Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

18 grudnia 2011 r.
20:57
Edytuj ten wpis

Lublin: Zajezdnia przy Kraśnickiej ma być sprzedana

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 14 A A
5 ha gruntu przy al. Kraśnickiej może zmienić właściciela już w przyszłym roku. (Jacek Świerczyński)
5 ha gruntu przy al. Kraśnickiej może zmienić właściciela już w przyszłym roku. (Jacek Świerczyński)

Miasto chce sprzedać działkę, na której znajduje się teraz zajezdnia trolejbusowa MPK przy al. Kraśnickiej. Niebawem nad uchwałą w tej sprawie mają dyskutować radni. Niewykluczone, że do transakcji dojdzie już w przyszłym roku.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Przymierzamy się do sprzedaży tej nieruchomości – przyznaje Małgorzata Zdunek, dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem w Urzędzie Miasta. To w sumie 5 ha niezwykle atrakcyjnie położonego gruntu: przy drodze krajowej, z dobrym połączeniem z innymi częściami miasta.

Plan zagospodarowania przestrzennego pozwala tu budować m.in. hipermarkety i wielkie centra handlowe. Ale prezydent zapowiedział ostatnio, że wolałby, aby powstał tu kompleks biurowo-usługowy.

– Funkcje handlowe byłyby ograniczone do niezbędnej obsługi centrum biznesowego – podkreślał Krzysztof Żuk w rozmowie z Dziennikiem Wschodnim.

Prezydent tłumaczył wówczas, że biurowce są Lublinowi potrzebne, jako dowód wskazując intensywną zabudowę w rejonie ul. Zana.

– Liczymy na to, że niedługo Rada Miasta podejmie uchwałę w sprawie sprzedaży tej nieruchomości – mówi Zdunek. Tymczasem, budowa nowej zajezdni przy ul. Grygowej zacznie się dopiero w przyszłym roku.

Trolejbusy mogłyby się tam przenieść dopiero w 2013 r. Ale działki przy al. Kraśnickiej mogą zostać sprzedane jeszcze przed tą przeprowadzką, a nowy właściciel miałby w umowie zapis, że trolejbusy jeszcze przez pewien czas muszą tu pozostać. – To jedna z rozważanych koncepcji – dodaje Zdunek.

Działka przy al. Kraśnickiej w przeszłości rozpalała emocje. W 2002 r. była tematem skandalu, gdy na jaw wyszło, że niemające żadnego tytułu do tej nieruchomości Lubelskie Towarzystwo Ziemskie podpisało umowę dotyczącą sprzedaży tego gruntu firmie Auchan Polska. LTZ chciało zostać użytkownikiem wieczystym tej działki, a sieć hipermarketów była gotowa wyłożyć na zakup ziemi ponad 10 mln dolarów.

Sprawa ujrzała światło dzienne tylko dlatego, że ktoś sporządził kserokopie umowy między LTZ a Auchan i podrzucił je na sesję Rady Miasta. Co ciekawe, na wcześniejszej sesji radni nie zgodzili się na to, by grunt został przekazany na własność jego użytkownikowi, czyli Miejskiemu Przedsiębiorstwu Komunikacyjnemu.

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
weew / 19 grudnia 2011 o 20:50
0
problem polega na tym, że obwodnica w tym rejonie miasta nie powstanie - przynajmniej w najbliższej 10-ciolatce. Oznacza to, że tranzyt na osi Rzeszów-Wawa-Białtystok-Zamość dalej będzie przebijał się kompletnie zapchaną Kraśnicką. Centrum biurowe padnie z powodu w/w problemów komunikacyjnych.
Avatar
Karr / 19 grudnia 2011 o 19:26
0
niech robią tam biurowce ale już takie mega ,przynajmniej powyżej 20p.
Avatar
Josef / 19 grudnia 2011 o 15:06
0
Jeżeli marszałek potrafi sprzedać pogotowie wybudowane na potrzeby szpitala,to dlaczego urząd miasta ma nie sprzedać zajezdni?Vice marszałek Sobczak okłamał sejmik ,aby podjąć taką uchwałę i nic nikomu za kłamstwa się nie stało.Szpital wyprowadził z garaży samochody i jak dojdzie do ostrej zimy ,to frekwencja w szpitalu się zmniejszy.Będzie to zgodne z programem Muchy-nie leczyć seniorów.Pan prokurator wybronił Sobczaka,bo ten ma układy jak każdy hazardzista ,czy gumo filcowy!
Avatar
Arek / 19 grudnia 2011 o 15:00
0
[quote name='Gość' timestamp='1324299412' post='572643']
[size="2"]
Biurowce nie generują żadnego zysku, jeśli nie ma wielkich firm, które by zapłaciły za wynajem lub kupno powierzchni użytkowych/biurowych.
Inwestora interesują tylko zyski, a nie powierzchnie biurowe. Cała chłopska filozofia biznesu.
NIKT nie wybuduje żadnych biurowców. Tyle w temacie.
[/size]
[/quote]
Mam rozumieć że zyski inwestora odbierasz jako brak inwestycji? Inwestor wykorzystuje powierzchnie biurowe i zasoby ludzkie do generowania zysków. W tej chwili mamy kryzys na świecie ale za 2-3 lata nadejdzie odwijż na którą musimy się przygotować. Może niektórzy nie są tego świadomi ale tak właściwie to do nas kryzys jeszcze nie dotarł. Dopiero to co będzie się działo w następnych 2 latach naprawdę dotknie każdą jednostkę. Niektórzy mówią że rząd robi źle że zadłuża państwo i że EURO przysporzy nam tylko problemów ale pomyślcie co byłoby gdyby nie budowano u nas tylu dróg i mieszkań? Z pewnością przybyłoby nam okoła 1mln bezrobotnych.
Ostatnie zdanie było w kwestii ogólnokrajowej, nam wciąż daleko do pozostałych region RP
[quote name='Gość' timestamp='1324299412' post='572643']
[size="2"]
Biurowce nie generują żadnego zysku, jeśli nie ma wielkich firm, które by zapłaciły za wynajem lub kupno powierzchni użytkowych/biurowych.
Inwestora interesują tylko zyski, a nie powierzchnie biurowe. Cała chłopska filozofia biznesu.
NIKT nie wybuduje żadnych biurowców. Tyle w temacie.
[/size]
[/quote]
Mam rozumieć że zyski inwestora odbierasz jako brak inwestycji? Inwestor wykorzystuje powierzchnie ... rozwiń
Avatar
Gość / 19 grudnia 2011 o 13:56
0
[quote name='Dymin' timestamp='1324297396' post='572620']
zgadzam się, że muszą być biurowce, zeby ludzie mogli zarobić i mieć co wydawać w tych wszystkich centrach handlowych - same sie nie utrzymają.
[/quote]
[size="2"]
Biurowce nie generują żadnego zysku, jeśli nie ma wielkich firm, które by zapłaciły za wynajem lub kupno powierzchni użytkowych/biurowych.
Inwestora interesują tylko zyski, a nie powierzchnie biurowe. Cała chłopska filozofia biznesu.
NIKT nie wybuduje żadnych biurowców. Tyle w temacie.
[/size]
[quote name='Dymin' timestamp='1324297396' post='572620']
zgadzam się, że muszą być biurowce, zeby ludzie mogli zarobić i mieć co wydawać w tych wszystkich centrach handlowych - same sie nie utrzymają.
[/quote]
[size="2"]
Biurowce nie generują żadnego zysku, jeśli nie ma wielkich firm, które by zapłaciły za wynajem lub kupno powierzchni użytkowych/biurowych.
Inwestora interesują tylko zyski, a nie powierzchnie biurowe. Cała chłopska filozofia biznesu.
NIKT nie wybuduje żad... rozwiń
Avatar
optymistic one / 19 grudnia 2011 o 13:28
0
a ja mam nadzieje, że jak w końcu wybudują lotnisko[wiec] zrobia dobre polaczenie z warszawa to i biznesowi inwestorzy chetnie rzucą okiem na Lublin. Koszty pracy są tu nadal konkurencyjne (choc ludzie by chcieli zarabiac..wiadome, to chca też mieć prace, nawet za mniejszą płacę) a przy lepszej niż obecnie infrastrukturze komunikacyjnej kto wie.. może ktoś przywiezie kapitał.
Znaczy może w końcu zaczniemy ruszać do przodu aby DOGONIĆ Rzeszów.
Avatar
Morrigan / 19 grudnia 2011 o 13:26
0
się uśmiać można, biura? jak fimr nie ma, to na co biura.... galerie i centra tak, biurom stanowcze NIE!!
Avatar
Dymin / 19 grudnia 2011 o 13:23
0
[quote name='Arek' timestamp='1324296522' post='572609']
Widzę że ostatni dwaj panowie nie widzą nic poza przeszłością. Od tego ma być budowana obwodnica aby wyprowadzać ruch z miasta. A jedynym wyjściem jest budowa biurowców, inaczej z Lublina w dalszym ciągu będą wyjeżdżać wszyscy młodzi. Oczywiście możemy zrobić z Lublina miasto 1000 i jednego marketu tylko kto będzie w nich kupować? Myślę że emeryci nie utrzymają wszystkich centr handlowych.
[/quote]


A owszem, zgadzam się, że muszą być biurowce, zeby ludzie mogli zarobić i mieć co wydawać w tych wszystkich centrach handlowych - same sie nie utrzymają. Mi chodziło tylko o to, ze nikt sie nie przejmuje tym jaki jest ukłąd komunikacyjny dookoła. Obwodnica wszystkiego nie rozwiąże, zwłaszcza, że na razie cisza o odcinku północnym przez Konopnicę. Ale Panie Arku, mam kolejny przykład - ul. Zana. Na początku lat 90 poprzedniego wieku był tam tylko ZUS. Dzisiaj jest jeszcze E. Leclerc, Komfort, biurowiec ING/Avon/Allianz, MediaMarkt, Centrum medyczne/sklep sportowy, Sąd rejonowy, Biurowiec z połową dostepnych w Polsce banków. Sam przebieg Zana na tym odcinku nie zmienił się nic a nic oprócz kilkunastu metrów pasa zjazdowego do Leclerka.
[quote name='Arek' timestamp='1324296522' post='572609']
Widzę że ostatni dwaj panowie nie widzą nic poza przeszłością. Od tego ma być budowana obwodnica aby wyprowadzać ruch z miasta. A jedynym wyjściem jest budowa biurowców, inaczej z Lublina w dalszym ciągu będą wyjeżdżać wszyscy młodzi. Oczywiście możemy zrobić z Lublina miasto 1000 i jednego marketu tylko kto będzie w nich kupować? Myślę że emeryci nie utrzymają wszystkich centr handlowych.
[/quote]


