Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

22 września 2014 r.
18:30
Edytuj ten wpis

Radny opozycji idzie z prezydentem do sądu

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
88 24 A A

Czy Ratusz musi pokazać radnemu wnioski o zmianę planu zagospodarowania przestrzennego? Zdaniem Urzędu Miasta - nie musi, natomiast radny twierdzi, że jest inaczej i zaskarża prezydenta do sądu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
O swojej skardze przewodniczący klubu PiS, Sylwester Tułajew poinformował dziennikarzy w poniedziałek na specjalnie zwołanej konferencji prasowej. Tułajew chciał od prezydenta ujawnienia wniosków dotyczących zmiany planu w rejonie ul. Orkana (tu tereny przeznaczone pod szkołę miałyby zostać zakwalifikowane do budowy bloków mieszkalnych), Filaretów (tu również chodzi o zgodę na budownictwo mieszkaniowe) oraz w rejonie Goździkowej.

O wnioskach mowa jest w analizach przedstawionych radnym przez Ratusz, nie jest tu jednak wskazana ich treść. Takiej właśnie informacji zażądał Tułajew, ale jej nie dostał. - Jeżeli prezydent nie ma nic do ukrycia, to dlaczego nie chce ich pokazać? - pyta radny.

Urząd odpisał mu, że wnioski nie stanowią informacji publicznej "nie są bowiem dokumentami urzędowymi wytworzonymi przez organy władzy publicznej”. Z tym radny się nie zgadza i w skardze do sądu przywołuje wyroki mówiące, że wnioski o zmianę planu nie mogą być traktowane, jako korespondencja prywatna. Z kolei Ratusz powołuje się na inne, starsze wyroki o przeciwnej treści.

- Nawet jeśli są inne wyroki sądów administracyjnych, na które powołuje się radny, nie było do tej pory takiej sprawy w odniesieniu do gminy Lublin. Istnieje obawa, iż wnioskodawcy mogą zgłosić niezadowolenie czy też roszczenie jeśli treść ich wniosku będzie udostępniona - stwierdza Beata Krzyżanowska, rzecznik Ratusza.- Wnioski mogą zawierać nawet osobiste informacje dotyczące wnioskodawców.

Urząd Miasta nie zmienia zdania i podkreśla, że treści wniosków nie ujawni, chyba że prawomocnym wyrokiem nakaże mu to sąd. Skarga złożona przez radnego dotyczy bezczynności prezydenta w sprawie rozpatrzenia wniosku o udzielenie informacji publicznej.

Komentarze 24

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
w temacie / 23 września 2014 o 10:20
0

Populista Tułajew milczał jak grób gdy Andrzej "Tesco" Pruszkowsi opylał kolejne atrakcyjne tereny pod centra handlowe, mowa m.in. o Kraśnickiej i Turystycznej. Wszyscy też dobrze powinni pamiętać o sprawie z Auchan i LTZ. Teraz Lublin płaci za politykę sprzyjania marketom. Galerie handlowe które się budują to efekt planów zagospodarowania przestrzennego tworzonych właśnie za naszego dobrodzieja Pruszkowskiego. Jeśli inwestor ma działkę, a zapis w MPZP pozwala na budowę galerii, to miasto generalnie może co najwyżej potupać ze złości nóżkami, nic więcej.

Populista Tułajew milczał jak grób gdy Andrzej "Tesco" Pruszkowsi opylał kolejne atrakcyjne tereny pod centra handlowe, mowa m.in. o Kraśnickiej i Turystycznej. Wszyscy też dobrze powinni pamiętać o sprawie z Auchan i LTZ. Teraz Lublin płaci za politykę sprzyjania marketom. Galerie handlowe które się budują to efekt planów zagospodarowania przestrzennego tworzonych właśnie za naszego dobrodzieja Pruszkowskiego. Jeśli inwestor ma działkę, a zapis w MPZP pozwala na budowę galerii, to miasto generalnie może co najwyżej potupać ze złości nóżk... rozwiń

Avatar
w temacie / 23 września 2014 o 10:19
0

Populista Tułajew milczał jak grób gdy Andrzej "Tesco" Pruszkowsi opylał kolejne atrakcyjne tereny pod centra handlowe, mowa m.in. o Kraśnickiej i Turystycznej. Wszyscy też dobrze powinni pamiętać o sprawie z Auchan i LTZ. Teraz Lublin płaci za politykę sprzyjania marketom. Galerie handlowe które się budują to efekt planów zagospodarowania przestrzennego tworzonych właśnie za naszego dobrodzieja Pruszkowskiego. Jeśli inwestor ma działkę, a zapis w MPZP pozwala na budowę galerii, to miasto generalnie może co najwyżej potupać ze złości nóżkami, nic więcej.

