Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Świdnik

27 października 2011 r.
7:41
Edytuj ten wpis

Dziś kolejny dzień strajku w PZL Świdnik

Autor: Zdjęcie autora łm
0 46 A A
Wczoraj wg związku "Sierpień 80" w strajku udział wzięło około 600 osób (Maciej Kaczanowski)
Wczoraj wg związku \"Sierpień 80\" w strajku udział wzięło około 600 osób (Maciej Kaczanowski)

Od rana w PZL Świdnik strajkują związkowcy, którzy domagają się podwyżek. - Będziemy protestować do skutku - mówi "Dziennikowi Wschodniemu" Andrzej Borys, przewodniczący związku "Sierpień 80".

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Strajk się rozszerza. Jest większy niż w dniu wczorajszym. Protestuje już 80 proc. pracowników - twierdzi Andrzej Borys.

Strajk rozpoczął się w środę rano. Strajkujący przyszli do pracy, ale nie przebierali się w ubrania robocze. Zbierali się w halach, gdzie na codzień pracują. - Dzisiaj wygląda to trochę inaczej. Protestujący gromadzą się w pomieszczeniach socjalnych i aneksach. Niestety szefowie próbują wyrzucić nas na dwór - wyjaśnia Andrzej Borys.

Głównym postulatem strajkujących jest 15-procentowa podwyżka płac. Wczoraj doszło do rozmów z zarządem, ale nie przyniosły one rezultatów.

- Zamiast podjęcia rzeczywistego dialogu z naszym Związkiem, zmierzającego do szybkiego zakończenia strajku, a tym samym, zakończenia sporu zbiorowego i zminimalizowania strat, jakie niesie z natury strajk, Zarząd Spółki (wzorem, jaki standardowo stosują pracodawcy wobec protestujących pracowników) podjął działania zastraszające, uczestniczącą w strajku, Załogę. W godzinach popołudniowych na ręce organizatorów protestu zostało przekazane pismo, w którym zagrożono konsekwencjami w przypadku nie zastosowania się do "zaleceń” kierownictwa Spółki. Niektóre z tych zaleceń nie mają nic wspólnego z dbaniem o zdrowie i bezpieczeństwo strajkujących pracowników - czytamy w komunikacie związkowców.

Andrzej Borys zapowiada, że strajk będzie trwał do skutku. - W każdej chwili jesteśmy jednak gotowi na rozmowy - zapewnia.


Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 46

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
robol / 8 listopada 2011 r. o 08:46
0
Właśnie obskoczyłem fora na temat strajku w Świdniku no i doszedłem do wniosku że ludzie którzy wywołali ten bałagan sami się nakręcają do takiego stopnia że zaczynam się poważnie obawiać o losy PZL i czy następnym postulatem Sierpnia nie będzie otwarcie pustelni na terenie zakładu coś na kształt tej księdza Natanka
Przypomnę że mówi się wszędzie o nie szykanowaniu strajkujących a nic się nie wspomina o szykanach i obelgach jakie spotykają tych którzy pracują myślę że trzeba rozmawiać o ochronie właśnie tych ludzi a nie strajkujących bo to co sie dzieje w zakładzie dzisiaj to jakiś terror a to co wyprawia pan Sławek to jakaś masakra wyzwiska i obelgi które kieruje pod adresem pracujących to nosi znamiona przestępstwa a ten wiersz dla pana Sławka który napisał jeden z jego kolegów i jak bardzo się wstydzi podejść i mu go przekazać żenada ale rozumiem tego faceta też bym nie chciał żeby ktoś mnie zobaczył w tak doborowym towarzystwie jakim jest pan Sławek ze swoją wszech obecną szczekaczką
Wyczytałem również że inne fora kłamią i nie podoba się Sierpniakom gdy się pisze prawdę ten rzekomy strajk to jakaś ściema nikt nad nim nie panuje a Komitet Strajkowy chyba tylko na papierze
A co do wczorajszej manifestacji no dobrze pokazaliście się w TV i w internecie więc teraz bierzcie się za rozmowy z zarządem kończcie ten żałosny spektakl bo jak jeszcze to potrwa parę dni to znowu zostanie was tylko 120 i z etatu na stanowisku przewodniczącego nici z pensją 2,2 średniej zakładowej Andrzej będzie musiał się pożegnać pozdrawiam
Właśnie obskoczyłem fora na temat strajku w Świdniku no i doszedłem do wniosku że ludzie którzy wywołali ten bałagan sami się nakręcają do takiego stopnia że zaczynam się poważnie obawiać o losy PZL i czy następnym postulatem Sierpnia nie będzie otwarcie pustelni na terenie zakładu coś na kształt tej księdza Natanka
Przypomnę że mówi się wszędzie o nie szykanowaniu strajkujących a nic się nie wspomina o szykanach i obelgach jakie spotykają tych którzy pracują myślę że trzeba rozmawiać o ochronie właśnie tych ludzi a nie strajkujących ... rozwiń
Avatar
robol / 5 listopada 2011 r. o 11:54
0
[quote name='lider' timestamp='1319817186' post='552417']
Ale kasa którą wywalczą nie bedzie Ci śmierdziała, PRAWDA !!!. Wezmiesz ją i szybko spierzysz do żonki, zapominając dlaczego ją dostałeś. A nie pomyślałeś żeby w jakiś sposób ich poprzec, więc nie się dziw że dostajesz H...je
[/quote]
Zastanów się co piszesz matole powiem tylko tyle że propozycje z piątku buły o wiele lepsze niż mamy je dzisiaj dlaczego Sierpień nie wziął pod uwagę że cierpliwość ma swoje granice jeżeli się coś chce to trzeba i coś od siebie dać a tu nie ma porozumienia
dodam że Tobie kasa nie śmierdziała jak ją wybierałeś z bankomatu
jak doprowadzicie do upadłości zakład ciekawe co powiesz ludziom wtedy nawet nie dostaniesz tej kasy co została wynegocjowana w pakiecie może Ty nie musisz się martwić bogatych rodziców którzy przyjmą skruszonego synka pod swój dach
[quote name='lider' timestamp='1319817186' post='552417']
Ale kasa którą wywalczą nie bedzie Ci śmierdziała, PRAWDA !!!. Wezmiesz ją i szybko spierzysz do żonki, zapominając dlaczego ją dostałeś. A nie pomyślałeś żeby w jakiś sposób ich poprzec, więc nie się dziw że dostajesz H...je
[/quote]
Zastanów się co piszesz matole powiem tylko tyle że propozycje z piątku buły o wiele lepsze niż mamy je dzisiaj dlaczego Sierpień nie wziął pod uwagę że cierpliwość ma swoje granice j... rozwiń
Avatar
polak / 4 listopada 2011 r. o 20:17
0
30 lat za póżno.
Przypominam A.Borysowi,że solidarność 80 działała w innych warunkach i ostatecznie doprowadziła do likwidacji WSK.
Zwykli robotnicy Nic nie zyskali choć stosowano rozwiązania siłowe i było poparcie Solidarności i Wałęsy.
Czy strajk w słusznej sprawie,nakrecanie robotników,zmuszanie innych do strajku to cała mądrość na którą stać solidarność 80.
Motto Lenina,,z iskry wybuchnie płomień,, świadczy o myśleniu komunistycznym,a i data strajku kojarzy się z rewolucją
pażdziernikową,a to żle świadczy o związku.
Przypominam,że mamy kapitalizm z wredną twarzą z winy Zwycięstwów nad socjalizmem.
Oni są urządzeni i od 30 lat pierdzą w ławy poselskie,a wy macie szanse pod wodzą Borysa A. rozpieprzyć ostatni zakład
w Świdniku.
Odsuńcie Borysa od rozmów,powołajcie komitet strajkowy z mądrych młodych ludzi i sami negocjujcie podwyżki i warunki pracy.
Nie dajcie się znowu oszukać pseudo związkowcom,kierownikom i innym donosicielom bo oni nie mówią Właścicielom jakie
są naprawdę warunki pracy bo oni podburzając Was myślą o własnych stołkach.
30 lat za póżno.
Przypominam A.Borysowi,że solidarność 80 działała w innych warunkach i ostatecznie doprowadziła do likwidacji WSK.
Zwykli robotnicy Nic nie zyskali choć stosowano rozwiązania siłowe i było poparcie Solidarności i Wałęsy.
Czy strajk w słusznej sprawie,nakrecanie robotników,zmuszanie innych do strajku to cała mądrość na którą stać solidarność 80.
Motto Lenina,,z iskry wybuchnie płomień,, świadczy o myśleniu komunistycznym,a i data strajku kojarzy się z rewolucją
pażdziernikową,a to żle świadczy o... rozwiń
Avatar
robol / 4 listopada 2011 r. o 19:22
0
[quote name='brykiet' timestamp='1319727720' post='551951']
Jak taki prezes solidaruchów czy metalowców dostaje ponad 2x średnią zakładową, to robi interesy z pracodawcą i nie przejmuje się pracownikami. Solidaruchy zapomniały już że to zwykli ludzie stworzyli ten związek, i mają robić to co my im każemy a nie na odwrót. Niestety, wciąż na zakładzie jest mnóstwo ludzi z klapkami na oczach, którzy nie wiadomo dlaczego utrzymują na stołkach tych zdrajców i sprzedawczyków.
[/quote]

Ty brykiet zapytaj Andrzeja jaką ma stawkę :-))))) jako przewodniczący
[quote name='brykiet' timestamp='1319727720' post='551951']
Jak taki prezes solidaruchów czy metalowców dostaje ponad 2x średnią zakładową, to robi interesy z pracodawcą i nie przejmuje się pracownikami. Solidaruchy zapomniały już że to zwykli ludzie stworzyli ten związek, i mają robić to co my im każemy a nie na odwrót. Niestety, wciąż na zakładzie jest mnóstwo ludzi z klapkami na oczach, którzy nie wiadomo dlaczego utrzymują na stołkach tych zdrajców i sprzedawczyków.
[/quote]

Ty brykiet za... rozwiń
Avatar
robol / 4 listopada 2011 r. o 19:18
0
[quote name='brykiet' timestamp='1319727720' post='551951']
Jak taki prezes solidaruchów czy metalowców dostaje ponad 2x średnią zakładową, to robi interesy z pracodawcą i nie przejmuje się pracownikami. Solidaruchy zapomniały już że to zwykli ludzie stworzyli ten związek, i mają robić to co my im każemy a nie na odwrót. Niestety, wciąż na zakładzie jest mnóstwo ludzi z klapkami na oczach, którzy nie wiadomo dlaczego utrzymują na stołkach tych zdrajców i sprzedawczyków.
[/quote]
Avatar
FR / 30 października 2011 r. o 16:16
0
BÓJ TO JEST WASZ OSTATNI NIECH ŻYJE KC PZPR.
Avatar
mieszkaniec1 / 30 października 2011 r. o 15:58
0
[quote name='uynbgn vgd fgt d ghy t' timestamp='1319831859' post='552530']
co wam to da jak by nie skok to zycia by nie mieliscie a jaj macie wypłate to sklepy zawalone i [size="4"]normalny[/size] człowiek do bankomatu nie moze pojsc jak cos nie zrobia ze starymi pracownikami to tam nigdy nie bedzie lepiej nigdy i to nigdy
[/quote]
Coś mi się wydaje, że[size="4"] normalny[/size] to ty nie jesteś

[size="4"][size="3"][size="4"]Panie kolego my chcemy pracować,tylko ,że polityka "przykręcania śruby" za te pieniądze(zarabiam1870zł na reke) mi się nie podoba.Już teraz szefostwo hali nr.1 wydało nieoficjalnie polecenie aby obrabiarki sterowane numerycznie pracowały w przerwę. Włoch "Biały Adidas" chodzi po hali i osobiście to sprawdza.Po za tym wprowadza się system pracy na dwóch obrabiarkach.Każdemu pracownikowi dołożono sporo obowiązków np.:dokładne mierzenie pierwszej sztuki ,gdzie kiedyś robił to pracownik i kontroler,wypełnianie "dzienniczka" z każdego dnia i wiele wiele innych rzeczy o ktorych szkoda pisać.I w takim systemie pracy narzuconym przez Włochów niedaleko nam się do osławionych "obozów pracy" jakie były we Włoszech.Podwyżki były nie powiem ,ale to były podwyżki brutto gdzie na rękę zostaje po kilkadziesiąt złotych.A galopujących cen w zaden sposób nie dogoniły.Wie proszę nie krytykować strajkujących bo my chcemy pracować uczciwie i uczciwie ZARABIAĆ!!!!!!!!!!!!!!![/size][/size]
[size="2"]W pełni popieram.
Przypominam, że strajkujący walczą o godne wynagrodzenie za pracę nie tylko dla siebie, [size="3"]ale równierz dla osób nie biorących udziału w strajku.[/size][/size][/size]
[quote name='uynbgn vgd fgt d ghy t' timestamp='1319831859' post='552530']
co wam to da jak by nie skok to zycia by nie mieliscie a jaj macie wypłate to sklepy zawalone i [size="4"]normalny[/size] człowiek do bankomatu nie moze pojsc jak cos nie zrobia ze starymi pracownikami to tam nigdy nie bedzie lepiej nigdy i to nigdy
[/quote]
Coś mi się wydaje, że[size="4"] normalny[/size] to ty nie jesteś

[size="4"][siz... rozwiń
Avatar
fg / 30 października 2011 r. o 14:39
0
NIECH ŻYJE KC PZPR.
Avatar
uynbgn vgd fgt d ghy t / 28 października 2011 r. o 21:57
0
co wam to da jak by nie skok to zycia by nie mieliscie a jaj macie wypłate to sklepy zawalone i normalny człowiek do bankomatu nie moze pojsc jak cos nie zrobia ze starymi pracownikami to tam nigdy nie bedzie lepiej nigdy i to nigdy
Avatar
ANDY / 28 października 2011 r. o 20:09
0
Pierwsze i drugie piętro mechanicznego śpi czy udaje , że nie ma problemu ?
Avatar
robol / 8 listopada 2011 r. o 08:46
0
Właśnie obskoczyłem fora na temat strajku w Świdniku no i doszedłem do wniosku że ludzie którzy wywołali ten bałagan sami się nakręcają do takiego stopnia że zaczynam się poważnie obawiać o losy PZL i czy następnym postulatem Sierpnia nie będzie otwarcie pustelni na terenie zakładu coś na kształt tej księdza Natanka
Przypomnę że mówi się wszędzie o nie szykanowaniu strajkujących a nic się nie wspomina o szykanach i obelgach jakie spotykają tych którzy pracują myślę że trzeba rozmawiać o ochronie właśnie tych ludzi a nie strajkujących bo to co sie dzieje w zakładzie dzisiaj to jakiś terror a to co wyprawia pan Sławek to jakaś masakra wyzwiska i obelgi które kieruje pod adresem pracujących to nosi znamiona przestępstwa a ten wiersz dla pana Sławka który napisał jeden z jego kolegów i jak bardzo się wstydzi podejść i mu go przekazać żenada ale rozumiem tego faceta też bym nie chciał żeby ktoś mnie zobaczył w tak doborowym towarzystwie jakim jest pan Sławek ze swoją wszech obecną szczekaczką
Wyczytałem również że inne fora kłamią i nie podoba się Sierpniakom gdy się pisze prawdę ten rzekomy strajk to jakaś ściema nikt nad nim nie panuje a Komitet Strajkowy chyba tylko na papierze
A co do wczorajszej manifestacji no dobrze pokazaliście się w TV i w internecie więc teraz bierzcie się za rozmowy z zarządem kończcie ten żałosny spektakl bo jak jeszcze to potrwa parę dni to znowu zostanie was tylko 120 i z etatu na stanowisku przewodniczącego nici z pensją 2,2 średniej zakładowej Andrzej będzie musiał się pożegnać pozdrawiam
Właśnie obskoczyłem fora na temat strajku w Świdniku no i doszedłem do wniosku że ludzie którzy wywołali ten bałagan sami się nakręcają do takiego stopnia że zaczynam się poważnie obawiać o losy PZL i czy następnym postulatem Sierpnia nie będzie otwarcie pustelni na terenie zakładu coś na kształt tej księdza Natanka
Przypomnę że mówi się wszędzie o nie szykanowaniu strajkujących a nic się nie wspomina o szykanach i obelgach jakie spotykają tych którzy pracują myślę że trzeba rozmawiać o ochronie właśnie tych ludzi a nie strajkujących ... rozwiń
Avatar
robol / 5 listopada 2011 r. o 11:54
0
[quote name='lider' timestamp='1319817186' post='552417']
Ale kasa którą wywalczą nie bedzie Ci śmierdziała, PRAWDA !!!. Wezmiesz ją i szybko spierzysz do żonki, zapominając dlaczego ją dostałeś. A nie pomyślałeś żeby w jakiś sposób ich poprzec, więc nie się dziw że dostajesz H...je
[/quote]
Zastanów się co piszesz matole powiem tylko tyle że propozycje z piątku buły o wiele lepsze niż mamy je dzisiaj dlaczego Sierpień nie wziął pod uwagę że cierpliwość ma swoje granice jeżeli się coś chce to trzeba i coś od siebie dać a tu nie ma porozumienia
dodam że Tobie kasa nie śmierdziała jak ją wybierałeś z bankomatu
jak doprowadzicie do upadłości zakład ciekawe co powiesz ludziom wtedy nawet nie dostaniesz tej kasy co została wynegocjowana w pakiecie może Ty nie musisz się martwić bogatych rodziców którzy przyjmą skruszonego synka pod swój dach
[quote name='lider' timestamp='1319817186' post='552417']
Ale kasa którą wywalczą nie bedzie Ci śmierdziała, PRAWDA !!!. Wezmiesz ją i szybko spierzysz do żonki, zapominając dlaczego ją dostałeś. A nie pomyślałeś żeby w jakiś sposób ich poprzec, więc nie się dziw że dostajesz H...je
[/quote]
Zastanów się co piszesz matole powiem tylko tyle że propozycje z piątku buły o wiele lepsze niż mamy je dzisiaj dlaczego Sierpień nie wziął pod uwagę że cierpliwość ma swoje granice j... rozwiń
Avatar
polak / 4 listopada 2011 r. o 20:17
0
30 lat za póżno.
Przypominam A.Borysowi,że solidarność 80 działała w innych warunkach i ostatecznie doprowadziła do likwidacji WSK.
Zwykli robotnicy Nic nie zyskali choć stosowano rozwiązania siłowe i było poparcie Solidarności i Wałęsy.
Czy strajk w słusznej sprawie,nakrecanie robotników,zmuszanie innych do strajku to cała mądrość na którą stać solidarność 80.
Motto Lenina,,z iskry wybuchnie płomień,, świadczy o myśleniu komunistycznym,a i data strajku kojarzy się z rewolucją
pażdziernikową,a to żle świadczy o związku.
Przypominam,że mamy kapitalizm z wredną twarzą z winy Zwycięstwów nad socjalizmem.
Oni są urządzeni i od 30 lat pierdzą w ławy poselskie,a wy macie szanse pod wodzą Borysa A. rozpieprzyć ostatni zakład
w Świdniku.
Odsuńcie Borysa od rozmów,powołajcie komitet strajkowy z mądrych młodych ludzi i sami negocjujcie podwyżki i warunki pracy.
Nie dajcie się znowu oszukać pseudo związkowcom,kierownikom i innym donosicielom bo oni nie mówią Właścicielom jakie
są naprawdę warunki pracy bo oni podburzając Was myślą o własnych stołkach.
30 lat za póżno.
Przypominam A.Borysowi,że solidarność 80 działała w innych warunkach i ostatecznie doprowadziła do likwidacji WSK.
Zwykli robotnicy Nic nie zyskali choć stosowano rozwiązania siłowe i było poparcie Solidarności i Wałęsy.
Czy strajk w słusznej sprawie,nakrecanie robotników,zmuszanie innych do strajku to cała mądrość na którą stać solidarność 80.
Motto Lenina,,z iskry wybuchnie płomień,, świadczy o myśleniu komunistycznym,a i data strajku kojarzy się z rewolucją
pażdziernikową,a to żle świadczy o... rozwiń
Avatar
robol / 4 listopada 2011 r. o 19:22
0
[quote name='brykiet' timestamp='1319727720' post='551951']
Jak taki prezes solidaruchów czy metalowców dostaje ponad 2x średnią zakładową, to robi interesy z pracodawcą i nie przejmuje się pracownikami. Solidaruchy zapomniały już że to zwykli ludzie stworzyli ten związek, i mają robić to co my im każemy a nie na odwrót. Niestety, wciąż na zakładzie jest mnóstwo ludzi z klapkami na oczach, którzy nie wiadomo dlaczego utrzymują na stołkach tych zdrajców i sprzedawczyków.
[/quote]

Ty brykiet zapytaj Andrzeja jaką ma stawkę :-))))) jako przewodniczący
[quote name='brykiet' timestamp='1319727720' post='551951']
Jak taki prezes solidaruchów czy metalowców dostaje ponad 2x średnią zakładową, to robi interesy z pracodawcą i nie przejmuje się pracownikami. Solidaruchy zapomniały już że to zwykli ludzie stworzyli ten związek, i mają robić to co my im każemy a nie na odwrót. Niestety, wciąż na zakładzie jest mnóstwo ludzi z klapkami na oczach, którzy nie wiadomo dlaczego utrzymują na stołkach tych zdrajców i sprzedawczyków.
[/quote]

Ty brykiet za... rozwiń
Avatar
robol / 4 listopada 2011 r. o 19:18
0
[quote name='brykiet' timestamp='1319727720' post='551951']
Jak taki prezes solidaruchów czy metalowców dostaje ponad 2x średnią zakładową, to robi interesy z pracodawcą i nie przejmuje się pracownikami. Solidaruchy zapomniały już że to zwykli ludzie stworzyli ten związek, i mają robić to co my im każemy a nie na odwrót. Niestety, wciąż na zakładzie jest mnóstwo ludzi z klapkami na oczach, którzy nie wiadomo dlaczego utrzymują na stołkach tych zdrajców i sprzedawczyków.
[/quote]
Avatar
FR / 30 października 2011 r. o 16:16
0
BÓJ TO JEST WASZ OSTATNI NIECH ŻYJE KC PZPR.
Avatar
mieszkaniec1 / 30 października 2011 r. o 15:58
0
[quote name='uynbgn vgd fgt d ghy t' timestamp='1319831859' post='552530']
co wam to da jak by nie skok to zycia by nie mieliscie a jaj macie wypłate to sklepy zawalone i [size="4"]normalny[/size] człowiek do bankomatu nie moze pojsc jak cos nie zrobia ze starymi pracownikami to tam nigdy nie bedzie lepiej nigdy i to nigdy
[/quote]
Coś mi się wydaje, że[size="4"] normalny[/size] to ty nie jesteś

[size="4"][size="3"][size="4"]Panie kolego my chcemy pracować,tylko ,że polityka "przykręcania śruby" za te pieniądze(zarabiam1870zł na reke) mi się nie podoba.Już teraz szefostwo hali nr.1 wydało nieoficjalnie polecenie aby obrabiarki sterowane numerycznie pracowały w przerwę. Włoch "Biały Adidas" chodzi po hali i osobiście to sprawdza.Po za tym wprowadza się system pracy na dwóch obrabiarkach.Każdemu pracownikowi dołożono sporo obowiązków np.:dokładne mierzenie pierwszej sztuki ,gdzie kiedyś robił to pracownik i kontroler,wypełnianie "dzienniczka" z każdego dnia i wiele wiele innych rzeczy o ktorych szkoda pisać.I w takim systemie pracy narzuconym przez Włochów niedaleko nam się do osławionych "obozów pracy" jakie były we Włoszech.Podwyżki były nie powiem ,ale to były podwyżki brutto gdzie na rękę zostaje po kilkadziesiąt złotych.A galopujących cen w zaden sposób nie dogoniły.Wie proszę nie krytykować strajkujących bo my chcemy pracować uczciwie i uczciwie ZARABIAĆ!!!!!!!!!!!!!!![/size][/size]
[size="2"]W pełni popieram.
Przypominam, że strajkujący walczą o godne wynagrodzenie za pracę nie tylko dla siebie, [size="3"]ale równierz dla osób nie biorących udziału w strajku.[/size][/size][/size]
[quote name='uynbgn vgd fgt d ghy t' timestamp='1319831859' post='552530']
co wam to da jak by nie skok to zycia by nie mieliscie a jaj macie wypłate to sklepy zawalone i [size="4"]normalny[/size] człowiek do bankomatu nie moze pojsc jak cos nie zrobia ze starymi pracownikami to tam nigdy nie bedzie lepiej nigdy i to nigdy
[/quote]
Coś mi się wydaje, że[size="4"] normalny[/size] to ty nie jesteś

[size="4"][siz... rozwiń
Avatar
fg / 30 października 2011 r. o 14:39
0
NIECH ŻYJE KC PZPR.
Avatar
uynbgn vgd fgt d ghy t / 28 października 2011 r. o 21:57
0
co wam to da jak by nie skok to zycia by nie mieliscie a jaj macie wypłate to sklepy zawalone i normalny człowiek do bankomatu nie moze pojsc jak cos nie zrobia ze starymi pracownikami to tam nigdy nie bedzie lepiej nigdy i to nigdy
Avatar
ANDY / 28 października 2011 r. o 20:09
0
Pierwsze i drugie piętro mechanicznego śpi czy udaje , że nie ma problemu ?
Zobacz wszystkie komentarze 46

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

W lubelskich szpitalach zmarło 9 osób. Najmłodsza miała 56 lat i żadnych chorób współistniejących

W lubelskich szpitalach zmarło 9 osób. Najmłodsza miała 56 lat i żadnych chorób współistniejących

Sanepid informuje, że z powodu Covid-19 i oraz występowania chorób współistniejących zmarło 9 lubelskich pacjentów. Byli w wieku od 56 do 92 lat.

Lubelskie 23 października. Tylu zachorowań jeszcze nie było. Tylko w Lublinie są 244 nowe przypadki

Lubelskie 23 października. Tylu zachorowań jeszcze nie było. Tylko w Lublinie są 244 nowe przypadki

W województwie lubelskim odnotowano aż 743 nowe przypadki zakażenia koronawirusem.

Koronawirus. Znów rekord, aż 13,6 tys. nowych chorych

Koronawirus. Znów rekord, aż 13,6 tys. nowych chorych

Ministerstwo zdrowia informuje o kolejnych potwierdzonych zakażeniach. W piątek to liczba 13 632.

Nowe obostrzenia. Zamykanie restauracji, zdalna nauka w podstawówkach i apel do seniorów
na żywo

Nowe obostrzenia. Zamykanie restauracji, zdalna nauka w podstawówkach i apel do seniorów

Mateusz Morawiecki lada moment ogłosi, jakie kolejne restrykcje zostają wprowadzone w ramach walki z koronawirusem. Spekuluje się, że zostanie zamknięta cała gastronomia. Czy to się sprawdzi?

Azoty grają w Głogowie z Chrobrym. Nie chcą powtórki z Piotrkowianina

Azoty grają w Głogowie z Chrobrym. Nie chcą powtórki z Piotrkowianina

W ramach 7. kolejki Azoty Puławy rozegrają w sobotę wyjazdowy mecz z Chrobrym Głogów. Początek o godzinie 14.45. Spotkanie obejrzymy w TVP Sport.

Był prezydentem Lublina i ministrem zdrowia. Zatrzymała go policja

Był prezydentem Lublina i ministrem zdrowia. Zatrzymała go policja

Policja zatrzymała młodego mężczyznę, który w internecie podawał się np. za Krzysztofa Żuka. W taki sposób wyłudzał pieniądze.

„Herbapol-Lublin” S.A.  wprowadza linię kosmetyków naturalnych Polana

„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza linię kosmetyków naturalnych Polana

Lider branży spożywczej wchodzi na rynek naturalnych kosmetyków do pielęgnacji. O ważnych decyzjach biznesowych i holistycznym podejściu do pielęgnacji opowiada prezes zarządu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., Evangelos Evangelou.

W Lubartowie jak w filmie sci-fi. Wchodzisz do urzędu, a tu specjalna bramka

W Lubartowie jak w filmie sci-fi. Wchodzisz do urzędu, a tu specjalna bramka

Każdy osoba wchodząca i wychodząca ze Starostwa Powiatowego jest odkażana w specjalnej bramce. To jeden z elementów akcji zwalczania wirusa w mieście. Przy okazji producent urządzenia zaprezentował urzędnikom inne swoje automaty.

W Kraśniku głosowanie raczej w sieci

W Kraśniku głosowanie raczej w sieci

Tylko w trzech miejscach, a nie w siedmiu mieszkańcy Kraśnika będą mogli oddać głosy na projekty w budżecie obywatelskim. Ograniczenie liczby lokali ma związek z sytuacją epidemiczną.

Puławy. W szpitalu kończą się miejsca dla chorych

Puławy. W szpitalu kończą się miejsca dla chorych

W ciągu tygodnia w puławskim szpitalu zmarło 16 pacjentów z Covid-19. Siedmioro pochodziło z powiatu puławskiego. Obecnie zakażonych koronawirusem jest już 292 mieszkańców powiatu.

Internetowa zbiórka zakończona sukcesem. Rodzina z Inguszetii dostanie ciepłe kurtki na zimę

Internetowa zbiórka zakończona sukcesem. Rodzina z Inguszetii dostanie ciepłe kurtki na zimę

Ponad 9. tys. zł udało się zebrać w internetowej zbiórce na rzecz rodziny z Inguszetii, która kilka dni temu trafiła do ośrodka w Białej Podlaskiej. Cudzoziemcy dostaną zimowe buty i kurtki.

Dziś w Centrum Spotkania Kultur odbędzie się Gala Suzuki Boxing Night III

Dziś w Centrum Spotkania Kultur odbędzie się Gala Suzuki Boxing Night III

Wielkie pięściarstwo w wydaniu olimpijskim wraca do Lublina. Gala Suzuki Boxing Night III w piątek odbędzie się w Centrum Spotkania Kultur

Przez Covid i testy Ireneusz utknął tydzień na SOR-ze. "Jestem pupilkiem"

Przez Covid i testy Ireneusz utknął tydzień na SOR-ze. "Jestem pupilkiem"

Ile można leżeć w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym? Kilka, kilkanaście godzin? Nasz czytelnik wczoraj zaliczył siódmą dobę. – Czuję się trochę jak w tym filmie, co facet ugrzązł na lotnisku i systemowo w żadną stronę nie dało się go przepchnąć – mówi Ireneusz Lipowicz z Lublina. Po tylu dniach nadal nie wie, czy jest zakażony koronawirusem

CBA zatrzymuje w Lublinie. Chodzi o łapówki i procent od wielomilionowych kontraktów

CBA zatrzymuje w Lublinie. Chodzi o łapówki i procent od wielomilionowych kontraktów

Funkcjonariusze lubelskiej delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego zatrzymali osiem osób. Akcja została też przeprowadzona w Lublinie.

Nocne starcia z policją przed domem Jarosława Kaczyńskiego

Nocne starcia z policją przed domem Jarosława Kaczyńskiego

W nocy z czwartku na piątek doszło do starć protestujących z policją w okolicy domu Jarosława Kaczyńskiego na Żoliborzu. Przyszły tam osoby niezadowolone z decyzji Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.