Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

11 listopada 2009 r.
9:45
Edytuj ten wpis

Pracownik Eurobanku do klienta: Dzieci zabierze wam opieka społeczna

0 38 A A

Pracownik lubelskiego oddziału Eurobanku straszył klienta, który spóźniał się ze spłatą kredytu. - Dzieci zabierze wam opieka społeczna, a wy będziecie mieć najsmutniejsze Boże Narodzenie, jakie mogliście sobie wyobrazić - usłyszał pan Sławomir.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Pan Sławomir słyszał groźby kilkukrotnie. W końcu postanowił nagrać pracownika windykacji Eurobanku, a nagranie wysłał do radia Zet.

- Dzieci zabierze wam opieka społeczna i będziecie spać na gumoleonie (na podłodze). Będziecie mieć najsmutniejsze Boże Narodzenie, jakie mogliście sobie wyobrazić - słyszymy w nagraniu.

Eurobank przeprasza za te słowa. - To nie są łatwe rozmowy, ale pracownik się zagalopował - powiedziała Radiu ZET rzeczniczka Eurobanku Alina Stahl. - Nie powinny takie słowa paść – dodała.

Komentarze 38

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
odradzameurobank / 18 listopada 2012 o 12:27
0
Jesteś wstrząśnięty? Przeczytaj o kliencie, który ... regularnie spłaca zobowiązania:
Lipiec/sierpień 2012 historia klienta, który doświadczył bezzasadnej windykacji telefonicznej i egzekucji bezpośredniej Euro Bank.
Co może wkrótce spotkać i Ciebie?
[url="http://www.odradzameurobank.pl"]www.odradzameurobank.pl[/url]
Avatar
abc / 20 czerwca 2011 o 21:42
0
zdejm paluch z Shift'a / wyłącz Caps Lock,
a potem dopiero pisz cokolwiek na forum.
Zero kultury.
Avatar
katarzyna / 20 czerwca 2011 o 20:41
0
JA ROWNIEZ ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA PRZEZ KONSULTANTA EUROBANKU JAK SMIEC!!!!TO JEST SKANDAL!!!jAK MOZNA TAK LUDZI TRAKTOWAC WYDARŁ SIE NA MNIE ,NIE DOPUSCIL MNIE DO SŁOWA WRECZ CZUJE SIE PONIZONA!!!!TACY LUDZIE POWINNI PRACOWAC W ZOO W KLATKACH Z MAŁPAMI!!!SZCZERZE ODRADZAM TEN BANK!!!!
Avatar
ewa / 26 lipca 2010 o 20:19
0
za 2,59 zł. opóznienia znalazłam się w BIG i moja linia kredytowa została wstrzymana przez taką głupotę . Teraz sprawy nie idzie odkrecic bo kto zawinił . Co za CYMBAŁ TAM SIEDZI . LUDZIE NIE BIEŻCIE TAM KREDYTU JA ZA TYDZIEŃ SPŁACAM I NIGDY WIECEJ .
Avatar
ZOZOLKA / 4 grudnia 2009 o 16:21
0
hmmm....Tak bywa że los płata figle i tak było w moim przypadku.Regularnie spłacałam pożyczke nawet przed terminem nigdy nie zalegałam,aż pech chciał że dziecko trafiło do szpitala i co było robić zapłaciłam rate z kilkudniowym opóznieniem.Nim ją wpłaciłam zadzwoniła pani z banku i wogóle nie chciała słuchać wyjaśnień tylko kazała mi zapłacić natychmiast,powiedziała że mam pożyczyć od kogoś a rata ma być wpłacona,straszyła mnie bik-iem i niewiadomo jeszcze czym.Powiedziałam ,że tak nie będę z nią rozmawiać i się wyłączyłam.Następnego dnia dzwoni do mnie facet,rany ten to darł ryja, powiedziałam żeby uważał co mówi bo nagrywam rozmowe,a on na to że nie mam prawa go nagrywać bo on sobie nie życzy itd.Powiedziałam,że jak sobie nie życzy to niech się rozłączy bo ja sobie nie życze żeby on na mnie się darł.Takich telefonów miałam kilka razy dziennie i nawet to że ja też niezle umiem dogadać do słuchu nic nie dało.
hmmm....Tak bywa że los płata figle i tak było w moim przypadku.Regularnie spłacałam pożyczke nawet przed terminem nigdy nie zalegałam,aż pech chciał że dziecko trafiło do szpitala i co było robić zapłaciłam rate z kilkudniowym opóznieniem.Nim ją wpłaciłam zadzwoniła pani z banku i wogóle nie chciała słuchać wyjaśnień tylko kazała mi zapłacić natychmiast,powiedziała że mam pożyczyć od kogoś a rata ma być wpłacona,straszyła mnie bik-iem i niewiadomo jeszcze czym.Powiedziałam ,że tak nie będę z nią rozmawiać i się wyłączyłam.Następnego dnia dz... rozwiń
Avatar
Gość / 19 listopada 2009 o 21:35
0
czepiacz napisał:
EUROBANK niczym nie rózni się od PROVIDENTA>
Grożby i zastraszenia są na porządku dziennym.Sprawy rzadko wychodza na światło dzienne, bo jak ma się pieniądze to wiadomo komu zapłacić.
Żałosny bank i te ich odziały w hipermarketach.WIOChA!