Populista Tułajew milczał jak grób gdy Andrzej "Tesco" Pruszkowsi opylał kolejne atrakcyjne tereny pod centra handlowe, mowa m.in. o Kraśnickiej i Turystycznej. Wszyscy też dobrze powinni pamiętać o sprawie z Auchan i LTZ. Teraz Lublin płaci za politykę sprzyjania marketom. Galerie handlowe które się budują to efekt planów zagospodarowania przestrzennego tworzonych właśnie za naszego dobrodzieja Pruszkowskiego. Jeśli inwestor ma działkę, a zapis w MPZP pozwala na budowę galerii, to miasto generalnie może co najwyżej potupać ze złości nóżk... rozwiń

Avatar
twarz miasta / 23 września 2014 o 08:06
0
A jak to bylo z planem zagospodarowania terenu gdzie obecnie powstają Tarasy Zamkowe ? Na terenach tych nie można bylo budować hipermarketow. I nagle Żukowi zaczęło zalezeć na zmianie tego planu. Niezgodnie z prawem zmieniono dokumentacje antydatując ją. Bo ziemie kupil nowy wlasciciel z Austrii. Niech pan to też sprawdzi panie radny Tulajew bo to bardzo ciekawe...
Avatar
kermit / 23 września 2014 o 07:51
0

A od kiedy to inwestycje od PO mają płacone podatki - tak normalnie? a radny kim by nie był to ma prawodo informacji bo to rada opiniuje pracę prezydentów, burmistrzów i wójtów a nie odwrotnie.

Avatar
Kajtek / 22 września 2014 o 23:46
0

Dokładnie. Masz 100% racji. Trzeba postawić pytanie co komu personalnie dala każda zmiana planu za którą zagłosowali radni PiS i czy żadna z tych osób która jakkolwiek skorzystała nie jest w żaden sposob powiązana z radnymi PiS. Skoro juz jesteśmy w królestwie paranoi to jak się bawić to na całego. Warto by też zbadać kto popieral plany z czasów Pruszkowskiego, dzięki którym powstały w Lublinie chyba wszystkie markety i galerie handlowe poza Tarasami Zamkowym.

Warto by sie rzeczywiscie przypatrzec.

Warto by sie rzeczywiscie przypatrzec.

rozwiń
Avatar
abc / 22 września 2014 o 23:15
0

Trzeba jasno postawić pytanie. Komu personalnie coś dała zmiana planu i co łączy tego "kogoś" z PO lub Żukiem.
Jest to kolejny temat, gdy UM Lublin pod dowództwem prezydenta "idzie na rękę" swoim inwestorom....
Jak tak ma wyglądąc współpraca biznesu z samorządem to ja dziękuję.

Przypominam, że UM Lublin niedawno podpisał z reżyserem kampanii Żuka wieloletnią umowę wynajmu pomieszczeń na ulicy Peowiaków. Czyżby potrzebna mu była kasa na najbliższą kampanię.

W tym wszystkim szkoda tylko mieszkańców ktorzy beda cieszyli się igrzyskami na stadionie.


Dokładnie. Masz 100% racji. Trzeba postawić pytanie co komu personalnie dala każda zmiana planu za którą zagłosowali radni PiS i czy żadna z tych osób która jakkolwiek skorzystała nie jest w żaden sposob powiązana z radnymi PiS. Skoro juz jesteśmy w królestwie paranoi to jak się bawić to na całego. Warto by też zbadać kto popieral plany z czasów Pruszkowskiego, dzięki którym powstały w Lublinie chyba wszystkie markety i galerie handlowe poza Tarasami Zamkowym.

Dokładnie. Masz 100% racji. Trzeba postawić pytanie co komu personalnie dala każda zmiana planu za którą zagłosowali radni PiS i czy żadna z tych osób która jakkolwiek skorzystała nie jest w żaden sposob powiązana z radnymi PiS. Skoro juz jesteśmy w królestwie paranoi to jak się bawić to na całego. Warto by też zbadać kto popieral plany z czasów Pruszkowskiego, dzięki którym powstały w Lublinie chyba wszystkie markety i galerie handlowe poza Tarasami Zamkowym. rozwiń
Avatar
Gość / 22 września 2014 o 23:04
0
Tułajew typ naprawdę typ poniżej wszelkiej krytyki. Co to znaczy kto zyska na zmianie planu? Przede wszystkim miasto zyska jeżeli powstanie nowa inwestycja bo Panie Tulajew będą płacone nowe PODATKI ! To takie skomplikowane? Ciekawe tez, ze się Sylwek T nagle obudził a zmiana planu w rejonie Berylowej żeby mógł powstać nowy kościół mu nie przeszkadzala i nie drazył tematu? Oddanie biznesmenom gratis działki przy Krancowej i Łabędziej żeby mógł powstać nowy market w zamian za działki pod kościół tez populistom z pis nie przeszkadzało? Tematu dealów miasta z Lenczukiem tez Tułajew jakoś zbytnio nie drąży. Można by tak wymieniać i wymieniać.
Tułajew typ naprawdę typ poniżej wszelkiej krytyki. Co to znaczy kto zyska na zmianie planu? Przede wszystkim miasto zyska jeżeli powstanie nowa inwestycja bo Panie Tulajew będą płacone nowe PODATKI ! To takie skomplikowane? Ciekawe tez, ze się Sylwek T nagle obudził a zmiana planu w rejonie Berylowej żeby mógł powstać nowy kościół mu nie przeszkadzala i nie drazył tematu? Oddanie biznesmenom gratis działki przy Krancowej i Łabędziej żeby mógł powstać nowy market w zamian za działki pod kościół tez populistom z pis nie przeszkadzało? Tematu... rozwiń
Avatar
x / 22 września 2014 o 22:26
0

Należy dodać jeszcze że radny Tułajew jest aktywnym bezrobotnym. Jak by go motłoh nie wybierał tylko za to że zdjęcia przy ambonie robi, to by coś z chłopaka jeszcze było. Tak to się zmarnuje z tą "aktywnością" w polityce. Nic nie zrobi poza biciem piany i przeszkadza innym w pracy. Wstydź się radny Tułajew - taki młody, a bez ambicji, tylko liczyć na daniny od podatników. Zapłać choć 1 zł podatku do tego miasta, to potem wymagaj od innych - najpierw zacznij wymagać od siebie - do roboty byś się wziął. Z twoją elokwencją, coś szybko znajdziesz - w co 2 butiku w Olimpie wisi ogłoszenie, że przyjmą do pracy sprzedawać krawaty i pantofle.

trafiony zatopiony

trafiony zatopiony

rozwiń
Avatar
VISITOT / 22 września 2014 o 21:38
0

Należy dodać jeszcze że radny Tułajew jest aktywnym bezrobotnym. Jak by go motłoh nie wybierał tylko za to że zdjęcia przy ambonie robi, to by coś z chłopaka jeszcze było. Tak to się zmarnuje z tą "aktywnością" w polityce. Nic nie zrobi poza biciem piany i przeszkadza innym w pracy. Wstydź się radny Tułajew - taki młody, a bez ambicji, tylko liczyć na daniny od podatników. Zapłać choć 1 zł podatku do tego miasta, to potem wymagaj od innych - najpierw zacznij wymagać od siebie - do roboty byś się wziął. Z twoją elokwencją, coś szybko znajdziesz - w co 2 butiku w Olimpie wisi ogłoszenie, że przyjmą do pracy sprzedawać krawaty i pantofle.

