyba w berlinie sa takie ceny, nie w lublinie!!!
Avatar
bu / 8 maja 2012 o 10:15
0
[quote name='k' timestamp='1336413978' post='628217']
inwestycja za taką kasę, a jakość projektu i samo jego przedstawienie kuleją... czemu w Lublinie taka zaściankowość architektoniczna hula jak chodzi o mieszkaniówkę, skoro mamy parę na prawdę porządnych obiektów jak choćby nowo oddane do użytku budynki lubelskich uczelni.
[/quote]
cóż... zgadzam się to beznadziejna architektura, zero polotu, szkoda że taki bubel powstanie w centrum miasta... Za taką kasę naprawdę można wymagać dobrego projektu
Avatar
bu / 8 maja 2012 o 10:14
0
[quote name='k' timestamp='1336413978' post='628217']
inwestycja za taką kasę, a jakość projektu i samo jego przedstawienie kuleją... czemu w Lublinie taka zaściankowość architektoniczna hula jak chodzi o mieszkaniówkę, skoro mamy parę na prawdę porządnych obiektów jak choćby nowo oddane do użytku budynki lubelskich uczelni.
[/quote]
cóż... zgadzam się to beznadziejna architektura, zero polotu, szkoda że taki bubel powstanie w centrum miasta... Za taką kasę naprawdę można wymagać dobrego projektu
Avatar
Gość / 8 maja 2012 o 09:17
0
[quote name='Gość' timestamp='1336420250' post='628251']
naucz się pierwsze pisać poprawnie po polsku zanim zaczniesz udzielać swoich "mądrych rad". Biuro piszemy przez U zwykłe, nie Ó.
[/quote]
Rada dla obu poetów:
"naucz się pierwsze pisać" to nie jest zwrot poprawny z polską pisownią, powinno być " naucz się po pierwsze poprawnie pisać po polsku" a dalej "U zwykłe" a powinno być "U otwarte" Dziękuję i pozdrawiam.
Avatar
Jacek / 8 maja 2012 o 08:51
0
Nie można oskarżać miasta, że sprzedała kino Kosmos, bo ono nigdy nie należało do miasta

http://jacekwarda.blogspot.com/2012/05/rozbiorka-kina-kosmos.html
Zobacz wszystkie komentarze 21

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

W Lublinie powstanie hala sportowo-widowiskowa na 800 osób

W Lublinie powstanie hala sportowo-widowiskowa na 800 osób 0 0

Sala sportowo-widowiskowa na 800 osób, ścianka wspinaczkowa, dwie sale do squasha, zewnętrzne boiska do koszykówki, piłki plażowej i tenisa, sala sportów walki. To tylko niektóre funkcje hali sportowo-widowiskowej, którą buduje Uniwersytet Medyczny. Wczoraj uczelnia podpisała umowę z wykonawcą – spółką Mirbud

Lekcje o mowie nienawiści w szkołach m.in. w Lublinie. Ordo Iuris: Rodzice, nie zgadzajcie się!

Lekcje o mowie nienawiści w szkołach m.in. w Lublinie. Ordo Iuris: Rodzice, nie zgadzajcie się! 17 13

W wielu miastach Polski, w tym w Lublinie, mają być prowadzone lekcje o mowie nienawiści. Ale Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris namawia rodziców, by się na to nie zgadzali

Spór o testament trwał 10 lat. Szczęśliwe zakończenie dla matki i syna

Spór o testament trwał 10 lat. Szczęśliwe zakończenie dla matki i syna 0 5

Po dziesięciu latach sądowej batalii Krystyna Zaręba i jej syn odzyskali działkę w Maszkach w okolicach Nałęczowa. Ziemia została przejęta na podstawie testamentu, który najprawdopodobniej został sfałszowany. Sprawa zakończyła się ugodą

Minister zdrowia w Lublinie. "Brakuje życzliwości, zrozumienia dla pacjenta"

Minister zdrowia w Lublinie. "Brakuje życzliwości, zrozumienia dla pacjenta" 0 5

O brakach kadrowych w służbie zdrowia oraz potrzebie większej życzliwości dla pacjenta i współpracy wszystkich zwodów medycznych mówił w czwartek w Lublinie minister zdrowia Łukasz Szumowski

Azoty nadal będą sponsorować Wisłę Puławy. Klub ma nowy zarząd

Azoty nadal będą sponsorować Wisłę Puławy. Klub ma nowy zarząd 58 7

W czwartek odbyło się walne zebranie Klubu Sportowego Wisła Puławy. Podczas spotkania podjęto decyzje o zmianach w zarządzie klubu.

