Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

2 czerwca 2009 r.
17:46
Edytuj ten wpis

Weszła do sklepu z zakupami. Oskarżono ją o kradzież

0 16 A A

Nigdy nikt mnie tak nie upokorzył! W sklepie, gdzie robiłam zakupy, nazwano mnie złodziejką! - denerwuje się nasza Pani Irena. Pracownicy sklepu tłumaczą, że sytuacja wyglądała inaczej, ale mimo to przepraszają klientkę.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Czytelniczka mieszka w jednej z podchełmskich miejscowości. Do Chełma przyjechała na zakupy. Przez nie spotkała ją, jak mówi, największa przykrość w życiu.

Co właściwie się stało? Na miejskim targowisku zrobiła zakupy. Kupiła tam mleko w proszku i karmę dla psa w "batonach”. Potrzebowała jeszcze śmietany i postanowiła ją kupić w pobliskich delikatesach na pl. Kupieckim. Niestety, na teren sklepu weszła z wcześniej kupionymi artykułami. - Zawsze tak robiłam i nigdy nie było problemów. Aż do teraz - mówi pani Irena.

Pech chciał, że taki sam towar, jak ten kupiony na targu, w swojej ofercie miały także delikatesy. Gdy pani Irena podeszła do kasy z wybraną śmietaną, kasjerka zwróciła uwagę na pozostałe rzeczy w koszyku.

Od tego momentu opis dalszych wypadków według klientki i pracowników sklepu znacząco się różni. Zdaniem pani Ireny, kasjerka od razu podniosła głos i zawołała innych pracowników - denerwuje się kobieta. - Choć tłumaczyłam, jak wygląda sytuacja, oni nazwali mnie złodziejką! Mówiłam, że kupiłam te rzeczy na targu. Wtedy jakiś ochroniarz powiedział, że pójdziemy na ten targ i on mi udowodni, że ja kłamię i tak naprawdę wszystko ukradłam. Jaki to wstyd dla mnie był! Ja nigdy w życiu nie wzięłam cudzej rzeczy. Jak oni mogli?

Jak mówi nasza Czytelniczka, choć na targu udało się odnaleźć miejsce, gdzie faktycznie zrobiła zakupy, swoich rzeczy nie odzyskała. - Nikt mnie nawet nie przeprosił - żali się kobieta.

Bożena Pilińska, która tego dnia pełniła w delikatesach obowiązki kierownika tłumaczy, że zajście miało zgoła inny przebieg, niż opisuje je klientka.

- Pani weszła do sklepu i nie zgłosiła pracownikom, że ma ze sobą inne artykuły. Nie skorzystała też z szafek przy wejściu - tłumaczy Pilińska. - Przy kasie, kasjerka spytała ją o pozostałe towary w koszyku. Miała taki obowiązek, bo takie same towary można kupić w naszym sklepie. Pani nie miała paragonu, a zarówno mleko, jak i karma nie były nawet opakowane.

W sprawę zaangażował się też pracownik ochrony. - Nie ma jednak mowy, żeby ktoś nazwał tę panią złodziejką - mówi Pilińska. - Staraliśmy się jej wytłumaczyć, że w tej sytuacji musimy sprawdzić pochodzenie towarów. Jeśli ktoś krzyczał, to klientka. To ona użyła słów "Robicie ze mnie złodziejkę”.

Jak tłumaczą pracownicy sklepu, gdy udało się dowieść, że zarówno mleko, jak i karma zostały kupione na pobliskim targu, pani Irena została kilkakrotnie przeproszona. - To była sytuacja niezręczna także dla nas - tłumaczy Pilińska.

- Ale można było jej łatwo uniknąć, zgłaszając wnoszone zakupy lub zostawiając je w szafce. Musimy być wyczuleni na takie sytuacje, bo, niestety, kradzieży jest bardzo dużo. Kradną i młodzi, i starsi. I każdy złapany na kradzieży usiłuje nas przekonać, że jest niewinny. Ta pani rzeczywiście była, dlatego mogę ją tylko jeszcze raz przeprosić.

