Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

13 listopada 2009 r.
16:01
Edytuj ten wpis

Są wstępne wyniki sekcji zwłok pirata drogowego, który wjechał w grupę ludzi

Autor: Zdjęcie autora (SZER)
0 24 A A

Są już znane wstępne wyniki przeprowadzonej w piątek sekcji zwłok 36-letniego Radosława K., kierowcy BMW, któremu groziło 15 lat więzienia za jazdę po pijanemu i spowodowanie wypadku w Siennicy Nadolnej.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Zaskoczenia nie było. Przyczyną zgonu było powieszenie – mówi Romuald Sitarz, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Zamościu.

Nie są to jeszcze oficjalne wyniki. Obecny przy sekcji prokurator zlecił badania toksykologiczne krwi denata.

Tragedia w areszcie w Krasnymstawie

Mężczyzna popełnił samobójstwo w celi aresztu śledczego w Krasnymstawie. Został zatrzymany po tym, jak w Siennicy Nadolnej wjechał po pijanemu w grupę ludzi wracających z kościoła. Został tymczasowo aresztowany w ostatnią niedzielę. Prokurator postawił mu zarzut spowodowania katastrofy w ruchu lądowym i wypadku, w którym jedna osoba odniosła ciężkie obrażenia, a cztery średnie. Radosław K. miał też odpowiadać za jazdę po pijanemu i ucieczkę z miejsca wypadku.

36-latek był już karany za spowodowanie w 2000 roku wypadku, w którym zginął człowiek. Trzy lata później dostał za to wyrok – 4 lata więzienia. Na wolność wyszedł warunkowo w kwietniu 2007 r.

Choć sąd zakazał mu prowadzenia pojazdów przez pięć lat, 36-latek nic sobie z tego nie robił. Miejscowi widywali go często za kierownicą. W ostatni piątek także wsiadł do samochodu. W wypadku, który spowodował, rannych zostało dziesięć osób, w większości dzieci.

Czy doszło do zaniedbań?

Dyrektor aresztu wszczął postępowanie wyjaśniające, które ma ustalić okoliczności i przebieg tragicznego zdarzenia w areszcie śledczym. W sprawę zaangażował się też minister sprawiedliwości. Powołał on dwuosobową komisję, która sprawdza, czy w areszcie nie doszło do zaniedbań. W skład komisji weszli specjaliści z biura penitencjarnego i biura ochrony Centralnego Zarządu SW.

Komentarze 24

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 16 listopada 2009 o 20:37
0
Czy może ktoś poinformowany napisać o stanie zdrowotnym poszkodowanych, bardzo bym prosił.
Avatar
Gość / 16 listopada 2009 o 17:18
0
Jasne oddajmy pole do popisu pijakom, zabójcom, awanturnikom, nie zwracajmy uwagę na degeneratów ulicznych wypodków, którzy pod wpływem alkoholu sieją postrach i tragedię. Niech piją, zabijają, byleby ich samych broń Boże nie ruszyć, bo wyjdzie i zabije, spali itp. W każdym przypadku mówimy i rozmyślamy o katach - sprawcach tragedii, żadziej o ich ofiarach, które muszą dalej z tym żyć, a on bydle rozwala się na wyrku i czeka od posiłku do posiłku oglądając telewizję. Potworne.
Avatar
ja / 16 listopada 2009 o 15:35
0
Gość napisał:
Taka osoba nie powinna długo zobaczyć świata zewnętrznego. Jest (był) sprawcą tragedii, które nie powinne się wydarzyć, a tak rżnął bohatera po alkoholu i wystraszył się kilkuletnim wyrokiem, cienias jeden. Przez niego więcej ludzi płacze i ponosi konsekwencje jego bandyckich polotów. Wspominasz o psychologu, a dlaczego pseudo, co nie pomógł ci? Mieli go sobie oddziałowi do kaloryfera przymocować, aby się nie targnął? Powiesił się to i dobrze o jednego bandytę mniej i niech to będzie przykładem dla setki jemu podobnych.


