Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

6 września 2013 r.
10:57
Edytuj ten wpis

Kradli tony miedzi z nowych latarni. Policjanci już ich zatrzymali

Autor: Zdjęcie autora (jsz)
0 15 A A
Okradziona z kabli ulica to nowy odcinek Mełgiewskiej, przyszły dojazd do lotniska i obwodnicy. Stra
Okradziona z kabli ulica to nowy odcinek Mełgiewskiej, przyszły dojazd do lotniska i obwodnicy. Stra

Policjanci zatrzymali podejrzanych o kradzież kabli energetycznych. Czterech mieszkańców Lublina miało ogołocić z instalacji nowe słupy przy ul. Metalurgicznej, Mełgiewskiej i Grygowej. Mundurowi odnaleźli blisko 2 tony miedzianego złomu. Sprawcom grozi do 10 lat więzienia.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
http://get.x-link.pl/9bf02454-8de4-e9cc-5967-2e51c8c9c40d,94f1a616-3335-e872-b740-4d43bba74545,embed.html

Zatrzymani mają od 18 do 26 lat. Wyciągali z latarni miedziane kable, kradli aluminiowe pokrywy puszek, a nawet wyciągali przewody zakopane w ziemi. Spowodowali straty na ponad 200 tys zł.

– Teren zagrożony kradzieżami objęty był szczególnym nadzorem przez funkcjonariusz zarówno służb patrolowych jak i kryminalnych – wyjaśnia Renata Laszczka-Rusek, z zespołu prasowego Komendy Wojewódzkiej Policji. – Pierwszy z podejrzanych zatrzymany został w nocy z wtorku na środę.

Przy ul. Metalurgicznej policjanci z VI Komisariatu zauważyli samochód, który bardzo powoli przejeżdżał obok latarni. Kierowca został zatrzymany do kontroli.

– Wewnątrz fiata policjanci odnaleźli nożyce, szczypce oraz kilka par rękawic – dodaje Laszczka-Rusek. – 23 letni mieszkaniec Lublina został zatrzymany i przewieziony na komisariat.

Andrzej M. stanął przed prokuratorem. Później sąd aresztował mężczyznę na trzy miesiące. Wczoraj zatrzymano kolejnych sprawców. Do aresztu trafiło 3 mężczyzn.

– Dzisiaj z zatrzymanymi prowadzone będą dalsze czynności procesowe. Policjanci będą wnioskować także o ich tymczasowe aresztowanie – zapowiada Laszczka-Rusek.

Mundurowi odnaleźli również miejsce, do którego trafiały skradzione kable. W jednym z lubelskich skupów złomu odkryli blisko 2 tony miedzianego złomu. Sprawcy kradzieży nie będą odpowiadać, jak za zwykłą kradzież.

– W tym przypadku dodatkowo w grę wchodzi kradzież mienia znacznej wartości, stąd też podejrzanym grozić może kara od roku do 10 lat pozbawienia wolności – wyjaśnia Laszczka-Rusek.

Sprawa ma charakter rozwojowy. Planowane są dalsze zatrzymania.

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
aaaa / 7 września 2013 o 10:21
0

Pracownik skupu złomu powinien usłyszeć zarzuty o współudział! Miedź na złomach w większości jest kradziona, a cena zlłomu nie ma się nic do wartości przewodu. Okradają nie tylko miasto ale i prywatnych ludzi w trakcie budowy. Oby sprawców spotkała zasłużona kara.

nic o zyciu czlowieku nie wiesz, to po co sie wypowiadasz?!?!?! zajmij sie swoja d**ą zamiast jakies glupie komentarze dodawac!!!!!!

Avatar
Palmal / 7 września 2013 o 10:19
0
Powinni dostać 10 lat więzienia !!!!
Avatar
gość / 6 września 2013 o 21:17
0

Ja to bym wprowadził bardzo prosty system kar za takie przewinienia: za pierwszą kradzież 100 batów na gołe ciało w miejscu publicznym; za drugie przewinienie 200 batów. A za trzecie przewinienie do wyboru: szubienica lub ścięcie głowy -również w miejscu publicznym. No i było by niemalże 100% pewne, że przestępczość w Polsce solidnie by zmalała... No więc po co te więzienia potrzebne i utrzymywanie ich z naszych(podatników) pieniędzy?

