Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

1 grudnia 2011 r.
17:59
Edytuj ten wpis

Znany piłkarz Jacek B. pobił żonę? "Ona robi z siebie ofiarę"

0 56 A A
Jacek B. przyznaje, że tego dnia miał scysję z żoną
Jacek B. przyznaje, że tego dnia miał scysję z żoną

Wyzywał mnie, a na koniec uderzył w twarz – mówi Anna B., żona wielokrotnego reprezentanta Polski. – Nieprawda, ona robi z siebie ofiarę – odpowiada piłkarz.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W minioną środę wieczorem pani Anna była na zakupach. W jednym z centrów handlowych w Lublinie natknęła się na swojego męża. Para jest w trakcie rozwodu, nie mieszkają razem. – Chciał, żebym z nim wyszła, a kiedy odmówiłam, zaczął mnie wyzywać – opowiada Anna B. – W pewnym momencie uderzył mnie pięścią w twarz. Byli świadkowie, ale kiedy zapytałam jedną z kobiet, czy złoży zeznania, odpowiedziała, że zna pana Jacka i tego nie zrobi. O pobiciu zawiadomiłam policję.

– Prowadzimy postępowanie w sprawie znęcania się męża nad tą panią – przyznaje Renata Laszczka-Rusek z lubelskiej policji.

Anna B. dodaje: To nie pierwszy taki przypadek. Mąż znęcał się nade mną fizycznie i psychicznie. Musiałam wyprowadzić się z domu. Sprawa rozwodowa nie może się zakończyć, bo on nie stawia się w sądzie.

Jacek B. przyznaje, że tego dnia miał scysję z żoną. – Podszedłem do niej, żeby porozmawiać, a ona powiedziała do mnie spier... i szturchnęła. Oddałem jej, ale nie było to żadne uderzenie w twarz, tylko lekkie trącenie. Jest monitoring w sklepie i można to sprawdzić.

Przyznaje, że jego stosunki z żoną są napięte. – Ale nie znęcałem się nad nią. Sama wyprowadziła się z domu, zabierając majątek wart 1,5 mln zł, narobiła też długów w bankach. Przez lata mojej gry za granicą nie pracowała, a jedynie wydawała zarobione przeze mnie pieniądze na zabiegi upiększające. Teraz robi z siebie ofiarę. To chore – komentuje.

Pracownicy sklepu Alma, gdzie miało dojść do zdarzenia, nie chcą sprawy komentować, bo mają zakaz rozmów z mediami. Dyrektorka sklepu stwierdziła z kolei, że "nie zajmuje się plotkami”.

Anna B. zgłosiła się wczoraj do szpitala. Zrobiła obdukcję. Lekarz stwierdził u niej dystorsję kręgosłupa szyjnego (uraz – red.) i dał zwolnienie z pracy na najbliższy tydzień.

Komentarze 56

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
wujko / 1 stycznia 2012 o 15:03
0
Do niewiedzących o kogo może chodzić.
Artykuł z Faktu poruszający te same tematy, włącznie z 1.5 mln złotych które wyparowały z domu piłkarza.
++++++++++++ [url="http://www.fakt.pl/Spowiedz-bylego-reprezentanta-Jacek-Bak,artykuly,140902,1.html"]Polski piłkarz: Żona mnie zdradzała i przehulała majątek! [/url] ++++++++++++
Avatar
panna / 5 grudnia 2011 o 13:31
0
[quote name='ojciec i maz' timestamp='1322897596' post='565561']
[size="3"][color="#0000FF"]Anna B. zgłosiła się wczoraj do szpitala. Zrobiła obdukcję. Lekarz stwierdził u niej dystorsję kręgosłupa szyjnego (uraz – red.) i dał zwolnienie z pracy na najbliższy tydzień.[/color][/size]
Jakie zwolnienie z pracy ? Dla kogo to zwolnienie ?
Przeciez ona cale zycie nie pracowala ! To pijawka ktora ssala krew swojego meza !
Czym sie rozni niepracujaca zona od prostytutki? I jedna i druga zyja z cudzych zarobkow !! Ja rozumiem ze jak w rodzinie jest malutkie dziecko to matka je wychowuje, ale ile matek wychowuje swoje dzieci w zlobkach i pracuje? To jak mam nazwac te pracujace kobiety majace dzieci i pracujace dla rodziny ? Czyzby byly NIENORMALNE ?? Nie ! Kazdy powinien pracowac na siebie, a jezeli tego nie robi bo mu sie NIE CHCE PRACOWAC to jest to prostytucja. A to on mial obowiazek utrzymywac NIEROBA ktory sie z nim prostytuowal ? Prawdziwa zona i matka razem z mezem pracuje i utrzymuja dom i pracuja w domu tez obydwoje !
[/quote]
TO dlaczego maż nie zabrał żony tam gdzie pracował?Nikt nie wie co on tam robił poza graniem w piłkę.Bodaj to dowalić kobiecie ,żonie a panowie tacy cacy.
[quote name='ojciec i maz' timestamp='1322897596' post='565561']
[size="3"][color="#0000FF"]Anna B. zgłosiła się wczoraj do szpitala. Zrobiła obdukcję. Lekarz stwierdził u niej dystorsję kręgosłupa szyjnego (uraz – red.) i dał zwolnienie z pracy na najbliższy tydzień.[/color][/size]
Jakie zwolnienie z pracy ? Dla kogo to zwolnienie ?
Przeciez ona cale zycie nie pracowala ! To pijawka ktora ssala krew swojego meza !
Czym sie rozni niepracujaca zona od prostytutki? I... rozwiń
Avatar
kobieta / 5 grudnia 2011 o 13:26
0
[quote name='n/n' timestamp='1322943889' post='565765']
Tak, przemoc to problem społeczny, skutki psychiczne są konsekwencją na całe życie. Prawa meżczyzn do godnego ich traktowania są nierespektowane, w naszym społeczeństwie to meżczyzna jest traktowany jako agresor, bez względu na sytuacje, praktycznie bez szans w sporach rodzinnych, bez szans w pomawianiu przez "żony". Narusza się prawa mężczyzn do wychowania własnych dzieci, odbierajac majatek przy rozwodzie, lub nadając alimenty których nie jest sie w stanie zapłacic, az trzeba wybac, bezdomność albo wyrok za nieplacenie alimentow.
[/quote]
Taki jesteś skrzywdzony jak ten wczoraj z Biecza,który na oczach 4 dzieci zamordował im matkę.
[quote name='n/n' timestamp='1322943889' post='565765']
Tak, przemoc to problem społeczny, skutki psychiczne są konsekwencją na całe życie. Prawa meżczyzn do godnego ich traktowania są nierespektowane, w naszym społeczeństwie to meżczyzna jest traktowany jako agresor, bez względu na sytuacje, praktycznie bez szans w sporach rodzinnych, bez szans w pomawianiu przez "żony". Narusza się prawa mężczyzn do wychowania własnych dzieci, odbierajac majatek przy rozwodzie, lub nadając alimenty których nie jest s... rozwiń
Avatar
czytelnik Nowin / 5 grudnia 2011 o 12:18
0
[size="4"]Przylepiło sie gówno do samolotu i woła : [/size]
[size="7"]
LECIMY ![/size]
Avatar
Gość / 4 grudnia 2011 o 14:05
0
[quote name='sińce' timestamp='1322988569' post='565825']
Cioto Elu -przecież to ona "wielużona" pierwsza "podniosła" na niego rękę! Pchnięcie to też agresja i to jaka! Tylko ty idiotko stosujesz zasadę podwójnej moralności Kalego! Jak Kali ukraśc krowę to dobrze, Kalemu ukraśc krowę to źle!
[/quote]


A ty co byłeś tam? widziałeś całe zajście? Jak się gość nie umie rozstać z laską pokojowo tylko tłucze ją publicznie to świadczy tylko o jego inteligencji poniżej zera
Avatar
sińce / 4 grudnia 2011 o 09:49
0
[quote name='Ela' timestamp='1322829041' post='565307']
Bić to się mogą mój drogi Szczery bokserzy na ringu itp. Nikt nie ma prawa tłuc żony, męża czy dziecka cz też innej osoby. Żeby nie wiem co się między nimi wyadrzyło, żeby nie wiem jakie słowa padły jak mąż podnosi rękę na żonę (i w drugą stronę też - żona na męża) to to juz nie jest facet tylko skończona ciota d*** mięczak a przede wszystkim przestępca. Przemoc jest karana prawem! fakt że wymaga to długiego procesu by udowodnić winę i ukarać delikwenta i wymaga to wiele nerwów od ofiary przemocy ale da się to zrobić. Każdy stosujący przemoc powinien ponieść tego prawne konsekwencje i koniec. To że "Koleś całe życie zarabiał kasę ona żyła jak królewna" nawet w przypadku osób znanych nie usprawiedliwia jego postępowania ani tez nie daje mu prawa do podnoszenia ręki na żonę i koniec! tyle w tym temacie !
[/quote]

Cioto Elu -przecież to ona "wielużona" pierwsza "podniosła" na niego rękę! Pchnięcie to też agresja i to jaka! Tylko ty idiotko stosujesz zasadę podwójnej moralności Kalego! Jak Kali ukraśc krowę to dobrze, Kalemu ukraśc krowę to źle!
[quote name='Ela' timestamp='1322829041' post='565307']
Bić to się mogą mój drogi Szczery bokserzy na ringu itp. Nikt nie ma prawa tłuc żony, męża czy dziecka cz też innej osoby. Żeby nie wiem co się między nimi wyadrzyło, żeby nie wiem jakie słowa padły jak mąż podnosi rękę na żonę (i w drugą stronę też - żona na męża) to to juz nie jest facet tylko skończona ciota d*** mięczak a przede wszystkim przestępca. Przemoc jest karana prawem! fakt że wymaga to długiego procesu by udowodnić winę i ukarać delikwen... rozwiń
Avatar
hamewsm / 4 grudnia 2011 o 09:41
0
[quote name='Teresa' timestamp='1322857600' post='565479']
Przemoc wobec kobiet to poważny problem społeczny. Nie można minimalizować faktu znęcania się poprzez powoływanie na władzę lub znaczenie sprawcy. To podłe. Świadomość konsekwencji doświadczania przemocy jest tak niska, że ludzie piszą i wierzą w takie pierdoły, jak znaczenie, wizerunek, potega. A jak ci zabije " taki wielki" córkę, matkę, przyjaciela, to mu wybaczysz, bo to wielki polityk, piłkarz itp. Przemoc jest sytuacją skrajnie urazową, jej skutki diagnozuje się najczęściej jako zaburzenie psychiczne, jest nawet klasyfikacja medyczna " syndrom bitej kobiety". No cóż, stereotypowo już od małych dziewczynek wymaga sie, by były uległe, w przeciwieństwie do chłopców. A dyży chłopiec, wielki piłkarz wszystko może, nawet bić, urągać. Społeczeństwo go rozgrzeszy... A gdzie w tej wielkości odpowiedzialność, dojrzałość społeczna. No cóż, może i piłke dobrze kopie, ale widać kiepsko u niego z relacjami międzyludzkimi, dbałością, odpowiedzialnością, wartościami, a nawet umiejętnością stawiania granic. Jeśli żona nadmiernie wydawała zarobione przez męża pieniądze, dlaczego nie wytyczyli sobie granic, gdzie była zwyczajna ludzka rozmowa na ten temat. Oj niedojrzały ten nasz zawodnik, niedojrzały.
[/quote]
Rozmowa....hłehłehłe.....jak głuchego ze ślepym. Jeszcze się taki nie narodził który by poprzez "grzeczną" rozmowę odwiódł damę która to kocha od zdrad i strojenia się za zarobione przez nieobecnego męża pieniądze. Przecież widac że prowokowała męża w miejscu publicznym do rękoczynów, pierwsza zaczynając napaśc słowną i fizyczną. Sprytne i wygodne ponieważ wiedziała że nawet gdyby wybiła mu zęby to i tak wobec prawa ON będzie winnym.
[quote name='Teresa' timestamp='1322857600' post='565479']
Przemoc wobec kobiet to poważny problem społeczny. Nie można minimalizować faktu znęcania się poprzez powoływanie na władzę lub znaczenie sprawcy. To podłe. Świadomość konsekwencji doświadczania przemocy jest tak niska, że ludzie piszą i wierzą w takie pierdoły, jak znaczenie, wizerunek, potega. A jak ci zabije " taki wielki" córkę, matkę, przyjaciela, to mu wybaczysz, bo to wielki polityk, piłkarz itp. Przemoc jest sytuacją skrajnie urazową, j... rozwiń
Avatar
ring / 4 grudnia 2011 o 09:27
0
Palant o ksywie Jacek P. ( czy B. nieważne) ma przechlapane nawet gdyby tą hehehehe"wielużonę" walnął kwiatkiem o nazwie stokrotka. Stado rozżartych w nienawiści do mężczyzn feministek zwanych dla niepoznaki "zespołem sędziowskim" już ostrzy na niego swoje ząbki!Siec pajęcza czyli polskie prawo rodzinne, jest bardzo twarda dla wszystkiego co się goli na brodzie, a nie pod pachami czy na nogach. Jacek P.(B.) przekona się o tym boleśnie i dostanie takiego kopa nóżką obutą w najmodniejszy bucik, jakiego nie dostał nigdy w kochę na boisku.
Avatar
n/n / 3 grudnia 2011 o 21:24
0
Tak, przemoc to problem społeczny, skutki psychiczne są konsekwencją na całe życie. Prawa meżczyzn do godnego ich traktowania są nierespektowane, w naszym społeczeństwie to meżczyzna jest traktowany jako agresor, bez względu na sytuacje, praktycznie bez szans w sporach rodzinnych, bez szans w pomawianiu przez "żony". Narusza się prawa mężczyzn do wychowania własnych dzieci, odbierajac majatek przy rozwodzie, lub nadając alimenty których nie jest sie w stanie zapłacic, az trzeba wybac, bezdomność albo wyrok za nieplacenie alimentow.
Avatar
ojciec i maz / 3 grudnia 2011 o 08:33
0
[size="3"][color="#0000FF"]Anna B. zgłosiła się wczoraj do szpitala. Zrobiła obdukcję. Lekarz stwierdził u niej dystorsję kręgosłupa szyjnego (uraz – red.) i dał zwolnienie z pracy na najbliższy tydzień.[/color][/size]
Jakie zwolnienie z pracy ? Dla kogo to zwolnienie ?
Przeciez ona cale zycie nie pracowala ! To pijawka ktora ssala krew swojego meza !
Czym sie rozni niepracujaca zona od prostytutki? I jedna i druga zyja z cudzych zarobkow !! Ja rozumiem ze jak w rodzinie jest malutkie dziecko to matka je wychowuje, ale ile matek wychowuje swoje dzieci w zlobkach i pracuje? To jak mam nazwac te pracujace kobiety majace dzieci i pracujace dla rodziny ? Czyzby byly NIENORMALNE ?? Nie ! Kazdy powinien pracowac na siebie, a jezeli tego nie robi bo mu sie NIE CHCE PRACOWAC to jest to prostytucja. A to on mial obowiazek utrzymywac NIEROBA ktory sie z nim prostytuowal ? Prawdziwa zona i matka razem z mezem pracuje i utrzymuja dom i pracuja w domu tez obydwoje !
[size="3"][color="#0000FF"]Anna B. zgłosiła się wczoraj do szpitala. Zrobiła obdukcję. Lekarz stwierdził u niej dystorsję kręgosłupa szyjnego (uraz – red.) i dał zwolnienie z pracy na najbliższy tydzień.[/color][/size]
Jakie zwolnienie z pracy ? Dla kogo to zwolnienie ?
Przeciez ona cale zycie nie pracowala ! To pijawka ktora ssala krew swojego meza !
Czym sie rozni niepracujaca zona od prostytutki? I jedna i druga zyja z cudzych zarobkow !! Ja rozumiem ze jak w rodzinie jest malutkie d... rozwiń
Avatar
wujko / 1 stycznia 2012 o 15:03
0
Do niewiedzących o kogo może chodzić.
Artykuł z Faktu poruszający te same tematy, włącznie z 1.5 mln złotych które wyparowały z domu piłkarza.
++++++++++++ [url="http://www.fakt.pl/Spowiedz-bylego-reprezentanta-Jacek-Bak,artykuly,140902,1.html"]Polski piłkarz: Żona mnie zdradzała i przehulała majątek! [/url] ++++++++++++
Avatar
panna / 5 grudnia 2011 o 13:31
0
[quote name='ojciec i maz' timestamp='1322897596' post='565561']
[size="3"][color="#0000FF"]Anna B. zgłosiła się wczoraj do szpitala. Zrobiła obdukcję. Lekarz stwierdził u niej dystorsję kręgosłupa szyjnego (uraz – red.) i dał zwolnienie z pracy na najbliższy tydzień.[/color][/size]
Jakie zwolnienie z pracy ? Dla kogo to zwolnienie ?
Przeciez ona cale zycie nie pracowala ! To pijawka ktora ssala krew swojego meza !
Czym sie rozni niepracujaca zona od prostytutki? I jedna i druga zyja z cudzych zarobkow !! Ja rozumiem ze jak w rodzinie jest malutkie dziecko to matka je wychowuje, ale ile matek wychowuje swoje dzieci w zlobkach i pracuje? To jak mam nazwac te pracujace kobiety majace dzieci i pracujace dla rodziny ? Czyzby byly NIENORMALNE ?? Nie ! Kazdy powinien pracowac na siebie, a jezeli tego nie robi bo mu sie NIE CHCE PRACOWAC to jest to prostytucja. A to on mial obowiazek utrzymywac NIEROBA ktory sie z nim prostytuowal ? Prawdziwa zona i matka razem z mezem pracuje i utrzymuja dom i pracuja w domu tez obydwoje !
[/quote]
TO dlaczego maż nie zabrał żony tam gdzie pracował?Nikt nie wie co on tam robił poza graniem w piłkę.Bodaj to dowalić kobiecie ,żonie a panowie tacy cacy.
[quote name='ojciec i maz' timestamp='1322897596' post='565561']
[size="3"][color="#0000FF"]Anna B. zgłosiła się wczoraj do szpitala. Zrobiła obdukcję. Lekarz stwierdził u niej dystorsję kręgosłupa szyjnego (uraz – red.) i dał zwolnienie z pracy na najbliższy tydzień.[/color][/size]
Jakie zwolnienie z pracy ? Dla kogo to zwolnienie ?
Przeciez ona cale zycie nie pracowala ! To pijawka ktora ssala krew swojego meza !
Czym sie rozni niepracujaca zona od prostytutki? I... rozwiń
Avatar
kobieta / 5 grudnia 2011 o 13:26
0
[quote name='n/n' timestamp='1322943889' post='565765']
Tak, przemoc to problem społeczny, skutki psychiczne są konsekwencją na całe życie. Prawa meżczyzn do godnego ich traktowania są nierespektowane, w naszym społeczeństwie to meżczyzna jest traktowany jako agresor, bez względu na sytuacje, praktycznie bez szans w sporach rodzinnych, bez szans w pomawianiu przez "żony". Narusza się prawa mężczyzn do wychowania własnych dzieci, odbierajac majatek przy rozwodzie, lub nadając alimenty których nie jest sie w stanie zapłacic, az trzeba wybac, bezdomność albo wyrok za nieplacenie alimentow.
[/quote]
Taki jesteś skrzywdzony jak ten wczoraj z Biecza,który na oczach 4 dzieci zamordował im matkę.
[quote name='n/n' timestamp='1322943889' post='565765']
Tak, przemoc to problem społeczny, skutki psychiczne są konsekwencją na całe życie. Prawa meżczyzn do godnego ich traktowania są nierespektowane, w naszym społeczeństwie to meżczyzna jest traktowany jako agresor, bez względu na sytuacje, praktycznie bez szans w sporach rodzinnych, bez szans w pomawianiu przez "żony". Narusza się prawa mężczyzn do wychowania własnych dzieci, odbierajac majatek przy rozwodzie, lub nadając alimenty których nie jest s... rozwiń
Avatar
czytelnik Nowin / 5 grudnia 2011 o 12:18
0
[size="4"]Przylepiło sie gówno do samolotu i woła : [/size]
[size="7"]
LECIMY ![/size]
Avatar
Gość / 4 grudnia 2011 o 14:05
0
[quote name='sińce' timestamp='1322988569' post='565825']
Cioto Elu -przecież to ona "wielużona" pierwsza "podniosła" na niego rękę! Pchnięcie to też agresja i to jaka! Tylko ty idiotko stosujesz zasadę podwójnej moralności Kalego! Jak Kali ukraśc krowę to dobrze, Kalemu ukraśc krowę to źle!
[/quote]


A ty co byłeś tam? widziałeś całe zajście? Jak się gość nie umie rozstać z laską pokojowo tylko tłucze ją publicznie to świadczy tylko o jego inteligencji poniżej zera
Avatar
sińce / 4 grudnia 2011 o 09:49
0
[quote name='Ela' timestamp='1322829041' post='565307']
Bić to się mogą mój drogi Szczery bokserzy na ringu itp. Nikt nie ma prawa tłuc żony, męża czy dziecka cz też innej osoby. Żeby nie wiem co się między nimi wyadrzyło, żeby nie wiem jakie słowa padły jak mąż podnosi rękę na żonę (i w drugą stronę też - żona na męża) to to juz nie jest facet tylko skończona ciota d*** mięczak a przede wszystkim przestępca. Przemoc jest karana prawem! fakt że wymaga to długiego procesu by udowodnić winę i ukarać delikwenta i wymaga to wiele nerwów od ofiary przemocy ale da się to zrobić. Każdy stosujący przemoc powinien ponieść tego prawne konsekwencje i koniec. To że "Koleś całe życie zarabiał kasę ona żyła jak królewna" nawet w przypadku osób znanych nie usprawiedliwia jego postępowania ani tez nie daje mu prawa do podnoszenia ręki na żonę i koniec! tyle w tym temacie !
[/quote]

Cioto Elu -przecież to ona "wielużona" pierwsza "podniosła" na niego rękę! Pchnięcie to też agresja i to jaka! Tylko ty idiotko stosujesz zasadę podwójnej moralności Kalego! Jak Kali ukraśc krowę to dobrze, Kalemu ukraśc krowę to źle!
[quote name='Ela' timestamp='1322829041' post='565307']
Bić to się mogą mój drogi Szczery bokserzy na ringu itp. Nikt nie ma prawa tłuc żony, męża czy dziecka cz też innej osoby. Żeby nie wiem co się między nimi wyadrzyło, żeby nie wiem jakie słowa padły jak mąż podnosi rękę na żonę (i w drugą stronę też - żona na męża) to to juz nie jest facet tylko skończona ciota d*** mięczak a przede wszystkim przestępca. Przemoc jest karana prawem! fakt że wymaga to długiego procesu by udowodnić winę i ukarać delikwen... rozwiń
Avatar
hamewsm / 4 grudnia 2011 o 09:41
0
[quote name='Teresa' timestamp='1322857600' post='565479']
Przemoc wobec kobiet to poważny problem społeczny. Nie można minimalizować faktu znęcania się poprzez powoływanie na władzę lub znaczenie sprawcy. To podłe. Świadomość konsekwencji doświadczania przemocy jest tak niska, że ludzie piszą i wierzą w takie pierdoły, jak znaczenie, wizerunek, potega. A jak ci zabije " taki wielki" córkę, matkę, przyjaciela, to mu wybaczysz, bo to wielki polityk, piłkarz itp. Przemoc jest sytuacją skrajnie urazową, jej skutki diagnozuje się najczęściej jako zaburzenie psychiczne, jest nawet klasyfikacja medyczna " syndrom bitej kobiety". No cóż, stereotypowo już od małych dziewczynek wymaga sie, by były uległe, w przeciwieństwie do chłopców. A dyży chłopiec, wielki piłkarz wszystko może, nawet bić, urągać. Społeczeństwo go rozgrzeszy... A gdzie w tej wielkości odpowiedzialność, dojrzałość społeczna. No cóż, może i piłke dobrze kopie, ale widać kiepsko u niego z relacjami międzyludzkimi, dbałością, odpowiedzialnością, wartościami, a nawet umiejętnością stawiania granic. Jeśli żona nadmiernie wydawała zarobione przez męża pieniądze, dlaczego nie wytyczyli sobie granic, gdzie była zwyczajna ludzka rozmowa na ten temat. Oj niedojrzały ten nasz zawodnik, niedojrzały.
[/quote]
Rozmowa....hłehłehłe.....jak głuchego ze ślepym. Jeszcze się taki nie narodził który by poprzez "grzeczną" rozmowę odwiódł damę która to kocha od zdrad i strojenia się za zarobione przez nieobecnego męża pieniądze. Przecież widac że prowokowała męża w miejscu publicznym do rękoczynów, pierwsza zaczynając napaśc słowną i fizyczną. Sprytne i wygodne ponieważ wiedziała że nawet gdyby wybiła mu zęby to i tak wobec prawa ON będzie winnym.
[quote name='Teresa' timestamp='1322857600' post='565479']
Przemoc wobec kobiet to poważny problem społeczny. Nie można minimalizować faktu znęcania się poprzez powoływanie na władzę lub znaczenie sprawcy. To podłe. Świadomość konsekwencji doświadczania przemocy jest tak niska, że ludzie piszą i wierzą w takie pierdoły, jak znaczenie, wizerunek, potega. A jak ci zabije " taki wielki" córkę, matkę, przyjaciela, to mu wybaczysz, bo to wielki polityk, piłkarz itp. Przemoc jest sytuacją skrajnie urazową, j... rozwiń
Avatar
ring / 4 grudnia 2011 o 09:27
0
Palant o ksywie Jacek P. ( czy B. nieważne) ma przechlapane nawet gdyby tą hehehehe"wielużonę" walnął kwiatkiem o nazwie stokrotka. Stado rozżartych w nienawiści do mężczyzn feministek zwanych dla niepoznaki "zespołem sędziowskim" już ostrzy na niego swoje ząbki!Siec pajęcza czyli polskie prawo rodzinne, jest bardzo twarda dla wszystkiego co się goli na brodzie, a nie pod pachami czy na nogach. Jacek P.(B.) przekona się o tym boleśnie i dostanie takiego kopa nóżką obutą w najmodniejszy bucik, jakiego nie dostał nigdy w kochę na boisku.
Avatar
n/n / 3 grudnia 2011 o 21:24
0
Tak, przemoc to problem społeczny, skutki psychiczne są konsekwencją na całe życie. Prawa meżczyzn do godnego ich traktowania są nierespektowane, w naszym społeczeństwie to meżczyzna jest traktowany jako agresor, bez względu na sytuacje, praktycznie bez szans w sporach rodzinnych, bez szans w pomawianiu przez "żony". Narusza się prawa mężczyzn do wychowania własnych dzieci, odbierajac majatek przy rozwodzie, lub nadając alimenty których nie jest sie w stanie zapłacic, az trzeba wybac, bezdomność albo wyrok za nieplacenie alimentow.
Avatar
ojciec i maz / 3 grudnia 2011 o 08:33
0
[size="3"][color="#0000FF"]Anna B. zgłosiła się wczoraj do szpitala. Zrobiła obdukcję. Lekarz stwierdził u niej dystorsję kręgosłupa szyjnego (uraz – red.) i dał zwolnienie z pracy na najbliższy tydzień.[/color][/size]
Jakie zwolnienie z pracy ? Dla kogo to zwolnienie ?
Przeciez ona cale zycie nie pracowala ! To pijawka ktora ssala krew swojego meza !
Czym sie rozni niepracujaca zona od prostytutki? I jedna i druga zyja z cudzych zarobkow !! Ja rozumiem ze jak w rodzinie jest malutkie dziecko to matka je wychowuje, ale ile matek wychowuje swoje dzieci w zlobkach i pracuje? To jak mam nazwac te pracujace kobiety majace dzieci i pracujace dla rodziny ? Czyzby byly NIENORMALNE ?? Nie ! Kazdy powinien pracowac na siebie, a jezeli tego nie robi bo mu sie NIE CHCE PRACOWAC to jest to prostytucja. A to on mial obowiazek utrzymywac NIEROBA ktory sie z nim prostytuowal ? Prawdziwa zona i matka razem z mezem pracuje i utrzymuja dom i pracuja w domu tez obydwoje !
[size="3"][color="#0000FF"]Anna B. zgłosiła się wczoraj do szpitala. Zrobiła obdukcję. Lekarz stwierdził u niej dystorsję kręgosłupa szyjnego (uraz – red.) i dał zwolnienie z pracy na najbliższy tydzień.[/color][/size]
Jakie zwolnienie z pracy ? Dla kogo to zwolnienie ?
Przeciez ona cale zycie nie pracowala ! To pijawka ktora ssala krew swojego meza !
Czym sie rozni niepracujaca zona od prostytutki? I jedna i druga zyja z cudzych zarobkow !! Ja rozumiem ze jak w rodzinie jest malutkie d... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 56

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Najlepsze z najgorszych: "Turecki Rambo" w Centrum Kultury w Lublinie
19 lipca 2018, 21:00

Najlepsze z najgorszych: "Turecki Rambo" w Centrum Kultury w Lublinie 1 0

Co Gdzie Kiedy. W ramach cyklu filmowego Najlepsze z najgorszych w Centrum Kultury w Lublinie (ul. Peowiaków 12) będzie można zobaczyć film Turecki Rambo. Projekcja odbędzie się 19 lipca o godz. 21.

Moje codzienne, dorosłe życie jest proste. Potomek królewskiego rodu Poniatowskich na południowym Podlasiu

Moje codzienne, dorosłe życie jest proste. Potomek królewskiego rodu Poniatowskich na południowym Podlasiu 0 0

Hrabia Guillaume de Louvencourt Poniatowski, potomek królewskiego rodu Poniatowskich od ponad dziesięciu lat odwiedza Polskę. Ostatnio był na południowym Podlasiu. Uczestniczył we mszy świętej w Sanktuarium Matki Bożej Leśniańskiej w Leśnej Podlaskiej.

Udane starty lubelskich żużlowców

Udane starty lubelskich żużlowców 1 0

Zawodnik lubelskiego Speed Car Motoru Robert Lambert wygrał II rundę Tauron SEC

Coraz ostrzejszy konflikt w puławskich Azotach. Poważne oskarżenia ze strony związkowców

Coraz ostrzejszy konflikt w puławskich Azotach. Poważne oskarżenia ze strony związkowców 7 7

Związkowcy zakładowej Solidarności zapowiadają ogólnopolską pikietę przed siedzibą Zakładów Azotowych Puławy. Zamierzają protestować przeciwko łamaniu swoich praw. Jednocześnie narasta konflikt między organizacjami działającymi w firmie.

Zaginęła 13-latka z Lublina. Policjanci znaleźli ją w krzakach

Zaginęła 13-latka z Lublina. Policjanci znaleźli ją w krzakach 3 2

W niedzielę wieczorem policjanci z VII komisariatu w Lublinie otrzymali zgłoszenie o zaginięciu nastolatki.

Dachowanie volkswagena w Kolonii Trębaczów. Kobieta ranna
galeria

Dachowanie volkswagena w Kolonii Trębaczów. Kobieta ranna 0 0

Do wypadku doszło w poniedziałek przed godziną 2 w nocy na drodze krajowej nr 82, w miejscowości Kolonia Trębaczów (gm. Łęczna).

Gdzie są jeszcze wolne miejsca na studia w Lublinie?

Gdzie są jeszcze wolne miejsca na studia w Lublinie? 0 0

Publiczne szkoły wyższe z Lublina zakończyły pierwszy etap rekrutacji i sukcesywnie ogłaszają kolejne listy przyjętych na studia. Wolne miejsca są jeszcze m.in. na ośmiu kierunkach na Politechnice Lubelskiej.

Gmina Puławy: Gdzie wymieniają oświetlenie uliczne?

Gmina Puławy: Gdzie wymieniają oświetlenie uliczne? 1 0

Przyspiesza montaż nowego oświetlenia ulicznego w gminie Puław. Nowe lampy w tym roku otrzymał Dobrosławów, następna w kolejce jest Góra Puławska oraz szereg innych miejscowości.

Piłkarki AZS PSW Biała Podlaska wróciły do treningów

Piłkarki AZS PSW Biała Podlaska wróciły do treningów 3 0

AZS PSW Biała Podlaska wraca do treningów. W składzie akademiczek będzie kilka zmian

Nowy zalew powstanie w woj. lubelskim. W planach kąpielisko i plaża na wysepkach

Nowy zalew powstanie w woj. lubelskim. W planach kąpielisko i plaża na wysepkach 37 8

Za dwa lata będzie gotowy projekt zalewu w Piaskach. Będzie też wiadomo, ile ta inwestycja będzie kosztowała.

Lublin: Z galerii handlowej zniknęła droga biżuteria. Szukają tych mężczyzn [zdjęcia]
galeria

Lublin: Z galerii handlowej zniknęła droga biżuteria. Szukają tych mężczyzn [zdjęcia] 28 3

Policjanci z I komisariatu w Lublinie poszukują dwóch sprawców kradzieży w galerii handlowej.

XXII Międzynarodowy Festiwal i Kurs Pianistyczny w Nałęczowie
18 lipca 2018, 19:00

XXII Międzynarodowy Festiwal i Kurs Pianistyczny w Nałęczowie 0 0

Wielkimi krokami zbliża się 22. edycja Międzynarodowego Festiwalu i Kursu Pianistycznego w Nałęczowie. W dniach 18-27 lipca do miasta zawitają wybitni artyści z kraju i zagranicy, m.in. Kazimierz Brzozowski i Tomoko Mack-Brzozowska.

Kolej dodatkowym środkiem komunikacji miejskiej w Lublinie? Pomysł "wyciągnięty z szafy"

Kolej dodatkowym środkiem komunikacji miejskiej w Lublinie? Pomysł "wyciągnięty z szafy" 46 12

Nową-starą koncepcję Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej pokazał w poniedziałek pełnomocnik wojewody lubelskiego. Jest to odświeżona wersja planów sprzed ośmiu lat. Zakłada budowę nowych przystanków kolejowych w Lublinie, Kraśniku i obok wiaduktu w Konopnicy. Nie ma na razie konkretnych projektów ani funduszy na budowę.

„Sen o mieście” w sierpniu na Zamku Lubelskim. Bilety po 2 zł

„Sen o mieście” w sierpniu na Zamku Lubelskim. Bilety po 2 zł 0 0

„Sen o mieście” wraca na dziedziniec lubelskiego zamku. Widowisko w reżyserii Janusza Opryńskiego zobaczymy 4, 5, 10, 11 sierpnia, godz. 21. Właśnie ruszyła sprzedaż biletów.

Błąd na pomniku smoleńskim w Kraśniku? Zapytaliśmy prof. Bralczyka
galeria

Błąd na pomniku smoleńskim w Kraśniku? Zapytaliśmy prof. Bralczyka 73 44

Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej czy Rzeczypospolitej Polskiej? Na napisie umieszczonym na odsłoniętym w niedzielę pomniku smoleńskim w Kraśniku z postacią prezydenta Lecha Kaczyńskiego jest ta pierwsza wersja. Zdaniem językoznawcy prof. Jerzego Bralczyka obie formy są dopuszczalne, choć w sytuacjach uroczystych lepiej jest odmienić obydwa człony.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.