Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Puławy

24 stycznia 2010 r.
21:36
Edytuj ten wpis

Budowa marektu wstrzymana. Mimo wyroku robotnicy pracują

0 17 A A

Już blisko miesiąc minął od wydania wyroku w sprawie wstrzymania budowy marketu Brico Depot. A robotnicy i tak dalej pracują na budowie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Wyrok Wojewódzkiego Sadu Administracyjnego w Lublinie został wydany pod koniec grudnia. Uchylał pozwolenia na budowę dla Castoramy i jednocześnie nakazywał wstrzymanie prac.

– Kiedy tylko stwierdziliśmy, że mimo wyroku sądu prace trwają, wysłaliśmy pismo w tej sprawie do nadzoru budowlanego. Do tej pory nie mamy żadnego odzewu – mówi Anna Pawłowska z Urzędu Miasta Puławy.

Rzeczywiście, na pierwszy rzut oka prace normalnie przebiegają. Robotnicy w ubiegłym tygodniu kończyli wykonywanie bocznej ściany sklepu od strony ul. Gościńczyk. Na szczycie ściany montowali kolorowe ozdobne elementy z blachy. Prace trwały też w środku obiektu.

Wojciech Tokarz, dyrektor ds. eksploatacji Brico Depot: Zgodnie z decyzją Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego prace budowlane prowadzone w związku z naszą inwestycją w Puławach zostały wstrzymane. Jednakże w trosce o bezpieczeństwo, prowadzone były niezbędne prace zabezpieczające miejsce budowy.

Nadzór budowlany zapowiedział oględziny na obiekcie dopiero na 28 stycznia. – Nie można było zaplanować ich wcześniej, bo mamy bardzo dużo różnych spraw, którymi się zajmujemy – tłumaczy Elżbieta Dudzińska, powiatowy inspektor nadzoru budowlanego w Puławach.


Komentarze 17

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
olo / 26 stycznia 2010 o 08:51
0
agresor napisał:
A co powiesz jełopie na rozebrany dom jednorodzinny przez NADZÓR? Człowiekowi raz dwa rozbiorą, a wielkiej nielegalnej budowy nie ruszają. Widać to ci się podoba jak człowieka krzywdzą, a instytucji nie ruszają. Jeśli była mowa o nielegalnej budowie, to prawo WINNO obowiązywać każdego, a nie byle człowieka rozbiorą do golasa, a CASTORAMY nie ruszają? PODOBA CI SIĘ? Ja sram na takie Państwo i takich jego obrońców jak Ty szmaciarzu.


Ty tumanie!, w sprawie tego menela w Bronowicach też Sąd wydał wyrok nakazujący żeby rozebrać budynek. Sąd wydał też pięć innych wyroków dla tego faceta, który ma w nosie wszystko i wszystkich, a całe życie tylko kombinował, a ty prostaku zrób z niego bohatera! Świat ci za to podziękuje...


Ty tumanie!, w sprawie tego menela w Bronowicach też Sąd wydał wyrok nakazujący żeby rozebrać budynek. Sąd wydał też pięć innych wyroków dla tego faceta, który ma w nosie wszystko i wszystkich, a całe życie tylko kombinował, a ty prostaku zrób z niego bohatera! Świat ci za to podziękuje... rozwiń
Avatar
ibis / 26 stycznia 2010 o 08:41
0
agresor napisał:
A co powiesz jełopie na rozebrany dom jednorodzinny przez NADZÓR? Człowiekowi raz dwa rozbiorą, a wielkiej nielegalnej budowy nie ruszają. Widać to ci się podoba jak człowieka krzywdzą, a instytucji nie ruszają. Jeśli była mowa o nielegalnej budowie, to prawo WINNO obowiązywać każdego, a nie byle człowieka rozbiorą do golasa, a CASTORAMY nie ruszają? PODOBA CI SIĘ? Ja sram na takie Państwo i takich jego obrońców jak Ty szmaciarzu.


No to uważaj żebyś sobie tych kaprawych oczek nie zasrał, a bluzgać to i ja umiem, zawszony teletubisiu. Na drzewo idź banany prostować, bo we łbie ci się pokiełbasiło od tej demokracji, ty zapluty karle, z fermentacją w kichach. Ty srasz bo ci się komuny zachciewa!


No to uważaj żebyś sobie tych kaprawych oczek nie zasrał, a bluzgać to i ja umiem, zawszony teletubisiu. Na drzewo idź banany prostować, bo we łbie ci się pokiełbasiło od tej demokracji, ty zapluty karle, z fermentacją w kichach. Ty srasz bo ci się komuny zachciewa! rozwiń
Avatar
H2O2 / 26 stycznia 2010 o 08:02
0
agresor napisał:
A co powiesz jełopie na rozebrany dom jednorodzinny przez NADZÓR? Człowiekowi raz dwa rozbiorą, a wielkiej nielegalnej budowy nie ruszają. Widać to ci się podoba jak człowieka krzywdzą, a instytucji nie ruszają. Jeśli była mowa o nielegalnej budowie, to prawo WINNO obowiązywać każdego, a nie byle człowieka rozbiorą do golasa, a CASTORAMY nie ruszają? PODOBA CI SIĘ? Ja sram na takie Państwo i takich jego obrońców jak Ty szmaciarzu.

Zwróć uwagę, że ten facet nie miał pozwolenia na budowę a Castorama takowe posiada. Większość z was nie ma pojęcia o przepisach a zabieracie głos, ale to normalne bo Polak zna się na wszystkim.

Zwróć uwagę, że ten facet nie miał pozwolenia na budowę a Castorama takowe posiada. Większość z was nie ma pojęcia o przepisach a zabieracie głos, ale to normalne bo Polak zna się na wszystkim. rozwiń
Avatar
t-2 / 26 stycznia 2010 o 07:04
0
ON napisał:
Jakie plany, jakie pozwolenie, jakie prawo? dla kogo to prawo ja sie pytam?
dla tych którzy potrafia je obchodzić?
czlowieka w Bronowicach zniszczyli, a tutaj? prawo nie obowiązuje? nawet wyrok Sądu?
jedno jest pewne kazdy z nas szarych ludzi bylby juz przekreslony...
szkoda tylko takiego fajnego terenu w centrum miasta.[/quote]
Masz rację, a taki deb*** niejaki -Ami- pisze, że MY - czyli ci, którzy tak sądzą to ciemnogród:
[quote name='ami' post='223221' date='25.01.2010, 10:59:40'](...)Wszystkich, którzy cokolwiek robią w tym regionie to byście na suchej gałęzi powywieszali, oczywiście .... anonimowo, tacy jesteście :prowokatorzy i anarchiści, a na koniec włożylibyście
swoją rękę do nocnika... C i e m n o g r ó d ! ! !

Gnida jakaś - trzyma stronę tego zasranego Nadzoru Budowlanego.

Gościu Ami, jak jesteś taki odważny, to podaj swoje namiary. Pisze głąb, że anonimowi jesteśmy, a sam podpisał się AMI. Gnido ty.

Gnida jakaś - trzyma stronę tego zasranego Nadzoru Budowlanego.

Gościu Ami, jak jesteś taki odważny, to podaj swoje namiary. Pisze głąb, że anonimowi jesteśmy, a sam podpisał się AMI. Gnido ty. rozwiń
Avatar
agresor / 26 stycznia 2010 o 07:00
0
ami napisał:
Po co to pyskować po próżnicy ? Macie tyle do powiedzenia co nic ! A gęba wam się nie zamyka, jak na jarmarku. Wszystkich, którzy cokolwiek robią w tym regionie to byście na suchej gałęzi powywieszali, oczywiście .... anonimowo, tacy jesteście :prowokatorzy i anarchiści, a na koniec włożylibyście
swoją rękę do nocnika... C i e m n o g r ó d ! ! !

A co powiesz jełopie na rozebrany dom jednorodzinny przez NADZÓR? Człowiekowi raz dwa rozbiorą, a wielkiej nielegalnej budowy nie ruszają. Widać to ci się podoba jak człowieka krzywdzą, a instytucji nie ruszają. Jeśli była mowa o nielegalnej budowie, to prawo WINNO obowiązywać każdego, a nie byle człowieka rozbiorą do golasa, a CASTORAMY nie ruszają? PODOBA CI SIĘ? Ja sram na takie Państwo i takich jego obrońców jak Ty szmaciarzu.

A co powiesz jełopie na rozebrany dom jednorodzinny przez NADZÓR? Człowiekowi raz dwa rozbiorą, a wielkiej nielegalnej budowy nie ruszają. Widać to ci się podoba jak człowieka krzywdzą, a instytucji nie ruszają. Jeśli była mowa o nielegalnej budowie, to prawo WINNO obowiązywać każdego, a nie byle człowieka rozbiorą do golasa, a CASTORAMY nie ruszają? PODOBA CI SIĘ? Ja sram na takie Państwo i takich jego obrońców jak Ty szmaciarzu. rozwiń
Avatar
una / 25 stycznia 2010 o 20:03
0
Otóż to, zarówno Biedronka w Bochotnicy, jak i Castorama w Puławach nie są w świetle prawa samowolami budowlanymi, dlatego inaczej się je traktuje aniżeli budynek mieszkalny w Bronowicach gdzie facet nie dość, że miał w nosie wszelkie pozwolenia, to jeszcze utrudniał egzekwowanie prawa, mataczył i wprost ośmieszał, nie tyle urzędników, co praworządne Państwo. Kpił sobie ze wszystkiego, a później przed mediami robił lament i marny teatr. Czyżby media (dziennik wschodni) zamierzały lansować hasło : "róbta co chceta !", bo właśnie tak (niestety) wyszło. O to ja osobiście mam pretensję. Pawle! zastanów się w jakim świetle pokazujesz rzeczywistość i jak ją pokazujesz. Przewrotność ma swoje granice... Tę inspektor to już tak obluzgali kompostem i to dzięki T W O J E M U kreowaniu rzeczywistości (gratuluję!), a miałeś przecież pełną informację i dobrze wiesz ilu ludzi do nadzoru przychodzi i ilu wychodzi zadowolonych, bo są po prostu w porządku. Bo ta znienawidzona i jej pracownicy właśnie pracują po to żeby porządek w Powiecie Puławskim był. Pracuje na takich zarąbistych przepisach i wobec ludzi, którzy mają określoną mentalność. Pokaż mi takiego, który wszystkim dogodził?! Więc jeśli nie chcecie pomóc i tak kochacie bałagan, to miejcie go na użytek własny, a przynajmniej nie przeszkadzajcie innym. Pieniądze to nie wszystko, jest jeszcze jakiś cel i z całą pewnością nie jest to anarchia i bezhołowie.
Otóż to, zarówno Biedronka w Bochotnicy, jak i Castorama w Puławach nie są w świetle prawa samowolami budowlanymi, dlatego inaczej się je traktuje aniżeli budynek mieszkalny w Bronowicach gdzie facet nie dość, że miał w nosie wszelkie pozwolenia, to jeszcze utrudniał egzekwowanie prawa, mataczył i wprost ośmieszał, nie tyle urzędników, co praworządne Państwo. Kpił sobie ze wszystkiego, a później przed mediami robił lament i marny teatr. Czyżby media (dziennik wschodni) zamierzały lansować hasło : "róbta co chceta !", bo właśn... rozwiń
Avatar
ON / 25 stycznia 2010 o 19:31
0
Jakie plany, jakie pozwolenie, jakie prawo? dla kogo to prawo ja sie pytam?
dla tych którzy potrafia je obchodzić?
czlowieka w Bronowicach zniszczyli, a tutaj? prawo nie obowiązuje? nawet wyrok Sądu?
jedno jest pewne kazdy z nas szarych ludzi bylby juz przekreslony...
szkoda tylko takiego fajnego terenu w centrum miasta.
Avatar
LBN / 25 stycznia 2010 o 19:25
0
Wchodźcie na [url="http://www.designeurope2010.eu/index.php"]http://www.designeurope2010.eu/index.php[/url] i głosujcie na artystyczny projekt naszej Rodaczki z Poznania. Jej sukces będzie sukcesem Polski na arenie międzynarodowej!
Avatar
~Bobi~ / 25 stycznia 2010 o 18:21
0
I dobrze niech dalej kończą roboty. Chyba "węszę podobną sytuację do tej w "Bochotnicy k/Nałęczowa.
Niech powstaje taki sklep Castoramy w centrum bo jest bardzo potrzebny- ale konkurencja dobrze się koło tego kręci żeby uniemożliwić otwarcie.
Dlaczego u nas jest takie draństwo i zawiść- chyba mieli plany, pozwolenie na budowę- zanim zaczęli trzeba było nie pozwolić jeśli coś jest nie tak.
Avatar
tab / 25 stycznia 2010 o 14:50
0
Muszę przyznać, że redaktor podsyca sensacje, bo kiedy robi się afera to on i cała redakcja dobrze zarabiają, nakład rozchodzi się i jest kasa. Ta inspektor, starosta czy prezydent wcale nie są ważni, ważne, że się robi zadymę. Jak fajnie byłoby gdyby którąś z tych osób trafiła apopleksja, a zwłaszcza publicznie. Oj byłoby co obgadywać i o czym pisać! Skarb Państwa, Inwestor, biedni robotnicy budowlani lub ci, którzy liczą na zatrudnienie w nowym obiekcie też nie są ważni ich to i życie to nic ... Ważne jest to co objawi redakcja dziennika wschodniego, a że przy okazji zrobi dużo krzywdy ? To przecież nie ważne, ważna jest kariera i kasa.
Muszę przyznać, że redaktor podsyca sensacje, bo kiedy robi się afera to on i cała redakcja dobrze zarabiają, nakład rozchodzi się i jest kasa. Ta inspektor, starosta czy prezydent wcale nie są ważni, ważne, że się robi zadymę. Jak fajnie byłoby gdyby którąś z tych osób trafiła apopleksja, a zwłaszcza publicznie. Oj byłoby co obgadywać i o czym pisać! Skarb Państwa, Inwestor, biedni robotnicy budowlani lub ci, którzy liczą na zatrudnienie w nowym obiekcie też nie są ważni ich to i życie to nic ... Ważne jest to co objawi redakcja dzienn... rozwiń
Avatar
olo / 26 stycznia 2010 o 08:51
0
agresor napisał:
A co powiesz jełopie na rozebrany dom jednorodzinny przez NADZÓR? Człowiekowi raz dwa rozbiorą, a wielkiej nielegalnej budowy nie ruszają. Widać to ci się podoba jak człowieka krzywdzą, a instytucji nie ruszają. Jeśli była mowa o nielegalnej budowie, to prawo WINNO obowiązywać każdego, a nie byle człowieka rozbiorą do golasa, a CASTORAMY nie ruszają? PODOBA CI SIĘ? Ja sram na takie Państwo i takich jego obrońców jak Ty szmaciarzu.


Ty tumanie!, w sprawie tego menela w Bronowicach też Sąd wydał wyrok nakazujący żeby rozebrać budynek. Sąd wydał też pięć innych wyroków dla tego faceta, który ma w nosie wszystko i wszystkich, a całe życie tylko kombinował, a ty prostaku zrób z niego bohatera! Świat ci za to podziękuje...


Ty tumanie!, w sprawie tego menela w Bronowicach też Sąd wydał wyrok nakazujący żeby rozebrać budynek. Sąd wydał też pięć innych wyroków dla tego faceta, który ma w nosie wszystko i wszystkich, a całe życie tylko kombinował, a ty prostaku zrób z niego bohatera! Świat ci za to podziękuje... rozwiń
Avatar
ibis / 26 stycznia 2010 o 08:41
0
agresor napisał:
A co powiesz jełopie na rozebrany dom jednorodzinny przez NADZÓR? Człowiekowi raz dwa rozbiorą, a wielkiej nielegalnej budowy nie ruszają. Widać to ci się podoba jak człowieka krzywdzą, a instytucji nie ruszają. Jeśli była mowa o nielegalnej budowie, to prawo WINNO obowiązywać każdego, a nie byle człowieka rozbiorą do golasa, a CASTORAMY nie ruszają? PODOBA CI SIĘ? Ja sram na takie Państwo i takich jego obrońców jak Ty szmaciarzu.


No to uważaj żebyś sobie tych kaprawych oczek nie zasrał, a bluzgać to i ja umiem, zawszony teletubisiu. Na drzewo idź banany prostować, bo we łbie ci się pokiełbasiło od tej demokracji, ty zapluty karle, z fermentacją w kichach. Ty srasz bo ci się komuny zachciewa!


No to uważaj żebyś sobie tych kaprawych oczek nie zasrał, a bluzgać to i ja umiem, zawszony teletubisiu. Na drzewo idź banany prostować, bo we łbie ci się pokiełbasiło od tej demokracji, ty zapluty karle, z fermentacją w kichach. Ty srasz bo ci się komuny zachciewa! rozwiń
Avatar
H2O2 / 26 stycznia 2010 o 08:02
0
agresor napisał:
A co powiesz jełopie na rozebrany dom jednorodzinny przez NADZÓR? Człowiekowi raz dwa rozbiorą, a wielkiej nielegalnej budowy nie ruszają. Widać to ci się podoba jak człowieka krzywdzą, a instytucji nie ruszają. Jeśli była mowa o nielegalnej budowie, to prawo WINNO obowiązywać każdego, a nie byle człowieka rozbiorą do golasa, a CASTORAMY nie ruszają? PODOBA CI SIĘ? Ja sram na takie Państwo i takich jego obrońców jak Ty szmaciarzu.

Zwróć uwagę, że ten facet nie miał pozwolenia na budowę a Castorama takowe posiada. Większość z was nie ma pojęcia o przepisach a zabieracie głos, ale to normalne bo Polak zna się na wszystkim.

Zwróć uwagę, że ten facet nie miał pozwolenia na budowę a Castorama takowe posiada. Większość z was nie ma pojęcia o przepisach a zabieracie głos, ale to normalne bo Polak zna się na wszystkim. rozwiń
Avatar
t-2 / 26 stycznia 2010 o 07:04
0
ON napisał:
Jakie plany, jakie pozwolenie, jakie prawo? dla kogo to prawo ja sie pytam?
dla tych którzy potrafia je obchodzić?
czlowieka w Bronowicach zniszczyli, a tutaj? prawo nie obowiązuje? nawet wyrok Sądu?
jedno jest pewne kazdy z nas szarych ludzi bylby juz przekreslony...
szkoda tylko takiego fajnego terenu w centrum miasta.[/quote]
Masz rację, a taki deb*** niejaki -Ami- pisze, że MY - czyli ci, którzy tak sądzą to ciemnogród:
[quote name='ami' post='223221' date='25.01.2010, 10:59:40'](...)Wszystkich, którzy cokolwiek robią w tym regionie to byście na suchej gałęzi powywieszali, oczywiście .... anonimowo, tacy jesteście :prowokatorzy i anarchiści, a na koniec włożylibyście
swoją rękę do nocnika... C i e m n o g r ó d ! ! !

Gnida jakaś - trzyma stronę tego zasranego Nadzoru Budowlanego.

Gościu Ami, jak jesteś taki odważny, to podaj swoje namiary. Pisze głąb, że anonimowi jesteśmy, a sam podpisał się AMI. Gnido ty.

Gnida jakaś - trzyma stronę tego zasranego Nadzoru Budowlanego.

Gościu Ami, jak jesteś taki odważny, to podaj swoje namiary. Pisze głąb, że anonimowi jesteśmy, a sam podpisał się AMI. Gnido ty. rozwiń
Avatar
agresor / 26 stycznia 2010 o 07:00
0
ami napisał:
Po co to pyskować po próżnicy ? Macie tyle do powiedzenia co nic ! A gęba wam się nie zamyka, jak na jarmarku. Wszystkich, którzy cokolwiek robią w tym regionie to byście na suchej gałęzi powywieszali, oczywiście .... anonimowo, tacy jesteście :prowokatorzy i anarchiści, a na koniec włożylibyście
swoją rękę do nocnika... C i e m n o g r ó d ! ! !

A co powiesz jełopie na rozebrany dom jednorodzinny przez NADZÓR? Człowiekowi raz dwa rozbiorą, a wielkiej nielegalnej budowy nie ruszają. Widać to ci się podoba jak człowieka krzywdzą, a instytucji nie ruszają. Jeśli była mowa o nielegalnej budowie, to prawo WINNO obowiązywać każdego, a nie byle człowieka rozbiorą do golasa, a CASTORAMY nie ruszają? PODOBA CI SIĘ? Ja sram na takie Państwo i takich jego obrońców jak Ty szmaciarzu.

A co powiesz jełopie na rozebrany dom jednorodzinny przez NADZÓR? Człowiekowi raz dwa rozbiorą, a wielkiej nielegalnej budowy nie ruszają. Widać to ci się podoba jak człowieka krzywdzą, a instytucji nie ruszają. Jeśli była mowa o nielegalnej budowie, to prawo WINNO obowiązywać każdego, a nie byle człowieka rozbiorą do golasa, a CASTORAMY nie ruszają? PODOBA CI SIĘ? Ja sram na takie Państwo i takich jego obrońców jak Ty szmaciarzu. rozwiń
Avatar
una / 25 stycznia 2010 o 20:03
0
Otóż to, zarówno Biedronka w Bochotnicy, jak i Castorama w Puławach nie są w świetle prawa samowolami budowlanymi, dlatego inaczej się je traktuje aniżeli budynek mieszkalny w Bronowicach gdzie facet nie dość, że miał w nosie wszelkie pozwolenia, to jeszcze utrudniał egzekwowanie prawa, mataczył i wprost ośmieszał, nie tyle urzędników, co praworządne Państwo. Kpił sobie ze wszystkiego, a później przed mediami robił lament i marny teatr. Czyżby media (dziennik wschodni) zamierzały lansować hasło : "róbta co chceta !", bo właśnie tak (niestety) wyszło. O to ja osobiście mam pretensję. Pawle! zastanów się w jakim świetle pokazujesz rzeczywistość i jak ją pokazujesz. Przewrotność ma swoje granice... Tę inspektor to już tak obluzgali kompostem i to dzięki T W O J E M U kreowaniu rzeczywistości (gratuluję!), a miałeś przecież pełną informację i dobrze wiesz ilu ludzi do nadzoru przychodzi i ilu wychodzi zadowolonych, bo są po prostu w porządku. Bo ta znienawidzona i jej pracownicy właśnie pracują po to żeby porządek w Powiecie Puławskim był. Pracuje na takich zarąbistych przepisach i wobec ludzi, którzy mają określoną mentalność. Pokaż mi takiego, który wszystkim dogodził?! Więc jeśli nie chcecie pomóc i tak kochacie bałagan, to miejcie go na użytek własny, a przynajmniej nie przeszkadzajcie innym. Pieniądze to nie wszystko, jest jeszcze jakiś cel i z całą pewnością nie jest to anarchia i bezhołowie.
Otóż to, zarówno Biedronka w Bochotnicy, jak i Castorama w Puławach nie są w świetle prawa samowolami budowlanymi, dlatego inaczej się je traktuje aniżeli budynek mieszkalny w Bronowicach gdzie facet nie dość, że miał w nosie wszelkie pozwolenia, to jeszcze utrudniał egzekwowanie prawa, mataczył i wprost ośmieszał, nie tyle urzędników, co praworządne Państwo. Kpił sobie ze wszystkiego, a później przed mediami robił lament i marny teatr. Czyżby media (dziennik wschodni) zamierzały lansować hasło : "róbta co chceta !", bo właśn... rozwiń
Avatar
ON / 25 stycznia 2010 o 19:31
0
Jakie plany, jakie pozwolenie, jakie prawo? dla kogo to prawo ja sie pytam?
dla tych którzy potrafia je obchodzić?
czlowieka w Bronowicach zniszczyli, a tutaj? prawo nie obowiązuje? nawet wyrok Sądu?
jedno jest pewne kazdy z nas szarych ludzi bylby juz przekreslony...
szkoda tylko takiego fajnego terenu w centrum miasta.
Avatar
LBN / 25 stycznia 2010 o 19:25
0
Wchodźcie na [url="http://www.designeurope2010.eu/index.php"]http://www.designeurope2010.eu/index.php[/url] i głosujcie na artystyczny projekt naszej Rodaczki z Poznania. Jej sukces będzie sukcesem Polski na arenie międzynarodowej!
Avatar
~Bobi~ / 25 stycznia 2010 o 18:21
0
I dobrze niech dalej kończą roboty. Chyba "węszę podobną sytuację do tej w "Bochotnicy k/Nałęczowa.
Niech powstaje taki sklep Castoramy w centrum bo jest bardzo potrzebny- ale konkurencja dobrze się koło tego kręci żeby uniemożliwić otwarcie.
Dlaczego u nas jest takie draństwo i zawiść- chyba mieli plany, pozwolenie na budowę- zanim zaczęli trzeba było nie pozwolić jeśli coś jest nie tak.
Avatar
tab / 25 stycznia 2010 o 14:50
0
Muszę przyznać, że redaktor podsyca sensacje, bo kiedy robi się afera to on i cała redakcja dobrze zarabiają, nakład rozchodzi się i jest kasa. Ta inspektor, starosta czy prezydent wcale nie są ważni, ważne, że się robi zadymę. Jak fajnie byłoby gdyby którąś z tych osób trafiła apopleksja, a zwłaszcza publicznie. Oj byłoby co obgadywać i o czym pisać! Skarb Państwa, Inwestor, biedni robotnicy budowlani lub ci, którzy liczą na zatrudnienie w nowym obiekcie też nie są ważni ich to i życie to nic ... Ważne jest to co objawi redakcja dziennika wschodniego, a że przy okazji zrobi dużo krzywdy ? To przecież nie ważne, ważna jest kariera i kasa.
Muszę przyznać, że redaktor podsyca sensacje, bo kiedy robi się afera to on i cała redakcja dobrze zarabiają, nakład rozchodzi się i jest kasa. Ta inspektor, starosta czy prezydent wcale nie są ważni, ważne, że się robi zadymę. Jak fajnie byłoby gdyby którąś z tych osób trafiła apopleksja, a zwłaszcza publicznie. Oj byłoby co obgadywać i o czym pisać! Skarb Państwa, Inwestor, biedni robotnicy budowlani lub ci, którzy liczą na zatrudnienie w nowym obiekcie też nie są ważni ich to i życie to nic ... Ważne jest to co objawi redakcja dzienn... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 17

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Medyk Konin – GKS Górnik Łęczna 1:3. Jedną nogą w półfinale

Medyk Konin – GKS Górnik Łęczna 1:3. Jedną nogą w półfinale 0 0

Piłkarki Górnika Łęczna zainaugurowały oficjalne granie w 2020 r. i pokonały Medyka Konin w Pucharze Polski

GKS Ekom Invex Remedies Nowiny ‒ AZS UMCS Lublin 4:8. Wciąż w grze o awans

GKS Ekom Invex Remedies Nowiny ‒ AZS UMCS Lublin 4:8. Wciąż w grze o awans 0 0

Kolejna ważna wygrana futsalistów AZS UMCS Lublin. Popularne „Dziki” tym razem okazały się lepsze od ekipy z Nowin strzelając na wyjeździe aż osiem bramek

Śmiertelny wypadek na drodze krajowej nr 19 pod Lublinem. Nie żyje pieszy

Śmiertelny wypadek na drodze krajowej nr 19 pod Lublinem. Nie żyje pieszy 2 0

Do tragicznego wypadku doszło około godz. 18.35 w Trojaczkowicach na drodze krajowej nr 19.

Kup kebab, a pomożesz małemu Szymonkowi. W środę niezwykła akcja właściciela budki w Białej Podlaskiej
galeria

Kup kebab, a pomożesz małemu Szymonkowi. W środę niezwykła akcja właściciela budki w Białej Podlaskiej 21 0

Kupując kebab, pomożesz choremu chłopcu. W środę Ireneusz Olesiejuk, właściciel budki z kebabem cały dochód ze sprzedaży przekaże na leczenie Szymona Kulawczuka z Przegalin Dużych (gm. Komarówka Podlaska).

Bezczelna próba kradzieży na parkingu w Białej Podlaskiej. Próbował wyrwać z samochodu katalizator

Bezczelna próba kradzieży na parkingu w Białej Podlaskiej. Próbował wyrwać z samochodu katalizator 2 1

Noc w policyjnym areszcie spędził 34-latek z gm. Biała Podlaska. Mężczyzna podejrzewany jest o próbę kradzieży katalizatora.

20-latek z Poniatowej sprzedawał narkotyki nieletnim

20-latek z Poniatowej sprzedawał narkotyki nieletnim 0 0

Policjanci z Opola Lubelskiego ustalili, że 20-latek z Poniatowej sprzedaje narkotyki.

Policyjny pościg za graficiarzami. Po nocy za kratkami do wszystkiego się przyznali

Policyjny pościg za graficiarzami. Po nocy za kratkami do wszystkiego się przyznali 2 6

W sobotę w nocy policjanci z Kraśnika zatrzymali czterech mężczyzn podejrzewanych o pomalowanie szynobusu stojącego na stacji w Szastarce.

Unia Białopole i Brat-Cukrownik Siennica Nadolna rozegrały mecze kontrolne

Unia Białopole i Brat-Cukrownik Siennica Nadolna rozegrały mecze kontrolne 0 0

Trzy sparingi i trzy porażki. Taki bilans mają piłkarze Unii Białopole

Dziwne okoliczności ostatnich dni pracy i dymisji wiceprezydenta Chełma
film

Dziwne okoliczności ostatnich dni pracy i dymisji wiceprezydenta Chełma 1 6

Daniel Domoradzki już po odwołaniu z funkcji wiceprezydenta miał jeszcze oficjalnie reprezentować miasto. Nie powinno go także być na słynnym spotkaniu w sprawie likwidacji szkoły, na którym zasłabł i został zabrany do szpitala.

Od zakazu sprzedawania posiłków na plastikowych talerzach po współpracę z lokalną społecznością. Tak będą się zmieniać te festiwale
galeria

Od zakazu sprzedawania posiłków na plastikowych talerzach po współpracę z lokalną społecznością. Tak będą się zmieniać te festiwale 11 8

Organizatorzy 18 polskich festiwali i wydarzeń ustalili Kodeks Odpowiedzialnego Festiwalu, czyli zbiór ogólnych zasad i dobrych praktyk dotyczących ekologii i kontaktów ze społecznością, którymi warto kierować się przy planowaniu imprez. “Naszym celem jest zachęcanie do poszanowania natury i siebie nawzajem” – czytamy w Kodeksie.

Pobicie kobiety w hotelu w Chełmie. Damski bokser sam się zgłosił

Pobicie kobiety w hotelu w Chełmie. Damski bokser sam się zgłosił 0 3

To 23-letni chełmianin pobił kobietę w pokoju hotelowym. Pisaliśmy o tym przed tygodniem.

Martwy mężczyzna w mieszkaniu w Lublinie. Nie widzieli sąsiada od dwóch tygodni

Martwy mężczyzna w mieszkaniu w Lublinie. Nie widzieli sąsiada od dwóch tygodni 7 3

W mieszkaniu przy ul. Hutniczej w Lublinie odnaleziono zwłoki mężczyzny. Mundurowych wezwali na miejsce zaniepokojeni sąsiedzi, którzy od dwóch tygodni nie widzieli 60-latka.

Chełm: Niefortunnie upadła w domu i przez kilkanaście godzin nie mogła się podnieść

Chełm: Niefortunnie upadła w domu i przez kilkanaście godzin nie mogła się podnieść 1 0

Reakcji sąsiadów zawdzięcza życie 84-letnia mieszkanka Chełma, która uległa wypadkowi w domu.

Niektóre autobusy w Lublinie w ogóle nie powinny wozić ludzi. Jedna kontrola i osiem wycofanych z ruchu

Niektóre autobusy w Lublinie w ogóle nie powinny wozić ludzi. Jedna kontrola i osiem wycofanych z ruchu 41 18

Osiem autobusów wycofanych z ruchu to efekt porannej kontroli przeprowadzonej w poniedziałek przez Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego.

KPKS Halemba – Tomasovia Tomaszów Lubelski 0:3. Witajcie na drugim miejscu

KPKS Halemba – Tomasovia Tomaszów Lubelski 0:3. Witajcie na drugim miejscu 0 0

Kiedy forma dopisuje chciałoby się grać nawet codziennie. Tymczasem po czterech zwycięstwach z rzędu Tomasovia musiała odpocząć dwa tygodnie. Przerwa nie wytrąciła jednak niebiesko-białych z rytmu. W sobotę przyszła wygrana numer pięć – z Halembą 3:0

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.