Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Moto

6 marca 2003 r.
15:02
Edytuj ten wpis

Test nowego peugeota partnera

0 0 A A

Bardziej rodzinny - Nowy Partner jest jeszcze bardziej „osobowy”, nie tracąc żadnej z zalet auta użytkowego. Zmiana sylwetki zwłaszcza w części przedniej (atrapa, reflektory) podkreśla jego związki z rodziną Peugeotów a jednocześnie sugeruje większe zdolności do pokonywania bezdroży. Temu służyć maja wersje z większym prześwitem, a także z mechanizmem różnicowym z ograniczonym poślizgiem (wersja ushuaia grand raid we Francji) lub nawet napędem 4x4 (escapade w Niemczech).

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Także wnętrze poddano największym zmianom w części przedniej (deska rozdzielcza, konsola centralna, kierownica). Kierowca ma o 15 l większą poduszkę powietrzną (60 l), pasażer nawet 100 l, a obaj z przodu poduszki boczne w oparciach siedzeń (opcja). Słynący z rozlicznych schowków partner ma ich teraz nie mniej, łatwo dostępnych i funkcjonalnych. Ta ostatnia cecha decydowała zapewne o zmianach w części tylnej, umownie tylko zwanej bagażową bo nie odbiegającej jakością materiałów i wykończenia od części „pasażerskiej”. Komfort podróżowania zapewniają już „na wejściu” boczne drzwi przesuwne z obu stron pojazdu, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich trzech osób z tyłu, dodatkowe nawiewy z regulowanym natężeniem, dobre wyciszenie i zarazem dobre nagłośnienie wnętrza (głośniki z tyłu specjalnie zabudowane przy słupkach tylnych).
Partner ma wysoki komfort prowadzenia. Dzięki wysokiej pozycji kierowcy, ogromnej powierzchni szyb przednich i bocznych, układowi wspomagania kierownicy (ze zmienną siłą) oraz przeprojektowaniu zawieszenia dla dalszego zwiększenia przyczepności. Podobnie podwyższono efektywność układu hamulcowego (z ABS). Przeszkadza natomiast niepotrzebnie przetłoczona kratka nawiewu na stopy kierowcy będąca zbyt blisko pedału gazu. Zdejmując nogę z gazu łatwo jest zaczepić podeszwą o ten występ (zwłaszcza w butach zimowych).
Jako rekompensatę potraktujmy więc zestaw gadgetów ułatwiających życie: częstotliwość pracy wycieraczek dostosowującą się do prędkości samochodu, podobnie z natężeniem dźwięku z radioodtwarzacza; funkcję „follow me home” aktywną przez 1 min.
Tekst i foto Jacek Bieniaszkiewicz






Test nowego peugeota partnera
Bardziej rodzinny
Nowy Partner jest jeszcze bardziej „osobowy”, nie tracąc żadnej z zalet auta użytkowego. Zmiana sylwetki zwłaszcza w części przedniej (atrapa, reflektory) podkreśla jego związki z rodziną Peugeotów a jednocześnie sugeruje większe zdolności do pokonywania bezdroży. Temu służyć maja wersje z większym prześwitem, a także z mechanizmem różnicowym z ograniczonym poślizgiem (wersja ushuaia grand raid we Francji) lub nawet napędem 4x4 (escapade w Niemczech).
Także wnętrze poddano największym zmianom w części przedniej (deska rozdzielcza, konsola centralna, kierownica). Kierowca ma o 15 l większą poduszkę powietrzną (60 l), pasażer nawet 100 l, a obaj z przodu poduszki boczne w oparciach siedzeń (opcja). Słynący z rozlicznych schowków partner ma ich teraz nie mniej, łatwo dostępnych i funkcjonalnych. Ta ostatnia cecha decydowała zapewne o zmianach w części tylnej, umownie tylko zwanej bagażową bo nie odbiegającej jakością materiałów i wykończenia od części „pasażerskiej”. Komfort podróżowania zapewniają już „na wejściu” boczne drzwi przesuwne z obu stron pojazdu, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich trzech osób z tyłu, dodatkowe nawiewy z regulowanym natężeniem, dobre wyciszenie i zarazem dobre nagłośnienie wnętrza (głośniki z tyłu specjalnie zabudowane przy słupkach tylnych).
Partner ma wysoki komfort prowadzenia. Dzięki wysokiej pozycji kierowcy, ogromnej powierzchni szyb przednich i bocznych, układowi wspomagania kierownicy (ze zmienną siłą) oraz przeprojektowaniu zawieszenia dla dalszego zwiększenia przyczepności. Podobnie podwyższono efektywność układu hamulcowego (z ABS). Przeszkadza natomiast niepotrzebnie przetłoczona kratka nawiewu na stopy kierowcy będąca zbyt blisko pedału gazu. Zdejmując nogę z gazu łatwo jest zaczepić podeszwą o ten występ (zwłaszcza w butach zimowych).
Jako rekompensatę potraktujmy więc zestaw gadgetów ułatwiających życie: częstotliwość pracy wycieraczek dostosowującą się do prędkości samochodu, podobnie z natężeniem dźwięku z radioodtwarzacza; funkcję „follow me home” aktywną przez 1 min.
Tekst i foto Jacek Bieniaszkiewicz








Nowy Partner jest jeszcze bardziej „osobowy”, nie tracąc żadnej z zalet auta użytkowego. Zmiana sylwetki zwłaszcza w części przedniej (atrapa, reflektory) podkreśla jego związki z rodziną Peugeotów a jednocześnie sugeruje większe zdolności do pokonywania bezdroży. Temu służyć maja wersje z większym prześwitem, a także z mechanizmem różnicowym z ograniczonym poślizgiem (wersja ushuaia grand raid we Francji) lub nawet napędem 4x4 (escapade w Niemczech).
Także wnętrze poddano największym zmianom w części przedniej (deska rozdzielcza, konsola centralna, kierownica). Kierowca ma o 15 l większą poduszkę powietrzną (60 l), pasażer nawet 100 l, a obaj z przodu poduszki boczne w oparciach siedzeń (opcja). Słynący z rozlicznych schowków partner ma ich teraz nie mniej, łatwo dostępnych i funkcjonalnych. Ta ostatnia cecha decydowała zapewne o zmianach w części tylnej, umownie tylko zwanej bagażową bo nie odbiegającej jakością materiałów i wykończenia od części „pasażerskiej”. Komfort podróżowania zapewniają już „na wejściu” boczne drzwi przesuwne z obu stron pojazdu, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich trzech osób z tyłu, dodatkowe nawiewy z regulowanym natężeniem, dobre wyciszenie i zarazem dobre nagłośnienie wnętrza (głośniki z tyłu specjalnie zabudowane przy słupkach tylnych).
Partner ma wysoki komfort prowadzenia. Dzięki wysokiej pozycji kierowcy, ogromnej powierzchni szyb przednich i bocznych, układowi wspomagania kierownicy (ze zmienną siłą) oraz przeprojektowaniu zawieszenia dla dalszego zwiększenia przyczepności. Podobnie podwyższono efektywność układu hamulcowego (z ABS). Przeszkadza natomiast niepotrzebnie przetłoczona kratka nawiewu na stopy kierowcy będąca zbyt blisko pedału gazu. Zdejmując nogę z gazu łatwo jest zaczepić podeszwą o ten występ (zwłaszcza w butach zimowych).
Jako rekompensatę potraktujmy więc zestaw gadgetów ułatwiających życie: częstotliwość pracy wycieraczek dostosowującą się do prędkości samochodu, podobnie z natężeniem dźwięku z radioodtwarzacza; funkcję „follow me home” aktywną przez 1 min.
Tekst i foto Jacek Bieniaszkiewicz






Test nowego peugeota partnera
Bardziej rodzinny
Nowy Partner jest jeszcze bardziej „osobowy”, nie tracąc żadnej z zalet auta użytkowego. Zmiana sylwetki zwłaszcza w części przedniej (atrapa, reflektory) podkreśla jego związki z rodziną Peugeotów a jednocześnie sugeruje większe zdolności do pokonywania bezdroży. Temu służyć maja wersje z większym prześwitem, a także z mechanizmem różnicowym z ograniczonym poślizgiem (wersja ushuaia grand raid we Francji) lub nawet napędem 4x4 (escapade w Niemczech).
Także wnętrze poddano największym zmianom w części przedniej (deska rozdzielcza, konsola centralna, kierownica). Kierowca ma o 15 l większą poduszkę powietrzną (60 l), pasażer nawet 100 l, a obaj z przodu poduszki boczne w oparciach siedzeń (opcja). Słynący z rozlicznych schowków partner ma ich teraz nie mniej, łatwo dostępnych i funkcjonalnych. Ta ostatnia cecha decydowała zapewne o zmianach w części tylnej, umownie tylko zwanej bagażową bo nie odbiegającej jakością materiałów i wykończenia od części „pasażerskiej”. Komfort podróżowania zapewniają już „na wejściu” boczne drzwi przesuwne z obu stron pojazdu, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich trzech osób z tyłu, dodatkowe nawiewy z regulowanym natężeniem, dobre wyciszenie i zarazem dobre nagłośnienie wnętrza (głośniki z tyłu specjalnie zabudowane przy słupkach tylnych).
Partner ma wysoki komfort prowadzenia. Dzięki wysokiej pozycji kierowcy, ogromnej powierzchni szyb przednich i bocznych, układowi wspomagania kierownicy (ze zmienną siłą) oraz przeprojektowaniu zawieszenia dla dalszego zwiększenia przyczepności. Podobnie podwyższono efektywność układu hamulcowego (z ABS). Przeszkadza natomiast niepotrzebnie przetłoczona kratka nawiewu na stopy kierowcy będąca zbyt blisko pedału gazu. Zdejmując nogę z gazu łatwo jest zaczepić podeszwą o ten występ (zwłaszcza w butach zimowych).
Jako rekompensatę potraktujmy więc zestaw gadgetów ułatwiających życie: częstotliwość pracy wycieraczek dostosowującą się do prędkości samochodu, podobnie z natężeniem dźwięku z radioodtwarzacza; funkcję „follow me home” aktywną przez 1 min.
Tekst i foto Jacek Bieniaszkiewicz


Pozostałe informacje

Kapral Robert i sierżant Mateusz zginęli na poligonie. Prokuratura ma wyniki sekcji zwłok

Kapral Robert i sierżant Mateusz zginęli na poligonie. Prokuratura ma wyniki sekcji zwłok

Prokuratura wojskowa ma już wyniki sekcji zwłok żołnierzy, którzy w marcu zginęli na poligonie w Drawsku Pomorskim. Robert i Mateusz pochodzili z województwa lubelskiego.

Nowatorskie leczenie migotania przedsionków. Lubelscy lekarze pionierami w kraju
Foto/Wideo
galeria
film

Nowatorskie leczenie migotania przedsionków. Lubelscy lekarze pionierami w kraju

Kardiolodzy ze szpitala przy ul. Jaczewskiego przeprowadzili małoinwazyjną ablację techniką PFA. To pierwsze takie zabiegi w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

MKS FunFloor Lublin uciekł spod topora podczas meczu z Piotrcovią [zdjęcia]
galeria

MKS FunFloor Lublin uciekł spod topora podczas meczu z Piotrcovią [zdjęcia]

MKS FunFloor Lublin pokonał MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski 30:27 po bardzo zaciętym spotkaniu.

Bulla papieska z XVIII wieku i prawosławna ikona znalezione na Lubelszczyźnie
galeria

Bulla papieska z XVIII wieku i prawosławna ikona znalezione na Lubelszczyźnie

Wojewódzki konserwator zabytków pochwalił się kolejnymi cennymi znaleziskami z terenów naszego województwa . Jedno z nich należało do papieża, a drugie reprezentuje prawosławnych staroobrzędowców.

1,5 promila i parkowanie na przejściu. Wszystko w drodze na komendę

1,5 promila i parkowanie na przejściu. Wszystko w drodze na komendę

Pod komendę policji w Krasnymstawie przyjechał 49-latek, na którego był nałożony dozór policyjny. Zaparkował na wprost komendy. Na przejściu dla pieszych. Nie był trzeźwy.

Skrzydłowy Motoru wraca do gry

Skrzydłowy Motoru wraca do gry

Jacques Ndiaye będzie mógł pojawić się już na boisku podczas czwartkowego meczu Motoru Lublin z Chrobrym Głogów (godz. 18, na Arenie Lublin). Skrzydłowy z Senegalu, z powodu kontuzji pauzował od ponad miesiąca.

Agresja wśród młodzieży. Jak reagować i jak przeciwdziałać?

Agresja wśród młodzieży. Jak reagować i jak przeciwdziałać?

Stop agresji wśród młodzieży – to temat konferencji poświęconej sposobom zapobiegania sytuacjom konfliktowym w środowisku młodych osób. Spotkanie w piątek, 26 kwietnia, o godzinie 9 w siedzibie Urzędu Miasta Lublin przy ul. Spokojnej 2.

CSK zaprasza na spektakl „Z kapelusza”
28 kwietnia 2024, 18:00

CSK zaprasza na spektakl „Z kapelusza”

W najbliższą niedzielę na scenie Sali Operowej w lubelskim CSK z okazji Międzynarodowego Dnia Tańca odbędzie się przedstawienie „Z kapelusza”.

Gabinety historii naturalnej Lublina. Nowa wystawa w Muzeum Józefa Czechowicza
25 kwietnia 2024, 18:00

Gabinety historii naturalnej Lublina. Nowa wystawa w Muzeum Józefa Czechowicza

Gabinety historii naturalnej Lublina to tytuł wystawy nawiązuje do ducha oświeceniowych gabinetów historii naturalnej i osobliwości przyrody. Otwarcie wystawy odbędzie się 25 kwietnia o godzinie 18 w lubelskim Muzeum Józefa Czechowicza.

Jak zdrowo się starzeć? O tym już w piątek na międzynarodowej konferencji
Patronat Dziennika Wschodniego
26 kwietnia 2024, 9:00

Jak zdrowo się starzeć? O tym już w piątek na międzynarodowej konferencji

Profilaktyka, choroby metaboliczne, rehabilitacja i zdrowe żywienie - takie tematy poruszą specjaliści podczas międzynarodowej konferencji „Healthy Aging”.

Od jutra zmiany w organizacji ruchu na Wallenroda

Od jutra zmiany w organizacji ruchu na Wallenroda

Od czwartku, 25 kwietnia, część ulicy Wallenroda zostanie zamknięta. Wszystko przez rozpoczęcie kolejnego etapu prac remontowych.

Aż 11 niewybuchów w Białej Podlaskiej. Saperzy jeszcze tu wrócą
pilne

Aż 11 niewybuchów w Białej Podlaskiej. Saperzy jeszcze tu wrócą

Przy ulicy Sidorskiej w Białej Podlaskiej znaleziono aż 11 niewybuchów. Saperzy zakończyli dziś pracę o godz. 16.30. Ale powrócą tu w piątek. Wówczas ponownie mieszkańcy będą ewakuowani.

Noc Kultury 2024: Neurony Miasta ożywią Lublin
galeria

Noc Kultury 2024: Neurony Miasta ożywią Lublin

Tegoroczna, 18. już edycja festiwalu Nocy Kultury odbędzie się w nocy z soboty na niedzielę 1 i 2 czerwca. Poznaliśmy program tej imprezy. Będą się na niego składały projekty zgłoszone w otwartym naborze oraz wydarzenia specjalne Warsztatów Kultury.

Marta Wcisło jedynką z Lubelskiego do Europarlamentu. Dwójka dla Krzysztofa Grabczuka

Marta Wcisło jedynką z Lubelskiego do Europarlamentu. Dwójka dla Krzysztofa Grabczuka

Platforma Obywatelska przedstawiła swoich kandydatów do europarlamentu. Wśród nich jest Borys Budka, Dariusz Joński oraz lubelska posłanka, Marta Wcisło.

Bakterie coli w popularnym tatarze

Bakterie coli w popularnym tatarze

Główny Inspektorat Sanitarny wydał ostrzeżenie dotyczące obecności bakterii Escherichia coli w partii tatara wołowego łukowskiej firmy

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium