Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

2 października 2011 r.
19:44
Edytuj ten wpis

Problemy z Ilumina Park przy Kraśnickiej. Konflikt inwestora z miastem

0 13 A A
Ilumina Park (wizualizacja)
Ilumina Park (wizualizacja)

Nie ma szans, by nowe centrum handlowe Ilumina Park przy al. Kraśnickiej powstało zgodnie z planem. Inwestor winą za opóźnienie obarcza władze miasta. Ratusz zapewnia, że wywiązuje się z podpisanego w czerwcu porozumienia.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Centrum handlowe Ilumina Park ma powstać u zbiegu al. Kraśnickiej i Jana Pawła II. Inwestorem jest firma Segece, spółka-córka francuskiej Klepierre, do której należy m.in. lubelska Plaza. W czerwcu inwestor zawarł z Ratuszem wstępne porozumienie w sprawie budowy. Inwestycja wymaga przebudowy całego układu komunikacyjnego wokół nowej galerii. Segece zapewniało, że rozmowy z miastem potrwają do końca września. Po ostatnim spotkaniu obu stron, sytuacja mocno się jednak skomplikowała.

– Rezultaty spotkania oceniam bardzo słabo – mówi Maciej Golis, dyrektor ds. rozwoju w Segece Polska. – Nasza współpraca wygląda bardzo źle. Na pewno poważnie opóźni to realizację inwestycji. Nie mogę zdradzić, w czym dokładnie tkwi problem, bo negocjacje jeszcze się nie zakończyły.

Zgodnie z pierwotnym planem, na początku roku spółka miała złożyć wniosek o pozwolenie na budowę.
– Nie ma szans, byśmy zrobili to w zakładanym terminie – dodaje Golis.

Tymczasem przedstawiciele Ratusza zapewniają, że miasto wywiązuje się z zawartego porozumienia. – Do końca roku mamy przygotować warunki zagospodarowania terenu i koncepcję przebudowy układu komunikacyjnego – mówi Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzecznik prezydenta Lublina. – Prace idą zgodnie z planem. Wszystko będzie gotowe w terminie. Ocena naszych działań przez inwestora jest zaskakująca, bo podczas ostatniego spotkania nie podejmowano żadnych merytorycznych uzgodnień. Wywiązujemy się ze wszystkich obietnic.

– Nie będę tego komentował – kwituje Golis.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że firma zasygnalizowała Ratuszowi kłopoty z wykupem gruntu pod galerię. Segece powinno nabyć ok. 15 ha ziemi od lubelskiego Interbudu. Jeszcze w czerwcu deklaracje obu storn w tej sprawie były optymistyczne. Teraz jednak pojawiły się problemy, więc inwestor oczekiwał pomocy ze strony miasta. Bezskutecznie.

Żadna ze stron nie wypowiada się na temat wykupu ziemi. Nie udało nam się również uzyskać komentarza Interbudu w tej sprawie.

Ilumina Park

Koncepcję nowej galerii zaprezentowano w czerwcu, podczas wspólnej konferencji inwestora i władz miasta. Prezydent Krzysztof Żuk zapewniał wówczas, że inwestycja Segece spełnia oczekiwania miasta, związane z rozbudową dzielnicy.

Na początku ma powstać galeria o powierzchni 150 tys. mkw. Następnie planowana jest rozbudowa o część biurową i handlową. Plan zakłada budowę dwóch tuneli pod al. Kraśnicką i Jana Pawła II oraz przebudowę pętli autobusowej. Inwestycja powinna być gotowa w 2014 roku.