Należy dodać jeszcze że radny Tułajew jest aktywnym bezrobotnym. Jak by go motłoh nie wybierał tylko za to że zdjęcia przy ambonie robi, to by coś z chłopaka jeszcze było. Tak to się zmarnuje z tą "aktywnością" w polityce. Nic nie zrobi poza biciem piany i przeszkadza innym w pracy. Wstydź się radny Tułajew - taki młody, a bez ambicji, tylko liczyć na daniny od podatników. Zapłać choć 1 zł podatku do tego miasta, to potem wymagaj od innych - najpierw zacznij wymagać od siebie - do roboty byś się wziął. Z twoją elokwencją, coś szybko znajd... rozwiń

Avatar
Stachu / 22 września 2014 o 21:28
0

 ja od 7 sierpnia nie moge sie doprosic odpowiedzi na ten wniosek, choć termin ustawowy minął 22 sierpania

Data 7 sierpnia 2014

Pan

Krzysztof Żuk

Prezydent Miasta Lublin

krzysztof.zuk@lublin.eu

urzad_miasta@lublin.eu
bip@lublin.eu

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej:

Działając na podstawie art. 10 ust 1 ustawy  z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198 z późń. zm.)

Wnioskuję o przedstawienie wykazu delegacji zagranicznych  Prezydenta Miasta â Krzysztofa Żuka, Zastępców Prezydenta Miasta: Włodzimierza Wysockiego, Katarzyny Mieczkowskiej âCzerniak, Moniki Lipińskiej, Grzegorza Siemińskiego, Stanisława Kalinowskiego, Sekretarza Miasta - Andrzeja Wojewódzkiego , Skarbnika miasta - Ireny Szumlak, Dyrektora Wydziału Krzysztofa Łątki oraz wszystkich Radnych Lublina obecnej kadencji

od początku tej kadencji Rady Miasta tj. od grudnia 2010 do dnia dzisiejszego.

Oprócz wykazu delegacji dla każdej z ww. osób oddzielnie proszę o wskazanie miejsca podróży (delegacji) jej kosztów,  celu i efektów  (jeśli  jakies efekty tego podróżowanie były wymierne )

Powyższe informacje proszę przesłać na mój adres e-mailowy xxxxyyy@gmail.com w formie pliku z rozszerzeniem pdf.

Do wiadomości

Fundacja Wolności

kontakt@fundacjawolnosci.org

 ja od 7 sierpnia nie moge sie doprosic odpowiedzi na ten wniosek, choć termin ustawowy minął 22 sierpania

Data 7 sierpnia 2014

Pan

Krzysztof Żuk

Prezydent Miasta Lublin

krzysztof.zuk@lublin.eu

urzad_miasta@lublin.eu
rozwiń

Avatar
w temacie / 23 września 2014 o 10:20
0

Populista Tułajew milczał jak grób gdy Andrzej "Tesco" Pruszkowsi opylał kolejne atrakcyjne tereny pod centra handlowe, mowa m.in. o Kraśnickiej i Turystycznej. Wszyscy też dobrze powinni pamiętać o sprawie z Auchan i LTZ. Teraz Lublin płaci za politykę sprzyjania marketom. Galerie handlowe które się budują to efekt planów zagospodarowania przestrzennego tworzonych właśnie za naszego dobrodzieja Pruszkowskiego. Jeśli inwestor ma działkę, a zapis w MPZP pozwala na budowę galerii, to miasto generalnie może co najwyżej potupać ze złości nóżkami, nic więcej.

Populista Tułajew milczał jak grób gdy Andrzej "Tesco" Pruszkowsi opylał kolejne atrakcyjne tereny pod centra handlowe, mowa m.in. o Kraśnickiej i Turystycznej. Wszyscy też dobrze powinni pamiętać o sprawie z Auchan i LTZ. Teraz Lublin płaci za politykę sprzyjania marketom. Galerie handlowe które się budują to efekt planów zagospodarowania przestrzennego tworzonych właśnie za naszego dobrodzieja Pruszkowskiego. Jeśli inwestor ma działkę, a zapis w MPZP pozwala na budowę galerii, to miasto generalnie może co najwyżej potupać ze złości nóżk... rozwiń

Avatar
w temacie / 23 września 2014 o 10:19
0

Populista Tułajew milczał jak grób gdy Andrzej "Tesco" Pruszkowsi opylał kolejne atrakcyjne tereny pod centra handlowe, mowa m.in. o Kraśnickiej i Turystycznej. Wszyscy też dobrze powinni pamiętać o sprawie z Auchan i LTZ. Teraz Lublin płaci za politykę sprzyjania marketom. Galerie handlowe które się budują to efekt planów zagospodarowania przestrzennego tworzonych właśnie za naszego dobrodzieja Pruszkowskiego. Jeśli inwestor ma działkę, a zapis w MPZP pozwala na budowę galerii, to miasto generalnie może co najwyżej potupać ze złości nóżkami, nic więcej.