A owszem, zgadzam się, że muszą ... rozwiń
Avatar
Gość / 19 grudnia 2011 o 13:18
0
[quote name='Arek' timestamp='1324296522' post='572609']
jedynym wyjściem jest budowa biurowców, inaczej z Lublina w dalszym ciągu będą wyjeżdżać wszyscy młodzi.
[/quote]
[size="2"]
... sprawdź w prasie (ostatnie 3 - 5 lat) ile "centrów biurowo - biznesowych" miało być budowanych w Lublinie i co wyszło z tych planów. ZERO wyszło.
PLAZA - został tylko handel.
METROPOLITAN PARK (ul. Zana) - zamiast biur budują wieżowiec z mieszkaniami i garażami.
Poza tym różne "strefy ekonomiczne" patykiem na wodzie pisane.[/size]
[quote name='Arek' timestamp='1324296522' post='572609']
jedynym wyjściem jest budowa biurowców, inaczej z Lublina w dalszym ciągu będą wyjeżdżać wszyscy młodzi.
[/quote]
[size="2"]
... sprawdź w prasie (ostatnie 3 - 5 lat) ile "centrów biurowo - biznesowych" miało być budowanych w Lublinie i co wyszło z tych planów. ZERO wyszło.
PLAZA - został tylko handel.
METROPOLITAN PARK (ul. Zana) - zamiast biur budują wieżowiec z mieszkaniami i garażami.
Poza tym róż... rozwiń
Avatar
Arek / 19 grudnia 2011 o 13:08
0
[quote name='Dymin' timestamp='1324295547' post='572602']
Ja rozumiem, że trzeba zachwalić atrakcyjność posesji, ale no nie bzdurami... "dobre połączenie z innymi częściami miasta...". A czy ta pani jechała kiedys al. Kraśnicką w ogóle? przecież od 6:30 do 10 i od 14 do 18 to jeden wielki korek łącznie ze wszystkimi bocznymi ulicami. Wybudowanie biurowców na obszarze 5 ha na pewno rozwiąże sprawę, po prostu nikt nie wyjedzie stamtąd i będą nocować w pracy :-)
[/quote]
Widzę że ostatni dwaj panowie nie widzą nic poza przeszłością. Od tego ma być budowana obwodnica aby wyprowadzać ruch z miasta. A jedynym wyjściem jest budowa biurowców, inaczej z Lublina w dalszym ciągu będą wyjeżdżać wszyscy młodzi. Oczywiście możemy zrobić z Lublina miasto 1000 i jednego marketu tylko kto będzie w nich kupować? Myślę że emeryci nie utrzymają wszystkich centr handlowych.
[quote name='Dymin' timestamp='1324295547' post='572602']
Ja rozumiem, że trzeba zachwalić atrakcyjność posesji, ale no nie bzdurami... "dobre połączenie z innymi częściami miasta...". A czy ta pani jechała kiedys al. Kraśnicką w ogóle? przecież od 6:30 do 10 i od 14 do 18 to jeden wielki korek łącznie ze wszystkimi bocznymi ulicami. Wybudowanie biurowców na obszarze 5 ha na pewno rozwiąże sprawę, po prostu nikt nie wyjedzie stamtąd i będą nocować w pracy :-)
[/quote]
Widzę że ostatni dwaj ... rozwiń
Avatar
weew / 19 grudnia 2011 o 20:50
0
problem polega na tym, że obwodnica w tym rejonie miasta nie powstanie - przynajmniej w najbliższej 10-ciolatce. Oznacza to, że tranzyt na osi Rzeszów-Wawa-Białtystok-Zamość dalej będzie przebijał się kompletnie zapchaną Kraśnicką. Centrum biurowe padnie z powodu w/w problemów komunikacyjnych.
Avatar
Karr / 19 grudnia 2011 o 19:26
0
niech robią tam biurowce ale już takie mega ,przynajmniej powyżej 20p.
Avatar
Josef / 19 grudnia 2011 o 15:06
0
Jeżeli marszałek potrafi sprzedać pogotowie wybudowane na potrzeby szpitala,to dlaczego urząd miasta ma nie sprzedać zajezdni?Vice marszałek Sobczak okłamał sejmik ,aby podjąć taką uchwałę i nic nikomu za kłamstwa się nie stało.Szpital wyprowadził z garaży samochody i jak dojdzie do ostrej zimy ,to frekwencja w szpitalu się zmniejszy.Będzie to zgodne z programem Muchy-nie leczyć seniorów.Pan prokurator wybronił Sobczaka,bo ten ma układy jak każdy hazardzista ,czy gumo filcowy!
Avatar
Arek / 19 grudnia 2011 o 15:00
0
[quote name='Gość' timestamp='1324299412' post='572643']
[size="2"]
Biurowce nie generują żadnego zysku, jeśli nie ma wielkich firm, które by zapłaciły za wynajem lub kupno powierzchni użytkowych/biurowych.
Inwestora interesują tylko zyski, a nie powierzchnie biurowe. Cała chłopska filozofia biznesu.
NIKT nie wybuduje żadnych biurowców. Tyle w temacie.
[/size]
[/quote]
Mam rozumieć że zyski inwestora odbierasz jako brak inwestycji? Inwestor wykorzystuje powierzchnie biurowe i zasoby ludzkie do generowania zysków. W tej chwili mamy kryzys na świecie ale za 2-3 lata nadejdzie odwijż na którą musimy się przygotować. Może niektórzy nie są tego świadomi ale tak właściwie to do nas kryzys jeszcze nie dotarł. Dopiero to co będzie się działo w następnych 2 latach naprawdę dotknie każdą jednostkę. Niektórzy mówią że rząd robi źle że zadłuża państwo i że EURO przysporzy nam tylko problemów ale pomyślcie co byłoby gdyby nie budowano u nas tylu dróg i mieszkań? Z pewnością przybyłoby nam okoła 1mln bezrobotnych.
Ostatnie zdanie było w kwestii ogólnokrajowej, nam wciąż daleko do pozostałych region RP
[quote name='Gość' timestamp='1324299412' post='572643']
[size="2"]
Biurowce nie generują żadnego zysku, jeśli nie ma wielkich firm, które by zapłaciły za wynajem lub kupno powierzchni użytkowych/biurowych.
Inwestora interesują tylko zyski, a nie powierzchnie biurowe. Cała chłopska filozofia biznesu.
NIKT nie wybuduje żadnych biurowców. Tyle w temacie.
[/size]
[/quote]
Mam rozumieć że zyski inwestora odbierasz jako brak inwestycji? Inwestor wykorzystuje powierzchnie ... rozwiń
Avatar
Gość / 19 grudnia 2011 o 13:56
0
[quote name='Dymin' timestamp='1324297396' post='572620']
zgadzam się, że muszą być biurowce, zeby ludzie mogli zarobić i mieć co wydawać w tych wszystkich centrach handlowych - same sie nie utrzymają.
[/quote]
[size="2"]
Biurowce nie generują żadnego zysku, jeśli nie ma wielkich firm, które by zapłaciły za wynajem lub kupno powierzchni użytkowych/biurowych.
Inwestora interesują tylko zyski, a nie powierzchnie biurowe. Cała chłopska filozofia biznesu.
NIKT nie wybuduje żadnych biurowców. Tyle w temacie.
[/size]
[quote name='Dymin' timestamp='1324297396' post='572620']
zgadzam się, że muszą być biurowce, zeby ludzie mogli zarobić i mieć co wydawać w tych wszystkich centrach handlowych - same sie nie utrzymają.
[/quote]
[size="2"]
Biurowce nie generują żadnego zysku, jeśli nie ma wielkich firm, które by zapłaciły za wynajem lub kupno powierzchni użytkowych/biurowych.
Inwestora interesują tylko zyski, a nie powierzchnie biurowe. Cała chłopska filozofia biznesu.
NIKT nie wybuduje żad... rozwiń
Avatar
optymistic one / 19 grudnia 2011 o 13:28
0
a ja mam nadzieje, że jak w końcu wybudują lotnisko[wiec] zrobia dobre polaczenie z warszawa to i biznesowi inwestorzy chetnie rzucą okiem na Lublin. Koszty pracy są tu nadal konkurencyjne (choc ludzie by chcieli zarabiac..wiadome, to chca też mieć prace, nawet za mniejszą płacę) a przy lepszej niż obecnie infrastrukturze komunikacyjnej kto wie.. może ktoś przywiezie kapitał.
Znaczy może w końcu zaczniemy ruszać do przodu aby DOGONIĆ Rzeszów.
Avatar
Morrigan / 19 grudnia 2011 o 13:26
0
się uśmiać można, biura? jak fimr nie ma, to na co biura.... galerie i centra tak, biurom stanowcze NIE!!
Avatar
Dymin / 19 grudnia 2011 o 13:23
0
[quote name='Arek' timestamp='1324296522' post='572609']
Widzę że ostatni dwaj panowie nie widzą nic poza przeszłością. Od tego ma być budowana obwodnica aby wyprowadzać ruch z miasta. A jedynym wyjściem jest budowa biurowców, inaczej z Lublina w dalszym ciągu będą wyjeżdżać wszyscy młodzi. Oczywiście możemy zrobić z Lublina miasto 1000 i jednego marketu tylko kto będzie w nich kupować? Myślę że emeryci nie utrzymają wszystkich centr handlowych.
[/quote]


A owszem, zgadzam się, że muszą być biurowce, zeby ludzie mogli zarobić i mieć co wydawać w tych wszystkich centrach handlowych - same sie nie utrzymają. Mi chodziło tylko o to, ze nikt sie nie przejmuje tym jaki jest ukłąd komunikacyjny dookoła. Obwodnica wszystkiego nie rozwiąże, zwłaszcza, że na razie cisza o odcinku północnym przez Konopnicę. Ale Panie Arku, mam kolejny przykład - ul. Zana. Na początku lat 90 poprzedniego wieku był tam tylko ZUS. Dzisiaj jest jeszcze E. Leclerc, Komfort, biurowiec ING/Avon/Allianz, MediaMarkt, Centrum medyczne/sklep sportowy, Sąd rejonowy, Biurowiec z połową dostepnych w Polsce banków. Sam przebieg Zana na tym odcinku nie zmienił się nic a nic oprócz kilkunastu metrów pasa zjazdowego do Leclerka.
[quote name='Arek' timestamp='1324296522' post='572609']
Widzę że ostatni dwaj panowie nie widzą nic poza przeszłością. Od tego ma być budowana obwodnica aby wyprowadzać ruch z miasta. A jedynym wyjściem jest budowa biurowców, inaczej z Lublina w dalszym ciągu będą wyjeżdżać wszyscy młodzi. Oczywiście możemy zrobić z Lublina miasto 1000 i jednego marketu tylko kto będzie w nich kupować? Myślę że emeryci nie utrzymają wszystkich centr handlowych.
[/quote]