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Jarek / 8 listopada 2011 o 08:16
0
[quote name='ekonom' timestamp='1317845966' post='544533']
Tak traktuja inwestora w Lublinie. Górki czechowskie ruszą po latach, miasto będzie miało dużo mniej jak na początku deklarowało Echo. Kazdego roku coraz mniejsze bonusy. Zamiast całości na wiadukt, tylko 2/3 kwoty. Zamiast parku na koszt Echo, miasto odkupi grunty. A od dwudziestu lat nie może uporac sie z parkiem na Zawilcowej. Teraz przez przypadek ruszy ten park za sprawą lotniska, które musi zasadzić tyle drzew ile wycięło pod pas startowy. Fuks po prostu Lublina, bo pewnie nwet nasze wnuki nie doczekałyby parku na Zawilowej. z parkiem na górkach będzie tak samo. Na górkach miał byc kampus Uniwersytecki dla KUL i Uniwersytetu Polsko-Ukraińskiego. Nie pozwolono-radni PIS. KUL poszedł na Majdanek, a tam miała byc szkoła policyjna i szkoła pożarnicza-nie będzie, tak samo jak Uniwersytetu Polsko-Ukraińskiego. Biurowce na Szeligowskiego budują z opóźnieniem, bo miasto wstrzymało budowę. Inwestor otrzyma miliony odszkodowania. Kamienica na niecałej mogła byc sprzedana na znanę i cenioną szkołę wyższą z Warszawki, ale dawna p. prezydent Kołodziej-Wnuk zerwała umowę. Stoi i niszczeje do dziś. Kupca nie ma. Właścicielowi Olimpu w trakcie realizacji obiektu Olimp IV podniesiono czynsz za ziemię o 400% (czterysta procent). Dębięc został postawiony "pod ścianą"-zaawansowanie budowy ponad 50%. Musiał ja dokończyć-inaczej kredyt zjadłby cały dotychczasowy Olimp I, II, III. Za to na Felinie Wasilewski dał nam miejsca pracy-na bilbordzie. Puszek nie będzie, foteliki uciekły. Kosiarkami zainteresował sie prokurator. Też ich nie ma-poszli do Mielca. Grunty kupili za grosze, podatków nie płacą, po co więc inwestować. Za to miejsc pracy przybyło w urzędzie Miejskim dla kolesi z PO, ich dzieci oraz rodzin. W ZTM sama platforma partyjno-rodzinna. Można sprawdzic po nazwiskach i koligacjach. Żadna tajemnica. Zamist opery na Racławickich będzie podzielony budynek na CSK. To przykrywka pod przyszłe butki-sami wkrótce się przekonacie. Lotnisko będzie dwa razy mniejsze, ale za to pięć razy droższe. Super interes marszałka. obwodnicę wybudują, ale juz dojazdu nie będzie. Wszystkie pieniądze poszły na Mełgiewską. Na Solidarności i Poligonowa juz zabrakło. Więc dalej od Warszawki trzeba będzie jechać starą Warszawską. Centrum Nauki w Parku Ludowym nie będzie-Wasilewski oddał pieniądze z UE na ten cel. W Stolicy Kopernik bije rekordy popularności. Za to w tym Ludowym powstanie nowa hala targowa , którą oddało miasto poznaniakom za 15 baniek. Ci zyskaja dzięki dotacji z UE obiekt za 85 baniek. Prezydent zrobił dil życia po prostu. Kto żałuje 15 baniek, aby zyskac cos za 85? Od lat mamią nas nowym podzamczem, Litewskim, okolicami Dw.PKP. I co? I nic jak zawsze-same makiety. Za to stadion będzie przaśny, na bagnach po osadnikach dawnej cukrowni. Drogi i w środku miasta. Na dodatek bez dojazdu. Kto teraz buduje stadiony w środku miasta? Tylko Lublin. Miały byc wyścigi konne. Totalizator sportowy wycofał dotację. Gdzie aquapark na Czechowie? Basen Olipijski na Zygmuntowskich? Stadiony Lublinianki, motoru na Kresowej i Startu oraz sygnału w rozsypce. Pewnie sprzedadza za grosze. Zamiast sztucznego lodowiska z zadaszeniem amy hale widowiskową. 100 tys kosztuje zamrozenie i rozmrożenie tafli, więc nie mrożą. Za to budynek okazały za 48 baniek. w tamtych czasach inne miasta budowały trzy takie hale. Ale Pruszkowski wiedział lepiej. a pieniądze przecież nie jego tylko publiczne-czyli niczyje. Teraz jeszcze trzeba zapłacic odszkodowanie dla dawnych właścicieli tego terenu-kolejne osiem baniek. Przy okazji rozpieprzono tor łuczniczy i dla fudbolu amerykańskiego. Budowlani-czołówka w Polsce graja na Starcie, który tez ledwo dycha, bo miasto zlikwidowało dwie druzyny siatkówki młodzieżowej. Lepiej niech pija browara pod bramą? Galeria Zamek same kłpoty od 1990 r. Miasto wybuli kolejne odszkodowanie. Alchemia nie może powstac, bo część terenu i kamienicy należy do miasta. Trudno sie dogadać? O tunelu pod Racławickimi, polem golfowym i ośrodkiem żeglarskim nad zalewem nie będę juz wspominał. Za to zliwiduja Tor Kartingowy, ale w zamian nie będzie nic-tylko plany...
[/quote]