Życze tobie bys ty był ofiarą takiego wypadku bo takich jak wy to tez na tym swiecie nie powinno byc.


Życze tobie bys ty był ofiarą takiego wypadku bo takich jak wy to tez na tym swiecie nie powinno byc. rozwiń
Avatar
Gość / 16 listopada 2009 o 12:51
0
Taka osoba nie powinna długo zobaczyć świata zewnętrznego. Jest (był) sprawcą tragedii, które nie powinne się wydarzyć, a tak rżnął bohatera po alkoholu i wystraszył się kilkuletnim wyrokiem, cienias jeden. Przez niego więcej ludzi płacze i ponosi konsekwencje jego bandyckich polotów. Wspominasz o psychologu, a dlaczego pseudo, co nie pomógł ci? Mieli go sobie oddziałowi do kaloryfera przymocować, aby się nie targnął? Powiesił się to i dobrze o jednego bandytę mniej i niech to będzie przykładem dla setki jemu podobnych.
Avatar
Gość / 15 listopada 2009 o 12:44
0
Jeszcze dodam że odpowiedzialnosci nie powinni ponosic i nie poniosą bo nie zrobili nic zle, poprostu tak to ktos kiedys wymyslił te całe przepisy i oni się ich trzymają ale gdyby pomysleli choc troszke to by do tego nie doszło oni wszystkich traktują tak samo. winny czy nie ich to nie obchodzi oni wykonują swoją robote ale mogli zapobiec temu dając go na cele wielo osobową. gdyby u wychowawcy czy pseudo psychologa który tam jest powiedział ze się wychusta to napewno by nie siedział sam. I za 5 latek by był wolny jak nie wczesniej
Avatar
Gość / 15 listopada 2009 o 12:33
0
krzysztofl napisał:
Tylko dlaczego jakąkolwiek odpowiedzialność mają ponosić f-sze SW, czy aby dlatego, że media znowu zrobią swoje, czy rzeczywiście zawinili? Wszechobecnym powiedzeniem jest, że jeżeli ktos chce się powiesić to i tak to zrobi, czy go uplinują czy nie.


Nie zgodze sie z tobą moim zdaniem ponoszą wine bo sam siedziałem to wiem gdyby nie siedział sam to by tego nie zrobił bo ktos by z nim rozmawiał itp. podtrzymał go na duchu a był sam jak palec słuchał wiadomosci bo w każdej celi jest (betoniara) tak zwany radiowenzeł do godziny 22 leci w nim radio, więc słuchał wiadomosci za oknem więzniowie tez pewnie o tym mówili więc chłopak się załamał i niby co miał zrobic mało jest tak twardych zeby to wytrzymac zabili go oczywiscie nie swiadomie bo gdyby choc troszke pomysleli to by do tego nie doszło. Wszędzie trąbili ze grozi mu 15 lat itp. a teraz piszą w gazecie ze trudno by było mu udowodnic spowodowanie katastrofy lądowej więc groziło by mu do 12 lat i napisali ze by mógł dostac 5-6 lat więc niech nikt nie pisze ze nie ponoszą winy za smierc Radka.


Nie zgodze sie z tobą moim zdaniem ponoszą wine bo sam siedziałem to wiem gdyby nie siedział sam to by tego nie zrobił bo ktos by z nim rozmawiał itp. podtrzymał go na duchu a był sam jak palec słuchał wiadomosci bo w każdej celi jest (betoniara) tak zwany radiowenzeł do godziny 22 leci w nim radio, więc słuchał wiadomosci za oknem więzniowie tez pewnie o tym mówili więc chłopak się załamał i niby co miał zrobic mało jest tak twardych zeby to wytrzymac zabili go oczywiscie nie swiadomie bo gdyby choc troszke pomys... rozwiń
Avatar
krzysztofl / 15 listopada 2009 o 12:17
0
Tylko dlaczego jakąkolwiek odpowiedzialność mają ponosić f-sze SW, czy aby dlatego, że media znowu zrobią swoje, czy rzeczywiście zawinili? Wszechobecnym powiedzeniem jest, że jeżeli ktos chce się powiesić to i tak to zrobi, czy go uplinują czy nie.
Avatar
Ja / 15 listopada 2009 o 12:11
0
Do wszystkich bezdusznych co się tu wypowiadają. Nie popieram tego co zrobił Radek lecz jestem Pewien Ze bóg mu wybaczy bo to nie jest grzech swiadomy Grzeszycie wy idioci pisząc i mysląc tak o nim bo swiat własnie taki jest i tak naprawde nie wiecie po co tu jestescie a takie sytuacje jak ta są bardzo ważne bo wtedy wychodzi cała prawda jakim się jest w srodku i to własnie wy jestescie w tej chwili ważeni kiedys za to będziecie się smażyć się w piekle bo tam jest wasze miejsce tylko najpierw przysliscie na swiat własnie po to by rozróżnic oddzielic dobrych od złych. Bo ważne jest jakim się jest w srodku a nie na zewnącz, czy nie jest powiedziane ze powinno się wybaczac itp?? Można pisac i pisac o tym kto ma serce to mnie zrozumie. Nie ma dobra na tym swiecie tym bardziej sprawiedliwosci . Ale sąd ostateczny czeka każdego. Powodzenia ludziska wam życze bo własnie pokazaliscie jacy naprawde jestescie.
Do wszystkich bezdusznych co się tu wypowiadają. Nie popieram tego co zrobił Radek lecz jestem Pewien Ze bóg mu wybaczy bo to nie jest grzech swiadomy Grzeszycie wy idioci pisząc i mysląc tak o nim bo swiat własnie taki jest i tak naprawde nie wiecie po co tu jestescie a takie sytuacje jak ta są bardzo ważne bo wtedy wychodzi cała prawda jakim się jest w srodku i to własnie wy jestescie w tej chwili ważeni kiedys za to będziecie się smażyć się w piekle bo tam jest wasze miejsce tylko najpierw przysliscie na swiat własnie po to by rozróżnic... rozwiń
Avatar
OPINIAK / 13 listopada 2009 o 23:46
0
tuja napisał:
Nie prowadził samochodu po pijaku po raz kolejny. Pierwszym razem jechał motorem z pasażerem i to ten pasażer zginął.
Ale Fakt widziałam przepisal tą wiadomość z DW, tzn. że "spowodował wypadek śmiertelny", ehhh dziennikarze..

BO CO DWA RAZY GO ZŁAPALI TO JUŻ NIE JEŹDZIŁ? IDIOTO. NA WSI MOZNA SOBIE JĘŹDZIĆ PO PIJAKU DOPÓKI NIC SIĘ NIE STANIE. NIKT NIKOGO NIE ŁAPIE I NIKT NIE JEST WINNY. TEZ MI RÓŻNICA, BO JECHAŁ MOTOREM. DOBRY CHŁOPAK Z NIEGO TAK JEST W INNYM KOMENTARZU. SWOJA DROGA TO SZKODA, ŻE SAM POSZEDŁ DO PIACHU. 25 LAT BY SIĘ ZDAŁO. SZKODA TYLKO DZIECI, ŻE BEZ OJCA, ALE W KOŃCU PEWNIE POZNAŁBY JAKĄŚ DUPCIĘ LUBIACA SZYBKI SEKS I OSTRĄ JAZDĘ BMWICĄ. NA FILMIE OSTATNIE SŁOWA PRZYSZŁEGO DENATA SŁYSZAŁEM. A BO MNIE BLISKA OSOBA WKURZYŁA. JESTEM PEWIEN , ŻE TO RACZEJ NIE ZONA. POZDROWIENIA DLA CHWALĄCYCH IDIOTÓW. ZAPRASZAMY DO MEDIA MARKT DO KONSOLI Z GRAMI SAMOCHODOWYMI. TU ZA JAZDĘ PO PIJAKU NIE MA MANDATÓW.

