Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

24 sierpnia 2009 r.
13:19
Edytuj ten wpis

Ścigany przez policję motocyklista popełnił 23 wykroczenia (wideo)

Autor: Zdjęcie autora er
0 28 A A

Z prędkością ponad 200 km/h uciekał przed policją na motocyklu Adam G. Pościg rozpoczął się na Al. Solidarności w Lublinie, zakończył w Kijanach. Miejscami motocyklista jechał z prędkością ponad 200 km/h.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Komentarze 28

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~szypka80~ / 1 kwietnia 2010 o 15:40
0
Ponad 200 km/h, tyle wykroczeń, ucieczka przed policją i taki mały mandat i tak mało punktów?? Koleś pewnie miał szerokie plecy, bo "normalne" mandaty są o wiele większe. Za samo przekroczenie prędkości powinien dostać 10 pkt i 500 zł. A ponoć punkty karne brane są pod uwagę zgodnie z taryfikatorem i nie można "negocjować" ich liczby... Bezsens!
Avatar
~Kierowca~ / 3 lutego 2010 o 00:58
0
I tak moim zdaniem nie oznakowane radiowozy są nie legalne. Podczas nagrywania nie jada na kogutach czyli są jak każdy uczestnik ruchu drogowego. Jakim prawem jakaś srebrna vectra jedzie 180 trasa lublin - piaski, albo wyprzedza na podwójnej ciągłej na trasie piaski - krasnystaw? Gdzie w kodeksie albo w jakiej ustawie jest napisane, że można tak jeździć? A przypominam, że pojazd uprzywilejowanym jest pojazd poruszający się:

Pojazdy uprzywilejowane wysyłają odpowiednie sygnały:

* świetlne sygnały przerywane (błyskowe) ustalonego koloru (zazwyczaj niebieskiego lub czerwonego), w Polsce obowiązkowo koloru niebieskiego - czerwony w zasadzie przeznaczony jest tylko do jazdy w kolumnie.
* dźwiękowe sygnały o zmiennym tonie.

Tak więc pojazd nie oznakowany policji łamie przepisy tak samo jak każdy inny uczestnik ruchu drogowego. A często żeby mieć dobry film dla TVN albo na youtube jadą bardziej brawurowo o pojazdu, który właśnie nagrywają.

Uprzywilejowanym stają się dopiero po włączeniu sygnalizacji czyli jak już nagrają co mają nagrać, a często kręcą do oporu tłumacząc się potem, że wcześniej nie było możliwości zatrzymać pojazdu.

I teraz pytanie czy taki sposób radzenia sobie z przestępczością na drogach jest dobry?
To że nie doszło do żadnego poważnego wypadku z udziałem policji w nie oznakowanych radiowozach wynika z tego, że 99,9 % kierowców widząc szybko jadący pojazd w lusterku zjeżdża do prawej.
Ale kiedyś ktoś zjedzie, zgarnie pieszego z pobocza i odpowie za to, a nie policja która wymusza taką reakcję kierowcy.

Dla mnie jest to bezmyślne działanie.

Błędne koło ale bo i tak powiedzą, że nie mam racji ale na ekspresówkach gdzie nie łażą piesi jest o wiele mniej wypadków. Jak by były porządne drogi to wypadków by nie było. Jestem kierowcą zawodowym wiem co piszę!

Pozdrawiam!
I tak moim zdaniem nie oznakowane radiowozy są nie legalne. Podczas nagrywania nie jada na kogutach czyli są jak każdy uczestnik ruchu drogowego. Jakim prawem jakaś srebrna vectra jedzie 180 trasa lublin - piaski, albo wyprzedza na podwójnej ciągłej na trasie piaski - krasnystaw? Gdzie w kodeksie albo w jakiej ustawie jest napisane, że można tak jeździć? A przypominam, że pojazd uprzywilejowanym jest pojazd poruszający się:

Pojazdy uprzywilejowane wysyłają odpowiednie sygnały:

* świetlne sygnały przerywane (błys... rozwiń
Avatar
Henio GSF / 26 sierpnia 2009 o 07:12
0
bb napisał:
Heniu wyobraz sobie, ze nie kazdy uciekajacy przed policja wariat na motorze to zwykly motocyklista, ktory nie chce placic za mandat. Niestety, ale zdarzaja sie tez grozni przestepcy. Nie wspomne o tym, ze i tak wiekszosc z was tzw. motocyklistow ma dla niepoznaki wygiete blachy. Policjant nie wie czy gosc nie zatrzymal sie bo chce po prostu uniknac mandatu, czy moze jest poszukiwanym przestepca i stad ucieka. Zatem Ty pomysl, zanim cos napiszesz. Piekny by byl swiat jesli na motocyklach jezdziliby tylko zwykli motocyklisci- jak chcesz Ty myslec.

wiesz masz rację z tymi przestępcami... nie pomyślałem o tym.
ps. ja nie mam wygiętych blach choć lubie czasem sobie szybciej pośmigać.

wiesz masz rację z tymi przestępcami... nie pomyślałem o tym.
ps. ja nie mam wygiętych blach choć lubie czasem sobie szybciej pośmigać. rozwiń
Avatar
bb / 25 sierpnia 2009 o 14:35
0
Henio GSF napisał:
Czy Ty wogóle trochę myślisz? po co wogóle gonić za motocyklistą skoro maja nagrany film na którym widać jego rejestrację?


Heniu wyobraz sobie, ze nie kazdy uciekajacy przed policja wariat na motorze to zwykly motocyklista, ktory nie chce placic za mandat. Niestety, ale zdarzaja sie tez grozni przestepcy. Nie wspomne o tym, ze i tak wiekszosc z was tzw. motocyklistow ma dla niepoznaki wygiete blachy. Policjant nie wie czy gosc nie zatrzymal sie bo chce po prostu uniknac mandatu, czy moze jest poszukiwanym przestepca i stad ucieka. Zatem Ty pomysl, zanim cos napiszesz. Piekny by byl swiat jesli na motocyklach jezdziliby tylko zwykli motocyklisci- jak chcesz Ty myslec.


Heniu wyobraz sobie, ze nie kazdy uciekajacy przed policja wariat na motorze to zwykly motocyklista, ktory nie chce placic za mandat. Niestety, ale zdarzaja sie tez grozni przestepcy. Nie wspomne o tym, ze i tak wiekszosc z was tzw. motocyklistow ma dla niepoznaki wygiete blachy. Policjant nie wie czy gosc nie zatrzymal sie bo chce po prostu uniknac mandatu, czy moze jest poszukiwanym przestepca i stad ucieka. Zatem Ty pomysl, zanim cos napiszesz. Piekny by byl swiat jesli na motocyklach jezdziliby tylko zwykli mo... rozwiń
Avatar
marecki / 25 sierpnia 2009 o 12:29
0
miki napisał:
oże sam sobie poczytaj Od kiedy manewr wymijania wymaga przekraczania linii ciągłej - hm no chyba że ktoś koniecznie chce to przekracza . A tak a`propos wiesz chociaż co to jest wymijanie ??? bo chyba tak samo jak redaktorek mylisz to z wyprzedzaniem - następnym razem czytaj tekst ze zrozumieniem .

wYMIJAŁ SIĘ Z JADĄCYM Z NAPRZECIWKA I W TYM CZASIE WYPRZEDZAŁ , PRZEKRACZAJĄC P[ODWÓJNĄ .Naucz się ty człeku czytać ze zrozumieniem , a jak nie to spokojnie obejrzyj materiał jeszcze raz i zapraszam do lektury ;(
ię ty człeku czytać ze zrozumieniem , a jak nie to spokojnie obejrzyj materiał jeszcze raz i zapraszam do lektury ;( rozwiń
Avatar
Adek / 25 sierpnia 2009 o 12:28
0
Henio GSF napisał:
Czy Ty wogóle trochę myślisz? po co wogóle gonić za motocyklistą skoro maja nagrany film na którym widać jego rejestrację?

jest w tym troche prawdy bo sam widziałem w tamtym roku na żywo taki pościg. Motocyklem kolo sobie ostro śmigał między samochodami a za nim suneli jak na oślep pączki w sreberku pakując się czasem na czołówki i ogólnie robiąc ogromne zagrożenie na drodze. Nie którzy kierowcy nie wiedzą jak się zachować w takiej sytuacji i dochodzi do groźnych sytuacji na szosie gdy sreberko się wpycha między samochody. Pączki to by sie cieszyły jakby do pościgów dostali spychacze to już wogole nie musieli by na nic zwracać uwagi tylko mknąć za swoją ofiarą i już w myślach widzieć siebie w blasku reflektorów i lamp błyskowych odbierającyh nagrodę na rzetelną pracę...