Nic dodać nic ująć, a deb***e, deb***E-NIEUDACZNICY LUBELSCY z ratusza mają to gdzieś
[quote name='ekonom' timestamp='1317845966' post='544533']
Tak traktuja inwestora w Lublinie. Górki czechowskie ruszą po latach, miasto będzie miało dużo mniej jak na początku deklarowało Echo. Kazdego roku coraz mniejsze bonusy. Zamiast całości na wiadukt, tylko 2/3 kwoty. Zamiast parku na koszt Echo, miasto odkupi grunty. A od dwudziestu lat nie może uporac sie z parkiem na Zawilcowej. Teraz przez przypadek ruszy ten park za sprawą lotniska, które musi zasadzić tyle drzew ile wycięło pod pas startowy. Fuks po ... rozwiń
Avatar
ekonom / 5 października 2011 o 22:19
0
Tak traktuja inwestora w Lublinie. Górki czechowskie ruszą po latach, miasto będzie miało dużo mniej jak na początku deklarowało Echo. Kazdego roku coraz mniejsze bonusy. Zamiast całości na wiadukt, tylko 2/3 kwoty. Zamiast parku na koszt Echo, miasto odkupi grunty. A od dwudziestu lat nie może uporac sie z parkiem na Zawilcowej. Teraz przez przypadek ruszy ten park za sprawą lotniska, które musi zasadzić tyle drzew ile wycięło pod pas startowy. Fuks po prostu Lublina, bo pewnie nwet nasze wnuki nie doczekałyby parku na Zawilowej. z parkiem na górkach będzie tak samo. Na górkach miał byc kampus Uniwersytecki dla KUL i Uniwersytetu Polsko-Ukraińskiego. Nie pozwolono-radni PIS. KUL poszedł na Majdanek, a tam miała byc szkoła policyjna i szkoła pożarnicza-nie będzie, tak samo jak Uniwersytetu Polsko-Ukraińskiego. Biurowce na Szeligowskiego budują z opóźnieniem, bo miasto wstrzymało budowę. Inwestor otrzyma miliony odszkodowania. Kamienica na niecałej mogła byc sprzedana na znanę i cenioną szkołę wyższą z Warszawki, ale dawna p. prezydent Kołodziej-Wnuk zerwała umowę. Stoi i niszczeje do dziś. Kupca nie ma. Właścicielowi Olimpu w trakcie realizacji obiektu Olimp IV podniesiono czynsz za ziemię o 400% (czterysta procent). Dębięc został postawiony "pod ścianą"-zaawansowanie budowy ponad 50%. Musiał ja dokończyć-inaczej kredyt zjadłby cały dotychczasowy Olimp I, II, III. Za to na Felinie Wasilewski dał nam miejsca pracy-na bilbordzie. Puszek nie będzie, foteliki uciekły. Kosiarkami zainteresował sie prokurator. Też ich nie ma-poszli do Mielca. Grunty kupili za grosze, podatków nie płacą, po co więc inwestować. Za to miejsc pracy przybyło w urzędzie Miejskim dla kolesi z PO, ich dzieci oraz rodzin. W ZTM sama platforma partyjno-rodzinna. Można sprawdzic po nazwiskach i koligacjach. Żadna tajemnica. Zamist opery na Racławickich będzie podzielony budynek na CSK. To przykrywka pod przyszłe butki-sami wkrótce się przekonacie. Lotnisko będzie dwa razy mniejsze, ale za to pięć razy droższe. Super interes marszałka. obwodnicę wybudują, ale juz dojazdu nie będzie. Wszystkie pieniądze poszły na Mełgiewską. Na Solidarności i Poligonowa juz zabrakło. Więc dalej od Warszawki trzeba będzie jechać starą Warszawską. Centrum Nauki w Parku Ludowym nie będzie-Wasilewski oddał pieniądze z UE na ten cel. W Stolicy Kopernik bije rekordy popularności. Za to w tym Ludowym powstanie nowa hala targowa , którą oddało miasto poznaniakom za 15 baniek. Ci zyskaja dzięki dotacji z UE obiekt za 85 baniek. Prezydent zrobił dil życia po prostu. Kto żałuje 15 baniek, aby zyskac cos za 85? Od lat mamią nas nowym podzamczem, Litewskim, okolicami Dw.PKP. I co? I nic jak zawsze-same makiety. Za to stadion będzie przaśny, na bagnach po osadnikach dawnej cukrowni. Drogi i w środku miasta. Na dodatek bez dojazdu. Kto teraz buduje stadiony w środku miasta? Tylko Lublin. Miały byc wyścigi konne. Totalizator sportowy wycofał dotację. Gdzie aquapark na Czechowie? Basen Olipijski na Zygmuntowskich? Stadiony Lublinianki, motoru na Kresowej i Startu oraz sygnału w rozsypce. Pewnie sprzedadza za grosze. Zamiast sztucznego lodowiska z zadaszeniem amy hale widowiskową. 100 tys kosztuje zamrozenie i rozmrożenie tafli, więc nie mrożą. Za to budynek okazały za 48 baniek. w tamtych czasach inne miasta budowały trzy takie hale. Ale Pruszkowski wiedział lepiej. a pieniądze przecież nie jego tylko publiczne-czyli niczyje. Teraz jeszcze trzeba zapłacic odszkodowanie dla dawnych właścicieli tego terenu-kolejne osiem baniek. Przy okazji rozpieprzono tor łuczniczy i dla fudbolu amerykańskiego. Budowlani-czołówka w Polsce graja na Starcie, który tez ledwo dycha, bo miasto zlikwidowało dwie druzyny siatkówki młodzieżowej. Lepiej niech pija browara pod bramą? Galeria Zamek same kłpoty od 1990 r. Miasto wybuli kolejne odszkodowanie. Alchemia nie może powstac, bo część terenu i kamienicy należy do miasta. Trudno sie dogadać? O tunelu pod Racławickimi, polem golfowym i ośrodkiem żeglarskim nad zalewem nie będę juz wspominał. Za to zliwiduja Tor Kartingowy, ale w zamian nie będzie nic-tylko plany...
Tak traktuja inwestora w Lublinie. Górki czechowskie ruszą po latach, miasto będzie miało dużo mniej jak na początku deklarowało Echo. Kazdego roku coraz mniejsze bonusy. Zamiast całości na wiadukt, tylko 2/3 kwoty. Zamiast parku na koszt Echo, miasto odkupi grunty. A od dwudziestu lat nie może uporac sie z parkiem na Zawilcowej. Teraz przez przypadek ruszy ten park za sprawą lotniska, które musi zasadzić tyle drzew ile wycięło pod pas startowy. Fuks po prostu Lublina, bo pewnie nwet nasze wnuki nie doczekałyby parku na Zawilowej. z parkiem ... rozwiń
Avatar
teodor2000 / 5 października 2011 o 17:56
0
tam znalazłem najnowsze [url="http://planyzagospodarowania.pl/miejscowosci/lubelskie/lublin"]plany zagospodarowania Lublina[/url]
Avatar
gość / 3 października 2011 o 13:10
0
jak zwykle w Lublinie się nie da...
Avatar
lublin / 3 października 2011 o 12:24
0
podobno mialo to byc ladne a jest obhydny zlepek klockow zjakims cyganskim daszkiem,wynocha z tubtina z taka badziewna architektura,won do rzeszowa
Avatar
Henio / 3 października 2011 o 11:22
0
Mowa była że na wlocie do miasta może stanąć tylko reprezentatywny obiekt, który będzie
przykuwał wzrok przyjeżdżających do Lublina od strony Rzeszowa ??!
A ta wizualizacja tego czegoś to po prostu porażka !!!
Powinien być kategoryczny zakaz budowania czegoś takiego !!!
Avatar
andrzej / 3 października 2011 o 11:10
0
Z artykułu wynika,że inwestor nie może się dogadac z właścicielem gruntu - wspólnikiem- co ma z tym wspólnego miasto? Jak nie wiadomo o co chodzi to jest kłótnia o pieniądze. Jak zwykle obca spółka obiecuje cuda a potem okazuje się ,że jest już nowy właściciel.A skończy się na gęsto "nackanych" blokach deweloperskich.
Avatar
Waldek / 3 października 2011 o 10:35
0
Powinni tych śmieciarzy (czyli inwestorów co potrafią tylko wybudować halę targową) pogonić. A swoją drogą kto w mieście wydaje zgodę na taki szajs? Toż to badziewie a nie achitektura. Takie potworki niech budują na Madagaskarze...
Avatar
da sie / 3 października 2011 o 10:06
0
Ładny projekt tego centrum nie powiem hahahha
Avatar
Łukasz / 3 października 2011 o 09:05
0
A tak swoją drogą ten budynek będzie strasznie kiczowaty, przypomina budynek rodem z Chin.
Avatar
Jarek / 8 listopada 2011 o 08:16
0
[quote name='ekonom' timestamp='1317845966' post='544533']
Tak traktuja inwestora w Lublinie. Górki czechowskie ruszą po latach, miasto będzie miało dużo mniej jak na początku deklarowało Echo. Kazdego roku coraz mniejsze bonusy. Zamiast całości na wiadukt, tylko 2/3 kwoty. Zamiast parku na koszt Echo, miasto odkupi grunty. A od dwudziestu lat nie może uporac sie z parkiem na Zawilcowej. Teraz przez przypadek ruszy ten park za sprawą lotniska, które musi zasadzić tyle drzew ile wycięło pod pas startowy. Fuks po prostu Lublina, bo pewnie nwet nasze wnuki nie doczekałyby parku na Zawilowej. z parkiem na górkach będzie tak samo. Na górkach miał byc kampus Uniwersytecki dla KUL i Uniwersytetu Polsko-Ukraińskiego. Nie pozwolono-radni PIS. KUL poszedł na Majdanek, a tam miała byc szkoła policyjna i szkoła pożarnicza-nie będzie, tak samo jak Uniwersytetu Polsko-Ukraińskiego. Biurowce na Szeligowskiego budują z opóźnieniem, bo miasto wstrzymało budowę. Inwestor otrzyma miliony odszkodowania. Kamienica na niecałej mogła byc sprzedana na znanę i cenioną szkołę wyższą z Warszawki, ale dawna p. prezydent Kołodziej-Wnuk zerwała umowę. Stoi i niszczeje do dziś. Kupca nie ma. Właścicielowi Olimpu w trakcie realizacji obiektu Olimp IV podniesiono czynsz za ziemię o 400% (czterysta procent). Dębięc został postawiony "pod ścianą"-zaawansowanie budowy ponad 50%. Musiał ja dokończyć-inaczej kredyt zjadłby cały dotychczasowy Olimp I, II, III. Za to na Felinie Wasilewski dał nam miejsca pracy-na bilbordzie. Puszek nie będzie, foteliki uciekły. Kosiarkami zainteresował sie prokurator. Też ich nie ma-poszli do Mielca. Grunty kupili za grosze, podatków nie płacą, po co więc inwestować. Za to miejsc pracy przybyło w urzędzie Miejskim dla kolesi z PO, ich dzieci oraz rodzin. W ZTM sama platforma partyjno-rodzinna. Można sprawdzic po nazwiskach i koligacjach. Żadna tajemnica. Zamist opery na Racławickich będzie podzielony budynek na CSK. To przykrywka pod przyszłe butki-sami wkrótce się przekonacie. Lotnisko będzie dwa razy mniejsze, ale za to pięć razy droższe. Super interes marszałka. obwodnicę wybudują, ale juz dojazdu nie będzie. Wszystkie pieniądze poszły na Mełgiewską. Na Solidarności i Poligonowa juz zabrakło. Więc dalej od Warszawki trzeba będzie jechać starą Warszawską. Centrum Nauki w Parku Ludowym nie będzie-Wasilewski oddał pieniądze z UE na ten cel. W Stolicy Kopernik bije rekordy popularności. Za to w tym Ludowym powstanie nowa hala targowa , którą oddało miasto poznaniakom za 15 baniek. Ci zyskaja dzięki dotacji z UE obiekt za 85 baniek. Prezydent zrobił dil życia po prostu. Kto żałuje 15 baniek, aby zyskac cos za 85? Od lat mamią nas nowym podzamczem, Litewskim, okolicami Dw.PKP. I co? I nic jak zawsze-same makiety. Za to stadion będzie przaśny, na bagnach po osadnikach dawnej cukrowni. Drogi i w środku miasta. Na dodatek bez dojazdu. Kto teraz buduje stadiony w środku miasta? Tylko Lublin. Miały byc wyścigi konne. Totalizator sportowy wycofał dotację. Gdzie aquapark na Czechowie? Basen Olipijski na Zygmuntowskich? Stadiony Lublinianki, motoru na Kresowej i Startu oraz sygnału w rozsypce. Pewnie sprzedadza za grosze. Zamiast sztucznego lodowiska z zadaszeniem amy hale widowiskową. 100 tys kosztuje zamrozenie i rozmrożenie tafli, więc nie mrożą. Za to budynek okazały za 48 baniek. w tamtych czasach inne miasta budowały trzy takie hale. Ale Pruszkowski wiedział lepiej. a pieniądze przecież nie jego tylko publiczne-czyli niczyje. Teraz jeszcze trzeba zapłacic odszkodowanie dla dawnych właścicieli tego terenu-kolejne osiem baniek. Przy okazji rozpieprzono tor łuczniczy i dla fudbolu amerykańskiego. Budowlani-czołówka w Polsce graja na Starcie, który tez ledwo dycha, bo miasto zlikwidowało dwie druzyny siatkówki młodzieżowej. Lepiej niech pija browara pod bramą? Galeria Zamek same kłpoty od 1990 r. Miasto wybuli kolejne odszkodowanie. Alchemia nie może powstac, bo część terenu i kamienicy należy do miasta. Trudno sie dogadać? O tunelu pod Racławickimi, polem golfowym i ośrodkiem żeglarskim nad zalewem nie będę juz wspominał. Za to zliwiduja Tor Kartingowy, ale w zamian nie będzie nic-tylko plany...
[/quote]


Nic dodać nic ująć, a deb***e, deb***E-NIEUDACZNICY LUBELSCY z ratusza mają to gdzieś
[quote name='ekonom' timestamp='1317845966' post='544533']
Tak traktuja inwestora w Lublinie. Górki czechowskie ruszą po latach, miasto będzie miało dużo mniej jak na początku deklarowało Echo. Kazdego roku coraz mniejsze bonusy. Zamiast całości na wiadukt, tylko 2/3 kwoty. Zamiast parku na koszt Echo, miasto odkupi grunty. A od dwudziestu lat nie może uporac sie z parkiem na Zawilcowej. Teraz przez przypadek ruszy ten park za sprawą lotniska, które musi zasadzić tyle drzew ile wycięło pod pas startowy. Fuks po ... rozwiń
Avatar
ekonom / 5 października 2011 o 22:19
0
Tak traktuja inwestora w Lublinie. Górki czechowskie ruszą po latach, miasto będzie miało dużo mniej jak na początku deklarowało Echo. Kazdego roku coraz mniejsze bonusy. Zamiast całości na wiadukt, tylko 2/3 kwoty. Zamiast parku na koszt Echo, miasto odkupi grunty. A od dwudziestu lat nie może uporac sie z parkiem na Zawilcowej. Teraz przez przypadek ruszy ten park za sprawą lotniska, które musi zasadzić tyle drzew ile wycięło pod pas startowy. Fuks po prostu Lublina, bo pewnie nwet nasze wnuki nie doczekałyby parku na Zawilowej. z parkiem na górkach będzie tak samo. Na górkach miał byc kampus Uniwersytecki dla KUL i Uniwersytetu Polsko-Ukraińskiego. Nie pozwolono-radni PIS. KUL poszedł na Majdanek, a tam miała byc szkoła policyjna i szkoła pożarnicza-nie będzie, tak samo jak Uniwersytetu Polsko-Ukraińskiego. Biurowce na Szeligowskiego budują z opóźnieniem, bo miasto wstrzymało budowę. Inwestor otrzyma miliony odszkodowania. Kamienica na niecałej mogła byc sprzedana na znanę i cenioną szkołę wyższą z Warszawki, ale dawna p. prezydent Kołodziej-Wnuk zerwała umowę. Stoi i niszczeje do dziś. Kupca nie ma. Właścicielowi Olimpu w trakcie realizacji obiektu Olimp IV podniesiono czynsz za ziemię o 400% (czterysta procent). Dębięc został postawiony "pod ścianą"-zaawansowanie budowy ponad 50%. Musiał ja dokończyć-inaczej kredyt zjadłby cały dotychczasowy Olimp I, II, III. Za to na Felinie Wasilewski dał nam miejsca pracy-na bilbordzie. Puszek nie będzie, foteliki uciekły. Kosiarkami zainteresował sie prokurator. Też ich nie ma-poszli do Mielca. Grunty kupili za grosze, podatków nie płacą, po co więc inwestować. Za to miejsc pracy przybyło w urzędzie Miejskim dla kolesi z PO, ich dzieci oraz rodzin. W ZTM sama platforma partyjno-rodzinna. Można sprawdzic po nazwiskach i koligacjach. Żadna tajemnica. Zamist opery na Racławickich będzie podzielony budynek na CSK. To przykrywka pod przyszłe butki-sami wkrótce się przekonacie. Lotnisko będzie dwa razy mniejsze, ale za to pięć razy droższe. Super interes marszałka. obwodnicę wybudują, ale juz dojazdu nie będzie. Wszystkie pieniądze poszły na Mełgiewską. Na Solidarności i Poligonowa juz zabrakło. Więc dalej od Warszawki trzeba będzie jechać starą Warszawską. Centrum Nauki w Parku Ludowym nie będzie-Wasilewski oddał pieniądze z UE na ten cel. W Stolicy Kopernik bije rekordy popularności. Za to w tym Ludowym powstanie nowa hala targowa , którą oddało miasto poznaniakom za 15 baniek. Ci zyskaja dzięki dotacji z UE obiekt za 85 baniek. Prezydent zrobił dil życia po prostu. Kto żałuje 15 baniek, aby zyskac cos za 85? Od lat mamią nas nowym podzamczem, Litewskim, okolicami Dw.PKP. I co? I nic jak zawsze-same makiety. Za to stadion będzie przaśny, na bagnach po osadnikach dawnej cukrowni. Drogi i w środku miasta. Na dodatek bez dojazdu. Kto teraz buduje stadiony w środku miasta? Tylko Lublin. Miały byc wyścigi konne. Totalizator sportowy wycofał dotację. Gdzie aquapark na Czechowie? Basen Olipijski na Zygmuntowskich? Stadiony Lublinianki, motoru na Kresowej i Startu oraz sygnału w rozsypce. Pewnie sprzedadza za grosze. Zamiast sztucznego lodowiska z zadaszeniem amy hale widowiskową. 100 tys kosztuje zamrozenie i rozmrożenie tafli, więc nie mrożą. Za to budynek okazały za 48 baniek. w tamtych czasach inne miasta budowały trzy takie hale. Ale Pruszkowski wiedział lepiej. a pieniądze przecież nie jego tylko publiczne-czyli niczyje. Teraz jeszcze trzeba zapłacic odszkodowanie dla dawnych właścicieli tego terenu-kolejne osiem baniek. Przy okazji rozpieprzono tor łuczniczy i dla fudbolu amerykańskiego. Budowlani-czołówka w Polsce graja na Starcie, który tez ledwo dycha, bo miasto zlikwidowało dwie druzyny siatkówki młodzieżowej. Lepiej niech pija browara pod bramą? Galeria Zamek same kłpoty od 1990 r. Miasto wybuli kolejne odszkodowanie. Alchemia nie może powstac, bo część terenu i kamienicy należy do miasta. Trudno sie dogadać? O tunelu pod Racławickimi, polem golfowym i ośrodkiem żeglarskim nad zalewem nie będę juz wspominał. Za to zliwiduja Tor Kartingowy, ale w zamian nie będzie nic-tylko plany...
Tak traktuja inwestora w Lublinie. Górki czechowskie ruszą po latach, miasto będzie miało dużo mniej jak na początku deklarowało Echo. Kazdego roku coraz mniejsze bonusy. Zamiast całości na wiadukt, tylko 2/3 kwoty. Zamiast parku na koszt Echo, miasto odkupi grunty. A od dwudziestu lat nie może uporac sie z parkiem na Zawilcowej. Teraz przez przypadek ruszy ten park za sprawą lotniska, które musi zasadzić tyle drzew ile wycięło pod pas startowy. Fuks po prostu Lublina, bo pewnie nwet nasze wnuki nie doczekałyby parku na Zawilowej. z parkiem ... rozwiń
Avatar
teodor2000 / 5 października 2011 o 17:56
0
tam znalazłem najnowsze [url="http://planyzagospodarowania.pl/miejscowosci/lubelskie/lublin"]plany zagospodarowania Lublina[/url]
Avatar
gość / 3 października 2011 o 13:10
0
jak zwykle w Lublinie się nie da...
Avatar
lublin / 3 października 2011 o 12:24
0
podobno mialo to byc ladne a jest obhydny zlepek klockow zjakims cyganskim daszkiem,wynocha z tubtina z taka badziewna architektura,won do rzeszowa
Avatar
Henio / 3 października 2011 o 11:22
0
Mowa była że na wlocie do miasta może stanąć tylko reprezentatywny obiekt, który będzie
przykuwał wzrok przyjeżdżających do Lublina od strony Rzeszowa ??!
A ta wizualizacja tego czegoś to po prostu porażka !!!
Powinien być kategoryczny zakaz budowania czegoś takiego !!!
Avatar
andrzej / 3 października 2011 o 11:10
0
Z artykułu wynika,że inwestor nie może się dogadac z właścicielem gruntu - wspólnikiem- co ma z tym wspólnego miasto? Jak nie wiadomo o co chodzi to jest kłótnia o pieniądze. Jak zwykle obca spółka obiecuje cuda a potem okazuje się ,że jest już nowy właściciel.A skończy się na gęsto "nackanych" blokach deweloperskich.
Avatar
Waldek / 3 października 2011 o 10:35
0
Powinni tych śmieciarzy (czyli inwestorów co potrafią tylko wybudować halę targową) pogonić. A swoją drogą kto w mieście wydaje zgodę na taki szajs? Toż to badziewie a nie achitektura. Takie potworki niech budują na Madagaskarze...
Avatar
da sie / 3 października 2011 o 10:06
0
Ładny projekt tego centrum nie powiem hahahha
Avatar
Łukasz / 3 października 2011 o 09:05
0
A tak swoją drogą ten budynek będzie strasznie kiczowaty, przypomina budynek rodem z Chin.
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Zostawił auto na parkingu. W nocy stanęło w ogniu
galeria

