Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

koronawirus

18 października 2020 r.
17:52

„Nie przyjęto go na oddziałach Covid-19”. Zmarł kierowca karetki zakażony koronawirusem

Autor: Zdjęcie autora x-news/TVN24
66 7 A A

W Garwolinie zmarł pracownik pogotowia, dla którego - mimo wysiłków pobliskiego szpitala i kolegów z karetki - nie znalazło się miejsce ani w Siedlcach ani w Warszawie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Mężczyzna był zakażony koronawirusem. Nie było miejsca na oddziałach zakaźnych, ani w szpitalu w Siedlcach, ani na terenie Warszawy, a szpital w Garwolinie nie był przygotowany do opieki nad pacjentem w tak ciężkim stanie.

- Pacjent zmarł w szpitalu, na łóżku intensywniej terapii. Mamy niepotwierdzone jeszcze informacje, że nie przyjęto go na oddziałach dedykowanych do leczenia COVID-19. Będziemy wyjaśniać te okoliczności dokładnie – zapewnia rzeczniczka wojewody mazowieckiego Ewa Filipowicz.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 7

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
___K___ / 18 października 2020 r. o 18:23
+21
A to podobno za PO/PSL było państwo teoretyczne. Za tę i wiele innych śmierci odpowiada PiSowski rząd!!!
Avatar
Janusz_Paliwas / 18 października 2020 r. o 19:44
+15
To właśnie rząd Tuska i Kopaczowej (a więc PO i PSL) namawiał lekarzy i pielęgniarki do wyjazdu za granicę za chlebem. Tłumaczyli wtedy oboje, że pieniędzy w budżecie nie ma i nie będzie i jeżeli lekarze świeżo po studiach chcą zarabiać więcej niż najniższa krajowa, to mogą sobie wyjechać tam, gdzie im lepiej zapłacą. A potem, po zdobyciu doświadczenia i dorobieniu się mieli powrócić do Polski. Pamiętamy to również w kontekście nadzwyczajnych okoliczności awansu zawodowego córki - lekarza, premier - lekarza, niejakiej Kopacz.
 A ciekawe kto powiedział niech sobie jadą... Zresztą przez pięć ostatnich lat Polki i Polacy czekali... i co zrobił piSS przez te lata aby nie tyle co powrócili, a nie wyjeżdżali dalej ??
 A ciekawe kto powiedział niech sobie jadą... Zresztą przez pięć ostatnich lat Polki i Polacy czekali... i co zrobił piSS przez te lata aby nie tyle co powrócili, a nie wyjeżdżali dalej ?? rozwiń
Avatar
___K___ / 18 października 2020 r. o 20:34
+10
To właśnie rząd Tuska i Kopaczowej (a więc PO i PSL) namawiał lekarzy i pielęgniarki do wyjazdu za granicę za chlebem. Tłumaczyli wtedy oboje, że pieniędzy w budżecie nie ma i nie będzie i jeżeli lekarze świeżo po studiach chcą zarabiać więcej niż najniższa krajowa, to mogą sobie wyjechać tam, gdzie im lepiej zapłacą. A potem, po zdobyciu doświadczenia i dorobieniu się mieli powrócić do Polski. Pamiętamy to również w kontekście nadzwyczajnych okoliczności awansu zawodowego córki - lekarza, premier - lekarza, niejakiej Kopacz.
Och, bo się wzruszę. Sasin pieprzy o braku zaangażowania medyków, choć nie ma o tym zielonego pojęcia. A ty wyciągasz jakąś prehistorię i snujesz teoretyczne rozważania. Za Tuska na pewno byłoby lepiej, bo nikt nie zamiatałby sprawy pod dywan i nie bagatelizował tematu. I nie rozpieprzał państwowej kasy na jakieś debilne programy, które i tak nie zadziałały (zwiększenia dzietności nie widać), tylko mądrze gospodarował. Na tyle mądrze, że przez poprzedni kryzys, finansowy, przeszliśmy niemal bez problemów. Łatwo było rządzić z pełną kasą odziedziczoną po rządach PO/PSL, ale szybko roztrwonione pieniądze okazały się zabójcze teraz, w godzinie wielkiej próby.
Och, bo się wzruszę. Sasin pieprzy o braku zaangażowania medyków, choć nie ma o tym zielonego pojęcia. A ty wyciągasz jakąś prehistorię i snujesz teoretyczne rozważania. Za Tuska na pewno byłoby lepiej, bo nikt nie zamiatałby sprawy pod dywan i nie bagatelizował tematu. I nie rozpieprzał państwowej kasy na jakieś debilne programy, które i tak nie zadziałały (zwiększenia dzietności nie widać), tylko mądrze gospodarował. Na tyle mądrze, że przez poprzedni kryzys, finansowy, przeszliśmy niemal bez problemów. Łatwo było rządzić z ... rozwiń
Avatar
___K___ / 18 października 2020 r. o 20:54
+5
