Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Kraśnik

4 stycznia 2008 r.
18:56
Edytuj ten wpis

Kraśnik marzy o aquaparku i... inwestorze

Autor: Zdjęcie autora FABIAN PLAPIS
0 14 A A

Kryty basen już jest, na nowo uruchomiono odkrytą pływalnię, działa też nowy zalew. Teraz władze Kraśnika poszły krok dalej: chcą mieć park wodny.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W tegorocznym budżecie zaplanowano nawet pieniądze na opracowanie jego dokumentacji.

Aquapark to jak na razie marzenia jedynie na papierze i w projekcie budżetu. Włodarze miasta najchętniej widzieliby bogatego inwestora. Na tyle bogatego, by na działce należącej do miasta - obok obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - wybudował kilka basenów, zjeżdżalni wodnych, sauny z hydromasażami.

- Budowa aquaparku jest w planach burmistrza jedną z głównych inwestycji tej kadencji samorządu. W tym roku powstanie plan użytkowo-funkcjonalny obiektu oraz dokumentacja techniczna. Pieniądze na ten cel zabezpieczono już w budżecie miasta. Jesienią 2008 r. chcemy być gotowi do ubiegania się o środki unijne na budowę aquaparku. Ich pozyskanie będzie miało kluczowe znaczenie dla realizacji tej inwestycji - podkreśla Daniel Niedziałek, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Kraśnik.

Miasto ma jednak problem. Działka, którą dysponuje MOSiR jest zbyt mała na pomieszczenie takiego obiektu. Urzędnicy więc badają możliwość pozyskania - na zasadzie wymiany - sąsiednich działek należących do Spółdzielni Mieszkaniowej "Metalowiec”. Chodzi o czternastoarową działkę pomiędzy MOSiR a blokiem przy ulicy Dekutowskiego 7. Urzędnicy już w sierpniu ubiegłego roku zwrócili się w tej sprawie do zarządu spółdzielni.

Jak podkreśla Piotr Iwan, prezes SM "Metalowiec” spółdzielnia nie widzi przeszkód, żeby pozbyć się tych gruntów.

- Nie zamierzamy ich jednak oddać za darmo. Nie robiliśmy jeszcze wyceny, ale będziemy chcieli uzyskać jak najlepszą cenę, bo miasto przeznaczy te grunty na działalność komercyjną - dodaje Iwan.

Jeżeli nie dojdzie do sprzedaży, to w grę może jeszcze wchodzić wymiana gruntów. Jednak w obydwu przypadkach zgodę muszą jeszcze wyrazić przedstawiciele spółdzielni.

Plany zawarte w budżecie i grunty to nie wszystko. Trzeba znaleźć i zachęcić inwestora, który dostrzeże opłacalność takiej inwestycji w Kraśniku.

