Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

9 grudnia 2016 r.
16:47

Przebudowa al. Racławickich, Sowińskiego i Lipowej. Konsultacje

5 10 A A
Aleje Racławickie w Lublinie
Aleje Racławickie w Lublinie

Uwagi mieszkańców do planów przebudowy Al. Racławickich, ul. Sowińskiego i Lipowej zbiera od dziś Urząd Miasta.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Takie konsultacje musi przeprowadzić przed wydaniem decyzji środowiskowej, niezbędnej do przebudowy tych dróg.

Uwagi można kierować osobiście lub listownie w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta przy ul. Zana 38, dzwoniąc pod numer 81 466 26 36 (w godz. 7.30-15.30) lub śląc mail na adres srodowisko@lublin.eu.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 11 grudnia 2016 r. o 13:43
Jeśli na Racławickich nie zostanie dobudowane po dodatkowym pasie w każdą stronę pod buspasy, a zostanie pod nie wyrwany po jednym z już istniejących z każdej strony, to dopiero będzie zabawa dla Lublinian, a ludzie z innych miast już w ogóle nie będą mieli po co tu przyjeżdżać, skoro będą zmuszani albo do stania w wielogodzinnych korkach, albo zostawiania samochodów u progów miasta. Jak do tego doda się nieposzerzenie Sowińskiego, to nie będzie już co się dziwić, czemu każdy z tego miasta ucieka, a sklepy i biznesy ze śródmieścia i centrum się zwijają. Zmiana nawierzchni i wysepki dla pieszych nic nie zmienią na plus, gdy przepustowość dla ruchu zmniejszy się o połowę. Tutaj nie wystarczy tylko poszerzenie, gdyby ktoś je w ogóle planował, tutaj potrzebny byłby wiadukt, który rozwiązałby chociaż w części nieustanny zator Racławickie-Sowińskiego. Podczas gdy większość dużych ośrodków miejskich w Polsce całkowicie się przebudowuje w celu przystosowania do nowych realiów masowego ruchu samochodowego, Lublin nie dość, że zatrzymał się w tej kwestii na latach sześćdziesiątych, to jego włodarze konsekwentnie chcą się cofnąć do XIX. wieku. Miasto Inspiracji - do samobójstwa.
Jeśli na Racławickich nie zostanie dobudowane po dodatkowym pasie w każdą stronę pod buspasy, a zostanie pod nie wyrwany po jednym z już istniejących z każdej strony, to dopiero będzie zabawa dla Lublinian, a ludzie z innych miast już w ogóle nie będą mieli po co tu przyjeżdżać, skoro będą zmuszani albo do stania w wielogodzinnych korkach, albo zostawiania samochodów u progów miasta. Jak do tego doda się nieposzerzenie Sowińskiego, to nie będzie już co się dziwić, czemu każdy z tego miasta ucieka, a sklepy i biznesy ze śródmieścia i centrum ... rozwiń
Avatar
M. / 11 grudnia 2016 r. o 10:56
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
"Zamieszkiwanie z centrum miasta przynosi liczne korzyści: bliska dostępność do instytucji, Urzędów, biur, szkół, przychodni, centrów handlowych, sklepów, zdajemy sobie z tego sprawę że jednak ma pewne i mankamenty jak wzmożony ruch drogowy. Jeżeli komuś przeszkadza to zawsze może przenieść się na obrzeża miasta gdzie koszty mieszkań są dużo niższe niż w samym centrum metropolii, jaka jest nasz Lublin. Szanowni Państwo nie można mieć wszystkiego, życie ciagle stawia nas przed wyborami."
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Każdy kij ma dwa końce. Skoro ktoś zdecydował się mieszkać na spokojnych obrzeżach miasta, to chyba musiał się liczyć z tym, że nie będzie mu tak łatwo dojechać do centrum i załatwiać tam swoich spraw. Tymczasem, wielu chciałoby wjechać swoim samochodem na drugie piętro i zaparkować przy biurku. Oczywiście, dojechać należy najkrótszą drogą. Robienie z dróg w strefie śródmiejskiej głównych arterii komunikacyjnych dla ruchu pojazdów osobowych to czysty absurd. W krajach cywilizowanych taki ruch się ogranicza i rozwiaja komunikację publiczną. U nas odwrotnie, autobusy mają stać w korkach, a mieszkańcy miasta mają wdychać spaliny, żyć w hałasie i fruwać nad ulicami, bo miasto jest przecież dla samochodów. Tego rodzaju plany to nie jest żaden rozwój, tylko degradacja przestrzeni miejskiej. Choć nie mieszkam przy tych ulicach, to uważam, że plan poszerzenia Sowińskiego jest kompletnie bezsensowny, a budowanie "autostrady" pod oknami istniejących budynków mieszkalnych jest po prostu skandaliczne.
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Dobrym rozwiązaniem, chyba również dla ludzi tam mieszkających, byłby ów słynny tunel pod al. Racławickimu, choć z uwagi na koszty nie sądzę, aby ktokolwiek zdecydował się na jego budowę. Pewnie sytuację trochę polepszy otwarcie obwodnicy miasta, zakończenie budowy na ul. Solidarności i dokończenie Trasy Zielonej do Diamentowej. Trudno jednak sobie wyobrazić, aby przy utrzymaniu obecnego natężenia ruchu samochodów osobowych w centrum sytuacja jakoś znacząco się poprawiła. Można jeszcze zacząć wyburzać budynki mieszkalne i wybudować nowe drogi, wszak jak malkontentom się nie podoba, to mogą wyprowadzić się gdzieś indziej.
rozwiń
Avatar
Gość / 10 grudnia 2016 r. o 22:26
1. żadnych buspasów na Al Racławickich. 2. poszerzenie Sowińskiego do pasów ruchu w każdą stronę. Nie? To zbudujcie obiecany tunel !!!
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 23:16
Zasypmy ich uwagami o konieczności poszerzenia Sowińskiego i niebudowaniu buspasów na Racławickiej.
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 21:40
Jakie konsultacje !? Ile lat te konsultacje trwaja. To jest degrengolada.Remontujcie droge a potem pytajcie
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 21:26
Bujda, nikt nie wie, gdzie i u kogo jest projekt Racławickich, a robi się konsultacje.
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 19:37
Należy wykonać na Sowińskiego co najmniej 2x2 pasy plus wiadukt. Górą Raclawickie, a dołem Sowińskiego. Każde inne rozwiązanie będzie marnowaniem publicznych funduszy. Malutka acz krzykliwa grupka nie może blokować, a wręcz terroryzować 360 tysięcznego miasta.
Avatar
PP / 9 grudnia 2016 r. o 18:51
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Temat: uwagi i wnioski ws. Obwieszczenie w sprawie przedsięwzięcia polegającego na przebudowie Al. Racławickich od Ronda Honorowych Krwiodawców (wraz z rondem) do skrzyżowania z ul. Lipową, ul. Poniatowskiego od Al. Racławickich do wiaduktu nad al. Solidarności , ul. Sowińskiego od Al. Racławickich do skrzyżowania z ul. Głęboką, ul. Głębokiej od stacji benzynowej do skrzyżowania z ul. Filaretów i ul. Lipowej od skrzyżowania z Al. Racławickimi do skrzyżowania z ul. Narutowicza w Lublinie Wyrażam wielkie zaniepokojenie, iż władze Lublina pod presją kilkunastu wiecznych malkontentów wycofują się z wcześniejszego planu poszerzenia ulic Poniatowskiego i Sowińskiego do standardu 2x2 w celu udrożnienia przejazdu przez Lublina centrum pomiędzy północnymi a południowymi jego dzielnicami. Zaprezentowany projekt przebudowy dróg łączących ul Mieczysława Smorawińskiego na Czechowie z ul Filaretów na LSM jest przez lubelskich kierowców oczekiwana od kilkudziesięciu lat. Tą tak niezbędna dla miasta inwestycje podczas poprzednich konsultacji społecznych skrytykowała garstka malkontentów zamieszkałych na ulicach Poniatowskiego i Sowińskiego. Przypominam iż na ul. Lipowej i Piłsudskiego gdzie droga jest o standardzie 2x2 bloki mieszkalne też występują blisko ulicy(podobnie jest na części ulicy Narutowicza – odcinek od Piłsudskiego do Głębokiej) . Tak samo wzdłuż ul. Muzycznej która obecnie jest modernizowana do standardu 2x2 i pomimo protestów mieszkańców władze miasta nie dali się szantażować protestującym , dlatego oczekujemy od władz Lublina takiej samej zdecydowanej postawie w przypadku poszerzenia ulic Poniatowskiego i Sowińskiego. Czy prezydent Lublina da się im zaszantażować, czy poświęci żywotny interes kilkudziesięciu tysięcy Lublinian, małej garstce wiecznych malkontentów? My mieszkańcy Lublina nie chcemy nadal stać w długich korkach każdego dnia jeżdżąc do pracy/szkoły/ na uczelnie i wracając z nich zmuszeni jesteśmy podróżować czy to samochodami prywatnymi czy też komunikacją miejską, gdy w godzinach szczytu przejazd tym odcinkiem zajmuje około godziny czasu. Oprócz straty czasu taka sytuacja ma niewątpliwie negatywny wpływ na stan środowiska, i portfeli nas wszystkich ponieważ stojące w godzinnych korkach pojazdy mechaniczne emitują bezproduktywnie wielkie ilości spalin, musimy płacić za benzynę/ropę/gaz który poprzez stanie w korkach jest marnotrawiony , a marnotrawstwo jest grzechem. Zamieszkiwanie z centrum miasta przynosi liczne korzyści: bliska dostępność do instytucji, Urzędów, biur, szkół, przychodni, centrów handlowych, sklepów, zdajemy sobie z tego sprawę że jednak ma pewne i mankamenty jak wzmożony ruch drogowy. Jeżeli komuś przeszkadza to zawsze może przenieść się na obrzeża miasta gdzie koszty mieszkań są dużo niższe niż w samym centrum metropolii, jaka jest nasz Lublin. Szanowni Państwo nie można mieć wszystkiego, życie ciagle stawia nas przed wyborami Podobnie jak nizej podpisany zresztą myśli większość Lublinian a na pewno ponad 40 tys. mieszkańców miasta, którzy przez Sowińskiego i Poniatowskiego przejeżdżamy każdego dnia Apelujemy do władz naszego miasta by interesów większości mieszkańców Lublina, którzy oczekują poprawy komfortu życia w mieście w centrum tego pięknego miasta nie przedkładał na zachcianki małej garstki ludzi. Apelujemy do prezydenta Lublina aby nie dał się szantażować, i powrócił do koncepcji poszerzenie ulic Sowińskiego i Poniatowskiego do standardu 2x2 tak aby udrożnić ciąg komunikacyjny Północ-południe łączący Czuby-LSM-Wieniawe-Czechów