jest w tym troche prawdy bo sam widziałem w tamtym roku na żywo taki pościg. Motocyklem kolo sobie ostro śmigał między samochodami a za nim suneli jak na oślep pączki w sreberku pakując się czasem na czołówki i ogólnie robiąc ogromne zagrożenie na drodze. Nie którzy kierowcy nie wiedzą jak się zachować w takiej sytuacji i dochodzi do groźnych sytuacji na szosie gdy sreberko się wpycha między samochody. Pączki to by sie cieszyły jakby do pościgów dostali spychacze to już wogole nie musieli by na nic zwracać uwagi tylko mkn... rozwiń
Avatar
Henio GSF / 25 sierpnia 2009 o 12:22
0
bb napisał:
Dobre sobie:)
1. A jak wyobrazasz sobie zatrzymanie, to ja nie bardzo rozumiem?? Mieli sie deb***owi rzucic na szyję w trakcie jazdy?
2. Kiedy wy w koncu zaczniecie myslec, ze jezdnia to nie tor wyscigiwy?

Szacun dla Policji za udana akcje!


Czy Ty wogóle trochę myślisz? po co wogóle gonić za motocyklistą skoro maja nagrany film na którym widać jego rejestrację?
Avatar
bb / 25 sierpnia 2009 o 12:12
0
Henio GSF napisał:
Jestem motocyklista od paru lat i zawsze bronie swoich kolegów ale w tym przypadku muszę powiedzieć że ten koleś był nie do końca normalny.... Jak można uciekać przed policją żeby nie dostać mandatu?! Przeciez i tak mają już jego numery rejestracyjne a po za tym każda taka ucieczka kończy się w najlepszym wypadku zatrzymaniem.
Chłopaki nie psujcie dobrego imienia motocyklistów i pomyślcie 5 razy zanim zechcecie uciekać...
A co do policji to po:
1. nie rozumiem czym tu się chwalić skoro koleś sam się zatrzymał???!!!
2. kiedy w końcu policja zacznie myśleć i odpuści pościgi za motocyklistami. Przecież conajmniej 200% większe zagrożenie sparawiają oni sami goniąc motocyklistę tymi swoimi miśkowozami.


Dobre sobie:)
1. A jak wyobrazasz sobie zatrzymanie, to ja nie bardzo rozumiem?? Mieli sie deb***owi rzucic na szyję w trakcie jazdy?
2. Kiedy wy w koncu zaczniecie myslec, ze jezdnia to nie tor wyscigiwy?

Szacun dla Policji za udana akcje!


Dobre sobie:)
1. A jak wyobrazasz sobie zatrzymanie, to ja nie bardzo rozumiem?? Mieli sie deb***owi rzucic na szyję w trakcie jazdy?
2. Kiedy wy w koncu zaczniecie myslec, ze jezdnia to nie tor wyscigiwy?

Szacun dla Policji za udana akcje! rozwiń
Avatar
Henio GSF / 25 sierpnia 2009 o 06:49
0
Jestem motocyklista od paru lat i zawsze bronie swoich kolegów ale w tym przypadku muszę powiedzieć że ten koleś był nie do końca normalny.... Jak można uciekać przed policją żeby nie dostać mandatu?! Przeciez i tak mają już jego numery rejestracyjne a po za tym każda taka ucieczka kończy się w najlepszym wypadku zatrzymaniem.
Chłopaki nie psujcie dobrego imienia motocyklistów i pomyślcie 5 razy zanim zechcecie uciekać...
A co do policji to po:
1. nie rozumiem czym tu się chwalić skoro koleś sam się zatrzymał???!!!
2. kiedy w końcu policja zacznie myśleć i odpuści pościgi za motocyklistami. Przecież conajmniej 200% większe zagrożenie sparawiają oni sami goniąc motocyklistę tymi swoimi miśkowozami.
Jestem motocyklista od paru lat i zawsze bronie swoich kolegów ale w tym przypadku muszę powiedzieć że ten koleś był nie do końca normalny.... Jak można uciekać przed policją żeby nie dostać mandatu?! Przeciez i tak mają już jego numery rejestracyjne a po za tym każda taka ucieczka kończy się w najlepszym wypadku zatrzymaniem.
Chłopaki nie psujcie dobrego imienia motocyklistów i pomyślcie 5 razy zanim zechcecie uciekać...
A co do policji to po:
1. nie rozumiem czym tu się chwalić skoro koleś sam się zatrzymał???!&#... rozwiń
Avatar
miki / 24 sierpnia 2009 o 23:10
0
marecki napisał:
Głupoty to Ty człeku bez wiedzy piszesz- podwójnej nie wolno przekroczyć ani przy wymijaniu , ani wyprzedzaniu i ...... , z wyjątkiem , ale poczytaj sobie KRD - jak wiesz co to jest. :)C4D