Populista Tułajew milczał jak grób gdy Andrzej "Tesco" Pruszkowsi opylał kolejne atrakcyjne tereny pod centra handlowe, mowa m.in. o Kraśnickiej i Turystycznej. Wszyscy też dobrze powinni pamiętać o sprawie z Auchan i LTZ. Teraz Lublin płaci za politykę sprzyjania marketom. Galerie handlowe które się budują to efekt planów zagospodarowania przestrzennego tworzonych właśnie za naszego dobrodzieja Pruszkowskiego. Jeśli inwestor ma działkę, a zapis w MPZP pozwala na budowę galerii, to miasto generalnie może co najwyżej potupać ze złości nóżk... rozwiń

Avatar
twarz miasta / 23 września 2014 o 08:06
0
A jak to bylo z planem zagospodarowania terenu gdzie obecnie powstają Tarasy Zamkowe ? Na terenach tych nie można bylo budować hipermarketow. I nagle Żukowi zaczęło zalezeć na zmianie tego planu. Niezgodnie z prawem zmieniono dokumentacje antydatując ją. Bo ziemie kupil nowy wlasciciel z Austrii. Niech pan to też sprawdzi panie radny Tulajew bo to bardzo ciekawe...
Avatar
kermit / 23 września 2014 o 07:51
0

A od kiedy to inwestycje od PO mają płacone podatki - tak normalnie? a radny kim by nie był to ma prawodo informacji bo to rada opiniuje pracę prezydentów, burmistrzów i wójtów a nie odwrotnie.

Avatar
Kajtek / 22 września 2014 o 23:46
0

Dokładnie. Masz 100% racji. Trzeba postawić pytanie co komu personalnie dala każda zmiana planu za którą zagłosowali radni PiS i czy żadna z tych osób która jakkolwiek skorzystała nie jest w żaden sposob powiązana z radnymi PiS. Skoro juz jesteśmy w królestwie paranoi to jak się bawić to na całego. Warto by też zbadać kto popieral plany z czasów Pruszkowskiego, dzięki którym powstały w Lublinie chyba wszystkie markety i galerie handlowe poza Tarasami Zamkowym.

Warto by sie rzeczywiscie przypatrzec.

Warto by sie rzeczywiscie przypatrzec.

rozwiń
Avatar
abc / 22 września 2014 o 23:15
0

Trzeba jasno postawić pytanie. Komu personalnie coś dała zmiana planu i co łączy tego "kogoś" z PO lub Żukiem.
Jest to kolejny temat, gdy UM Lublin pod dowództwem prezydenta "idzie na rękę" swoim inwestorom....
Jak tak ma wyglądąc współpraca biznesu z samorządem to ja dziękuję.

Przypominam, że UM Lublin niedawno podpisał z reżyserem kampanii Żuka wieloletnią umowę wynajmu pomieszczeń na ulicy Peowiaków. Czyżby potrzebna mu była kasa na najbliższą kampanię.

W tym wszystkim szkoda tylko mieszkańców ktorzy beda cieszyli się igrzyskami na stadionie.


Dokładnie. Masz 100% racji. Trzeba postawić pytanie co komu personalnie dala każda zmiana planu za którą zagłosowali radni PiS i czy żadna z tych osób która jakkolwiek skorzystała nie jest w żaden sposob powiązana z radnymi PiS. Skoro juz jesteśmy w królestwie paranoi to jak się bawić to na całego. Warto by też zbadać kto popieral plany z czasów Pruszkowskiego, dzięki którym powstały w Lublinie chyba wszystkie markety i galerie handlowe poza Tarasami Zamkowym.