Zostawił auto na parkingu. W nocy stanęło w ogniu 4 3

Pożar samochodu wybuchł wczoraj w nocy na parkingu przy ul. Wiejskiej w Zamościu.

Górnik Łęczna rozpoczyna nowy sezon od meczu z Gryfem Wejherowo

Górnik Łęczna rozpoczyna nowy sezon od meczu z Gryfem Wejherowo 3 2

Po dwóch kompletnie nieudanych sezonach zielono-czarni rozpoczynają zmagania w II lidze. W sobotę podopieczni trenera Rafała Wójcika zmierzą się na wyjeździe z Gryfem Wejherowo. Początek spotkania zaplanowano na godz. 17

Najpierw pożar ciężarówki, potem zniszczony ładunek. Przedsiębiorca z Lublina daje 50 tys. zł za złapanie wandali [zdjęcia]
Alarm 24
galeria

Najpierw pożar ciężarówki, potem zniszczony ładunek. Przedsiębiorca z Lublina daje 50 tys. zł za złapanie wandali [zdjęcia] 19 11

Przedsiębiorcę z Lublina spotkał ogromny pech. Należąca do niego ciężarówka zapaliła się w trakcie jazdy. Co gorsza, wandale nie oszczędzili ładunku jaki znajdował się na naczepie. Teraz pan Michał chce złapać grafficiarzy dzięki zaoferowanym informatorom pieniądzom.

Matura 2018: Oto najlepsze szkoły w Lublinie i w każdym powiecie [szczegółowe wyniki]
galeria

Matura 2018: Oto najlepsze szkoły w Lublinie i w każdym powiecie [szczegółowe wyniki] 4 2

W oparciu o wyniki tegorocznych egzaminów maturalnych sprawdziliśmy, które szkoły uczą najlepiej. Na naszej liście znalazły się placówki z poszczególnych powiatów i miast regionu.