Avatar
olo / 6 września 2013 o 14:22
0

Kupili podatnicy gajowemu garnitur za 25 patoli z ogólnej ściepy narodowej i już w pierwszy dzień się jajami upierd olił jak dziecko,nic się nie szanuja a pysk i krawat wiecznie w rosole upierd olony a NARÓD co ??????

Avatar
Henio / 6 września 2013 o 13:49
0

Masz absolutną rację. Kaczyński ponoć podpasek nie kupował! A tak juz bez emocji, to reprezentujący nas Polaków premier wraz z małżonką nie powinien ubierać się w „Lumpexie”!.

Czy innym przybytku. Dobry garnitur kosztuje w granicach 6-7 tys. To ja moge w takim chodzic.Premier zaś powinien mieć super dobry! Nie chciałabym, aby przedstawiciel mojego rządu wyglądał, jak lump! Nie przemawia za mną żadna zawiść, a jedynie zdrowy rozsadek. Nie mam powodów do kompleksów, ale i staram się patrzeć obiektywnie. Nasz premier tak, jak i cala rada ministrów należy do jednych z najgorzej opłacanych rządów w Europie. Odrzuć uprzedzenia i popatrz na to realnie….

Zgadzam się z tobą co do garnituru,Premier POwinien mieć garnitur, taki z JAJEM jak komorowski. bu.ha.ha.ha Banda komucho-konfidentow, OJCZYZNA nigdy z nich nie została oczyszczona.

Zgadzam się z tobą co do garnituru,Premier POwinien mieć garnitur, taki z JAJEM jak komorowski. bu.ha.ha.ha Banda komucho-konfidentow, OJCZYZNA nigdy z nich nie została oczyszczona.

rozwiń
Avatar
POgromca komuchów / 6 września 2013 o 13:44
0

Masz absolutną rację. Kaczyński ponoć podpasek nie kupował! A tak juz bez emocji, to reprezentujący nas Polaków premier wraz z małżonką nie powinien ubierać się w „Lumpexie”!.

Czy innym przybytku. Dobry garnitur kosztuje w granicach 6-7 tys. To ja moge w takim chodzic.Premier zaś powinien mieć super dobry! Nie chciałabym, aby przedstawiciel mojego rządu wyglądał, jak lump! Nie przemawia za mną żadna zawiść, a jedynie zdrowy rozsadek. Nie mam powodów do kompleksów, ale i staram się patrzeć obiektywnie. Nasz premier tak, jak i cala rada ministrów należy do jednych z najgorzej opłacanych rządów w Europie. Odrzuć uprzedzenia i popatrz na to realnie….

To co BUCA,komucha jednego z drugim wg.ciebie nie stać???? a te krzesła do MSZ po 30 to co Qurwa,jak by na tańszych siedział komuch jeden z drugim to czyraków na du pie dostanie lub hemoroidów ??? tusk musi odejść !!! Nie przyrównuj tych pajaców do średniej europejskiej,będzie można dopiero wtedy o tym mówić gdy najniższe wynagrodzenie w UE będzie tyle samo w Polsce wynosić co w tych krajach,a polski polityk choć trochę będzie dorównywał tamtym  i wtedy pozwolimy na ubieranie się za nasze pieniądze.