Dokładnie. Masz 100% racji. Trzeba postawić pytanie co komu personalnie dala każda zmiana planu za którą zagłosowali radni PiS i czy żadna z tych osób która jakkolwiek skorzystała nie jest w żaden sposob powiązana z radnymi PiS. Skoro juz jesteśmy w królestwie paranoi to jak się bawić to na całego. Warto by też zbadać kto popieral plany z czasów Pruszkowskiego, dzięki którym powstały w Lublinie chyba wszystkie markety i galerie handlowe poza Tarasami Zamkowym. rozwiń
Avatar
Gość / 22 września 2014 o 23:04
0
Tułajew typ naprawdę typ poniżej wszelkiej krytyki. Co to znaczy kto zyska na zmianie planu? Przede wszystkim miasto zyska jeżeli powstanie nowa inwestycja bo Panie Tulajew będą płacone nowe PODATKI ! To takie skomplikowane? Ciekawe tez, ze się Sylwek T nagle obudził a zmiana planu w rejonie Berylowej żeby mógł powstać nowy kościół mu nie przeszkadzala i nie drazył tematu? Oddanie biznesmenom gratis działki przy Krancowej i Łabędziej żeby mógł powstać nowy market w zamian za działki pod kościół tez populistom z pis nie przeszkadzało? Tematu dealów miasta z Lenczukiem tez Tułajew jakoś zbytnio nie drąży. Można by tak wymieniać i wymieniać.
Tułajew typ naprawdę typ poniżej wszelkiej krytyki. Co to znaczy kto zyska na zmianie planu? Przede wszystkim miasto zyska jeżeli powstanie nowa inwestycja bo Panie Tulajew będą płacone nowe PODATKI ! To takie skomplikowane? Ciekawe tez, ze się Sylwek T nagle obudził a zmiana planu w rejonie Berylowej żeby mógł powstać nowy kościół mu nie przeszkadzala i nie drazył tematu? Oddanie biznesmenom gratis działki przy Krancowej i Łabędziej żeby mógł powstać nowy market w zamian za działki pod kościół tez populistom z pis nie przeszkadzało? Tematu... rozwiń
Avatar
x / 22 września 2014 o 22:26
0

Należy dodać jeszcze że radny Tułajew jest aktywnym bezrobotnym. Jak by go motłoh nie wybierał tylko za to że zdjęcia przy ambonie robi, to by coś z chłopaka jeszcze było. Tak to się zmarnuje z tą "aktywnością" w polityce. Nic nie zrobi poza biciem piany i przeszkadza innym w pracy. Wstydź się radny Tułajew - taki młody, a bez ambicji, tylko liczyć na daniny od podatników. Zapłać choć 1 zł podatku do tego miasta, to potem wymagaj od innych - najpierw zacznij wymagać od siebie - do roboty byś się wziął. Z twoją elokwencją, coś szybko znajdziesz - w co 2 butiku w Olimpie wisi ogłoszenie, że przyjmą do pracy sprzedawać krawaty i pantofle.

trafiony zatopiony

trafiony zatopiony

rozwiń
Avatar
VISITOT / 22 września 2014 o 21:38
0

Należy dodać jeszcze że radny Tułajew jest aktywnym bezrobotnym. Jak by go motłoh nie wybierał tylko za to że zdjęcia przy ambonie robi, to by coś z chłopaka jeszcze było. Tak to się zmarnuje z tą "aktywnością" w polityce. Nic nie zrobi poza biciem piany i przeszkadza innym w pracy. Wstydź się radny Tułajew - taki młody, a bez ambicji, tylko liczyć na daniny od podatników. Zapłać choć 1 zł podatku do tego miasta, to potem wymagaj od innych - najpierw zacznij wymagać od siebie - do roboty byś się wziął. Z twoją elokwencją, coś szybko znajdziesz - w co 2 butiku w Olimpie wisi ogłoszenie, że przyjmą do pracy sprzedawać krawaty i pantofle.

Należy dodać jeszcze że radny Tułajew jest aktywnym bezrobotnym. Jak by go motłoh nie wybierał tylko za to że zdjęcia przy ambonie robi, to by coś z chłopaka jeszcze było. Tak to się zmarnuje z tą "aktywnością" w polityce. Nic nie zrobi poza biciem piany i przeszkadza innym w pracy. Wstydź się radny Tułajew - taki młody, a bez ambicji, tylko liczyć na daniny od podatników. Zapłać choć 1 zł podatku do tego miasta, to potem wymagaj od innych - najpierw zacznij wymagać od siebie - do roboty byś się wziął. Z twoją elokwencją, coś szybko znajd... rozwiń

Avatar
Stachu / 22 września 2014 o 21:28
0

 ja od 7 sierpnia nie moge sie doprosic odpowiedzi na ten wniosek, choć termin ustawowy minął 22 sierpania

Data 7 sierpnia 2014

Pan

Krzysztof Żuk

Prezydent Miasta Lublin

krzysztof.zuk@lublin.eu

urzad_miasta@lublin.eu
bip@lublin.eu

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej:

Działając na podstawie art. 10 ust 1 ustawy  z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198 z późń. zm.)

Wnioskuję o przedstawienie wykazu delegacji zagranicznych  Prezydenta Miasta â Krzysztofa Żuka, Zastępców Prezydenta Miasta: Włodzimierza Wysockiego, Katarzyny Mieczkowskiej âCzerniak, Moniki Lipińskiej, Grzegorza Siemińskiego, Stanisława Kalinowskiego, Sekretarza Miasta - Andrzeja Wojewódzkiego , Skarbnika miasta - Ireny Szumlak, Dyrektora Wydziału Krzysztofa Łątki oraz wszystkich Radnych Lublina obecnej kadencji

od początku tej kadencji Rady Miasta tj. od grudnia 2010 do dnia dzisiejszego.

Oprócz wykazu delegacji dla każdej z ww. osób oddzielnie proszę o wskazanie miejsca podróży (delegacji) jej kosztów,  celu i efektów  (jeśli  jakies efekty tego podróżowanie były wymierne )

Powyższe informacje proszę przesłać na mój adres e-mailowy xxxxyyy@gmail.com w formie pliku z rozszerzeniem pdf.

Do wiadomości

Fundacja Wolności

kontakt@fundacjawolnosci.org

 ja od 7 sierpnia nie moge sie doprosic odpowiedzi na ten wniosek, choć termin ustawowy minął 22 sierpania

Data 7 sierpnia 2014

Pan

Krzysztof Żuk

Prezydent Miasta Lublin

krzysztof.zuk@lublin.eu

urzad_miasta@lublin.eu
rozwiń

Zobacz wszystkie komentarze 24

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Związkowcy kontra związkowcy w puławskich Azotach. Wysyłają listy i apele
galeria

Związkowcy kontra związkowcy w puławskich Azotach. Wysyłają listy i apele 1 0

Z jednej strony mobilizacja do uczestnictwa w pikiecie i referendum strajkowym, z drugiej oskarżenia o działanie „godzące w dobre imię spółki”. Związki zawodowe w puławskich Azotach już dawno nie były ze sobą tak skłócone.

Strajk pilotów linii Ryanair, problem pasażerów. Jak duże można dostać odszkodowanie?
Alarm 24

Strajk pilotów linii Ryanair, problem pasażerów. Jak duże można dostać odszkodowanie? 1 1

Setki rejsów zostały odwołane z powodu strajku pilotów linii Ryanair. Chodzi także o loty z Polski i do Polski. Pechowi pasażerowie mają prawo do odszkodowania od linii lotniczych. Pieniędzy można żądać także wtedy, gdy lot opóźni się o co najmniej dwie godziny.

Wisła zbyt wysoka. Prom z Kazimierza Dolnego do Janowca nie kursuje

Wisła zbyt wysoka. Prom z Kazimierza Dolnego do Janowca nie kursuje 14 1

Z powodu wysokiego stanu Wisły nie działa przeprawa promowa z Kazimierza Dolnego do Janowca.

Święcenie samochodów w lubelskich kościołach. Żeby kierowcy zawsze używali ich mądrze
Zdjęcia
galeria

Święcenie samochodów w lubelskich kościołach. Żeby kierowcy zawsze używali ich mądrze 17 7

Na samochody dla misjonarzy zbierano w niedzielę pieniądze w lubelskich kościołach, a obok nich można było poświęcić swój pojazd. Tak zaczął się 18. Ogólnopolski Tydzień św. Krzysztofa.

Polscy strażacy pomagają Szwedom gasić pożary lasów. Niesamowita reakcja mieszkańców [wideo]
film

Polscy strażacy pomagają Szwedom gasić pożary lasów. Niesamowita reakcja mieszkańców [wideo] 170 9

W związku z pożarami lasów w środkowej części Szwecji, polski rząd podjął decyzję o udzieleniu wsparcia. W sobotę ze Świnoujścia wyruszyła grupa prawie 140 strażaków, którzy mają pomóc szwedzkim ratownikom. Do Szwecji pojechał również 44 wozy ratowniczo-gaśnicze.