Malkontenci mają swoje rację. Powiedzmy przebudowa takiej Tysiąclecia kończy się standardem 3-1
Malkontenci mają swoje rację. Powiedzmy przebudowa takiej Tysiąclecia kończy się standardem 3-1 rozwiń
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 18:36
Temat: uwagi i wnioski ws. Obwieszczenie w sprawie przedsięwzięcia polegającego na przebudowie Al. Racławickich od Ronda Honorowych Krwiodawców (wraz z rondem) do skrzyżowania z ul. Lipową, ul. Poniatowskiego od Al. Racławickich do wiaduktu nad al. Solidarności , ul. Sowińskiego od Al. Racławickich do skrzyżowania z ul. Głęboką, ul. Głębokiej od stacji benzynowej do skrzyżowania z ul. Filaretów i ul. Lipowej od skrzyżowania z Al. Racławickimi do skrzyżowania z ul. Narutowicza w Lublinie Wyrażam wielkie zaniepokojenie, iż władze Lublina pod presją kilkunastu wiecznych malkontentów wycofują się z wcześniejszego planu poszerzenia ulic Poniatowskiego i Sowińskiego do standardu 2x2 w celu udrożnienia przejazdu przez Lublina centrum pomiędzy północnymi a południowymi jego dzielnicami. Zaprezentowany projekt przebudowy dróg łączących ul Mieczysława Smorawińskiego na Czechowie z ul Filaretów na LSM jest przez lubelskich kierowców oczekiwana od kilkudziesięciu lat. Tą tak niezbędna dla miasta inwestycje podczas poprzednich konsultacji społecznych skrytykowała garstka malkontentów zamieszkałych na ulicach Poniatowskiego i Sowińskiego. Przypominam iż na ul. Lipowej i Piłsudskiego gdzie droga jest o standardzie 2x2 bloki mieszkalne też występują blisko ulicy(podobnie jest na części ulicy Narutowicza – odcinek od Piłsudskiego do Głębokiej) . Tak samo wzdłuż ul. Muzycznej która obecnie jest modernizowana do standardu 2x2 i pomimo protestów mieszkańców władze miasta nie dali się szantażować protestującym , dlatego oczekujemy od władz Lublina takiej samej zdecydowanej postawie w przypadku poszerzenia ulic Poniatowskiego i Sowińskiego. Czy prezydent Lublina da się im zaszantażować, czy poświęci żywotny interes kilkudziesięciu tysięcy Lublinian, małej garstce wiecznych malkontentów? My mieszkańcy Lublina nie chcemy nadal stać w długich korkach każdego dnia jeżdżąc do pracy/szkoły/ na uczelnie i wracając z nich zmuszeni jesteśmy podróżować czy to samochodami prywatnymi czy też komunikacją miejską, gdy w godzinach szczytu przejazd tym odcinkiem zajmuje około godziny czasu. Oprócz straty czasu taka sytuacja ma niewątpliwie negatywny wpływ na stan środowiska, i portfeli nas wszystkich ponieważ stojące w godzinnych korkach pojazdy mechaniczne emitują bezproduktywnie wielkie ilości spalin, musimy płacić za benzynę/ropę/gaz który poprzez stanie w korkach jest marnotrawiony , a marnotrawstwo jest grzechem. Zamieszkiwanie z centrum miasta przynosi liczne korzyści: bliska dostępność do instytucji, Urzędów, biur, szkół, przychodni, centrów handlowych, sklepów, zdajemy sobie z tego sprawę że jednak ma pewne i mankamenty jak wzmożony ruch drogowy. Jeżeli komuś przeszkadza to zawsze może przenieść się na obrzeża miasta gdzie koszty mieszkań są dużo niższe niż w samym centrum metropolii, jaka jest nasz Lublin. Szanowni Państwo nie można mieć wszystkiego, życie ciagle stawia nas przed wyborami Podobnie jak nizej podpisany zresztą myśli większość Lublinian a na pewno ponad 40 tys. mieszkańców miasta, którzy przez Sowińskiego i Poniatowskiego przejeżdżamy każdego dnia Apelujemy do władz naszego miasta by interesów większości mieszkańców Lublina, którzy oczekują poprawy komfortu życia w mieście w centrum tego pięknego miasta nie przedkładał na zachcianki małej garstki ludzi. Apelujemy do prezydenta Lublina aby nie dał się szantażować, i powrócił do koncepcji poszerzenie ulic Sowińskiego i Poniatowskiego do standardu 2x2 tak aby udrożnić ciąg komunikacyjny Północ-południe łączący Czuby-LSM-Wieniawe-Czechów
Temat: uwagi i wnioski ws. Obwieszczenie w sprawie przedsięwzięcia polegającego na przebudowie Al. Racławickich od Ronda Honorowych Krwiodawców (wraz z rondem) do skrzyżowania z ul. Lipową, ul. Poniatowskiego od Al. Racławickich do wiaduktu nad al. Solidarności , ul. Sowińskiego od Al. Racławickich do skrzyżowania z ul. Głęboką, ul. Głębokiej od stacji benzynowej do skrzyżowania z ul. Filaretów i ul. Lipowej od skrzyżowania z Al. Racławickimi do skrzyżowania z ul. Narutowicza w Lublinie Wyrażam wielkie zaniepokojenie, iż władze Lublina pod ... rozwiń