Potwierdzam eurobank to wiocha skandal!!!
Wiem, że od tego banku trzeba trzymać się zdaleka
Avatar
Mat / 19 listopada 2009 o 19:26
0
A czy ten pracownik jeszcze pracuje??? Bo jeżeli tak to dla banku jest to niezły wstyd...
Avatar
FCB / 19 listopada 2009 o 19:19
0
[url="http://www.youtube.com/watch?v=fcoqK-8WBTM"]http://www.youtube.com/watch?v=fcoqK-8WBTM[/url]
Avatar
Kamil / 19 listopada 2009 o 17:38
0
Moim zdaniem to eurobank powinien to zlecic wyszkolonej do tego firmie windykacyjnej, jeżeli nie radzą sobie z rozmową
Avatar
Gość / 18 listopada 2009 o 21:23
0
~mariusz~ napisał:
Wy chyba nie wiecie o czym mówicie? Nie macie zielonego pojęcia jak wygląda taka praca w banku. Na każdy miesiąc jest założony jakiś tam plan. I jak się go nie wykona, to ma się problem... Pracodawcę nie interesuje jak go wykonasz. Masz go wykonać i tyle! To samo tyczy się windykacji. Zamiast siedzieć przed monitorami i pieprzyć trzy po trzy spróbujcie trochę popracować w takiej instytucji. Wszyscy tylko pretensje jakieś nieziemskie macie? Może tak ktoś z was zaoferuje jakąś normalną pracę, co? Tamten człowiek wykonywał tylko swoje obowiązki!


Witam,

Rozumiem determinację banków chcących odzyskać swoje pieniądze. Muszę jednak przyznać, że nieudolność windykatorów bije na głowę w tej materii zarzucaną często klientom niezaradność życiową. Dużo łatwiej jest przecież odzyskać pieniądze wykazując odrobinę zrozumienia dla klientów, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej i proponując rozwiązanie dzięki któremu żadna ze stron nie będzie pokrzywdzona, niż upokarzając przez telefon klienta. Trzeba mieć świadomość, że poziom inteligencji przeciętnego klienta często wielokrotnie przekracza poziom inteligencji wszystkich windykatorów razem wziętych. Czy w takiej sytuacji obrażanie klienta odniesie należyty skutek? Przypuszczam, że skutek będzie odwrotny do zamierzonego. Czego bardziej przestraszy się matka śmiertelnie chorego dziecka ? Windykatora pokrzykującego w słuchawce czy widma śmierci swojego dziecka ? Gdzie uda się z odebraną wypłatą ? Na pocztę puścić przekaz do banku, żeby pan windykator nie wyzywał jej więcej od życiowego nieudacznika, czy z kopertą do lekarza, który za otrzymaną łapówkę da jej kolejną nadzieję ? Niestety, żaden inteligenty i szanujący się człowiek nie zostaje windykatorem. Na windykatorów wybiera się ludzi bez osobowości, moralności i kultury osobistej. Człowiek wiedzący co chce w życiu osiągnąć i jaki poziom sobą reprezentować nie pozwoli sobie narzucić sposobu rozmowy z klientem, a tym bardziej nie będzie oceniał każdego klienta po stanie jego portfela i nie będzie stosował sztywno wytyczonych przez pracodawcę reguł rozmowy. Żeby być windykatorem trzeba mieć więc niezwykle słaby charakter. Człowiek znający swoją wartość i potrafiący zarabiać na życie w każdy inny sposób nie sprzeda się windykacji. Windykator jest więc tak na prawdę tylko życiowym nieudacznikiem i bezmyślną istotą stanowiącą świetne źródło dochodów dla właścicieli firm windykacyjnych. Ci ostatni doskonale wiedzą kogo zatrudniają. Wielokrotnie przekonałem się o tym, otrzymując od nich wymagania dotyczące rekrutowanych przeze mnie kandydatów.


Witam,

Rozumiem determinację banków chcących odzyskać swoje pieniądze. Muszę jednak przyznać, że nieudolność windykatorów bije na głowę w tej materii zarzucaną często klientom niezaradność życiową. Dużo łatwiej jest przecież odzyskać pieniądze wykazując odrobinę zrozumienia dla klientów, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej i proponując rozwiązanie dzięki któremu żadna ze stron nie będzie pokrzywdzona, niż upokarzając przez telefon klienta. Trzeba mieć świadomość, że poziom inteligencji prze... rozwiń
Avatar
odradzameurobank / 18 listopada 2012 o 12:27
0
Jesteś wstrząśnięty? Przeczytaj o kliencie, który ... regularnie spłaca zobowiązania:
Lipiec/sierpień 2012 historia klienta, który doświadczył bezzasadnej windykacji telefonicznej i egzekucji bezpośredniej Euro Bank.
Co może wkrótce spotkać i Ciebie?
[url="http://www.odradzameurobank.pl"]www.odradzameurobank.pl[/url]
Avatar
abc / 20 czerwca 2011 o 21:42
0
zdejm paluch z Shift'a / wyłącz Caps Lock,
a potem dopiero pisz cokolwiek na forum.
Zero kultury.
Avatar
katarzyna / 20 czerwca 2011 o 20:41
0
JA ROWNIEZ ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA PRZEZ KONSULTANTA EUROBANKU JAK SMIEC!!!!TO JEST SKANDAL!!!jAK MOZNA TAK LUDZI TRAKTOWAC WYDARŁ SIE NA MNIE ,NIE DOPUSCIL MNIE DO SŁOWA WRECZ CZUJE SIE PONIZONA!!!!TACY LUDZIE POWINNI PRACOWAC W ZOO W KLATKACH Z MAŁPAMI!!!SZCZERZE ODRADZAM TEN BANK!!!!
Avatar
ewa / 26 lipca 2010 o 20:19
0
za 2,59 zł. opóznienia znalazłam się w BIG i moja linia kredytowa została wstrzymana przez taką głupotę . Teraz sprawy nie idzie odkrecic bo kto zawinił . Co za CYMBAŁ TAM SIEDZI . LUDZIE NIE BIEŻCIE TAM KREDYTU JA ZA TYDZIEŃ SPŁACAM I NIGDY WIECEJ .
Avatar
ZOZOLKA / 4 grudnia 2009 o 16:21
0
hmmm....Tak bywa że los płata figle i tak było w moim przypadku.Regularnie spłacałam pożyczke nawet przed terminem nigdy nie zalegałam,aż pech chciał że dziecko trafiło do szpitala i co było robić zapłaciłam rate z kilkudniowym opóznieniem.Nim ją wpłaciłam zadzwoniła pani z banku i wogóle nie chciała słuchać wyjaśnień tylko kazała mi zapłacić natychmiast,powiedziała że mam pożyczyć od kogoś a rata ma być wpłacona,straszyła mnie bik-iem i niewiadomo jeszcze czym.Powiedziałam ,że tak nie będę z nią rozmawiać i się wyłączyłam.Następnego dnia dzwoni do mnie facet,rany ten to darł ryja, powiedziałam żeby uważał co mówi bo nagrywam rozmowe,a on na to że nie mam prawa go nagrywać bo on sobie nie życzy itd.Powiedziałam,że jak sobie nie życzy to niech się rozłączy bo ja sobie nie życze żeby on na mnie się darł.Takich telefonów miałam kilka razy dziennie i nawet to że ja też niezle umiem dogadać do słuchu nic nie dało.
hmmm....Tak bywa że los płata figle i tak było w moim przypadku.Regularnie spłacałam pożyczke nawet przed terminem nigdy nie zalegałam,aż pech chciał że dziecko trafiło do szpitala i co było robić zapłaciłam rate z kilkudniowym opóznieniem.Nim ją wpłaciłam zadzwoniła pani z banku i wogóle nie chciała słuchać wyjaśnień tylko kazała mi zapłacić natychmiast,powiedziała że mam pożyczyć od kogoś a rata ma być wpłacona,straszyła mnie bik-iem i niewiadomo jeszcze czym.Powiedziałam ,że tak nie będę z nią rozmawiać i się wyłączyłam.Następnego dnia dz... rozwiń
Avatar
Gość / 19 listopada 2009 o 21:35
0
czepiacz napisał:
EUROBANK niczym nie rózni się od PROVIDENTA>
Grożby i zastraszenia są na porządku dziennym.Sprawy rzadko wychodza na światło dzienne, bo jak ma się pieniądze to wiadomo komu zapłacić.
Żałosny bank i te ich odziały w hipermarketach.WIOChA!

Potwierdzam eurobank to wiocha skandal!!!
Wiem, że od tego banku trzeba trzymać się zdaleka
Avatar
Mat / 19 listopada 2009 o 19:26
0
A czy ten pracownik jeszcze pracuje??? Bo jeżeli tak to dla banku jest to niezły wstyd...
Avatar
FCB / 19 listopada 2009 o 19:19
0
[url="http://www.youtube.com/watch?v=fcoqK-8WBTM"]http://www.youtube.com/watch?v=fcoqK-8WBTM[/url]
Avatar
Kamil / 19 listopada 2009 o 17:38
0
Moim zdaniem to eurobank powinien to zlecic wyszkolonej do tego firmie windykacyjnej, jeżeli nie radzą sobie z rozmową
Avatar
Gość / 18 listopada 2009 o 21:23
0
~mariusz~ napisał:
Wy chyba nie wiecie o czym mówicie? Nie macie zielonego pojęcia jak wygląda taka praca w banku. Na każdy miesiąc jest założony jakiś tam plan. I jak się go nie wykona, to ma się problem... Pracodawcę nie interesuje jak go wykonasz. Masz go wykonać i tyle! To samo tyczy się windykacji. Zamiast siedzieć przed monitorami i pieprzyć trzy po trzy spróbujcie trochę popracować w takiej instytucji. Wszyscy tylko pretensje jakieś nieziemskie macie? Może tak ktoś z was zaoferuje jakąś normalną pracę, co? Tamten człowiek wykonywał tylko swoje obowiązki!


Witam,

Rozumiem determinację banków chcących odzyskać swoje pieniądze. Muszę jednak przyznać, że nieudolność windykatorów bije na głowę w tej materii zarzucaną często klientom niezaradność życiową. Dużo łatwiej jest przecież odzyskać pieniądze wykazując odrobinę zrozumienia dla klientów, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej i proponując rozwiązanie dzięki któremu żadna ze stron nie będzie pokrzywdzona, niż upokarzając przez telefon klienta. Trzeba mieć świadomość, że poziom inteligencji przeciętnego klienta często wielokrotnie przekracza poziom inteligencji wszystkich windykatorów razem wziętych. Czy w takiej sytuacji obrażanie klienta odniesie należyty skutek? Przypuszczam, że skutek będzie odwrotny do zamierzonego. Czego bardziej przestraszy się matka śmiertelnie chorego dziecka ? Windykatora pokrzykującego w słuchawce czy widma śmierci swojego dziecka ? Gdzie uda się z odebraną wypłatą ? Na pocztę puścić przekaz do banku, żeby pan windykator nie wyzywał jej więcej od życiowego nieudacznika, czy z kopertą do lekarza, który za otrzymaną łapówkę da jej kolejną nadzieję ? Niestety, żaden inteligenty i szanujący się człowiek nie zostaje windykatorem. Na windykatorów wybiera się ludzi bez osobowości, moralności i kultury osobistej. Człowiek wiedzący co chce w życiu osiągnąć i jaki poziom sobą reprezentować nie pozwoli sobie narzucić sposobu rozmowy z klientem, a tym bardziej nie będzie oceniał każdego klienta po stanie jego portfela i nie będzie stosował sztywno wytyczonych przez pracodawcę reguł rozmowy. Żeby być windykatorem trzeba mieć więc niezwykle słaby charakter. Człowiek znający swoją wartość i potrafiący zarabiać na życie w każdy inny sposób nie sprzeda się windykacji. Windykator jest więc tak na prawdę tylko życiowym nieudacznikiem i bezmyślną istotą stanowiącą świetne źródło dochodów dla właścicieli firm windykacyjnych. Ci ostatni doskonale wiedzą kogo zatrudniają. Wielokrotnie przekonałem się o tym, otrzymując od nich wymagania dotyczące rekrutowanych przeze mnie kandydatów.


Witam,

Rozumiem determinację banków chcących odzyskać swoje pieniądze. Muszę jednak przyznać, że nieudolność windykatorów bije na głowę w tej materii zarzucaną często klientom niezaradność życiową. Dużo łatwiej jest przecież odzyskać pieniądze wykazując odrobinę zrozumienia dla klientów, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej i proponując rozwiązanie dzięki któremu żadna ze stron nie będzie pokrzywdzona, niż upokarzając przez telefon klienta. Trzeba mieć świadomość, że poziom inteligencji prze... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 38

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 13 listopada 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 13 listopada 2018 roku 0 0

Port Lotniczy Lublin: Jesień na lotnisku gorsza niż przed rokiem

Port Lotniczy Lublin: Jesień na lotnisku gorsza niż przed rokiem 0 5

W październiku Port Lotniczy Lublin obsłużył 37,7 tys. pasażerów, czyli o prawie 5,4 tys. mniej niż w październiku zeszłego roku (spadek o 12,46 proc.).

Tragiczny cios na Arenie Lublin. Znaleźli martwego mężczyznę dwa dni po meczu

Tragiczny cios na Arenie Lublin. Znaleźli martwego mężczyznę dwa dni po meczu 47 3

Dożywocie grozi mężczyźnie, który w stadionowej toalecie uderzył pięścią w twarz innego kibica. Uderzony mężczyzna zmarł. Do sądu trafił właśnie akt oskarżenia przeciwko napastnikowi

Lubelski Rower Miejski w wersji elektrycznej? Pomysły aktywistów trafiły do prezydenta

Lubelski Rower Miejski w wersji elektrycznej? Pomysły aktywistów trafiły do prezydenta 0 7

Zagęszczenie sieci Lubelskiego Roweru Miejskiego i uzupełnienie jej o pojazdy elektryczne proponują działacze Porozumienia Rowerowego. Aktywiści przekazali prezydentowi swoje sugestie dotyczące tego, jak powinien być zorganizowany następny system publicznych rowerów mający zastąpić ten, który działa obecnie

Lublin: Mieszkańcy zablokują drogę w godzinach szczytu? Nie chcą objazdów przez ich ulice

Lublin: Mieszkańcy zablokują drogę w godzinach szczytu? Nie chcą objazdów przez ich ulice 1 18

Blokadą dróg grożą mieszkańcy ulic, przez które wyznaczono objazdy dla kierowców omijających przebudowywane skrzyżowanie ul. Diamentowej z Krochmalną. – Nikt nie nadzoruje tego objazdu – skarży się przewodnicząca rady dzielnicy. Demonstracje mają się odbywać na jezdni przez kilka dni w godzinach szczytu

Lublin: Szczęśliwy finał poszukiwań 75-latka

Lublin: Szczęśliwy finał poszukiwań 75-latka 68 0

Mężczyzna, który przebywał na leczeniu w szpitalu przy al. Kraśnickiej w Lublinie w niedzielę opuścił oddział. Udało się go znaleźć w poniedziałek.

Codziennie do Wisły trafiają ścieki. Nowa oczyszczalnia miała już ruszać, ale są opóźnienia

Codziennie do Wisły trafiają ścieki. Nowa oczyszczalnia miała już ruszać, ale są opóźnienia 10 1

Do Wisły codziennie płynie od 100 do 150 metrów sześciennych ścieków. Linia oczyszczania powinna ruszyć w listopadzie ale budowa ma blisko dwa miesiące opóźnienia – alarmuje przedsiębiorca. Będą kontrole

Stal Poniatowa – LKS Stróża 1:1. Pozostałe mecze lubelskiej klasy okręgowej

Stal Poniatowa – LKS Stróża 1:1. Pozostałe mecze lubelskiej klasy okręgowej 7 2

Mecz obserwowało ponad 400 kibiców. Tak duża frekwencja była spowodowana akcją charytatywną. Piłkarze zagrali dla chorej dziewczynki

Orion Niedrzwica – Granit Bychawa 2:0. Mają mistrza jesieni

Orion Niedrzwica – Granit Bychawa 2:0. Mają mistrza jesieni 0 5

Orion Niedrzwica wygrał najważniejsze spotkanie rundy jesiennej i zakończył tę część sezonu na pierwszym miejscu

"Nie zmieniajmy się!". Nagrody Ambasador Wschodu 2018 przyznane

"Nie zmieniajmy się!". Nagrody Ambasador Wschodu 2018 przyznane 1 1

Na gali wręczenia statuetek Ambasadorów Wschodu – dorocznych nagród przyznawanych przez magazyn „Kraina Bugu”, słowa „wschód” i „wschodni”, odmieniane przez wszystkie przypadki, padały wielokrotnie i tylko w najlepszym kontekście.

Sparta Rejowiec Fabryczny najlepsza na półmetku rozgrywek

Sparta Rejowiec Fabryczny najlepsza na półmetku rozgrywek 0 3

Na półmetku rywalizacji drużyna z Rejowca Fabrycznego przewodzi stawce ekip z trzema punktami przewagi nad drugim Bratem Siennica Nadolna

Lubelskie: Nowa galeria handlowa czeka na otwarcie

Lubelskie: Nowa galeria handlowa czeka na otwarcie 21 8

W środę w Biłgoraju otwarty zostanie jeden z największych kompleksów handlowych w mieście – Metro Park Biłgoraj.

NiXes - koncert w Radiu Lublin
23 listopada 2018, 19:00

NiXes - koncert w Radiu Lublin 3 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 23 listopada o godz. 19 na scenie Radia Lublin wystąpi grupa NiXes z Anią Rusowicz.

Puławy: Trwa festiwal Wszystkie Strony Świata [zdjęcia, wideo]
galeria
film

Puławy: Trwa festiwal Wszystkie Strony Świata [zdjęcia, wideo] 1 6

Występ Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Kaliskiej pod batutą Adama Klocka otworzył tegoroczny, dziewiąty już Puławski Festiwal Muzyczny "Wszystkie Strony Świata". Koncerty odbywają się w Sali Kongresowej Pałacu Czartoryskich oraz Restauracji Sybilla.

Potrącenie pieszego w Spławach. Mężczyzna był pijany

Potrącenie pieszego w Spławach. Mężczyzna był pijany 1 5

Policjanci wyjaśniają okoliczności potrącenia 65-latka. Do zdarzenia doszło wczoraj w miejscowości Spławy (powiat opolski). Z ustaleń policji wynika, że mężczyzna szedł nieprawidłową stroną drogi. Nie miał też żadnych elementów odblaskowych. Poza tym był pijany.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.