To co BUCA,komucha jednego z drugim wg.ciebie nie stać???? a te krzesła do MSZ po 30 to co Qurwa,jak by na tańszych siedział komuch jeden z drugim to czyraków na du pie dostanie lub hemoroidów ??? tusk musi odejść !!! Nie przyrównuj tych pajaców do średniej europejskiej,będzie można dopiero wtedy o tym mówić gdy najniższe wynagrodzenie w UE będzie tyle samo w Polsce wynosić co w tych krajach,a polski polityk choć trochę będzie dorównywał tamtym  i wtedy pozwolimy na ubieranie się za nasze pieniądze.

rozwiń
Avatar
wesoly hydraulik... / 6 września 2013 o 13:30
0

Piszesz i mówisz o złodziejach którzy za pieniądze swoich podatników w dobie OGROMNEGO kryzysu kupują stołki ,fotele,krzesła po 30 tyś za sztukę,kupują sobie służbowe garnitury po 15 tyś,sukienki dla swoich małżonek,a szczytem są już podpaski dla nich też za naszą kasę bo ich niby na TO nie stać,bo zbyt mało jeszcze zarabiają.Kto TO będzie karał i kiedykolwiek ścigał !!!! tusk musi ODEJŚĆ !!!!  bez dwóch zdań !!!!

Masz absolutną rację. Kaczyński ponoć podpasek nie kupował! A tak juz bez emocji, to reprezentujący nas Polaków premier wraz z małżonką nie powinien ubierać się w „Lumpexie”!.

Czy innym przybytku. Dobry garnitur kosztuje w granicach 6-7 tys. To ja moge w takim chodzic.Premier zaś powinien mieć super dobry! Nie chciałabym, aby przedstawiciel mojego rządu wyglądał, jak lump! Nie przemawia za mną żadna zawiść, a jedynie zdrowy rozsadek. Nie mam powodów do kompleksów, ale i staram się patrzeć obiektywnie. Nasz premier tak, jak i cala rada ministrów należy do jednych z najgorzej opłacanych rządów w Europie. Odrzuć uprzedzenia i popatrz na to realnie….

Masz absolutną rację. Kaczyński ponoć podpasek nie kupował! A tak juz bez emocji, to reprezentujący nas Polaków premier wraz z małżonką nie powinien ubierać się w „Lumpexie”!.

Czy innym przybytku. Dobry garnitur kosztuje w granicach 6-7 tys. To ja moge w takim chodzic.Premier ... rozwiń

Avatar
wampir / 6 września 2013 o 13:29
0

Powinni z nimi zrobić tak jak w tym filmie: http://retrix.pl/JakZalatwicZlodzieja.avi

Avatar
POgromca komuchów / 6 września 2013 o 13:05
0

Oczywiscie wszystko mozna usprawiedliwic. nawet fakt, ze jakis nieudacznik po prostu jest zlodziejem. Straty na 200 tys. pln, ktore i Ty rowniez musisz pokryc! W polsce nigdy dotad nie zylo sie tak dobrze, jak wlasnie teraz. Ludzie zlej woli nie portafia tego przyznac. Oczywiscie dysproporcje sa horrendalne, ale wynika to z faktu, ze nie wszyscy wykazuja sie dostatecznym zaangazowaniem i kreatywnoscia. Normalny stan w kraju kapitalistycznym. Kazdy ubolewa i nazeka, ale policz tylko, ile aut, ile komputerow, ile telefonow kom. z najwyzszej polki jest w posiadaniu Polakow! Nie ma rownosci ekonomicznej, ale i spodziewac sie tego nie nalezy.

Piszesz i mówisz o złodziejach którzy za pieniądze swoich podatników w dobie OGROMNEGO kryzysu kupują stołki ,fotele,krzesła po 30 tyś za sztukę,kupują sobie służbowe garnitury po 15 tyś,sukienki dla swoich małżonek,a szczytem są już podpaski dla nich też za naszą kasę bo ich niby na TO nie stać,bo zbyt mało jeszcze zarabiają.Kto TO będzie karał i kiedykolwiek ścigał !!!! tusk musi ODEJŚĆ !!!!  bez dwóch zdań !!!!

Piszesz i mówisz o złodziejach którzy za pieniądze swoich podatników w dobie OGROMNEGO kryzysu kupują stołki ,fotele,krzesła po 30 tyś za sztukę,kupują sobie służbowe garnitury po 15 tyś,sukienki dla swoich małżonek,a szczytem są już podpaski dla nich też za naszą kasę bo ich niby na TO nie stać,bo zbyt mało jeszcze zarabiają.Kto TO będzie karał i kiedykolwiek ścigał !!!! tusk musi ODEJŚĆ !!!!  bez dwóch zdań !!!!

rozwiń
Avatar
stolarz / 6 września 2013 o 13:03
0

Pracownik skupu złomu powinien usłyszeć zarzuty o współudział! Miedź na złomach w większości jest kradziona, a cena zlłomu nie ma się nic do wartości przewodu. Okradają nie tylko miasto ale i prywatnych ludzi w trakcie budowy. Oby sprawców spotkała zasłużona kara.

Avatar
aaaa / 7 września 2013 o 10:21
0

Pracownik skupu złomu powinien usłyszeć zarzuty o współudział! Miedź na złomach w większości jest kradziona, a cena zlłomu nie ma się nic do wartości przewodu. Okradają nie tylko miasto ale i prywatnych ludzi w trakcie budowy. Oby sprawców spotkała zasłużona kara.

nic o zyciu czlowieku nie wiesz, to po co sie wypowiadasz?!?!?! zajmij sie swoja d**ą zamiast jakies glupie komentarze dodawac!!!!!!

Avatar
Palmal / 7 września 2013 o 10:19
0
Powinni dostać 10 lat więzienia !!!!
Avatar
gość / 6 września 2013 o 21:17
0

Ja to bym wprowadził bardzo prosty system kar za takie przewinienia: za pierwszą kradzież 100 batów na gołe ciało w miejscu publicznym; za drugie przewinienie 200 batów. A za trzecie przewinienie do wyboru: szubienica lub ścięcie głowy -również w miejscu publicznym. No i było by niemalże 100% pewne, że przestępczość w Polsce solidnie by zmalała... No więc po co te więzienia potrzebne i utrzymywanie ich z naszych(podatników) pieniędzy?

Avatar
olo / 6 września 2013 o 14:22
0

Kupili podatnicy gajowemu garnitur za 25 patoli z ogólnej ściepy narodowej i już w pierwszy dzień się jajami upierd olił jak dziecko,nic się nie szanuja a pysk i krawat wiecznie w rosole upierd olony a NARÓD co ??????

Avatar
Henio / 6 września 2013 o 13:49
0

Masz absolutną rację. Kaczyński ponoć podpasek nie kupował! A tak juz bez emocji, to reprezentujący nas Polaków premier wraz z małżonką nie powinien ubierać się w „Lumpexie”!.

Czy innym przybytku. Dobry garnitur kosztuje w granicach 6-7 tys. To ja moge w takim chodzic.Premier zaś powinien mieć super dobry! Nie chciałabym, aby przedstawiciel mojego rządu wyglądał, jak lump! Nie przemawia za mną żadna zawiść, a jedynie zdrowy rozsadek. Nie mam powodów do kompleksów, ale i staram się patrzeć obiektywnie. Nasz premier tak, jak i cala rada ministrów należy do jednych z najgorzej opłacanych rządów w Europie. Odrzuć uprzedzenia i popatrz na to realnie….

Zgadzam się z tobą co do garnituru,Premier POwinien mieć garnitur, taki z JAJEM jak komorowski. bu.ha.ha.ha Banda komucho-konfidentow, OJCZYZNA nigdy z nich nie została oczyszczona.

Zgadzam się z tobą co do garnituru,Premier POwinien mieć garnitur, taki z JAJEM jak komorowski. bu.ha.ha.ha Banda komucho-konfidentow, OJCZYZNA nigdy z nich nie została oczyszczona.

rozwiń
Avatar
POgromca komuchów / 6 września 2013 o 13:44
0

Masz absolutną rację. Kaczyński ponoć podpasek nie kupował! A tak juz bez emocji, to reprezentujący nas Polaków premier wraz z małżonką nie powinien ubierać się w „Lumpexie”!.