Cheap Tobacco wystąpi w Radiu Lublin
27 lipca 2018, 19:00

Cheap Tobacco wystąpi w Radiu Lublin 1 0

Co Gdzie Kiedy. Radio Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) zaprasza na koncert formacji Cheap Tobacco. Wydarzenie odbędzie się 27 lipca o godz. 19.

Przedsmak Carnavalu Sztumistrzów. Po Lublinie krąży już Cyrk Podwórkowy [zdjęcia]
galeria

Przedsmak Carnavalu Sztumistrzów. Po Lublinie krąży już Cyrk Podwórkowy [zdjęcia] 4 1

Po lubelskich dzielnicach krąży już Cyrk Podwórkowy, który co roku jest oznaką zbliżającego się Carnavalu Sztukmistrzów.

Nowa galeria handlowa w woj. lubelskim. Pieniądze zainwestuje belgijski deweloper
galeria

Nowa galeria handlowa w woj. lubelskim. Pieniądze zainwestuje belgijski deweloper 18 8

Nie jedna, a dwie firmy zbudują razem pierwszą w Chełmie dużą galerię handlową. Prace budowlane mają się rozpocząć jeszcze w tym roku.

Ten Typ Mes wystąpi w Plenerze
27 lipca 2018, 20:00

Ten Typ Mes wystąpi w Plenerze 1 0

Co Gdzie Kiedy. 27 lipca o godz. 20 w klubie Plener (Park Ludowy) wystąpi popularny raper i wokalista Ten Typ Mes. Artysta rozkręci soundsystemową imprezę z udziałem producenta Stasiaka oraz DJ'ów Black Belta Grega i Raz Dwa.

Łączy ich wspólna praca w policji. Oto najlepsze w woj. lubelskim psy służbowe i ich przewodnicy
galeria
film

Łączy ich wspólna praca w policji. Oto najlepsze w woj. lubelskim psy służbowe i ich przewodnicy 7 3

W piątek zakończyły się wojewódzkie eliminacje do XVIII finału Kynologicznych Mistrzostw Policji Sułkowice 2018. Zwyciężył pies IBAR i jego przewodnik st. sierż. Artur Lipski z KMP w Zamościu.

Poseł mówi o pobiciu demonstrantów w Warszawie. Policja odpowiada
film

Poseł mówi o pobiciu demonstrantów w Warszawie. Policja odpowiada 0 3

Poseł Nowoczesnej Piotr Misiło zapowiada złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez policję podczas piątkowej demonstracji przed Sejmem.

74 lata temu zlikwidowano niemiecki obóz koncentracyjny Majdanek. Pamięć o ofiarach
galeria

74 lata temu zlikwidowano niemiecki obóz koncentracyjny Majdanek. Pamięć o ofiarach 12 3

W niedzielę minęły 74 lata od ostatecznej likwidacji niemieckiego obozu koncentracyjnego Majdanek, który działał przez blisko trzy lata.

Miasto movie analogowo: Terminator w Warsztatach Kultury
25 lipca 2018, 21:00

Miasto movie analogowo: Terminator w Warsztatach Kultury 3 0

Co Gdzie Kiedy. Przed nami ostatnie lipcowe spotkanie w ramach cyklu Miasto movie analogowo w Warsztatach Kultury (ul. Grodzka 5a). W środę, 25 lipca o godz. 21 w tamtejszej Próbie Cafe wyświetlony zostanie kultowy Terminator.

94 PZLA MP. Złoto Pauliny Guby na zakończenie zmagań w Lublinie

94 PZLA MP. Złoto Pauliny Guby na zakończenie zmagań w Lublinie 0 0

Zawodniczka AZS UMCS Lublin Paulina Guba bez najmniejszych problemów wywalczyła złoty medal w pchnięciu kulą. Lubelska zawodniczka uzyskała rezultat 18.82 i nad drugą w klasyfikacji zawodniczką miała blisko dwa metry

Czyj to pies? Policjanci szukają właściciela

Czyj to pies? Policjanci szukają właściciela 3 3

W czerwcu w lesie w miejscowości Rokitno (pow. bialski) przypadkowy świadek zauważył błąkające się w rejonie leśnej ścieżki zwierzę.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.