oże sam sobie poczytaj Od kiedy manewr wymijania wymaga przekraczania linii ciągłej - hm no chyba że ktoś koniecznie chce to przekracza . A tak a`propos wiesz chociaż co to jest wymijanie ??? bo chyba tak samo jak redaktorek mylisz to z wyprzedzaniem - następnym razem czytaj tekst ze zrozumieniem .

oże sam sobie poczytaj Od kiedy manewr wymijania wymaga przekraczania linii ciągłej - hm no chyba że ktoś koniecznie chce to przekracza . A tak a`propos wiesz chociaż co to jest wymijanie ??? bo chyba tak samo jak redaktorek mylisz to z wyprzedzaniem - następnym razem czytaj tekst ze zrozumieniem . rozwiń
Avatar
~szypka80~ / 1 kwietnia 2010 o 15:40
0
Ponad 200 km/h, tyle wykroczeń, ucieczka przed policją i taki mały mandat i tak mało punktów?? Koleś pewnie miał szerokie plecy, bo "normalne" mandaty są o wiele większe. Za samo przekroczenie prędkości powinien dostać 10 pkt i 500 zł. A ponoć punkty karne brane są pod uwagę zgodnie z taryfikatorem i nie można "negocjować" ich liczby... Bezsens!
Avatar
~Kierowca~ / 3 lutego 2010 o 00:58
0
I tak moim zdaniem nie oznakowane radiowozy są nie legalne. Podczas nagrywania nie jada na kogutach czyli są jak każdy uczestnik ruchu drogowego. Jakim prawem jakaś srebrna vectra jedzie 180 trasa lublin - piaski, albo wyprzedza na podwójnej ciągłej na trasie piaski - krasnystaw? Gdzie w kodeksie albo w jakiej ustawie jest napisane, że można tak jeździć? A przypominam, że pojazd uprzywilejowanym jest pojazd poruszający się:

Pojazdy uprzywilejowane wysyłają odpowiednie sygnały:

* świetlne sygnały przerywane (błyskowe) ustalonego koloru (zazwyczaj niebieskiego lub czerwonego), w Polsce obowiązkowo koloru niebieskiego - czerwony w zasadzie przeznaczony jest tylko do jazdy w kolumnie.
* dźwiękowe sygnały o zmiennym tonie.

Tak więc pojazd nie oznakowany policji łamie przepisy tak samo jak każdy inny uczestnik ruchu drogowego. A często żeby mieć dobry film dla TVN albo na youtube jadą bardziej brawurowo o pojazdu, który właśnie nagrywają.

Uprzywilejowanym stają się dopiero po włączeniu sygnalizacji czyli jak już nagrają co mają nagrać, a często kręcą do oporu tłumacząc się potem, że wcześniej nie było możliwości zatrzymać pojazdu.

I teraz pytanie czy taki sposób radzenia sobie z przestępczością na drogach jest dobry?
To że nie doszło do żadnego poważnego wypadku z udziałem policji w nie oznakowanych radiowozach wynika z tego, że 99,9 % kierowców widząc szybko jadący pojazd w lusterku zjeżdża do prawej.
Ale kiedyś ktoś zjedzie, zgarnie pieszego z pobocza i odpowie za to, a nie policja która wymusza taką reakcję kierowcy.

Dla mnie jest to bezmyślne działanie.

Błędne koło ale bo i tak powiedzą, że nie mam racji ale na ekspresówkach gdzie nie łażą piesi jest o wiele mniej wypadków. Jak by były porządne drogi to wypadków by nie było. Jestem kierowcą zawodowym wiem co piszę!