A owszem, zgadzam się, że muszą ... rozwiń
Avatar
Gość / 19 grudnia 2011 o 13:18
0
[quote name='Arek' timestamp='1324296522' post='572609']
jedynym wyjściem jest budowa biurowców, inaczej z Lublina w dalszym ciągu będą wyjeżdżać wszyscy młodzi.
[/quote]
[size="2"]
... sprawdź w prasie (ostatnie 3 - 5 lat) ile "centrów biurowo - biznesowych" miało być budowanych w Lublinie i co wyszło z tych planów. ZERO wyszło.
PLAZA - został tylko handel.
METROPOLITAN PARK (ul. Zana) - zamiast biur budują wieżowiec z mieszkaniami i garażami.
Poza tym różne "strefy ekonomiczne" patykiem na wodzie pisane.[/size]
[quote name='Arek' timestamp='1324296522' post='572609']
jedynym wyjściem jest budowa biurowców, inaczej z Lublina w dalszym ciągu będą wyjeżdżać wszyscy młodzi.
[/quote]
[size="2"]
... sprawdź w prasie (ostatnie 3 - 5 lat) ile "centrów biurowo - biznesowych" miało być budowanych w Lublinie i co wyszło z tych planów. ZERO wyszło.
PLAZA - został tylko handel.
METROPOLITAN PARK (ul. Zana) - zamiast biur budują wieżowiec z mieszkaniami i garażami.
Poza tym róż... rozwiń
Avatar
Arek / 19 grudnia 2011 o 13:08
0
[quote name='Dymin' timestamp='1324295547' post='572602']
Ja rozumiem, że trzeba zachwalić atrakcyjność posesji, ale no nie bzdurami... "dobre połączenie z innymi częściami miasta...". A czy ta pani jechała kiedys al. Kraśnicką w ogóle? przecież od 6:30 do 10 i od 14 do 18 to jeden wielki korek łącznie ze wszystkimi bocznymi ulicami. Wybudowanie biurowców na obszarze 5 ha na pewno rozwiąże sprawę, po prostu nikt nie wyjedzie stamtąd i będą nocować w pracy :-)
[/quote]
Widzę że ostatni dwaj panowie nie widzą nic poza przeszłością. Od tego ma być budowana obwodnica aby wyprowadzać ruch z miasta. A jedynym wyjściem jest budowa biurowców, inaczej z Lublina w dalszym ciągu będą wyjeżdżać wszyscy młodzi. Oczywiście możemy zrobić z Lublina miasto 1000 i jednego marketu tylko kto będzie w nich kupować? Myślę że emeryci nie utrzymają wszystkich centr handlowych.
[quote name='Dymin' timestamp='1324295547' post='572602']
Ja rozumiem, że trzeba zachwalić atrakcyjność posesji, ale no nie bzdurami... "dobre połączenie z innymi częściami miasta...". A czy ta pani jechała kiedys al. Kraśnicką w ogóle? przecież od 6:30 do 10 i od 14 do 18 to jeden wielki korek łącznie ze wszystkimi bocznymi ulicami. Wybudowanie biurowców na obszarze 5 ha na pewno rozwiąże sprawę, po prostu nikt nie wyjedzie stamtąd i będą nocować w pracy :-)
[/quote]
Widzę że ostatni dwaj ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Miejscy urzędnicy przeniosą się do nowego biurowca w centrum Lublina

