Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

12 marca 2012 r.
20:56
Edytuj ten wpis

Policjant się awanturował, pomógł mu szwagier. Będzie kara dla obu?

0 19 A A
O sprawie zawiadomili nas sami policjanci, zbulwersowani tym, że "funkcjonariuszowi z plecami” ujdz
O sprawie zawiadomili nas sami policjanci, zbulwersowani tym, że \"funkcjonariuszowi z plecami” ujdz

Policjant narozrabiał i trafił do komisariatu, a jego szwagier – też policjant – wybawił go z opresji i zabrał do domu. Wobec obu toczą się już postępowania dyscyplinarne za naruszenie etyki zawodowej.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Tak zdecydowane kroki szefostwa policji są efektem naszej styczniowej publikacji o skandalicznym zachowaniu policjanta z III komisariatu w Lublinie. Dopiero po tym, jak nagłośniliśmy sprawę, Komenda Wojewódzka Policji przeprowadziła postępowanie wyjaśniające.

– Zakończyło się wnioskiem do szefa policji w Lublinie o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego przeciwko obu funkcjonariuszom: komendantowi III Komisariatu Policji i jego szwagrowi. Chodzi o naruszenie dyscypliny i etyki zawodowej – mówi Janusz Wójtowicz, rzecznik KWP w Lublinie.

Chodzi o wydarzenia z 9 stycznia br. Pijany policjant w cywilu zakłócał spokój przy ul. Głębokiej. Usiłującym go uspokoić mundurowym z patrolu pokazał obraźliwe gesty. Przewieźli go więc do swojego, IV komisariatu. Tam po awanturnika zgłosił się jego przełożony, a zarazem szwagier – komendant III komisariatu.

O sprawie zawiadomili nas sami policjanci, zbulwersowani tym, że "funkcjonariuszowi z plecami” ujdzie na sucho pomiatanie kolegami młodszymi stopniem i stażem. W anonimowym liście do redakcji podkreślali, że nikt nawet nie myśli, by go ukarać.

W rozmowie z nami policjant przyznał, że obraził gestem funkcjonariuszy z patrolu. Jego szwagier, a zarazem przełożony, powiedział jedynie, że nie ma sobie nic do zarzucenia. Wnioski z Wydziału Kontroli KWP są zupełnie inne.

– Komendant III komisariatu powinien podjąć działania zmierzających do tego, żeby funkcjonariusz poniósł odpowiedzialność za swoje zachowanie – tłumaczy Wójtowicz.

Postępowania dyscyplinarne mogą się zakończyć karą. Najsurowszą jest usunięcie ze służby.

Konsekwencje poniósł już dowódca patrolu, który przewoził awanturnika. Nie zgłosił tego dyżurnemu w swoim komisariacie, przez co sprawa nie nabrała dalszego biegu. Zwierzchnik przeprowadził z nim rozmowę dyscyplinującą.

To nie wszystko. Wyniki swego postępowania Komenda Wojewódzka Policji przesłała do prokuratury.

– Ocenimy między innymi to, czy doszło do przekroczenia uprawnień przez funkcjonariuszy – mówi Justyna Rutkowska-Skowronek, szefowa Prokuratury Rejonowej Lublin-Południe.

Główni bohaterowie skandalu nie pracują już w jednym komisariacie. Szef lubelskiej policji przeniósł policjanta, który wszczął awanturę, do innej jednostki. Po to, żeby nie podlegał swojemu szwagrowi.