Jak zapewniają pracownicy sklepu, pani Irena w każdej chwili może zgłosić się po pozostawione tam artykuły. Feralnego dnia odmówiła ich zabrania. - Nigdy już nie pójdę do tego sklepu, ani po tamte zakupy, ani po żadne inne - mówi rozżalona kobieta.

Komentarze 16

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
mają_tupet / 5 czerwca 2009 o 11:25
0
klient napisał:
O czym Ty mówisz człowieku?? Jeśli wchodzisz do DELIKATESÓW to raczej wiesz jakich artykułów możesz spodziewac się w tym sklepie!!

Masło może być z SM Opole Lubelskie, Mlekovita, .....SM Radzyń Podlaski etc. Czy sklep oferuje wszystkie??? Nie - ileś tam. Skąd mam wiedzieć, które aktualnie są sprzedawane w delikatesach???? To samo dotycz innych produktów. Więc -"o czym Ty mówisz człowieku"????
Wina chamskiego personelu jest bezsporna!!!! Sami nie zrobili co powinni(ometkowanie towaru), a oskarżyli niewinną kobietę!!!!!!!!!!!!
W dodatku - nie oddali zagarniętych towarów - mają tupecik
[color="#FF0000"]Kto tu kradł????[/color]

Masło może być z SM Opole Lubelskie, Mlekovita, .....SM Radzyń Podlaski etc. Czy sklep oferuje wszystkie??? Nie - ileś tam. Skąd mam wiedzieć, które aktualnie są sprzedawane w delikatesach???? To samo dotycz innych produktów. Więc -"o czym Ty mówisz człowieku"????
Wina chamskiego personelu jest bezsporna!!!! Sami nie zrobili co powinni(ometkowanie towaru), a oskarżyli niewinną kobietę!!!!!!!!!!!!
W dodatku - nie oddali zagarniętych towa... rozwiń
Avatar
kto_złodziej???? / 4 czerwca 2009 o 23:21
0
klient napisał:
O czym Ty mówisz człowieku?? Jeśli wchodzisz do DELIKATESÓW to raczej wiesz jakich artykułów możesz spodziewac się w tym sklepie!!
Robię tam zakupy prawie codziennie!! Nie znam innego sklepu, w którym obsługa byłaby tak miła i profesjonalna jak tam! Po lewej stronie sa szafki, po prawej zwykle stoi jeden z pracowników, któremu można powierzyc swoje zakupy lub chociazby uprzedzic, że dane rzeczy kupiło się w innym sklepie!! Nie widze żadnego problemu. Sama nie raz tak robiłam! Wystarczy trochę pomyślec!!!!!!! Pozdrawiam wszystkich MYŚLĄCYCH!!


Ale kto w końcu jest złodziejem???
Ona czy pracownicy sklepu - zwrócili tej Pani ukradzione rzeczy???
W jednym masz rację- wystarczyło pomyśleć i wykonać swoje obowiązki do końca!!!!!
Towar gdyby miał metę z ceną i kod fiskalny - zostałby od razu przez nich poznany - nie byłoby sprawy!!!!
Pozdrawiam i Ciebie....... dobranoc
[color="#FF0000"]A zakupy będę robił gdzie indziej....... Mam takie prawo[/color]


Ale kto w końcu jest złodziejem???
Ona czy pracownicy sklepu - zwrócili tej Pani ukradzione rzeczy???
W jednym masz rację- wystarczyło pomyśleć i wykonać swoje obowiązki do końca!!!!!
Towar gdyby miał metę z ceną i kod fiskalny - zostałby od razu przez nich poznany - nie byłoby sprawy!!!!
Pozdrawiam i Ciebie....... dobranoc
[color="#FF0000"]A zakupy będę robił gdzie indziej....... Mam takie prawo[/color] rozwiń
Avatar
klient / 4 czerwca 2009 o 16:22
0
nie napisał:
Skąd mam wiedzieć - przed wejściem do sklepu - jakim towarem handluje i od jakiego producenta????? To moja wina, że pracownicy sklepu nie wykonują podstawowego obowiązku - ometkowania towaru ceną i kodem - po którym bez problemu rozpoznaliby pochodzenie towaru???
Omijać takich "handlarzy" bokiem!!!!!!!