Miejscy urzędnicy przeniosą się do nowego biurowca w centrum Lublina 0 1

Dopiero od kwietnia część Urzędu Miasta zostanie przeniesiona do prywatnego biurowca przy Spokojnej 2, gdzie władze Lublina wynajęły urzędnikom całe piętro. Trafią tu głównie wydziały z budynku przy Leszczyńskiego 20, który ma być rozebrany i zastąpiony nowym, zdecydowanie większym biurowcem

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego 20.11.2019

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego 20.11.2019 0 0

Polska – Słowenia 3:2. Wygrana na pożegnanie Łukasza Piszczka
film

Polska – Słowenia 3:2. Wygrana na pożegnanie Łukasza Piszczka 0 0

W meczu kończącym eliminacje do Euro 2020 Biało-Czerwoni pokonali na Stadionie Narodowym Słowenię 3:2 i przypieczętowali awans na przyszłoroczny czempionat z pierwszego miejsca w grupie G. Wydarzeniem meczu był ostatni mecz w narodowych barwach Łukasza Piszczka

Jedna noc, sześć szufladek. Ruszył nabór

Jedna noc, sześć szufladek. Ruszył nabór 1 3

Zaczął się nabór pomysłów na atrakcje przyszłorocznej Nocy Kultury. Swoją propozycję może zgłosić dosłownie każdy, nawet pojedynczy mieszkaniec, niekoniecznie pełnoletni. Jedyne, co trzeba, to wpisać się w jedną z sześciu kategorii. Warto też pofantazjować o przyszłości i poszperać nieco w książkach Olgi Tokarczuk.

Araby znowu pod młotek. Środowisko koniarzy pisze do ministra

Araby znowu pod młotek. Środowisko koniarzy pisze do ministra 12 5

Lista arabów na grudniową aukcję na Służewcu, na której jest 10 klaczy ze stadniny w Janowie Podlaskim, wzburzyła środowisko koniarzy. Twierdzą, że znalazły się na niej konie zbyt cenne dla polskiej hodowli.

Nowy dworzec z pierwszą zgodą. To największa przyszłoroczna inwestycja Lublina

Nowy dworzec z pierwszą zgodą. To największa przyszłoroczna inwestycja Lublina 0 14

Wydane zostało już pierwsze z kilku pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia budowy nowego dworca autobusowego między ul. Gazową a Młyńską, który ma być największą z przyszłorocznych inwestycji samorządu Lublina. W projekcie budżetu miasta na rok 2020 prezydent zarezerwował na dworzec prawie 99 mln zł.