Lewart ciągle szuka wzmocnień

Lewart ciągle szuka wzmocnień 1 0

Łukasz Mierzejewski musi w lecie porządnie przebudować swoją drużynę. Lewart stracił wielu ważnych zawodników. Z klubem pożegnali się chociażby: Michał Zuber, Arkadiusz Adamczuk, czy Kamil Piasek

13-latek umierał. Ratownicy stwierdzili, że udaje nieprzytomnego. Zniszczenia w mózgu dziecka są dramatyczne
film

13-latek umierał. Ratownicy stwierdzili, że udaje nieprzytomnego. Zniszczenia w mózgu dziecka są dramatyczne 0 6

Podczas wycieczki szkolnej Paweł poczuł się źle. Jego poważny stan zlekceważyła wychowawczyni klasy, a potem dwukrotnie załoga karetki pogotowia. Matka wzywająca pomoc, usłyszała, że jest „panikarą”, a lekarz wpisał w kartę pacjenta, że dziecko „udaje nieprzytomnego”.

Odliczanie zakończone. W Lublinie ruszyły mistrzostwa Polski!

Odliczanie zakończone. W Lublinie ruszyły mistrzostwa Polski! 1 1

Dzisiaj o godz. 9 w Lublinie rozpoczęły się mistrzostwa Polski w lekkoatletyce. Jako pierwsi walkę o medale rozpoczęli chodziarze rywalizujący na dystansie 10 km. O godz. 10 swoje umiejętności zaprezentują chodziarki.

"Kumoterstwo" w Centrum Kultury w Lublinie? Prezydent wycofuje się i przeprasza

"Kumoterstwo" w Centrum Kultury w Lublinie? Prezydent wycofuje się i przeprasza 6 15

Prezydent Lublina wycofuje się ze słowa „kumoterstwo”, które znalazło się w podpisanym przez niego dokumencie z wnioskami z kontroli przeprowadzonej w Centrum Kultury. Dokument, o którym pisaliśmy obszernie tydzień temu, stał się powodem kolejnej politycznej burzy.

Orion Niedrzwica i Sokół Konopnica szykują się do nowego sezonu

Orion Niedrzwica i Sokół Konopnica szykują się do nowego sezonu 2 2

Lubelska klasa okręgowa Zespoły rozgrywają już pierwsze sparingi. Uwagę przyciąga debiut w roli trenera Orionu Niedrzwica Jacka Paździora

"To odwet ze strony poprzedniego kierownictwa". Były szef CBA z zarzutami
film

"To odwet ze strony poprzedniego kierownictwa". Były szef CBA z zarzutami 0 2

– Jest to zorganizowana zemsta i odwet na mnie ze strony poprzedniego kierownictwa CBA oraz obecnego kierownictwa CBA – powiedział Paweł Wojtunik po opuszczeniu krakowskiej prokuratury.

Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie [20-22.07]
20 lipca 2018, 0:00

Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie [20-22.07] 2 0

Co Gdzie Kiedy. Pierwsza noc oczyszczenia oraz Sicario 2 to jedne z tytułów, które zawitają w piątek na ekranach lubelskich kin. Przedpremierowo będzie też można zobaczyć kontynuację przeboju Mamma Mia. Sprawdź weekendowy repertuar kin i teatrów z Lublina oraz regionu.

Pogoda na piątek 20 lipca w woj. lubelskim. Jak będzie w weekend?
film

Pogoda na piątek 20 lipca w woj. lubelskim. Jak będzie w weekend? 3 0

Piątek deszczowy, ale sobota i niedziela z większymi przejaśnieniami. Sprawdź prognozę pogody na weekend 20-22 lipca w woj. lubelskim.

"Plaga”, „dziwactwo” i „sk....stwo”. Spółdzielcy poszli do prokuratury po słowach na nagraniu
Alarm 24

"Plaga”, „dziwactwo” i „sk....stwo”. Spółdzielcy poszli do prokuratury po słowach na nagraniu 7 4

Spółdzielcy ze Spółdzielni Mieszkaniowej „Wspólnota” w Łęcznej skierowali sprawę do prokuratury. Chodzi o nagranie, na którym słychać wypowiedź jednego z członków zarządu spółdzielni. W dość obcesowych słowach określa spółdzielców.

Podtopienia, zerwane drogi, hektary zniszczonych lasów. Krajobraz po nawałnicach [wideo]
film

Podtopienia, zerwane drogi, hektary zniszczonych lasów. Krajobraz po nawałnicach [wideo] 0 0

Burze i towarzyszące im ulewy w wielu rejonach Polski spowodowały znaczne zniszczenia.

Dzisiaj w Lublinie ruszają Mistrzostwa Polski w Lekkiej Atletyce

Dzisiaj w Lublinie ruszają Mistrzostwa Polski w Lekkiej Atletyce 1 1

Tego wydarzenia nie można przegapić. Dzisiaj w Lublinie rozpoczynają się 94. PZLA Mistrzostwa Polski. Przez trzy dni będziemy mogli podziwiać gwiazdy, które zdobywały medale na najważniejszych imprezach na świecie. Przyjadą do nas: Anita Włodarczyk, Paweł Wojciechowski, Piotr Lisek, Adam Kszczot, Marcin Lewandowski, czy Ewa Swoboda. Będą oczywiście także: Paweł Fajdek, Malwina Kopron i Paulina Guba

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.