Komentarze 19

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
kolega / 15 marca 2012 o 18:35
0
Z referatu operacyjnego przenieśli go do wywiadowców,to awans a ni kara.
Avatar
nick / 14 marca 2012 o 08:52
0
Do Jurka
nie mierz jedną miarą wszystkich Policjantów, i nie porównuj Policjantów do takiego komendancika i jego szwagierka, bo to jest najgorsza obraza i poniżenie dla uczciwych Mundurowych. Uwierz mi, że jest wielu Mundurowych, którzy są normalnymi ludżmi, mają Rodziny i chcą przeżyć to życie w sposób jak najbardziej normalny, niejednokrotnie spędzając więcej czasu w pracy, bo niestety służba w Plicji o tym się nie mówi i nie pisze to przede wszystkim nienormowany czas pracy i czasami ile się da, za nadgodziny nikt nie zapłaci, ale już tego społeczństwo niedocenia, tylko osądza już wszystkich i wkłada do jednego worka, co jest wielce krzywdzące dla Policjantów. Mam nadzieję, że dla przyzwoitości władze powinny coś zrobić, pozdrowienia dla normalnych Mundurowych.
Do Jurka
nie mierz jedną miarą wszystkich Policjantów, i nie porównuj Policjantów do takiego komendancika i jego szwagierka, bo to jest najgorsza obraza i poniżenie dla uczciwych Mundurowych. Uwierz mi, że jest wielu Mundurowych, którzy są normalnymi ludżmi, mają Rodziny i chcą przeżyć to życie w sposób jak najbardziej normalny, niejednokrotnie spędzając więcej czasu w pracy, bo niestety służba w Plicji o tym się nie mówi i nie pisze to przede wszystkim nienormowany czas pracy i czasami ile się da, za nadgodziny nikt nie zapłaci, ale j... rozwiń
Avatar
Jurek / 13 marca 2012 o 19:47
0
Szok , jaka solidarność za awanturnikiem pijanym na ulicy ,co to za różnica policjant czy zwykły smiertelnik .Zajscie miało miejsce a jeżeli to policjant to powinien ponieść karę dwukrotnie wyższą jak przeciętny człowiek .Co dzieje się z ojcem lub matka będacą po kielichu i opiekującą się dzieckiem , dziecko do pogotowia rodzic do wytrzeźwienia . Najwyższy czas wprowadzić kary dla pijanych mundurowych , bez znaczenia ,nie musi być na służbie ale winien być przykładwm . A to nie pierwszy i nie ostatni , zaraz po tym zdarzeniu ze szwagrem następny pijany rozbił radiowóz .A może tak ktoś przeprowadzi badanie i zrobi doktorat na temat procentowegej ilości pijanych policjantów ,policjantów biorących udział w różnej przestępczości np, przemoc w rodzinie, udział w nielegalnych interesach ,morderstwa dokonane przez policjantów , pobicia , itp . Jeżeli jest ktoś w stanie dokonać takich statystyk w stosunku ilość zatrudnionych do ilości pracowników którzy dokonali czynu zabronionego ,i porównać to do poszczególnych grup społecznych ,np nauczycieli , lekarzy , bankowców , itd . Ciekawi mnie która grupa społeczna będzie wiodła w takiej statystyce .
Szok , jaka solidarność za awanturnikiem pijanym na ulicy ,co to za różnica policjant czy zwykły smiertelnik .Zajscie miało miejsce a jeżeli to policjant to powinien ponieść karę dwukrotnie wyższą jak przeciętny człowiek .Co dzieje się z ojcem lub matka będacą po kielichu i opiekującą się dzieckiem , dziecko do pogotowia rodzic do wytrzeźwienia . Najwyższy czas wprowadzić kary dla pijanych mundurowych , bez znaczenia ,nie musi być na służbie ale winien być przykładwm . A to nie pierwszy i nie ostatni , zaraz po tym zdarzeniu ze szwagrem nas... rozwiń
Avatar
lolo / 13 marca 2012 o 15:27
0
ciekawe gdzie go przenieśli na pewno mu krzywdy nie zrobili.
Avatar
Wiarus stary / 13 marca 2012 o 14:51
0
[quote name='mkk' timestamp='1331620008' post='608948']
Niech mi ktoś wyjaśni, proszę, dlaczego takie sprawy, z udziałem policji w roli głównej, wymagają nagłośnienia??
Czy służby państwowe to "święte krowy" dla których prawo nie istnieje ? Czy ludzie którzy są opłacani z naszych podatków mogą sobie drwić z prawa i być nietykalnym ?