[color="#FF0000"]Zrobiliście z niewinnej kobiety złodzieja!!!! A towar kto ukradł??? Ona czy wy???[/color]


O czym Ty mówisz człowieku?? Jeśli wchodzisz do DELIKATESÓW to raczej wiesz jakich artykułów możesz spodziewac się w tym sklepie!!
Robię tam zakupy prawie codziennie!! Nie znam innego sklepu, w którym obsługa byłaby tak miła i profesjonalna jak tam! Po lewej stronie sa szafki, po prawej zwykle stoi jeden z pracowników, któremu można powierzyc swoje zakupy lub chociazby uprzedzic, że dane rzeczy kupiło się w innym sklepie!! Nie widze żadnego problemu. Sama nie raz tak robiłam! Wystarczy trochę pomyślec!!!!!!! Pozdrawiam wszystkich MYŚLĄCYCH!!
możesz spodziewac się w tym sklepie!!
Robię tam zakupy prawie codziennie!! Nie znam innego sklepu, w którym obsługa byłaby tak miła i profesjonalna jak tam! Po lewej stronie sa szafki, po prawej zwykle stoi jeden z pracowników, któremu można powierzyc swoje zakupy lub chociazby uprzedzic, że dane rzeczy kupiło się w innym sklepie!! Nie widze żadnego problemu. Sama nie raz tak robiłam! Wystarczy trochę pomyślec!!!!!!! Pozdrawiam wszystkich MYŚLĄCYCH!! rozwiń
Avatar
--- / 4 czerwca 2009 o 15:11
0
Reakcja kasjerki jest stosowna do sytuacji. Jak pani nie wie jak zachować się w sklepie to niech popatrzy na innych.
Trzeba było zostawić towar w szafce albo chociaż zgłosić ochroniarzowi, że wnoszony jest towar zakupiony w innym sklepie.
Inna sprawa, że ochroniarz powinien zwrócić uwagę tej pani przy wchodzeniu do sklepu.
Avatar
nie / 4 czerwca 2009 o 13:44
0
Gość napisał:
A na takiej podstawie, że ta kobieta miala takie same artykuly jakie mozna kupic w tym sklepie, gdyby na takie rzeczy ludzie nie reagowali to kazdy sklep samoobslugowy zbankrutowal by po kilku miesiacach. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego ile jest kradziezy i jakie rzeczy ludzie potrafia wynosic ze sklepu. Z tego co sie orientuje to kamery akurat w tym sklepie sa, tylko chyba nie wiesz ze to zlodziej pilnuje ciebie a nie ty zlodzieja. Jak najbardziej jestem za tym zeby na takie sytuacje reagowac. Chyba tez nie zdajesz sobie sprawy z tego ze pracownicy czesto ponosza odpowiedzialnosc finansowa za te wszytskie kradzieże wiec odejmij sobie kilkaset zlotych od sredniego polskiego wynagrodzenia i odpowiedz na pytanie za co bys wtedy utrzymal rodzine, i czy sam bys na taka sytuacje nie zareagowal jakbys byl pracownikiem jakiegos sklepu.

Skąd mam wiedzieć - przed wejściem do sklepu - jakim towarem handluje i od jakiego producenta????? To moja wina, że pracownicy sklepu nie wykonują podstawowego obowiązku - ometkowania towaru ceną i kodem - po którym bez problemu rozpoznaliby pochodzenie towaru???
Omijać takich "handlarzy" bokiem!!!!!!!

[color="#FF0000"]Zrobiliście z niewinnej kobiety złodzieja!!!! A towar kto ukradł??? Ona czy wy???[/color]

Skąd mam wiedzieć - przed wejściem do sklepu - jakim towarem handluje i od jakiego producenta????? To moja wina, że pracownicy sklepu nie wykonują podstawowego obowiązku - ometkowania towaru ceną i kodem - po którym bez problemu rozpoznaliby pochodzenie towaru???
Omijać takich "handlarzy" bokiem!!!!!!!

[color="#FF0000"]Zrobiliście z niewinnej kobiety złodzieja!!!! A towar kto ukradł??? Ona czy wy???[/color] rozwiń
Avatar
Gość / 3 czerwca 2009 o 17:58
0
V napisał:
Dlaczego klient ma zgłaszać, że coś kupił w sklepie? Mam udowadniać swoją niewinność? To sklep ma mi udowodnić, że coś ukradłem. Jeśli nie mają kamer i nagrania, ochroniarz niczego nie widział to na jakiej podstawie ta pani jest oskarżana?
Rozumiem, że są częste kradzieże w sklepie ale niestety albo się zapewnia ochronę tak by nie godzić w uczciwych klientów albo się nie prowadzi interesu.
Klient jest panem, zapamiętajcie to sobie wreszcie mieszkańcy kraju nad Wisłą.


A na takiej podstawie, że ta kobieta miala takie same artykuly jakie mozna kupic w tym sklepie, gdyby na takie rzeczy ludzie nie reagowali to kazdy sklep samoobslugowy zbankrutowal by po kilku miesiacach. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego ile jest kradziezy i jakie rzeczy ludzie potrafia wynosic ze sklepu. Z tego co sie orientuje to kamery akurat w tym sklepie sa, tylko chyba nie wiesz ze to zlodziej pilnuje ciebie a nie ty zlodzieja. Jak najbardziej jestem za tym zeby na takie sytuacje reagowac. Chyba tez nie zdajesz sobie sprawy z tego ze pracownicy czesto ponosza odpowiedzialnosc finansowa za te wszytskie kradzieże wiec odejmij sobie kilkaset zlotych od sredniego polskiego wynagrodzenia i odpowiedz na pytanie za co bys wtedy utrzymal rodzine, i czy sam bys na taka sytuacje nie zareagowal jakbys byl pracownikiem jakiegos sklepu.


A na takiej podstawie, że ta kobieta miala takie same artykuly jakie mozna kupic w tym sklepie, gdyby na takie rzeczy ludzie nie reagowali to kazdy sklep samoobslugowy zbankrutowal by po kilku miesiacach. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego ile jest kradziezy i jakie rzeczy ludzie potrafia wynosic ze sklepu. Z tego co sie orientuje to kamery akurat w tym sklepie sa, tylko chyba nie wiesz ze to zlodziej pilnuje ciebie a nie ty zlodzieja. Jak najbardziej jestem za tym zeby na takie sytuacje reagowac. Chyba tez nie ... rozwiń
Avatar
Gość / 3 czerwca 2009 o 15:10
0
Trzeba dac napis zeby wpuszczac w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujacy sie.
Avatar
STYX / 3 czerwca 2009 o 13:34
0
he he he ale kombinuje baba.A paragon z targu ma? Nie? No to zapytam inaczej. Czy przed wejściem do sklepu prosiła personel o przyjęcie zakupów na przechowanie ? Nie? No to niech nie kradnie i nie szuka głupszych od siebie. UKARAĆ ROCZNYM SPRZĄTANIEM SKLEPU> I rzecz jasna zdjęcie na tablicę z napisem " Tych klientów nie obsługujemy. !
Avatar
Gość / 3 czerwca 2009 o 13:08
0
Ja się zgadzam z przedmówczynią ja:)- takie przypadki prowadzą tylko do ułatwiania życia złodziejom. Jasne, wnośmy wszyscy zakupy do sklepu, potem dorzucajmy kilka artykułów z półki i przy wyjściu krzyczmy, że wszystko kupiliśmy wcześniej. A potem może jeszcze odszkodowanie za zniesławienie hehe. Świetny sposób dla złodziei.
Ludzie, myślcie trochę, to naprawdę nie boli.
Avatar
ja:) / 3 czerwca 2009 o 12:56
0
Mi też szkoda tej pani nie jest. Pracuje supermarkecie i sama widzę jak ludzie kradną. Jeszcze nie spotkałam złodzieja, który by się przyznał od razu, że ukradł. Jeżeli są szafki to towar tam się zostawia, jeżeli bała się, że ktoś jej ukradnie karmę dla psa to trzeba było zgłosić pracownikom, ze wnosi taki towar. I nigdy też nie uwierzę, że to kasjerka krzyczała na nią, albo, że nazwali ją złodziejką. Z własnego doświadczenia wiem, jacy klinci potrafia być wredni. Myślą, że krzykiem załatwią wszystko... Jeszcze ją powinni ukarać, za robienie szumu.
Avatar
mają_tupet / 5 czerwca 2009 o 11:25
0
klient napisał:
O czym Ty mówisz człowieku?? Jeśli wchodzisz do DELIKATESÓW to raczej wiesz jakich artykułów możesz spodziewac się w tym sklepie!!