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
elemelek / 20 lutego 2008 o 10:32
0
Jestem z Kraśnika. Coś nasz burmistrz bardzo lubi wodę. Najpierw basen (obecnie słabo wykorzystany), potem zalew (3 miesiące w roku korzystania, a potem paru z wędkami). Teraz aquapark. A kto tam przyjdzie jak nawet basen słabo wykorzystany. To wygląda jakby chciano wydać jak największą kasę, bez zastanowienia czy to potrzebne i konieczne. A może by tak sztuczne (lub syntetyczne) lodowisko. Zimą dzieciarnia nie ma co robić. Narty to wyjazd i wydatek, na którego stać nielicznych. Warynków narciarskich Kraśnik i okolice nie mają (Batorz to namiastka i możliwość zarobku dla zaradnych). A wystarczy przyjść i zobaczyć ile osób przychodzi na lodowisko koło stadionu na Fabrycznym. I mogłoby być wykorzystane prze 6 miesięcy w roku.
Jestem z Kraśnika. Coś nasz burmistrz bardzo lubi wodę. Najpierw basen (obecnie słabo wykorzystany), potem zalew (3 miesiące w roku korzystania, a potem paru z wędkami). Teraz aquapark. A kto tam przyjdzie jak nawet basen słabo wykorzystany. To wygląda jakby chciano wydać jak największą kasę, bez zastanowienia czy to potrzebne i konieczne. A może by tak sztuczne (lub syntetyczne) lodowisko. Zimą dzieciarnia nie ma co robić. Narty to wyjazd i wydatek, na którego stać nielicznych. Warynków narciarskich Kraśnik i okolice nie mają (Batorz to nam... rozwiń
Avatar
podatnik / 8 stycznia 2008 o 10:58
0
To dobre pytanie, tylko kłopotliwe...
Po co martwić się długami? Sprzeda się wszystko, co jest wartościowe w Kraśniku, z tych pieniędzy pospłaca się trochę, żeby móc zaciągnąć więcej kredytów i do chwili awansu w objęcia partii jakoś się będzie toczyło.... A potem niech się martwią następcy i mieszkańcy
Avatar
zMz / 7 stycznia 2008 o 14:03
0
Przepraszam bardzo, ale dawno nie byłem w Kraśniku. Na jaką kwotę jest zadłużone miasto? Jaki jest harmonogram poprawy sytuacji finansowej miasta?
Avatar
chłop ze wsi / 7 stycznia 2008 o 12:24
0
prezes Iwan nie widzi problemów od czasu jak jego zona dostała pracę u wszechmogącego
Avatar
chłop ze wsi / 7 stycznia 2008 o 12:21
0
zwłaszcza mieszkańcy bloku Dek.7 ucieszą się z basenów i zjeżdżalni tuz przy oknie.Ale tu zapewne chodzi aby zarobił autor koncepcji i planu oraz firma drukująca banery .Przecież nikt rozsądny nie postawi aquaparku w takim małym mieście i do tego nie turystycznym
Avatar
tragedia / 6 stycznia 2008 o 14:11
0
Wiemy jaką przeszłość miał burmistrz, pochodzi z patologicznej rodziny, jest całkowicie zakompleksiony - w jaki sposób próbuje dowartościowywać się? Ludzie jakoś radzą sobie z traumatycznymi przeżyciami nie szkodząc innym - gorzej jeżeli własny świat przesłania wszystko. Nasz burmistrz nie potrafi odnosić prawdziwych sukcesów, a więc szuka czegoś innego w czym mógłby poczuć się "najlepszy" - i niestety w przekrętach, szantażach, łapówkarstwie jest niedościgniony:/ - w połączeniu z public-relations-ehh...
Kolejna inwestycja która nie będzie w żaden sposób dotowana - no bo i po co jak to wiąże się z kontrolami itd. - a tak kolejne pieniążki kraśniczan trafią do jego własnej sakwy.
Jeżeli powstanie aquapark - to pewnie będzie jak z resztą -trochę przypomina to zakupy w Biedronce. Kupujemy wiertarkę za 30zł i niby ma wszystko co taka za 300 - dopiero później przekonamy się o różnicy. Tylko u nas kupuje się biedronkowe wiertarki za cenę....-a propaganda wszystko wmówi.
Wiemy jaką przeszłość miał burmistrz, pochodzi z patologicznej rodziny, jest całkowicie zakompleksiony - w jaki sposób próbuje dowartościowywać się? Ludzie jakoś radzą sobie z traumatycznymi przeżyciami nie szkodząc innym - gorzej jeżeli własny świat przesłania wszystko. Nasz burmistrz nie potrafi odnosić prawdziwych sukcesów, a więc szuka czegoś innego w czym mógłby poczuć się "najlepszy" - i niestety w przekrętach, szantażach, łapówkarstwie jest niedościgniony:/ - w połączeniu z public-relations-ehh...
Kolejna inwestycja k... rozwiń
Avatar
realista / 6 stycznia 2008 o 09:09
0
Kto jest autorem tego idiotycznego i obraźliwego dla mieszkańców tytułu? Ja tu mieszkam i nie życzę sobie, żeby utożsamiać mnie z megalomanem, który wymyśla głupoty, żeby zaistnieć w pamięci gawiedzi.
Kraśnik to nazwa - a ta nie może marzyć.
A jak ktoś ma pomysły, to niech je realizuje i finansuje bez angażowania mieszkańców w kredyty. Tak z własnej kieszeni!
Avatar
kraśniczanin / 5 stycznia 2008 o 22:13
0
A przyszłość będzie taka: koleś dostanie zlecenie na wykonanie dokumentacji. I ją wykona. I dostanie forsę, wcale nia małą. To zlecenie zapewni kolesiowi utrzymanie na parę lat.
Dokumantacja będzie miała jakiś malitki detalik, który będzie się kłócił z wymogami unijnymi i to na dzieńdobry uniemożliwi korzystanie ze środków unijnych. Zresztą miejsce na tą inwestycję jest też idiotyczne: po co zagęszczać tu gdzie i tak jest gęsto, jak między dzielnicami są pustki? Niech woda ciągnie do wody, a więc lepszy byłby zalew i jego okolice lub Krzywie.
Inwestora też żadnego nie będzie, bo jak fama głosi: 10 proc. od takiej inwestycji, to naprawdę duże pieniądze.
Tak więc na tym pomyśle zarobią tylko wytwórcy banerów i plakatów w stylu: lejemy....
Ale tu chyba też jest monopol?
A przyszłość będzie taka: koleś dostanie zlecenie na wykonanie dokumentacji. I ją wykona. I dostanie forsę, wcale nia małą. To zlecenie zapewni kolesiowi utrzymanie na parę lat.
Dokumantacja będzie miała jakiś malitki detalik, który będzie się kłócił z wymogami unijnymi i to na dzieńdobry uniemożliwi korzystanie ze środków unijnych. Zresztą miejsce na tą inwestycję jest też idiotyczne: po co zagęszczać tu gdzie i tak jest gęsto, jak między dzielnicami są pustki? Niech woda ciągnie do wody, a więc lepszy byłby zalew i jego okolice lub ... rozwiń
Avatar
wiedzący / 5 stycznia 2008 o 19:37
0
Nie wiedziałem, ze jak pracuję w fabryce to jestem prosty. A pomysły Burmistrza są zniewalające. Mam pomysł może by tak jeszcze wybudować dzielnicę z latarniami, na wzór Amsterdamu. Wtedy już na kobitki nie musielibyśmy jeździć do Lublina. Pieniądze zostałyby w naszym mieście. Popieram PO, popieram Burmistrza - niech im gwiazdka pomyślności...
Avatar
nie-kobieta / 5 stycznia 2008 o 16:40
0
A ponieważ w Kraśniku nie powstał żaden zakład pracy, a FŁT też cienko przędzie, to bilety na to cudo będzie rozdawał MOPS ! Bo mieszkańców nie będzie stać na korzystanie z tego "luksusu".
No, chyba że tak jak dotychczas dotuje się kulturę - firmy MUSZĄ kupować bilety za pieniądze z socjalnego, to jeszcze dojdzie przymusowa kąpiel w parku wodnym. A jak jeszcze będzie SPA - to wszystkie kobitki znowu zagłosują na tak . Nawet bez biletów na filmowe dzieło sztuki pt. Tylko mnie kochaj :-)
Avatar
elemelek / 20 lutego 2008 o 10:32
0
Jestem z Kraśnika. Coś nasz burmistrz bardzo lubi wodę. Najpierw basen (obecnie słabo wykorzystany), potem zalew (3 miesiące w roku korzystania, a potem paru z wędkami). Teraz aquapark. A kto tam przyjdzie jak nawet basen słabo wykorzystany. To wygląda jakby chciano wydać jak największą kasę, bez zastanowienia czy to potrzebne i konieczne. A może by tak sztuczne (lub syntetyczne) lodowisko. Zimą dzieciarnia nie ma co robić. Narty to wyjazd i wydatek, na którego stać nielicznych. Warynków narciarskich Kraśnik i okolice nie mają (Batorz to namiastka i możliwość zarobku dla zaradnych). A wystarczy przyjść i zobaczyć ile osób przychodzi na lodowisko koło stadionu na Fabrycznym. I mogłoby być wykorzystane prze 6 miesięcy w roku.
Jestem z Kraśnika. Coś nasz burmistrz bardzo lubi wodę. Najpierw basen (obecnie słabo wykorzystany), potem zalew (3 miesiące w roku korzystania, a potem paru z wędkami). Teraz aquapark. A kto tam przyjdzie jak nawet basen słabo wykorzystany. To wygląda jakby chciano wydać jak największą kasę, bez zastanowienia czy to potrzebne i konieczne. A może by tak sztuczne (lub syntetyczne) lodowisko. Zimą dzieciarnia nie ma co robić. Narty to wyjazd i wydatek, na którego stać nielicznych. Warynków narciarskich Kraśnik i okolice nie mają (Batorz to nam... rozwiń
Avatar
podatnik / 8 stycznia 2008 o 10:58
0
To dobre pytanie, tylko kłopotliwe...
Po co martwić się długami? Sprzeda się wszystko, co jest wartościowe w Kraśniku, z tych pieniędzy pospłaca się trochę, żeby móc zaciągnąć więcej kredytów i do chwili awansu w objęcia partii jakoś się będzie toczyło.... A potem niech się martwią następcy i mieszkańcy
Avatar
zMz / 7 stycznia 2008 o 14:03
0
Przepraszam bardzo, ale dawno nie byłem w Kraśniku. Na jaką kwotę jest zadłużone miasto? Jaki jest harmonogram poprawy sytuacji finansowej miasta?
Avatar
chłop ze wsi / 7 stycznia 2008 o 12:24
0
prezes Iwan nie widzi problemów od czasu jak jego zona dostała pracę u wszechmogącego
Avatar
chłop ze wsi / 7 stycznia 2008 o 12:21
0
zwłaszcza mieszkańcy bloku Dek.7 ucieszą się z basenów i zjeżdżalni tuz przy oknie.Ale tu zapewne chodzi aby zarobił autor koncepcji i planu oraz firma drukująca banery .Przecież nikt rozsądny nie postawi aquaparku w takim małym mieście i do tego nie turystycznym
Avatar
tragedia / 6 stycznia 2008 o 14:11
0
Wiemy jaką przeszłość miał burmistrz, pochodzi z patologicznej rodziny, jest całkowicie zakompleksiony - w jaki sposób próbuje dowartościowywać się? Ludzie jakoś radzą sobie z traumatycznymi przeżyciami nie szkodząc innym - gorzej jeżeli własny świat przesłania wszystko. Nasz burmistrz nie potrafi odnosić prawdziwych sukcesów, a więc szuka czegoś innego w czym mógłby poczuć się "najlepszy" - i niestety w przekrętach, szantażach, łapówkarstwie jest niedościgniony:/ - w połączeniu z public-relations-ehh...
Kolejna inwestycja która nie będzie w żaden sposób dotowana - no bo i po co jak to wiąże się z kontrolami itd. - a tak kolejne pieniążki kraśniczan trafią do jego własnej sakwy.
Jeżeli powstanie aquapark - to pewnie będzie jak z resztą -trochę przypomina to zakupy w Biedronce. Kupujemy wiertarkę za 30zł i niby ma wszystko co taka za 300 - dopiero później przekonamy się o różnicy. Tylko u nas kupuje się biedronkowe wiertarki za cenę....-a propaganda wszystko wmówi.
Wiemy jaką przeszłość miał burmistrz, pochodzi z patologicznej rodziny, jest całkowicie zakompleksiony - w jaki sposób próbuje dowartościowywać się? Ludzie jakoś radzą sobie z traumatycznymi przeżyciami nie szkodząc innym - gorzej jeżeli własny świat przesłania wszystko. Nasz burmistrz nie potrafi odnosić prawdziwych sukcesów, a więc szuka czegoś innego w czym mógłby poczuć się "najlepszy" - i niestety w przekrętach, szantażach, łapówkarstwie jest niedościgniony:/ - w połączeniu z public-relations-ehh...
Kolejna inwestycja k... rozwiń
Avatar
realista / 6 stycznia 2008 o 09:09
0
Kto jest autorem tego idiotycznego i obraźliwego dla mieszkańców tytułu? Ja tu mieszkam i nie życzę sobie, żeby utożsamiać mnie z megalomanem, który wymyśla głupoty, żeby zaistnieć w pamięci gawiedzi.
Kraśnik to nazwa - a ta nie może marzyć.
A jak ktoś ma pomysły, to niech je realizuje i finansuje bez angażowania mieszkańców w kredyty. Tak z własnej kieszeni!
Avatar
kraśniczanin / 5 stycznia 2008 o 22:13
0
A przyszłość będzie taka: koleś dostanie zlecenie na wykonanie dokumentacji. I ją wykona. I dostanie forsę, wcale nia małą. To zlecenie zapewni kolesiowi utrzymanie na parę lat.
Dokumantacja będzie miała jakiś malitki detalik, który będzie się kłócił z wymogami unijnymi i to na dzieńdobry uniemożliwi korzystanie ze środków unijnych. Zresztą miejsce na tą inwestycję jest też idiotyczne: po co zagęszczać tu gdzie i tak jest gęsto, jak między dzielnicami są pustki? Niech woda ciągnie do wody, a więc lepszy byłby zalew i jego okolice lub Krzywie.
Inwestora też żadnego nie będzie, bo jak fama głosi: 10 proc. od takiej inwestycji, to naprawdę duże pieniądze.
Tak więc na tym pomyśle zarobią tylko wytwórcy banerów i plakatów w stylu: lejemy....
Ale tu chyba też jest monopol?
A przyszłość będzie taka: koleś dostanie zlecenie na wykonanie dokumentacji. I ją wykona. I dostanie forsę, wcale nia małą. To zlecenie zapewni kolesiowi utrzymanie na parę lat.
Dokumantacja będzie miała jakiś malitki detalik, który będzie się kłócił z wymogami unijnymi i to na dzieńdobry uniemożliwi korzystanie ze środków unijnych. Zresztą miejsce na tą inwestycję jest też idiotyczne: po co zagęszczać tu gdzie i tak jest gęsto, jak między dzielnicami są pustki? Niech woda ciągnie do wody, a więc lepszy byłby zalew i jego okolice lub ... rozwiń
Avatar
wiedzący / 5 stycznia 2008 o 19:37
0
Nie wiedziałem, ze jak pracuję w fabryce to jestem prosty. A pomysły Burmistrza są zniewalające. Mam pomysł może by tak jeszcze wybudować dzielnicę z latarniami, na wzór Amsterdamu. Wtedy już na kobitki nie musielibyśmy jeździć do Lublina. Pieniądze zostałyby w naszym mieście. Popieram PO, popieram Burmistrza - niech im gwiazdka pomyślności...
Avatar
nie-kobieta / 5 stycznia 2008 o 16:40
0
A ponieważ w Kraśniku nie powstał żaden zakład pracy, a FŁT też cienko przędzie, to bilety na to cudo będzie rozdawał MOPS ! Bo mieszkańców nie będzie stać na korzystanie z tego "luksusu".
No, chyba że tak jak dotychczas dotuje się kulturę - firmy MUSZĄ kupować bilety za pieniądze z socjalnego, to jeszcze dojdzie przymusowa kąpiel w parku wodnym. A jak jeszcze będzie SPA - to wszystkie kobitki znowu zagłosują na tak . Nawet bez biletów na filmowe dzieło sztuki pt. Tylko mnie kochaj :-)
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wyremontują drogę z Nałęczowa do Strzelc

Wyremontują drogę z Nałęczowa do Strzelc 0 0

Ponad 1,2 kilometrowy odcinek drogi od skrzyżowania Poniatowskiego z ul. Pałuby w Nałęczowie kierunku Strzelc jeszcze w tym roku zostanie wyremontowany.

Historycznie w Niedrzwicy Dużej. Będzie koncert i poczęstunek z kuchni polowej
NASZ PATRONAT

Historycznie w Niedrzwicy Dużej. Będzie koncert i poczęstunek z kuchni polowej 0 0

Około 200 osób – mieszkańców gminy Niedrzwica Duża (powiat lubelski) i sąsiednich gmin weźmie udział w widowisku muzyczno – historycznym z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Niedrzwicy Dużej organizuje to wydarzenie w niedzielę (23 września).

Inwazja korników, modliszek i biedronek. "Zwiększa się liczba owadów, które żywią się ludzką krwią"
galeria

Inwazja korników, modliszek i biedronek. "Zwiększa się liczba owadów, które żywią się ludzką krwią" 0 1

Globalne ocieplenie ma wpływ na faunę i florę całej planety. Jak owady reagują na podwyższone temperatury w Polsce? Czy zmiany w świecie tych małych zwierząt mogą mieć wpływ na życie człowieka? Odpowiada dr hab. Katarzyna Golan, kierownik Zakładu Entomologii Uniwersytetu Przyrodniczego.

TBV Start wygrał Browar Kociewski Cup. W finale ograł Polpharmę

TBV Start wygrał Browar Kociewski Cup. W finale ograł Polpharmę 0 0

Koszykarze z Lublina jeszcze przed startem sezonu prezentują bardzo dobrą formę. Właśnie wygrali drugi z rzędu turniej towarzyski. Tym razem triumfowali w Browar Kociewski Cup, który został rozegrany w Starogardzie Gdański. Czerwono-czarni w sobotnim finale pokonali gospodarzy – Polpharmę 78:75

Motor Lublin – Sokół Sieniawa 2:1. Znowu horror z happy-endem
galeria

Motor Lublin – Sokół Sieniawa 2:1. Znowu horror z happy-endem 6 2

Tradycji stało się zadość. Motor w meczu u siebie znowu stracił gola, ale dostarczył też kibicom wielu emocji. Tym razem żółto-biało-niebiescy przegrywali z Sokołem Sieniawa 0:1. Ponownie potrafili jednak odwrócić losy spotkania i wygrać 2:1.

Podhale – Podlasie 1:0. Nie odbili się od dna

Podhale – Podlasie 1:0. Nie odbili się od dna 0 1

Trwa fatalna passa piłkarzy z Białej Podlaskiej. Podlasie właśnie zanotowało ósmy z rzędu mecz bez zwycięstwa. Tym razem podopieczni Przemysława Sałańskiego przegrali w Nowym Targu z tamtejszym Podhalem 0:1

Przebudzenia nie było. Francja pokonała Polaków na Mistrzostwach Świata

Przebudzenia nie było. Francja pokonała Polaków na Mistrzostwach Świata 1 1

Polacy nie podnieśli się po bolesnej przegranej z Argentyńczykami. Przegrali 1:3 z „Trójkolorowymi” i dali im nadzieję na awans do decydującej fazy turnieju. Sami za to postawili się pod ścianą – teraz ratuje ich wyłącznie wygrana za trzy punkty z Serbią.

Azoty Puławy – Chrobry Głogów 34:26. Odzyskali pierwsze miejsce

Azoty Puławy – Chrobry Głogów 34:26. Odzyskali pierwsze miejsce 2 0

Po trzech kolejkach Azoty prowadziły w tabeli PGNiG Superligi. W środę awansem swoje mecze czwartej serii gier wygrały jednak PGE Vive i Orlen Wisła. Puławianie po kilku dniach odzyskali fotel lidera po sobotnim zwycięstwie z chrobrym Głogów 34:26.

Pierwszy Marsz Równości przejdzie ulicami Lublina. Nie będzie zmiany terminu

Pierwszy Marsz Równości przejdzie ulicami Lublina. Nie będzie zmiany terminu 178 37

W sobotę 13 października ulicami Lublina po raz pierwszy przejdzie Marsz Równości. Jego uczestnicy chcą wyrazić poparcie m.in. dla osób wykluczonych z powodu orientacji seksualnej, tożsamości płciowej czy pochodzenia etnicznego. Przeciwko inicjatywie protestują środowiska narodowe. Były też sugestie, by wydarzenie odbyło się po wyborach samorządowych.

Pianino, trąbki, gitary i stare telefony komórkowe Nokia. Wyprzedaż w Lublinie
galeria

Pianino, trąbki, gitary i stare telefony komórkowe Nokia. Wyprzedaż w Lublinie 6 1

Do wzięcia jest tuba o stroju B marki Cerveny, sanitarny polonez lub zestaw 40 starszych telefonów komórkowych Nokia, wystawiony za cenę wywoławczą 50 złotych. Agencja Mienia Wojskowego po raz kolejny organizuje przetarg na stary sprzęt. Na liście sprzedażowej są prawdziwe perełki.

Orlęta Spomlek – Avia Świdnik 3:0. Nie ma to jak w domu

Orlęta Spomlek – Avia Świdnik 3:0. Nie ma to jak w domu 1 1

Mimo olbrzymich kłopotów kadrowych Orlęta Spomlek zainkasowały w sobotę trzy punkty. Biało-zieloni pokonali u siebie Avię Świdnik 3:0. I tym samych przedłużyli dobrą passę na własnym terenie. W piątym takim występie zanotowali drugie zwycięstwo. Nie przegrali jednak żadnego z pozostałych spotkań.

"Sprawmy by województwo lubelskie podniosło się z kolan". Konwencja PiS w Zamościu
galeria

"Sprawmy by województwo lubelskie podniosło się z kolan". Konwencja PiS w Zamościu 1 14

"Dotrzymujemy słowa w rządzie, dotrzymamy i w samorządzie" - z takim hasłem kandydaci Prawa i Sprawiedliwości z Zamojszczyzny ruszają do wyborów samorządowych.

Jerzy Buzek w Puławach o Unii Europejskiej

Jerzy Buzek w Puławach o Unii Europejskiej 9 20

Na zaproszenie puławskiej Platformy Obywatelskiej w środę do Puław przyjechał były premier RP, prof. Jerzy Buzek. W sali konferencyjnej Hotelu Olimpic opowiadał m.in. o wartościach europejskich, polskich sukcesach politycznych i konieczności szanowania prawa.

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta 3 2

Mieszkańcy, którzy protestowali przed zbyt intensywną zabudową ul. Sosnowej, mogą spać spokojnie. Próba ich sprzedaży zakończyła się fiaskiem. To oznacza, że miasto w tym roku nie otrzyma zakładanych wpływów z tego tytułu.

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy 0 2

W piątek do radzyńskiej komendy zgłosił się 44-letni mieszkaniec gm. Radzyń Podlaski. Mężczyzna poinformował, że na ul. Międzyrzeckiej znalazł portfel i chce go zwrócić właścicielowi.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.