Normalny obywatel który codziennie ciężko tyra żeby mieć na chleb dla siebie i dla rodziny, który musi utrzymywać dodatkową tą olbrzymią armię (a może bandę ?) urzędników, jest traktowany jak bydło. Taki natomiast "funkcjonariusz" pozostalby nie tknięty gdyby nie nagłośnienie w prasie. Ile musi być takich przypadków które nie ujrzały światła dziennego, skoro trzeba aż medialnej burzy aby komisja etyki spełniła swój obowiązek ?
[/quote]
Każdemu człowiekowi może się przydarzyć chwila słabości w której popełni głupotę- tyle tylko
czy potrzebna jest aż taka wrzawa kiedy to nie jest recydywa jak w przypadku tego człowieka ?
Jeżeli właśnie temu policjantowi takie cos się przydarzyło to trzeba go zaraz na krzyż wsadzać a po bokach dowiesić mu szwagra i jeszcze kogoś ? Miejmy na uwadze że do policji nie przyjmują tych samych osobowości co i do seminarium duchownego.....mniej krzyku a więcej rozwagi . Mój przełożony w pracy -wprawdzie nie w policji ,powiedział
"budowa to nie wersal,czsami i schujać się trzeba" Niech ci małoletni ,obrażeni funkcjonariusze wezmą sobie tą maksymę pod uwagę i przemilczą swoją ansę bo w przyszłości i dla nich ktoś może być niewyrozumiały kiedy nadepną Temidzie na wagę. Mam swoje lata, doświadczenie i wiem co mówię.
[quote name='mkk' timestamp='1331620008' post='608948']
Niech mi ktoś wyjaśni, proszę, dlaczego takie sprawy, z udziałem policji w roli głównej, wymagają nagłośnienia??
Czy służby państwowe to "święte krowy" dla których prawo nie istnieje ? Czy ludzie którzy są opłacani z naszych podatków mogą sobie drwić z prawa i być nietykalnym ?
Normalny obywatel który codziennie ciężko tyra żeby mieć na chleb dla siebie i dla rodziny, który musi utrzymywać dodatkową tą olbrzymią armię (a może bandę ?) ... rozwiń
Avatar
Łukasz Damian / 13 marca 2012 o 14:26
0
[quote name='Obserwator' timestamp='1331644549' post='609435']
Trzeba dać im znów kolejne podwyżki żeby mieli za co pić i więcej przywilejów, bo od takiego ostrego picia to ciężko dożyć 40... a gdzie tu jeszcze pracować...
[/quote]
Nic dodać nic ująć.
Avatar
Racjonalny / 13 marca 2012 o 14:25
0
To są tylko pierdoły a my nadal nie wiemy kto przejechał w ubiegłym roku dzieciaka na przystanku w Bogucinie ?.
Wielka rzecz się stała,że jakiś podpity policjancik pokazał faka innym mundurowym...
-trzeba aż takie działa wytaczać ?. Angażować ;sądy,prokuraturę,usuwać ze stanowisk- nie skupiaja się nad tym na czym powinni tylko tanimi sensacyjkami chcą publikę karmić.
Natworzyło się ,strażników miejskich,drogowych,granicznych -rozpieprzyli kompetencje a teraz z braku zajęcia niczym pies zabierają się do lizania jajek...a do roboty, pała w łapy
i na krawężniki ganiać złodziei i bandytów.
To są tylko pierdoły a my nadal nie wiemy kto przejechał w ubiegłym roku dzieciaka na przystanku w Bogucinie ?.
Wielka rzecz się stała,że jakiś podpity policjancik pokazał faka innym mundurowym...
-trzeba aż takie działa wytaczać ?. Angażować ;sądy,prokuraturę,usuwać ze stanowisk- nie skupiaja się nad tym na czym powinni tylko tanimi sensacyjkami chcą publikę karmić.
Natworzyło się ,strażników miejskich,drogowych,granicznych -rozpieprzyli kompetencje a teraz z braku zajęcia niczym pies zabierają się do lizania jajek...a do ... rozwiń
Avatar
Obserwator / 13 marca 2012 o 14:15
0
Trzeba dać im znów kolejne podwyżki żeby mieli za co pić i więcej przywilejów, bo od takiego ostrego picia to ciężko dożyć 40... a gdzie tu jeszcze pracować...
Avatar
adam1111 / 13 marca 2012 o 13:15
0
jego szwagra jeb.c rowniez
Avatar
adam / 13 marca 2012 o 13:13
0
takieg h..a to od razu wyje..c ze sluzby bo inaczej znowu sie swinia nachleje i bedzie sie pruła. A tak jak zdejmie mundurek to mu moze ktos w koncu doje..e.
