Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

18 kwietnia 2012 r.
11:21
Edytuj ten wpis

Tak będzie wyglądać Galeria Echo w Lublinie (zdjęcia)

Autor: Zdjęcie autora łm
0 37 A A

200 sklepów, 9 sal kinowych, fitness, kręgielnia i... 1200 miejsc pracy. Galeria na górkach czechowskich ma powstać w październiku 2014. Jako pierwsi prezentujemy, jak będzie wyglądać.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Komentarze 37

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
tyż chłop / 20 kwietnia 2012 o 15:43
0
Przykro to mówić, ale w tym kraju prawie wszędzie mordowali gdzieś Polaków. Na ulicach, skwerach, w dolinkach rzecznych, zagajnikach. Ale miasto się powieksza, nie można z niego zrobić jednego wielkiego cmentarza. Gdyby tak myśleć to Warszawy by nie odbudowano, bo lewobrzezna to jeno wielkie miejsce kaźni. Upamiętnić godnie i żyć dalej.
Avatar
chłop / 20 kwietnia 2012 o 10:54
0
Tak! Cieszycie się z nowej galeri??
Ale czy wiecie co się działo na tych Górkach Czechowskich? Tam mordowali polaków a teraz będzie galeria... kraj złodzieji i korupcji..
Avatar
były student / 20 kwietnia 2012 o 08:27
0
[quote name='profes' timestamp='1334745395' post='622621']
o przepraszam ja jestem sznaujacym sie studentem i nie bede pracowal w jakims sklepiku nie po to chodze na studia ! a gdzie jakies centra biznesowe w ktorych dostane prace zgodna z moimi umiejetnosciami ktore nabywalem przez 4 lata studiow?
[/quote]
Typowy student - mnie się należy bo skończyłem studia i jestem magistrem. Umiejętności i kompetencję to ty może kiedyś nabędziesz jak na razie to masz albo i nie wiedzę.
Avatar
dziat z fioletovymi uszami / 19 kwietnia 2012 o 15:00
0
Oj tak,tak... Felicity już wybudowany -teraz pora na Echo
Avatar
itp / 18 kwietnia 2012 o 22:24
0
[quote name='Programista' timestamp='1334749197' post='622640']
Piszą, że będą nowe miejsca pracy, ale

- po pierwsze: Większość będzie nisko płatna.

- po drugie: Taka praca w galerii nie przyczynia się do wzbogacania lokalnej społeczności, ponieważ nic nie jest wytwarzane, co można sprzedać do innych regionów, nie są ściągane pieniądze. Mamy do czynienia z sytuacją odwrotną: pieniądze będą z regionu wysysane.

Region będzie sie rozwijał, jeżeli będą powstawać miejsca pracy, których wytwory albo usługi będą sprzedawane na zewnątrz a w zamian za to będą tu napływać środki finansowe. Pozytywne przykłady, to: firmy infromatyczne, Świdnik, Lubella, Solidarność (ta czekoladkowa). Takie firmy trzeba wspierać a nie kolejne galerie.
[/quote]

Świdnik - włoski, Lubella należy do Maspexu (Wadowice) a Solidarność też idzie na sprzedaż
[quote name='Programista' timestamp='1334749197' post='622640']
Piszą, że będą nowe miejsca pracy, ale

- po pierwsze: Większość będzie nisko płatna.

- po drugie: Taka praca w galerii nie przyczynia się do wzbogacania lokalnej społeczności, ponieważ nic nie jest wytwarzane, co można sprzedać do innych regionów, nie są ściągane pieniądze. Mamy do czynienia z sytuacją odwrotną: pieniądze będą z regionu wysysane.

Region będzie sie rozwijał, jeżeli będą powstawać miejsca pracy... rozwiń
Avatar
marianoitaliano / 18 kwietnia 2012 o 21:14
0
[quote name='Mario' timestamp='1334775077' post='622753']
Trochę racji ale... Dzięki Żukowi mamy wiele inwestycji i hasło, że jak ustąpi Żuk i jego ekipa to będą inwestycje. Gdyby Żuk był prezydentem przez okres 2 kadencji Pruszkowskiego i Wasilewskiego to teraz bylibyśmy drugim Wrocławiem. A co do lotniska to zaskoczę cię bo będzie ILS. Więcej prawdy w tym co piszesz.
[/quote]
Jeżeli to prawda z tym ILSem to super. Opierałem się na doniesieniach prasowych. Natomiast Żuk - owszem - nie można odmawiać mu profesjonalizmu w działaniu i wysokich kompetencji, jednak procesy decyzyjne w ratuszu trwają zbyt długo. Sprawy dotyczące inwestycji wleką się od jednego wydziału urzędu miasta do drugiego i nie są załatwiane na czas. Zresztą - nie dotyczy to tylko inwestycji, ale w zasadzie wszystkich spraw. W mojej ocenie ekipa Żuka zbyt wiele uwagi poświęca różnego rodzaju planom, ekspertyzom, opiniom, a zbyt mało na realne działanie. Zeby nie być gołosłownym wystarczy przytoczyć przykłady podzamcza, okolic dworca pkp, spraw bieżącego utrzymania miasta. Co do poprzedników prezydenta Żuka istotnie masz rację - okresy rządów Pruszkowskiego i Wasilewskiego można uznać za zmarnowane - jeden nic nie robił, drugi za bardzo zadłużył miasto.

Tak czy owak, uważam, że kazde inwestycje w Lublinie - obojętnie czy w handlu czy przemyśle powinny być mile widziane;)
[quote name='Mario' timestamp='1334775077' post='622753']
Trochę racji ale... Dzięki Żukowi mamy wiele inwestycji i hasło, że jak ustąpi Żuk i jego ekipa to będą inwestycje. Gdyby Żuk był prezydentem przez okres 2 kadencji Pruszkowskiego i Wasilewskiego to teraz bylibyśmy drugim Wrocławiem. A co do lotniska to zaskoczę cię bo będzie ILS. Więcej prawdy w tym co piszesz.
[/quote]
Jeżeli to prawda z tym ILSem to super. Opierałem się na doniesieniach prasowych. Natomiast Żuk - owszem - nie można odmawiać... rozwiń
Avatar
Mario / 18 kwietnia 2012 o 20:51
0
[quote name='marianoitaliano' timestamp='1334769391' post='622727']
Widze, ze jak większosć nie ogarniasz tematu. Fakty są takie, że nie ma chętnych do postawienia zakładów produkcyjnych w Lublinie. Nie ma i prawdopodobnie nie będzie przynajmniej do czasu aż ustąpi ekipa żuka, która blokuje wszelkie inwestycje. Piszesz - "wybudować jakiś zakład produkcyjny" - kto wybuduje zakład produkcyjny tutaj, w Lublinie, skoro w pobliskim Rzeszowie jest o niebo lepsza infrastruktura komunikacyjna (A4, obwodnica w ramach S19, linia kolejowa do Krakowa i do granicy z ukrainą Vmax 160 km/h, lotnisko z cargo oraz licznymi połączeniami) urzędnicy zabiegają o nowych inwestorów, a podstrefa ekonomiczna w Rzeszowie i pod Rzeszowem została utworzona znacznie wcześniej niz w Lublinie. Nawet wybudowanie S17 i lotniska niewiele zmieni, bo nie oszukujmy się - lotnisko będzie miało charakter bardziej regionalny niz międzynarodowy (bark cargo, brak ILS, planowana siatka połaczeń jest uboga) a S17 będzie raczej łącznikiem Lublina z Warszawą - A4 wraz z linią kolejową będące kluczowymi szlakami transportowymi wschód zachód mają o wiele większe znaczenie. W Rzeszowie jest znacznie lepszy klimat do inwestowania - głównie za sprawą doliny lotniczej, w Rzeszowie działają przedsiębiorstwa z indeksu WIG 20 jak choćby Asseco a i nastawienie urzędników jest diametralnie różne od lubelskich. Tymczasem do Lublina przychodzi inwestor który chce postawić dużą galerię handlową. Jak twoim zdaniem mają się zachować władze Lublina? Prawda jest taka, że Lublin jak na miasto studenckie, największe miasto wojewódzkie we wschodniej Polsce ma zbyt mało galerii handlowych, a należy także pamiętać, ze galerie handlowe to nie tylko sklepy ale takze przykłady ciekawej archiketkury, kina, hotele, domy aukcyjne, kluby fitnes, centra gastronomiczne i tak dalej i tak dalej. W Lublinie obecnie mamy dwie galerie handlowe z prawdziwego zdarzenia - Plaza i Olimp. Jak na 400 tysięczne miasto to niewiele. Kino w praktyce mamy jedno - CinemaCity w Plazie. Też słabo. Lublin usiłuje prezentować się jako miasto studenckie. Co Lublin może zaoferować studentom, którzy przyjezdzają tutaj na ogół z prowincji - z miast powiatowych czy gminnych? Galerie handlowe są dla młodzieży - czy nam się to podoba czy nie - miejscami rozrywki i odpoczynku i jeżeli chcemy przyciągnąć młodych do Lublina to galeria powinna zostać jak najszybciej wzniesiona.
[/quote]

Trochę racji ale... Dzięki Żukowi mamy wiele inwestycji i hasło, że jak ustąpi Żuk i jego ekipa to będą inwestycje. Gdyby Żuk był prezydentem przez okres 2 kadencji Pruszkowskiego i Wasilewskiego to teraz bylibyśmy drugim Wrocławiem. A co do lotniska to zaskoczę cię bo będzie ILS. Więcej prawdy w tym co piszesz.
[quote name='marianoitaliano' timestamp='1334769391' post='622727']
Widze, ze jak większosć nie ogarniasz tematu. Fakty są takie, że nie ma chętnych do postawienia zakładów produkcyjnych w Lublinie. Nie ma i prawdopodobnie nie będzie przynajmniej do czasu aż ustąpi ekipa żuka, która blokuje wszelkie inwestycje. Piszesz - "wybudować jakiś zakład produkcyjny" - kto wybuduje zakład produkcyjny tutaj, w Lublinie, skoro w pobliskim Rzeszowie jest o niebo lepsza infrastruktura komunikacyjna (A4, obwodnica w ... rozwiń
Avatar
ja / 18 kwietnia 2012 o 20:18
0
Nie wiem skąd się bierze mitologizowanie tych "zakładów produkcyjnych". Czy ludzie, którzy to piszą zdają sobie sprawę za jakie pieniądze tam się pracuje? Ja już wolę, żebyśmy się nie ścigali z Dalekim Wschodem jeśli chodzi o tanią siłę roboczą. Co z tego, że byłaby fabryka dajmy na to iphona na Czechowie, jakby się tam pracowało za parę dolarów dziennie czy podobna stawkę jak w Chinach.
Avatar
peter68 / 18 kwietnia 2012 o 20:00
0
A po co nam Aqua park? Tam co najwyżej możesz się popluskać. przecież jest w Lublinie spa orkana i baseny w Centrum Kongresowo-Reakreacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego...więc o co chodzi??Do Radomia często jeżdżę i uwierz, że ludzie tam mieszkający też ciągle narzekają, pomimo że jest tam więcej multikin i dwa aqua parki, więcej galerii handlowych a nie mają oni dobrej i licznej kadry naukowej. Jest tam jedynie jedna państwowa uczelnia, plasuje się dalej od uczelni lubelskich w rankingu. Radom więc nie może równać się z Lublinem, przynajmniej w niektórych kwestiach..u nas też będą te wszystkie obiekty rekreacyjne, ale fakt, że powstają one w Lublinie bardzo powoli, a wiele inwestycji komercyjnych jest po prostu blokowanych przez władze Koziego Grodu. Jest w tym trochę racji, ale nie narzekajmy!! Lublin ma duży potencjał ludzki....choć pod względem infrastruktury dla zwykłych ludzi jest tu na razie słabo. Wierzę jednak, że i z tym będzie lepiej, a Lublin dorówna kiedyś zachodniej Polsce, bo w pełni jako miasto z takim potencjałem intelektualnym na to zasługuje.
A po co nam Aqua park? Tam co najwyżej możesz się popluskać. przecież jest w Lublinie spa orkana i baseny w Centrum Kongresowo-Reakreacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego...więc o co chodzi??Do Radomia często jeżdżę i uwierz, że ludzie tam mieszkający też ciągle narzekają, pomimo że jest tam więcej multikin i dwa aqua parki, więcej galerii handlowych a nie mają oni dobrej i licznej kadry naukowej. Jest tam jedynie jedna państwowa uczelnia, plasuje się dalej od uczelni lubelskich w rankingu. Radom więc nie może równać się z Lublinem, przynajmn... rozwiń
Avatar
marianoitaliano / 18 kwietnia 2012 o 19:16
0
[quote name='klio' timestamp='1334748795' post='622638']
AJ WAJ , Tylko handelek i handelek. Wybudować jakiś zakład produkcyjny. Tego nikomu się nie chce. Tylko handelek. Mam nadzieję, że kiedyś te wszystkie stodoły będą stały puste i samoistnie się zawalą.
Ponadto najpierw budowa bezkolizyjnego skrzyżowania dopiero budowa sklepiku!!!!!
[/quote]
Widze, ze jak większosć nie ogarniasz tematu. Fakty są takie, że nie ma chętnych do postawienia zakładów produkcyjnych w Lublinie. Nie ma i prawdopodobnie nie będzie przynajmniej do czasu aż ustąpi ekipa żuka, która blokuje wszelkie inwestycje. Piszesz - "wybudować jakiś zakład produkcyjny" - kto wybuduje zakład produkcyjny tutaj, w Lublinie, skoro w pobliskim Rzeszowie jest o niebo lepsza infrastruktura komunikacyjna (A4, obwodnica w ramach S19, linia kolejowa do Krakowa i do granicy z ukrainą Vmax 160 km/h, lotnisko z cargo oraz licznymi połączeniami) urzędnicy zabiegają o nowych inwestorów, a podstrefa ekonomiczna w Rzeszowie i pod Rzeszowem została utworzona znacznie wcześniej niz w Lublinie. Nawet wybudowanie S17 i lotniska niewiele zmieni, bo nie oszukujmy się - lotnisko będzie miało charakter bardziej regionalny niz międzynarodowy (bark cargo, brak ILS, planowana siatka połaczeń jest uboga) a S17 będzie raczej łącznikiem Lublina z Warszawą - A4 wraz z linią kolejową będące kluczowymi szlakami transportowymi wschód zachód mają o wiele większe znaczenie. W Rzeszowie jest znacznie lepszy klimat do inwestowania - głównie za sprawą doliny lotniczej, w Rzeszowie działają przedsiębiorstwa z indeksu WIG 20 jak choćby Asseco a i nastawienie urzędników jest diametralnie różne od lubelskich. Tymczasem do Lublina przychodzi inwestor który chce postawić dużą galerię handlową. Jak twoim zdaniem mają się zachować władze Lublina? Prawda jest taka, że Lublin jak na miasto studenckie, największe miasto wojewódzkie we wschodniej Polsce ma zbyt mało galerii handlowych, a należy także pamiętać, ze galerie handlowe to nie tylko sklepy ale takze przykłady ciekawej archiketkury, kina, hotele, domy aukcyjne, kluby fitnes, centra gastronomiczne i tak dalej i tak dalej. W Lublinie obecnie mamy dwie galerie handlowe z prawdziwego zdarzenia - Plaza i Olimp. Jak na 400 tysięczne miasto to niewiele. Kino w praktyce mamy jedno - CinemaCity w Plazie. Też słabo. Lublin usiłuje prezentować się jako miasto studenckie. Co Lublin może zaoferować studentom, którzy przyjezdzają tutaj na ogół z prowincji - z miast powiatowych czy gminnych? Galerie handlowe są dla młodzieży - czy nam się to podoba czy nie - miejscami rozrywki i odpoczynku i jeżeli chcemy przyciągnąć młodych do Lublina to galeria powinna zostać jak najszybciej wzniesiona.
[quote name='klio' timestamp='1334748795' post='622638']
AJ WAJ , Tylko handelek i handelek. Wybudować jakiś zakład produkcyjny. Tego nikomu się nie chce. Tylko handelek. Mam nadzieję, że kiedyś te wszystkie stodoły będą stały puste i samoistnie się zawalą.
Ponadto najpierw budowa bezkolizyjnego skrzyżowania dopiero budowa sklepiku!!!!!
[/quote]
Widze, ze jak większosć nie ogarniasz tematu. Fakty są takie, że nie ma chętnych do postawienia zakładów produkcyjnych w Lublin... rozwiń
Avatar
tyż chłop / 20 kwietnia 2012 o 15:43
0
Przykro to mówić, ale w tym kraju prawie wszędzie mordowali gdzieś Polaków. Na ulicach, skwerach, w dolinkach rzecznych, zagajnikach. Ale miasto się powieksza, nie można z niego zrobić jednego wielkiego cmentarza. Gdyby tak myśleć to Warszawy by nie odbudowano, bo lewobrzezna to jeno wielkie miejsce kaźni. Upamiętnić godnie i żyć dalej.
Avatar
chłop / 20 kwietnia 2012 o 10:54
0
Tak! Cieszycie się z nowej galeri??
Ale czy wiecie co się działo na tych Górkach Czechowskich? Tam mordowali polaków a teraz będzie galeria... kraj złodzieji i korupcji..
Avatar
były student / 20 kwietnia 2012 o 08:27
0
[quote name='profes' timestamp='1334745395' post='622621']
o przepraszam ja jestem sznaujacym sie studentem i nie bede pracowal w jakims sklepiku nie po to chodze na studia ! a gdzie jakies centra biznesowe w ktorych dostane prace zgodna z moimi umiejetnosciami ktore nabywalem przez 4 lata studiow?
[/quote]
Typowy student - mnie się należy bo skończyłem studia i jestem magistrem. Umiejętności i kompetencję to ty może kiedyś nabędziesz jak na razie to masz albo i nie wiedzę.
Avatar
dziat z fioletovymi uszami / 19 kwietnia 2012 o 15:00
0
Oj tak,tak... Felicity już wybudowany -teraz pora na Echo
Avatar
itp / 18 kwietnia 2012 o 22:24
0
[quote name='Programista' timestamp='1334749197' post='622640']
Piszą, że będą nowe miejsca pracy, ale

- po pierwsze: Większość będzie nisko płatna.

- po drugie: Taka praca w galerii nie przyczynia się do wzbogacania lokalnej społeczności, ponieważ nic nie jest wytwarzane, co można sprzedać do innych regionów, nie są ściągane pieniądze. Mamy do czynienia z sytuacją odwrotną: pieniądze będą z regionu wysysane.

Region będzie sie rozwijał, jeżeli będą powstawać miejsca pracy, których wytwory albo usługi będą sprzedawane na zewnątrz a w zamian za to będą tu napływać środki finansowe. Pozytywne przykłady, to: firmy infromatyczne, Świdnik, Lubella, Solidarność (ta czekoladkowa). Takie firmy trzeba wspierać a nie kolejne galerie.
[/quote]

Świdnik - włoski, Lubella należy do Maspexu (Wadowice) a Solidarność też idzie na sprzedaż
[quote name='Programista' timestamp='1334749197' post='622640']
Piszą, że będą nowe miejsca pracy, ale

- po pierwsze: Większość będzie nisko płatna.

- po drugie: Taka praca w galerii nie przyczynia się do wzbogacania lokalnej społeczności, ponieważ nic nie jest wytwarzane, co można sprzedać do innych regionów, nie są ściągane pieniądze. Mamy do czynienia z sytuacją odwrotną: pieniądze będą z regionu wysysane.

Region będzie sie rozwijał, jeżeli będą powstawać miejsca pracy... rozwiń
Avatar
marianoitaliano / 18 kwietnia 2012 o 21:14
0
[quote name='Mario' timestamp='1334775077' post='622753']
Trochę racji ale... Dzięki Żukowi mamy wiele inwestycji i hasło, że jak ustąpi Żuk i jego ekipa to będą inwestycje. Gdyby Żuk był prezydentem przez okres 2 kadencji Pruszkowskiego i Wasilewskiego to teraz bylibyśmy drugim Wrocławiem. A co do lotniska to zaskoczę cię bo będzie ILS. Więcej prawdy w tym co piszesz.
[/quote]
Jeżeli to prawda z tym ILSem to super. Opierałem się na doniesieniach prasowych. Natomiast Żuk - owszem - nie można odmawiać mu profesjonalizmu w działaniu i wysokich kompetencji, jednak procesy decyzyjne w ratuszu trwają zbyt długo. Sprawy dotyczące inwestycji wleką się od jednego wydziału urzędu miasta do drugiego i nie są załatwiane na czas. Zresztą - nie dotyczy to tylko inwestycji, ale w zasadzie wszystkich spraw. W mojej ocenie ekipa Żuka zbyt wiele uwagi poświęca różnego rodzaju planom, ekspertyzom, opiniom, a zbyt mało na realne działanie. Zeby nie być gołosłownym wystarczy przytoczyć przykłady podzamcza, okolic dworca pkp, spraw bieżącego utrzymania miasta. Co do poprzedników prezydenta Żuka istotnie masz rację - okresy rządów Pruszkowskiego i Wasilewskiego można uznać za zmarnowane - jeden nic nie robił, drugi za bardzo zadłużył miasto.

Tak czy owak, uważam, że kazde inwestycje w Lublinie - obojętnie czy w handlu czy przemyśle powinny być mile widziane;)
[quote name='Mario' timestamp='1334775077' post='622753']
Trochę racji ale... Dzięki Żukowi mamy wiele inwestycji i hasło, że jak ustąpi Żuk i jego ekipa to będą inwestycje. Gdyby Żuk był prezydentem przez okres 2 kadencji Pruszkowskiego i Wasilewskiego to teraz bylibyśmy drugim Wrocławiem. A co do lotniska to zaskoczę cię bo będzie ILS. Więcej prawdy w tym co piszesz.
[/quote]
Jeżeli to prawda z tym ILSem to super. Opierałem się na doniesieniach prasowych. Natomiast Żuk - owszem - nie można odmawiać... rozwiń
Avatar
Mario / 18 kwietnia 2012 o 20:51
0
[quote name='marianoitaliano' timestamp='1334769391' post='622727']
Widze, ze jak większosć nie ogarniasz tematu. Fakty są takie, że nie ma chętnych do postawienia zakładów produkcyjnych w Lublinie. Nie ma i prawdopodobnie nie będzie przynajmniej do czasu aż ustąpi ekipa żuka, która blokuje wszelkie inwestycje. Piszesz - "wybudować jakiś zakład produkcyjny" - kto wybuduje zakład produkcyjny tutaj, w Lublinie, skoro w pobliskim Rzeszowie jest o niebo lepsza infrastruktura komunikacyjna (A4, obwodnica w ramach S19, linia kolejowa do Krakowa i do granicy z ukrainą Vmax 160 km/h, lotnisko z cargo oraz licznymi połączeniami) urzędnicy zabiegają o nowych inwestorów, a podstrefa ekonomiczna w Rzeszowie i pod Rzeszowem została utworzona znacznie wcześniej niz w Lublinie. Nawet wybudowanie S17 i lotniska niewiele zmieni, bo nie oszukujmy się - lotnisko będzie miało charakter bardziej regionalny niz międzynarodowy (bark cargo, brak ILS, planowana siatka połaczeń jest uboga) a S17 będzie raczej łącznikiem Lublina z Warszawą - A4 wraz z linią kolejową będące kluczowymi szlakami transportowymi wschód zachód mają o wiele większe znaczenie. W Rzeszowie jest znacznie lepszy klimat do inwestowania - głównie za sprawą doliny lotniczej, w Rzeszowie działają przedsiębiorstwa z indeksu WIG 20 jak choćby Asseco a i nastawienie urzędników jest diametralnie różne od lubelskich. Tymczasem do Lublina przychodzi inwestor który chce postawić dużą galerię handlową. Jak twoim zdaniem mają się zachować władze Lublina? Prawda jest taka, że Lublin jak na miasto studenckie, największe miasto wojewódzkie we wschodniej Polsce ma zbyt mało galerii handlowych, a należy także pamiętać, ze galerie handlowe to nie tylko sklepy ale takze przykłady ciekawej archiketkury, kina, hotele, domy aukcyjne, kluby fitnes, centra gastronomiczne i tak dalej i tak dalej. W Lublinie obecnie mamy dwie galerie handlowe z prawdziwego zdarzenia - Plaza i Olimp. Jak na 400 tysięczne miasto to niewiele. Kino w praktyce mamy jedno - CinemaCity w Plazie. Też słabo. Lublin usiłuje prezentować się jako miasto studenckie. Co Lublin może zaoferować studentom, którzy przyjezdzają tutaj na ogół z prowincji - z miast powiatowych czy gminnych? Galerie handlowe są dla młodzieży - czy nam się to podoba czy nie - miejscami rozrywki i odpoczynku i jeżeli chcemy przyciągnąć młodych do Lublina to galeria powinna zostać jak najszybciej wzniesiona.
[/quote]

Trochę racji ale... Dzięki Żukowi mamy wiele inwestycji i hasło, że jak ustąpi Żuk i jego ekipa to będą inwestycje. Gdyby Żuk był prezydentem przez okres 2 kadencji Pruszkowskiego i Wasilewskiego to teraz bylibyśmy drugim Wrocławiem. A co do lotniska to zaskoczę cię bo będzie ILS. Więcej prawdy w tym co piszesz.
[quote name='marianoitaliano' timestamp='1334769391' post='622727']
Widze, ze jak większosć nie ogarniasz tematu. Fakty są takie, że nie ma chętnych do postawienia zakładów produkcyjnych w Lublinie. Nie ma i prawdopodobnie nie będzie przynajmniej do czasu aż ustąpi ekipa żuka, która blokuje wszelkie inwestycje. Piszesz - "wybudować jakiś zakład produkcyjny" - kto wybuduje zakład produkcyjny tutaj, w Lublinie, skoro w pobliskim Rzeszowie jest o niebo lepsza infrastruktura komunikacyjna (A4, obwodnica w ... rozwiń
Avatar
ja / 18 kwietnia 2012 o 20:18
0
Nie wiem skąd się bierze mitologizowanie tych "zakładów produkcyjnych". Czy ludzie, którzy to piszą zdają sobie sprawę za jakie pieniądze tam się pracuje? Ja już wolę, żebyśmy się nie ścigali z Dalekim Wschodem jeśli chodzi o tanią siłę roboczą. Co z tego, że byłaby fabryka dajmy na to iphona na Czechowie, jakby się tam pracowało za parę dolarów dziennie czy podobna stawkę jak w Chinach.
Avatar
peter68 / 18 kwietnia 2012 o 20:00
0
A po co nam Aqua park? Tam co najwyżej możesz się popluskać. przecież jest w Lublinie spa orkana i baseny w Centrum Kongresowo-Reakreacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego...więc o co chodzi??Do Radomia często jeżdżę i uwierz, że ludzie tam mieszkający też ciągle narzekają, pomimo że jest tam więcej multikin i dwa aqua parki, więcej galerii handlowych a nie mają oni dobrej i licznej kadry naukowej. Jest tam jedynie jedna państwowa uczelnia, plasuje się dalej od uczelni lubelskich w rankingu. Radom więc nie może równać się z Lublinem, przynajmniej w niektórych kwestiach..u nas też będą te wszystkie obiekty rekreacyjne, ale fakt, że powstają one w Lublinie bardzo powoli, a wiele inwestycji komercyjnych jest po prostu blokowanych przez władze Koziego Grodu. Jest w tym trochę racji, ale nie narzekajmy!! Lublin ma duży potencjał ludzki....choć pod względem infrastruktury dla zwykłych ludzi jest tu na razie słabo. Wierzę jednak, że i z tym będzie lepiej, a Lublin dorówna kiedyś zachodniej Polsce, bo w pełni jako miasto z takim potencjałem intelektualnym na to zasługuje.
A po co nam Aqua park? Tam co najwyżej możesz się popluskać. przecież jest w Lublinie spa orkana i baseny w Centrum Kongresowo-Reakreacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego...więc o co chodzi??Do Radomia często jeżdżę i uwierz, że ludzie tam mieszkający też ciągle narzekają, pomimo że jest tam więcej multikin i dwa aqua parki, więcej galerii handlowych a nie mają oni dobrej i licznej kadry naukowej. Jest tam jedynie jedna państwowa uczelnia, plasuje się dalej od uczelni lubelskich w rankingu. Radom więc nie może równać się z Lublinem, przynajmn... rozwiń
Avatar
marianoitaliano / 18 kwietnia 2012 o 19:16
0
[quote name='klio' timestamp='1334748795' post='622638']
AJ WAJ , Tylko handelek i handelek. Wybudować jakiś zakład produkcyjny. Tego nikomu się nie chce. Tylko handelek. Mam nadzieję, że kiedyś te wszystkie stodoły będą stały puste i samoistnie się zawalą.
Ponadto najpierw budowa bezkolizyjnego skrzyżowania dopiero budowa sklepiku!!!!!
[/quote]
Widze, ze jak większosć nie ogarniasz tematu. Fakty są takie, że nie ma chętnych do postawienia zakładów produkcyjnych w Lublinie. Nie ma i prawdopodobnie nie będzie przynajmniej do czasu aż ustąpi ekipa żuka, która blokuje wszelkie inwestycje. Piszesz - "wybudować jakiś zakład produkcyjny" - kto wybuduje zakład produkcyjny tutaj, w Lublinie, skoro w pobliskim Rzeszowie jest o niebo lepsza infrastruktura komunikacyjna (A4, obwodnica w ramach S19, linia kolejowa do Krakowa i do granicy z ukrainą Vmax 160 km/h, lotnisko z cargo oraz licznymi połączeniami) urzędnicy zabiegają o nowych inwestorów, a podstrefa ekonomiczna w Rzeszowie i pod Rzeszowem została utworzona znacznie wcześniej niz w Lublinie. Nawet wybudowanie S17 i lotniska niewiele zmieni, bo nie oszukujmy się - lotnisko będzie miało charakter bardziej regionalny niz międzynarodowy (bark cargo, brak ILS, planowana siatka połaczeń jest uboga) a S17 będzie raczej łącznikiem Lublina z Warszawą - A4 wraz z linią kolejową będące kluczowymi szlakami transportowymi wschód zachód mają o wiele większe znaczenie. W Rzeszowie jest znacznie lepszy klimat do inwestowania - głównie za sprawą doliny lotniczej, w Rzeszowie działają przedsiębiorstwa z indeksu WIG 20 jak choćby Asseco a i nastawienie urzędników jest diametralnie różne od lubelskich. Tymczasem do Lublina przychodzi inwestor który chce postawić dużą galerię handlową. Jak twoim zdaniem mają się zachować władze Lublina? Prawda jest taka, że Lublin jak na miasto studenckie, największe miasto wojewódzkie we wschodniej Polsce ma zbyt mało galerii handlowych, a należy także pamiętać, ze galerie handlowe to nie tylko sklepy ale takze przykłady ciekawej archiketkury, kina, hotele, domy aukcyjne, kluby fitnes, centra gastronomiczne i tak dalej i tak dalej. W Lublinie obecnie mamy dwie galerie handlowe z prawdziwego zdarzenia - Plaza i Olimp. Jak na 400 tysięczne miasto to niewiele. Kino w praktyce mamy jedno - CinemaCity w Plazie. Też słabo. Lublin usiłuje prezentować się jako miasto studenckie. Co Lublin może zaoferować studentom, którzy przyjezdzają tutaj na ogół z prowincji - z miast powiatowych czy gminnych? Galerie handlowe są dla młodzieży - czy nam się to podoba czy nie - miejscami rozrywki i odpoczynku i jeżeli chcemy przyciągnąć młodych do Lublina to galeria powinna zostać jak najszybciej wzniesiona.
[quote name='klio' timestamp='1334748795' post='622638']
AJ WAJ , Tylko handelek i handelek. Wybudować jakiś zakład produkcyjny. Tego nikomu się nie chce. Tylko handelek. Mam nadzieję, że kiedyś te wszystkie stodoły będą stały puste i samoistnie się zawalą.
Ponadto najpierw budowa bezkolizyjnego skrzyżowania dopiero budowa sklepiku!!!!!
[/quote]
Widze, ze jak większosć nie ogarniasz tematu. Fakty są takie, że nie ma chętnych do postawienia zakładów produkcyjnych w Lublin... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 37

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Duże zmiany i nowa inwestycja na giełdzie w Elizówce. Są wiaty, będzie biurowiec
Tylko u nas

Duże zmiany i nowa inwestycja na giełdzie w Elizówce. Są wiaty, będzie biurowiec 1 0

Na terenie Lubelskiego Rynku Hurtowego ma powstać Centrum Obsługi Rolnictwa. – Chcemy sprowadzić do Elizówki jak najwięcej instytucji związanych z rolnictwem – zapowiada prezes największej rolno-spożywczej giełdy w regionie.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 lipca 2018

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 lipca 2018 0 0

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie 20 10

Do dziś na lubelskich osiedlach powinny się pojawić kolorowe pojemniki do segregacji śmieci, ale mało gdzie je widać. Tylko właśnie do niedzieli miał trwać „okres przejściowy” w dzielnicach, które przechodzą na nowy system segregacji odpadów, ale okazuje się, że zamieszanie jeszcze może potrwać.

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia]
galeria

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia] 14 0

Miłośnicy kwiatów z całego województwa lubelskiego w niedzielę przybyli do Końskowoli, żeby zrobić zakupy podczas Święta Róż. To jedna z najlepszych okazji do zaopatrzenia się w sadzonki, kwiaty, a także lokalne, zdrowe produkty żywnościowe. Na scenie zagrały m.in. zespoły taneczne.

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje"

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje" 0 5

Mieszkańcy coraz częściej odwiedzają folwark w łęczyńskim Podzamczu. Kibicują inwestycji, która odmienia ten dawniej zapuszczony fragment Łęcznej.

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach
16 lipca 2018, 19:00

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach 0 0

Przed nami trzeci koncert w ramach tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach. W poniedziałek, 16 lipca o godz. 19 w Kościele pw. św. Brata Alberta wystąpi Wacław Golonka.

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego 0 3

W poniedziałek zacznie się kolejny etap przebudowy sieci gazowej w rejonie powstającej drogi, która pobiegnie od Kunickiego do Wrotkowskiej.

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim
Wideo, zdjęcia
galeria
film

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim 502 45

Przy dźwiękach syren i okrzykach wściekłych rolników przemawiał w niedzielę w Kraśniku premier Mateusz Morawiecki. Uroczystość odsłonięcia pomnika smoleńskiego zamieniła się w antyrządowy protest przeciwko niskim cenom malin, agrestu, porzeczek i wiśni.

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018!
film

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018! 2 0

MUNDIAL 2018 Trójkolorowi wygrali w finale z Chorwacją 4:2 po kapitalnym spotkaniu na moskiewskich Łużnikach i zdobyli drugi w historii Puchar Świata. To ogromny sukces dla selekcjonera Didiera Deschampsa, który zdobył to trofeum zarówno jako piłkarz jak i trener

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków 8 0

Lubelscy policjanci szukają świadków dwóch wypadków drogowych, do których doszło na początku lipca.

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika
film

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika 18 10

Co znajdowało się na niewielkim wzgórzu zalanym podczas budowy Zalewu Zemborzyckiego?

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery 3 0

W piątkowe południe dyżurny łukowskiej komendy policji otrzymał telefoniczną informację o młodym mężczyźnie, którego zachowanie wskazywało, że chce ukraść rower. Zawiadamiający opisując jego wygląd, informował dyżurnego o trasie ucieczki młodzieńca.

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje 19 9

Rozpoczęła się przebudowa drogi Krężnica Jara - Strzeszkowice w powiecie lubelskim. To jedna z dwóch inwestycji, realizowanych przez samorząd powiatowy w ramach megaprojektu drogowego, w którym biorą udział także pozostałe powiaty ziemskie województwa lubelskiego.

Festiwal "Śladami Singera" 2018: Bawić i przypominać [program]
16 lipca 2018, 17:30

Festiwal "Śladami Singera" 2018: Bawić i przypominać [program] 2 1

Co Gdzie Kiedy. W poniedziałek w podróż po Lubelszczyźnie wyrusza Festiwal "Śladami Singera". W tym roku artyści zawitają do 12 miast i miejscowości. – Chcemy bawić, zachwycać, ale też skłaniać do refleksji – mówią organizatorzy. Słowo-klucz to pamięć lokalna.

MUNDIAL 2018. Francja – Chorwacja 4:2 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO]
film

MUNDIAL 2018. Francja – Chorwacja 4:2 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO] 6 4

W ostatnim meczu mistrzostw świata w Rosji Francja gra na Łużnikach z Moskwie z Chorwacją. Czy powtórzy wynik sprzed 20 lat, czy po raz pierwszy złoto zdobędzie zespół z Bałkanów?

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.