Kolędowanie z XX. Czartoryskimi w Puławach
26 stycznia 2019, 16:00

Kolędowanie z XX. Czartoryskimi w Puławach 0 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 26 stycznia o godz. 16 w Kościele pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Puławach zorganizowana zostanie druga odsłona Kolędowania z XX. Czartoryskimi.

Żałoba narodowa. Część lubelskich instytucji odwołuje i przenosi imprezy. Co ze studniówkami?
galeria

Żałoba narodowa. Część lubelskich instytucji odwołuje i przenosi imprezy. Co ze studniówkami? 40 26

Część lubelskich instytucji kulturalnych odwołuje lub przenosi zaplanowane na piątek i sobotę wydarzenia. Ma to związek z ogłoszoną przez prezydenta RP Andrzeja Dudę żałobą narodową po zamordowaniu prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza

Monika Skinder powalczy o mistrzostwo świata juniorek

Monika Skinder powalczy o mistrzostwo świata juniorek 0 0

To będzie bardzo emocjonujący weekend dla kibiców. W naszym województwie odbędą się w weekend dwie duże imprezy. Dodatkowo, Monika Skinder z MULKS Grupa Oscar Tomaszów Lubelski, w niedzielę będzie walczyć o medal mistrzostw świata juniorek

Marceli Niezgoda nie jest już szefem LAWP

Marceli Niezgoda nie jest już szefem LAWP 0 10

Marceli Niezgoda, polityk PSL, stracił fotel dyrektora Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości. Instytucja podlega marszałkowi (PiS), który rozpisał już konkurs na nowego szefa.

Czarne chmury nad posłem Olszówką. Sejm zajmie się wnioskiem prokuratury

Czarne chmury nad posłem Olszówką. Sejm zajmie się wnioskiem prokuratury 0 4

Nie ma już przeszkód, by Sejm zajął się wnioskiem prokuratury o wydanie zgody na pociągniecie do odpowiedzialności karnej posła Piotra Olszówki.

Wyszedł z domu po papierosy, dwie godziny później znaleźli jego ciało
film

Wyszedł z domu po papierosy, dwie godziny później znaleźli jego ciało 52 5

35-letni Marcin wyszedł do sklepu po papierosy. Dwie godziny później jego ciało zostało znalezione w bramie, zaledwie sto metrów od jego mieszkania.

Tu była pizzeria Piccolo, potem Domek Saski. Już wiadomo co będzie teraz

Tu była pizzeria Piccolo, potem Domek Saski. Już wiadomo co będzie teraz 155 13

W sobotę otwarcie lokalu, który zajął miejsce po „Domku Saskim” LSS Społem. Przy głównym wejściu do parku będzie połączenie małej gastronomii ze sklepem

Już wiadomo, kto pokieruje Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej

Już wiadomo, kto pokieruje Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej 34 29

Zarząd Województwa Lubelskiego powierzył Piotrowi Krawcowi pełnienie obowiązków dyrektora Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej.

Ślisko na drogach. Dachowanie i lądowanie w rowie

Ślisko na drogach. Dachowanie i lądowanie w rowie 0 4

Do trzech zdarzeń drogowych doszło w czwartek rano na terenie powiatu opolskiego.

Lublin. Zabójstwo przy ul. Narutowicza. Surowy wyrok dla nożownika [wideo, zdjęcia]
galeria
film

Lublin. Zabójstwo przy ul. Narutowicza. Surowy wyrok dla nożownika [wideo, zdjęcia] 18 9

Szesnaście lat więzienia. Taki wyrok usłyszał w czwartek recydywista, który śmiertelnie ugodził nożem młodego mężczyznę i ranił jego kolegę. Do bójki doszło w centrum Lublina.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.