Avatar
kolega / 15 marca 2012 o 18:35
0
Z referatu operacyjnego przenieśli go do wywiadowców,to awans a ni kara.
Avatar
nick / 14 marca 2012 o 08:52
0
Do Jurka
nie mierz jedną miarą wszystkich Policjantów, i nie porównuj Policjantów do takiego komendancika i jego szwagierka, bo to jest najgorsza obraza i poniżenie dla uczciwych Mundurowych. Uwierz mi, że jest wielu Mundurowych, którzy są normalnymi ludżmi, mają Rodziny i chcą przeżyć to życie w sposób jak najbardziej normalny, niejednokrotnie spędzając więcej czasu w pracy, bo niestety służba w Plicji o tym się nie mówi i nie pisze to przede wszystkim nienormowany czas pracy i czasami ile się da, za nadgodziny nikt nie zapłaci, ale już tego społeczństwo niedocenia, tylko osądza już wszystkich i wkłada do jednego worka, co jest wielce krzywdzące dla Policjantów. Mam nadzieję, że dla przyzwoitości władze powinny coś zrobić, pozdrowienia dla normalnych Mundurowych.
Do Jurka
nie mierz jedną miarą wszystkich Policjantów, i nie porównuj Policjantów do takiego komendancika i jego szwagierka, bo to jest najgorsza obraza i poniżenie dla uczciwych Mundurowych. Uwierz mi, że jest wielu Mundurowych, którzy są normalnymi ludżmi, mają Rodziny i chcą przeżyć to życie w sposób jak najbardziej normalny, niejednokrotnie spędzając więcej czasu w pracy, bo niestety służba w Plicji o tym się nie mówi i nie pisze to przede wszystkim nienormowany czas pracy i czasami ile się da, za nadgodziny nikt nie zapłaci, ale j... rozwiń
Avatar
Jurek / 13 marca 2012 o 19:47
0
Szok , jaka solidarność za awanturnikiem pijanym na ulicy ,co to za różnica policjant czy zwykły smiertelnik .Zajscie miało miejsce a jeżeli to policjant to powinien ponieść karę dwukrotnie wyższą jak przeciętny człowiek .Co dzieje się z ojcem lub matka będacą po kielichu i opiekującą się dzieckiem , dziecko do pogotowia rodzic do wytrzeźwienia . Najwyższy czas wprowadzić kary dla pijanych mundurowych , bez znaczenia ,nie musi być na służbie ale winien być przykładwm . A to nie pierwszy i nie ostatni , zaraz po tym zdarzeniu ze szwagrem następny pijany rozbił radiowóz .A może tak ktoś przeprowadzi badanie i zrobi doktorat na temat procentowegej ilości pijanych policjantów ,policjantów biorących udział w różnej przestępczości np, przemoc w rodzinie, udział w nielegalnych interesach ,morderstwa dokonane przez policjantów , pobicia , itp . Jeżeli jest ktoś w stanie dokonać takich statystyk w stosunku ilość zatrudnionych do ilości pracowników którzy dokonali czynu zabronionego ,i porównać to do poszczególnych grup społecznych ,np nauczycieli , lekarzy , bankowców , itd . Ciekawi mnie która grupa społeczna będzie wiodła w takiej statystyce .
Szok , jaka solidarność za awanturnikiem pijanym na ulicy ,co to za różnica policjant czy zwykły smiertelnik .Zajscie miało miejsce a jeżeli to policjant to powinien ponieść karę dwukrotnie wyższą jak przeciętny człowiek .Co dzieje się z ojcem lub matka będacą po kielichu i opiekującą się dzieckiem , dziecko do pogotowia rodzic do wytrzeźwienia . Najwyższy czas wprowadzić kary dla pijanych mundurowych , bez znaczenia ,nie musi być na służbie ale winien być przykładwm . A to nie pierwszy i nie ostatni , zaraz po tym zdarzeniu ze szwagrem nas... rozwiń
Avatar
lolo / 13 marca 2012 o 15:27
0
ciekawe gdzie go przenieśli na pewno mu krzywdy nie zrobili.
Avatar
Wiarus stary / 13 marca 2012 o 14:51
0
[quote name='mkk' timestamp='1331620008' post='608948']
Niech mi ktoś wyjaśni, proszę, dlaczego takie sprawy, z udziałem policji w roli głównej, wymagają nagłośnienia??
Czy służby państwowe to "święte krowy" dla których prawo nie istnieje ? Czy ludzie którzy są opłacani z naszych podatków mogą sobie drwić z prawa i być nietykalnym ?