Pozdrawiam!
I tak moim zdaniem nie oznakowane radiowozy są nie legalne. Podczas nagrywania nie jada na kogutach czyli są jak każdy uczestnik ruchu drogowego. Jakim prawem jakaś srebrna vectra jedzie 180 trasa lublin - piaski, albo wyprzedza na podwójnej ciągłej na trasie piaski - krasnystaw? Gdzie w kodeksie albo w jakiej ustawie jest napisane, że można tak jeździć? A przypominam, że pojazd uprzywilejowanym jest pojazd poruszający się:

Pojazdy uprzywilejowane wysyłają odpowiednie sygnały:

* świetlne sygnały przerywane (błys... rozwiń
Avatar
Henio GSF / 26 sierpnia 2009 o 07:12
0
bb napisał:
Heniu wyobraz sobie, ze nie kazdy uciekajacy przed policja wariat na motorze to zwykly motocyklista, ktory nie chce placic za mandat. Niestety, ale zdarzaja sie tez grozni przestepcy. Nie wspomne o tym, ze i tak wiekszosc z was tzw. motocyklistow ma dla niepoznaki wygiete blachy. Policjant nie wie czy gosc nie zatrzymal sie bo chce po prostu uniknac mandatu, czy moze jest poszukiwanym przestepca i stad ucieka. Zatem Ty pomysl, zanim cos napiszesz. Piekny by byl swiat jesli na motocyklach jezdziliby tylko zwykli motocyklisci- jak chcesz Ty myslec.

wiesz masz rację z tymi przestępcami... nie pomyślałem o tym.
ps. ja nie mam wygiętych blach choć lubie czasem sobie szybciej pośmigać.

wiesz masz rację z tymi przestępcami... nie pomyślałem o tym.
ps. ja nie mam wygiętych blach choć lubie czasem sobie szybciej pośmigać. rozwiń
Avatar
bb / 25 sierpnia 2009 o 14:35
0
Henio GSF napisał:
Czy Ty wogóle trochę myślisz? po co wogóle gonić za motocyklistą skoro maja nagrany film na którym widać jego rejestrację?


Heniu wyobraz sobie, ze nie kazdy uciekajacy przed policja wariat na motorze to zwykly motocyklista, ktory nie chce placic za mandat. Niestety, ale zdarzaja sie tez grozni przestepcy. Nie wspomne o tym, ze i tak wiekszosc z was tzw. motocyklistow ma dla niepoznaki wygiete blachy. Policjant nie wie czy gosc nie zatrzymal sie bo chce po prostu uniknac mandatu, czy moze jest poszukiwanym przestepca i stad ucieka. Zatem Ty pomysl, zanim cos napiszesz. Piekny by byl swiat jesli na motocyklach jezdziliby tylko zwykli motocyklisci- jak chcesz Ty myslec.


Heniu wyobraz sobie, ze nie kazdy uciekajacy przed policja wariat na motorze to zwykly motocyklista, ktory nie chce placic za mandat. Niestety, ale zdarzaja sie tez grozni przestepcy. Nie wspomne o tym, ze i tak wiekszosc z was tzw. motocyklistow ma dla niepoznaki wygiete blachy. Policjant nie wie czy gosc nie zatrzymal sie bo chce po prostu uniknac mandatu, czy moze jest poszukiwanym przestepca i stad ucieka. Zatem Ty pomysl, zanim cos napiszesz. Piekny by byl swiat jesli na motocyklach jezdziliby tylko zwykli mo... rozwiń
Avatar
marecki / 25 sierpnia 2009 o 12:29
0
miki napisał:
oże sam sobie poczytaj Od kiedy manewr wymijania wymaga przekraczania linii ciągłej - hm no chyba że ktoś koniecznie chce to przekracza . A tak a`propos wiesz chociaż co to jest wymijanie ??? bo chyba tak samo jak redaktorek mylisz to z wyprzedzaniem - następnym razem czytaj tekst ze zrozumieniem .