Nowi mieszkańcy placu Litewskiego. Największy będzie dąb

Nowi mieszkańcy placu Litewskiego. Największy będzie dąb 1 4

10 nowych drzew, już nieco podrośniętych, będzie zdobić pl. Litewski. Ich sadzenie odbywa się na zlecenie władz miasta, które zostały do tego zobowiązane przez wojewódzkiego konserwatora zabytków.

Spotkanie z podróżnikiem Michałem Szczęśniakiem w CK
21 listopada 2019, 18:00

Spotkanie z podróżnikiem Michałem Szczęśniakiem w CK 0 0

W ramach cyklu "Dookoła świata. Spotkania globtroterów" w Centrum Kultury w Lublinie (ul. Peowiaków 12) odbędzie się spotkanie z podróżnikiem Michałem Szczęśniakiem. Wydarzenie zostanie zorganizowane 21 listopada o godz. 18.

Koncert "Muzyka Polska" w DDK Węglin
21 listopada 2019, 18:00

Koncert "Muzyka Polska" w DDK Węglin 0 0

W czwartek, 21 listopada o godz. 18 w Dzielnicowym Domu Kultury Węglin (ul. Judyma 2a) odbędzie się koncert "Muzyka Polska" w ramach cyklu "Zawsze klasyka".

X Festiwal Artystycznych Warsztatów Umiejętności w Chatce Żaka
22 listopada 2019, 0:00

X Festiwal Artystycznych Warsztatów Umiejętności w Chatce Żaka 0 0

Chatka Żaka zaprasza na jubileuszową, dziesiątą edycję Festiwalu Artystycznych Warsztatów Umiejętności. Wydarzenie odbędzie się już 22 listopada.

Koncert Skubasa w Domu Kultury
23 listopada 2019, 20:00

Koncert Skubasa w Domu Kultury 0 1

Pochodzący z Lublina Skubas po latach przerwy powraca z nowym albumem zaplanowanym na przyszły rok. Zapowiedzią płyty jest singiel "Szklane miesiące", który miał premierę 4 października. Z tej okazji artysta wyrusza w trasę koncertową promującą materiał. Już 23 listopada o godz. 20 Skubas zaśpiewa w Domu Kultury (Krakowskie Przedmieście 19).

Długi Zakładów Futrzarskich umorzone. Powiat nie odzyskał swoich pieniędzy

Długi Zakładów Futrzarskich umorzone. Powiat nie odzyskał swoich pieniędzy 0 10

Władzom powiatu puławskiego nie udało się wyegzekwować należności od Zakładów Futrzarskich „Kurów”. Dług upadłego przedsiębiorstwa wobec skarbu państwa został umorzony z powodu przedawnienia. Według Regionalnej Izby Obrachunkowej to błąd urzędników.

Świdnik planuje przyszłoroczny budżet. Żłobek dla dzieci, hybryda dla burmistrza

Świdnik planuje przyszłoroczny budżet. Żłobek dla dzieci, hybryda dla burmistrza 19 3

Inwestycje drogowe, pierwszy miejski żłobek i wymiana służbowego samochodu na bardziej ekologiczny i oszczędny. Co jeszcze znalazło się w projekcie budżetu miasta na 2020 rok?

Nie kupisz biletu na pociąg, bo PKP zmienia rozkład jazdy

Nie kupisz biletu na pociąg, bo PKP zmienia rozkład jazdy 21 9

Wstrzymano sprzedaż biletów na wszystkie pociągi PKP Intercity odjeżdżające od 13 do 16 grudnia. Niemożliwy jest też zakup biletów na wiele połączeń po 16 grudnia, w tym wszystkie kursy z naszego regionu

Pokłócili się o kobietę. Jeden z mężczyzn wyciągnął nóż

Pokłócili się o kobietę. Jeden z mężczyzn wyciągnął nóż 0 3

22–latek z powiatu janowskiego ugodził nożem drugiego mężczyznę w trakcie bójki. Trafił on do policyjnego aresztu.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.