BO CO DWA RAZY GO ZŁAPALI TO JUŻ NIE JEŹDZIŁ? IDIOTO. NA WSI MOZNA SOBIE JĘŹDZIĆ PO PIJAKU DOPÓKI NIC SIĘ NIE STANIE. NIKT NIKOGO NIE ŁAPIE I NIKT NIE JEST WINNY. TEZ MI RÓŻNICA, BO JECHAŁ MOTOREM. DOBRY CHŁOPAK Z NIEGO TAK JEST W INNYM KOMENTARZU. SWOJA DROGA TO SZKODA, ŻE SAM POSZEDŁ DO PIACHU. 25 LAT BY SIĘ ZDAŁO. SZKODA TYLKO DZIECI, ŻE BEZ OJCA, ALE W KOŃCU PEWNIE POZNAŁBY JAKĄŚ DUPCIĘ LUBIACA SZYBKI SEKS I OSTRĄ JAZDĘ BMWICĄ. NA FILMIE OSTATNIE SŁOWA PRZYSZŁEGO DENATA SŁYSZAŁEM. A BO MNIE BLISKA OSOBA WKURZYŁA. JES... rozwiń
Avatar
wiedza i mądrość to JA / 13 listopada 2009 o 21:22
0
Ot i cała wielka sprawa bo się jakiś bandzior zważył w kryminale. Nie pierwszy i nie ostatni. Widocznie uważał, że tak trzeba zrobić to się i powiesił. Przynajmniej w tym okazał się mądrym facetem.
Teraz pewnie leży sobie w kotle piekielnym razem z innym bandziorami i popijają piekielnie mocną kawę

pa )
Avatar
Gość / 16 listopada 2009 o 20:37
0
Czy może ktoś poinformowany napisać o stanie zdrowotnym poszkodowanych, bardzo bym prosił.
Avatar
Gość / 16 listopada 2009 o 17:18
0
Jasne oddajmy pole do popisu pijakom, zabójcom, awanturnikom, nie zwracajmy uwagę na degeneratów ulicznych wypodków, którzy pod wpływem alkoholu sieją postrach i tragedię. Niech piją, zabijają, byleby ich samych broń Boże nie ruszyć, bo wyjdzie i zabije, spali itp. W każdym przypadku mówimy i rozmyślamy o katach - sprawcach tragedii, żadziej o ich ofiarach, które muszą dalej z tym żyć, a on bydle rozwala się na wyrku i czeka od posiłku do posiłku oglądając telewizję. Potworne.
Avatar
ja / 16 listopada 2009 o 15:35
0
Gość napisał:
Taka osoba nie powinna długo zobaczyć świata zewnętrznego. Jest (był) sprawcą tragedii, które nie powinne się wydarzyć, a tak rżnął bohatera po alkoholu i wystraszył się kilkuletnim wyrokiem, cienias jeden. Przez niego więcej ludzi płacze i ponosi konsekwencje jego bandyckich polotów. Wspominasz o psychologu, a dlaczego pseudo, co nie pomógł ci? Mieli go sobie oddziałowi do kaloryfera przymocować, aby się nie targnął? Powiesił się to i dobrze o jednego bandytę mniej i niech to będzie przykładem dla setki jemu podobnych.


Życze tobie bys ty był ofiarą takiego wypadku bo takich jak wy to tez na tym swiecie nie powinno byc.