Normalny obywatel który codziennie ciężko tyra żeby mieć na chleb dla siebie i dla rodziny, który musi utrzymywać dodatkową tą olbrzymią armię (a może bandę ?) urzędników, jest traktowany jak bydło. Taki natomiast "funkcjonariusz" pozostalby nie tknięty gdyby nie nagłośnienie w prasie. Ile musi być takich przypadków które nie ujrzały światła dziennego, skoro trzeba aż medialnej burzy aby komisja etyki spełniła swój obowiązek ?
[/quote]
Każdemu człowiekowi może się przydarzyć chwila słabości w której popełni głupotę- tyle tylko
czy potrzebna jest aż taka wrzawa kiedy to nie jest recydywa jak w przypadku tego człowieka ?
Jeżeli właśnie temu policjantowi takie cos się przydarzyło to trzeba go zaraz na krzyż wsadzać a po bokach dowiesić mu szwagra i jeszcze kogoś ? Miejmy na uwadze że do policji nie przyjmują tych samych osobowości co i do seminarium duchownego.....mniej krzyku a więcej rozwagi . Mój przełożony w pracy -wprawdzie nie w policji ,powiedział
"budowa to nie wersal,czsami i schujać się trzeba" Niech ci małoletni ,obrażeni funkcjonariusze wezmą sobie tą maksymę pod uwagę i przemilczą swoją ansę bo w przyszłości i dla nich ktoś może być niewyrozumiały kiedy nadepną Temidzie na wagę. Mam swoje lata, doświadczenie i wiem co mówię.
[quote name='mkk' timestamp='1331620008' post='608948']
Niech mi ktoś wyjaśni, proszę, dlaczego takie sprawy, z udziałem policji w roli głównej, wymagają nagłośnienia??
Czy służby państwowe to "święte krowy" dla których prawo nie istnieje ? Czy ludzie którzy są opłacani z naszych podatków mogą sobie drwić z prawa i być nietykalnym ?
Normalny obywatel który codziennie ciężko tyra żeby mieć na chleb dla siebie i dla rodziny, który musi utrzymywać dodatkową tą olbrzymią armię (a może bandę ?) ... rozwiń
Avatar
Łukasz Damian / 13 marca 2012 o 14:26
0
[quote name='Obserwator' timestamp='1331644549' post='609435']
Trzeba dać im znów kolejne podwyżki żeby mieli za co pić i więcej przywilejów, bo od takiego ostrego picia to ciężko dożyć 40... a gdzie tu jeszcze pracować...
[/quote]
Nic dodać nic ująć.
Avatar
Racjonalny / 13 marca 2012 o 14:25
0
To są tylko pierdoły a my nadal nie wiemy kto przejechał w ubiegłym roku dzieciaka na przystanku w Bogucinie ?.
Wielka rzecz się stała,że jakiś podpity policjancik pokazał faka innym mundurowym...
-trzeba aż takie działa wytaczać ?. Angażować ;sądy,prokuraturę,usuwać ze stanowisk- nie skupiaja się nad tym na czym powinni tylko tanimi sensacyjkami chcą publikę karmić.
Natworzyło się ,strażników miejskich,drogowych,granicznych -rozpieprzyli kompetencje a teraz z braku zajęcia niczym pies zabierają się do lizania jajek...a do roboty, pała w łapy
i na krawężniki ganiać złodziei i bandytów.
To są tylko pierdoły a my nadal nie wiemy kto przejechał w ubiegłym roku dzieciaka na przystanku w Bogucinie ?.
Wielka rzecz się stała,że jakiś podpity policjancik pokazał faka innym mundurowym...
-trzeba aż takie działa wytaczać ?. Angażować ;sądy,prokuraturę,usuwać ze stanowisk- nie skupiaja się nad tym na czym powinni tylko tanimi sensacyjkami chcą publikę karmić.
Natworzyło się ,strażników miejskich,drogowych,granicznych -rozpieprzyli kompetencje a teraz z braku zajęcia niczym pies zabierają się do lizania jajek...a do ... rozwiń
Avatar
Obserwator / 13 marca 2012 o 14:15
0
Trzeba dać im znów kolejne podwyżki żeby mieli za co pić i więcej przywilejów, bo od takiego ostrego picia to ciężko dożyć 40... a gdzie tu jeszcze pracować...
Avatar
adam1111 / 13 marca 2012 o 13:15
0
jego szwagra jeb.c rowniez
Avatar
adam / 13 marca 2012 o 13:13
0
takieg h..a to od razu wyje..c ze sluzby bo inaczej znowu sie swinia nachleje i bedzie sie pruła. A tak jak zdejmie mundurek to mu moze ktos w koncu doje..e.
Zobacz wszystkie komentarze 19

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Państwowe Muzeum na Majdanku zaprasza na zwiedzanie z przewodnikiem

Państwowe Muzeum na Majdanku zaprasza na zwiedzanie z przewodnikiem 0 0

W wyznaczone dni w lipcu sierpniu i wrześniu turyści indywidualni mogą zwiedzać były niemiecki nazistowski obóz.

Zatrzymany zanim trafi do policyjnego aresztu musi być zbadany. Dlaczego z Lublina wożą ich aż do Łęcznej?
Tylko u nas

Zatrzymany zanim trafi do policyjnego aresztu musi być zbadany. Dlaczego z Lublina wożą ich aż do Łęcznej? 7 1

Policjanci z Lublina wożą zatrzymanych na ogólne badania lekarskie aż do Łęcznej. Żaden z lubelskich szpitali nie zdecydował się współpracę z mundurowymi. Lecznice postawiły zaporowe ceny. Jak słyszymy nieoficjalnie, medycy nie chcieli mieć do czynienia z brudnymi i często agresywnymi pacjentami.

Będą podwyżki płac dla pielęgniarek z kolejnych szpitali w Lublinie?

Będą podwyżki płac dla pielęgniarek z kolejnych szpitali w Lublinie? 8 0

W sobotę pielęgniarki ze szpitala przy Jaczewskiego zawarły wstępne porozumienie z dyrekcją kończące pięciodniowy strajk. Czy ich koleżanki z pozostałych szpitali klinicznych pójdą w ich ślady i zaostrzą swoje działania?

Koncert Companions w Akwarela Cafe
20 lipca 2018, 19:30

Koncert Companions w Akwarela Cafe 2 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 20 lipca o godz. 19.30 na letniej scenie Akwarela Cafe (Rynek 6) wystąpi zespół Companions.

Łęczna: Gdzie zbudować domki dla kotów?

Łęczna: Gdzie zbudować domki dla kotów? 1 0

Do końca sierpnia można zgłaszać propozycje lokalizacji trzech domków dla kotów. Na sygnały od mieszkańców czeka Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Łęcznej.

Padwa Zamość dołącza do grona pierwszoligowców

Padwa Zamość dołącza do grona pierwszoligowców 1 0

AZS AWF Biała Podlaska i MKS Padwa Zamość w nowym sezonie występować będą w grupie C. Na kibiców piłki ręcznej na tym poziomie rozgrywkowym czekają trzy nowe grupy, w każdej znalazło się 12 drużyn

Donald Trump: Prezydent Putin zdecydowanie zaprzeczył, że ingerował w wybory w USA
film

Donald Trump: Prezydent Putin zdecydowanie zaprzeczył, że ingerował w wybory w USA 0 0

– Nasze stosunki nigdy nie były tak złe, ale to się zmieniło cztery godziny temu – ocenił po spotkaniu z prezydentem Rosji Donald Trump.

Biała Podlaska: Skasuj bilet smartfonem

Biała Podlaska: Skasuj bilet smartfonem 0 0

Pasażerowie miejskiej komunikacji w Białej Podlaskiej mogą kupować bilety za pomocą aplikacji mobilnej mPay. Ceny biletów są takie same, jak w tradycyjnych punktach sprzedaży.

Lublin: Jest zgoda na stację paliw przy ul. Zelwerowicza

Lublin: Jest zgoda na stację paliw przy ul. Zelwerowicza 0 1

Nowa stacja paliw może powstać przy ul. Zelwerowicza 27 w Lublinie.

Puławy: Mieszkańcy ul. Centralnej nocą chcą spać

Puławy: Mieszkańcy ul. Centralnej nocą chcą spać 3 4

Mieszkańcy dwóch bloków z ul. Centralnej zwrócili się do radnego Ignacego Czeżyka (PiS) o pomoc w sprawie zakłócania ciszy nocnej. Chodzi o zbyt głośne przejazdy motocyklistów.

Lublin: Kierowca prowadził miejski autobus i oglądał film w telefonie komórkowym
film

Lublin: Kierowca prowadził miejski autobus i oglądał film w telefonie komórkowym 36 7

Kierowca autobusu linii 32 w Lublinie przez kilka przystanków prowadził oglądając film w telefonie komórkowym. Odłożył go dopiero po interwencji pasażera. Teraz kierowcy grożą konsekwencje służbowe.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 17 lipca 2018

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 17 lipca 2018 0 0

Sound'n'Grace & Filip Lato na Zamku w Kazimierzu
20 lipca 2018, 20:30

Sound'n'Grace & Filip Lato na Zamku w Kazimierzu 1 0

W piątek, 20 lipca o godz. 20.30 na Zamku w Kazimierzu Dolnym odbędzie się koncert Sound'n'Grace & Filip Lato.

Pani Anna ma 30 lat, ale w internecie udaje 14-letnią Kamilkę. Ma ważny cel [wideo]
film

Pani Anna ma 30 lat, ale w internecie udaje 14-letnią Kamilkę. Ma ważny cel [wideo] 9 6

Pani Anna ma 30 lat. W internecie funkcjonuje jako 14-latka i od półtora roku odpowiada na ogłoszenia mężczyzn, oferujących dzieciom seks. Dzięki niej, policja zatrzymała już 40 pedofili.

Setki tysięcy drzew może pójść pod topór. "Po wycince kierowcy zawsze jeżdżą szybciej"

Setki tysięcy drzew może pójść pod topór. "Po wycince kierowcy zawsze jeżdżą szybciej" 37 29

Setki tysięcy przydrożnych drzew w całym kraju może pójść pod topór. Szykuje się zmiana w prawie ułatwiająca wycinkę. Ekolodzy protestują, a fachowcy od bezpieczeństwa na drogach są w tej sprawie podzieleni.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.