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 18:28
Cześć Mieszkańców Sowińskiego chce, aby tą drogą jeździły najwyżej tylko wozy drabiniaste. Sami nie korzystają z tej drogi! Nie mają samochodów!
Avatar
Gość / 11 grudnia 2016 r. o 13:43
Jeśli na Racławickich nie zostanie dobudowane po dodatkowym pasie w każdą stronę pod buspasy, a zostanie pod nie wyrwany po jednym z już istniejących z każdej strony, to dopiero będzie zabawa dla Lublinian, a ludzie z innych miast już w ogóle nie będą mieli po co tu przyjeżdżać, skoro będą zmuszani albo do stania w wielogodzinnych korkach, albo zostawiania samochodów u progów miasta. Jak do tego doda się nieposzerzenie Sowińskiego, to nie będzie już co się dziwić, czemu każdy z tego miasta ucieka, a sklepy i biznesy ze śródmieścia i centrum się zwijają. Zmiana nawierzchni i wysepki dla pieszych nic nie zmienią na plus, gdy przepustowość dla ruchu zmniejszy się o połowę. Tutaj nie wystarczy tylko poszerzenie, gdyby ktoś je w ogóle planował, tutaj potrzebny byłby wiadukt, który rozwiązałby chociaż w części nieustanny zator Racławickie-Sowińskiego. Podczas gdy większość dużych ośrodków miejskich w Polsce całkowicie się przebudowuje w celu przystosowania do nowych realiów masowego ruchu samochodowego, Lublin nie dość, że zatrzymał się w tej kwestii na latach sześćdziesiątych, to jego włodarze konsekwentnie chcą się cofnąć do XIX. wieku. Miasto Inspiracji - do samobójstwa.
Jeśli na Racławickich nie zostanie dobudowane po dodatkowym pasie w każdą stronę pod buspasy, a zostanie pod nie wyrwany po jednym z już istniejących z każdej strony, to dopiero będzie zabawa dla Lublinian, a ludzie z innych miast już w ogóle nie będą mieli po co tu przyjeżdżać, skoro będą zmuszani albo do stania w wielogodzinnych korkach, albo zostawiania samochodów u progów miasta. Jak do tego doda się nieposzerzenie Sowińskiego, to nie będzie już co się dziwić, czemu każdy z tego miasta ucieka, a sklepy i biznesy ze śródmieścia i centrum ... rozwiń
Avatar
M. / 11 grudnia 2016 r. o 10:56
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
"Zamieszkiwanie z centrum miasta przynosi liczne korzyści: bliska dostępność do instytucji, Urzędów, biur, szkół, przychodni, centrów handlowych, sklepów, zdajemy sobie z tego sprawę że jednak ma pewne i mankamenty jak wzmożony ruch drogowy. Jeżeli komuś przeszkadza to zawsze może przenieść się na obrzeża miasta gdzie koszty mieszkań są dużo niższe niż w samym centrum metropolii, jaka jest nasz Lublin. Szanowni Państwo nie można mieć wszystkiego, życie ciagle stawia nas przed wyborami."
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Każdy kij ma dwa końce. Skoro ktoś zdecydował się mieszkać na spokojnych obrzeżach miasta, to chyba musiał się liczyć z tym, że nie będzie mu tak łatwo dojechać do centrum i załatwiać tam swoich spraw. Tymczasem, wielu chciałoby wjechać swoim samochodem na drugie piętro i zaparkować przy biurku. Oczywiście, dojechać należy najkrótszą drogą. Robienie z dróg w strefie śródmiejskiej głównych arterii komunikacyjnych dla ruchu pojazdów osobowych to czysty absurd. W krajach cywilizowanych taki ruch się ogranicza i rozwiaja komunikację publiczną. U nas odwrotnie, autobusy mają stać w korkach, a mieszkańcy miasta mają wdychać spaliny, żyć w hałasie i fruwać nad ulicami, bo miasto jest przecież dla samochodów. Tego rodzaju plany to nie jest żaden rozwój, tylko degradacja przestrzeni miejskiej. Choć nie mieszkam przy tych ulicach, to uważam, że plan poszerzenia Sowińskiego jest kompletnie bezsensowny, a budowanie "autostrady" pod oknami istniejących budynków mieszkalnych jest po prostu skandaliczne.
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Dobrym rozwiązaniem, chyba również dla ludzi tam mieszkających, byłby ów słynny tunel pod al. Racławickimu, choć z uwagi na koszty nie sądzę, aby ktokolwiek zdecydował się na jego budowę. Pewnie sytuację trochę polepszy otwarcie obwodnicy miasta, zakończenie budowy na ul. Solidarności i dokończenie Trasy Zielonej do Diamentowej. Trudno jednak sobie wyobrazić, aby przy utrzymaniu obecnego natężenia ruchu samochodów osobowych w centrum sytuacja jakoś znacząco się poprawiła. Można jeszcze zacząć wyburzać budynki mieszkalne i wybudować nowe drogi, wszak jak malkontentom się nie podoba, to mogą wyprowadzić się gdzieś indziej.
rozwiń
Avatar
Gość / 10 grudnia 2016 r. o 22:26
1. żadnych buspasów na Al Racławickich. 2. poszerzenie Sowińskiego do pasów ruchu w każdą stronę. Nie? To zbudujcie obiecany tunel !!!
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 23:16
Zasypmy ich uwagami o konieczności poszerzenia Sowińskiego i niebudowaniu buspasów na Racławickiej.
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 21:40
Jakie konsultacje !? Ile lat te konsultacje trwaja. To jest degrengolada.Remontujcie droge a potem pytajcie
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 21:26
Bujda, nikt nie wie, gdzie i u kogo jest projekt Racławickich, a robi się konsultacje.
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 19:37
Należy wykonać na Sowińskiego co najmniej 2x2 pasy plus wiadukt. Górą Raclawickie, a dołem Sowińskiego. Każde inne rozwiązanie będzie marnowaniem publicznych funduszy. Malutka acz krzykliwa grupka nie może blokować, a wręcz terroryzować 360 tysięcznego miasta.
Avatar
PP / 9 grudnia 2016 r. o 18:51
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Temat: uwagi i wnioski ws. Obwieszczenie w sprawie przedsięwzięcia polegającego na przebudowie Al. Racławickich od Ronda Honorowych Krwiodawców (wraz z rondem) do skrzyżowania z ul. Lipową, ul. Poniatowskiego od Al. Racławickich do wiaduktu nad al. Solidarności , ul. Sowińskiego od Al. Racławickich do skrzyżowania z ul. Głęboką, ul. Głębokiej od stacji benzynowej do skrzyżowania z ul. Filaretów i ul. Lipowej od skrzyżowania z Al. Racławickimi do skrzyżowania z ul. Narutowicza w Lublinie Wyrażam wielkie zaniepokojenie, iż władze Lublina pod presją kilkunastu wiecznych malkontentów wycofują się z wcześniejszego planu poszerzenia ulic Poniatowskiego i Sowińskiego do standardu 2x2 w celu udrożnienia przejazdu przez Lublina centrum pomiędzy północnymi a południowymi jego dzielnicami. Zaprezentowany projekt przebudowy dróg łączących ul Mieczysława Smorawińskiego na Czechowie z ul Filaretów na LSM jest przez lubelskich kierowców oczekiwana od kilkudziesięciu lat. Tą tak niezbędna dla miasta inwestycje podczas poprzednich konsultacji społecznych skrytykowała garstka malkontentów zamieszkałych na ulicach Poniatowskiego i Sowińskiego. Przypominam iż na ul. Lipowej i Piłsudskiego gdzie droga jest o standardzie 2x2 bloki mieszkalne też występują blisko ulicy(podobnie jest na części ulicy Narutowicza – odcinek od Piłsudskiego do Głębokiej) . Tak samo wzdłuż ul. Muzycznej która obecnie jest modernizowana do standardu 2x2 i pomimo protestów mieszkańców władze miasta nie dali się szantażować protestującym , dlatego oczekujemy od władz Lublina takiej samej zdecydowanej postawie w przypadku poszerzenia ulic Poniatowskiego i Sowińskiego. Czy prezydent Lublina da się im zaszantażować, czy poświęci żywotny interes kilkudziesięciu tysięcy Lublinian, małej garstce wiecznych malkontentów? My mieszkańcy Lublina nie chcemy nadal stać w długich korkach każdego dnia jeżdżąc do pracy/szkoły/ na uczelnie i wracając z nich zmuszeni jesteśmy podróżować czy to samochodami prywatnymi czy też komunikacją miejską, gdy w godzinach szczytu przejazd tym odcinkiem zajmuje około godziny czasu. Oprócz straty czasu taka sytuacja ma niewątpliwie negatywny wpływ na stan środowiska, i portfeli nas wszystkich ponieważ stojące w godzinnych korkach pojazdy mechaniczne emitują bezproduktywnie wielkie ilości spalin, musimy płacić za benzynę/ropę/gaz który poprzez stanie w korkach jest marnotrawiony , a marnotrawstwo jest grzechem. Zamieszkiwanie z centrum miasta przynosi liczne korzyści: bliska dostępność do instytucji, Urzędów, biur, szkół, przychodni, centrów handlowych, sklepów, zdajemy sobie z tego sprawę że jednak ma pewne i mankamenty jak wzmożony ruch drogowy. Jeżeli komuś przeszkadza to zawsze może przenieść się na obrzeża miasta gdzie koszty mieszkań są dużo niższe niż w samym centrum metropolii, jaka jest nasz Lublin. Szanowni Państwo nie można mieć wszystkiego, życie ciagle stawia nas przed wyborami Podobnie jak nizej podpisany zresztą myśli większość Lublinian a na pewno ponad 40 tys. mieszkańców miasta, którzy przez Sowińskiego i Poniatowskiego przejeżdżamy każdego dnia Apelujemy do władz naszego miasta by interesów większości mieszkańców Lublina, którzy oczekują poprawy komfortu życia w mieście w centrum tego pięknego miasta nie przedkładał na zachcianki małej garstki ludzi. Apelujemy do prezydenta Lublina aby nie dał się szantażować, i powrócił do koncepcji poszerzenie ulic Sowińskiego i Poniatowskiego do standardu 2x2 tak aby udrożnić ciąg komunikacyjny Północ-południe łączący Czuby-LSM-Wieniawe-Czechów