Masło może być z SM Opole Lubelskie, Mlekovita, .....SM Radzyń Podlaski etc. Czy sklep oferuje wszystkie??? Nie - ileś tam. Skąd mam wiedzieć, które aktualnie są sprzedawane w delikatesach???? To samo dotycz innych produktów. Więc -"o czym Ty mówisz człowieku"????
Wina chamskiego personelu jest bezsporna!!!! Sami nie zrobili co powinni(ometkowanie towaru), a oskarżyli niewinną kobietę!!!!!!!!!!!!
W dodatku - nie oddali zagarniętych towarów - mają tupecik
[color="#FF0000"]Kto tu kradł????[/color]

Masło może być z SM Opole Lubelskie, Mlekovita, .....SM Radzyń Podlaski etc. Czy sklep oferuje wszystkie??? Nie - ileś tam. Skąd mam wiedzieć, które aktualnie są sprzedawane w delikatesach???? To samo dotycz innych produktów. Więc -"o czym Ty mówisz człowieku"????
Wina chamskiego personelu jest bezsporna!!!! Sami nie zrobili co powinni(ometkowanie towaru), a oskarżyli niewinną kobietę!!!!!!!!!!!!
W dodatku - nie oddali zagarniętych towa... rozwiń
Avatar
kto_złodziej???? / 4 czerwca 2009 o 23:21
0
klient napisał:
O czym Ty mówisz człowieku?? Jeśli wchodzisz do DELIKATESÓW to raczej wiesz jakich artykułów możesz spodziewac się w tym sklepie!!
Robię tam zakupy prawie codziennie!! Nie znam innego sklepu, w którym obsługa byłaby tak miła i profesjonalna jak tam! Po lewej stronie sa szafki, po prawej zwykle stoi jeden z pracowników, któremu można powierzyc swoje zakupy lub chociazby uprzedzic, że dane rzeczy kupiło się w innym sklepie!! Nie widze żadnego problemu. Sama nie raz tak robiłam! Wystarczy trochę pomyślec!!!!!!! Pozdrawiam wszystkich MYŚLĄCYCH!!


Ale kto w końcu jest złodziejem???
Ona czy pracownicy sklepu - zwrócili tej Pani ukradzione rzeczy???
W jednym masz rację- wystarczyło pomyśleć i wykonać swoje obowiązki do końca!!!!!
Towar gdyby miał metę z ceną i kod fiskalny - zostałby od razu przez nich poznany - nie byłoby sprawy!!!!
Pozdrawiam i Ciebie....... dobranoc
[color="#FF0000"]A zakupy będę robił gdzie indziej....... Mam takie prawo[/color]


Ale kto w końcu jest złodziejem???
Ona czy pracownicy sklepu - zwrócili tej Pani ukradzione rzeczy???
W jednym masz rację- wystarczyło pomyśleć i wykonać swoje obowiązki do końca!!!!!
Towar gdyby miał metę z ceną i kod fiskalny - zostałby od razu przez nich poznany - nie byłoby sprawy!!!!
Pozdrawiam i Ciebie....... dobranoc
[color="#FF0000"]A zakupy będę robił gdzie indziej....... Mam takie prawo[/color] rozwiń
Avatar
klient / 4 czerwca 2009 o 16:22
0
nie napisał:
Skąd mam wiedzieć - przed wejściem do sklepu - jakim towarem handluje i od jakiego producenta????? To moja wina, że pracownicy sklepu nie wykonują podstawowego obowiązku - ometkowania towaru ceną i kodem - po którym bez problemu rozpoznaliby pochodzenie towaru???
Omijać takich "handlarzy" bokiem!!!!!!!

[color="#FF0000"]Zrobiliście z niewinnej kobiety złodzieja!!!! A towar kto ukradł??? Ona czy wy???[/color]


O czym Ty mówisz człowieku?? Jeśli wchodzisz do DELIKATESÓW to raczej wiesz jakich artykułów możesz spodziewac się w tym sklepie!!
Robię tam zakupy prawie codziennie!! Nie znam innego sklepu, w którym obsługa byłaby tak miła i profesjonalna jak tam! Po lewej stronie sa szafki, po prawej zwykle stoi jeden z pracowników, któremu można powierzyc swoje zakupy lub chociazby uprzedzic, że dane rzeczy kupiło się w innym sklepie!! Nie widze żadnego problemu. Sama nie raz tak robiłam! Wystarczy trochę pomyślec!!!!!!! Pozdrawiam wszystkich MYŚLĄCYCH!!
możesz spodziewac się w tym sklepie!!
Robię tam zakupy prawie codziennie!! Nie znam innego sklepu, w którym obsługa byłaby tak miła i profesjonalna jak tam! Po lewej stronie sa szafki, po prawej zwykle stoi jeden z pracowników, któremu można powierzyc swoje zakupy lub chociazby uprzedzic, że dane rzeczy kupiło się w innym sklepie!! Nie widze żadnego problemu. Sama nie raz tak robiłam! Wystarczy trochę pomyślec!!!!!!! Pozdrawiam wszystkich MYŚLĄCYCH!! rozwiń
Avatar
--- / 4 czerwca 2009 o 15:11
0
Reakcja kasjerki jest stosowna do sytuacji. Jak pani nie wie jak zachować się w sklepie to niech popatrzy na innych.
Trzeba było zostawić towar w szafce albo chociaż zgłosić ochroniarzowi, że wnoszony jest towar zakupiony w innym sklepie.
Inna sprawa, że ochroniarz powinien zwrócić uwagę tej pani przy wchodzeniu do sklepu.
Avatar
nie / 4 czerwca 2009 o 13:44
0
Gość napisał:
A na takiej podstawie, że ta kobieta miala takie same artykuly jakie mozna kupic w tym sklepie, gdyby na takie rzeczy ludzie nie reagowali to kazdy sklep samoobslugowy zbankrutowal by po kilku miesiacach. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego ile jest kradziezy i jakie rzeczy ludzie potrafia wynosic ze sklepu. Z tego co sie orientuje to kamery akurat w tym sklepie sa, tylko chyba nie wiesz ze to zlodziej pilnuje ciebie a nie ty zlodzieja. Jak najbardziej jestem za tym zeby na takie sytuacje reagowac. Chyba tez nie zdajesz sobie sprawy z tego ze pracownicy czesto ponosza odpowiedzialnosc finansowa za te wszytskie kradzieże wiec odejmij sobie kilkaset zlotych od sredniego polskiego wynagrodzenia i odpowiedz na pytanie za co bys wtedy utrzymal rodzine, i czy sam bys na taka sytuacje nie zareagowal jakbys byl pracownikiem jakiegos sklepu.

Skąd mam wiedzieć - przed wejściem do sklepu - jakim towarem handluje i od jakiego producenta????? To moja wina, że pracownicy sklepu nie wykonują podstawowego obowiązku - ometkowania towaru ceną i kodem - po którym bez problemu rozpoznaliby pochodzenie towaru???
Omijać takich "handlarzy" bokiem!!!!!!!

[color="#FF0000"]Zrobiliście z niewinnej kobiety złodzieja!!!! A towar kto ukradł??? Ona czy wy???[/color]

Skąd mam wiedzieć - przed wejściem do sklepu - jakim towarem handluje i od jakiego producenta????? To moja wina, że pracownicy sklepu nie wykonują podstawowego obowiązku - ometkowania towaru ceną i kodem - po którym bez problemu rozpoznaliby pochodzenie towaru???
Omijać takich "handlarzy" bokiem!!!!!!!

[color="#FF0000"]Zrobiliście z niewinnej kobiety złodzieja!!!! A towar kto ukradł??? Ona czy wy???[/color] rozwiń
Avatar
Gość / 3 czerwca 2009 o 17:58
0
V napisał:
Dlaczego klient ma zgłaszać, że coś kupił w sklepie? Mam udowadniać swoją niewinność? To sklep ma mi udowodnić, że coś ukradłem. Jeśli nie mają kamer i nagrania, ochroniarz niczego nie widział to na jakiej podstawie ta pani jest oskarżana?
Rozumiem, że są częste kradzieże w sklepie ale niestety albo się zapewnia ochronę tak by nie godzić w uczciwych klientów albo się nie prowadzi interesu.
Klient jest panem, zapamiętajcie to sobie wreszcie mieszkańcy kraju nad Wisłą.


A na takiej podstawie, że ta kobieta miala takie same artykuly jakie mozna kupic w tym sklepie, gdyby na takie rzeczy ludzie nie reagowali to kazdy sklep samoobslugowy zbankrutowal by po kilku miesiacach. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego ile jest kradziezy i jakie rzeczy ludzie potrafia wynosic ze sklepu. Z tego co sie orientuje to kamery akurat w tym sklepie sa, tylko chyba nie wiesz ze to zlodziej pilnuje ciebie a nie ty zlodzieja. Jak najbardziej jestem za tym zeby na takie sytuacje reagowac. Chyba tez nie zdajesz sobie sprawy z tego ze pracownicy czesto ponosza odpowiedzialnosc finansowa za te wszytskie kradzieże wiec odejmij sobie kilkaset zlotych od sredniego polskiego wynagrodzenia i odpowiedz na pytanie za co bys wtedy utrzymal rodzine, i czy sam bys na taka sytuacje nie zareagowal jakbys byl pracownikiem jakiegos sklepu.


A na takiej podstawie, że ta kobieta miala takie same artykuly jakie mozna kupic w tym sklepie, gdyby na takie rzeczy ludzie nie reagowali to kazdy sklep samoobslugowy zbankrutowal by po kilku miesiacach. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego ile jest kradziezy i jakie rzeczy ludzie potrafia wynosic ze sklepu. Z tego co sie orientuje to kamery akurat w tym sklepie sa, tylko chyba nie wiesz ze to zlodziej pilnuje ciebie a nie ty zlodzieja. Jak najbardziej jestem za tym zeby na takie sytuacje reagowac. Chyba tez nie ... rozwiń
Avatar
Gość / 3 czerwca 2009 o 15:10
0
Trzeba dac napis zeby wpuszczac w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujacy sie.
Avatar
STYX / 3 czerwca 2009 o 13:34
0
he he he ale kombinuje baba.A paragon z targu ma? Nie? No to zapytam inaczej. Czy przed wejściem do sklepu prosiła personel o przyjęcie zakupów na przechowanie ? Nie? No to niech nie kradnie i nie szuka głupszych od siebie. UKARAĆ ROCZNYM SPRZĄTANIEM SKLEPU> I rzecz jasna zdjęcie na tablicę z napisem " Tych klientów nie obsługujemy. !
Avatar
Gość / 3 czerwca 2009 o 13:08
0
Ja się zgadzam z przedmówczynią ja:)- takie przypadki prowadzą tylko do ułatwiania życia złodziejom. Jasne, wnośmy wszyscy zakupy do sklepu, potem dorzucajmy kilka artykułów z półki i przy wyjściu krzyczmy, że wszystko kupiliśmy wcześniej. A potem może jeszcze odszkodowanie za zniesławienie hehe. Świetny sposób dla złodziei.
Ludzie, myślcie trochę, to naprawdę nie boli.
Avatar
ja:) / 3 czerwca 2009 o 12:56
0
Mi też szkoda tej pani nie jest. Pracuje supermarkecie i sama widzę jak ludzie kradną. Jeszcze nie spotkałam złodzieja, który by się przyznał od razu, że ukradł. Jeżeli są szafki to towar tam się zostawia, jeżeli bała się, że ktoś jej ukradnie karmę dla psa to trzeba było zgłosić pracownikom, ze wnosi taki towar. I nigdy też nie uwierzę, że to kasjerka krzyczała na nią, albo, że nazwali ją złodziejką. Z własnego doświadczenia wiem, jacy klinci potrafia być wredni. Myślą, że krzykiem załatwią wszystko... Jeszcze ją powinni ukarać, za robienie szumu.
Zobacz wszystkie komentarze 16

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r. 0 0

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia]
galeria

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia] 1 0

Wernisaż wystawy "Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina" odbył się w środę w Centrum Historii Sportu w Lublinie.

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia]
galeria

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia] 27 4

Tarpany, ciężarówki star z chłodniami i inne wojskowe skarby czekają na chętnych w ostatnim w te wakacje przetargu Agencji Mienia Wojskowego, która zarabia w ten sposób na modernizację polskiej armii.

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi 0 2

Janusz Kobyłka jedzie dookoła Polski dla chorej Bianki. W trasę wyruszył z Lubartowa 30 czerwca. Wczoraj był już Lubuskiem. Do domu wróci w połowie sierpnia

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"?
galeria
film

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"? 27 11

Przed Bramą Krakowską zaczęły się prace przy zabezpieczaniu studni odkrytej podczas wymiany nawierzchni pl. Łokietka. Betonowy krąg ma wzmocnić konstrukcję i umożliwić późniejsze zamontowanie „okna czasu”, przez które zajrzymy w 22-metrową otchłań. Już w czwartek możemy poznać szczegóły tej nowej atrakcji.

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony 12 8

Po wtorkowej blokadzie rolników, inspekcja weterynaryjna wstrzymała akcję wybijania świń w miejscowości Dawidy (gm. Jabłoń).

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018 1 0

Co Gdzie Kiedy. Można już kupić bilety na wydarzenia 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się 28 lipca.

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem 36 15

Z białego sera ciekła granatowa serwatka, obiecywane przez jadłospis masło leżało w magazynie, a na talerzach lądowała margaryna, zaś żółty ser wcale nie był serem. Na takie ciekawostki natknęli się kontrolerzy w firmach dostarczających posiłki m.in. do szkół, przedszkoli, żłobków oraz szpitala.

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1 11 0

Wisła Puławy wygrała w środę z Chełmianką 2:1. W sobotę podopieczni Jacka Magnuszewskiego zagrają w Kozienicach z tamtejszą Energią. Mecz rozpocznie się o godz. 11

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku 21 7

Emperia, czyli właściciel ogólnopolskiej sieci supermarketów Stokrotka, nie musi płacić około 200 milionów złotych podatku – uznał we wtorek Wojewódzki Sądu Administracyjny w Warszawie i uchylił decyzję Dyrektora Izby Administracji Skarbowej.

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki?

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki? 3 0

Piłkarze ze Świdnika mają za sobą mecz kontrolny z kolejnym mocnym rywalem. W sobotę przegrali z Radomiakiem 0:2, a w środę zremisowali bezbramkowo z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej
9 września 2018, 19:00

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej 3 0

Co Gdzie Kiedy. 9 września o godz. 19 w Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) wystąpi legenda polskiej sceny muzycznej - Urszula Dudziak. Artystka wystąpi z koncertem pt. Wyśpiewam wam więcej.

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia]
galeria

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia] 15 5

Karolina Wojtiuk, która została pierwszą wicemiss Lubelszczyzny 2018, będzie reprezentować nasze województwo podczas gali finałowej Miss Polski 2018. Impreza odbędzie się w grudniu w Krynicy Zdroju.

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny 0 1

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny. Władze miasta udzieliły już pozwolenia na budowę.

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy 30 0

3 lipca w Kocku (pow. lubartowski) zaginęła Maria Krystyna Nowicka.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.