Wy sami z siebie tacy głupi, czy na zamówienie i za pieniądze? Ile lat upływa na uczelniach medycznych? Teraz już lekarze nie wyjeżdżają, bo mają takie kontrakty, że starcza im na wszystko. To pielęgniarki są cały czas niedostatecznie opłacane i inni fachowcy zatrudnieni w służbie zdrowia.
Nie wyzywaj innych, skoro sam masz problem... To taka moja dobra rada, choć już miałem nie reagować na twoje wpisy. Co do wynagrodzeń, to mylisz się - w Polsce lekarze w normalnym trybie pracy nie zarabiają tak, jak na zachodzie Europy, czy w Szwecji. Nadrabiają wysokopłatnymi (nierzadko zbyt wysoko) dyżurami i pracą na kilku etatach / częściach etatów. Powinno się ich zresztą dokładnie rozliczać z czasu pracy, IMHO. Pielęgniarki wykonują z reguły kawał naprawdę potężnej pracy i są słabo opłacane, ale nie jest tak, że lekarze mają super. Trzeba było skończyć medycynę i harować w tym zawodzie - i znosić debilne komentarze kiedyś Dorna, a teraz Sasina.
Nie wyzywaj innych, skoro sam masz problem... To taka moja dobra rada, choć już miałem nie reagować na twoje wpisy. Co do wynagrodzeń, to mylisz się - w Polsce lekarze w normalnym trybie pracy nie zarabiają tak, jak na zachodzie Europy, czy w Szwecji. Nadrabiają wysokopłatnymi (nierzadko zbyt wysoko) dyżurami i pracą na kilku etatach / częściach etatów. Powinno się ich zresztą dokładnie rozliczać z czasu pracy, IMHO. Pielęgniarki wykonują z reguły kawał naprawdę potężnej pracy i są słabo opłacane, ale nie jest tak, że lekarze ... rozwiń
Avatar
poker / 19 października 2020 r. o 13:39
0
A jaki zawód trzeba mieć, żeby znosić twoje debilne komentarze? (chociaż to pytanie już samo w sobie jest debilne, tak, jak twoje ostatnie zdanie komentarza).
Avatar
poker / 18 października 2020 r. o 20:44
-2
Wy sami z siebie tacy głupi, czy na zamówienie i za pieniądze? Ile lat upływa na uczelniach medycznych? Teraz już lekarze nie wyjeżdżają, bo mają takie kontrakty, że starcza im na wszystko. To pielęgniarki są cały czas niedostatecznie opłacane i inni fachowcy zatrudnieni w służbie zdrowia.
Avatar
poker / 18 października 2020 r. o 18:48
-8
To właśnie rząd Tuska i Kopaczowej (a więc PO i PSL) namawiał lekarzy i pielęgniarki do wyjazdu za granicę za chlebem. Tłumaczyli wtedy oboje, że pieniędzy w budżecie nie ma i nie będzie i jeżeli lekarze świeżo po studiach chcą zarabiać więcej niż najniższa krajowa, to mogą sobie wyjechać tam, gdzie im lepiej zapłacą. A potem, po zdobyciu doświadczenia i dorobieniu się mieli powrócić do Polski. Pamiętamy to również w kontekście nadzwyczajnych okoliczności awansu zawodowego córki - lekarza, premier - lekarza, niejakiej Kopacz.
Avatar
poker / 19 października 2020 r. o 13:39
0
A jaki zawód trzeba mieć, żeby znosić twoje debilne komentarze? (chociaż to pytanie już samo w sobie jest debilne, tak, jak twoje ostatnie zdanie komentarza).
Avatar
___K___ / 18 października 2020 r. o 20:54
+5
Wy sami z siebie tacy głupi, czy na zamówienie i za pieniądze? Ile lat upływa na uczelniach medycznych? Teraz już lekarze nie wyjeżdżają, bo mają takie kontrakty, że starcza im na wszystko. To pielęgniarki są cały czas niedostatecznie opłacane i inni fachowcy zatrudnieni w służbie zdrowia.
Nie wyzywaj innych, skoro sam masz problem... To taka moja dobra rada, choć już miałem nie reagować na twoje wpisy. Co do wynagrodzeń, to mylisz się - w Polsce lekarze w normalnym trybie pracy nie zarabiają tak, jak na zachodzie Europy, czy w Szwecji. Nadrabiają wysokopłatnymi (nierzadko zbyt wysoko) dyżurami i pracą na kilku etatach / częściach etatów. Powinno się ich zresztą dokładnie rozliczać z czasu pracy, IMHO. Pielęgniarki wykonują z reguły kawał naprawdę potężnej pracy i są słabo opłacane, ale nie jest tak, że lekarze mają super. Trzeba było skończyć medycynę i harować w tym zawodzie - i znosić debilne komentarze kiedyś Dorna, a teraz Sasina.
Nie wyzywaj innych, skoro sam masz problem... To taka moja dobra rada, choć już miałem nie reagować na twoje wpisy. Co do wynagrodzeń, to mylisz się - w Polsce lekarze w normalnym trybie pracy nie zarabiają tak, jak na zachodzie Europy, czy w Szwecji. Nadrabiają wysokopłatnymi (nierzadko zbyt wysoko) dyżurami i pracą na kilku etatach / częściach etatów. Powinno się ich zresztą dokładnie rozliczać z czasu pracy, IMHO. Pielęgniarki wykonują z reguły kawał naprawdę potężnej pracy i są słabo opłacane, ale nie jest tak, że lekarze ... rozwiń
Avatar
poker / 18 października 2020 r. o 20:44
-2
Wy sami z siebie tacy głupi, czy na zamówienie i za pieniądze? Ile lat upływa na uczelniach medycznych? Teraz już lekarze nie wyjeżdżają, bo mają takie kontrakty, że starcza im na wszystko. To pielęgniarki są cały czas niedostatecznie opłacane i inni fachowcy zatrudnieni w służbie zdrowia.
Avatar
___K___ / 18 października 2020 r. o 20:34
+10
To właśnie rząd Tuska i Kopaczowej (a więc PO i PSL) namawiał lekarzy i pielęgniarki do wyjazdu za granicę za chlebem. Tłumaczyli wtedy oboje, że pieniędzy w budżecie nie ma i nie będzie i jeżeli lekarze świeżo po studiach chcą zarabiać więcej niż najniższa krajowa, to mogą sobie wyjechać tam, gdzie im lepiej zapłacą. A potem, po zdobyciu doświadczenia i dorobieniu się mieli powrócić do Polski. Pamiętamy to również w kontekście nadzwyczajnych okoliczności awansu zawodowego córki - lekarza, premier - lekarza, niejakiej Kopacz.
Och, bo się wzruszę. Sasin pieprzy o braku zaangażowania medyków, choć nie ma o tym zielonego pojęcia. A ty wyciągasz jakąś prehistorię i snujesz teoretyczne rozważania. Za Tuska na pewno byłoby lepiej, bo nikt nie zamiatałby sprawy pod dywan i nie bagatelizował tematu. I nie rozpieprzał państwowej kasy na jakieś debilne programy, które i tak nie zadziałały (zwiększenia dzietności nie widać), tylko mądrze gospodarował. Na tyle mądrze, że przez poprzedni kryzys, finansowy, przeszliśmy niemal bez problemów. Łatwo było rządzić z pełną kasą odziedziczoną po rządach PO/PSL, ale szybko roztrwonione pieniądze okazały się zabójcze teraz, w godzinie wielkiej próby.
Och, bo się wzruszę. Sasin pieprzy o braku zaangażowania medyków, choć nie ma o tym zielonego pojęcia. A ty wyciągasz jakąś prehistorię i snujesz teoretyczne rozważania. Za Tuska na pewno byłoby lepiej, bo nikt nie zamiatałby sprawy pod dywan i nie bagatelizował tematu. I nie rozpieprzał państwowej kasy na jakieś debilne programy, które i tak nie zadziałały (zwiększenia dzietności nie widać), tylko mądrze gospodarował. Na tyle mądrze, że przez poprzedni kryzys, finansowy, przeszliśmy niemal bez problemów. Łatwo było rządzić z ... rozwiń
Avatar
Janusz_Paliwas / 18 października 2020 r. o 19:44
+15
To właśnie rząd Tuska i Kopaczowej (a więc PO i PSL) namawiał lekarzy i pielęgniarki do wyjazdu za granicę za chlebem. Tłumaczyli wtedy oboje, że pieniędzy w budżecie nie ma i nie będzie i jeżeli lekarze świeżo po studiach chcą zarabiać więcej niż najniższa krajowa, to mogą sobie wyjechać tam, gdzie im lepiej zapłacą. A potem, po zdobyciu doświadczenia i dorobieniu się mieli powrócić do Polski. Pamiętamy to również w kontekście nadzwyczajnych okoliczności awansu zawodowego córki - lekarza, premier - lekarza, niejakiej Kopacz.
 A ciekawe kto powiedział niech sobie jadą... Zresztą przez pięć ostatnich lat Polki i Polacy czekali... i co zrobił piSS przez te lata aby nie tyle co powrócili, a nie wyjeżdżali dalej ??
 A ciekawe kto powiedział niech sobie jadą... Zresztą przez pięć ostatnich lat Polki i Polacy czekali... i co zrobił piSS przez te lata aby nie tyle co powrócili, a nie wyjeżdżali dalej ?? rozwiń
Avatar
poker / 18 października 2020 r. o 18:48
-8
To właśnie rząd Tuska i Kopaczowej (a więc PO i PSL) namawiał lekarzy i pielęgniarki do wyjazdu za granicę za chlebem. Tłumaczyli wtedy oboje, że pieniędzy w budżecie nie ma i nie będzie i jeżeli lekarze świeżo po studiach chcą zarabiać więcej niż najniższa krajowa, to mogą sobie wyjechać tam, gdzie im lepiej zapłacą. A potem, po zdobyciu doświadczenia i dorobieniu się mieli powrócić do Polski. Pamiętamy to również w kontekście nadzwyczajnych okoliczności awansu zawodowego córki - lekarza, premier - lekarza, niejakiej Kopacz.
Avatar
___K___ / 18 października 2020 r. o 18:23
+21
A to podobno za PO/PSL było państwo teoretyczne. Za tę i wiele innych śmierci odpowiada PiSowski rząd!!!
Zobacz wszystkie komentarze 7

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lubelskie: Mimo zakazów, na tym cmentarzu będzie możliwość złożenia wieńców na grobach bliskich

Lubelskie: Mimo zakazów, na tym cmentarzu będzie możliwość złożenia wieńców na grobach bliskich

W sobotę, niedzielę i poniedziałek cmentarze w całej Polsce będą zamknięte. W Chełmie, mającym groby bliskich na cmentarzu komunalnym pomogą miejscy pracownicy. Z kolei w Świdniku znicz na każdym grobie, na którym nie będzie światełka, zapalą pracownicy miejskiej spółki.

Rada powiatu bialskiego przeciwko „piątce dla zwierząt”. Nawet radni PiS

Rada powiatu bialskiego przeciwko „piątce dla zwierząt”. Nawet radni PiS

– To widmo bankructwa wielu gospodarstw indywidulanych – ostrzega Marek Sulima (PSL), radny powiatu bialskiego i rolnik. Radni jednomyślnie poparli apel do rządu w sprawie odrzucenia w całości projektu nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt.

Większy ruch przy cmentarzach w Lublinie i regionie. Ludzie chcą zdążyć przed zamknięciem

Większy ruch przy cmentarzach w Lublinie i regionie. Ludzie chcą zdążyć przed zamknięciem

Dzisiejszego wieczoru policjanci zauważają wzmożony ruch w okolicach największych lubelskich nekropolii – informuje kom. Kamil Gołębiowski, rzecznik Komendy Miejskiej Policji w Lublinie.

Lublin ma nowy mural, powstał przy Mełgiewskiej. Żuki, honkery, lubliny, lubimy [zdjęcia]
galeria

Lublin ma nowy mural, powstał przy Mełgiewskiej. Żuki, honkery, lubliny, lubimy [zdjęcia]

– Efekt jest dokładnie taki jaki chciałem – mówi autor muralu, który powstał przy ul. Mełgiewskiej w Lublinie. W piątek został namalowany ostatni element. Mająca około 80 metrów długości historia nieistniejącej fabryki samochodów, jest gotowa

Autostrada A2 do Białej Podlaskiej. Jest pierwszy przetarg

Autostrada A2 do Białej Podlaskiej. Jest pierwszy przetarg

Autostrada A2 wydłuży się o kolejne 63 kilometry. Drogowcy właśnie ogłosili przetarg na pierwszy odcinek pomiędzy Siedlcami a Białą Podlaską.

Sezon na plus. Rozmowa z Szymonem Ładniakiem, kierowcą wyścigowym z Lublina
Magazyn

Sezon na plus. Rozmowa z Szymonem Ładniakiem, kierowcą wyścigowym z Lublina

Zacząłem jeździć bardziej agresywnie oraz lepiej zapoznałem się z ustawianiem samochodu. – Rozmowa z Szymonem Ładniakiem, kierowcą wyścigowym z Lublina.

Andrzej Zaucha Songbook - koncert w CSK
5 listopada 2020, 20:00

Andrzej Zaucha Songbook - koncert w CSK

W czwartek, 5 listopada o godz. 20 w Klubie Muzycznym Centrum Spotkania Kultur (plac Teatralny 1) odbędzie się koncert Andrzej Zaucha Songbook w wykonaniu zespołu Janusza Szroma.

Ministerstwo Zdrowia przekaże niemal 30 mln zł na powstanie tymczasowego szpitala w Targach Lublin

Ministerstwo Zdrowia przekaże niemal 30 mln zł na powstanie tymczasowego szpitala w Targach Lublin

Ponad 27 mln zł przekaże Ministerstwo Zdrowia na prace związane z powstaniem tymczasowego szpitala w Targach Lublin. Miejsce do leczenia pacjentów z koronawirusem z nawet 480 łóżkami może być gotowe w ciągu trzech tygodni.

Protest kobiet w Lublinie: "Propozycja Andrzeja Dudy to nie kompromis tylko kompromitacja"
Zdjęcia
galeria
film

Protest kobiet w Lublinie: "Propozycja Andrzeja Dudy to nie kompromis tylko kompromitacja"

Na pl. Litewskim w centrum Lublina zbierają się uczestnicy kolejnego protestu po orzeczeniu Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji

Samochodowy protest kobiet w Lublinie. Trasa przejazdu
Zapis relacji na żywo
galeria
film

Samochodowy protest kobiet w Lublinie. Trasa przejazdu

Dziś kolejny dzień protestów kobiet w Lublinie. Jeden z nich organizują kierowcy.

Studenci KUL będą mieli problemy za udział w protestach kobiet? Uczelnia: Nic im nie grozi

Studenci KUL będą mieli problemy za udział w protestach kobiet? Uczelnia: Nic im nie grozi

Fundacja pro-life chce wyrzucać ze studiów uczestniczących w protestach studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Uczelnia zapewnia, nie bierze pod uwagę takiego rozwiązania.

Lublin odwołał zmiany przy cmentarzach, nie będzie też specjalnych linii autobusowych
galeria

Lublin odwołał zmiany przy cmentarzach, nie będzie też specjalnych linii autobusowych

Urząd Miasta odwołuje wszystkie zmiany w komunikacji związane z okresem Wszystkich Świętych. Tylko dzisiaj po ulicach Lublina kursować będzie specjalna linia autobusowa nr 200

Nowe obostrzenia i decyzje. Rząd zamyka cmentarze na Wszystkich Świętych
PILNE
galeria

Nowe obostrzenia i decyzje. Rząd zamyka cmentarze na Wszystkich Świętych

31 października oraz 1 i 2 listopada cmentarze w całym kraju będą zamknięte. Podczas piątkowej konferencji prasowej ogłosił to premier Mateusz Morawiecki.

Lublin: Dyrektor liceum ostrzega co grozi uczniom za udział w protestach kobiet

Lublin: Dyrektor liceum ostrzega co grozi uczniom za udział w protestach kobiet

O możliwych konsekwencjach związanych z udziałem uczniów w strajkach kobiet ostrzega rodziców dyrektor katolickiego liceum w Lublinie.

Motor Lublin ma nowego prezesa

Motor Lublin ma nowego prezesa

W piątek doszło do zmian w zarządzie Motoru Lublin. Funkcję prezesa będzie sprawować Marta Daniewska.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.