Malkontenci mają swoje rację. Powiedzmy przebudowa takiej Tysiąclecia kończy się standardem 3-1
Malkontenci mają swoje rację. Powiedzmy przebudowa takiej Tysiąclecia kończy się standardem 3-1 rozwiń
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 18:36
Temat: uwagi i wnioski ws. Obwieszczenie w sprawie przedsięwzięcia polegającego na przebudowie Al. Racławickich od Ronda Honorowych Krwiodawców (wraz z rondem) do skrzyżowania z ul. Lipową, ul. Poniatowskiego od Al. Racławickich do wiaduktu nad al. Solidarności , ul. Sowińskiego od Al. Racławickich do skrzyżowania z ul. Głęboką, ul. Głębokiej od stacji benzynowej do skrzyżowania z ul. Filaretów i ul. Lipowej od skrzyżowania z Al. Racławickimi do skrzyżowania z ul. Narutowicza w Lublinie Wyrażam wielkie zaniepokojenie, iż władze Lublina pod presją kilkunastu wiecznych malkontentów wycofują się z wcześniejszego planu poszerzenia ulic Poniatowskiego i Sowińskiego do standardu 2x2 w celu udrożnienia przejazdu przez Lublina centrum pomiędzy północnymi a południowymi jego dzielnicami. Zaprezentowany projekt przebudowy dróg łączących ul Mieczysława Smorawińskiego na Czechowie z ul Filaretów na LSM jest przez lubelskich kierowców oczekiwana od kilkudziesięciu lat. Tą tak niezbędna dla miasta inwestycje podczas poprzednich konsultacji społecznych skrytykowała garstka malkontentów zamieszkałych na ulicach Poniatowskiego i Sowińskiego. Przypominam iż na ul. Lipowej i Piłsudskiego gdzie droga jest o standardzie 2x2 bloki mieszkalne też występują blisko ulicy(podobnie jest na części ulicy Narutowicza – odcinek od Piłsudskiego do Głębokiej) . Tak samo wzdłuż ul. Muzycznej która obecnie jest modernizowana do standardu 2x2 i pomimo protestów mieszkańców władze miasta nie dali się szantażować protestującym , dlatego oczekujemy od władz Lublina takiej samej zdecydowanej postawie w przypadku poszerzenia ulic Poniatowskiego i Sowińskiego. Czy prezydent Lublina da się im zaszantażować, czy poświęci żywotny interes kilkudziesięciu tysięcy Lublinian, małej garstce wiecznych malkontentów? My mieszkańcy Lublina nie chcemy nadal stać w długich korkach każdego dnia jeżdżąc do pracy/szkoły/ na uczelnie i wracając z nich zmuszeni jesteśmy podróżować czy to samochodami prywatnymi czy też komunikacją miejską, gdy w godzinach szczytu przejazd tym odcinkiem zajmuje około godziny czasu. Oprócz straty czasu taka sytuacja ma niewątpliwie negatywny wpływ na stan środowiska, i portfeli nas wszystkich ponieważ stojące w godzinnych korkach pojazdy mechaniczne emitują bezproduktywnie wielkie ilości spalin, musimy płacić za benzynę/ropę/gaz który poprzez stanie w korkach jest marnotrawiony , a marnotrawstwo jest grzechem. Zamieszkiwanie z centrum miasta przynosi liczne korzyści: bliska dostępność do instytucji, Urzędów, biur, szkół, przychodni, centrów handlowych, sklepów, zdajemy sobie z tego sprawę że jednak ma pewne i mankamenty jak wzmożony ruch drogowy. Jeżeli komuś przeszkadza to zawsze może przenieść się na obrzeża miasta gdzie koszty mieszkań są dużo niższe niż w samym centrum metropolii, jaka jest nasz Lublin. Szanowni Państwo nie można mieć wszystkiego, życie ciagle stawia nas przed wyborami Podobnie jak nizej podpisany zresztą myśli większość Lublinian a na pewno ponad 40 tys. mieszkańców miasta, którzy przez Sowińskiego i Poniatowskiego przejeżdżamy każdego dnia Apelujemy do władz naszego miasta by interesów większości mieszkańców Lublina, którzy oczekują poprawy komfortu życia w mieście w centrum tego pięknego miasta nie przedkładał na zachcianki małej garstki ludzi. Apelujemy do prezydenta Lublina aby nie dał się szantażować, i powrócił do koncepcji poszerzenie ulic Sowińskiego i Poniatowskiego do standardu 2x2 tak aby udrożnić ciąg komunikacyjny Północ-południe łączący Czuby-LSM-Wieniawe-Czechów
Temat: uwagi i wnioski ws. Obwieszczenie w sprawie przedsięwzięcia polegającego na przebudowie Al. Racławickich od Ronda Honorowych Krwiodawców (wraz z rondem) do skrzyżowania z ul. Lipową, ul. Poniatowskiego od Al. Racławickich do wiaduktu nad al. Solidarności , ul. Sowińskiego od Al. Racławickich do skrzyżowania z ul. Głęboką, ul. Głębokiej od stacji benzynowej do skrzyżowania z ul. Filaretów i ul. Lipowej od skrzyżowania z Al. Racławickimi do skrzyżowania z ul. Narutowicza w Lublinie Wyrażam wielkie zaniepokojenie, iż władze Lublina pod ... rozwiń
Avatar
Gość / 9 grudnia 2016 r. o 18:28
Cześć Mieszkańców Sowińskiego chce, aby tą drogą jeździły najwyżej tylko wozy drabiniaste. Sami nie korzystają z tej drogi! Nie mają samochodów!
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

 Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 5 grudnia 2022 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 5 grudnia 2022 r.

Mundial 2022: Anglia - Senegal 3:0. Teraz pora na Francję

Mundial 2022: Anglia - Senegal 3:0. Teraz pora na Francję

Anglia bez żadnych problemów pokonała drużynę Senegalu w ramach 1/8 finału mistrzostw świata w Katarze. W kolejnej rundzie Synowie Albionu zmierzą się z Francją, co oznacza, że poprzeczka pójdzie zdecydowanie w górę

Krzysztof Rzączyński - dyrektor bezdomnego teatru. "Trzeba myśleć optymistycznie"
Magazyn

Krzysztof Rzączyński - dyrektor bezdomnego teatru. "Trzeba myśleć optymistycznie"

Najważniejszy jest spokój. Panika jest najgorszym, co może się zdarzyć. Trzeba myśleć o tym, czy by nie refować żagli, bo podmuch wiatru może być za silny. Refowanie żagli to – przekładając na instytucję – takie dostosowanie planów finansowych, żeby przetrwać, żeby bilans zamknąć dodatnio, ale też zrealizować dobre i ważne dla widzów przedstawienia. W innej sytuacji, kiedy wieje korzystny wiatr, trzeba żagle rozwinąć, żeby zwiększyć prędkość. A zatem spokój i dobra nawigacja są najważniejsze – Rozmowa z Krzysztofem Rzączyńskim, dyrektorem Teatru im. H. Ch. Andersena w Lublinie

Św. Mikołaj jeździ... wąskotorówką. Będzie kolejny taki kurs

Św. Mikołaj jeździ... wąskotorówką. Będzie kolejny taki kurs

Nawet hymn państwowy śpiewały dzieci mikołajowi jadącemu w pociągu, gdy prosił je o piosenkę lub wiersz. Nadwiślańska Kolej Wąskotorowa zorganizowała w niedzielę specjalny przejazd, któremu patronował św. Mikołaj. Chętnych było tylu, że 11 grudnia powtórka!

Pani Marta się w końcu przełamała. Napisała ogłoszenie. Poprosiła o pomoc
Magazyn

Pani Marta się w końcu przełamała. Napisała ogłoszenie. Poprosiła o pomoc

Jeszcze nigdy na facebookowych grupach poświęconych oddawaniu żywności, wymianom przedmiotów i pomocy sąsiedzkiej nie pojawiało się tak dużo próśb o wsparcie, jak teraz.

Nia Clouden pożegnała się z Polskim Cukrem AZS UMCS Lublin

Nia Clouden pożegnała się z Polskim Cukrem AZS UMCS Lublin

Polski Cukier AZS UMCS Lublin miał regulaminową pauzę w rozgrywkach. Przerwy nie mieli jednak klubowi działacze, którzy dokonali zmian w składzie

Jerzy Bielecki z PiS nie był pierwszy. Mandat posła rzucił też Palikot
Magazyn

Jerzy Bielecki z PiS nie był pierwszy. Mandat posła rzucił też Palikot

Rok przed końcem kadencji z poselskiego mandatu zrezygnował poseł Prawa i Sprawiedliwości z Janowa Lubelskiego, Jerzy Bielecki. Polityk nie podał powodów swojej decyzji i unika kontaktu z mediami, ale wiele wskazuje na to, że jego rezygnacja była częścią politycznej układanki.

Mundial 2022: Francja – Polska 3:1. Polacy, dziękujemy za walkę!

Mundial 2022: Francja – Polska 3:1. Polacy, dziękujemy za walkę!

Reprezentacja Polski żegna się z mundialem w Katarze. W meczu 1/8 finału Biało-Czerwoni przegrali z obrońcami trofeum Francją 1:3. Pokazali jednak wolę walki, charakter i mieli pomysł na grę. Po takim meczu trudno mieć pretensje do naszych piłkarzy, bo udowodnili, że mogą być groźni nawet dla najlepszych

W niedzielę święty wyruszył ze wzgórza Czwartek. Orszak Świętego Mikołaja w Lublinie. Zdjęcia
dużo zdjęć
galeria

W niedzielę święty wyruszył ze wzgórza Czwartek. Orszak Świętego Mikołaja w Lublinie. Zdjęcia

Kilkaset osób przeszło w corocznym Orszaku Świętego Mikołaja. To już dziewiąta edycja tego wydarzenia.

„Hornet” to kamikadze. Drony z Dęblina zdobywają nagrody MON

„Hornet” to kamikadze. Drony z Dęblina zdobywają nagrody MON

Lotnicza Akademia Wojskowa ma powody do zadowolenia. Zaprojektowany przez jednego z jej podchorążych dron kamikadze „Hornet” zajął pierwsze miejsce i zdobył 50 tys. zł w konkursie Ministerstwa Obrony Narodowej. Drugie lokaty w innej kategoriach zdobył „Kondor” i „Punisher”.

Mikołajki w Lublinie. Na ulice wyjedzie przystrojony trolejbus
galeria

Mikołajki w Lublinie. Na ulice wyjedzie przystrojony trolejbus

We wtorek po ulicach Lublina zacznie kursować świątecznie przystrojony trolejbus. Będzie go można spotkać na różnych liniach aż do święta Trzech Króli.

W sylwestra Nałęczów chce być jak Sao Paulo. Dwie trasy, dwa posiłki i medal na pamiątkę

W sylwestra Nałęczów chce być jak Sao Paulo. Dwie trasy, dwa posiłki i medal na pamiątkę

Nowy Rok uzdrowiskowe miasteczko będzie witało na sportowo - sylwestrowym biegiem pod hasłem "Nałęczów-Sao Paulo". Start 31 grudnia tuż przed północą.

Mundial 2022: Francja - Polska 3:1 [zapis relacji na żywo]

Mundial 2022: Francja - Polska 3:1 [zapis relacji na żywo]

O godzinie 16 w meczu 1/8 finału reprezentacja Polski zmierzy się z Francją. Faworytem w starciu o ćwierćfinał są mistrzowi świata z 2018 roku. Polacy zagrają bez zbędnej presji i spróbują sprawić niespodziankę. Czy im się to uda? Zapraszamy do śledzenia relacji z tego spotkania

W Świdniku pobiegli dla chorej Sandry. Na starcie setki Mikołajów, elfów i choinek (zdjęcia)
galeria

W Świdniku pobiegli dla chorej Sandry. Na starcie setki Mikołajów, elfów i choinek (zdjęcia)

Dziś rano w Świdniku odbył się coroczny bieg Mikołajów. IX Charytatywny Bieg Mikołajów to rywalizacja sportowa, świąteczny klimat i ludzie, którzy w tym roku wsparli akcję na rzecz ośmioletniej Sandry.

Kraśnik: Więcej za śmieci, psa, lokale. "Miasto jest jak firma, musi mieć pieniądze"

Kraśnik: Więcej za śmieci, psa, lokale. "Miasto jest jak firma, musi mieć pieniądze"

Będzie drożej. Tylko w przypadku podatku od nieruchomości mieszkańcy Kraśnika i przedsiębiorcy zapłacą nieco mniej, niż zaproponował burmistrz. W 2022 o 2 zł wzrośnie opłata za śmieci, o 10 zł za psa. Dwa razy droższe będzie też korzystanie z miejskich szaletów.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty