Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Świdnik

12 grudnia 2011 r.
15:26
Edytuj ten wpis

Zasłużona Świdnicznka do zamknięcia. Lokal będzie sprzedany

0 27 A A
Kultowa świdnicka restauracja będzie działać tylko do końca grudnia. Informację potwierdzają wielole
Kultowa świdnicka restauracja będzie działać tylko do końca grudnia. Informację potwierdzają wielole

Słynnych pierogów, kotleta schabowego czy tatara będzie można zamówić tam tylko do końca roku. Później restauracja przy ul. Niepodległości 7 zniknie z kulinarnej mapy Świdnika.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Restauracja przy ul. Niepodległości 7 w Świdniku powstała w latach 50-tych. Ustępujący najemcy kierowali nią od ponad 30 lat. Restauracja jest dwukrotnym laureatem plebiscytu "Srebrna Patelnia”. Kiedy lokal po raz pierwszy brał udział w tym konkursie nagrody otrzymało 15 restauracji. Za drugim laur otrzymały tylko trzy.

Kultowa świdnicka restauracja będzie działać tylko do końca grudnia. Informację potwierdzają wieloletni najemcy. O powodach zakończenia swojej działalności nie chcą jednak rozmawiać. Prowadzący Świdniczankę wypowiedzieli umowę PSS "Społem”, które dzierżawiło od miasta lokal. Z budynku przy ul. Niepodległości chce się również wyprowadzić PSS.

– Oczywiście, że jest mi przykro z tego powodu – przyznaje Jakub Osina, radny miejski. – W tej restauracji byłem po raz pierwszy jakieś 13 lat temu. To było po pierwszej sesji Rady Miasta, w której uczestniczyłem jako radny. Jadłem wtedy golonkę i tatara. Szkoda, że Świdnik traci porządną restaurację ze smacznym jedzeniem w centrum miasta. Mam tylko nadzieję, że w tym miejscu nie postanie kolejny bank czy apteka.

Nieoficjalnie mówi się, że powodem zamknięcia Świdniczanki jest silna konkurencja.

Urząd miasta chce sprzedać lokal. – Oczywiście o ile zgodzą się na to radni – zaznacza Artur Soboń, sekretarz Świdnika. – Chodzi o lokal o powierzchni 375 metrów kw. i piwnicę liczącą 141 metrów, kw. Znajduje się on w budynku należącym do wspólnoty mieszkaniowej, więc funkcjonowanie w tym lokalu domu publicznego czy dyskoteki nie wschodzi w rachubę. Podobnie jak i sklepu nocnego, bo pewnie wybuchłby konflikt z mieszkańcami.

Projekt uchwały te tej sprawie zostanie przedstawiony radzie prawdopodobnie w lutym albo marcu przyszłego roku.


Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 27

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 20 grudnia 2011 r. o 21:08
0
[quote name='polak' timestamp='1324409920' post='573311']
Napisałem sporo o,,Świdniczance,, To historia.
To,że Świdniczankę zamieniono na zakład garmażeryjny to tylko nieudolność Prezesa PSS Świdnik A.D..
Długoletnia pracownica ,,Społem,, Kier.Restauracji Pani H.B prowadziła zakład na zasadzie wspomnień o Srebnych Paatelniach Światowida.
To,że jedyny zakład w centrum Świdnika nie był modernizowany nie wymyszono na najamcach innej strategii świadczy o
całkowitym braku zainteresowania ze strony Prezesa PSS.
Ten Pan ma inne zainteresowania.
[/quote]
Pokaż mi w Świdniku lokal tej wielkości istniejący tylko dziękiz konsumpcji. Nie ma takiego. A imprezy w Świdniczance nie zrobisz.
[quote name='polak' timestamp='1324409920' post='573311']
Napisałem sporo o,,Świdniczance,, To historia.
To,że Świdniczankę zamieniono na zakład garmażeryjny to tylko nieudolność Prezesa PSS Świdnik A.D..
Długoletnia pracownica ,,Społem,, Kier.Restauracji Pani H.B prowadziła zakład na zasadzie wspomnień o Srebnych Paatelniach Światowida.
To,że jedyny zakład w centrum Świdnika nie był modernizowany nie wymyszono na najamcach innej strategii świadczy o
całkowitym braku zainteresowania ze s... rozwiń
Avatar
:-) / 20 grudnia 2011 r. o 20:55
0
szkoda ze zamykaja
lokal z tradycja dluuuuga
Avatar
polak / 20 grudnia 2011 r. o 20:38
0
Napisałem sporo o,,Świdniczance,, To historia.
To,że Świdniczankę zamieniono na zakład garmażeryjny to tylko nieudolność Prezesa PSS Świdnik A.D..
Długoletnia pracownica ,,Społem,, Kier.Restauracji Pani H.B prowadziła zakład na zasadzie wspomnień o Srebnych Paatelniach Światowida.
To,że jedyny zakład w centrum Świdnika nie był modernizowany nie wymyszono na najamcach innej strategii świadczy o
całkowitym braku zainteresowania ze strony Prezesa PSS.
Ten Pan ma inne zainteresowania.
Avatar
polak / 14 grudnia 2011 r. o 11:30
0
Gościu masz rację dot.kosztów ale Świdniczanka jest jeszcze jednym dowodem nieudolności prezesa PSS.
Efektywne zarządzanie to ludzie,ocena problemu i jego rozwiązanie,a nie uciekanie i likwidacja miejsc pracy.
Jak wielu prezes PSS nie miał doświadczenia,wiedzy i ochoty na tworzenie konkurencji dla prywatnych.
Pozbył się Świdniczanki oddając w agencje dotychczsowej kierowniczce.
Niestety nowa sytuacja rynkowa przerosła możliwości tej Pani.
Samo lepienie pierogów i wyrób garmażerki nie pokryje kosztów,a innych pomysłów ta Pani nie miała.
I prezes tolerował ten stan beznadzieji zamiast zmienić najemnę lokalu.
Ta Pani wychowała wielu młodych fachowców i wierzę,że kilku podjęło by się prowadzenia Świdniczanki wnosząc nowe
pomysły i rozwiązania.
To Prezes PSS nie potrafił przez 20 lat urzędowania sprawić by prywatne zakłady i sklepy nie były konkurencją dla
Spółdzielni.
Ale tak jest,że jak się być,a nie móc to 20 lat kryzysu w PSS murowane.
Zlikwiduje,odda,sprzeda wszystko poza biurowcem.
No bo musi gdzieś urzędować no nie?
Gościu masz rację dot.kosztów ale Świdniczanka jest jeszcze jednym dowodem nieudolności prezesa PSS.
Efektywne zarządzanie to ludzie,ocena problemu i jego rozwiązanie,a nie uciekanie i likwidacja miejsc pracy.
Jak wielu prezes PSS nie miał doświadczenia,wiedzy i ochoty na tworzenie konkurencji dla prywatnych.
Pozbył się Świdniczanki oddając w agencje dotychczsowej kierowniczce.
Niestety nowa sytuacja rynkowa przerosła możliwości tej Pani.
Samo lepienie pierogów i wyrób garmażerki nie pokryje kosztów,a innych pom... rozwiń
Avatar
Gość / 14 grudnia 2011 r. o 02:58
0
Gdzie ja kuwa bede tera pierogi kupował!!
Avatar
Gość / 14 grudnia 2011 r. o 02:57
0
Gdzie ja kuwa bede tera pierogi kupował!!
Avatar
Gość / 13 grudnia 2011 r. o 21:15
0
[quote name='polak' timestamp='1323806278' post='570153']
Gościu jeden rachunek ekonomiczny nie dotyczy wszystkich o czym mogą się przekonać ci którzy mają zielone pojęcie
o funkcjonowaniu ekonomii w działaniach samorządowych,fiskalnych itp.
Nie wycofuję moich stwierdzeń o marnotrawstwie urządzeń składowanych na bazie Franciszków.
Faktem jest,że w miejsce zakładów jak Lotnicza,Ja i Ty czy Jarski powstały inne miejsca pracy ale czy to nie
świadczy o tym,że likwidator PSS wprowadzony na tą funkcję przez bojówkę solidarności z piekarni/której motto brzmiało
czas na zmiany/ tak jak i oni nie miał pojęcia co dalej.
Jako były kierownik ciastkarni w Lubartowie nabył niezbędnych wiadomości jak kręcić by wyjść na swoje,jako lustrator
zobaczył jak kręca inni.
Zaoczne studia na koszt państwa utwierdziły go w przekonaniu,że może być Wielki.
I został Wielki Likwidator bez pomysłu,koncepcji na małym jaki on sam.
Odnosnie podejmowania decyzjii to były propozycje włascicieli lokali np:sklep Ziarenko był zlikwidowany urządzenia
wywiezione na Franciszków,następnie po negocjacjach powtórnie przyjęty.
Lokal pod Mariolą,sklep już nie miał szczęścia podobnie Mariola/dawna SM/
Co Wielki likwidator zrobił z biurowcem PSS i teraz Swidniczanka.
Mały człowiek na za dużym miejscu.
[/quote]
Nie mówimy o likwidatorze który być może, nie znam człowieka, jedyne pojęcie jakie ma to jak latami doić to co się likwiduje, jak wielu zresztą. Mówimy o Świdniczance będącej przedsiębiorstwem prywatnym które albo zarabia albo traci. Jeśli uważasz, że Świdniczanki rachunek ekonomiczny nie powinien dotyczyć to wskaż kto powinien pokryć stratę i z czyich środków.
Pretensje możesz mieć tylko do Świdniczan że za rzadko odwiedzali lokal.
[quote name='polak' timestamp='1323806278' post='570153']
Gościu jeden rachunek ekonomiczny nie dotyczy wszystkich o czym mogą się przekonać ci którzy mają zielone pojęcie
o funkcjonowaniu ekonomii w działaniach samorządowych,fiskalnych itp.
Nie wycofuję moich stwierdzeń o marnotrawstwie urządzeń składowanych na bazie Franciszków.
Faktem jest,że w miejsce zakładów jak Lotnicza,Ja i Ty czy Jarski powstały inne miejsca pracy ale czy to nie
świadczy o tym,że likwidator PSS wprowadzony na tą ... rozwiń
Avatar
polak / 13 grudnia 2011 r. o 20:57
0
Gościu jeden rachunek ekonomiczny nie dotyczy wszystkich o czym mogą się przekonać ci którzy mają zielone pojęcie
o funkcjonowaniu ekonomii w działaniach samorządowych,fiskalnych itp.
Nie wycofuję moich stwierdzeń o marnotrawstwie urządzeń składowanych na bazie Franciszków.
Faktem jest,że w miejsce zakładów jak Lotnicza,Ja i Ty czy Jarski powstały inne miejsca pracy ale czy to nie
świadczy o tym,że likwidator PSS wprowadzony na tą funkcję przez bojówkę solidarności z piekarni/której motto brzmiało
czas na zmiany/ tak jak i oni nie miał pojęcia co dalej.
Jako były kierownik ciastkarni w Lubartowie nabył niezbędnych wiadomości jak kręcić by wyjść na swoje,jako lustrator
zobaczył jak kręca inni.
Zaoczne studia na koszt państwa utwierdziły go w przekonaniu,że może być Wielki.
I został Wielki Likwidator bez pomysłu,koncepcji na małym jaki on sam.
Odnosnie podejmowania decyzjii to były propozycje włascicieli lokali np:sklep Ziarenko był zlikwidowany urządzenia
wywiezione na Franciszków,następnie po negocjacjach powtórnie przyjęty.
Lokal pod Mariolą,sklep już nie miał szczęścia podobnie Mariola/dawna SM/
Co Wielki likwidator zrobił z biurowcem PSS i teraz Swidniczanka.
Mały człowiek na za dużym miejscu.
Gościu jeden rachunek ekonomiczny nie dotyczy wszystkich o czym mogą się przekonać ci którzy mają zielone pojęcie
o funkcjonowaniu ekonomii w działaniach samorządowych,fiskalnych itp.
Nie wycofuję moich stwierdzeń o marnotrawstwie urządzeń składowanych na bazie Franciszków.
Faktem jest,że w miejsce zakładów jak Lotnicza,Ja i Ty czy Jarski powstały inne miejsca pracy ale czy to nie
świadczy o tym,że likwidator PSS wprowadzony na tą funkcję przez bojówkę solidarności z piekarni/której motto brzmiało
czas na zmiany... rozwiń
Avatar
Gość / 13 grudnia 2011 r. o 19:26
0
[quote name='polak' timestamp='1323769888' post='569868']
Prezes A.D. po objęciu władzy przystąpił do likwidacji sklepów,barów i restauracji uznając ,że mniejszym łatwiej
zarządzać.Oddał Lotniczą,Relawię,kaw,Ja i Ty,Mariolę,Jubilatkę,bary,Hotelowy,Michał itp,a także sklepy Delikatesy,Komercyjny i wiele innych.
W innych rękach pod inną nazwą działają do dzisiaj.
Zniszczono,rozszabrowano wielomilionowej wartości urządzenia bo prezes nie miał pojęcia jak zarządzać.
Świdniczankę ocaliła grupa ludzi wskazując na korzyści posiadania w mieście jedynego reprezentacyjnego zakładu.
Władze się zmieniały,gusta także czyli potrzeby wartości.
Ot po prostu wystarczy szklanka piwa i zapiekanka.
Czy aby napewno starsze jest gorsze od nowego.
A może prezes Pss dalej nie ma pomysłu i nie przybyło mu doświadczenia.
A to świadczy o jednym....
[/quote]
Ty to w jakim temacie byś nie napisał zawsze gdzieś widzisz sabotażystę
Wskaż więc pod jaką nazwą działają obecnie Lotnicza, Ja i Ty, Jubilatka, Hotelowy itp skoro twierdzisz że działają.
Doczytaj że to najemcy złożyli PSS-owi wypowiedzenie, a nie PSS najemcom, więc powodów można się domyślać - brak zysków. Pustki w lokalu widać też na filmie.
I jeszcze pytanie tropicielu sabotażystów: ile zł wydałeśw tym roku w Świdniczance?
[quote name='polak' timestamp='1323769888' post='569868']
Prezes A.D. po objęciu władzy przystąpił do likwidacji sklepów,barów i restauracji uznając ,że mniejszym łatwiej
zarządzać.Oddał Lotniczą,Relawię,kaw,Ja i Ty,Mariolę,Jubilatkę,bary,Hotelowy,Michał itp,a także sklepy Delikatesy,Komercyjny i wiele innych.
W innych rękach pod inną nazwą działają do dzisiaj.
Zniszczono,rozszabrowano wielomilionowej wartości urządzenia bo prezes nie miał pojęcia jak zarządzać.
Świdniczankę ocaliła grupa... rozwiń
Avatar
Łukasz / 13 grudnia 2011 r. o 14:03
0
Nasza Świdniczanka nie moze zniknąc! Wspaniała restauracja pyszne jedzenie doskonała obsługa kochana Pani Zofia niewyobrazam sobie zeby Świdniczanka mogła zniknąc.Trzeba cos z tym zrobic.Pozdrawiam wszystkich ze Świdniczanki.
Avatar
Gość / 20 grudnia 2011 r. o 21:08
0
[quote name='polak' timestamp='1324409920' post='573311']
Napisałem sporo o,,Świdniczance,, To historia.
To,że Świdniczankę zamieniono na zakład garmażeryjny to tylko nieudolność Prezesa PSS Świdnik A.D..
Długoletnia pracownica ,,Społem,, Kier.Restauracji Pani H.B prowadziła zakład na zasadzie wspomnień o Srebnych Paatelniach Światowida.
To,że jedyny zakład w centrum Świdnika nie był modernizowany nie wymyszono na najamcach innej strategii świadczy o
całkowitym braku zainteresowania ze strony Prezesa PSS.
Ten Pan ma inne zainteresowania.
[/quote]
Pokaż mi w Świdniku lokal tej wielkości istniejący tylko dziękiz konsumpcji. Nie ma takiego. A imprezy w Świdniczance nie zrobisz.
[quote name='polak' timestamp='1324409920' post='573311']
Napisałem sporo o,,Świdniczance,, To historia.
To,że Świdniczankę zamieniono na zakład garmażeryjny to tylko nieudolność Prezesa PSS Świdnik A.D..
Długoletnia pracownica ,,Społem,, Kier.Restauracji Pani H.B prowadziła zakład na zasadzie wspomnień o Srebnych Paatelniach Światowida.
To,że jedyny zakład w centrum Świdnika nie był modernizowany nie wymyszono na najamcach innej strategii świadczy o
całkowitym braku zainteresowania ze s... rozwiń
Avatar
:-) / 20 grudnia 2011 r. o 20:55
0
szkoda ze zamykaja
lokal z tradycja dluuuuga
Avatar
polak / 20 grudnia 2011 r. o 20:38
0
Napisałem sporo o,,Świdniczance,, To historia.
To,że Świdniczankę zamieniono na zakład garmażeryjny to tylko nieudolność Prezesa PSS Świdnik A.D..
Długoletnia pracownica ,,Społem,, Kier.Restauracji Pani H.B prowadziła zakład na zasadzie wspomnień o Srebnych Paatelniach Światowida.
To,że jedyny zakład w centrum Świdnika nie był modernizowany nie wymyszono na najamcach innej strategii świadczy o
całkowitym braku zainteresowania ze strony Prezesa PSS.
Ten Pan ma inne zainteresowania.
Avatar
polak / 14 grudnia 2011 r. o 11:30
0
Gościu masz rację dot.kosztów ale Świdniczanka jest jeszcze jednym dowodem nieudolności prezesa PSS.
Efektywne zarządzanie to ludzie,ocena problemu i jego rozwiązanie,a nie uciekanie i likwidacja miejsc pracy.
Jak wielu prezes PSS nie miał doświadczenia,wiedzy i ochoty na tworzenie konkurencji dla prywatnych.
Pozbył się Świdniczanki oddając w agencje dotychczsowej kierowniczce.
Niestety nowa sytuacja rynkowa przerosła możliwości tej Pani.
Samo lepienie pierogów i wyrób garmażerki nie pokryje kosztów,a innych pomysłów ta Pani nie miała.
I prezes tolerował ten stan beznadzieji zamiast zmienić najemnę lokalu.
Ta Pani wychowała wielu młodych fachowców i wierzę,że kilku podjęło by się prowadzenia Świdniczanki wnosząc nowe
pomysły i rozwiązania.
To Prezes PSS nie potrafił przez 20 lat urzędowania sprawić by prywatne zakłady i sklepy nie były konkurencją dla
Spółdzielni.
Ale tak jest,że jak się być,a nie móc to 20 lat kryzysu w PSS murowane.
Zlikwiduje,odda,sprzeda wszystko poza biurowcem.
No bo musi gdzieś urzędować no nie?
Gościu masz rację dot.kosztów ale Świdniczanka jest jeszcze jednym dowodem nieudolności prezesa PSS.
Efektywne zarządzanie to ludzie,ocena problemu i jego rozwiązanie,a nie uciekanie i likwidacja miejsc pracy.
Jak wielu prezes PSS nie miał doświadczenia,wiedzy i ochoty na tworzenie konkurencji dla prywatnych.
Pozbył się Świdniczanki oddając w agencje dotychczsowej kierowniczce.
Niestety nowa sytuacja rynkowa przerosła możliwości tej Pani.
Samo lepienie pierogów i wyrób garmażerki nie pokryje kosztów,a innych pom... rozwiń
Avatar
Gość / 14 grudnia 2011 r. o 02:58
0
Gdzie ja kuwa bede tera pierogi kupował!!
Avatar
Gość / 14 grudnia 2011 r. o 02:57
0
Gdzie ja kuwa bede tera pierogi kupował!!
Avatar
Gość / 13 grudnia 2011 r. o 21:15
0
[quote name='polak' timestamp='1323806278' post='570153']
Gościu jeden rachunek ekonomiczny nie dotyczy wszystkich o czym mogą się przekonać ci którzy mają zielone pojęcie
o funkcjonowaniu ekonomii w działaniach samorządowych,fiskalnych itp.
Nie wycofuję moich stwierdzeń o marnotrawstwie urządzeń składowanych na bazie Franciszków.
Faktem jest,że w miejsce zakładów jak Lotnicza,Ja i Ty czy Jarski powstały inne miejsca pracy ale czy to nie
świadczy o tym,że likwidator PSS wprowadzony na tą funkcję przez bojówkę solidarności z piekarni/której motto brzmiało
czas na zmiany/ tak jak i oni nie miał pojęcia co dalej.
Jako były kierownik ciastkarni w Lubartowie nabył niezbędnych wiadomości jak kręcić by wyjść na swoje,jako lustrator
zobaczył jak kręca inni.
Zaoczne studia na koszt państwa utwierdziły go w przekonaniu,że może być Wielki.
I został Wielki Likwidator bez pomysłu,koncepcji na małym jaki on sam.
Odnosnie podejmowania decyzjii to były propozycje włascicieli lokali np:sklep Ziarenko był zlikwidowany urządzenia
wywiezione na Franciszków,następnie po negocjacjach powtórnie przyjęty.
Lokal pod Mariolą,sklep już nie miał szczęścia podobnie Mariola/dawna SM/
Co Wielki likwidator zrobił z biurowcem PSS i teraz Swidniczanka.
Mały człowiek na za dużym miejscu.
[/quote]
Nie mówimy o likwidatorze który być może, nie znam człowieka, jedyne pojęcie jakie ma to jak latami doić to co się likwiduje, jak wielu zresztą. Mówimy o Świdniczance będącej przedsiębiorstwem prywatnym które albo zarabia albo traci. Jeśli uważasz, że Świdniczanki rachunek ekonomiczny nie powinien dotyczyć to wskaż kto powinien pokryć stratę i z czyich środków.
Pretensje możesz mieć tylko do Świdniczan że za rzadko odwiedzali lokal.
[quote name='polak' timestamp='1323806278' post='570153']
Gościu jeden rachunek ekonomiczny nie dotyczy wszystkich o czym mogą się przekonać ci którzy mają zielone pojęcie
o funkcjonowaniu ekonomii w działaniach samorządowych,fiskalnych itp.
Nie wycofuję moich stwierdzeń o marnotrawstwie urządzeń składowanych na bazie Franciszków.
Faktem jest,że w miejsce zakładów jak Lotnicza,Ja i Ty czy Jarski powstały inne miejsca pracy ale czy to nie
świadczy o tym,że likwidator PSS wprowadzony na tą ... rozwiń
Avatar
polak / 13 grudnia 2011 r. o 20:57
0
Gościu jeden rachunek ekonomiczny nie dotyczy wszystkich o czym mogą się przekonać ci którzy mają zielone pojęcie
o funkcjonowaniu ekonomii w działaniach samorządowych,fiskalnych itp.
Nie wycofuję moich stwierdzeń o marnotrawstwie urządzeń składowanych na bazie Franciszków.
Faktem jest,że w miejsce zakładów jak Lotnicza,Ja i Ty czy Jarski powstały inne miejsca pracy ale czy to nie
świadczy o tym,że likwidator PSS wprowadzony na tą funkcję przez bojówkę solidarności z piekarni/której motto brzmiało
czas na zmiany/ tak jak i oni nie miał pojęcia co dalej.
Jako były kierownik ciastkarni w Lubartowie nabył niezbędnych wiadomości jak kręcić by wyjść na swoje,jako lustrator
zobaczył jak kręca inni.
Zaoczne studia na koszt państwa utwierdziły go w przekonaniu,że może być Wielki.
I został Wielki Likwidator bez pomysłu,koncepcji na małym jaki on sam.
Odnosnie podejmowania decyzjii to były propozycje włascicieli lokali np:sklep Ziarenko był zlikwidowany urządzenia
wywiezione na Franciszków,następnie po negocjacjach powtórnie przyjęty.
Lokal pod Mariolą,sklep już nie miał szczęścia podobnie Mariola/dawna SM/
Co Wielki likwidator zrobił z biurowcem PSS i teraz Swidniczanka.
Mały człowiek na za dużym miejscu.
Gościu jeden rachunek ekonomiczny nie dotyczy wszystkich o czym mogą się przekonać ci którzy mają zielone pojęcie
o funkcjonowaniu ekonomii w działaniach samorządowych,fiskalnych itp.
Nie wycofuję moich stwierdzeń o marnotrawstwie urządzeń składowanych na bazie Franciszków.
Faktem jest,że w miejsce zakładów jak Lotnicza,Ja i Ty czy Jarski powstały inne miejsca pracy ale czy to nie
świadczy o tym,że likwidator PSS wprowadzony na tą funkcję przez bojówkę solidarności z piekarni/której motto brzmiało
czas na zmiany... rozwiń
Avatar
Gość / 13 grudnia 2011 r. o 19:26
0
[quote name='polak' timestamp='1323769888' post='569868']
Prezes A.D. po objęciu władzy przystąpił do likwidacji sklepów,barów i restauracji uznając ,że mniejszym łatwiej
zarządzać.Oddał Lotniczą,Relawię,kaw,Ja i Ty,Mariolę,Jubilatkę,bary,Hotelowy,Michał itp,a także sklepy Delikatesy,Komercyjny i wiele innych.
W innych rękach pod inną nazwą działają do dzisiaj.
Zniszczono,rozszabrowano wielomilionowej wartości urządzenia bo prezes nie miał pojęcia jak zarządzać.
Świdniczankę ocaliła grupa ludzi wskazując na korzyści posiadania w mieście jedynego reprezentacyjnego zakładu.
Władze się zmieniały,gusta także czyli potrzeby wartości.
Ot po prostu wystarczy szklanka piwa i zapiekanka.
Czy aby napewno starsze jest gorsze od nowego.
A może prezes Pss dalej nie ma pomysłu i nie przybyło mu doświadczenia.
A to świadczy o jednym....
[/quote]
Ty to w jakim temacie byś nie napisał zawsze gdzieś widzisz sabotażystę
Wskaż więc pod jaką nazwą działają obecnie Lotnicza, Ja i Ty, Jubilatka, Hotelowy itp skoro twierdzisz że działają.
Doczytaj że to najemcy złożyli PSS-owi wypowiedzenie, a nie PSS najemcom, więc powodów można się domyślać - brak zysków. Pustki w lokalu widać też na filmie.
I jeszcze pytanie tropicielu sabotażystów: ile zł wydałeśw tym roku w Świdniczance?
[quote name='polak' timestamp='1323769888' post='569868']
Prezes A.D. po objęciu władzy przystąpił do likwidacji sklepów,barów i restauracji uznając ,że mniejszym łatwiej
zarządzać.Oddał Lotniczą,Relawię,kaw,Ja i Ty,Mariolę,Jubilatkę,bary,Hotelowy,Michał itp,a także sklepy Delikatesy,Komercyjny i wiele innych.
W innych rękach pod inną nazwą działają do dzisiaj.
Zniszczono,rozszabrowano wielomilionowej wartości urządzenia bo prezes nie miał pojęcia jak zarządzać.
Świdniczankę ocaliła grupa... rozwiń
Avatar
Łukasz / 13 grudnia 2011 r. o 14:03
0
Nasza Świdniczanka nie moze zniknąc! Wspaniała restauracja pyszne jedzenie doskonała obsługa kochana Pani Zofia niewyobrazam sobie zeby Świdniczanka mogła zniknąc.Trzeba cos z tym zrobic.Pozdrawiam wszystkich ze Świdniczanki.
Zobacz wszystkie komentarze 27

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Zamość: Krótka kołdra budżetowa. Osiedla mają zamrożone rachunki

Zamość: Krótka kołdra budżetowa. Osiedla mają zamrożone rachunki

Jeśli zarząd osiedla był oszczędny i odłożył zakupy na grudzień, jest oszczędny jeszcze bardziej. Miasto zamroziło rachunki i w tym roku już osiedla nic nie wydadzą. Ale nie narzekają, bo żaden mikołaj nie spotka dzieci, by wręczyć im upominki.

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin wracają z tarczą z Gdyni

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin wracają z tarczą z Gdyni

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin zaliczyły udany powrót na ligowe parkiety po długiej przerwie. W sobotę pokonały na wyjeździe GTK Gdynia 85:76

Lublin: Od nowa wybudują pętlę komunikacji miejskiej

Lublin: Od nowa wybudują pętlę komunikacji miejskiej

Na 1,8 mln zł opiewa podpisana przez miasto umowa na budowę nowej pętli komunikacji miejskiej przy skrzyżowaniu Osmolickiej z Prawiednicką, w miejscu obecnego przystanku końcowego linii 25.

Dwie osoby zamordowane w gospodarstwie koło Puław. Dowody nie pozostawiały wątpliwości

Dwie osoby zamordowane w gospodarstwie koło Puław. Dowody nie pozostawiały wątpliwości

Jest wyrok w sprawie brutalnego zabójstwa w gospodarstwie niedaleko Puław. 37-letni Ukrainiec zamordował tam dwóch swoich rodaków. Potem ich okradł, a pieniądze wydał na alkohol i narkotyki.

Zgubne skutki zdalnej sesji. Radna przekonuje, że wcale nie zasnęła

Zgubne skutki zdalnej sesji. Radna przekonuje, że wcale nie zasnęła

Media społecznościowe obiegło zdjęcie radnej Agnieszki Lis sugerujące, że końcówkę ostatniego, zdalnego posiedzenia Rady Miasta Kraśnik… przespała. – Daję słowo, że nie spałam – zapewnia radna, tłumacząc swoje zachowanie złym samopoczuciem. – Wsparłam się o kanapę – opisuje radna.

Biała Podlaska: Psy dostały miejsce do zabawy i rehabilitacji
Zdjęcia
galeria

Biała Podlaska: Psy dostały miejsce do zabawy i rehabilitacji

Przy schronisku dla zwierząt Azyl w Białej Podlaskiej otwarto wybieg dla psów. – Zwierzęta mogą się tu wybiegać i poćwiczyć różne sztuczki – zaznaczają wolontariusze. To jeden ze zwycięskich projektów ubiegłorocznego budżetu obywatelskiego.

Granit Bychawa – Świdniczanka 1:0. Wskoczyli do szóstki

Granit Bychawa – Świdniczanka 1:0. Wskoczyli do szóstki

Drużyna Łukasza Gieresza w dwóch ostatnich meczach rundy jesiennej zdobyła sześć punktów i strzeliła siedem bramek. W sobotę w zaległym spotkaniu 16. kolejki pokonała Świdniczankę 1:0. Bohaterem gospodarzy został Jakub Szymala, który zdobył zwycięskiego gola z rzutu karnego.

Starosta i dyrektor szpitala w Lubartowie nie są ze sobą spokrewnione. Stanowcza odpowiedź

Starosta i dyrektor szpitala w Lubartowie nie są ze sobą spokrewnione. Stanowcza odpowiedź

Miasto Obywatelskie Lubartów (MOL) pyta, czy starosta lubartowski Ewa Zybała jest spokrewniona z Sylwią Domagałą, nowo mianowaną dyrektor szpitala w tym mieście.

Skoki narciarskie: Dwóch Polaków na podium w Kuusamo
film

Skoki narciarskie: Dwóch Polaków na podium w Kuusamo

Świetny występ Polaków podczas sobotniego konkursu indywidualnego w fińskim Kuusamo. Piotr Żyła zajął drugie, a Dawid Kubacki trzecie miejsce. Najlepszy okazał się Markus Eisenbichler.

Policja próbowała zablokować protest kobiet w Lublinie. A na końcu znów spisywała uczestników
Zdjęcia
galeria

Policja próbowała zablokować protest kobiet w Lublinie. A na końcu znów spisywała uczestników

Symbolicznie – ze skweru 100-lecia praw wyborczych Polek – wyruszył sobotni spacer osób protestujących przeciwko wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji. W symbolicznym miejscu także się zakończył – na placu Wolności. Tam co najmniej kilkanaście osób zostało wylegitymowanych przez policję.

Chełmianka – Korona II Kielce 3:4. Wróciły demony przeszłości

Chełmianka – Korona II Kielce 3:4. Wróciły demony przeszłości

Po trzech zwycięstwach z rzędu w Chełmie musieli przełknąć bardzo gorzką pigułkę. Biało-zieloni prowadzili z Koroną II Kielce 1:0, ale przegrali 3:4. W końcówce remis mógł uratować Łukasz Mazurek, ale zmarnował rzut karny. Gdyby go wykorzystał, to zapisałby na swoim koncie hat-tricka.

Czy władza słucha ludzi. "Lublin często wpisuje się w koncepcję działań pozornych"
Magazyn

Czy władza słucha ludzi. "Lublin często wpisuje się w koncepcję działań pozornych"

W socjologii istnieje teoria o działaniach pozornych. Muszę przyznać, że Lublin często się w tą koncepcję wpisuje. Wypełnia ją we wszystkich założeniach – rozmowa z dr Agnieszką Ziętek z Instytutu Nauk o Polityce i Administracji UMCS.

Gryf Gmina Zamość – Tomasovia 0:6. O wynik byli spokojni

Gryf Gmina Zamość – Tomasovia 0:6. O wynik byli spokojni

Pewna wygrana lidera nad Gryfem. Już po 40 minutach Tomasovia prowadziła z beniaminkiem 3:0. Po zmianie stron dorzuciła trzy kolejne gole i ostatecznie zakończyła rok z dorobkiem 55 punktów na 57 możliwych i bilansem bramkowym 72-6.

Chorowała już połowa, zmarło 8 osób. Tak wygląda życie w domu pomocy społecznej w czasie pandemii
Zdjęcia
galeria

Chorowała już połowa, zmarło 8 osób. Tak wygląda życie w domu pomocy społecznej w czasie pandemii

W najgorszym okresie nasz personel pracował na okrągło. Teraz jest lepiej. Wciąż jednak mamy chorych na Covid-19 – przyznaje dyrektor Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Różance.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.