wYMIJAŁ SIĘ Z JADĄCYM Z NAPRZECIWKA I W TYM CZASIE WYPRZEDZAŁ , PRZEKRACZAJĄC P[ODWÓJNĄ .Naucz się ty człeku czytać ze zrozumieniem , a jak nie to spokojnie obejrzyj materiał jeszcze raz i zapraszam do lektury ;(
ię ty człeku czytać ze zrozumieniem , a jak nie to spokojnie obejrzyj materiał jeszcze raz i zapraszam do lektury ;( rozwiń
Avatar
Adek / 25 sierpnia 2009 o 12:28
0
Henio GSF napisał:
Czy Ty wogóle trochę myślisz? po co wogóle gonić za motocyklistą skoro maja nagrany film na którym widać jego rejestrację?

jest w tym troche prawdy bo sam widziałem w tamtym roku na żywo taki pościg. Motocyklem kolo sobie ostro śmigał między samochodami a za nim suneli jak na oślep pączki w sreberku pakując się czasem na czołówki i ogólnie robiąc ogromne zagrożenie na drodze. Nie którzy kierowcy nie wiedzą jak się zachować w takiej sytuacji i dochodzi do groźnych sytuacji na szosie gdy sreberko się wpycha między samochody. Pączki to by sie cieszyły jakby do pościgów dostali spychacze to już wogole nie musieli by na nic zwracać uwagi tylko mknąć za swoją ofiarą i już w myślach widzieć siebie w blasku reflektorów i lamp błyskowych odbierającyh nagrodę na rzetelną pracę...

jest w tym troche prawdy bo sam widziałem w tamtym roku na żywo taki pościg. Motocyklem kolo sobie ostro śmigał między samochodami a za nim suneli jak na oślep pączki w sreberku pakując się czasem na czołówki i ogólnie robiąc ogromne zagrożenie na drodze. Nie którzy kierowcy nie wiedzą jak się zachować w takiej sytuacji i dochodzi do groźnych sytuacji na szosie gdy sreberko się wpycha między samochody. Pączki to by sie cieszyły jakby do pościgów dostali spychacze to już wogole nie musieli by na nic zwracać uwagi tylko mkn... rozwiń
Avatar
Henio GSF / 25 sierpnia 2009 o 12:22
0
bb napisał:
Dobre sobie:)
1. A jak wyobrazasz sobie zatrzymanie, to ja nie bardzo rozumiem?? Mieli sie deb***owi rzucic na szyję w trakcie jazdy?
2. Kiedy wy w koncu zaczniecie myslec, ze jezdnia to nie tor wyscigiwy?

Szacun dla Policji za udana akcje!


Czy Ty wogóle trochę myślisz? po co wogóle gonić za motocyklistą skoro maja nagrany film na którym widać jego rejestrację?
Avatar
bb / 25 sierpnia 2009 o 12:12
0
Henio GSF napisał:
Jestem motocyklista od paru lat i zawsze bronie swoich kolegów ale w tym przypadku muszę powiedzieć że ten koleś był nie do końca normalny.... Jak można uciekać przed policją żeby nie dostać mandatu?! Przeciez i tak mają już jego numery rejestracyjne a po za tym każda taka ucieczka kończy się w najlepszym wypadku zatrzymaniem.
Chłopaki nie psujcie dobrego imienia motocyklistów i pomyślcie 5 razy zanim zechcecie uciekać...
A co do policji to po:
1. nie rozumiem czym tu się chwalić skoro koleś sam się zatrzymał???!!!
2. kiedy w końcu policja zacznie myśleć i odpuści pościgi za motocyklistami. Przecież conajmniej 200% większe zagrożenie sparawiają oni sami goniąc motocyklistę tymi swoimi miśkowozami.


Dobre sobie:)
1. A jak wyobrazasz sobie zatrzymanie, to ja nie bardzo rozumiem?? Mieli sie deb***owi rzucic na szyję w trakcie jazdy?
2. Kiedy wy w koncu zaczniecie myslec, ze jezdnia to nie tor wyscigiwy?

Szacun dla Policji za udana akcje!


Dobre sobie:)
1. A jak wyobrazasz sobie zatrzymanie, to ja nie bardzo rozumiem?? Mieli sie deb***owi rzucic na szyję w trakcie jazdy?
2. Kiedy wy w koncu zaczniecie myslec, ze jezdnia to nie tor wyscigiwy?

Szacun dla Policji za udana akcje! rozwiń
Avatar
Henio GSF / 25 sierpnia 2009 o 06:49
0
Jestem motocyklista od paru lat i zawsze bronie swoich kolegów ale w tym przypadku muszę powiedzieć że ten koleś był nie do końca normalny.... Jak można uciekać przed policją żeby nie dostać mandatu?! Przeciez i tak mają już jego numery rejestracyjne a po za tym każda taka ucieczka kończy się w najlepszym wypadku zatrzymaniem.
Chłopaki nie psujcie dobrego imienia motocyklistów i pomyślcie 5 razy zanim zechcecie uciekać...
A co do policji to po:
1. nie rozumiem czym tu się chwalić skoro koleś sam się zatrzymał???!!!
2. kiedy w końcu policja zacznie myśleć i odpuści pościgi za motocyklistami. Przecież conajmniej 200% większe zagrożenie sparawiają oni sami goniąc motocyklistę tymi swoimi miśkowozami.
Jestem motocyklista od paru lat i zawsze bronie swoich kolegów ale w tym przypadku muszę powiedzieć że ten koleś był nie do końca normalny.... Jak można uciekać przed policją żeby nie dostać mandatu?! Przeciez i tak mają już jego numery rejestracyjne a po za tym każda taka ucieczka kończy się w najlepszym wypadku zatrzymaniem.
Chłopaki nie psujcie dobrego imienia motocyklistów i pomyślcie 5 razy zanim zechcecie uciekać...
A co do policji to po:
1. nie rozumiem czym tu się chwalić skoro koleś sam się zatrzymał???!&#... rozwiń
Avatar
miki / 24 sierpnia 2009 o 23:10
0
marecki napisał:
Głupoty to Ty człeku bez wiedzy piszesz- podwójnej nie wolno przekroczyć ani przy wymijaniu , ani wyprzedzaniu i ...... , z wyjątkiem , ale poczytaj sobie KRD - jak wiesz co to jest. :)C4D

oże sam sobie poczytaj Od kiedy manewr wymijania wymaga przekraczania linii ciągłej - hm no chyba że ktoś koniecznie chce to przekracza . A tak a`propos wiesz chociaż co to jest wymijanie ??? bo chyba tak samo jak redaktorek mylisz to z wyprzedzaniem - następnym razem czytaj tekst ze zrozumieniem .

oże sam sobie poczytaj Od kiedy manewr wymijania wymaga przekraczania linii ciągłej - hm no chyba że ktoś koniecznie chce to przekracza . A tak a`propos wiesz chociaż co to jest wymijanie ??? bo chyba tak samo jak redaktorek mylisz to z wyprzedzaniem - następnym razem czytaj tekst ze zrozumieniem . rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 28

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pies służbowy zatrzymał się przy bagażniku auta. W środku były trzy słoiki

Pies służbowy zatrzymał się przy bagażniku auta. W środku były trzy słoiki 0 2

Z posiadanych przez policjantów informacji wynikało, że 20-letni mieszkaniec Łęcznej może posiadać narkotyki.

7 pytań, które pomaga zbudować markę

7 pytań, które pomaga zbudować markę 0 0

Wojewoda lubelski mówił o Marszu Równości jako promowaniu „zboczeń, dewiacji i wynaturzeń”. Sprawa wróci do sądu

Wojewoda lubelski mówił o Marszu Równości jako promowaniu „zboczeń, dewiacji i wynaturzeń”. Sprawa wróci do sądu 4 4

Wojewoda lubelski wróci na ławę oskarżonych. Przemysław Czarnek mówił o Marszu Równości jako promowaniu „zboczeń, dewiacji i wynaturzeń”.

Festiwal Kultury Ukraińskiej "Ukraina w Centrum Lublina" [program]
22 listopada 2018, 17:00

Festiwal Kultury Ukraińskiej "Ukraina w Centrum Lublina" [program] 0 0

Co Gdzie Kiedy. Już po raz 11. w Lublinie zorganizowany zostanie Festiwal Kultury Ukraińskiej Ukraina w Centrum Lublina. W tym roku Fundacja Kultury Duchowej Pogranicza zaprasza w dniach 22-25 listopada.

Centrum handlowe to znacznie więcej niż sklepy

Centrum handlowe to znacznie więcej niż sklepy 0

Rozmowa z Jackiem Garbaczewskim, dyrektorem SKENDE.

Na ul. Narutowicza w Lublinie zobaczył zataczającą się kobietę z wózkiem

Na ul. Narutowicza w Lublinie zobaczył zataczającą się kobietę z wózkiem 9 5

Zataczającą się z wózkiem kobietę, zauważył w centrum Lublina przechodzień i poinformował o tym policjantów.

Samochód kierowcy Taxify odjechał na lawecie. Jeśli nie zapłaci kary, zostanie zlicytowany

Samochód kierowcy Taxify odjechał na lawecie. Jeśli nie zapłaci kary, zostanie zlicytowany 35 5

Piątkowo-sobotnia noc zaowocowała kolejnymi kontrolami kierowców wykonujących przewozy za pośrednictwem aplikacji Taxify. Jedno z aut odjechało na lawecie.

Pasja, jaką jest wędkarstwo

Pasja, jaką jest wędkarstwo 0 0

Wędkowanie nie powinno nikogo dziwić, jeśli znajdzie stałe miejsce wśród zainteresowań współczesnych facetów. Niemniej jednak, w obecnych czasach wiele kobiet, odkrywa w nim swoją naturę. Pasjonaci to naprawdę pełne życia i zawziętości osoby, które poświęcić dla wędkarstwa są w stanie wiele. Co kieruje hobbystami, że pomimo niesprzyjających warunków i licznych obowiązków, znajdują czas na wodne przygody i łowiska?

Ślisko na drogach. Straciła panowanie nad oplem, uderzyła w volkswagena

Ślisko na drogach. Straciła panowanie nad oplem, uderzyła w volkswagena 0 3

Do wypadku doszło w niedzielę około godz. 23:30 w miejscowości Bogdanka.

Zmiana warty w gminach powiatu puławskiego. Terminy pierwszych sesji

Zmiana warty w gminach powiatu puławskiego. Terminy pierwszych sesji 1 6

W tym tygodniu dojdzie do zaprzysiężenia wybranych w ostatnich wyborach radnych nowej kadencji oraz wójtów, burmistrzów i prezydenta. Pierwsze uroczyste sesje w gminach powiatu puławskiego odbędą się w Kurowie, Janowcu i Kazimierzu Dolnym. Jako ostatni zaprzysiężenie złoży nowy samorząd w Baranowie.

Kombucha - dlaczego warto ją pić?

Kombucha - dlaczego warto ją pić? 0 0

Kombucha, inaczej grzyb herbaciany. Na jego bazie przygotowuje się napój z kombuchy. Jego właściwości lecznicze są od wieków wykorzystywane w medycynie naturalnej. Napój z kombuchy jest polecany na prawie wszystkie schorzenia, jako eliksir życia i uniwersalny środek leczniczy.

Po awarii wodociągu mieszkańcy zostali odcięci od wody. "Sklepy pozamykane, nie podstawili nawet beczkowozu"
Alarm 24

Po awarii wodociągu mieszkańcy zostali odcięci od wody. "Sklepy pozamykane, nie podstawili nawet beczkowozu" 4 4

W Siedliszczu (pow. chełmski) już w sobotę doszło do awarii głównej magistrali tamtejszego wodociągu. Nasz Czytelnik z tej miejscowości ma żal do władz gminy, że przez całą niedzielę niczego w tej sprawie nie zrobiły.

Paweł Oponowicz (trener Granicy Terespol): Jest lekki niedosyt

Paweł Oponowicz (trener Granicy Terespol): Jest lekki niedosyt 1 0

Rozmowa z Pawłem Oponowiczem, trenerem Granicy Terespol, beniaminka zajmującego na półmetku rozgrywek czwartą pozycję w bialskiej klasie okręgowej

Jeśli nie widzisz, nie tak łatwo zrozumieć co to jest komiks. Lubelska inicjatywa to jedyna taka w Polsce
Magazyn

Jeśli nie widzisz, nie tak łatwo zrozumieć co to jest komiks. Lubelska inicjatywa to jedyna taka w Polsce 0 0

Dziesięciolecie działalności świętuje w tym roku lubelska Wypożyczalnia Książek Dotykowych. To jedyna taka inicjatywa w Polsce, dzięki której na buziach niewidomych i niedowidzących dzieci ukazuje się najpiękniejszy uśmiech wywołany kontaktem z ilustrowaną książką.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.