W Ratuszu w Hrubieszowie działa specjalny punkt, w którym można dowiedzieć się jak wypełnić deklaracje potrzebne do naliczania nowych opłat śmieciowych. Dokumenty trzeba złożyć w Urzędzie Miasta do końca marca.
Formularze deklaracji właściciele i zarządcy nieruchomości otrzymali w drugiej połowie lutego. – Deklaracje już do nas spływają. Średnio po kilkanaście dziennie – mówi Andrzej Lisowski z Urzędu Miasta w Hrubieszowie.
Punkt informacyjny w holu hrubieszowskiego magistratu jest czynny w dni robocze tylko przez godzinę - od 9.30 do 10.30.
– Ale potrzebne informacje można uzyskać również w sekretariacie – podkreśla Lisowski. Zainteresowanie jest duże. – Ludzie pytają m.in. na czym polega selektywna zbiórka, mają też problem z określeniem odpowiedniej stawki – mówi urzędnik.
Urzędnicy oczekują, że do magistratu wpłynie ok. 2 200 deklaracji.