Życze tobie bys ty był ofiarą takiego wypadku bo takich jak wy to tez na tym swiecie nie powinno byc. rozwiń
Avatar
Gość / 16 listopada 2009 o 12:51
0
Taka osoba nie powinna długo zobaczyć świata zewnętrznego. Jest (był) sprawcą tragedii, które nie powinne się wydarzyć, a tak rżnął bohatera po alkoholu i wystraszył się kilkuletnim wyrokiem, cienias jeden. Przez niego więcej ludzi płacze i ponosi konsekwencje jego bandyckich polotów. Wspominasz o psychologu, a dlaczego pseudo, co nie pomógł ci? Mieli go sobie oddziałowi do kaloryfera przymocować, aby się nie targnął? Powiesił się to i dobrze o jednego bandytę mniej i niech to będzie przykładem dla setki jemu podobnych.
Avatar
Gość / 15 listopada 2009 o 12:44
0
Jeszcze dodam że odpowiedzialnosci nie powinni ponosic i nie poniosą bo nie zrobili nic zle, poprostu tak to ktos kiedys wymyslił te całe przepisy i oni się ich trzymają ale gdyby pomysleli choc troszke to by do tego nie doszło oni wszystkich traktują tak samo. winny czy nie ich to nie obchodzi oni wykonują swoją robote ale mogli zapobiec temu dając go na cele wielo osobową. gdyby u wychowawcy czy pseudo psychologa który tam jest powiedział ze się wychusta to napewno by nie siedział sam. I za 5 latek by był wolny jak nie wczesniej
Avatar
Gość / 15 listopada 2009 o 12:33
0
krzysztofl napisał:
Tylko dlaczego jakąkolwiek odpowiedzialność mają ponosić f-sze SW, czy aby dlatego, że media znowu zrobią swoje, czy rzeczywiście zawinili? Wszechobecnym powiedzeniem jest, że jeżeli ktos chce się powiesić to i tak to zrobi, czy go uplinują czy nie.


Nie zgodze sie z tobą moim zdaniem ponoszą wine bo sam siedziałem to wiem gdyby nie siedział sam to by tego nie zrobił bo ktos by z nim rozmawiał itp. podtrzymał go na duchu a był sam jak palec słuchał wiadomosci bo w każdej celi jest (betoniara) tak zwany radiowenzeł do godziny 22 leci w nim radio, więc słuchał wiadomosci za oknem więzniowie tez pewnie o tym mówili więc chłopak się załamał i niby co miał zrobic mało jest tak twardych zeby to wytrzymac zabili go oczywiscie nie swiadomie bo gdyby choc troszke pomysleli to by do tego nie doszło. Wszędzie trąbili ze grozi mu 15 lat itp. a teraz piszą w gazecie ze trudno by było mu udowodnic spowodowanie katastrofy lądowej więc groziło by mu do 12 lat i napisali ze by mógł dostac 5-6 lat więc niech nikt nie pisze ze nie ponoszą winy za smierc Radka.