Czy innym przybytku. Dobry garnitur kosztuje w granicach 6-7 tys. To ja moge w takim chodzic.Premier zaś powinien mieć super dobry! Nie chciałabym, aby przedstawiciel mojego rządu wyglądał, jak lump! Nie przemawia za mną żadna zawiść, a jedynie zdrowy rozsadek. Nie mam powodów do kompleksów, ale i staram się patrzeć obiektywnie. Nasz premier tak, jak i cala rada ministrów należy do jednych z najgorzej opłacanych rządów w Europie. Odrzuć uprzedzenia i popatrz na to realnie….

To co BUCA,komucha jednego z drugim wg.ciebie nie stać???? a te krzesła do MSZ po 30 to co Qurwa,jak by na tańszych siedział komuch jeden z drugim to czyraków na du pie dostanie lub hemoroidów ??? tusk musi odejść !!! Nie przyrównuj tych pajaców do średniej europejskiej,będzie można dopiero wtedy o tym mówić gdy najniższe wynagrodzenie w UE będzie tyle samo w Polsce wynosić co w tych krajach,a polski polityk choć trochę będzie dorównywał tamtym  i wtedy pozwolimy na ubieranie się za nasze pieniądze.

To co BUCA,komucha jednego z drugim wg.ciebie nie stać???? a te krzesła do MSZ po 30 to co Qurwa,jak by na tańszych siedział komuch jeden z drugim to czyraków na du pie dostanie lub hemoroidów ??? tusk musi odejść !!! Nie przyrównuj tych pajaców do średniej europejskiej,będzie można dopiero wtedy o tym mówić gdy najniższe wynagrodzenie w UE będzie tyle samo w Polsce wynosić co w tych krajach,a polski polityk choć trochę będzie dorównywał tamtym  i wtedy pozwolimy na ubieranie się za nasze pieniądze.

rozwiń
Avatar
wesoly hydraulik... / 6 września 2013 o 13:30
0

Piszesz i mówisz o złodziejach którzy za pieniądze swoich podatników w dobie OGROMNEGO kryzysu kupują stołki ,fotele,krzesła po 30 tyś za sztukę,kupują sobie służbowe garnitury po 15 tyś,sukienki dla swoich małżonek,a szczytem są już podpaski dla nich też za naszą kasę bo ich niby na TO nie stać,bo zbyt mało jeszcze zarabiają.Kto TO będzie karał i kiedykolwiek ścigał !!!! tusk musi ODEJŚĆ !!!!  bez dwóch zdań !!!!

Masz absolutną rację. Kaczyński ponoć podpasek nie kupował! A tak juz bez emocji, to reprezentujący nas Polaków premier wraz z małżonką nie powinien ubierać się w „Lumpexie”!.

Czy innym przybytku. Dobry garnitur kosztuje w granicach 6-7 tys. To ja moge w takim chodzic.Premier zaś powinien mieć super dobry! Nie chciałabym, aby przedstawiciel mojego rządu wyglądał, jak lump! Nie przemawia za mną żadna zawiść, a jedynie zdrowy rozsadek. Nie mam powodów do kompleksów, ale i staram się patrzeć obiektywnie. Nasz premier tak, jak i cala rada ministrów należy do jednych z najgorzej opłacanych rządów w Europie. Odrzuć uprzedzenia i popatrz na to realnie….

Masz absolutną rację. Kaczyński ponoć podpasek nie kupował! A tak juz bez emocji, to reprezentujący nas Polaków premier wraz z małżonką nie powinien ubierać się w „Lumpexie”!.

Czy innym przybytku. Dobry garnitur kosztuje w granicach 6-7 tys. To ja moge w takim chodzic.Premier ... rozwiń

Avatar
wampir / 6 września 2013 o 13:29
0

Powinni z nimi zrobić tak jak w tym filmie: http://retrix.pl/JakZalatwicZlodzieja.avi

Avatar
POgromca komuchów / 6 września 2013 o 13:05
0

Oczywiscie wszystko mozna usprawiedliwic. nawet fakt, ze jakis nieudacznik po prostu jest zlodziejem. Straty na 200 tys. pln, ktore i Ty rowniez musisz pokryc! W polsce nigdy dotad nie zylo sie tak dobrze, jak wlasnie teraz. Ludzie zlej woli nie portafia tego przyznac. Oczywiscie dysproporcje sa horrendalne, ale wynika to z faktu, ze nie wszyscy wykazuja sie dostatecznym zaangazowaniem i kreatywnoscia. Normalny stan w kraju kapitalistycznym. Kazdy ubolewa i nazeka, ale policz tylko, ile aut, ile komputerow, ile telefonow kom. z najwyzszej polki jest w posiadaniu Polakow! Nie ma rownosci ekonomicznej, ale i spodziewac sie tego nie nalezy.

Piszesz i mówisz o złodziejach którzy za pieniądze swoich podatników w dobie OGROMNEGO kryzysu kupują stołki ,fotele,krzesła po 30 tyś za sztukę,kupują sobie służbowe garnitury po 15 tyś,sukienki dla swoich małżonek,a szczytem są już podpaski dla nich też za naszą kasę bo ich niby na TO nie stać,bo zbyt mało jeszcze zarabiają.Kto TO będzie karał i kiedykolwiek ścigał !!!! tusk musi ODEJŚĆ !!!!  bez dwóch zdań !!!!

Piszesz i mówisz o złodziejach którzy za pieniądze swoich podatników w dobie OGROMNEGO kryzysu kupują stołki ,fotele,krzesła po 30 tyś za sztukę,kupują sobie służbowe garnitury po 15 tyś,sukienki dla swoich małżonek,a szczytem są już podpaski dla nich też za naszą kasę bo ich niby na TO nie stać,bo zbyt mało jeszcze zarabiają.Kto TO będzie karał i kiedykolwiek ścigał !!!! tusk musi ODEJŚĆ !!!!  bez dwóch zdań !!!!

rozwiń
Avatar
stolarz / 6 września 2013 o 13:03
0

Pracownik skupu złomu powinien usłyszeć zarzuty o współudział! Miedź na złomach w większości jest kradziona, a cena zlłomu nie ma się nic do wartości przewodu. Okradają nie tylko miasto ale i prywatnych ludzi w trakcie budowy. Oby sprawców spotkała zasłużona kara.

Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki 2 1

Siedem bloków mieszkalnych zamierza stawiać prywatna spółka na terenie wytwórni wind u zbiegu ul. Roztocze i Orkana. Ratusz uznał, że to dobre miejsce na mieszkania, a teraz będzie opracowywać nowy plan zagospodarowania terenu.

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial 0 0

Nad Zalewem Zemborzyckim odbył się bieg City trail onTour, czyli wakacyjna zapowiedź największego cyklu zawodów przełajowych w kraju. Najszybszym na 5-kilometrowej trasie był miejscowy dominator – Artur Kern. Wśród kobiet zwycięstwo odniosła pochodząca z Wejherowa – Katarzyna Konkel

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci 0 1

Zamiast klocków i lalek – patyki i błoto. Zamiast łóżka i materaca – ciepły śpiwór i gołe niebo. Przedszkolaki brodzą w kałużach, przedzierają przez śnieżne zaspy, a ich plac zabaw to las, łąka lub ogród.

MKS Perła Lublin już trenuje
galeria

MKS Perła Lublin już trenuje 0 1

Superliga piłkarek ręcznych MKS Perła Lublin ma za sobą pierwszy trening. W poniedziałek w hali MOSiR przy Al. Zygmuntowskich ćwiczyło 14 zawodniczek. Walentyna Nieściaruk i Gabriela Besen na razie trenowały indywidualnie

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę 23 2

Recydywista z Łęcznej zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę. Wpadł w szał po tym, jak wymieszał alkohol z lekami – wynika z akt sprawy. Ofiara przeżyła tylko dzięki interwencji świadka i policjantów.

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę 0 0

Jest firma, która chce sprowadzać z Kanady surowiec do wytwarzania marihuany medycznej. Złożyła już wniosek o rejestrację, ale do aptek lek szybko nie trafi.

Centralny Plac Zabaw. Zapisz się na warsztaty

Centralny Plac Zabaw. Zapisz się na warsztaty 1 0

Co Gdzie Kiedy. Za niecałe dwa tygodnie (28 lipca) na placu przed Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12) startuje Centralny Plac Zabaw. – W tym roku razem z wami chcemy otworzyć nowy rozdział naszego projektu – zapowiadają organizatorzy wydarzenia.

Kolega nie będzie zadowolony. Nawet nie wiedział, że jego samochód został "pożyczony"

Kolega nie będzie zadowolony. Nawet nie wiedział, że jego samochód został "pożyczony" 0 0

Kierowca w Zakrzowie (pow. łęczyński) wypadł z drogi i zakończył jazdę na jednej z latarni.

Piotr Darmochwał (Motor): Najpierw budowa zespołu, potem konkretne cele

Piotr Darmochwał (Motor): Najpierw budowa zespołu, potem konkretne cele 3 0

ROZMOWA Z Piotrem Darmochwałem, nowym zawodnikiem Motoru Lublin

Lublin: Tak wygląda rower miejski po przejechaniu przez pociąg

Lublin: Tak wygląda rower miejski po przejechaniu przez pociąg 7 3

W poniedziałek policjanci z komisariatu VI w Lublinie zatrzymali nieletniego mieszkańca miasta w związku ze zniszczeniem roweru miejskiego.

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej
galeria

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej 10 23

O zmiany w projekcie przebudowy Al. Racławickich apeluje do prezydenta Lublina doradzająca mu Rada Kultury Przestrzeni. Prosi o estetyczne chodniki, ozdobną roślinność i miejsca do siedzenia. Lista próśb jest o wiele dłuższa.

Kredyt odnawialny na koncie osobistym – co to jest i jak działa?

Kredyt odnawialny na koncie osobistym – co to jest i jak działa? 0 0

Bieżące wydatki pochłonęły całą pensję, a na kolejną trzeba czekać jeszcze kilka dni? A może pojawił się nieoczekiwany wydatek, przekraczający obecne możliwości domowego budżetu? To tylko przykłady sytuacji, w których pomocny może okazać się dostęp do kredytu odnawialnego na koncie osobistym. Czym dokładnie jest i jak działa taki produkt?

Infomat na Rynku miał prezentować walory turystyczne regionu. A pokazywał film porno

Infomat na Rynku miał prezentować walory turystyczne regionu. A pokazywał film porno 50 6

Film porno zamiast reklam chwalących walory turystyczne okolicy można było zobaczyć w sobotę na infomacie ustawionym na hrubieszowskim rynku.

Paulina Guba znowu blisko rekordu, Polska druga w Pucharze Świata

Paulina Guba znowu blisko rekordu, Polska druga w Pucharze Świata 4 1

W weekend na stadionie olimpijskim w Londynie rozgrywane były zawody o Puchar Świata. Mamy powody do radości, bo Polska zajęła drugą lokatę, jedynie za USA. Biało-Czerwonych w Anglii reprezentowała trójka zawodników z województwa lubelskiego: Paulina Guba i Karolina Kołeczek (obie AZS UMCS Lublin) oraz Dominik Kopeć (Agros Zamość)

Depositphotos otrzymał polską wersję językową

Depositphotos otrzymał polską wersję językową 0 0

W dniu dzisiejszym pragnę poświęcić nieco miejsca stronie Depositphotos.com która to święci tryumfy popularności za naszą zachodnią granicą. Od teraz także Polacy mają możliwość wypróbować funkcjonalności jakie ona oferuje, a to wszystko za sprawą specjalnie przygotowanej dla rodaków nakładki językowej.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.