Nie zgodze sie z tobą moim zdaniem ponoszą wine bo sam siedziałem to wiem gdyby nie siedział sam to by tego nie zrobił bo ktos by z nim rozmawiał itp. podtrzymał go na duchu a był sam jak palec słuchał wiadomosci bo w każdej celi jest (betoniara) tak zwany radiowenzeł do godziny 22 leci w nim radio, więc słuchał wiadomosci za oknem więzniowie tez pewnie o tym mówili więc chłopak się załamał i niby co miał zrobic mało jest tak twardych zeby to wytrzymac zabili go oczywiscie nie swiadomie bo gdyby choc troszke pomys... rozwiń
Avatar
krzysztofl / 15 listopada 2009 o 12:17
0
Tylko dlaczego jakąkolwiek odpowiedzialność mają ponosić f-sze SW, czy aby dlatego, że media znowu zrobią swoje, czy rzeczywiście zawinili? Wszechobecnym powiedzeniem jest, że jeżeli ktos chce się powiesić to i tak to zrobi, czy go uplinują czy nie.
Avatar
Ja / 15 listopada 2009 o 12:11
0
Do wszystkich bezdusznych co się tu wypowiadają. Nie popieram tego co zrobił Radek lecz jestem Pewien Ze bóg mu wybaczy bo to nie jest grzech swiadomy Grzeszycie wy idioci pisząc i mysląc tak o nim bo swiat własnie taki jest i tak naprawde nie wiecie po co tu jestescie a takie sytuacje jak ta są bardzo ważne bo wtedy wychodzi cała prawda jakim się jest w srodku i to własnie wy jestescie w tej chwili ważeni kiedys za to będziecie się smażyć się w piekle bo tam jest wasze miejsce tylko najpierw przysliscie na swiat własnie po to by rozróżnic oddzielic dobrych od złych. Bo ważne jest jakim się jest w srodku a nie na zewnącz, czy nie jest powiedziane ze powinno się wybaczac itp?? Można pisac i pisac o tym kto ma serce to mnie zrozumie. Nie ma dobra na tym swiecie tym bardziej sprawiedliwosci . Ale sąd ostateczny czeka każdego. Powodzenia ludziska wam życze bo własnie pokazaliscie jacy naprawde jestescie.
Do wszystkich bezdusznych co się tu wypowiadają. Nie popieram tego co zrobił Radek lecz jestem Pewien Ze bóg mu wybaczy bo to nie jest grzech swiadomy Grzeszycie wy idioci pisząc i mysląc tak o nim bo swiat własnie taki jest i tak naprawde nie wiecie po co tu jestescie a takie sytuacje jak ta są bardzo ważne bo wtedy wychodzi cała prawda jakim się jest w srodku i to własnie wy jestescie w tej chwili ważeni kiedys za to będziecie się smażyć się w piekle bo tam jest wasze miejsce tylko najpierw przysliscie na swiat własnie po to by rozróżnic... rozwiń
Avatar
OPINIAK / 13 listopada 2009 o 23:46
0
tuja napisał:
Nie prowadził samochodu po pijaku po raz kolejny. Pierwszym razem jechał motorem z pasażerem i to ten pasażer zginął.
Ale Fakt widziałam przepisal tą wiadomość z DW, tzn. że "spowodował wypadek śmiertelny", ehhh dziennikarze..

BO CO DWA RAZY GO ZŁAPALI TO JUŻ NIE JEŹDZIŁ? IDIOTO. NA WSI MOZNA SOBIE JĘŹDZIĆ PO PIJAKU DOPÓKI NIC SIĘ NIE STANIE. NIKT NIKOGO NIE ŁAPIE I NIKT NIE JEST WINNY. TEZ MI RÓŻNICA, BO JECHAŁ MOTOREM. DOBRY CHŁOPAK Z NIEGO TAK JEST W INNYM KOMENTARZU. SWOJA DROGA TO SZKODA, ŻE SAM POSZEDŁ DO PIACHU. 25 LAT BY SIĘ ZDAŁO. SZKODA TYLKO DZIECI, ŻE BEZ OJCA, ALE W KOŃCU PEWNIE POZNAŁBY JAKĄŚ DUPCIĘ LUBIACA SZYBKI SEKS I OSTRĄ JAZDĘ BMWICĄ. NA FILMIE OSTATNIE SŁOWA PRZYSZŁEGO DENATA SŁYSZAŁEM. A BO MNIE BLISKA OSOBA WKURZYŁA. JESTEM PEWIEN , ŻE TO RACZEJ NIE ZONA. POZDROWIENIA DLA CHWALĄCYCH IDIOTÓW. ZAPRASZAMY DO MEDIA MARKT DO KONSOLI Z GRAMI SAMOCHODOWYMI. TU ZA JAZDĘ PO PIJAKU NIE MA MANDATÓW.

BO CO DWA RAZY GO ZŁAPALI TO JUŻ NIE JEŹDZIŁ? IDIOTO. NA WSI MOZNA SOBIE JĘŹDZIĆ PO PIJAKU DOPÓKI NIC SIĘ NIE STANIE. NIKT NIKOGO NIE ŁAPIE I NIKT NIE JEST WINNY. TEZ MI RÓŻNICA, BO JECHAŁ MOTOREM. DOBRY CHŁOPAK Z NIEGO TAK JEST W INNYM KOMENTARZU. SWOJA DROGA TO SZKODA, ŻE SAM POSZEDŁ DO PIACHU. 25 LAT BY SIĘ ZDAŁO. SZKODA TYLKO DZIECI, ŻE BEZ OJCA, ALE W KOŃCU PEWNIE POZNAŁBY JAKĄŚ DUPCIĘ LUBIACA SZYBKI SEKS I OSTRĄ JAZDĘ BMWICĄ. NA FILMIE OSTATNIE SŁOWA PRZYSZŁEGO DENATA SŁYSZAŁEM. A BO MNIE BLISKA OSOBA WKURZYŁA. JES... rozwiń
Avatar
wiedza i mądrość to JA / 13 listopada 2009 o 21:22
0
Ot i cała wielka sprawa bo się jakiś bandzior zważył w kryminale. Nie pierwszy i nie ostatni. Widocznie uważał, że tak trzeba zrobić to się i powiesił. Przynajmniej w tym okazał się mądrym facetem.
Teraz pewnie leży sobie w kotle piekielnym razem z innym bandziorami i popijają piekielnie mocną kawę

pa )
Zobacz wszystkie komentarze 24

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Hitman 2: Akcja w dżungli i edycja kolekcjonerska na PC (wideo)
film

Hitman 2: Akcja w dżungli i edycja kolekcjonerska na PC (wideo) 0 0

Zabójcza walizka i zabójcza kaczka. Miejmy nadzieję, że sama gra również będzie zabójcza. A nowy gameplay z gry Hitman 2 jest niezłą zapowiedzią tego, co nas czeka w listopadzie.

W tej wsi prawie nie ma już świń. ASF. "Pół miliarda zł na pomoc powinno być od zaraz"

W tej wsi prawie nie ma już świń. ASF. "Pół miliarda zł na pomoc powinno być od zaraz" 4 1

– Jeżeli rząd znalazł pół miliarda złotych na zakup „Damy z łasiczką”, to pół miliarda złotych na pomoc dla rolników powinno być od zaraz – mówił w Maniach (gm. Międzyrzec Podlaski) prezes PSL Władysław Kosiniak-Kamysz. Spotkanie odbyło się przy gospodarstwie rolnika, który o odszkodowania za 74 wybite świnie walczy w sądzie

Ledwie skończyło się lato, a tutaj już spadł śnieg [wideo]
film

Ledwie skończyło się lato, a tutaj już spadł śnieg [wideo] 0 0

Zakopane (woj. małopolskie). Na Kasprowym Wierchu i Śnieżce spadł śnieg, a prędkość wiatru sięgała 130 kilometrów na godzinę.

Michał Paluch (Motor): Chcielibyśmy zagrać spokojny mecz

Michał Paluch (Motor): Chcielibyśmy zagrać spokojny mecz 7 1

ROZMOWA Z Michałem Paluchem, piłkarzem Motoru Lublin

Reni Jusis wystąpi w Radiu Lublin
5 października 2018, 19:00

Reni Jusis wystąpi w Radiu Lublin 2 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 5 października o godz. 19 w Studiu im. Budki Suflera w Radiu Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) wystąpi popularna Reni Jusis.

Cztery medale reprezentacji Polski na AMŚ w podnoszeniu ciężarów

Cztery medale reprezentacji Polski na AMŚ w podnoszeniu ciężarów 0 0

Z czterema medalami zakończyli występ reprezentanci Polski podczas rozegranych w Białej Podlaskiej Akademickich Mistrzostw Świata. Brązowy krążek w podrzucie wywalczył sztangista Orląt Łuków Marcin Izdebski

"Ujeżdżał" pomnik Lecha Kaczyńskiego. Odpowie przed sądem za znieważenie

"Ujeżdżał" pomnik Lecha Kaczyńskiego. Odpowie przed sądem za znieważenie 37 14

Jest akt oskarżenia przeciwko 45-latkowi, który „ujeżdżał” pomnik Lecha Kaczyńskiego w Kraśniku. Marek Ł. odpowie za znieważenie monumentu.

Uczniowie z Lubartowa wystąpią w „Kole Fortuny”

Uczniowie z Lubartowa wystąpią w „Kole Fortuny” 0 0

45 uczniów z ZS nr 2 w Lubartowie wybrało się na wycieczkę do Warszawy. Celem był udział w nagraniu popularnego programu TVP 2 „Koło Fortuny”.

Szukając kradzionego samochodu zajrzeli do jednej z firm. Znaleźli dużo więcej

Szukając kradzionego samochodu zajrzeli do jednej z firm. Znaleźli dużo więcej 1 0

Ponad 230 tysięcy złotych warte są części samochodowe zabezpieczone przez bialskich policjantów oraz funkcjonariuszy Straży Granicznej w Terespolu. Mundurowi prowadzili działania na terenie powiatu radomskiego w ramach Planu Międzynarodowego Joint Action Day "Mobile".

Wybory samorządowe 2018 - Świdnik. Kandydaci do Rady Miasta

Wybory samorządowe 2018 - Świdnik. Kandydaci do Rady Miasta 0 0

Wybory samorządowe 2018. Sprawdź zarejestrowane listy kandydatów do Rady Miasta Świdnik.

Rządził miastem 16 lat, potem przegrał wybory. Teraz chce wrócić

Rządził miastem 16 lat, potem przegrał wybory. Teraz chce wrócić 3 7

Pozytywny klimat dla rozwoju przedsiębiorczości i tworzenie wspólnoty mieszkańców. To filary programu wyborczego Andrzeja Czapskiego, kandydata na prezydenta Białej Podlaskiej. Wcześniej rządził miastem przez 16 lat, ale ostatnie wybory przegrał

Włodawa: Ul. Garnizonowa doczeka się remontu

Włodawa: Ul. Garnizonowa doczeka się remontu 0 0

W mieście pamiątką po zlikwidowanym już wiele lat temu garnizonie wojskowym jest ul. Garnizonowa. Dziurawa jak ser szwajcarski wreszcie doczeka się remontu.

Wybory samorządowe 2018 - Kraśnik. Kandydaci do Rady Miasta

Wybory samorządowe 2018 - Kraśnik. Kandydaci do Rady Miasta 1 3

Wybory samorządowe 2018. Sprawdź zarejestrowane listy kandydatów do Rady Miasta Kraśnik.

Jelcze jeździły po Puławach od 1993 roku. Ale to już koniec

Jelcze jeździły po Puławach od 1993 roku. Ale to już koniec 14 4

Woziły pasażerów przez 25 lat, teraz idą w odstawkę. Najstarsze autobusy Miejskiego Zakładu Komunikacji w tym miesiącu zostaną wykreślone z ewidencji i sprzedane na złom. Zastąpiły je klimatyzowane niskopodłogowce od MAN-a.

Ponad 6 miliardów złotych trafi w przyszłym roku na inwestycje drogowe

Ponad 6 miliardów złotych trafi w przyszłym roku na inwestycje drogowe 0 5

W 2019 roku ponad 6 mld zł ma zostać przeznaczonych w budżecie państwa na dofinansowanie inwestycji drogowych. Z pieniędzy Funduszu Dróg Samorządowych ma nadzieję skorzystać m.in. Świdnik.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.